مبارزه با چین و چروک صورت طبیعی و رایگان

آخرین تحقیقات نشان می دهد که یک روش جایگزین شگفت انگیز ، طبیعی و رایگان ، بهتر از همه این روش های شکست خورده ی بوتاکس و جراحی زیبایی برای برطرف کردن چین و چروک و پیری پوست عمل می کند.
 
این جایگزین معجزه گر: ورزش است.نترسید نمی خواهم شما را به باشگاه بفرستم چون که می دانم خیلی ها از رفتن به باشگاه و یک برنامه روتین برای ورزش بیزارند، پس مقاله را تا آخر بخوانید .
 
یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که این روش طبیعی را در اواخر زندگی شروع می کنند می توانند چین و چروک های صورت، چین های پنجه کلاغی، نواحی پوستی آویزان را معکوس کنند و توضیحی علمی برای این امر وجود دارد.این خبر به قدری مهم است که در بزرگترین روزنامه آمریکایی ، نیویورک تایمز اعلام شده است.
 
محققان کانادایی در دانشگاه مک مستر در انتاریو مشاهده کرده اند که ورزش با افزایش سن با تغییراتی که در لایه های سطح پوست رخ می دهد ، مبارزه می کند.
 
بعد از گذشت حدود 40 سال ، بیشتر افراد ضخیم شدن لایه بالایی پوست خود را تجربه می کنند . این بخشی است که به راحتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. تمایل دارد خشک تر ، پوسته پوسته و متراکم شود.
 
در همین حال ، لایه زیر سطح رویی ، به نام درم ، شروع به نازک شدن می کند. خاصیت ارتجاعی و سلول ها را از دست می دهد. محققان توضیح می دهند که این امر جلوه نازک تر و پوسته پوستی به پوست می بخشد.این حتی در افرادی اتفاق می افتد که پوست آنها هرگز در اثر آفتاب آسیب ندیده است.
اما این اکتشافات جدید نشان می دهد که این پدیده می تواند خنثی شود و حتی در حیوانات و انسان ها معکوس شود.
آنها نشان داده اند که افراد بالای 40 سال که حداقل سه ساعت ورزش متوسط ​​و یا فشرده در هفته انجام می دهند ، دارای پوستی نرم تر و الاستیک هستند.این تفاوت بعد از سه ماه قابل مشاهده بود: "  در زیر میکروسکوپ ، پوست داوطلبانی که در این آزمایش شرکت کرده اند ، شبیه به یک فرد بسیار جوانتر بود و تنها کاری که انجام دادند این بود که کمی ورزش کردند!
 
توضیح پدیده مشخص نیست. اما محققان به ارتباط با میوکین ها ، موادی که توسط عضلات فعال ایجاد می شود ، گمان می برند. آنها سطوح بسیار بالایی از میوکین ها به نام IL-15 را در پوست افرادی که ورزش کرده بودند (50٪ +) مشاهده کردند. این میوکین ها می توانند به تغییرات ساختاری در پوست منجر شوند.با این حال ، موارد دیگر قطعاً درگیر هستند. مصرف قرص یا تزریق IL-15 برای از بین بردن چین و چروک بعید است به اندازه ورزش موثر باشد.
 

چگونه به خودتان برای ورزش کردن انگیزه دهید

سوال اساسی این نیست که: آیا باید ورزش کنم؟ سوال این است که چگونه خودمان را برای بازی در ورزش در طولانی مدت انگیزه دهیم؟ 
 
پاسخ ساده است:انتخاب ورزشی که چیز دیگری را برای شما به ارمغان بیاورد ، ضروری است: لذت ، هیجان ، ماجراجویی ، جلسات بهزیستی ...بسته به سن شما ، وضعیت سلامتی ، سلیقه شما ، محدودیت های شما لازم است ورزشی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.
تا آنجا که به من مربوط می شود، تمام ورزشی که انجام می دهم از اشتیاق من به طبیعت سرچشمه می گیرد.
 
بنابراین من در باغ آشپزخانه خود سخت کار می کنم و علفهای هرز را می کشم ، درختانم را برش می دهم ، کمپوست را خالی می کنم ، کود حمل و نقل می کنم ، گلخانه خود را مراقبت می کنم ...در طبیعت زیادی قدم می زنم ، اغلب فرزندانم یا کیسه ای، کوله پشتی برای پیک نیک و وسائلی برای کمپینگ را حمل می کنم. من در رودخانه ها ، حوضچه ها ، و در دریا آب تنی می کنم و تا وقتی که به اندازه کافی خوش شانس باشم از این محیط ها استفاده می کنم.
به محض این که فرصتی ایجاد شد ، من به کوهنوردی می روم. من همیشه با دوچرخه به محل کار می روم ، مگر به تازگی زیرا مسیر خیلی خطرناک است (و من رنج می برم). تمام این کارها تحرک زیادی در زندگی من ایجاد کرده است و همچنان ادامه دارد ، اما من تقریباً کاری به عنوان ورزش در یک باشگاه انجام نمی دهم.
 
من این کار را انجام می دهم زیرا دوست دارم از باغ خود سبزیجات بخورم ، دوست دارم باد تازه ، آب خنک را روی پوست خود احساس کنم ،صدای پرندگان را بشنوم ، گیاهان را رصد کنم ، به مناظر زیبا فکر کنم ، در کنار دوستان قدم بزنم، به آنها گوش دهم ، تبادل نظر کنم ، که ایده آل است هنگام راه رفتن ... من دوچرخه سواری می کنم زیرا ساده تر است ، من بر ترافیک غلبه می کنم ...
 
اگر مجبور میشدم این همه را متوقف کنم ، به خودم نمی گفتم ، " این کار مرا از ورزش محروم می کند! می گفتم: "  لعنتی ، این مرا از شادی و لحظه های خوشبختی محروم می کند! "
 
بنابراین ، هر کس باید راه خود را پیدا کند.
 
برادرم دیوانه رقصیدن است که در واقع بسیار اسپرت است. تمام عضلات درگیر می شوند ، اما او هم این کار را می کند زیرا او دوست دارد خیلی با همسرش می رقصد.
 
دیگران عاشق سرعت دوچرخه ، قدرت یک اسب که از موانع عبور می کند ، شادی های بازی با توپ ، رقابت های دو و میدانی ، زیبایی حرکات ژیمناستیک ، اسکیت بازی خیره کننده و ... هستند
 
بنابراین ، من نمی گویم "ورزش کنید تا چین و چروک کمتری داشته باشید". ارائه چنین مواردی واقعاً افتضاح است.
 
من می گویم: "شادی های بزرگ را در ورزشی که دوست دارید پیدا کنید ، با  خود خوب رفتار کنید. زندگی شما و بدن شما نیز زیباتر خواهد شد ...  "
 
و شما: آیا ورزش می کنید زیرا باعث خوشحالی شما می شود؟ یا به دلیل احساس تعهد ورزش می کنید؟ با ما در میان بگذارید ، و با خوانندگان سیارک ، تجربیات خود را برای ایجاد "ورزش لذت بخش" در صفحه نظرات این مقاله قرار دهید.
به سلامتی شما!

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید