مردان خوش تیپ روی کره زمین

در

منتخبی از 20 عکس را به شما نشان می دهیم که شامل زیباترین و خوش تیپ ترین مردان کره زمین است. 

چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم

زین مالک

زین مالک

زک افرون

زک افرون

الكساندر پتروف

الكساندر پتروف

تیلور لاتنر

تیلور لاتنر

کیت هرینگتون

 

کیت هرینگتون

کریس همسورث

کریس همسورث

بردلی کوپر

بردلی کوپر

دیوید بکهام

دیوید بکهام

جانی دپ

جانی دپ

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو

کریس پاین

کریس پاین

جورج کلونی

جورج کلونی

برد پیت

برد پیت

هیو جکمن

هیو جکمن

جاستین بیبر

جاستین بیبر

متیو مک کانهی

متیو مک کانهی

دیوید گندی

مردان خوش تیپ

دنیل کریگ

دنیل کریگ

کریستین بیل

کریستین بیل

اشتون کوچر

اشتون کوچر

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان کاریزماتیک جهان که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است

در
مردان خوش تیپ
مردان کاریزماتیک جهان که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است.
 
جهان مملو از انسانهای زیبا و خیره کننده ای است که دائماً در مجلات درباره آنها صحبت می شود و می نویسند. اما غالباً در مورد زیبایی زنان بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، کاملاً فراموش می کنند که علاوه بر آنها ، مردان خوش تیپ هم در جهان وجود دارند که از نظر زیبایی و کاریزما نسبت به زنان کم نمی آورند.
 

1. پرنس ویلیام

پرنس ویلیام
یکی از زیباترین مردان.  \ عکس
 
جوانی جذاب با لبخند خجالتی ، حتی در سنین پایین نیز مورد علاقه عموم مردم قرار گرفته است و حالا او نمونه بارز این است که یک آقا و مرد واقعی چگونه باید به نظر برسد. شاهزاده ویلیام دستاوردهای بسیاری دارد ، از جمله ارتش ، سفری به آفریقا و آمریکای جنوبی و همچنین بنیادهای خیریه ای که قبلاً مادر وی ، پرنسس دایانا از آنها حمایت می کرده است. در میان چیزهای دیگر ، او حامی مسئول Centpoint ، یک سازمان جوانان بی خانمان است و در Tusk Trust شرکت می کند ، برنامه ای که برای حفاظت از حیوانات وحشی آفریقا اختصاص داده شده است. و جای تعجب ندارد که او مقام اول افتخار را در این لیست کسب کند. از این گذشته  به جذابیت ، کاریزما و استقامت او را فقط می توان حسادت کرد.
پرنس ویلیام
او جهان را با لبخند خجالتی و کاریزما خود فتح کرد.  \ عکس
 

2. سلمان خان

سلمان خان
ستاره بالیوود  \ عکس
 
در مقام دوم سلمان خان بازیگر هندی قرار داشت که توانست با کاریزمای خود نه تنها بالیوود بلکه قلب زنان را در سراسر جهان فتح کند. خان با جذابیتهای فراگیر و بازوهای عضلانی خود ، محبوب در بین زنان است. و با وجود سن و سالش ، این مرد از لحاظ ظاهری عالی است و لبخند گرم او قادر به ذوب هر قلب و حتی سخت ترین قلب ها است.
سلمان خان
مرد خوش تیپ  \ عکس
 

3. نوا میلز

نوا میلز
پس از شروع کار خود در سال 2003 ، میلز به تعدادی از شرکت های مد ، از جمله مودلز زندگی مدلینگ را آغاز کرد. در سال 2004 میلز اولین نمایش خود را  برای مجموعه های پاییز گوچی و ایو سن لوران در میلان و پاریس انجام داد و همچنین برای Versace ، Michael Kors و البته Dolce & Gabbana تبدیل شد که در ابتدا با آنها قرارداد بست. سال 2005 در سال 2009 ، میلز در کمپین عطر Naked Dolce & Gabbana Anthology با چند مدل مشهور دیگر از جمله Claudia Schiffer ، Naomi Campbell و Tyson Ballou ظاهر شد.
 
مهمتر از آن ، میلز به یکی از مدل های لاکوست تبدیل شد و با شعار جدید "شیک غیر متعارف" در کمپین "ظاهر جدید" ایفای نقش کرد. این تبلیغ توسط مورت و مارکوس گرفته شده است و مدل هایی را نشان می دهد پیراهن های یقه دار لاکوست سفید ، که بیش از لباس شب فانتزی مشکی پوشیده شده است ، پوشیده اند. در سال 2011 و 2012 ، میلز در sitcom CBS 2 Broke Girls ظاهر شد و نقش رابی ، دوست پسر مکس را بازی کرد. او همچنین در فیلم تیلور سویفت در سال 2012 بازی کرد. و در سریال تلویزیونی درام The Enemy Within ، میلز قرار است بازی کند.
اما علی رغم محبوبیتش ، هنوز هم یکی از معتدل ترین و خجالتی ترین مردانی است که هنوز از شهرت خراب نشده است.
نوا میلز
فاتح قلب زنان.  \ عکس
 

4- گادفری گائو

گادفری گائو
او نه تنها در کشورش بلکه در خارج از کشور نیز به محبوبیت دست یافت.  \ عکس
 
تایوان کشوری است که بعید است از نظر ستاره های فیلم یا افراد فوق العاده زیبا توجه جدی را به خود جلب کند. با این حال ، این بدان معنی نیست که در این بخش از جهان هیچ مرد خوش تیپ وجود ندارد. گادفری گائو متعلق به این دسته است. گادفری در تایپه ، تایوان متولد شد. خانواده وی هنگامی که تنها نه سال داشت ، به ونکوور ، کانادا نقل مکان کردند و در آنجا بزرگ شد.
گائو در دانشگاه کاپیلانو در ونکوور تحصیل کرد ، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، وی به تایوان بازگشت و قصد داشت یک بسکتبالیست حرفه ای شود ، اما او یک مدل شد و تعدادی اثر تبلیغاتی و عکس های مجله درست کرد که راه را برای اجرای وی باز کرد. یکی از محبوب ترین و مورد تحسین بسیاری از بازیگران ، گادفری گائو مدت هاست که به عنوان زیباترین شخصیت کشور خود و فراتر از آن شهرت داشته است.
گادفری گائو
ستاره تایوان.  \ عکس
 

5. جاستین ترودو

جاستین ترودو
خوش تیپ ترین مرد و نخست وزیر.  \ عکس
 
جاستین ترودو مردی است که صددرصد نیازی به معرفی ندارد. نخست وزیر کانادا احتمالاً زیبا ترین نخست وزیر تاکنون در این کشور است. جاستین سالهای ابتدایی خود را به عنوان پسر نخست وزیر معروف کانادا پیر ترودو گذراند. بعد از کالج ، قبل از ورود به سیاست ، چندین سال به عنوان معلم کار کرد. وی برای اولین بار در سال 2008 به پارلمان کانادا انتخاب شد و در سال 2013 ترودو رهبر حزب لیبرال شد. او و حزبش در سال 2015 ، هنگامی که تروودو دومین نخست وزیر جوان کشور شد ، یک پیروزی چشمگیر به دست آوردند. او در سرتاسر جهان نه تنها توسط زنان ، بلکه توسط مردان نیز مورد علاقه واقع می شود. با تشکر از ظاهر بسیار شیک و مراقبت زیادی که برای بخش های آسیب پذیر جامعه انجام داد ، او همچنان در سراسر جهان قلب ها را به سمت خود جلب می کند.
جاستین ترودو
و او عاشق جورابهای شیک است!  \ عکس
 

6. عمر برکان الغلا

عمر برکان الغلا
او خیلی خوش تیپ خوانده می شود.  \ عکس
 
عمر بورکان الجلا در سال 2013 پس از آنکه گزارش شد که وی به دلیل "بسیار خوش تیپ بودن" از عربستان اخراج شده ، بدنام شد. این حادثه در طول جشنواره فرهنگی جندریه در ریاض اتفاق افتاد که در آن عمر برکان الغلا به همراه دو مدل مرد دیگر در یک غرفه تبلیغاتی کار کردند. عمر برکان الغلا در مصاحبه ای در ژانویه سال 2015 گفت که چندین دختر جمع شده در این جشنواره از او و مدل های دیگر خواسته اند تا از با او عکس بگیرند ، که بعد از آن جمعیت اطرافشان زیاد شد. عمر برکان الغلا (عمر بورکان الجلا) با ابراز نگرانی از اینکه دختران جوان ساده لوح به سادگی عاشق یک پسر خوش تیپ می شوند.انتظامات مودبانه از او خواستند که جشنواره را ترک کند. بعداً ، نمایندگان امارات متحده عربی بیانیه ای صادر كردند و در آن توضيح دادند كه هرگز از بوركان و دو مدل دیگر خواسته نشده است كه كشور را ترك كنند.
عمر بورکان الجلا
او نه تنها جمعیت دختران را دیوانه كرد ، بلكه نگرانی پلیس را نیز در پی داشت.  \ عکس
 
آنها همچنین اظهار داشتند كه عمر بورکان الجلا در این مراسم رقص های نامفهومی را انجام داده است. این واقعه پس از توزیع عکس های عمر بورکان الغلا از طریق شبکه های اجتماعی به یکی از ویروسی ترین داستان های اینترنتی تبدیل شد و از وی دعوت شد تا در برنامه های مختلف تلویزیونی مصاحبه کند و در جلد های متعدد مجلات ظاهر شود ، که توسط مطبوعات بین المللی به عنوان "زیباترین مرد عرب در جهان "یا" خوش تیپ ترین مرد جهان " معرفی شد و جای تعجب نیست که بیش از یک میلیون مشترک در صفحه فیسبوک او وجود دارد.
 

7. برد پیت

برد پیت
سلبریتی برد پیت به حق یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید.  \ عکس 
 
برد پیت هر روز با ظاهرش و بازیگری عالی همه را مجذوب خود می کند. به لطف زیبایی غیرقابل توصیف، او در لیست زیباترین مردان جهان قرار می گیرد ، فقط تام کروز می تواند با او رقابت کند.
برد پیت
بازیگر هالیوود.  \ عکس
 

8. تام کروز

تام کروز
 تام کروز.  \ عکس
 
و این لیست توسط قلب بی نظیر تام کروز بسته می شود که علی رغم سنش ، هنوز تاثیر غیرقابل انکاری بر روی زنان می گذارد. فقط باید به لبخند اغواگرانه او نگاه کرد ، وقتی که بلافاصله بدون گفتار لبحند می زند، در چنین لحظه هایی بسیار خوش تیپ است.
تام کروز
او هنوز هم یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید.  \ عکس.

نظرات

در ادامه بخوانید...

25 خوش تیپ ترین مدل مردان از سراسر جهان

در

همه چیز در دنیا باید هماهنگ باشد. اگر زنان شروع به بازی هاکی و تسلط بر حرفه آتش نشان و پلیس می کنند ، پس چرا خوش تیپ ترین مردان  نمی توانند  مدل مرد  و  مدل مد باشند؟ در  این مقاله به 25  عکس مدل های مرد  نگاهی بیندازیم.

مردان مدل

بلو اسمیت 
مرد خوش تیپ

خوش تیپ ترین مرد دنیا

مادر ، بلو را  در سن 12 سالگی وارد حرفه مدلینگ کرد.پسر خوش تیپ  او برای Vogue Homme ژاپنی فیلمبرداری شد. یک سال بعد ، او شروع به عقد قرارداد تبلیغاتی بزرگ با مارک های جین کرد!

جیکوب مورتون
مرد خوش تیپ

مردان مدلینگ

جیکوب مورتون  از تگزاس از 17 سالگی کار مدلینگ خود را در  مدل مردان  آغاز کرد. در حال حاضر نمونه کارهای او شامل کارهایی برای Topman ، Hugo Boss است. و در اینستاگرام این  مرد مدل  خوش تیپ هزاران مشترک از مردان و زنان  دارد.

سنگ وو کیم
مرد خوش تیپ

وقتی نوبت به رتبه بندی تیزترین گونه ها می رسد ، به دنبال سانگ وو کیم باشید. او در کمپین های تبلیغاتی  لباس های مردانه و زنانه باربری و دیزل مورد توجه قرار گرفته است ، اما فقط چهره او نیست که مورد توجه قرار می گیرد.او همچنین دارای یک سبک خیابانی ذاتی است که این پسر را به منبع عالی از خونسردی تبدیل می کند.

دیوید گاندی
مرد خوش تیپ

خوشتیپ ترین مدل مرد جهان

دیوید گاندی خوش تیپ در لندن زندگی می کند. وی در کمپین های تبلیغاتی شرکت های Gant USA ، Dolce & Gabbana ، Hugo BossShiatzy Chen ، 7  و Zara ، H&M شرکت کرد. این مرد برای Vogue انگلیس وبلاگ می نویسد و یک خط تولید  لباس زیر و لباس برای Marks & Spencer دارد.

گرهارد فریدل

مرد خوش تیپ

مدل جذاب مرد

این پسر اصالتاً اتریشی است .هم مدل است و هم بازیگر. او در لباس های کلاسیک مردانه که منعکس کننده خانواده سلطنتی است بسیار زیبا به نظر می رسد. او دارای اندام عالی است که نتیجه تمرینات وی در ورزشگاه است.

تایسون بولوی
مرد خوش تیپ

مدلینگ مرد جذاب

تایسون اهل تگزاس است و علاوه بر فیلمبرداری و نمایش  بازی در فیلم ها ، مشغول یک تجارت موفق نیز است.

آدونیس بوسو
مرد خوش تیپ

مدل مرد جذاب

 او اکنون مدل مارک های بزرگی مانند دولچه و گابانا ، ویوین وست وود و ... است.

سیمون نسمن
مرد خوش تیپ

خوشتیپ ترین پسر دنیا

چشمان دوست داشتنی ، لب های پر و لبخندی جذاب ... بسیاری از زنان با دیدن او دیوانه می شوند. سیمون نسمن  خوش تیپ بسیار مورد تقاضا است ... او با Vogue ، GQ ، Numero ، Harper's Bazaar ، L'Officiel ، Michael Kors ، Calvin Klein ، Lanvin ، Givenchy کار می کند. این لیست برای مدت طولانی ادامه دارد.

آندرس ولنكوسو سگورا
مرد خوش تیپ

مدلینگ مرد

اسپانیایی خوش تیپ  علاوه بر فیلمبرداری در تبلیغات و اجرای نمایش  ، خودش را در سینما امتحان کرد. آندرس همچنین ذهن کنجکاوی دارد. او با آرامش به کاتالان ، فرانسه ، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کند.

 

 زک استنمارک
مرد خوش تیپ

مدل های جذاب مرد

قبل از شروع کار مدلینگ ، برادران اردن استنمارک و زک استنمارک در رشته اقتصاد کشاورزی تحصیل می کردند. اکنون آنها کار مدلینگ را برای مارک های بزرگی مانند Abercrombie & Fitch ، Calvin Klein و Ralph Lauren انجام می دهند.این  مدلهای مرد  دو نفره به لطف حساب مشترک خود در شبکه های اجتماعی به خاطر ورزشکاری و سبک زندگی سالم خود شناخته شده اند.

جوردن بارت
مرد خوش تیپ

 

این مرد خوش تیپ از 13 سالگی شروع به تسخیر دنیای مدلینگ کرد. در سال 2016 ، توسط Models.com به عنوان مدل سال انتخاب شد و همچنین در جوایز GQ به عنوان مرد سبک و مدل  شناخته شد. تام فورد ، بالمین و ورساچه نیز نسبت به ظاهر بارت بی تفاوت نبودند.

ریکی هال

مرد خوش تیپ
ریش کارت دعوت این خوش تیپ در دنیای مدل های هیپستر است. در سال 2014 ، مجله Esquire این مرد خوش تیپ را "مرد با چشمگیر ترین موهای بریتانیا" نامید.

 

برایان شیمانسکی
مرد خوش تیپ

 

اما این ستاره خوش تیپ کمپین های تبلیغاتی برای دولچه و گابانا و ورساچه سازنده مبلمان است. او کارگاه مخصوص خود را دارد و میز و میزهای قهوه سفارشی درست می کند.

فرانسیسکو لاچووسکی
مرد خوش تیپ

 

فرانسیسکو لاچوفسکی یک مدل مد  خوش تیپ در اصل از برزیل است. او پیش از این در تبلیغ مارک های لوکس همکاری داشته و در نمایش هایی برای دیور ، ورساچه ، گوچی و آرمانی کار کرده است.

 

متیو نوشکا
مرد خوش تیپ

 

متیو نوشکا نمونه بارز قدرت رسانه های اجتماعی است. نمایندگان مد و لباس  به اینستاگرام او علاقه مند شدند و از آن زمان متیوی خوش تیپ کمپین هایی مانند نایک ، کالوین کلین ، هوگو باس ، تام فورد و ورساچه را الگوی خود قرار داده است.

هو بینگ
مرد خوش تیپ


هو بینگ در دنیای مد نادر است. او کار خود را از سال 1990 آغاز کرد و امروز نیز مورد تقاضا است. هو بینگ  خوش تیپ یکی از بزرگترین نام های مد در زادگاهش چین است و اولین سفیر بین المللی لباس مردانه شورای مد انگلیس است.

برد کرونینگ

مرد خوش تیپ

مدل آمریکایی مرد

 

مدل خوش تیپ آمریکایی برد کرونینگ دوست صمیمی کارل لاگرفلد است. این مرد سال ها در نمایش های Fendi و Chanel شرکت کرده است.

کلینت مائورو
مرد خوش تیپ

مدل آمریکایی مرد

این آمریکایی پس از تبلیغ لباس زیر شرکت Armani  مشهور شد. این مرد خوش تیپ در سینما نیز بازی می کند و آرزو دارد روزی نویسنده شود.

 

آرتور کولکوف
مرد خوش تیپ

 

این  پسر خوشتیپ و جذاب  آرتور کولکوف در سیبری متولد شد ، اما در کودکی با والدینش به نیویورک نقل مکان کرد. او در کمپین های تبلیغاتی H&M ، سیسلی ، Banana Republic ، اسپریت و دیگران حضور داشته است. در دانشگاه ، این مرد جوان عاشق فوتبال آمریکایی بود.

شان اوپری
مرد خوش تیپ

مدل پسر خوشتیپ

شان در دنیای  مدلینگ مردان  بسیار مورد تقاضا است. او خیلی راحت به قله مدلینگ صعود کرد این شخص خوش تیپ بارها چهره جورجیو آرمانی ، کالوین کلاین ، ورساچه و مارک های معروف دیگر شده است.

 

بن هیل
مرد خوش تیپ

 

بن  بعد از 30 سالگی مشهور شد. تن روشن ریش اصلاح نشده و موهای خاکستری روشن روی شقیقه ها این مرد را بسیار خوش تیپ و جذاب کرده است. بن در دنیای مدلینگ  هنوز هم  نسبت به همکاران جوان خود شانس بیشتری دارد.

جان کورتاهارنا
مرد خوش تیپ

جان برای دیدن زیبایی ها به نمایش مد آمد و آنها در آنجا متوجه او شدند. به اسپانیایی خوش تیپ  پیشنهاد شد که مدل شود. فقط یک ماه کلاس داشت ، و او در آز های جهانی درخشید. Firm L'Officiel Hommes حتی یک کاتالوگ 200 صفحه ای منتشر کرد که در آن تمام صفحات منحصراً تصاویر این مرد جوان بود.

کاربر گرامی اگر می خواهید زیباترین را ببینید مقاله ویلیام فرانکلین میلر زیباترین پسر جهان کیست را بخوانید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان این علائم را جدی بگیرند

در

 کارشناسان می گویند مردان می توانند با هشیار بودن در مورد برخی از علائم بیماری سرطان که بیانگر نیاز فوری به مراجعه به دکتر است، به خود نفع بسیاری برسانند.

خستگی

خستگی یک علامت مبهم دیگر است که ممکن است در مردان به سرطان مربوط باشد. البته بسیاری از مشکلات دیگر هم می تواند باعث خستگی شود. خستگی نیز مانند تب هنگامی رخ می دهد که سرطان گسترش پیدا کرده باشد. اما در برخی از سرطان ها مانند سرطان خون یا لوسمی یا برخی از سرطان های معده یا روده بزرگ ممکن است در همان ابتدای بیماری بروز کند.

اگر احساس خستگی شدید دارید و با استراحت بهتر نمی شوید، به دکترتان مراجعه کنید. پزشک ضمن معاینه شما وجود سایر علائم را هم جستجو خواهد کرد تا علت خستگی شما پیدا کند و درمان آن را تجویز کند.

سرفه مداوم

سرفه علامت شایعی در سرماخوردگی، آنفلوآنزا و آلرژی ها است و همچنین سرفه ممکن است عارضه جانبی برخی از داروها باشد. اما هر سرفه طولانی مدتی- یعنی سرفه ای که بیش از سه تا چهار هفته طول بکشد- را نباید نادیده گرفت و برای بررسی آن باید به پزشک مراجعه کرد. سرفه طولانی مدت علاوه بر سرطان ممکن است نشانه بیمار یهای دیگری مانند برونشیت مزمن یا بازگشت محتویات اسیدی معده به مری (ریفلاکس) باشد. پزشک شما سابقه پزشکی شما را خواهد گرفت، گلوی شما را معاینه خواهد، کارکرد ریه تان را بررسی خواهد کرد و به خصوص اگر سیگاری باشید، ممکن است رادیوگرافی قفسه سینه را هم تجویز کند. هنگامی علت سرفه مشخص شد، پزشک یک طرح درمانی برای شما تعیین خواهد کرد.

اشکال در بلع

برخی از مردان از اشکال در بلع شکایت می کنند. آنها در طول زمان ممکن است با تغییردادن رژیم غذایی شان و مصرف مواد غذایینرم تر و مایع سعی کنند بر این مشکل غلبه کنند مثلا سوپ بخورند. اما اشکال در بلع می تواند نشانه سرطان های گوارش از جمله سرطان مری باشد.

اگر در بلعیدن غذا مشکل دارید، به پزشک تان اطلاع بدهید. پزشک پس از گرفتن شرح حال و سابقه پزشکی شما ممکن است رادیوگرافی قفسه سینه تجویز کند. پزشک تان همچنین ممکن است شما را به متخصص گوارش ارجاع دهد تا با آندوسکوپی فوقانی مری و بخش بالایی دستگاه گوارش تان مورد بررسی قرار گیرد.

تغییرات پوست

شما نه تنها باید از تغییرات در خال های تان آگاه باشید (که نشانه شناخته شده سرطان پوست بالقوه است) بلکه هر تغییر در رنگ پوست را باید مورد توجه قرار دهید. همچنین ایجاد زخم و خونریزی ناگهانی از پوست هم و پوسته ریزی شدید هم باید بوسیله پزشک مورد بررسی قرار گیرد.

مشکل است گفت تا چه مدت باید صبر کرد و به مشاهده تغییرات پوست ادامه داد و سپس به پزشک مراجعه کرد، اما اغلب کارشناسان می گویند بیشتر از چند هفته نباید منتظر بمانید. پزشک از شما شرح حال دقیقی خواهد گرفت و معاینه جسمی دقیقی انجام خواهد داد. همچنین ممکن است برای رد کردن احتمال سرطان نمونه برداری بافتی از پوست را تجویز کند.

ظهور خون در جاهای غیرمعمول

اگر در بخشی از بدن تان که به طور معمول خونریزی نمی کند، خون مشاهده کنید، باید به پزشک تان مراجعه کنید. اگر شروع به سرفه کردن و بالا آوردن خلط خونی کنید، خون در مدفوع تان ظاهر شود یا ادرارتان خونی باشد، مراجعه به پزشک لازم است. توجه داشته باشید که نسبت دادن وجود خون در مدفوع به بواسیر (هموروئید) اشتباه است، این خونریزی ممکن است نشانه سرطان روده بزرگ باشد.

پزشک شما در مورد علائم تان سوال خواهد کرد. ممکن است آزمایش هایی مانند کولونوسکوپی (آندوسکوپی روده بزرگی با استفاده از یک لوله انعطاف پذیر که بر سر آن دوربینی نصب شده است) را توصیه کند. هدف کولونوسکوپی یافتن نشانه های سرطان یا ضایعات پیش سرطانی (که ممکن است بعدها به سرطان تبدیل شوند) و نیز هر ضایعه دیگری باشد که باعث خونریزی شده است.

تغییرات  در دهان

اگر سیگار می کشید یا توتون می جوید، به خصوص باید در مورد بروز لکه های سفید درون دهان یا نقاط سفید رنگ روی زبان تان هشیار باشید. این تغییر ممکن است بیانگر بروز "لوکوپلاکیا"، یک ضایعه پیش سرطانی که ممکن است در نتیجه تحریک شدن مداوم پوشش دهان و زبان رخ دهد- باشد. این عارضه ممکن است در نهایت به سرطان دهان تبدیل شود.

این تغییرات را باید به پزشک یا دندانپزشک تان اطلاع دهید. پزشک یا دندانپزشک پس از پرسیدن سوابق پزشکی و معاینه تغییرات، تصمیم خواهد گرفت چه کارهای دیگری لازم است انجام شود.

مشکلات ادراری

با افزایش سن مردان، دچار شدن به مشکلات ادراری شیوع بیشتری پیدا می کند. مردان ممکن است تکرر ادرار، احساس فوریت برای ادرار کردن و احساس باقی ماندن ادرار در مثانه و تخلیه نشدن کامل آن شکایت داشته باشند. هر مردی با افزایش سن ممکن است به این مشکلات دچار شود. اما توجه داشته باشید که این علائم ممکن است به علت سرطان نیز بروز کند، به خصوص اگر این علائم روز به روز بدتر شوند. پروستات با افزایش سن مردان بزرگ می شود. این بزرگ شدن به علت یک عارضه خوش خیم و غیرسرطانی به نام "هیپرپلازی خوش خیم پروستات" یا BPH است.

پزشک شما ممکن است آزمایش خون برای اندازه گیری آنتی ژن اختصاصی پروستات یا PSA را تجویز کند. PSA پروتئینی است که بوسیله غده پروستات تولید می شود. این آزمایش برای کمک به تعیین امکان وجود سرطان پروستات مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دکترتان در معاینه متوجه ناهنجاری های پروستات شود یا اگر میزان PSA از حد طبیعی بالاتر باشد، شما را به یک متخصص مجاری ادراری- تناسلی (اورولوژیست) ارجاع می دهد و ممکن است نمونه برداری بافتی از پروستات را تجویز کند.

سوء هاضمه

بسیاری از مردان، به خصوص با در سنین بالاتر هنگامی که دچار سوء هاضمه می شوند، به خصوص اگر در خوردن و نوشیدن افراط کرده باشند، فکر می کنند دچار "حمله قلبی" شده اند. اما سوء هاضمه مداوم همچنین ممکن است نشانه سرطان مری،گلو یا معده باشد و باید به پزشک اطلاع داده شود.

پزشک شما از سوابق پزشکی تان سوال خواهد کرد و پرسش هایی درباره دوره های سوء هاضمه خواهد کرد. بر اساس شرح حال شما و پاسخ های تان به این پرسش ها پزشک در مورد آزمایش های لازم و نحوه درمان تصمیم خواهد گرفت.منبع :برنا

نظرات

در ادامه بخوانید...

موی بلوند دیگر طرفدار سابق را ندارد

در

تعریف مشخصی از زیبایی وجود ندارد. نمی توان برای زیبایی قالب مشخصی تعریف کرد. معمولا وقتی حرف از زیبایی می شود هرکسی شخصی را در ذهن خود مجسم می کند. برای خارجی ها هنرپیشنه معروف هالیوود مرلین مونرو و مدل موهای او یک نماد از زیبایی است.
بعد از مرلین مونرو در دهه 50 میلادی موی بلوند نماد زیبایی شد. بلوند بودن با شعارهای مختلف مثل"بلوند بهتره"، "بلوند زیباست" یا "بلوندش باحال تره" تبلیغ می شد.

موی بلوند دیگر طرفدار سابق را ندارد.

برپایه نظرسنجی انجام شده از 2000 مرد توسط یکی از شبکه های اجتماعی بیشتر از 60% مردان تمایل به مو با رنگ پرکلاغی داشتند.

در این نظرسنجی 33% مو قهوه ای، 28% مو مشکی، 26% مو بلوند و در نهایت کمتر از 9% مو قرمز را جذاب توصیف کردند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

زنان واقعا قوی‌تر از مردان هستند

در


اگر همیشه سر این موضوع با دوستان‌تان بحث می‌کردید، حالا یک تحقیق علمی هم دارید که در راستای ادعای‌تان طرح کنید.نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در شرایط بسیار سخت مثل قحطی، شیوع بیماری‌های واگیردار، یا حتی اسارت، زنان بیش از مردان دوام می‌آورند.


در عصر حاضر نیز زنان تقریبا همه جای دنیا بیش از مردان عمر می‌کنند. مثلا در انگلستان، امید به زندگی برای زنان ۸۳ سال است و برای مردان ۷۹.۵ سال. (در اسکاتلند این ارقام به ترتیب ۸۱ و ۷۷ است.)

مطالعه اخیر در دانشگاه جنوبی دانمارک و روی هفت نمونه تاریخی که جوامع بشری در شرایط بسیار سخت قرار گرفته بوده‌اند، انجام شده. هدف مطالعه درک بهتر اختلاف عمر بین زنان و مردان بوده.

از نمونه‌هایی که محققان این دانشگاه مطالعه کرده‌اند، می‌توان به قطحی ایرلند بین سال‌های ۱۸۴۵ و ۱۸۴۹ میلادی و دو شیوع سرخک در ایسلند در سال‌های ۱۸۴۶ و ۱۸۸۲ میلادی اشاره کرد. نمونه دیگر تجربه برده‌های لیبریایی است که اوایل قرن نوزدهم میلادی در آمریکا آزاد شدند و به آفریقا بازگشتند و بسیاری چون در معرض بیماری‌هایی که در آمریکا نبود قرار گرفتند، مردند.

در همه این نمونه‌های تاریخی، امید زندگی به شدت کم شد. مثلا در شیوع سرخک در ایسلند (۱۸۸۲)، امید زندگی برای زنان از حدود ۴۴ سال به حدود ۱۹ سال رسید، و برای مردان از حدود ۳۸ سال به اندکی زیر ۱۷ سال.
ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است
محققان دانشگاه جنوبی دانمارک مشاهده کرده‌اند که در همه جوامع مورد بررسی، و تقریبا در همه گروه‌های سنی، نرخ مرگ‌ومیر زنان کمتر بوده، و جز یک مورد استثناء زنان بیش از مردان عمر می‌کرده‌اند.

ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است. آنها می‌گویند: "در شرایط بسیار سخت و کشنده، نوزادان دختر بهتر از نوزادان پسر مقاومت می‌کردند".

و بر این مبنا نتیجه گرفته‌اند که: "این واقعیت که در شرایط بسیار سخت، و در بدو تولد که تفاوت‌های رفتاری و اجتماعی دو جنس کمینه است، ماده‌ها بیش از نرها زنده می‌مانند، شاهدی است بر این فرضیه که برتری زنان در بقا دلایل بنیادی زیست‌شناختی دارد".

نویسندگان گزارش تأکید کرده‌اند که بر اساس یافته‌های این تحقیق مزیت زنان به مردان در محیط‌های مختلف کم و زیاد می‌شود و عوامل اجتماعی هم روی آن تأثیر دارد.

آنها به نتایج تحقیق‌های دیگر اشاره کرده‌اند که اختلاف هورمونی را عامل اختلاف مرگ‌ومیر زن و مرد می‌داند. مثلا استروژن که در زنان بیش از مردان یافت می‌شود، خاصیت ضدتورمی دارد. در حالی که تستسترون که در مردان بیشتر است، ممکن است باعث ضعف سیستم ایمنی بشود.

پروفسور ویرجینیا زارولی، سرپرست این تیم تحقیقاتی، می‌گوید: "شرایط مردم در نمونه‌هایی که بررسی کردیم حقیقتا وحشتناک بود. و با اینکه در این دوره‌های بحران مزیت بقای زنان افت می‌کرد، همچنان آن‌قدر بود که بیش از مردان زنده بمانند. یعنی حتی در دوره‌هایی که مرگ و میر زیاد بود، زنان بیش از مردان عمر می‌کردند". ( سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان چگونه وقت خود را صرف می کنند + 10 عکس خنده دار

در
به نظر می رسد برای مردان بهتر است که با قوانین خود زندگی کنند، بدون اینکه به دیگران نگاه کنند و بیش از حد نگران باشند که چه احساسی را ایجاد می کنند. و هر عکس از این مجموعه ثابت می کند که برای پدران، برادران، دوستان یا شوهر و کلا برای مردان زندگی پر از سرگرمی در همه شرایط وجود دارد.
 
sayarak.com یک بار دیگر اطمینان خاطر می دهد که مردان می دانند چگونه وقت خود را صرف کنند.
 

پروردگارا، چگونه 11 سگ را وادار به نشستن در مقابل دوربین کرده است!

وقتی تصمیم گرفتم عکسی باحال برای Instagram بگیرم!

او بازی کامپیوتری خود را در چند ساک و کوله به کتابخانه آورده است!

بله، مردان با گوش میکی موس از این ماشین بیرون آمدند، درست است!

هنگامی که شرکت بیمه درخواست عکس از سایت تصادف کرده است!

در فروشگاه های عتیقه، مردان قطعا کاری انجام می دهند!

20 دقیقه طول می کشد تا این مرد یک عکس از خرچنگ بگیرد!

چه اتفاقی می افتد زمانی که از شوهرتان بخواهید خانه را تمیز کند. به نظر می رسد هردو خوشحال هستند!

این آقا می دونه چطوری از این آسانسور، با ظرفیت تکمیل که یک چالش برای مردم است، استفاده کند و عکس سلفی بگیرد!

سیل داخل زیرزمین شده و او مشغول است برای تمام کاری که می توانست انجام دهد!

چه داستانهایی درباره سرگرمی مردان میشناسید؟در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...