دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

جنیفر انیستون

می گویند تعیین سرنوشت هر فرد در دستان خودش است اما این برای بعضی کودکان صادق نیست تعیین سرنوشت هنرمندانی که در سینمای جهان مشهور هستند و در این مقاله آورده شده است تا حد زیادی به خانواده هنری آنها ارتباط دارد هنرمندانی که زندگی خود را از کودکی با پدر و مادر سلبریتی بزرگ شده و روز خود را زیر نظر دوربین ها آغاز می کرده اند.آنها ذاتا بازیگر متولد شده اند.

 

 

گالینا ولچک

گالینا ولچک

گالینا ولچک در نقش یک کودک با پدر. / عکس

بوریس ولچک، فیلمبردار و کارگردان مشهور و ورا Ismaakovna Maymina، فیلمنامه نویس، به سختی تصور می کردند که دختر خجالتی و نه خیلی زیبای آنها بتواند در حرفه بازیگری به موفقیت برسد. اما آنها به وضوح گالینا را دست کم گرفتند.

گالینا ولچک

گالینا ولچک / عکس

گالینا، در یک محیط خلاق بزرگ شد و نمی توانست زندگی خود را بدون روی صحنه بودن تصور کند، و به همین دلیل او برای ورود به دانشکده هنر تئاتر مسکو آماده شد. گالینا ولچک پس از رسیدن به هدفش،  به عنوان مدیر موفق و مدیر هنری تئاتر سوورمننیک انتخاب شد.

 

 

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل در دوران کودکی با پدر و مادرش. / عکس

بازیگر انگلیسی بریتانیایی، ستاره فیلمهای "ون هلسینگ" و "عالم اموات" در یک خانواده هنری متولد شد. امروز به طور گسترده ای در محافل تئاتر شناخته شده است، اما پدرش، بازیگر با استعداد ریچارد بکینسیل، در سن 31 سالگی درگذشت.کیت جوان  در فضای خلاق بزرگ شد اما خودش را نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک نویسنده می دید.

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل. / عکس

در حالی که هنوز در مدرسه بود، دو بار جایزه V. Smith برای نویسندگان جوان را دریافت کرد. البته، اودر حرفه ی هنرپیشگی هم تلاش می کرد، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه در فیلم "یک نفر علیه باد" شروع به کار کرد. اوبرای مطالعه ادبیات فرانسه و روسی وارد آکسفورد شد.کیت بکینسیل قاطعانه تصمیم گرفت که به یک بازیگر موفق تبدیل شود و برای گسترش افق دیدش به آکسفورد نیاز داشت .

 

 

 

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا

مارگاریا ترخوا به عنوان یک کودک با مادرش. / عکس

والدین بازیگر آینده، بوریس ترخو1 و گالینا توماشویچ بازیگران تئاتر در منطقه سوردلوفسک بودند و خود مارگارتا پس از فارغ التحصیلی از مدرسه به دانشکدۀ فیزیک و ریاضی دانشکده دانشگاه تاشکند وارد شد.

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا. / عکس

با این حال، علاقه شدید او به تئاتر منجر به این شد که پس از سال دوم، مارگارتا به پایتخت برود. او به راحتی به مدرسه استودیوی تئاتر Mossovet وارد شد، بعدا تبدیل به بازیگر برجسته تئاتر و یکی از محبوب ترین بازیگران شوروی شد.

 

 

درو بریمورم

درو بریمورم

درو بریمور در دوران کودکی با استفان کینگ. / عکس

بازیگر آمریکایی نه تنها در یک خانواده هنری بلکه  کارگردان و تولید کننده موفق، متولد شد.از کودکی با بازی در فیلم ئی تی که شاهکار سینمایی اسپیلبرگ بود مشهور شد.

درو بریمورم

درو بریمور. / عکس

درو بریمور به گفته خودش الکل را در سن نه سالگی، ماریجوانا در ده سالگی، و در دوازده سالگی او با کوکائین آشنا شد. در سن 15 سالگی، درو بریمور توانست از شر مشروبات الکلی و مواد مخدر خلاص شود.در حال حاضر به طور جدی در حرفه خود مشغول به کار است.

 

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

جان وایت با دخترش آنجلینا جولی در فرش قرمز. / عکس

ازدواج جان ویت و مارچالین برتراند ، بیش از حد طول نکشید، اما به لطف این ازدواج، دو فرزند متولد شد، آنجلینا جولی و جیمز هیون.
اغلب مادر که بازیگر و تهیه کننده بود سلبریتی معروف آنجلینا و برادرش را با خود به صحنه  فیلم ها می برد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی. / عکس

 

 

خواهران ورتینسکی

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

الکساندر ورتینسکی با دختران ماریان و آناستازیا. / عکس

آناستازیا و ماریانا در خانواده شاعر معروف، خواننده و بازیگر الکساندر ورتینسکی و همسرش، هنرمند و بازیگر نقش مکمل لییدیا تیرگواوا متولد شده اند. پدر از دوران کودکی دوست داشت دختران او در هنر موفق شوند وسعی کرد تا به طور کامل رشد کنند. با این حال، والدین آماده بودند تا انتخاب دختران را هر چه که بود، بپذیرند .

خواهران ورتینسکی

ماریانا و آناستازیا ورتینسکی. / عکس

از دوران کودکی، ماریانا روی صحنه تئاتر می خوابید، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، بلافاصله وارد مدرسه شووکین شد. آناستازیا ابتدا می خواست که تبدیل به یک بالرین شود، سپس او برای ورود به موسسه زبان های خارجی آماده می شد. اما در سن 15 سالگی، او با «الکساندر پوتاشکو» کارگردان اشنا شد و از آن زمان تا به حال زندگی او را به سینما متصل شده است. بعدها او به تئاتر پوشکین وارد شد و از همان مدرسه مانند خواهر بزرگترش فارغ التحصیل شد.

 

 

جین فوندا

جین فوندا

جین فوندا در سال 1943 با پدرش هنری فوندا. / عکس


بازیگر و مدل آینده حاصل ازدواج بازیگر معروف هنری فوندا و فرنسیس فورد بروکا سیمور است .جین از دوران کودکی به عنوان یک بازیگر شناخته شد. او از استودیوی بازیگری فارغ التحصیل شد، در تئاتر کار کرد، همزمان به عنوان یک مدل عمل کرد، و بعد در سینما شرکت کرد.

جین فوندا

جین فوندا. / عکس

 

 

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

کایرا نایتلی با پدر و مادرش. / عکس

 والدین کایرا نایتلی، بازیگران وین نایتلی و شرمن مک دونالد هستند او اصول اولیه این حرفه را در مدرسه آموخت و در سن هفت سالگی او نقش اول فیلم  را دریافت کرد.

 

 

خواهر آرنت گولت

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

خواهران آرنت گولت در دوران کودکی با پدر و مادرش و برادرش. / عکس


بازیگران تئاتر منطقه ای کالینگراد، آلبرت آرنت گولت و والنتینا گالیچ سه فرزند، یک پسر و دو دختر دوقلو را به عهده داشتند. همه بچه ها بازیگر شدند، خواهرزاده های معروف  از مدرسه شپکینسک فارغ التحصیل شده اند. آنها موفقیت خود را از والدین خود می دانند که دختران را آموزش خوبی دادند و عشق به هنر را به آنها آموختند.

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

تاتیانا و اولگا آرنت گولت. / عکس

 

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون با پدر و مادرش به عنوان یک کودک. / عکس


ستاره سری "دوستان" یا فرندز نیز در یک خانواده هنری متولد شد. پدر او، جان آنیستون، از سری "روزهای زندگی ما" شناخته شده است، مادر مامور نانسی داف به عنوان یک بازیگر تئاتر شناخته شده بود. از دوران کودکی، جنیفر در ادامه راه خانواده مجذوب هنر شد. او در یک گروه درام تحصیلی مشغول به فعالیت شد و بعدها تحصیلات خود را در مدرسه هنر ادامه داد. حرفه جنیفر از تولیدات برادوی شروع شد و با مجموعه تلویزیونی محبوب "دوستان" در جهان به عنوان یکی از سلبریتی های سینمای جهان معروف شد.

جنیفر آنیستون / عکس

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید