هفت ازدواج هالیوودی که حتی خودشان هم فکرش را نمی کردند

این روزها شنیدن خبر ازدواج و طلاق بازیگران هالیوود اصلا باعث تعجب مردم نمی شود ولی جالب اینجاست که این افراد معروف بعد از ازدواجهای ناموفق خود معمولا مصاحبه می کنند و از اینکه دیگر قصد ازدواج ندارند حرف می زنند و بعد از مدت کوتاهی همین آقا و یا خانم بازیگر خبر ازدواجش را با خوشحالی تمام اعلام می کند . گویا مشکل فقط نبودن گزینه مناسب بوده است در این مقاله به ازدواج شش نفر از معروفترین سلبریتیها می پردازیم که همه آنها در یک مورد سابقه مشترکی دارند: اعلام اینکه دیگر قصد ازدواج ندارند.اما چند وقت بعد طوری از ازدواج و شریک زندگی خود تعریف و تمجید می کنند انگار نه انگار این افراد چند وقت پیش آن حرفها را زده اند.(سیارک)

متاسفانه تنها موردی که سینمای کشورمان به سرعت و شدت مرزهای فاصله با هالیوود را طی می کند همین مسئله ازدواجهای کوتاه مدت و طلاقهای زیاد است به زودی طی یک مقاله در سیارک به بررسی این مقوله در سینمای کشورمان هم خواهیم پرداخت

جسیکا چاستین

 

جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو جولیاتا پاسی چاستین

 

جسیکا چاستین و شوهرش  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو  در ایتالیا طی یک مراسم مجلل ازدواج کردند

شماره یک 

 

جسیکا چاستین JESSICA CHASTAIN  با 40 سال سن  

جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو   Gian luca passi de preposulo   با 34 سال سن

جسیکا چاستین از آن دست زنانی بود که هیچکس فکرش را هم نمی کرد که روزی او را در لباس سفید عروسی ببیند . و انصافا هم هیچوقت علاقمند به ازدواج نبود تا زمانی که نیمه گمشده خودش یعنی  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو (Gian luca passi de preposulo ) رو ملاقات کرد. جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو  یک مدیر اجرایی است که در یک خانواده اصیل و نجیب ایتالیایی متولد شده است. جسیکا ، جولیت چاستین در فوریه 2018 به مجله WSJ گفت که : من هیچوقت نمی خواستم ازدواج کنم.

 

اگرچه این آقای خوشتیپ ،  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو   هم میدانست که ازدواج برای جسیکا اولویت اصلی نیست اما در سال 2012 برای اولین بار به اون ابراز علاقه کرد.جسیکا و جیان قبل از تابستان 2017 در ایتالیا حرفشون رو عوض کردند. جسیکا در ادامه مصاحبه اش می گوید : وقتی ما شروع کردن به دیدن همدیگه، شوهرم میدونست که من از اون زنهایی نیستم که به ازدواج علاقه داشته باشم ولی به تدریج که همدیگه رو شناختیم تصمیممون عوض شد. جسیکا در مورد برگزاری جشن ازدواجشون در ایتالیا هم توضیح داد : بعضی چیزا ارزش جشن گرفتن دارند و جیان واقعا ارزشش رو داشت.

 

جسیکا چاستین علاوه بر بازیگری تهیه کننده هم هست . شهرت جسیکا بیشتر به خاطر ایفای نقش زنان قدرتمند و فمینست است که همین موضوع بیش از پیش تصور اینکه روزی ازدواج کند را مشکل میکرد. او تا کنون جوایز مختلفی برنده شده، از جمله یک جایزه گلدن گلوب و دو بار هم برای جایزه اسکار نامزد شده‌است. مجله تایم در سال ۲۰۱۲ از او به عنوان یکی از صد فرد تاثیرگذار سال یاد کرد. فیلم مهیج سی دقیقه بعد از نیمه شب اثر کاترن بیگلو از معروف ترین نقش آفرینیهای چاستین بوده است . این فیلم داستان دستگیری اسامه بن لادن را بازگو می کند. چاستین نقش یک کاراگاه با هوش اف بی آی را بازی میکند.

کامرون دیاز

کامرون دیاز در یک اظهار نظر جنجالی قبل از ازدواج آخرش گفت به مقوله تک همسری اعتقادی ندارد 

شماره 2

 

کامرون دیاز CAMERON DIAZ با 45 سال سن 

بنجی مدن  Benji Madden با 38 سال سن

در حال حاضر او از زندگی با شوهرش بنجی مادن که در سال 2015 با هم ازدواج کردند بسیار راضی است و لذت می برد اما قبل از آشنایی با این ستاره راک، او در یک اظهار نظر جنجالی نشان داد که چندان اعتقادی مسئله ازدواج و مقوله تک همسری ندارد او در سال 2014 در یک مصاحبه با InStyle گفت : واقعیتش اینه که بسیاری از مردم ازدواج می کنند چون بهشون گفتند که ازدواج باعث ایجاد شادی در زندگی میشود. اونها میرن دنبالش و بالاخره ازدواج می کنند، و بعد حقیقت رو میفهمن. اونوقته که به خودشون میگن : چرا فکر میکردم ازدواج باعث خوشحالی من میشه ؟ من بدبخت شدم ! او ادامه داد معتقدم یک تعهد طولانی برای زندگی با یک نفر نمی تونه باعث خوشحالی شما بشه! او ادامه داد من نمی فهمم چرا انسانها باید به دنبال تک همسری باشند، ما همه ذات حیوانی و آزادی داریم و این غریزه ماست به نظرم زندگی در جامعه باعث شده است که ما خودمان را درگیر اینچنین مسائلی کنیم .

اما یکسال بعد در سال 2015 کامرون دیاز با مادن در یک مراسم خیلی خودمانی و البته بدون تشریفات خاصی ازدواج کردند. کامرون دیاز بعدا در این باره گفت : موضوع اینه که منو شوهرم فقط با همدیگه قرار نمی ذاشتیم و یک چیز خیلی بیشتری بین ما بود البته او با یک جمله زیرکانه حرفهای سال قبل خودش رو جمع و جور کرد طوریکه شوهر گرامی ایشون فکر بد نکنه : من قبلا دوست پسر داشتم و اون حرفهایی که زدم راجع به اون موقع بود و همانطور که می دونید دوست پسر آدم با شوهر آدم دو تا مقوله کاملا متفاوت هستند و نباید اینها را با هم مقایسه کرد .

 کامرون دیاز که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب  و بافتا و همینطور انجمن بازیگران نمایشی شده است کامرون اولین نقش خود را در فیلم کمدی اکشن ماسک بدست آورد و با کمدین بزرگ جیم کری روبرو شد و همین موضوع شهرت بسیار زیادی برایش به ارمغان آورد. از فیلمهای معروف او می توان فرشتگان چارلی و آسمان وانیلی را نام برد.

آلیسون بری

الیسون بری یک سال قبل گفته بود هرگز ازدواج نمی کنم

 

شماره 3

 

 

الیسون بری ALISON BRIE با 35 سال سن

 دیو فرانکو DAVE FRANCO با 32 سال سن

 

من هیچوقت ازدواج نمی کنم . این جمله ای بود که الیسون بری  در سال 2016 در گفتگو با نیو یورک تایمز گفت .

والدین الیسون بری  در حالیکه او فقط پنج سال داشته است از هم طلاق گرفته اند . او در ادامه مصاحبه‌اش گفت : میدونید چیه فقط دوست ندارم. همین . سبک زندگی من دیوانه‌واره و توی مسیر زندگی من ازدواج تعریف نشده. اما ذهنیت این ستاره درخشان تلوزیون، بعد از ملاقات با شوهر آینده‌اش،  دیو فرانکو ، عوض شد. و اونها در ماه مارس 2017 فقط بعد از سه ماه آشنایی با هم ازدواج کردند. الیسون بری بعد از ازدواجش گفت: من عاشق شدم دیگه ، از همین چیزایی که برای همه اتفاق می افته و راستشو بخواهید واقعا شیرینه، البته عشق تنها دلیل نیست.

آلیسون بری را به خاطر سریال هانا مونتانا می شناسیم. سریال محبوبی که از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۰ نامزد دریافت جایزه امی برای برنامه‌های تلویزیون در ساعات پربیننده یا همان سر شب خودمون شده است. بری در سال 2016 هم "یه شغل پیدا کن" را بازی کرد

اما شوهر بری کیست؟ دیو فرانکو که مطمئنا نام فامیلش از خودش معروف تر است . او برادر جیمز فرانکو معروف است که حالا چند سالی است در سینمای هالیوود به عنوان بازیگر فعالیت می کند. به هر حال تاثیر ژن خوب در همه جای دنیا وجود دارد.

 

جیمز فرانکو

جیمز فرانکو و همسرش ( دوست دختر)

 

ازجمله فیلم‌های معروف که او در آن بازی کرده می‌توان به فیلم "اکنون مرا میبینی" و " خیلی بد"  ، " خیابان جامپ شماره 21" و " همسایه ها "  اشاره کرد.

جرج کلونی

جرج کلونی برای چند سال  محبوب ترین مجرد هالیوود لقب داشت

شماره 4

 

جرج کلونی GEORGE CLOONY 56  آمل علم الدین 

 AMAL ALAMUDDIN 39 سال

قبل از ازدواج با آمل علم الدین لبنانی در سال 2014 جرج کلونی یکی از واجد شرایط ترین مجرد در هالیوود محسوب می شد. این برنده اسکار سالها به عنوان مجرد  محبوب و خواستنی را برای خودش نگه داشت تا اینکه کاملا ناگهانی نامزدی خودش را با آمل علم الدین اعلام کرد .

کلونی قبلا با تالیا بالسام بازیگر ازدواج کرده بود و از سال 1989 تا 1993 به مدت چهار سال با هم زندگی کردند.

جرج کلونی سال 2006 در مصاحبه با مجله پیپل PEOPLE گفت : کی از آینده خبر داره، من قبلا ازدواج کردم ولی راستش رو بخوایید دیگه ازدواج اصلا چیزی نیست که من دنبالش باشم ! حقیقت اینه که من واقعا خوشحالم و از زندگی لذت می برم.

جرج کلونی اکنون از زندگی با همسرش بسیار راضی است و در تمام مراسمات و مهمانی ها و مصاحبه هایش او را ستایش می کند.

اما آمل علم الدین کیست : بهترین تعریف باری علم الدین فعال حقوق بشر است. اصلیت لبنانی دارد ولی در بریتانیا بزرگ شده است. تحصیل کرده دانشگاه آکسفورد است. و در حال حاضر به عنوان وکیل و مشاور در دادگاه بین الملی لاهه کار می کند. جالب است بدانید که آمل پیش از علم الدین ازدواج نکرده بود

این دو در 26 سپتامبر 2014 درایتالیا ( درست مثل چاستین و شوهرش) شهر ونیز در یک مهمانی خصوصی ازدواج کردند و الان بیش از سه سال است که با هم زندگی می کنند و صاحب دوقلوهایی به اسم الا و الکساندر هستند. انگار هرچقدر که یک مرد یا زن از ازدواج گریزانتر باشد گزینه مناسب تری است

 

جنی مک‌کارتی

جنی مک کارتی و شوهرش دانی والبرگ

شماره 5

 

جنی مک کارتی JENNY MACCARTHY با 45 سال سن

دانی والبرگ DONNIE WAHLBERG  با 48 سال سن

پیش از ملاقات با شوهرش دانی والبرگ، در سال 2014 جنی مک‌کارتی  هرگز به ازدواج و قدم زدن در پله های کلیسا با لباس سفید فکر نمی کرد.

این بازیگر و مدل سابق سال 2006 در مصاحبه با تلوزیون گفت : اینقدر راحتم که حاضر نیستم ازدواج کنم . من فکر می کنم یک چیز شگفت انگیز در مورد آدمها اینه که تصمیم میگیرن برای همیشه با هم بمونند. اما همین شخص  جنی مک‌کارتی در سال 2013 وقتی در شوی تلوزیونی فرانکلز شرکت کرد در یک مصاحبه جالب گفت : من همیشه و در همه جا در مصاحبه هام گفتم من هرگز و هرگز ازدواج نمی کنم اما الان میخوام یه چیز دیگه بگم . دوستان هرگز نگویید هرگز.

به هر حال جنی مک‌کارتی  اکنون با شوهرش زندگی خوبی دارند و بیش از سه سال است که با هم زندگی می‌کنند . مک کارتی را به خاطر بازی در فیلم جیغ 3 به یاد دارید. او مدتی به عنوان مدل فعالیت می کرد.دانی هم یک موزیسین و البته سازنده موسیقی سری فیلمهای اره ها و حس ششم است.

 

راشل وایز

راشل وایز تنها شش ماه بعد از آشنایی با کریگ با او ازدواج کرد

شماره 6

 

راشل وایز RACHEL WEIS با 47 سال سن

دانیل کریگ DANIEL CARIG  با 50 سال سن

درست است که راشل وایز در حال حاضر از ازدواج با دنیل کریگ اظهار خوشحالی می کند اما این بازیگر محبوب و دوست داشتنی در ژانویه 2018 در مصاحبه با Evening Standard گفت : راستش رو بخواهید ازدواج اصلا جز برنامه هام نبود . راشل وایز در ادامه راجع به دنیل کریگ (جیمز باند فعلی سینما) گفت : من و جیمز درست شش ماه بعد از اینکه با همدیگه ملاقات می کردیم تصمیم به ازدواج گرفتیم قبل از اون اصلا فکر نمی کردم ازدواج کنم . چون تشکیل خانواده و ازدواج جز علائقم نبود. کاملا یهویی پیش امد. ازدواج برای من همیشه مثل یک کمدی رمانتیک می ماند که در یک لحظه اتفاق می افتد . خود هم تصور نمی کردم که این لحظه دوباره برای من پیش بیاید .

راشل وایز کار خودش را از تئاتر شروع کرد و با سری فیلمهای مومیایی به محبوبیت رسید. او سال 2001 تا 2010 با آرن دارونوفسکی کارگردان معروف آمریکایی زندگی می کرد و درست یکسال بعد از جدایی از او با دنیل کریگ ازدواج کرد و در همین یکسال چندین مصاحبه راجع به عدم علاقه به ازدواج مجدد کرد . او از ازدواج قبلی خود یک فرزند دارد.

دانیل کریگ هم سال 1992 با فیونا لودن( هنرپیشه انگلیسی) ازدواج کرد ولی این ازدواج فقط دو سال دوام داشت با اینکه او در این مدت کمتر مصاحبه ای راجع به اینکه قصد ازدواج دارد یا نه انجام نداده است اما حدود 17 سال مجردی مشخص کرد که دانیل حسابی از ازدواج ناموفق قبلی خود درس گرفته است . او از فیونا دختری به نام الا دارد که 18 ساله است.

 

ادریس البا هن نورگارد 

این ازدواج سوم   ادریس البا هن نورگارد   است.  هن نورگارد  هر بار گفته است دیگر ازدواج نمی کنم

شماره 7 

 

ادریس آلبا Idris Elba  با 45 سال  و  سن

سابرینا دوورSABRINA DHOWER با 29سال سن

 

اما اسکار تغییر عقیده دادن در مورد ازدواج بدون شک تعلق میگیرد به ادریس آلبا. او در فوریه 2018 با سابرینا دوور نامزد کرد

ادریس البا هن نورگارد  شاید الان از اعلام نامزدی با دوست دختر راضی به نظر برسد اما او درجولای 2017 و پیش از ازدواج سومش حرفهای کاملا متفاوتی زد او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ازدواج گفت: خوب حتما سوالتون اینه که من دوباره ازدواج می کنم یا نه؟ خوب بعید میدونم، واقعا بعید میدونم. ادریس البا هن نورگارد  در سال 2003 بعد از چهار سال زندگی مشترک با همسرش طلاق گرفت و اتفاقا بعد از جدایی هم در یک مصاحبه اعلام کرد که دیگه ازدواج نمیکنه ولی خوب در سال 2006 هم ازدواج کرد که این ازدواجش حتی یک سال هم دوام نداشت. ادریس آلبا بعد از ازدواج دومش گفت : ازدواج یک رسم است و من به این رسم عمل کردم و به نظرم برای همه خوب پیش نمیره و دیگه خواست زندگی من نیست.

 

ادریس البا هن نورگارد  برای بازی در سریال لوتر به شهرت رسید و اخیرا هم فیلم برج تاریک را روی پرده سینما داشت. اما همسرش سابرینا کمتر شناخته شده است . او اهل سومالی است اما در بریتانیا بزرگ شده است ولی سابرینا بیشتر به خاطر اینکه در جشنواره ونکور به عنوان ملکه زیبایی رسید معروف است . اختلاف سنی او با ادریس 16 سال است .

 

ادریس البا هن نورگارد  از همسر قبلی خود کیم نورگارد یک دختر 15 ساله به نام ایسان دارد وی همچنین از دوست دختر قبلیش ناییانا گارث هم یک پسر بچه سه ساله به اسم وینستون دارد. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ManuelNow 853 :

    جسیکا چستین و طراح جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو در سال 2012 با هم آشنا شدند. در جولای 2017، آنها در شهر ترویزو ایتالیا ازدواج کردند. یک سال بعد، این زوج تصمیم گرفتند پدر و مادر شوند و در سال 2018 با کمک یک مادر جایگزین، دخترشان جولیت به دنیا آمد.

    1400/9/15 11:59
  • ManuelNow 853 :

    جسیکا چستین بازیگر 43 ساله و همسر 38 ساله اش جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو دوباره پدر و مادر شدند. بر اساس گزارش رسانه ها، یک مادر جایگزین این کودک را به دنیا آورد.

    1400/9/15 12:01

بیشتر بخوانید