حقایقی از فیلم فهرست شیندلر که نمی دانید

فیلم فهرست شیندلر

 

امسال 25 سال از زمان پخش فیلم "فهرست شیندلر" میگذرد. فیلم بر اساس کتاب توماس کنیلی به نام "شیندلرز آرک"، و بر اساس واقعیت، تهیه شده است. اسکار شیندلر واقعی، صنعتگری آلمانی بود که برای کارخانه خود از نیروی کار زندانی های یهود استفاده می کرد و در نتیجه با این کار خود زندگی  1200 یهودی را از مرگ نجات داد.

حقایق فیلم فهرست شیندلر    

فهرست شیندلر گرانترین فیلم سیاه و سفید تا به امروز می باشد. در سال 1993 بودجه فیلم 25 میلیون دلار بود. و در عین حال، این فیلم تبدیل به تجاری ترین و موفقیت آمیزترین فیلم در میان تمام فیلم های سیاه و سفید با فروش جهانی در سینمای جهان به مبلغ 321 میلیون دلار شد.

با وجود موفقیت فوق العاده ی فیلم، به گفته کارگردان فیلم اسپیلبرگ، او احساس کرد که حق ندارد با درآمد کسب شده از فروش این فیلم ثروتمند شود، به نظر او این پول بوی خون می داد.در عوض، اسپیلبرگ با این درآمد بنیادی که هدفش حفظ شواهد کتبی و فیزیکی نسل کشی جنگ جهانی دوم بود را بنا نهاد. تا به امروز،این بنیاد حدودا 52000 گواهی و سند گرفته شده از شاهدان این رویدادها را جمع آوری و نگهداری می کند.

 

فیلم فهرست شیندلر

بازیگران فهرست شیندلر 

لیام نیسون ،  بن کینگزلی ،  ریف فاینز  و کارگردان استیون اسپیلبرگ 


نقد کتاب  توماس کنیلی در سال 1982 به دست اسپیلبرگ رسید. او بلافاصله حقوق مربوط به تهیه فیلم از روی کتاب را خریداری کرد اما جرأت نداشت فیلم را بسازد.موضوع کتاب بسیار جدی بود و در آن زمان کارگردان برای ساختن فیلم آماده نبود. اسپیلبرگ ده سال تلاش کرد تا همکاران خود را متقاعد کند تا این کار را انجام دهند. در ابتدا او به سیدنی پولاک پیشنهاد داد اما او خودداری کرد.با رومن پولانسکی در باره ساخت فیلم صحبت کرد اما  پولانسکی هم نپذیرفت.

 

با وجود این واقعیت که اسپیلبرگ مطمئن بود، چنین فیلم هایی باید توسط یک مدیر یهودی تهیه شود و بسیار علاقه مند به این پروژه بود اما اسپیلبرگ  باز هم آمادگی ساخت فیلم را نداشت و به مارتین اسکورسیزی برای ساخت فیلم پیشنهاد داد .در آن زمان اسکورسیزی در حال تهیه فیلم Cape Fear تنگه وحشت بود برای همین با گذشت زمان، استیون اسپیلبرگ خود را برای فیلمبرداری از فیلم فهرست شیندلر آماده کرد.

اسپیلبرگ در آن زمان در حال تهیه فیلم پارک ژوراسیک بود. با همکاری استودیوی  فیلمبرداری، آنها تصمیم گرفتند ابتدا "پارک ژوراسیک" را متوقف کنند، و بعد از فهرست "Schindler's List" به ادامه ساخت پارک ژوراسیک بپردازند اما بعدا تصمیم آنها تغییر کرد و  قرار شد هر دو فیلم را بصورت موازی فیلمبرداری کنند،  کار ساده ای نبود، اسپیلبرگ، مجبور بود 2-3 بار در هفته برای تایید بعضی از فریم های فیلم برداری ، ارتباطات ماهواره ای از کالیفرنیای شمالی را سازماندهی کند. اسپیلبرگ به این خاطر بسیار عصبانی بود و به گفته خودش "من باید ساخت این 2 فیلم را بصورت موازی جلو می بردم و همه چیز با خشم و ناراحتی پیش می رفت.

 

فیلم فهرست شیندلر

برای اولین بار استیون اسپیلبرگ سعی کرد فیلم را در دهه 1960 بسازد.

 

مدتها قبل از اینکه اسپیلبرگ فیلمش را بسازد. توماس کنیلی کتابش را براساس واقعیتی که فردی به نام لئو پولد برایش تعریف کرده بود نوشت.شروع تمام این رویدادها در واقع با لئوپولد با نام واقعی Poldek Pfefferberg، مالک فروشگاهی بود که کالاهای چرمی را به فروش می رساند. یکی از مشتریان او، توماس کنیلی نویسنده بود، لئوپولد که خودش یکی از افراد نجات یافته ی فهرست شیندلر بود، داستان زندگی خود را برای کنیلی نویسنده و در حقیقت  به گونه ای برای  قدردانی از نجات دهنده اش (اسکار شیندلر واقعی) بازگو کرد.

 

فیلم فهرست شیندلر

لیام نیسون به عنوان اسکار شیندلر

 

در اوایل دهه 1960 "ماروین گش"  از استودیوی مترو گلدن مایر از فروشگاه لئوپولد بازدید کرد و  از او خواست تا با او ملاقات کند. مالک فروشگاه به استودیوی مترو گلدوین مایر MGM رفت  ماروین Ghosh برای این داستان پرنفوذ تصمیم به ساختن یک فیلم گرفت و  حتی یک فیلمنامه نویس  به نام  هوارد کچ،  که یکی از نویسندگان  فیلم"کازابلانکا"  بود را در نظر گرفت. اما به دلایلی این پروژه متوقف شد و به هیچ وجه پیشرفتی نکرد. دو سال پس از آن بود که لئوپولد با کنیلی ملاقات کرد.

 

فیلم فهرست شیندلر

آگنیه‌شکا کروکوونا بازیگر نقش دختر کت قرمز در فهرست شیندلر 

 

دختر در لباس قرمز واقعا وجود داشته است.

در فیلم شندلر لیست کاملا سیاه و سفید، تنها یک قسمت رنگی وجود دارد . شیندلر از بالای تپه در حال تماشای هرج و مرجی که در شهر اتفاق می افتد است و یک دختر کوچک را در لباس قرمز میبیند.

 


روما لیگوکا، که در سال 1938 در کراکوف متولد شد و رمان "دختری با لباس قرمز" را با الهام از  فیلم دختر کت قرمز در سال 2002 منتشر کرد، می گوید که دختر کت قرمز این فیلم، نمایش همه کودکانی است که توسط نازی ها کشته شده اند. تنها در لهستان بیش از یک و نیم میلیون کودک کشته شدند. "تجربه دختر قرمز پوش فیلم و تجربه شخصی من در طول سال های جنگ دقیقا یکسان است.تنها تفاوت این است که من زنده ام. "

 

فیلم فهرست شیندلر

 

او می گوید: رنگ های روشن به او کمک می کنند تا از واقعیت وحشتناک فرار کند.رنگ های روشن یادآور سال های ابتدایی زندگی او، درمحله یهودی نشین، و سپس در خانواده ای که خود را از آلمانی ها پنهان می کردنداست، روما میگوید. "من اسباب بازی نداشتم و حداقل به چند رنگ نیاز داشتم تا خودم را از دنیای خاکستری و ناامید دور کنم. بنابراین وقتی همه چیز خیلی بد بود، از لباس های روشن به عنوان یک نوع سپر برای فرار از واقعیت استفاده می کردم. "

نقد فیلم فهرست شیندلر 

فهرست شیندلر

"این لیست زندگی است"
جنگ جهانی دوم نه تنها به یک خاطره وحشتناک از نسل درگذشته و نمایشی در تخیل نسل جوان هنگام مطالعه این پدیده مرگبار تاریخی تبدیل شد - تعداد قابل توجهی از وقایع کابوس کل جهان که توسط آدولف هیتلر انجام شد فیلمبرداری شد ، بلافاصله بعد از پایان آن ، و هم اکنون نیز در حال فیلمبرداری است. فیلم ها و سریال های با کالیبر مختلف: از فیلم های پرفروش تمام قد گرفته تا پروژه های چند بخشی طولانی مدت. 
به این ترتیب بیننده در تمام زمان های بعدی درک کرد که چیز بسیار مهمی به او منتقل می شود ؛ در فیلم های مدرن ، می توانید احساسات ، پرخاشگری و خشونت بیشتری مشاهده کنید ، که به هیچ وجه برای ایجاد انزجار انجام نمی شود ، اما ، نشان دادن زمان وحشتناک گذشته به بیننده ؛ ما شاهد اجراهایی با ماهیت عاشقانه بودیم که ترکیبی از یک فیلم مبهم درام نظامی و ملودرام احساسی بود (در راس فیلم های مربوط به جنگ جهانی دوم از این نوع ، می توانید با خیال راحت فیلم  "حمله به پرل هاربر" را قرار دهید - آمریکایی ها فیلم های زیادی درباره وقایع اواسط قرن 20 ، بدون تأثیر بر کشور برنده - اتحاد جماهیر شوروی ، و کشورهای کاملاً متفاوتی را با یک لنز تحت پوشش قرار داد ، که سپس تحت توزیع قرار گرفت) ، ایتالیایی ها با یک فیلم شگفت انگیز ، در زمان که آنها قادر بودند نه تنها تمام صحنه های خشونت ، بلکه سختی آن را کاملاً دور بزنند ، در اصل ، نشان دادن یک وضعیت بسیار وحشتناک با دستگیری ساکنان غیرنظامی در یک اردوگاه کار اجباری ، ارائه داستان عاطفی یک خانواده ای که به دلیل ملیت رئیس این خانواده در این مکان به سرانجام رسیدند.

استیون اسپیلبرگ ، با بازی در نقش اصلی یک بازیگر درجه یک جهانی که بعداً خود را به عنوان بهترین بازیگر نقش شخصیت هایی معرفی کرد که به طرز وحشیانه ای عدالت را با روش های تهاجمی برای اهداف نجیب اجرا می کنند - لیام نیسون ، که هنوز 40 ساله بود و این شخص بود که نقش یک شخصیت شگفت انگیز ، یک مرد با یک حرف بزرگ را به او سپرده شد ، که علی رغم تعلق داشتن به ملتی که برای همیشه محکوم به همراهی فاشیسم است - یک آلمانی به نام اسکار شیندلر ، مشاهده تمام شرارت های انجام شده توسط هموطنانش به مخالفت با این سیستم برخاستند و با استفاده از قدرت و ثروت خود ، همه کارها را برای نجات افرادی که بی دلیل فرومایه و نابود شدند ، آغاز کردند.

 اما با بی رحمی خاص - برای ساده تر کردن زندگی یهودیان اسیر شده و در صورت امکان ، نجات آنها از نسل کشی به معنای زندگی او تبدیل شد ، علی رغم این واقعیت که این فرد همه چیز را برای وجود یک ایده آل شخصی بهانه ای برای گفتن داشت "نام من خرگوش است ، من چیزی نمی دانم" (آنالوگ آلمانی ضرب المثل روسی در مورد "خانه ای در حاشیه") و آنچه را که در خارج از پنجره ها اتفاق می افتد را به عنوان آنچه مجاز است و توسط مقامات دستور داده شده است ، در نظر بگیرید .(مامور و معذور)

فهرست شیندلر

 

استیون اسپیلبرگ ، که به عنوان یکی از پرطرفدارترین کارگردانان فیلمهای پرطرفدار با اکشن بسیار زیاد و بیشترین میزان ایستایی شناخته می شود ، لقب افتخاری "پادشاه سینمای سرگرمی" را به خود اختصاص داد ، پروژه ای را انجام داد که وی را به عنوان یک خلاق همه کاره مشهور کرد شخص، بدین وسیله ثابت می کند که او قادر است نه تنها "حرکت" را شلیک کند ، چشم را با ماجراهای سرگرم کننده ، رنگارنگ و هیجان انگیز خشنود کند ، بلکه یک فیلم دراماتیک صمیمانه را با بار فکری بالا ، که همچنین می تواند باعث انفجار احساسات در بیننده شود ، اما این بار احساساتی در ذهن انسان است که چنین درام عمیقی را درباره آرزوهای والا و نجیب و ثمرات آنها می بیند، کالیبر کمی متفاوت از "به جوش آمدن خون" با دیدن پیگیری های سرگیجه آور و بلایای بزرگ داشت ، در حالی که در مقابل آن ، کسی نیز لزوماً کسی را نجات می دهد و مأموریت نجات را انجام می دهد - این بار ، حتی یک بیننده مرد خجالت نمی کشد از اشک ریختن، و بیش از سه ساعت زمان نمایش با چشمان باز و قلب در حال غرق شدن نگاه کرد ، با وجود این واقعیت که فیلم نه تنها فاقد جلوه های ویژه است - استاد بزرگ از فیلم سیاه و سفید استفاده کرد ، در نتیجه با تأکید بر شدت زمان و مکان و پایین بودن شدید اقدامات شخصیتهای جانبی برتر جسمی، جایی که بین دو طرف قهرمانان داستان - گرگ و گوسفند ، یک شیر وجود دارد ، که با تشنگی برای خون و آرزوی تمام زندگی خود بیگانه است - برای نجات بی گناهان از خشونت بی معنی آماده است. 

 

فهرست شیندلر

 

مکانی که تمام اکشن اصلی فیلم در آن اتفاق می افتد ، در ماهیت آن بسیار بیشتر از مکانهای نبردهای خونین است که می توانیم در فیلمهای اکشن نظامی ببینیم ، سنگین تر است - به هر حال ، ما با ارتش سربازانی روبرو نیستیم که یکدیگر را می کشند ، از نظر قدرت بدنی تقریباً یکسان است ، زمانی که نتیجه جنگها با استراتژی و برتری عددی و همچنین روحیه جنگیدن تعیین می شود - قبل از ما سادیست هایی هستیم که از بالا توسط یک دولت موذی به آنها سپرده شده است تا آنها را نابود کنند ، با بی رحمی بی معنی مرز دیوانگی و از دست دادن طبیعت انسان ها ، مردم بی گناهی ، که در مورد آنها گفته می شود این نژادی فرومایه است ، که باید با وجود این واقعیت از روی زمین پاک شود که اینها مردم عادی ، پیر ، زن ، کودک هستند. 

مطمئناً ، هرکسی که این فیلم را تماشا می کند و این متن را می خواند ، همه اینها را می فهمد - شاید همه با چنین جزئیاتی به آن فکر نکرده باشند - اما این دقیقاً همان چیزی است که کل گروه فیلمبرداری از آن مراقبت کرده اند ، از جمله بازیگرانی که مجبور بودند تصویر اخلاقی منحط را به تصویر بکشند freaks ، در حالی که سعی می کرد خود را به این شکل جلوی لنز نشان دهد ، باعث انزجار در چهره آنها می شود - این کار آنها بود ، که برای درک کامل یک بیننده هوشمند محاسبه شده است ، که ، مقابل صفحه نشسته ، متوجه می شود که اکنون برای  بیش از سه ساعت او یک فیلم سنگین با یک استرس قدرتمند دراماتیک را تماشا خواهد کرد ، نه یک فیلم آرامش بخش برای آرامش مغز. و این تیم تمام این کارها را بیهوده انجام نداد ، قضاوت بر اساس شناخت جهانی که این تصویر به دست آورده است ، و این باعث می شود که باور کنیم بسیاری از افراد باهوش در جهان وجود دارند.

نقد فیلم فهرست شیندلر  2

MV5BNDE4OTMxMTctNmRhYy00NWE2LTg3YzItYTk3M2UwOTU5Njg4XkEyXkFqcGdeQXVyNjU0OTQ0OTY@._V1_.jpg

 

شندلر لیست بهترین فیلم اسپیلبرگ و بهترین کارگردان در تمام دوران ها. فیلم سیاه و سفید فیلمبرداری شده است ، زیرا اسپیلبرگ گفت که این موضوع همیشه با مستندهای سیاه و سفید همراه بوده است. به طور کلی ، هیچ چیز اصلی در فیلم وجود ندارد ، فقط یک دوره دشوار و وحشتناک در زندگی مردم را نشان می دهد ، که بر اساس وقایع واقعی است. اما خوشبختانه استیون اسپیلبرگ فقط یک دیوانه در زمینه کارگردانی است ، او سعی می کند همه چیز را از هر فیلم خود به حداکثر فشار برساند و در این فیلم او به راحتی کارهای غیرممکن را انجام می دهد. فیلم به سادگی مملو از لحظات درخشان کارگردانی است که به سادگی شگفت انگیز هستند. در این فیلم ، لحظات دشوار فیلمبرداری درخشان وجود دارد: جایی که اجساد مردم را در آتش می سوزانند ، جایی که یک دختر مرده را بر روی گاری می برند ، توجه به آن در ابتدای فیلم متمرکز شده بود. لحظه ای که مردی زنی به سختی زنده را به روی خود می کشد ، سرباز به او می گوید - "او را بینداز ، همه چیز با او تمام شده است" ، که او پاسخ می دهد - "نه ، او می تواند برود" ، سپس سرباز به صورت او شلیک می کند. لحظات درخشانی نیز وجود دارد (لحظه مورد علاقه فیلم من در بین تمام فیلم های اسپیلبرگ): رالف فاینز مردی را به سمت شلیک کردن هدایت می کند ، اما مهم نیست که چه کاری انجام می دهد ، تپانچه به سادگی شلیک نمی کند ، این لحظه فیلم با کیفیت بسیار بالا و درخشان ، گویی مداخله الهی اتفاق افتاده و خود خدا برای زندگی یک فرد بی گناه قیام کرده است. فیلم با کیفیت بسیار بالا فیلمبرداری شده است ، اسپیلبرگ ، که قبلاً روی درام ها ("رنگ بنفش" ، "همیشه" و "امپراتوری خورشید") آموزش دیده است ، اما هنوز به عنوان کارگردان خوب درام شناخته نشده است ، "شندلر لیست" را فیلمبرداری می کند "- فیلمی که او را در ردیف با استعدادترین کارگردانان همه زمان ها قرار می دهد ، که علاوه بر فیلم های پرفروش خوب ، فیلم های جدی درخشان نیز می سازد .
 
فیلم فهرست شیندلر بزرگترین پیشرفت برای اسپیلبرگ است ، بعد از تماشای این فیلم ، برای من کلمه کارگردان با نام او عجین شد. همانطور که گفتم ، من شخصاً چنین کارگردانی با کیفیت و استادانه ای را که اسپیلبرگ در این فیلم انجام داد ، ندیده ام ، برای من این اوج مهارت کارگردانی است ، هیچ کس نمی تواند چنین کارگردانی با کیفیت بالا را انجام دهد ، اسپیلبرگ کوبریک را شکست داد ، لینچ ، ون سانت با این فیلم ، تارکوفسکی ، همه آنها را ناک اوت کرد و درخشان ترین فیلم را از نظر کارگردانی ساخت.
 
 او درست بعد از یکی دیگر از فیلمهای پرطرفدار "پارک ژوراسیک" - پردرآمدترین فیلم سال - آن را برداشت. از این نتیجه می شود که 1993 در دنیای سینما کاملاً به او تعلق داشته است - پردرآمدترین و برنده اسکارترین فیلم سال توسط او فیلمبرداری شده است. باور اینکه کارگردانی چنین فیلمی توسط کارگردان فیلم آرواره ها و سه گانه ایندیانا جونز دشوار است دشوار است - آنها فقط دو جهان متفاوت هستند. شندلر لیست در برخی مکان های عجیب فقط فریاد می زند که فقط اسپیلبرگ می توانست چنین فیلمی را بسازد ، در برخی از لحظات آن می توان رویکرد امضای او به فیلم را احساس کرد ، همان لحظه با اعدام ناموفق یک کارگر ، هنگام تماشای آن واضح است که فقط یک نفر می توانست چنین فیلمی بسازد ... اگر «لیست» توسط کارگردان دیگری فیلمبرداری می شد ، واضح است که فیلم چنین کارگردانی با کیفیت بالایی نداشته که به سادگی به مغز بیننده بریده شود. 
 
رومن پولانسکی نتوانست "پیانیست" خود را اینقدر قانع کننده و درخشان جلوه دهد. آزمایش های رنگ بسیار دلپذیر است ، آتش شمع و دختر کت قرمز فیلم به صورت رنگی نشان داده شده است ، این فیلم من را به یاد فیلم "اروپا" می اندازد ، اما برخلاف این شاهکار سینما در "شندلر لیست " از جلوه های رنگی بسیار کم استفاده می شود ، البته ، ترفندهای توهم زای تریر در فیلم وجود ندارد ، اما هنوز هم چنین چیزی در فیلم ها وجود دارد.
 
بازیگران فهرست شیندلر فقط فوق العاده هستند ، به خصوص رالف فاینز و لیام نیسون. موسیقی جان ویلیامز فراتر از تعریف و تمجید است ، به ویژه موسیقی در تیتراژ ، وقتی دوربین به راحتی از روی سنگ قبرهای شکسته بر روی زمین حرکت می کند و قطرات باران روی آنها قرار دارد. این فیلم به طور کلی تقریباً عالی است و شما نمی خواهید یک فریم در آن تغییر دهید. شایان ذکر است که فیلم از نظر احساسی بسیار دشوار است ، اما هر کس موظف است حداقل یک بار آن را تماشا کند تا بتواند قسمت کوچکی از وحشتی را که جنگ جهانی دوم در خود دارد ، درک کند.

 

برای خواندن نقد فیلم فهرست شیندلر (نقد های بیشتر از فیلم ) به بخش نظرات مراجعه کنید.

بازیگران فهرست شیندلر

لیام نیسون در نقش اسکار شیندلر
بن کینگزلی در نقش ایزاک اشترن
ریف فاینز در نقش آمون گوت
کارولین گودال در نقش امیلی شیندلر
جاناتان ساگال در نقش پلدیک ففبرگ
امبت دیویتس در نقش هلن هیرش
آگنیه‌شکا کروکوونا در نقش دختر کت قرمز در فهرست شیندلر 
ماریان گلینکا در نقش افسر اس‌اس

 

جوایز فیلم فهرست شیندلر

گلدن گلوب
بهترین فیلم
بهترین کارگردانی برای استیون اسپیلبرگ
بهترین فیلمنامه برای استیون زایلیان
اسکار
بهترین فیلم
بهترین کارگردانی برای استیون اسپیلبرگ
بهترین فیلمنامه برای استیون زایلیان
بهترین فیلمبرداری
بهترین تدوین
بهترین موسیقی متن برای جان ویلیامز
بهترین کارگردان هنری

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Billymer 175 :

    حقایق فیلم فهرست شیندلر تصویر تاریخی وقایع رخ داده در آغاز جنگ جهانی دوم بیانگر این است که چگونه یک تصمیم تجاری موفق توسط تاجر آلمانی اسکار شیندلر جان هزار یهودی را نجات داد. شیندلر به قصد شروع تولید خود به کراکوف آمد. ایده ایجاد تصویری از نجات یهودیان توسط یک تاجر آلمانی در اوایل دهه 60 میلادی بوجود آمد ، نویسنده آن یکی از پلدک ففربرگ نجات یافته است. این فیلم سیاه و سفید به طور واقع بینانه محیط زمان جنگ را بازسازی می کند. فیلم فهرست شیندلر در سال 1994 اسکار گرفت. در این زمان ، فرماندهی نازی ها یهودیان لهستانی را ثبت می کند و آنها را از انجام تجارت محدود می کند. شیندلر تجارت خود را با پول ثروتمندان یهودی تأمین می کند و یهودیانی را که به گتو رانده شده اند استخدام می کند تا کار کند. به نظر می رسد که این برای همه بسیار مفید است - تجارت در حال رونق است ، و یهودیان به برخی از افراط و تفریط و فرصت کار مشغول می شوند. اما افسر SS گت با تعطیلی اردوگاه و اعزام یهودیان به آشویتس به شهر می آید. با رشوه ، شیندلر گوت را متقاعد می کند که به کارگران کارخانه او دست نزند و فهرستی از آنها تهیه می کند. این فیلم در سال 1993 توسط استیون اسپیلبرگ فیلمبرداری شد. و بازیگران فهرست شیندلر در نقش شیندلر را بازیگر انگلیسی لیام نیسون بازی کرد و مدیر کارخانه او را بن کینگزلی بازی کرد.

    1400/4/18 8:40
    • ویدا ویدا :

      بهترین فیلم های لیام نیسون .......... معرفی فیلم ...... " سکوت " سال انتشار - 2016 مارتین اسکورسیزی چندین دهه تلاش کرد تا رمان شوساکو اندو را به نمایش بگذارد. و جای تعجب نیست، زیرا چنین تولید تاریخی مستلزم بودجه قابل توجهی است و سرمایه گذاری در تاریخ کشیشان یسوعی، که در ژاپن به دلیل کار تبلیغی در معرض مجازات وحشتناکی قرار می گیرند، یک تجارت بسیار پرخطر است. در داستان، کشیشان جوان (اندرو گارفیلد و آدام درایور) در تلاش برای کشف حقیقت معلم خود، پدر فریرا (لیام نیسون) به شرق می روند، زیرا شایعاتی وجود داشت که او زیر شکنجه از مسیحیت چشم پوشی کرده است. لیام نیسون نقش شخصیتی عمیقاً تراژیک را با وقار تمام بازی می کند.

      1400/11/16 13:26
      • ویدا ویدا :

        بهترین فیلم های لیام نیسون ...........فیلم های جدید معرفی فیلم ...... "مسافر" سال انتشار - 2018 در این تریلر غیرقابل پیش‌بینی، لیام نیسون نقش پلیس سابق مایکل مک‌کاولی را بازی می‌کند که ده سال است در حومه نیویورک زندگی می‌کند و هر روز از همان قطار شهری استفاده می‌کند تا به شهر برسد و در دفتر بیمه کار کند. قهرمان اخراج می شود و این را نمی تواند به خانواده اش بگوید. ناگهان در قطار با غریبه ای جذاب با بازی ورا فارمیگا صحبت می کند و از او سوالی فرضی می پرسد. و ناگهان مکالمات تئوری تبدیل به کارهای عملی خطرناکی می شود و قهرمان نیسون در موقعیتی فوق العاده سخت قرار می گیرد. در این فیلم این بازیگر بار دیگر ثابت کرد که چقدر راحت به شخصیت هایی تبدیل می شود که تنها چند ثانیه فرصت دارند تا تصمیمات سخت بگیرند.

        1400/11/16 13:29
  • Billymer 175 :

    نقد فیلم فهرست شیندلر به مدت سه ساعت از زمان فیلم فهرست شیندلر ، شما کاملاً تلخی و بی عدالتی نازی های آن زمان را نسبت به یهودیان احساس خواهید کرد ، زیرا در این مدت با جزئیات تمام مراحل زوال زندگی آنها به شما نشان داده می شود. در واقع ، بخاطر آنچه در این مرحله خودتان با آنها "زندگی" خواهید کرد ، همدردی با آنها را شروع خواهید کرد و سرانجام خوشحال خواهید شد که در زمان ما چنین نگرشی وجود ندارد (امیدوارم) شخصیت اصلی ، اسکار شیندلر ، به خوبی ثبت شده و به عنوان یک شخص ، از یک تاجر حریص تا یک ناجی انسان ها ، تکامل تدریجی دارد. و اگرچه از نظر تاریخی ، این شخص چندان مبهم نیست ، اما از نظر هنری این قهرمان به خوبی با بیننده کار می کند ، تقریباً مانند همان فارست گامپ ، زیرا بخاطر اقداماتش در فیلم ، شما می خواهید در زندگی با او برابر باشید. آیا لازم است درباره حقایق فیلم فهرست شیندلر بیشتر بگویید؟ فیلم فهرست شیندلر بیرحمانه ، جدی ، طولانی است و من می توانم به بسیاری از اپیزودهای نیمه منفی دیگر آن فکر کنم ، اما ارزش تماشای آن را دارد ، فقط برای احساس این تلخی واقع بینانه از آنچه با یهودیان روی صفحه اتفاق می افتد و درک اینکه چنین فیلم واقعی مدت زیادی است که فیلمبرداری نشده است ... برای اینکه در پایان فیلم بفهمیم این خود ما ، مردم هستیم که باید کارهای مهربانانه و ایثارگرانه انجام دهیم تا چنین تلخی در زندگی ما کمتر شود و همه ما حداقل کمی زندگی کنیم.

    1400/4/18 9:12
  • Barbie 728 :

    استیون اسپیلبرگ فیلم را سیاه و سفید فیلمبرداری کرد ، اگرچه فیلم در سال 1993 بود ، اما این ایده کارگردان بود و صد در صد منطقی بود. فیلم آغشته به احساسات آن دوران است ، از همان دقایق ابتدایی تماشاگر به روزهای گذشته برده می شود و شما حداکثر غوطه ور شدن در آن فضا را تجربه می کنید. صحبت از بازیگران فهرست شیندلر شد ، اسپیلبرگ برای بازی در نقش اصلی لیام نیسون را آورد - و او فوق العاده بازی کرد. شما می خواهید در هر صحنه ای لیام نیسون را دنبال کنید ، در هر کجا که دنبال چگونگی رفتار وی در گفتگو با یک شخصیت جدید می گردید ، لیام نیسون واقعاً یک بازیگر عالی است. شخصیت های دیگر نیز کمتر چشمگیر نبودند ، این یک فیلم از یک بازیگر نیست ، در اینجا می توانید بسیاری را مجذوب خود کنید و از دیگران متنفر شوید . موسیقی متن فیلم با توجه به ارتباط آن خشنود کننده است: آنقدر بارگیری نمی شود که فقط موسیقی باقی بماند ، اما در جایی که به آن نیاز باشد غایب نیست ، خیلی ساده به نظر می رسد ، اما هزینه زیادی دارد ، چرا که آهنگساز جان ویلیامز است. فهرست شیندلر در ۱۲ بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد، و در هفت بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین موسیقی برنده شد. به‌علاوه جوایز متعدد دیگری از جمله هفت جایزه بفتا، و سه جایزه گلدن گلوب را برده‌است. کلمات برای توصیف اینکه چه نوع کارگردانی روی این فیلم انجام شده کافی نیستند ، بیهوده نیست که فیلم همزمان 7 تندیس از جمله بهترین کارگردان را جمع آوری کرد ، این فیلم احساسات صادقانه واقعی را برمی انگیزد ، این فقط یک فیلم دیگر در مورد جنگ نیست ، در مورد مردم است ، و در مورد آنچه که برخی از مردم به دلیل شرایط حاضر مجبور به رفتن هستند . این فیلم یک شاهکار است ، به شدت به همه توصیه می کنم اگر هنوزفیلم فهرست شیندلر ( فیلم دختر کت قرمز) را ندیده اید ، آن را ببینید.

    1400/4/18 9:22
    • dorsa 87 :

      بازیگران فهرست شیندلر ریف فاینز از بازیگران محبوب من. تمام تصاویر او ، از نظر قطبی بسیار منحصر به فرد ، از نظر احساسی غنی و زنده ، هرگز چیزی جز تحسین برای من ایجاد نکرده اند. اما آمون گوت در اجرای خود برای من فقط یک شوک بود. او کل فیلم را در حالت تعلیق نگه داشت و من نمی دانستم که از اوج بعدی روحیه اش چه انتظاری داشته باشم. تعالی ، عصبی بودن با اسکیزوفرنی ، بی رحمی و نوعی نابینایی مجنون توسط قدرت و در نتیجه ، مجاز بودن. در همه چیز. همانطور که در موش های صحرایی در قفس است ، او آزمایش های خونین خود را بر روی افراد زنده زندانی در دیوارهای پادگان اردوگاه انجام می دهد ، جان حتی کودکان را می گیرد ، برای او هیچ چیز مقدس وجود ندارد ، فقط افسون شده از قدرت و بی فکری

      1400/4/18 11:01
  • Barbie 728 :

    یک ورق کاغذ که سرنوشت یک ملت را تغییر داد حقایق فیلم فهرست شیندلر من به مدت دو سال جرات دیدن این فیلم را نداشتم. دلیل اول مضمون فیلم است. درام های جنگ ژانر بسیار پیچیده ای هستند ، در اینجا نشان دادن شخصیت ها ، سرنوشت و تجربیات آنها از آنچه اتفاق می افتد بسیار مهم است. مطمئناً چنین فیلم هایی باید با حال و هوای خاصی تماشا شوند ، زیرا بعد از تماشای چنین فیلم هایی ، به خصوص اگر روی اتفاقات واقعی باشند ، قطعاً یک طعم تلخ باقی می ماند. و دلیل دوم زمان بندی است. این فیلم به مدت 3 ساعت و 15 دقیقه اجرا می شود. و این زمان را باید پیدا کرد. اما فیلم نفس گیر به نظر می رسد و بیننده به ساعت نگاه نمی کند ، خوب ، چه زمانی اعتبارات آنجاست. در مورد طرح. فیلم فهرست شیندلر براساس وقایع واقعی ، درباره اسکار شیندلر ساخته شده است. این مرد ، به لطف توانایی ایجاد آشنایی و ارتباطات لازم ، موفق به سازماندهی فعالیت های کارآفرینی در قلمرو لهستان اشغالی شد. شیندلر با ایجاد تولید ظروف لعابی ، از یهودیان به عنوان نیروی کار استفاده می کند ، که تحت ستم قرار گرفته و به محله یهودی نشین رانده می شوند. او با کارگران خود با احترام رفتار کرد و بعداً ، به لطف اقدامات وی ، بیش از 1000 یهودی نجات یافتند. من قضاوت نمی کنم که همه آنچه در فیلم نشان داده شده درست است ، اما به عنوان یک اثر داستانی داستان فهرست شیندلر عالی به نظر می رسد! از مزایای فهرست شیندلر ، می خواهم موارد زیر را برجسته کنم:بازیگران فهرست شیندلر . بازی دو نفره لیام نیسون و ریف فاینز بسیار درخشان است. بن کینگزلی در نقش Itzhak بسیار مناسب است. خوب ، کار دوربین در بهترین حالت است. و شاید برای من شخصاً بزرگترین امتیاز این باشد که شندلر لیست یک فیلم سیاه و سفید است. تناژ و کنتراست به طور غیرقابل مقایسه ای با هم مطابقت دارند. به دلیل عدم وجود رنگ در فیلم ، شما در دنیای احساسات غوطه ور شده اید و به رنگ لباس یا رنگ دیوارها توجه نمی کنید. شما بر احساسات شخصیت ها ، تجربه و حالت آنها تمرکز می کنید.

    1400/4/18 9:29
    • OOOВалок_Харлам 134 :

      اولاً ، از همان ابتدا شیندلر به دلایلی مثبت به نظر می رسد. او شخصیت اصلی است ، خوش تیپ است ، فقط به کار خودش اهمیت می دهد. و او مثل اینکه در یک کپسول زندگی می کند. در کل نفرت و آزار و اذیت یهودیان گنجانده نشده است. او با نازی ها معاشرت می کند ، اما غیرقابل تصور به نظر می رسد: حتی یک کلمه نفرت و تحقیر نسبت به یهودیان از طرف شیندلر شنیده نمی شود ، و این همان چیزی است که در واقع نازی ها بر سر آن توافق می کنند ، و این همبستگی آنها بر اساس آن است. شیندلر مانند یک تاجر عادی آمریکایی است که ناگهان به آلمان نازی منتقل شده است. بنابراین ، هیچ تناسخ متقاعد کننده ای از قهرمان وجود ندارد. فقط یک تاجر آمریکایی فهمیده که برای چیز بدی پول در می آورد و به سمت خوبی ها رفته. مشکل هولوکاست بسیار پیچیده تر ، وحشتناک و عمیق تر است. یک کارآفرین فاشیست نمی تواند سوپرمن شود. رفتار یهودیان ساده لوحانه به نظر می رسد. به عنوان مثال ، لحظه ای که زنان تصور می کردند به اتاق گاز می روند ، اما معلوم می شود دوش است. صحنه این است که انگار نه از یک اردوگاه کار اجباری ، بلکه از "آواز در باران" است. پایان فیلم به طور کلی یک کمدی است. لیست شیندلر روی ریل ها قرار دارد ، یک سرباز روسی جلوی آنها را می گیرد و می گوید: 'شما آزاد هستید! یک شهر آنجاست ، به آنجا برو.

      1400/4/18 11:53
  • dorsa 87 :

    وقتی فیلم فهرست شیندلر را برای اولین بار دیدم ، اشک ریختم. نه ، مثل تایتانیک یا هاچیکو نبود. آنها اشک شادی بودند - خوشبختی که همه چیز با عدالت تمام شد. شندلر لیست به حق یکی از قوی ترین درام های سینمای هالیوود و جهان است. رنگ سیاه و سفید بوم این موضوع را تأیید می کند. بعد از فیلم ، اسپیلبرگ برای مدت طولانی نتوانست بهبود پیدا کند. آنچه در پایان اتفاق افتاد؟ به عنوان یک آشنا به زمینه های تاریخی ، با خیال راحت می توانم به شما بگویم که انتظار واقعی بودن مستند از این فیلم احمقانه و ساده لوحانه است. این قدرت فیلم است - تحریف می کند ، درام می کند ، تحریف می کند ... اما آن را چنان زیبا و با لطف انجام می دهد که فرد می خواهد فوراً فیلم را دوباره تماشا کند. دلیل این که هنوز هم فیلم بیش از حد مورد توجه قرار گرفته است (مثل"پیانیست" و تایتانیک ) ابر حرفه ای بودن آن است. لحظه ای که کارگردان ، بازیگران ، آهنگساز و سایر شرکت کنندگان در روند کار آنقدر در خلق جهان بی رحمانه هولوکاست غرق شده بودند که همه آنها را باور می کنید. شما کاملاً فداکارانه اعتقاد دارید. ایرادات جزئی نیز وجود دارد. از این موارد - شیطان پرستی بیش از حد از تصویر نازی ها و تنش برخی از صحنه ها ، به همین دلیل است که در بعضی جاها می توانید به درستی خمیازه بکشید. و در بعضی جاها اغراق آشکار شده است.

    1400/4/18 9:59
    • OOOВалок_Харлам 134 :

      من خیلی دوست داشتم آن شاهکار شندلر لیست را ببینم که مورد ستایش بسیاری از منتقدان و مردم عادی است ... اما آنچه بعد از سی دقیقه تماشا نگاه شما را جلب می کند: حوصله تان سر رفته است. شما نمی توانید بدترین واقعه قرن بیستم را خیلی خشک بسازید.. شما باید بترسید ، گریه کنید ، رنج بکشید . من این فیلم را در تمام 3 ساعتی که ادامه داشت درک کردم. منتظر چه چیزی بوده ام؟ یک شاهکار ، فیلمی مبتکرانه که تمام رنج ها و بدبختی های یهودیان در جنگ جهانی دوم ، بهترین فیلم اسپیلبرگ را که از لحاظ احساسی خیره کننده است ، آشکار می کند. چی گرفتم توطئه ای خشک و برهنه ، هیچ چیز جدید ، هیچ احساس خاصی نیست. شاید من انتظار چیز خیلی خوبی را داشتم ، که با موج اشتباه همراه شوم ، اما 3 ساعت فیلم مستند - و این دقیقاً احساسی بود که هنگام تماشا کردم - خیلی زیاد است. همه در مورد آن می دانند که یهودیان رنج بردند ، همه می دانند که شیندلر 1200 نفر را نجات داد ، همه می دانند که نازی ها حرامزاده هستند. اما من انتظار اصالت ، دقت ، جزئیات ، توضیحات ، احساسات ، نوآوری ، افشای بیشتر را داشتم ... نه ، این فقط یک فیلم نسل کشی است ، اما آنطور که باید یک فیلم نسل کشی نیست. بگذارید دوستداران این فیلم مرا فحش بدهند ، اما این فیلمی نیست که دوست دارم آنرا شاهکار بنامم.

      1400/4/18 11:23
  • dorsa 87 :

    دختر کت قرمز در فهرست شیندلر .دلخراش ترین و در عین حال دردناک ترین میزانسن این فیلم است. یک لکه کوچک و قرمز در پس زمینه سیاه و سفید ، روح کودکی که تازه شروع به یادگیری این جهان کرده است ، که با وحشت یک کشتار خونین ، یک هجوم جمعیت دیوانه ، خشونت و وحشی گری به استقبال او آمده. او ادامه می دهد و ادامه می دهد. به کجا؟ جایی که چشم ها نگاه می کنند. و آنچه پیش روی اوست ، مرگ یا شاید نجات. رستگاری ، که تا آخر روزها نوید کابوس هایی با ارواح و شبح های این دوران وحشتناک را می دهد ، که در آن سرنوشت وی مشیت است. نجات با طعم تلخی از نگاه مداوم به گذشته و شکرگذاری بی پایان از خدا و سرنوشت برای خوشبختی اعطا شده - برای ادامه زندگی ... این قسمت واقعاً یک نبوغ است. همه چیز در آن است. همه درد ، همه فاجعه در دختر کت قرمز

    1400/4/18 10:45
  • dorsa 87 :

    بازیگران فهرست شیندلر لیام نیسون.منطقی نیست که استعداد او را ستایش نکنیم ، زیرا استعداد او بی قید و شرط است و وقتی می بینید چگونه بازی می کند ، کلمات غیر ضروری می شوند. لیام نیسون دکوراسیون هر فیلمی است. او این فیلم را با کاریزما و بازی قدرتمند خود تزئین کرد ، زیرا پس از تماشای آن ، فقط یک احساس باقی می ماند: اسکار شیندلر نمی تواند غیر از این باشد ، او فقط می تواند همان چیزی باشد که این بازیگر فوق العاده برای او بازی کرد. این فیلم باعث شد خیلی به فکر فرو بروم و در تأملاتم به چیزهای زیادی برسم. علی رغم انتقاد مداوم از زمان زندگی خود با تمام نقایص آن ، به این نتیجه رسیدم که همه ما ، به طور کلی ، در یک دوره بسیار خوب ، خوب تغذیه شده ، آرام و موفق زندگی می کنیم با فرصتی برای انتخاب ، دوست داشتن ، شادی ، نفس کشیدن. پس به آینده ای روشن امیدوار باشید ، به یک رویا ایمان داشته باشید. فقط باید این فیلم را بیشتر اوقات به یاد بیاورید. با تشکر از استیون اسپیلبرگ برای این فیلم دشوار اما واقعی.

    1400/4/18 11:09
  • ویدا ویدا :

    شجاع، مثبت، باهوش، جذاب، قوی و مهربان، در یک کلام، یک شوالیه واقعی زمان ما! و همه چیز درباره اوست، در مورد لیام نیسون زیبا و نجیب. او به لطف بازی در درام شگفت انگیز فهرست شیندلر استیون اسپیلبرگ در سراسر جهان مشهور شد

    1400/11/15 21:19
  • ویدا ویدا :

    بدون اغراق می توان به راحتی بیان کرد که لیام نیسون بازیگر بی نظیری است. در طول سال ها فیلمبرداری در اکشن، او احترام کارگردانان و تهیه کنندگان شناخته شده را از دست نداده است و ستاره های جوان همچنان استعداد و اخلاق حرفه ای این بازیگر مشهور بریتانیایی-ایرلندی را تحسین می کنند. یکی از بهترین فیلم های لیام نیسون که هرگز از آنها خسته نخواهید شد فهرست شیندلر است

    1400/11/15 21:35
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... " مرد تاریکی " سال انتشار - 1990 استاد ترسناک و نویسنده کالت Evil Dead Sam Raimi تنها در آینده سه گانه اصلی مرد عنکبوتی را کارگردانی خواهد کرد و اکنون در سال 2021 قسمت دوم Doctor Strange را برای اکران آماده خواهد کرد. اما پس از آن، در سال 1990، رایمی برای اولین بار خود را در ژانر ابرقهرمانی امتحان کرد و آن را به شدت با وحشت آمیخت و بازیگران لیام نیسون و فرانسیس مک دورمند را به نقش های اصلی دعوت کرد. نیسون با صورت باندپیچی ، به راحتی فیلم را با بازی و صدای کاملش فروخت.

    1400/11/15 22:04
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... "راب روی" سال انتشار - 1995 یک فیلم تاریخی شگفت انگیز توسط مایکل کاتون جونز در مورد یک شخص واقعی - رئیس قبیله هایلند اسکاتلند ، راب روی مک گرگور می گوید. این داستان در مورد یک جنگ بزرگ در مقیاس بزرگ نیست، بلکه در مورد "مبارزه" روزانه است که اسکاتلندی های مغرور مجبور بودند در قرن هجدهم برای زندگی، شرافت و حیثیت خود انجام دهند، که به طور بی پایان توسط اشراف زاده های شیک مورد تجاوز قرار گرفت. لیام نیسون راب روی کامل است، مردی با شرافت و اصول. علاوه بر این، جسیکا لنگ، تیم راث، جان هرت و برایان کاکس در این حماسه نقش آفرینی کردند.

    1400/11/15 22:05
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... مایکل کالینز ........ سال انتشار - 1996 ظاهراً در دهه 1990، اگر کارگردانان برای فیلمبرداری یک فیلم تاریخی درباره یک قهرمان برجسته، بلندقد و شجاع آماده می شدند، لیام نیسون را صدا می زدند. پس از قهرمانان اسکاتلندی و آلمانی، نوبت به یکی از مبارزان اصلی استقلال ایرلند - مایکل کالینز رسید. لیام نیسون در این فیلم نقش یک سیاستمدار و رهبر نظامی برجسته را بازی می‌کند که هر دو جنگ برای آزادی از بریتانیا و درگیری‌های داخلی را در بر می‌گیرد. برای نیسون، یک ایرلندی، این نقش ویژه شده است. به همراه لیام نیسون، آلن ریکمن، آیدان کوئین و جولیا رابرتز در این فیلم بازی کردند.

    1400/11/15 22:08
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... معرفی فیلم .... جنگ ستارگان: تهدید شبح سال انتشار - 1999 خوب، چه کسی غیر از لیام نیسون در آن زمان می توانست بهتر نقش یک جدی عاقل را بازی کند؟ بنابراین جورج لوکاس چنین فکر کرد و از بازیگر دعوت کرد تا در نقش Qui-Gon Jinn، معلم خود Obi-Wan Kenobi بازی کند. جدی نیسون یک اتفاق غم انگیز داشت، زیرا این اقدامات او است که تا حد زیادی به عنوان نیرویی عمل می کند که چرخ پرواز رویدادهای اجتناب ناپذیر را در یک کهکشان بسیار دور شروع می کند. اما لیام نیسون جار جار بینکس نیست که طرد شود. و هیکل بلند او در لباس جدی با شمشیر لیزری مناسب ترین به نظر می رسد.

    1400/11/16 0:26
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون .......... معرفی فیلم ..... " عشق واقعی " سال انتشار - 2003 ریچارد کورتیس سلبریتی‌های بریتانیایی و آمریکایی را گرد هم آورد تا از طریق عاشقانه ‌هایی که به هم مرتبط هستند، درباره عشق‌های بسیار متفاوت صحبت کنند. یکی از تاثیرگذارترین ها، داستان ناپدری بیوه دانیل (لیام نیسون) است که پس از مرگ همسرش سعی می کند با پسرش ارتباط برقرار کند. و سپس، در سال 2003، یکی از موفق ترین آرک های داستانی فیلم بود، اما پس از تراژدی واقعی - مرگ بازیگر زن ناتاشا ریچاردسون، تنها همسر لیام نیسون - طرفداران به هیچ وجه نمی توانند اشک های خود را در این فیلم کوتاه نگه دارند.

    1400/11/16 0:30
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... معرفی فیلم ...... " کینزی " سال انتشار - 2004 در شعار درام بیوگرافی بیل کاندون کارگردان آمده است: «بیایید در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم. اما فکر نکنید که چیز ممنوعه ای در انتظار شماست. لیام نیسون دوباره نقش یک شخصیت واقعی تاریخی را بازی می کند - دکتر آلفرد کینزی، یکی از اولین محققان جنسی در جهان و بنیانگذار جنسیت شناسی. به عنوان یک دانشمند و معلم در اواسط قرن بیستم، کینزی صادقانه متوجه نشد که چرا چنین پدیده مهمی کاملاً ناشناخته باقی مانده است، و تصور نمی کرد که با این کار چه نوع جعبه پاندورا را باز می کند. این نقش یکی از ظریف ترین و درخشان ترین در کارنامه لیام نیسون است. همچنین لورا لینی، کریس اودانل، پیتر سارسگارد، تیموتی هاتون، جان لیتگو، تیم کاری و الیور پلات در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

    1400/11/16 0:33
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... معرفی فیلم ...... بتمن آغاز می کند سال انتشار - 2005 کریستوفر نولان برای شروع سه گانه بتمن خود، نه تنها به بروس وین کاملی که در کریستین بیل یافت، نیاز داشت، بلکه به اولین معلم مناسب، مربی با خشن ترین سیستم نگرش به زندگی نیز نیاز داشت. این نقش به لیام نیسون رسید که در هر ثانیه فیلم آنقدر قانع کننده بود که بی اختیار می فهمید که نیسون مطمئناً به ژانر فیلم، درجه "جدی بودن" آن و سایر عوامل اهمیت می دهد. او همیشه عالی بازی می کند. و نقش هانری دوکارد به درستی فیلموگرافی این بازیگر را تزئین کرد.

    1400/11/16 0:37
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون .......... معرفی فیلم ...... ربوده‌ شده سال انتشار - 2008 هر کسی که سعی کرد مونولوگ افسانه‌ای لیام نیسون را با رباینده دختر روی صفحه نمایشش کپی کند، اما هیچ کس نتوانست به این واضحی و آرام برای مرد مرده آینده توضیح دهد که چه چیزی در انتظارش است. حتی سازندگان این تریلر با بودجه متوسط ​​(25 میلیون دلار) از استودیوی لوک بسون، انتظار نداشتند Taken در گیشه موفقیت باورنکردنی داشته باشد. و هیچ کس انتظار فرنچایز آینده را نداشت. اما هم تماشاگران و هم حتی منتقدان به این اقدام واکنش مثبت نشان دادند .

    1400/11/16 0:40
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ........... معرفی فیلم ...... "یک تیم" سال انتشار - 2010 اقتباس فیلم تمام‌ قد مدرن از سری محبوب دوران دهه 1980 تا 1990 توسط جو کارناهان کارگردان "Trump Aces" قوی‌ترین بازیگران را جمع کرد: لیام نیسون، بردلی کوپر، شارلتو کوپلی، جسیکا بیل، پاتریک ویلسون و دیگران. طرح داستان تا حدی طرح نمایش تلویزیونی را تکرار می کند - یک جوخه ویژه نظامی به فرماندهی سرهنگ جان "هانیبال" اسمیت (لیام نیسون) راه اندازی می شود، اما چهار شجاع موفق به فرار می شوند و خارج از قانون، شروع به فرار می کنند. ممکن است A-Team تا سال 2010 کمی قدیمی شده باشد، اما لذت پویایی بازیگری و صحنه‌پردازی عالی صحنه‌های اکشن وضعیت را نجات می‌دهد. خوب، تماشای هانیبال مو خاکستری با سیگار و نقشه ایده آل در سرش ارزش زیادی دارد.

    1400/11/16 0:44
  • ویدا ویدا :

    بهترین فیلم های لیام نیسون ...........فیلم های جدید معرفی فیلم ...... فیلم جدید با بازی لیام نیسون کمتر از فیلم های این مجموعه هیجان انگیز نخواهد بود. تریلر "مدافع" در مورد یک تک تیرانداز نظامی سابق که در راه یک کارتل قدرتمند مواد مخدر قرار گرفت، به مخاطبان می گوید.

    1400/11/16 13:30

بیشتر بخوانید