جانی دپ و امبر هرد : چه کسی قربانی خشونت خانگی شده است

جانی دپ و امبر هرد

چرا جانی دپ و امبر هرد 3 سال پس از طلاق شکایت می کنند و چه کسی واقعاً قربانی خشونت خانگی در یک خانواده هالیوود بود

 

در ژوئیه سال 2020 ، جلسه رسیدگی به پرونده جانی دپ و امبر هرد در دادگاهی در لندن آغاز شد. ازدواج آنها در سال 2017 به پایان رسید ، اما رسیدگی به همسران سابق به مدت سه سال ادامه دارد. دادگاه جزئیات تکان دهنده از زندگی خانوادگی بازیگران را فاش کرد و اکنون کاملاً مشخص نیست که چه کسی در واقع  در این ازدواج  قربانی خشونت خانگی شده است.

 

جانی دپ
جانی دپ

داستان آنها از سال 2010 شروع شد ، هنگامی که بازیگر 24 ساله امبر هرد در مجموعه فیلم "خاطرات عجیب و غریب" با جانی دپ ، ستاره هالیوود دیدار کرد. جانی دپ 46 ساله بود ، مدت ها بود که شناخته شده بود ، در زندگی اش عاشقانه ها و سرگرمی های زیادی داشت ، یک ازدواج رسمی با هنرمند  لوری آن آلیسون ل، یک ازدواج ناموفق با وینونا رایدر و  شریک زندگی با ونسا پارادیس که در آن دو فرزند بزرگ شدند.

 

امبر هرد

امبر هرد  / عکس

 

با این حال ، امبر هرد نیز زندگی شخصی بسیار طوفانی داشت. در زمان ملاقات با جانی دپ ، امبر هرد زیبا موفق به طلاق شد و با دختر عكاس تازی وان ری در روابط عاشقانه بود. بعداً ، این بازیگر درمورد دوجنسگرا بودن خود اظهاراتی می کند و حتی اذعان می کند که او و تازی ازدواج کرده اند. درست است که نمی توان آن را رسمی خواند ، زیرا در آن زمان در کالیفرنیا ازدواج همجنسگرا هنوز قانونی نبود.

 

جانی دپ و ونسا پارادیس

جانی دپ و ونسا پارادیس.  / عکس


ونسا پارادیس همسر فوق العاده ای بود ، او نه تنها در خانه مشترکشان گرما و آسایش برقرار می کرد ، بلکه به آرامی نیز به سر می برد و بسیار با اطمینان خاطر همسر خود را به این فکر سوق می داد که عادت های بد را باید کنار گذاشت. او از دپ در پیگیری یک سبک زندگی سالم حمایت کرد ، خستگی ناپذیر تأکید کرد که شوهرش با نقش رئیس خانواده و یک پدر دلسوز چگونه کنار بیاید  و شاید ، در نهایت بتواند حلقه عروسی را روی انگشت خود بگذارد. اما خود جانی دپ ، همانطور که مشخص شد ، فاقد مدیریت در زندگی خود بود. و او آن را به طور کامل در ازدواج با امبر هرد به دست آورد. متأسفانه برای او این ازدواج اصلاً خوشحال کننده نبود.

جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ و امبر هرد.  / عکس


اما در آن لحظه ، نه او و نه امبر به فکر یک رابطه عاشقانه بودند. دپ فقط خاطرنشان كرد: امبر بسیار شبیه لورن باكال ، یكی از مشهورترین بازیگران دوران طلایی هالیوود است. اما بعد از فیلمبرداری ، در طول تور ، جایی که بازیگران The Rum Diary را ارائه دادند ، Amber Heard برای جذب جانی دپ همه کارها را انجام داد.

امبر استعداد انی را تحسین کرد ، تجربیات خود را با او در میان گذاشت ، در مورد تجربه غم انگیزی که پس از طلاق از شوهرش مجبور به تحمل شد صحبت کرد. و .....در نتیجه یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود کاملاً هوش از سرش رفت.

 

جانی دپ و امبر هرد
جانی دپ و امبر هرد.  / عکس

در تابستان سال 2012 ، جانی دپ و امبر هرد از دوست دختر خود جدا می شوند و زندگی مشترک را شروع می کنند. اما امبر زیبا و جوان خیلی خوب می فهمید که نبودن در مقام رسمی همسر یک ستاره باعث شده است تا موقعیت وی بسیار نادرست دیده شود.

درست یک ماه پس از اینکه بازیگران شروع به زندگی مشترک کردند ، دختر ناگهان تصمیم گرفت یک وقفه و زمان استراحت در رابطه خود بگذارد. جانی دپ برای بازگشت محبوب خود همه کار کرد. او مجدداً برای رابطه با مدل Marie de Villepin ناپدید شد.

 

این بار ، بازگشت معشوق او قبل از سرمایه گذاری های مالی از دپ انجام گرفته است: رستوران های گران قیمت ، هدیه های شیک و حرکات عاشقانه. اما امبر خیلی خوب می دانست که چه چیزی از جانی می خواهد. او می خواست یک پیشنهاد رسمی ازدواج ، که دپ در ژانویه سال 2014 انجام داد را ، دریافت کند.

 

و در فوریه 2015 ، بازیگران با هم ازدواج کردند. درست است ، ازدواج آنها فقط 15 ماه به طول انجامید. تاریخ تشکیل پرونده طلاق خصوصاً بدبینانه بود. امبر هرد ، که خیلی به وضعیت شوهرش اهمیتی نداد ، فقط سه روز پس از اینکه جانی دپ مادرش را از دست داد ، به دادگاه رفت. و در بیانیه ادعا ، میزان نفقه ای را که دوست دارد از شوهر سابق خود دریافت کند ، عنوان کند: 50 هزار دلار در ماه.

 

شکارچی یا طعمه

جانی دپ و امبر هرد
جانی دپ و امبر هرد.  / عکس


امبر هرد در اظهارات خود به دادگاه اظهار داشت كه در طول ازدواج از همسر شوهر ستاره خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و دلایل زیادی برای ترس از زندگی با او داشته است. در نتیجه دادگاه ، نزدیک شدن جانی دپ به فاصله چند متری  امبر هرد را ممنوع اعلام کرد.

 

امبر هرد


جانی دپ موفق به کنار آمدن با عواقب خیانت آمبر هرد شد ، با لبخندی به تلاش های این بازیگر اوضاع خود را سر و سامان داد و در بهار سال 2019 با تشکیل یک دادخواست ، امیدوار بود که بتواند شهرت خودش را به چشم مردم بازگرداند. و در همان زمان از امبر غرامت 50 میلیون دلاری درخواست کرد.در ماه های اخیر جانی دپ مدعی شده که هرد نه قربانی خشونت خانوادگی بلکه شخصی بوده که علیه او خشونت مرتکب شده است و به خاطر ضربه ای که با ادعاهای دروغین به شهرت و اعتبار او زده باید ۵۰ میلیون دلار خسارت به وی بپردازد.

 

جانی دپ

علاوه بر این ، جانی دپ گفت: او شواهدی دارد مبنی بر اینکه او قربانی خشونت خانگی از سوی  همسرش بوده است. وکلای جانی دپ آمادگی خود را برای ارائه مدارکی به دادگاه اعلام کردند که امبر هرد مرتباً جانی دپ را تحریک می کند ، او را تحقیر می کند ، وی را پیرمرد چاق و پدری منزجر می خواند ، با مشت به او حمله می کند ، او را متقلب می خواند و  با الون ماسک و کارا دلوینگن رابطه دارد. و یک بار تکه ای از انگشت جانی دپ را با تکه ای از بطری ویسکی که به سمت او پرت کرده قطع کرده و سیگار روشن را روی گونه جانی دپ خاموش کرده است .

 

جانی دپ

جانی دپ.  / عکس


به عنوان گواهی بر بی گناهی وی ، دپ ضبط شده از جلسه را با روان درمانی که از طرف همسران با وی تماس گرفته شده بود ، در اختیار دادگاه قرار داد. از آن نوار روشن می شود: امبر هرد اصلاً بره ای معصوم و بی گناه نیست. او شوهر خود را به این  متهم كرد كه به محض اینكه صورت او را زخمی کرد بلافاصله فرار كرد. هنگامی که هرد ضبط صوتی از داد و بیدادهای جانی دپ را در اختیار دادگاه قرار داد ، این بازیگر خاطر نشان کرد که در آن روز فقط مبلمان آسیب دیده است. و او ناراحتی خود را روی میزها و صندلی ها خالی کرده است و حتی با انگشت دست همسرش را لمس نکرده است.

 

 

هرچه جزئیات زندگی خانوادگی این دو بازیگر بیشتر فاش می شود ، موقعیت های هرد و دپ بیشتر تغییر می کرد. چندین وکیل ناگهان این بازیگر را رها کردند و فعالان جنبش MeToo که پیش از این از امبر حمایت کرده بودند ، کنار رفتند. در همین زمان ، عاشقان سابق وی وینونا رایدر و ونسا پارادیس برای جانی دپ ایستادند. هر دو زن اظهار داشتند: بازیگر جانی دپ  قادر به خشونت نیست و حتی در سخت ترین شرایط هرگز دست خود را روی زن بلند نمی کند.

 

جانی دپ
علاوه بر این ، جانی دپ ، مثل اینکه از طلسم بیدار می شود ، شروع به یادآوری تمام جزئیات عاشقانه آنها کرد و فهمید که امبر هارد به طرز ماهرانه ای احساسات او را دستکاری کرده و این عشق نبوده که بازیگر را به سمت ازدواج سوق داده است. او به سادگی از جانی دپ به عنوان  یک سکوی پرش برای  رسیدن به هدفش استاده کرده است. دادخواهی بین همسران سابق در جریان است و به نظر می رسد که دپ نه تنها برای بازگرداندن شهرت خود ، بلکه برای جبران خسارت های اخلاقی و مادی که همسر سابقش به وی تحمیل کرده است نیز دادخواست داده است.

جانی دپ


جانی دپ یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است. هزینه فیلم های وی افسانه ای است و برای فیلمبرداری به 50 میلیون دلار می رسد. هر نقش منحصر به فرد ، غیر عادی و دائمی در حافظه بیننده حک شده است. ده ها سال است که دپ همچنان به عنوان یک بازیگر محبوب در سینمای جهان ، پرطرفدار و سلبریتی باقی مانده است.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید