5 زیبای هالیوود که قاطعانه تصمیم گرفتند هرگز عمل جراحی پلاستیک انجام ندهند

هربار که صحبت از استانداردهای زیبایی در جهان می شود ، بعضی از خانم ها از یک استاندارد به سمت دیگری می روند و سعی می کنند با احکام اعلام شده مطابقت داشته باشند! کسانی بدون تردید در تلاش برای بدست آوردن زیبایی مورد نظر ، زیر چاقوی جراحی پلاستیک دراز نمی کشند ، در حالی که کسانی به سادگی و با بیرحمی ظاهر خود را قضاوت می کند و می خواهند سالخوردگی را به هر صورتی به تأخیر بیندازد. اما هستند کسانی که متفاوت فکر می کنند و در مورد این واقعیت صحبت می کنند که یک زن با گذشت سالها فقط زیبا تر می شود.
 

1. دایان کیتن

دایان کیتن در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، در خانواده دوروتی دین (کیتن) ، عکاس آماتور ، و جان نیوتن ایگناتیوس هال "جک" ، مهندس عمران و کارگزار املاک متولد شد. او در کالج سانتا آنا درام بازی کرد و سپس کنار رفت و به تئاتر نیویورک نقل مکان کرد. دایان اغلب در رویدادهای مختلف  شرکت می کرد.او اولین نقش اصلی صحنه خود را در موسیقی راک راک "مو" در سال 1968 دریافت کرد. در همان سال ، وی با وودی آلن آشنا شد و در چندین فیلم از او ستاره شد. اولین مورد "دوباره بازی کن ، سام!" (1972) ، اقتباس فیلم از یک نمایشنامه. در همان سال ، فرانسیس فورد کاپولا به او نقش کی آدامز را در فیلم برنده اسکار "پدرخوانده" (1972) ارائه داد. بنابراین راه خود را به شهرت آغاز کرد. و در سال 1974 او دوباره در همان نقش ظاهر شد ،
وودی آلن و دایان کیتن.  \ عکس
 
سپس دوباره با آلن در فیلم "خواب" (1973) و فیلم "عشق و مرگ" (1975) ظاهر شد. دایان اولین کسی بود که روند مد را با لباس یونیکس خود تنظیم کرد ، و رفتار و گفتار دست و پا چلفتی او به عنوان یک تقلید جهانی به سبک زندگی برخی از زنان تبدیل شد. تا اواخر دهه 1980 ، او به ندرت در فیلم ها ظاهر می شد ، اما در سه مورد نامزدی دریافت کرد.
تصاویر از فیلم: The Godfather III.  \ عکس
 
دایان با تلاش برای شکستن نوع موردنظر خود ، در نقش یک زن سرسخت و تا حدودی ساده لوح تلاش کرد که با تروریست های خاورمیانه در فیلم دختر درامر کوچک (1984) تماس بگیرد. برای جبران کمبود کار در سینما ، دایان کارگردانی را انجام داد. کیتن کارگردانی مستند بهشت ​​(1987) و همچنین موسیقی چندین فیلم را انجام داد. علاوه بر این ، او یک قسمت از سریال محبوب اما عجیب تلویزیون( "Twin Peaks" 1990) را فیلمبرداری کرد که با رمز و راز تاریک خود برای بیننده ترس و وحشت به وجود می آورد.
دوباره بازی کن ، سام!  سال 1972  \ عکس
 
و این زن شگفت انگیز در هفتاد و چهار سال زندگی خود معتقد است که حتی با کمک جراحی پلاستیک ، نجات واقعی از پیری وجود ندارد. او به مردم گفت: "من احساس می کنم که همه دست های خود را دارند و دستانشان همیشه نشان دهنده  سن آنها است ، بنابراین اگر دست ها با صورت مطابقت نداشته باشد ، این کمی عجیب است.
فیلم خواب ، 1973.  \ عکس
 

2. جولیان مور

جولیان مور  \ عکس
 
جولیان مور (نام خانوادگی جولی آن اسمیت) در 3 دسامبر 1960 در فورت براگ ، کارولینای شمالی متولد شد ، دختر آنا ، یک مددکار اجتماعی و پیتر مور اسمیت ، یک چترباز ، سرهنگ و سپس یک قاضی نظامی بود. مادرش در سال 1951 از گرینوک اسکاتلند به ایالات متحده نقل مکان کرد. پدر وی اهل بورلینگتون ، نیوجرسی ، تبار آلمانی ، ایرلندی ، ولزی و انگلیسی است.
 
جولیان مور سالهای اول زندگی خود را در بیش از دوجین مکان در سراسر جهان به همراه والدینش در دوران سربازی پدر گذراند. در پایان ، او جای خود را در دانشگاه بوستون پیدا کرد و پس از دریافت مدرک لیسانس بازیگری ، به نیویورک نقل مکان کرد ، جایی که در تئاتر بسیار کار کرد ، همزمان با اجرای خارج از برادوی ، جولیان مور در دو نمایش توسط کارل چرچیل بازی کرد ، همچنین در نقش اوفلیا نیز در هملت در تئاتر گوتری بازی کرد. در اواسط دهه هشتاد ، او به یکی از جذاب ترین بازیگران زن در گروه ملودرام و مینی سریال تبدیل شد.
 فیلم: Tales from the Dark Side.  \ عکس
 
و در دهه نود ، بیشتر اوقات در فیلم های بزرگ ظاهر شد. یکی از اولین و به یاد ماندنی ترین فیلم های آن زمان ، فیلم "داستان هایی از  تاریکی" (1990) بود که در آن جولیان مور قربانی یک مومیایی شد. دو سال بعد ، جولیان در فیلم های سینمایی دیگر با نقش های پشتیبان در فیلم Hand Cradling the Cradle /1992) و کمدی تفنگ در کیف دستی بتی لو (1992) ظاهر شد.
عکس از فیلم: یک اسلحه در کیف بتی بتی لو.  \ عکس
 
با گذشت زمان ، او شروع به بدست آوردن همه نقش های بهتر و قوی تر ، از جمله نقش كوچك اما به یاد ماندنی یك پزشك در فیلم "فراری" (1993) شد، كه تأثیر قدرتمند و غیرقابل توصیفی بر استفان اسپیلبرگ ایجاد كرد كه وی او را برای فیلمبرداری "پارک ژوراسیك" تأیید كرد. . و از آن روز ، مور به یکی از بازیگران مشهور هالیوود تبدیل شده است. او در ده ها فیلم متنوع بازی کرد: از کمدی ها و ملودرام ها گرفته تا فیلم های عاشقانه و تاریخی و.....
شات از فیلم: دستی که گهواره را تکان می دهد.  \ عکس
 
در پنجاه و نه سالگی ، جولیان با لبخندی در مورد سن خود می گوید: "من از اینكه افراد را به دلیل جراحی پلاستیک و بوتاكس متهم كنم متنفرم ، اما معتقدم كه چنین تغییراتی باعث می شود اغلب عجیب و غیر طبیعی به نظربرسند.
 

3. هلی بری

هلی بری  \ عکس
 
 
بازیگر هلی بری در کلیولند ، اوهایو متولد شد. پدر او ، جروم جسی بری ، آمریکایی آفریقایی تبار بود و به عنوان پرستار بیمارستان کار می کرد و مادرش جودیت آن (هاوکینز) ، قفقازی است ، تبار انگلیسی و آلمانی است و یک پرستار بازنشسته روانپزشکی است. هلی بری یک خواهر بزرگتر به نام هایدی بری دارد. 
سری عروسک های زنده.  \ عکس
 
اولین سریال تلویزیونی هفتگی وی با نام عروسک های زنده (1989) خیلی زود او به عنوان یکی از ماندگارترین بازیگران این مجموعه مشهور کرد.
 
تصور کنید ، برای بازی کردن معتاد در فیلم "تب جنگل" (1991) ، دختر برای چند روز حاضر به شستشو نشد تا حداکثر احساسات  زندگی قهرمان خود را احساس کند. این نقش بود که به موفقیت بزرگ او در سینما تبدیل شد. و جای تعجب نیست که موفقیت این بازیگر جوان به سرعت شروع به رشد کرد.
او در فیلم هایی با بازیگران معروف بازی کرد و برخی از بهترین نقش ها را در کارنامه بعدی فیلم خود دریافت کرد. او نه تنها به یک محبوب جهانی تبدیل شد ، بلکه همچنین دریافت گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم تلویزیونی / مینی سریال با Dorothy Dendrid را کسب کرد. در سال 2000 ، او موفق شد در فیلم (X-Men ) باکس آفیس موفق شود ، که در آن نقش Storm را بازی کرد ، نقش جهش یافته ای با توانایی کنترل آب و هوا.
 
در سال 2001 ، او در تریلر Swordfish بازی کرد و اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که در چندین فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. در سن پنجاه و سه سالگی ، بازیگر زن می گوید: "پیری طبیعی است ، و این برای همه ما اتفاق می افتد ... من فقط می خواهم همیشه مثل خودم به نظر بیایم ، حتی اگر نسخه قدیمی من باشد. "
 
4. سلما هایک
سلما هایک  \ عکس
 
سلما هایک یکی از خیره کننده ترین بازیگران برجسته هالیوود ، در 2 سپتامبر 1966 در Coatzacoalcos ، مکزیک متولد شد. هایک هرگز این واقعیت را پنهان نکرد که والدین ثروتمند (پدر و تاجر و مادر ، خواننده اپرا) نه تنها او بلکه برادرش را تحت پوشش قرار می دهند. پدر وی سامی هایک دومینگوز از تبار لبنانی است و مادرش دیانا جیمنز  با تبار مکزیکی-اسپانیایی است. سلما پس از تماشای فیلم "ویلی وونکا و کارخانه شکلات سازی" (1971) در یک سینمای محلی ، تصمیم گرفت که بازیگر شود. 
سلما هایک جذاب.  \ عکس
 
به زودی ، او نقش اول را در ترزا (1989) ، یک سریال بسیار موفق به دست آورد که موقعیت خود را بعنوان یک ستاره در کشور مادری خود مکزیک به دست آورد.
سلما هایک در نقش فریدا Frida.  \ عکس
 
سلما هایک بازیگر بیست و چهار ساله با شور و شوق ساده و بی تکلف به هالیوود نزدیک شد و به سرعت فهمید که افرادی مانند او می توانند نقشهای خارق العاده ای غیرقابل توصیف در فیلم ها کسب کنند. در بهترین حالت ، می تواند نقش خدمتکار را بدست آورند. با این حال مکزیکی سرسخت دست از کار نکشید. او در نقش های اپیزودیک فیلم های متوسط ​​، ستاره دار شد و کم کم مورد توجه فیلمسازان انگلیسی زبان قرار گرفت ، ناامیدی هایک در برنامه گفتگوی شبانه کمدین پل رودریگز در سال 1992 برانگیخت.
 
رابرت رودریگز و همسر تهیه کننده اش الیزابت آوللان به طور اتفاقی این برنامه را تماشامی کردند و بلافاصله به توانایی این زن جوان باهوش و با اعتماد به نفس پی بردند. به زودی ، وی به فیلم Desperado1995 نقش بازیگر نقش اصلی را به سلما ارائه داد ، جایی که او با آنتونیو باندراس به عنوان یک زوج بازی کرد. این موفقیت واقعی او در هالیوود بود. از آن روز ، یک بازیگر جوان و جاه طلب در ده ها فیلم ستاره دار شد و بیشتر و بیشتر قلب مخاطبان را تسخیر می کند. او نه تنها در بین کارگردانان موفق ، بلکه در جوایز مختلف ، از جمله اسکار ، نیز شناخته شد.
 
سلما مدتهاست که برای صحنه سازی و ایفای نقش اصلی در رویای خود - در نقش فریدا کاهلو ، هنرمند افسانه مکزیکی که هایک تمام زندگی او را تحسین می کند و داستان او را می خواهد از زمان ورود به هالیوود به نمایش درآورد ، آماده می شد. سرانجام در سال 2002 این اتفاق افتاد. فریدا (2002) که با همکاری هایک ساخته شده بود ، فیلمی زیبا ساخته شده بود ، پر از شور و اشتیاق و با اجرای خیره کننده سلما و آلفرد مولینا به عنوان شوهر فریداکالو ، دیگو ریورا.
 
 
فیلم فریدا تبدیل به یک اثر مهم شد و برای شش اسکار از جمله بهترین بازیگر زن برای هایک نامزد شد و همچنین جوایز آرایش و یک نمره اصلی درخشان از الیوت گلدننتال دریافت کرد. هایک جای پای خود را به عنوان یک بازیگر جدی ، مستحکم کرده است ، و در همان سال با کارگردانیفیلم "معجزه مالدونادو" (2003) که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد ، افق های خود را گسترش داد.
در سال 2003 ، او در سه گانه رودریگز در بچه های جاسوس 3 (2003) بازی کرد. اما این پایان دوران کار ستاره ای او نبود. این بازیگر زن پنجاه و سه ساله همچنان با موفقیت در فیلم ها بازی می کند ، با این عقیده که هیچ بوتاکس و جراحی پلاستیکی در صورت خالی بودن از درون ، زیبایی شما را به وجود نمی آورد. بنابراین ، او با جسارت اعلام می کند که هرگز برای از بین بردن چین و چروک هرگز زیر چاقو دراز نخواهد کشید.
 
 

5. جولیا رابرتز

جولیا رابرتز  \ عکس
 
جولیا فیونا رابرتز هرگز آرزو نکرد که محبوب ترین بازیگر زن آمریکا شود. وی در اسمیرا ، جورجیا ، در خانواده بتی لو (بردموس) و والتر گریدی رابرتز ، بازیگران و نمایشنامه نویسان سابق متولد شد و از انگلیسی ، ایرلندی ، اسکاتلندی ، ولزی ، آلمانی و سوئدی است. در کودکی به دلیل عشق به حیوانات ، جولیا در ابتدا می خواست دامپزشک شود ، اما بعداً روزنامه نگاری را فرا گرفت. هنگامی که برادرش ، اریک رابرتز ، در هالیوود موفق بود ، جولیا تصمیم گرفت خودش را به عنوان یک بازیگر امتحان کند. اولین موفقیت او روی پرده ها در سال 1988 رخ داد ، هنگامی که در دو فیلم جوانی Mystic Pizza (1988) و رضایت (1988) ظاهر شد. این دو نقاشی او را به تماشاگرانی معرفی کرد که فوراً عاشق این زن زیبا شدند.
عکس از فیلم: زن زیبا با بازی جولیا رابرتز
 
بزرگترین موفقیت جولیا در فیلم زن زیبا (1990) بود که برای او نامزد دریافت جایزه اسکار شد. موفقیت او فروکش نکرده است و تا به امروز فروکش نمی کند. با وجود ازدواج اول و یک سری داستان های عشقی های پس از آن ، در سال 2002 ، رابرتز با سینماگر دانیل مودرا ازدواج کرد (این زوج سه فرزند دارند).
 
جولیا همچنین در کار خیرخواهی یونیسف شرکت کرد و برای تبلیغ حسن نیت به بسیاری از کشورها از جمله هائیتی و هند سفر کرد. در پنجاه و دو سالگی، جولیا رابرتز یکی از استعدادهای بسیار مورد علاقه هالیوود است. جولیا رابرتز برای متوقف کردن زمان و پنهان کردن سن خود سعی نمی کند و می گوید"من می خواهم فرزندانم بدانند چه وقتی عصبانی هستم ، چه وقت خوشحالم و چه زمانی گیج شده ام. صورت شما حرفهای زیادی می زند ... و این نباید با مراجعه به پزشک برای جراحی بوتاکس یا جراحی پلاستیک از بین برود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید