نقد فیلم دندان نیش Dogtooth

فیلم دندان نیش

فیلم دندان نیش

 

با یورگوس لانتیموس یونانی ، یک كارگردان شگفت انگیز ملاقات كنید ، كه 95٪ بینندگانش بلافاصله به خواب می روند یا چیز لعنتی را نمی فهمند. پنج درصد باقیمانده سرسختانه از عدم درک دنیای ظریف درونی فیلمساز مورد علاقه خود رنج می برند. به طور کلی ، در آنجا ، در سینمای یونان ، همه چیز همیشه پیچیده است. خیلی سخت! به حدی که فرو رفتن در آن چیزی نیست که ضروری نباشد ، اما به احتمال زیاد موثر خواهد بود. شما فقط باید فیلم خارجی دندان نیش تماشا کنید. 

نقد فیلم dogtooth

نقد فیلم دندان نیش

بنابراین: فیلم دندان نیش (دندان سگ) Dogtooth طبق معیارهای هر عاشق فیلم خوب که به خود احترام می گذارد ، نوار دیگری از این گروه باید باشد ، فقط یک خانه هنری نیست ، بلکه یک نوع جشنواره است. بعید به نظر می رسد که برای تجدید نظر مناسب باشد و  لازم هم نیست - بلکه کاری است که جهان بینی یونانی را کاملاً آشکار می کند. نگاه کنید و یاد بگیرید که چگونه دنیا را درک کنید - و بعداً نگویید که همه مردم یکسان هستند و فقط از پول نقد و یک زندگی زیبا حمایت می کنند.

نه ، گاهی اوقات چنین وسوسه هایی در سر ما وجود دارد که شما بی اختیار از خود سوالی می پرسید - شاید بهتر باشد به یک زندگی زیبا فکر کنید؟ سپس دوباره فکر می کنید ، و می فهمید که نه ، به نظر می رسد  این یک برداشت فانتزی جادویی از واقعیت است .

 

فیلم دندان نیش

فیلم dogtooth     فیلم دندان سگ

از حصار بیرون بروید و ببینید! 

نقد فیلم dogtooth

تحلیل فیلم dogtooth

داستان فیلم دندان نیش Dogtooth 2009 : لانتیموس ، بدون تردید ، به چیزی رسید که همه حداقل یک بار در مورد آن صحبت کرده اند ، فقط در اشکال مختلف ، اما لانتیموس برای نشان دادن آن خیلی زحمت نکشید - لانتیموس یک خانواده را در  دندان نیش (فیلم)  انتخاب کرد و دندان دندان سگ  را در یک مکان جدا  قرار داد . به معنای واقعی کلمه ،  به جز پدر خانواده ، (که اتفاقاً خوشحال نخواهد بود که خودش به جایی برود و عمارت را ترک کند ، اما او مجبور است ، زیرا باید تمام جمعیت را تغذیه کند.) کسی عمارت را در  دندان نیش فیلم  ترک نمی کند.

 

فیلم دندان نیش

نقد فیلم دندان نیش

 

بعلاوه:  آنها در فیلم dogtooth زبان خاص خود را دارند ، یک علاقه بسیار خاص و کاملاً واضح برای زبان شناسان ، آیین ها و کنجکاوی های آنها ، در اصل برای همه افراد اوتیسمی مشخص است ، اما یورگوس به طور کلی همه تغییرات قابل تصور و غیر قابل تصور را در مورد موضوع در  dogtooth فیلم  جمع آوری کرده است ، و چندین مشکل اساسی مستقیم وجود دارد - از کجا می توان دوستان ، عاشقان ، ایده های جدید برای شوخی و سرگرمی روزانه را در فیلم سینمایی دندان نیش  پیدا کرد ، و از همه مهمتر ، وقتی کاتارسیس ( تطهیر، تزکیه و تخلیص) اتفاق می افتد که نیش بدبخت شما بیفتد ، بعد از آن همه بالاخره از خانه آزاد می شوند .بله ، کاتالیزور برای به دست آوردن آزادی مورد انتظار برای برخی از قهرمانان در  دندان نيش فيلم  چیزی پیش پا افتاده مثل دندان نیش فیلم است.

 

فیلم دندان نیش

فيلم دندان نيش

در این بین چون مورد دلخواه اتفاق نیفتاده است ، شما باید در حد توانایی خود سرگرم شوید. و جالب ترین نکته در اینجا است: در واقع زندگی نشان داده شده توسط لانتیموس رویای اکثر مردم است - پول وجود دارد ، مسکن عالی وجود دارد ، هیچ شرکت و کار کردنی وجود ندارد ، حتی معشوقه ها در اولین تماس و براساس درخواست شما آورده می شوند . خوب ، چه چیز دیگری لازم است؟ هیچ مسئولیتی و اطمینان در مورد آینده. همه چیز کاملاً شفاف ، قابل اعتماد ، دلپذیر یک تصویر براق ایده آل .

 

فیلم دندان نیش

فیلم دندون نیش

با این حال ، آنچه یورگوس بلافاصله متوجه آن شد و توانست با خیالی آسوده به بیننده در فیلم دندان نیش نماشا نشان دهد - هیچ لذتی از چنین ایده آل جهان پیرامون وجود ندارد. ما می توانیم در اینجا یک قیاس کاملا معقول و قابل پیش بینی با داستان "بودا " داشته باشیم، همه این خروج از کاخ توسط بودا و مطالعه همه بلایای دنیای واقعی را ترسیم کنیم ، بیشتر خودمان زیر سایه درخت بنشینیم و به این فکر کنیم که چگونه همه اینها باشد ، اما - لانتیموس کمی جلوتر رفت ، نه اینکه تاریخ "بعد" را پوشش دهد ، بلکه فقط تاریخ "قبل" را بگیرد ، که ، اتفاقا ، چندین برابر جالب تر است.

 

فیلم دندان نیش

سینمایی دندان نیش

دندان نیش (فیلم) با توجه به "قوانین" سینما ساخته نشده است ، تعلیق بسیار ضمنی ، مبهم نشان داده می شود ، بنابراین ، پس از اتمام نوار ، گیرنده احساس کامل بودن ندارد ، حتی در مورد پایان باز نیست ، فقط این روایت در مقایسه با دیگر نوارهای مدرن با ریتمی کاملاً متفاوت پیش می رود ... و این ریتم آرام ، کل روحیه نوار را تنظیم می کند: کمی مضطرب و ناتوان.

 

هنگام تماشای فیلم دندان نیش ، ممکن است بسیاری از افکار در مورد زمینه مسئله دار نوار به وجود بیاید و پاسخی بدون ابهام وجود نداشته باشد ، زیرا فیلم دندان نیشبه نظر می رسد ، یک آرمان شهر است ، اما برای چه و چرا ؟ کاملاً نامشخص است. شاید به منظور نشان دادن ، با استفاده از مثال قهرمان (خواهر بزرگتر) ، چگونه محدودیت ها با واقعیت باعث یک درگیری شدید داخلی می شود ، که در تناقض کامل با اختلاف بیولوژیکی او بیان می شود.

 

وارد کردن صدمات جسمی به خود غیر طبیعی است ، اما قهرمان به دنبال آن است ، زیرا خشونت در خانواده آنها به عنوان مجازات ، بازی کاملاً طبیعی است ، به ترتیب الگوی رفتاری که از بدو تولد در او ایجاد شده است (آسیب رساندن به خودش) برای او کاملا منطقی است . به این ترتیب است که فرهنگ بیرونی می تواند با آرم های درونی شخصیت ادغام شود و آن را به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل کند.

 

درک تصوری نوار و درک قسمت اصلی شاعرانه آن با برخی رمزهای نشانه شناختی ارتباط مستقیم دارد: هواپیما ، گربه ، نیش ، جنسیت ، استخر شنا ، بازی های کودکان و بسیاری موارد دیگر. به عنوان مثال ، استخری که کودکان در آن به طور مداوم شنا می کنند ، برای حفظ نفس خود تمرین می کنند و غیره ، می تواند از نظر هرمنوتیک ، آبی را که در گوش کودکان ریخته می شود ، بیان کند ، تلاش والدین برای غرق شدن هوشیاری و زندگی کودکان ، آب به عنوان منبع زندگی ، اما کاملا متفاوت است.

 

فیلم دندان نیش

فیلم dogtooth نقد : از حصار بیرون بروید و ببینید! 

 

رابطه جنسی تقسیم سنتی جنسیتی را در نوآر تقویت می کند. به عنوان مثال ، پسر نوجوان نیازهای جنسی خود را برآورده می کند ،(معشوقه ای توسط پدر آورده می شود) اما دختران این کار را نمی کنند. علاوه بر این ، این رضایت با تابوهای باستانی در مورد محارم ، یعنی در دنیای نیش ، اصول اخلاقی کار نمی کند ، نه کاملاً ، اما عمدتا نه. تصاویر هنری این نوار ، جهان بینی شخصیت ها را آشکار می کند.

 

علی رغم بی احساسی و جدا شدن سرد فیلم dogtooth ، تصویری کاملاً احساس شده ، دیدم. گویی یورگوس لانتیموس به مقدسات روح قهرمانان نفوذ می کند و طیف وسیعی از احساسات را درک می کند ، که کاملاً با سیمانی به نام "جهان ایده آل" بتن ریزی شده است.

احساسات کجاست؟ در دختر کوچک ، که برای قطع پاهای عروسک فریاد می کشد. در پسری که به دختری که برای رفع تنش جنسی استخدام کرده است می گوید: 'من نمی خواهم. به پدرم نگو. در دختر بزرگتر ، که در مقابل همه خانواده ، درد خود را در یک رقص ابراز می کند - وحشی ، عصبانی ، نامفهوم. چگونه دیگر آنچه را که نام آن را نمی دانید بیان کنید؟ این دشوار است و شما واقعاً نمی خواهید آن را اصلاح کنید. اما دندان نيش فيلم یکی از معدود فیلم هایی است که قطعاً فراموش نخواهید کرد.

 

فیلم دندان نیش

dogtooth نقد فیلم      فیلم دندان سگ

 

قابل توجه است که داستان او ، در درک و انعکاس واقعیت تغییر یافته است ، که در آن یک فرد ، در آرزوی محافظت از خانواده اش از بدبختی ها و مشکلات دنیای مدرن ، خود را خالق تصور می کند و عدن خود را ایجاد می کند ، بهشت ​​روی زمین ، با اطمینان ، اعضای خانواده خود را در آن مخفی می کند.

با بازی در نقشه کتاب و فرار از بهشت ​​، این رابطه جنسی غیر محرمانه ای است که کارگردان اولین قدم را به سمت نابودی عقاید ظاهری ، فرار  از باغ عدن ، (که حال تبدیل به جهنم روی زمین شده )، می گذارد ، با پارس مردم بدون نام ، انحرافات جنسی ، چیزهایی که ذات خود را از دست داده اند و هواپیماهایی که به طور دوره ای به دست قهرمانان می افتند. فقط اکنون ، برای یک کارگردان یونانی ، زندگی جدیدی در یک زمین گناهکار هرگز آغاز نخواهد شد - فراری از "بهشت" هرگز به زمین گناهکار نمی رسد.

دنیای عجیب و غریب شخصیت های فيلم دندون  نیش ، پر از نشانه شناسی معکوس ، به تعبیری شبیه دست نوشته های کارگردان در فیلم دندان از خود لانتیموس است که شبیه هیچکس نیست .

 

فیلم دندان نیش

فیلم سینمایی دندان نیش

از فیلم دندان نیش چه نتیجه ای می توان گرفت؟

لایه اول  فیلم dogtooth :

- اگر شخصی را محدود کنید ، او احمق خواهد شد و دیر یا زود عصیان خواهد کرد.

"در جایی از این جهان واقعا دیوانه هایی مانند والدین این خانواده وجود دارند.

لایه دوم  دندان نیش فیلم :

- مردم حقایقی را که والدین و جامعه به آنها می گویند و چه کسی می گوید که این حقایق واقعی هستند را از کودکی جذب می کنند.  و برای دانستن "زامبی ها یک گل زرد هستند" یا نیستند؟ از حصار بیرون بروید و ببینید! بیشتر اوقات سوال کنید و به یک منبع اطلاعات اعتماد نکنید.نه در این مورد ، شاید ، در مورد همه چیز.

هنرپیشه‌های دندان نیش (فیلم)

کریستوس استرگیوگلو در نقش پدر
میشل ولی در نقش مادر
آنگلیکی پاپولیا در نقش خواهر بزرگ‌تر
مری تسونی در نقش خواهر کوچک‌تر
کریستوس پاسالیس در نقش پسر
آنا کالایتزیدو در نقش کریستینا

 

برای خواندن نقد فیلم dogtooth (نقد های بیشتر فیلم دندان نیش) و برای نوشتن  فیلم dogtooth نقد  به بخش نظرات درباره دندان نیش (فیلم) ونقد های مثبت و منفی کاربران مراجعه کنید.  دانلود فیلم dogtooth   از بیشتر سایت ها امکانپذیر است.در زمان  دانلود فیلم دندان نیش به زمان یک ساعت و 37 دقیقه بودن آن دقت کنید.( فیلم دندان نیش بدون سانسور )

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • بهنام :

    نقد فیلم dogtooth // تحلیل فیلم دندان نیش // بعد از تماشای بسیاری از نمونه های سینمای اروپا ، فقط بعد از فیلم دندان نیش بود که به حساسیت و تحمل خارق العاده هیئت داوران کن فکر کردم. بر اساس مشاهدات خودم ، می توانم بگویم که بسیاری از بینندگان مطرح شده در فیلم های هالیوود به سختی تصوری از سینمای اروپا دارند ، که گاهی اوقات در جستجوی خلاقانه حقیقت ، زیبایی و معنای واقعی از تمام مرزهای مجاز اخلاقی فراتر می رود . و اگر یک بیننده معمولی چنین فیلمی دندان نیش را ببیند، در این صورت واکنش او می تواند از خستگی تا شوک و انزجار کامل متفاوت باشد. ظاهراً هیئت داوران کن بسیار مستعد آزمایش های احساسی و روحی و روانی کارگردانان هستند ، زیرا این جرات را دارند که جوایز اصلی را به فیلم هایی مانند این فیلم اعطا کند. طرح فیلم dogtooth بلیطی برای اولین بازیگران جشنواره های بزرگ فیلم است. یک کوکتل با معنای عمیق ، شوک و اروتیسم شدید در آستانه پورنو ، در یک لیوان تولید Pazolinni-Ozone ریخته شد. خانواده منحط به هیچ وجه چیز جدیدی نیست ، اما کارگردان یونانی ، در ایده خود ، در فیلمنامه ای که خوب فکر کرده باشد ، از بسیاری فراتر رفته است. جورجیس لاتیموس یکی از معدود مواردی است که معضل شناخته شده جامعه شناسی و روانشناختی - تربیت فرزندان - را مبنا قرار داده است. وی که موش ها و غریبه های مرموزی را رها کرده بود ، تمام مسئولیت تجزیه واحد اجتماعی را بر عهده سرپرست خانواده گذاشت ، وسواس در ایده ایمنی اخلاقی و جسمی کودکان. والدین آنها آنها را از ترک دیوارهای خانه خود منع می کنند و دنیای خود را به حصار بلندی محدود می کنند ، که برادر بزرگ افسانه ای آنها در پشت آن زندگی می کند. کودکان در دنیای تحریف شده ، تحت کنترل والدین خود رشد می کنند. آنها به سادگی قادر به تاثیر پذیری چیز بد از خارج نیستند ، زیرا "خارج" به سادگی برای آنها وجود ندارد. با این حال ، هر کسی می گوید که این به هیچ وجه یک رویکرد سالم نیست. آیا او توجیه شده بود یا نه؟ سه فرزند ، یکی مرد جوانی است ، که با رسیدن به سن بلوغ ، نیازهای کاملاً مشخصی را تجربه می کند که باید توسط یک روسپی وارد شده برآورده شود. و این ، همانطور که مشخص شد ، نمی توان از آن اجتناب کرد. و این ، آن شر دنیای بیرون ، که به جهان روان پهلوانان نفوذ می کند و تهدید می کند او را نابود خواهد کرد. دندان نیش (فیلم) شما را متعجب می کند. زمانی فرانسوا اوزون سعی کرد حداکثر انحرافات را نشان دهد ، در سال 2009 انحرافات به یک قاعده تبدیل می شود و به نظر می رسد اگر همه چیز به همان صورت باقی بماند بهتر است. هنگام تماشای فیلم ، اظهارنظر درباره آن دشوار است ، زیرا با حرص ، علاقه و وحشت ، بازیهای دیوانه وار جدید و دیوانه وار قهرمانان را تماشا می کنید ، که هر بار مرزهای مفهوم "غیر عادی" را از بین می برند. در حقیقت ، من فکر نمی کنم که فیلم هایی وجود داشته باشند که بتوانند روان را ضربه بزنند ، اما فیلم هایی هستند که باید برای درک آنها بزرگ شوید . اولین کار جالب و غیرمعمول از کارگردان یونانی جورجیس لاتیموس ، که باید نام او را بخاطر بسپارید ، زیرا او بود که به ما گفت که زامبی یک گل زرد است و خانه پدر و مادر را فقط می توان با افتادن اولین دندان نیش ، ترک کرد ، اگر از انتظار خسته شده اید ، یک دمبل روی فک به شما کمک می کند. اگر می خواهید چیزی بدست آورید ، فقط باید شخص را لیس بزنید ... خوب ، آنچه او درخواست می کند. و همچنین ، فراموش نکنید که گربه وحشتناک ترین حیوان است ، خواهید دید با قیچی هرس. فیلم dogtooth. من به همه توصیه می کنم .

    1400/4/23 18:29
  • سعید :

    dogtooth نقد فیلم // دندان سگ فیلم // پدر خانواده به عنوان مهندس در یک کارخانه کار می کند و درآمد خوبی کسب می کند. این امر امکان نگهداری از یک ویلا بزرگ در خارج از شهر را فراهم می کند. خانواده مهندس ، متشکل از یک همسر و فرزندان بزرگسال (یک پسر و دو دختر) توسط یک حصار بزرگ از جهان خارج محصور شده و کاملاً به تابوهای مستقر پایبند هستند. شما نمی توانید فراتر از حصار بزرگ بروید - زیرا خطر وجود دارد. فقط پدر خانواده به عنوان یک رسانه ایده آل می تواند از مرز عبور کند. و فقط در صورت افتادن نیش ("مهم نیست ، راست یا چپ" ) ، امکان بیرون رفتن برای مردم وجود دارد. روشن است که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد ، اما کودکان ، همانطور که برنامه ریزی شده اند ، در فیلم دندان نیش 2009 قاطعانه به افسانه های خلق شده اعتقاد دارند. وجود آنها در یک فضای محدود - یک خانه و یک باغ - بیشتر شبیه جهنم است تا یک بهشت ​​برنامه ریزی شده. واقعیت ایده آل مبتنی بر اراده ، ضرب و شتم و برچسب های جایزه برای برندگان است. سرانجام، فیلم سینمایی دندان نیش یورگاس لانتیموس با توجه به اصل نقاشی های اساطیری طراحی شده است ، جایی که جهان مخالفت های معنایی خاص خود را دارد (گربه "بیگانه" را تجسم می کند که توسط پسر عجیب خانواده با قیچی باغبانی با موفقیت نابود می شود) ، فضای کاملاً مشخص ، تغییر منابع (زامبی - "گل زرد" ، نمکدان - "تلفن" ، صندلی - "دریا") ، بازی ها (پنهان کردن ، بازی های جنسی) و تشریفات. علاوه بر این ، دنیای خانواده نظم (نیروی سازنده) را تجسم می بخشد و فضای بیرون از آن هرج و مرج است (نیروی مخرب). در الگوی هم افزایی ، این ایده وجود دارد که پارامترهای خاصی از نظم در هر سطح از سیستم ذاتی هستند ، که به نوعی محدودیت آزادی است. برای از بین بردن این تنش وجودی ، تعطیلاتی در فرهنگ وجود دارد که به عنوان تنظیم کننده ویژه ای برای تعادل همه سطوح وجودی انسان است. اما تعطیلات که به احترام سالگرد ازدواج والدین ترتیب داده شده است ، وظیفه خود را انجام نمی دهد. رقص های وحشی دختر بزرگ (کپی واضحی از از رقص فلش هالیوود) توسط مادر بی وقفه قطع می شود. این نشانه دیگری از نابودی سیستم است که فروپاشی آن جلو تر با ورود کریستینا آغاز شد. پدر هر از گاهی کریستینا را به خانه می آورد تا نیازهای جنسی پسر بالغ خود را تأمین کند. قضیه معروف "گودل " در مورد اجتناب ناپذیری انحطاط یک سیستم بسته با کلیک در فیلم شروع می شود. فرار خواهر بزرگتر به معنای انتقال سیستم به حالت باز و ناپایدار است ، جایی که یا به مرحله دیگری منتقل می شود یا از بین می رود. لاتیموس عمداً انتهای تصویر را باز می گذارد ، که به عنوان حرکتی پرمدعا و فرسوده از فیلم های غیر داستانی تلقی نمی شود. به همین ترتیب ، مدیر نمی گوید که چرا والدین فرزندان خود را از تمدن با حصار جدا کرده . با این حال ، این سوال خود حاوی پاسخ است: آنها نه منحرف جنسی هستند و نه اعضای یک فرقه عرفانی ، بلکه به سادگی والدین ،اولاد خود را دوست دارند. اما ، همانطور که آنها می گویند ، با نیت خیر ... فیلم دندان سگ، تا حد احساسات انسانی ، توسط یورگاس لانتیموس ، اولین یونانی ، برنده دومین برنامه مهم کن در سال 2009 ، یک نگاه ویژه ، به راحتی مشکوک به قرض گرفتن مداوم است. تأثیر مایکل هانکه و فرانسوا اوزون به شدت احساس می شود. علیرغم تفاوتهای آشکار بین این کارگردانان ، آنها به همان اندازه هماهنگ در فیلم لاتیموس حضور دارند. این کارگردان موفق شد از زبان سینما مفاهیم دشوار میشل فوکو ، آنتوان آرتو و دیگر هوش انسان شناختی را با موضوع کنترل اجتماعی ، خانواده ، ظلم و فرهنگ به تصویر بکشد. این باعث می شود که یورگاس لانتیموس پدیده ای قابل توجه در صحنه سینمای معاصر اروپا باشد. علی رغم همه مبهم بودن و انحراف روابط انسانی که رخ می دهد ، فیلم با نخ های قرمز داستان جهانی جستجو برای آزادی دوخته شده است.

    1400/4/23 19:11
    • سمیرا 212 :

      ببخشید برای این سوال نامعقول: "معنی این فیلم چیست"؟ یک مرد میانسال مریض ، بدون همسر سالم و فرزندان معلول ذهنی؟ اگر قبلاً از این طرح استفاده کرده اید ، مطمئناً آن را به عنوان یک درام ارائه نکنید. هوم ، و یک سوال دیگر ، کدام یک از خواب های این فیلم کمدی است؟ اینکه نمکدان تلفن است؟ یا اینکه گربه یک جانور خطرناک قاتل است. چنین طرح درخواستی برای یک فیلم ترسناک ، با ادعای یک هیجان روانشناختی پیش خواهد رفت ، اما نه چیز دیگر. احتمالاً فقط کارگردان می خواست دوباره در مورد روانپزشک صحبت کند ، نه چیز دیگری. بیننده بیش از حد نیاز دارد که خودش فکر کند ، یا دقیق تر ، تقریباً همه چیز! اگر حتی کمی وضوح وجود داشت ، فیلم کاملاً متفاوت درک می شد. و شخصیت ها ، برخی از شخصیت ها به طور کامل مشخص نشده است: دختر کوچک ، مادر ... یک رمز و راز پوشیده از تاریکی تنها چیزی که باعث خوشحالی من شد کار دوربین بود. در بعضی از لحظات ، مشاهده تصویر دلپذیر بود.

      1400/4/23 19:18
  • ManuelNow 853 :

    با دیدن فیلم دندون نیش کمی احساس شوک کردم. به عبارت دیگر ، شخصیت پردازی این فیلم دشوار است. این فیلم برای همه مناسب نیست ، بلکه فقط مخصوص کسانی است که می توانند فکر کنند. یک خانه هنری واقعی. و طرح ساده است - یک ویلا خلوت در خارج از شهر ، 3 فرزند بزرگسال ، پدر و مادر. و همه چیز خوب است - زندگی کنید و لذت ببرید ، اما نه! در طول داستان فيلم دندان نيش ، کارگردان شیوه ای کاملاً غیر عادی برای زندگی مردم عادی را به ما نشان می دهد و سوالات خنده داری را مطرح می کند: - چرا کودکان اجازه ندارند از محیط خارج شوند؟ - چرا برای هواپیمای اسباب بازی می جنگیم؟ - چرا هیچ جانوری بدتر از گربه وجود ندارد؟ این پرسش ها و پاسخ ها زیاد است. غالباً هنگام تماشای آن به خنده پنهان می شود. خوب ، اگر دریا یک صندلی چرمی است ، یک سفر تفریحی یک ماده مقاوم در برابر سایش است ، و یک گربه - یک گربه معمولی - وحشتناک تر از یک ببر چگونه واکنش نشان می دهد ...برای کسانی که عاشق فیلم های غیرمعمول هستند باید حتما ببینید. در ضمن دانلود فیلم دندان نیش دوبله فارسی بدون سانسور وجود ندارد.

    1400/4/23 19:27
  • Barbie 728 :

    دندان نیش فیلم به زبان اصلی با زیرنویس بارگیری شد. من نگاه کردم. برداشت ها از فیلم نیش دندان متفاوت است. لحظات روانشناختی کافی است - اما برای یک بیننده آماده نشده بسیار شوکه کننده است. شاید از دیدن فیلم هایی که همه چیز در آنها از قبل مشخص است خسته شده اید و در ابتدای کار شما می دانید که چگونه تصویر به پایان می رسد. این فیلم متفاوت است - شاید شما دوست نداشته باشید بار دوم آن را تماشا کنید ، اما ارزش دیدن دارد. حالا سعی می کنم دلیل آن را توضیح دهم. در فیلم هیچ صحنه آزار دهنده ای از طبیعت عاشقانه یا شبه عشق وجود ندارد. فیلم سینمایی دندان نیش تهاجمی است - نه از نظر تصویر ، بلکه از نظر محتوا. لازم نیست به دنبال معنای فوق عمیق باشید. پدری ، در تلاش برای محافظت از فرزندان بزرگ شده خود در برابر دنیای خارج ، دنیای خاص خود را ایجاد می کند ، جایی که وحشتناک ترین موجودی که انسان را تکه تکه می کند ، گربه است. جهانی که به نقطه پوچی می رسد ، اما بدون ایدز ، فاجعه و گرسنگی جهانی. اما حتی دنیای منزوی والدین ، در برابر کنجکاوی انسان مقاومت نمی کند. فیلم بسیار عالی است ، فقط با فیلم های دیگر متفاوت است.

    1400/4/23 19:46
  • Claudiaren 126 :

    نقد و بررسی فیلم dogtooth // قبل از تماشای فیلم سینمایی دندان نیش ، بهتر است که اصلاً چیزی درباره طرح آن ندانید. کافی است بدانید که باید با یک فیلم تحریک آمیز ، خشن و نه چندان دلپذیر هماهنگ شوید. من فکر می کنم تمام علاقه بیننده دقیقاً به مولفه داستان دندان سگ 2009 بستگی دارد - ویژگی های کوچک زندگی آسیب شناختی یک خانواده. و چگونگی تفسیر این عجیب و غریب ، هر کس آزاد است که خودش تصمیم بگیرد. جدا شدن کارگردان از وقایع فیلم ، فیلم dogtooth شبیه با کار هانکه ، به وضوح در تمرکز در سطح روزمره ، به عنوان مثال ، در صحنه های عمدی طولانی رابطه جنسی مکانیکی و بدون احساس آشکار می شود. همه اینها نه برای بیننده و نه کارگردانی که موفق می شود "زندگی روزمره" را با تعدادی از لحظات طنز آمیز رقم بزند ، کار ساده ای نیست. علی رغم زیبایی نبودن هر آنچه نشان داده می شود ، فیلم فضای زیادی برای تفکر باقی می گذارد. برای اینکه ما را به فکر بیندازد ، سازندگان فیلم مجبورند هر کار ناپسندی را نشان دهند؟) البته ، زندگی کودکان بسیار بزرگسالی که در حقیقت رشد عقلی و ذهنی شان در حد یک کودک باقی مانده را می توان تمثیلی از زندگی اجتماعی ، سیاسی دانست ، اما ، به نظر من ، شخص چیزی فراتر از یک جامعه یا یک ملت است. در سطح شخصی ، کنترل بر کودکان بسیار زیاد است. چرا؟ پاسخ کارگردان در زبان نهفته است - با کنترل واقعیت زبانی کودکان ، والدین کاملاً صاحب آنها می شوند. کودکان هیچ اسمی ندارند - هیچ تظاهر از فردیت در آنها وجود ندارد.

    1400/4/24 9:48
  • Loren 739 :

    فیلم سینمایی dogtooth ، فیلم دندان نیش ، مورد حسادت مایکل هانکه ، لارس فون تریر ، چارلی کافمن ، میشل گاندری و نایت ام شیامالان قرار خواهد گرفت. چرا اونا؟ زیرا فیلم های آنها انگیزه های مشابهی داشتند. پدر خانواده ، خانواده خود را منزوی كرد و فرزندان را در یك كمون خانوادگی بسته پرورش داد و توضیح داد كه خارج از حصار خانه خطرناک است ، با ارائه یك دسته از افسانه ها و ایجاد دنیای "ایده آل" خود. اما هر حبس ، دیر یا زود ، به هر طریقی باز هم با عطش شناختن محیط روبرو خواهد شد. تماشای چنین فیلمی دشوار بود و در بیشتر اوقات من آن را به عنوان یک مزخرف بسیار روشنفکرانه برای زیبایی شناسان درک می کردم. در اصل ، فیلم چند لایه و پر از استعاره است ، اما من ، یک بار دیگر ، علاقه ای به حل این معماها ندارم ، و انتزاع گرایی را که به حد مجاز رسیده است ، مرز بیداد می دانم. با این وجود ، فیلم با سهمی از شوخ طبعی ، عجیب و غریب و خشم آور بودن بسیاری از صحنه ها نجات یافت.از اینکه این فیلم نامزد بهترین فیلم خارجی سال اسکار شد ، متعجب شد.

    1400/4/24 9:56

بیشتر بخوانید