پاپیون

بازسازی یک شاهکار، با بازی چارلی هونام و رامی ملک، همان داستان ولی بازیگران متفاوت، با دیدن این فیلم حتما یادی از نسخه اصلی آن خواهید کرد.

 

 

استیو مک کوئین اسطوره سینمای جهان و برنده جایزه اسکار، داستین هافمن برنده 2 جایزه اسکار

 

 

داستان پاپیون (پروانه)

هر دو فیلم بر اساس داستانی به همین نام نوشته آنری شاریر نویسنده فرانسوی ساخته شده است. داستان پاپیون (استیو مک کوئین) روایت دزد حرفه ای گاو صندوق است که بعد از دستگیری به اتهام قتل به زندان افتاده و همراه جاعل حرفه ای به نام دگا (داستین هافمن) به دنبال فرار از زندان هستند.

داستین هافمن

 

استیو مک کوئین

 

استیو مک کوئین

بازسازی 2018 خیلی بهتر از انتظار پیش می رود البته حرف جدیدی برای گفتن ندارد و سکانس به سکانس همان فیلم 1973 را روایت می کند. به نظر من، این فیلم ارزش یک بار دیدن و سرگرمی برای 2 ساعت را دارد و به همین زودی نیز فراموش خواهد شد.

 

 

 

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • بهنام روشن :

    زمان فیلم پاپیون اصلی خیلی طولانی است خیلی قسمت ها حذف شده مخصوصا قسمتی که از جذامی ها یی که در یک جزیره هستند کمک می گیرد یا زمانی که بعد از 5 سال انفرادی به جزیره شیطان برگردانده می شود برخورد 2 کاراکتر اصلی فیلم در نسخه قدیم و جدید کاملا متفاوته و خیلی موارد دیگر

    1397/8/17 19:40
  • ح ناشناس :

    فیلم پاپیون نسخه جدیدش رو دیدم اصلا به پای فیلم قبلی نمی رسه خیلی کوتاهتر از نسخه قبلیه خیلی از صحنه ها حذف شدن شاید برای کسی که نسخه قبل رو ندیده باشه و با اسطوره هایی چون داستین هافمن و استیو مک کوئین آشنا نباشه این نسخه جدید خوب باشه بهر صورت برای یکبار دیدن و مقایسه بد نیست

    1397/8/17 9:14

بیشتر بخوانید