گران ترین آفریده های هنری

در

کلکسیونرهای ثروتمند جهان گاه میلیونها دلار برای آثار هنری می‌پردازند. اما تنها برخی از آثار هنری به قیمتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار در حراجی‌ها بفروش رفته اند. در این پست ده اثر هنری را که قیمت‌شان رکورددار است می بینید.

مجسمه برنزی مردی که راه می‌رود (۷/ ۱۰۳ میلیون دلار)


مجسمه برنزی از اثر آلبرتو جاکومتی هم در حراج ساتبی در لندن به بیش از ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به فروش رفت. مالک آن لیلی سافرا، کلکسیونر برزیلی می باشد. این مجسمه در سال ۱۹۶۰ توسط آلبرتو جاکومتی ساخته شده و یکی از مهم‌ترین آثار هنری سوئیس قرن بیستم می باشد. تصویر این مجسمه بر روی اسکناس‌های ۱۰۰ فرانکی سوئیسی حک شده است.(سیارک)

پسری با پیپ (۲/ ۱۰۴ میلیون دلار)


 نقاشی رنگ روغن اثر پابلو پیکاسو می باشد.  تابلو پسری با پیپ در سال ۱۹۰۵توسط پیکاسو نقاشی شده  و از نمونه‌های شاخص دوره انتقالی در نقاشی‌های پیکاسو از رنگ آبی به صورتی می باشد. "پسری با پیپ" در سال ۲۰۰۴ در ساتبی در نیویورک به حراج گذاشته شد و نام خریدار آن هیچگاه اعلام نگردید. با این همه، گمان می رود که این تابلو هم‌اکنون جزو کلکسیون شخصی گوییدو ماریا باریلا، سرمایه‌دار ایتالیایی می باشد.

تصادف ماشین نقره‌ای (۴/ ۱۰۵ میلیون دلار)


اندی وارهول، هنرمند آمریکایی، در سال ۱۹۶۳ این چاپ سیلکی را تولیدنمود که در تک تک تصاویر آن می‌توان یک تصادف ماشین را دید. این شاهکار هنری به مدت ۲۰ سال جزو کلکسیونی خصوصی بوده است، اما در نوامبر ۲۰۱۳ در خانه حراج ساتبی در نیویورک به حراج گذاشته شد. نام خریدار این اثر معلوم نیست. این گران‌ترین اثر اندی وارهول، از بنیانگذاران هنر پاپ می باشد که تا کنون به حراج بفروش رفته است.(سیارک)

برهنه با برگ‌های سبز و مجسمه نیم‌تنه (۵/ ۱۰۶ میلیون دلار)


پابلو پیکاسو این نقاشی رنگ روغن را در یک روزکشیده است !!، تعداد کمیاز افراد هستند که اطلاع دارند  یک خریدار ناشناس این نقاشی را در ۴ مه سال ۲۰۱۰ در حراج نیویورک به قیمت ۵/ ۱۰۶ میلیون دلار خریداری نموده است. از آن زمان این اثر به کلکسیونی خصوصی تعلق پیدا کرد و با این حال در سال ۲۰۱۱ به گالری "تیت مدرن" لندن برای  نمایشسپرده شد.

جیغ (۹/ ۱۱۹ میلیون دلار)


"جیغ"، اثر ادوارد مونک، نقاش نروژی، تابلویی  شناخته شده می باشد. اما کمتر کسی اطلاع دارد که از این نقاشی چهار نسخه موجود است. این نقاشی در کنار "مونالیزا"، اثر لئوناردو داوینچی، و "گل‌های آفتابگردان"، اثر ونسان ونگوگ، از مشهورترین تابلوهای جهان می باشد. نسخه‌ای از "جیغ" که در سال ۱۸۹۵ با پاستل کشیده شده است در سال ۲۰۱۲ در نیویورک حراج گردیدد. لئون بلاک، تاجر آمریکایی هم‌اکنون مالک آنمی باشد.

آدل طلایی (۱۳۵ میلیون دلار)


"پرتره آدل بلوخ باوئر اول" که بیشتر به نام "آدل طلایی" معروف گردیده در سال ۱۹۰۷ به دست گوستاو کلیمت، نقاش اتریشی، کشیده شد. رونالد لادر، میلیاردر آمریکایی، آن را در سال ۲۰۰۶ برای "گالری جدید" در منهتن نیویورک خریداری کرد. این تابلو متعلق به کلکسیونی خصوصی بود، اما از طریق کریستیز به حراج رفت.(سیارک)

مرد اشاره‌گر (۳/ ۱۴۱میلیون دلار)


در فهرست گران‌ترین آثار هنری جهان تنها  تابلوهای نقاشی‌ جا ندارند . این مجسمه برنزی اثر آلبرتو جاکومتی، هنرمند سوئیسی، در ماه مه سال ۲۰۱۵به حراج گذاشته شد. خریدار آن استیو کوهن، تاجر آمریکایی بود که ۳/ ۱۴۱ میلیون دلار برای این مجسمه پرداخت کرد این مجسمه  به بلندی قد طبیعی یک انسان می باشد. بدین ترتیب "مرد اشاره‌گر" هم‌اکنون گران‌ترین مجسمه دنیامی باشد.

سه اتود لوسین فروید (۴/ ۱۴۲ میلیون دلار)


فرانسیس بیکن، نقاش ایرلندی، این نقاشی سه‌تکه را در سال ۱۹۶۹ کشیده است. بیکن در آثارش به کنکاش درباره جسم انسان و در اینجا جسم لوسین فروید، نقاش بریتانیاییپرداخته است. این اثر در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۴/ ۱۴۲ میلیون دلار آمریکا به حراج گذاشته شد. مالک کنونی آن ایلین وین، کلکسیونر آمریکایی می باشد.

برهنه لمیده (۴/ ۱۷۰ میلیون دلار)

آمادئو مودیلیانی، نقاش ایتالیایی، این نقاشی را در سال ۱۹۱۷، سه سال پیش از درگذشتش خلق کرده است. این تابلو در نوامبر سال ۲۰۱۵ در کریستیز در نیویورک زیر تیغ حراج رفت و به چنان بهای بالایی فروخته شد که  مقام دوم فهرست گران‌ترین آثار هنری جهان را از آن خود کرد. صاحب جدید این نقاشی لیو ییکیان، میلیاردر شانگهایمی باشد.

زنان الجزایر (۴/ ۱۷۹ میلیون دلار)

"زنان الجزایر"، اثر پابلو پیکاسو، گرانترین تابلویی می باشد که تا کنون در خانه‌های حراج جهان به فروش رفته است. نقاش اسپانیایی این اثر خود را در سال ۱۹۵۵ تحت تأثیر نقاشی‌ای از اوژن دولاکروا خلق کرد. نقاشی پیکاسو در سال ۲۰۱۵ در خانه حراج کریستیز در نیویورک به بهای ۴/ ۱۷۹ میلیون دلار آمریکا فروخته شد و از آن زمان در مالکیت یک کلکسیونر خصوصی می باشد.

۸/ ۴۰ میلیون یورو برای "جهنم پرندگان"


تابلوی "جهنم پرندگان"، اثر ماکس بکمان، هنرمند آلمانی، به تازگی در خانه حراج کریستیز در لندن به بهای ۳۶ میلیون پوند (برابر با ۸/ ۴۰ میلیون یورو)به حراج گذاشته شد. این بالاترین قیمتی می باشد که بر یک اثر هنری از سبک اکسپرسیونیسم آلمانگذاشته شده اما این قیمت هنوز به پای آنچه در حراجی‌ها بابت گران‌ترین ۱۰ اثر هنری جهان پرداخت شده نرسیده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ادبیات معماری معاصر

در

"همزمانی" ، "رسوخ" ، "تداخل" ، "دوسویه" ، "فضا زمان" ، "شفافیت" : در ادبیات معماری معاصر، این کلمات و امثال آنها، اغلب به صورت مترادف استفاده می شوند. همه ی ما با جلوه ها و نشانه هایی که آنها ایجاد می کنند، آشنا هستیم  یا خودمان فرض می کنیم که آشناییم. به اعتقاد ما، اینها ویژگی های رسمی و خاصِ معماری معاصر هستند؛ و چون نسبت به اینها عکس العمل نشان می دهیم، به ندرت به دنبال تجزیه و تحلیل ماهیت عکس العمل خودمان هستیم.
در واقع تلاش برای ایجاد ابزارهای حیاتی و کارآمد از چنین تعاریف نزدیکی ممکن است بیهوده باشد. شاید هر گونه تلاش، تنها به سفسطه و برهان تراشی منجر شود. با این حال، این نیز آشکار می شود که تفسیر نادرست پیچیدگی های شفاف که گاهی اوقات به آن اشاره می کنند می تواند برای ما زنگ خطر باشد، مگر اینکه ماهیت گریزان این کلمات مورد بررسی قرار گیرد؛ و به همین دلیل در اینجا تلاش هایی برای افشای سطح خاصی از معنا انجام می شود که از اصطلاح «شفافیت» بهره مند می شود.
طبق معنی فرهنگ لغت، کیفیت یا حالت شفاف بودن، شرط مواد و تقاضای درونی ما است- که نور و هوا از آن می گذرد، و نتیجه ی اصول فکری است- برای آن که مواد به آسانی تشخیص داده شوند، و کاملاً مشهود باشند؛ و یک ویژگی شخصیت به معنای نبود تزویر، تظاهر و یا دورویی است؛ و در نتیجه صفت شفاف، یک ضرورت کاملاً فیزیکی تعریف می شود، به صورت حیاتی عمل می کند، و در موقر و متین بودن از مفاهیم ناپسند اخلاقی فاصله دارد. صفت شفاف کلمه ای است که از ابتدا، پر از احتمالات معنایی و سوء تعبیر بود.
اما علاوه بر این معانیِ ضمنیِ پذیرفته شده، شفافیت همانند وضعیتی برای کشف یک اثر هنری است که با سطوح زیاد تفسیر درگیر شده است. گیورگی کپِس در کتاب خود با عنوان "زبان خیال"، بطور تحسین برانگیزی این واژه را تعریف می کند:
اگر فردی دو یا چند شکل را ببیند که روی هم قرار گرفته اند، و هر کدام از آنها برای خود، بخش روی هم افتاده مشترک را ادعا کنند، پس فرد با یک تناقض ابعاد فضایی (فاصله ای) مواجه است. برای حل این تناقض، فرد باید حضور یک کیفیت نوری جدید را تقبل کند. شکل ها از شفافیت برخوردار می شوند: یعنی، آنها قادرند بدون شکست نوری، از یکدیگر بگذرند و در هم نفوذ کنند. با این حال، شفافیت بیش از یک ویژگی نوری معنا می دهد، و بر نظم فضایی وسیع تری اشاره دارد. شفافیت به معنای درک همزمان مکان های مختلف فضایی است. فضا نه تنها محو می شود بلکه در یک فعالیت مستمر، نوسان دارد. موقعیت شکل های شفاف دارای معانی مبهم است زمانی که فرد هر شکل را در لحظه ای که نزدیکتر یا دورتر می شود می بیند.
بنابراین، اکنون مفهوم شفافیت کاملاً متمایز از هر گونه کیفیت فیزیکی مواد و تقریباً به همان اندازه، دور از ایده شفاف یعنی کاملاً روشن و واضح، معرفی می شود. در واقع با این تعریف، شفاف چیزی نیست که کاملاً روشن و واضح باشد، بلکه به جای آن، چیزی است که به وضوح مبهم است. این تعریف، یک تعریف کاملاً درونی و مبهم نیست؛ و هنگامی که ما "صفحات شفاف روی هم افتاده " را می خوانیم (و گاهی انجام می دهیم)، احساس می کنیم که بیش از یک شفافیت فیزیکی در آن مشارکت دارد.
به عنوان مثال، در حالی که موهولی ناگی در کتاب خود با عنوان "چشم اندازی در حرکت" به طور مداوم به "ورق های شفاف سلفون "، "پلاستیک شفاف"، "شفافیت و حرکت نور"، "سایه روشن های روبنس" اشاره می کند، مطالعه دقیق این کتاب ممکن است نشان دهد که برای او، این شفافیت ساده و راستین اغلب با کیفیت تشبیهی خاص مزین می شود. موهولی می گوید، "برخی ترکیب ها و روی هم قرار گیری های شکل، بر تثبیت و تمرکز فضا و زمان غلبه می کند. آنها شگفتی های ناچیز و بی معنی را به پیچیدگی های معنی دار تبدیل می کنند... . کیفیت شفاف ترکیبات (روی هم قرارگیری ها)، اغلب شفافیت زمینه را نیز نشان می دهد، و کیفیت های ساختاریِ توجه نشده در شیء را آشکار می سازد". و دوباره، در اظهار نظر در مورد کتاب " ترکیبات گوناگون کلمه" از جیمز جویس، در "جناس" جویسی ، موهولی درمی یابد که اینها "رویکردی برای ایجاد کمال (تمامیت) بوسیله شفافیت مبتکرانه روابط است". به عبارت دیگر، او احساس می کرد که با روند تغییر شکل، آرایش مجدد، و دوسویه- معادل ادبی "نفوذ متقابل بدون شکست نوری"- ، ممکن است شفافیت زبانی تحت تاثیر قرار گیرد و کسی که یکی از این "ترکیبات" جویسی را تجربه کند، از تاثیر انتقال اولین سطح اهمیت به سطوح واقع در پشت لذت می برد.
بنابراین، در آغاز هر نوع تحقیق و بررسی در مورد شفافیت، احتمالاً یک تمایز اساسی باید ایجاد شود. شفافیت ممکن است کیفیت درونی یک ماده باشد مانند یک شبکه فلزی یا دیوار شیشه ای، و یا ممکن است کیفیت درونی یک سازمان باشد- همانطور که کپِس و موهولی آن را نشان دادند؛ و به همین دلیل، فرد ممکن است بین شفافیت واقعی یا راستین و شفافیت پدیداری یا ظاهری تمایز قائل شود.
احتمالاً احساس ما برای شفافیت واقعی از دو منبع ناشی می شود، زیبایی شناسی ماشینی و نقاشی کوبیسم؛ احتمالاً احساس ما برای شفافیت ظاهری تنها از نقاشی کوبیسم ناشی می شود؛ و مطمئناً هر بوم نقاشی کوبیسم از سال 1911-1912 می تواند در جهت نشان دادن حضور این دو سبک یا سطح شفاف خدمت کند.
اما در بررسی پدیده های پیچیده و گیج کننده همانند آنهایی که نقاشی کوبیسم را مشخص می کنند، تحلیلگر خبره در یک وضع نامساعد و نابرابر قرار دارد؛ و احتمالاً به همین دلیل است که، نزدیک به پنجاه سال پس از این رویداد، تجزیه و تحلیل بی طرفانه ی دستاوردهای کوبیسم هنوز به طور کامل وجود ندارد. توضیحاتی که مشکلات نقاشی کوبیسم را تاریک و مبهم می کند، به وفور یافت می شوند، و شخص ممکن است نسبت به اینها دچار شک و تردید شود، درست همانند کسی که ممکن است نسبت به دو تفسیر محتمل و قابل قبول یعنی تلفیق عوامل زمانی و مکانی شک کند، و کوبیسم را به عنوان یک اخطارِ نسبیت بینند، و در این راه، آن را کمی بیشتر از یک محصول "طبیعی" از یک فضای فرهنگی خاص نشان دهد. همانطور که آلفرد بار می گوید: آپولینر " بُعد چهارم را بکار گرفت ... در یک حس استعاری به جای حس ریاضی"؛ و به جای تلاش برای برقراری ارتباط بین پیکاسو با مینکوفسکی، برای ما ارجح خواهد بود که به منابع الهامی مراجعه کنیم که کمتر بحث انگیز است.
آخرین آثار معماری سزان، مانند مونت سنت ویکتوار سال 1904-1906 (لوح 58) در موزه هنر فیلادلفیا، بوسیله ساده سازی های بینهایت خاص، متمایز می شوند: مهمترین آنها، توسعه منظره روبرویی کل صحنه؛ زدودن عناصر واضح تر که بر عمق و جزئیات دلالت دارند؛ مختصر کردن برآیند پیش زمینه، زمینه میانی و پس زمینه به یک ماتریس تصویری فشرده و مجزا. منابع نور، معین اما مختلف هستند؛ و تأمل و تعمق بیشتر در تصویر، کج شدن رو به جلوی اشیاء در فضا را آشکار می سازد، که با کاربرد رنگ مات و رنگ زمینه توسط نقاش بیشتر نمایان می شود و با تقاطع بوم نقاشی که بوسیله دامنه کوه ارائه می شود، تاکید بیشتر ایجاد می شود. مرکز ترکیب، توسط یک شبکه بندی نسبتاً متراکم از خطوط مورب و راست اشغال می شود؛ و سپس این ناحیه بوسیله یک شبکه افقی و عمودی جالب، تقویت و تثبیت می شود که علاقه خاص به پیرامون را معرفی می کند. این مقاله ادامه دارد............ (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

مفهوم شفافیت در معماری

در


"همزمانی" ، "رسوخ" ، "تداخل" ، "دوسویه" ، "فضا زمان" ، "شفافیت" : در ادبیات معماری معاصر، این کلمات و امثال آنها، اغلب به صورت مترادف استفاده می شوند. همه ی ما با جلوه ها و نشانه هایی که آنها ایجاد می کنند، آشنا هستیم یا خودمان فرض می کنیم که آشناییم. به اعتقاد ما، اینها ویژگی های رسمی و خاصِ معماری معاصر هستند؛ و چون نسبت به اینها عکس العمل نشان می دهیم، به ندرت به دنبال تجزیه و تحلیل ماهیت عکس العمل خودمان هستیم.
در واقع تلاش برای ایجاد ابزارهای حیاتی و کارآمد از چنین تعاریف نزدیکی ممکن است بیهوده باشد. شاید هر گونه تلاش، تنها به سفسطه و برهان تراشی منجر شود. با این حال، این نیز آشکار می شود که تفسیر نادرست پیچیدگی های شفاف که گاهی اوقات به آن اشاره می کنند می تواند برای ما زنگ خطر باشد، مگر اینکه ماهیت گریزان این کلمات مورد بررسی قرار گیرد؛ و به همین دلیل در اینجا تلاش هایی برای افشای سطح خاصی از معنا انجام می شود که از اصطلاح «شفافیت» بهره مند می شود.

طبق معنی فرهنگ لغت، کیفیت یا حالت شفاف بودن، شرط مواد و تقاضای درونی ما است که نور و هوا از آن می گذرد، و نتیجه ی اصول فکری است برای آن که مواد به آسانی تشخیص داده شوند، و کاملاً مشهود باشند؛ و یک ویژگی شخصیت به معنای نبود تزویر، تظاهر و یا دورویی است؛ و در نتیجه صفت شفاف، یک ضرورت کاملاً فیزیکی تعریف می شود، به صورت حیاتی عمل می کند، و در موقر و متین بودن از مفاهیم ناپسند اخلاقی فاصله دارد.

صفت شفاف کلمه ای است که از ابتدا، پر از احتمالات معنایی و سوء تعبیر بود.
اما علاوه بر این معانیِ ضمنیِ پذیرفته شده، شفافیت همانند وضعیتی برای کشف یک اثر هنری است که با سطوح زیاد تفسیر درگیر شده است. گیورگی کپِس در کتاب خود با عنوان "زبان خیال"، بطور تحسین برانگیزی این واژه را تعریف می کند:
اگر فردی دو یا چند شکل را ببیند که روی هم قرار گرفته اند، و هر کدام از آنها برای خود، بخش روی هم افتاده مشترک را ادعا کنند، پس فرد با یک تناقض ابعاد فضایی (فاصله ای) مواجه است. برای حل این تناقض، فرد باید حضور یک کیفیت نوری جدید را تقبل کند. شکل ها از شفافیت برخوردار می شوند: یعنی، آنها قادرند بدون شکست نوری، از یکدیگر بگذرند و در هم نفوذ کنند. با این حال، شفافیت بیش از یک ویژگی نوری معنا می دهد، و بر نظم فضایی وسیع تری اشاره دارد. شفافیت به معنای درک همزمان مکان های مختلف فضایی است. فضا نه تنها محو می شود بلکه در یک فعالیت مستمر، نوسان دارد. موقعیت شکل های شفاف دارای معانی مبهم است زمانی که فرد هر شکل را در لحظه ای که نزدیکتر یا دورتر می شود می بیند.
بنابراین، اکنون مفهوم شفافیت کاملاً متمایز از هر گونه کیفیت فیزیکی مواد و تقریباً به همان اندازه، دور از ایده شفاف یعنی کاملاً روشن و واضح، معرفی می شود. در واقع با این تعریف، شفاف چیزی نیست که کاملاً روشن و واضح باشد، بلکه به جای آن، چیزی است که به وضوح مبهم است. این تعریف، یک تعریف کاملاً درونی و مبهم نیست؛ و هنگامی که ما "صفحات شفاف روی هم افتاده " را می خوانیم (و گاهی انجام می دهیم)، احساس می کنیم که بیش از یک شفافیت فیزیکی در آن مشارکت دارد.
به عنوان مثال، در حالی که موهولی ناگی در کتاب خود با عنوان "چشم اندازی در حرکت" به طور مداوم به "ورق های شفاف سلفون "، "پلاستیک شفاف"، "شفافیت و حرکت نور"، "سایه روشن های روبنس" اشاره می کند، مطالعه دقیق این کتاب ممکن است نشان دهد که برای او، این شفافیت ساده و راستین اغلب با کیفیت تشبیهی خاص مزین می شود. موهولی می گوید، "برخی ترکیب ها و روی هم قرار گیری های شکل، بر تثبیت و تمرکز فضا و زمان غلبه می کند. آنها شگفتی های ناچیز و بی معنی را به پیچیدگی های معنی دار تبدیل می کنند... . کیفیت شفاف ترکیبات (روی هم قرارگیری ها)، اغلب شفافیت زمینه را نیز نشان می دهد، و کیفیت های ساختاریِ توجه نشده در شیء را آشکار می سازد". و دوباره، در اظهار نظر در مورد کتاب " ترکیبات گوناگون کلمه" از جیمز جویس ، در "جناس" جویسی ، موهولی درمی یابد که اینها "رویکردی برای ایجاد کمال (تمامیت) بوسیله شفافیت مبتکرانه روابط است". به عبارت دیگر، او احساس می کرد که با روند تغییر شکل، آرایش مجدد، و دوسویه معادل ادبی "نفوذ متقابل بدون شکست نوری" ، ممکن است شفافیت زبانی تحت تاثیر قرار گیرد و کسی که یکی از این "ترکیبات" جویسی را تجربه کند، از تاثیر انتقال اولین سطح اهمیت به سطوح واقع در پشت لذت می برد.
بنابراین، در آغاز هر نوع تحقیق و بررسی در مورد شفافیت، احتمالاً یک تمایز اساسی باید ایجاد شود. شفافیت ممکن است کیفیت درونی یک ماده باشد مانند یک شبکه فلزی یا دیوار شیشه ای، و یا ممکن است کیفیت درونی یک سازمان باشد همانطور که کپِس و موهولی آن را نشان دادند؛ و به همین دلیل، فرد ممکن است بین شفافیت واقعی یا راستین و شفافیت پدیداری یا ظاهری تمایز قائل شود.
احتمالاً احساس ما برای شفافیت واقعی از دو منبع ناشی می شود، زیبایی شناسی ماشینی و نقاشی کوبیست؛ احتمالاً احساس ما برای شفافیت ظاهری تنها از نقاشی کوبیست ناشی می شود؛ و مطمئناً هر بوم نقاشی کوبیست از سال 1911- 1912 می تواند در جهت نشان دادن حضور این دو سبک یا سطح شفاف خدمت کند.
اما در بررسی پدیده های پیچیده و گیج کننده همانند آنهایی که نقاشی کوبیست را مشخص می کنند، تحلیلگر خبره در یک وضع نامساعد و نابرابر قرار دارد؛ و احتمالاً به همین دلیل است که، نزدیک به پنجاه سال پس از این رویداد، تجزیه و تحلیل بی طرفانه ی دستاوردهای کوبیست هنوز به طور کامل وجود ندارد.

توضیحاتی که مشکلات نقاشی کوبیسم را تاریک و مبهم می کند، به وفور یافت می شوند، و شخص ممکن است نسبت به اینها دچار شک و تردید شود، درست همانند کسی که ممکن است نسبت به دو تفسیر محتمل و قابل قبول یعنی تلفیق عوامل زمانی و مکانی شک کند، و کوبیسم را به عنوان یک اخطارِ نسبیت بینند، و در این راه، آن را کمی بیشتر از یک محصول "طبیعی" از یک فضای فرهنگی خاص نشان دهد. همانطور که آلفرد بار می گوید: آپولینر " بُعد چهارم را بکار گرفت ... در یک حس استعاری به جای حس ریاضی"؛ و به جای تلاش برای برقراری ارتباط بین پیکاسو با مینکوفسکی، برای ما ارجح خواهد بود که به منابع الهامی مراجعه کنیم که کمتر بحث انگیز است...........ادامه دارد...........

آیا این مقاله علمی تحقیقی برای شما مفید بود ؟ لطفا نظرات خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس کلکسیون های غیر معمول 20 مورد

در
هر یک از ما تا به حال کلکسیون از تمبر یا سکه  و کلکسیون عکس  را جمع آوری کرده ایم. اما اغلب جمع آوری فقط برای یک سرگرمی بوده است. با این حال، کسانی هستند که برای جمع آوری  یک مجموعه اشتیاق واقعی دارند و به سبک زندگی آنها تبدیل می شود. کسی عینک  و مداد را جمع می کند و کسی تخم دایناسور! بنابراین اگر میخواهید بدانیم  کلکسیون چی جمع کنیم  و چگونه کلکسیون درست کنیم  یا یک مجموعه درست کنیم ، اما هنوز تصمیم به جمع آوری ندارید،  پیشنهاد کلکسیون  و ساخت کلکسیون  با ایده های جدیدی در این مقاله خواهید یافت.
 
sayarak.com عکس کلکسیون های عجیب و غریب را انتخاب کرده که صاحبان آن در مورد سرگرمی هایشان بسیار مشتاق بودند.
 

تمام بازی های نینتندو از سال 1985 تا 2000

ایده کلکسیون

ایده برای کلکسیون

بسته هایی از چیپس Pringles

مریلین منسفیلد در کلکسیون خود بیش از 300 عروسک فوق العاده دارد

 

بازی های من در نهایت به زیبایی یک نمایشگاه است

قدیمی ترین سکه در مجموعه من قبل از عیسی مسیح ساخته شده است

چه کلکسیونی جمع کنیم

سکه یونان  باستان. حدود 359-336 قبل از میلاد پادشاه فیلیپ دوم

تخم دایناسور در مجموعه دوست من

کندوی زنبور عسل

 

برنده بزرگترین مجموعه بازی های کامپیوتری در جهان با ارزش 700،000 دلار

باقی مانده مدادهای پدرم

مجموعه ابزارهای پدربزرگ من

ایده برای جمع اوری کلکسیون

ماسه های چند رنگ از صحرا

عروس من این مجموعه عجیب و غریب را جمع آوری می کند

بزرگترین طرفدار Pokemon

من کمد را تمیز کردم و یک مجموعه عجیب و غریب از جارو برقی را در آنجا پیدا کردم. سگ من از دیدن این جاروها حسابی عصبی است.

کلکسیونی از خودروهای اسباب بازی

من پاک کن هایی به شکل غذا جمع آوری می کنم

کلکسیون پاک کن

به طور مداوم در مورد کفش های جدید فکر می کنم

ساختمان های مینیاتوری که از کشورهای مختلف در زمان مسافرت خریده ام مجموعه را در مدت 10 سال جمع آوری کرده ام.

ایده برای کلکسیون

250 بهترین چیز برای جمع آوری (ایده های مجموعه)
تقریباً کلکسیونر دار ها همه چیزی جمع می کنند. گاهی اوقات کلکسیونر حتی نمی داند که می توان آنها را یکی از آنها نامید. به عنوان مثال ، شخصی که دستور العمل ها را ثبت و ذخیره می کند ، گردآورنده دستور غذا است. ما حتی نام کسی را داریم که اجبارا همه چیز را جمع می کند - جمع کننده.

اگر این مقاله را می خوانید ، احتمالاً این کار را به یکی از سه دلیل زیر انجام می دهید:

 

1- ممکن است بخواهید جمع آوری را شروع کنید.
2- شاید شما چیزی دارید و می خواهید بدانید آیا آنچه ذخیره کرده اید به عنوان مجموعه محسوب می شود یا خیر.
3- ممکن است درباره آنچه دیگران جمع آوری می کنند کنجکاو باشید.

 

کلکسیون


اگر تصمیم بگیرید که جمع آوری می تواند سرگرم کننده باشد ، با ارائه برخی  ایده برای کلکسیون  به شما شروع می کنیم. در ادامه ، ما برخی از چیزهایی را که مردم جمع آوری می کنند ، از معمول تا غیر معمول به اشتراک می گذاریم. در نهایت ، ما آنچه را که ما به عنوان جمع آوری سرگرمی ها و محبوب ترین سرگرمی های جمع آوری طبقه بندی می کنیم ، بررسی می کنیم. تمام اطلاعاتی را که باید در مورد چیزهایی که باید جمع آوری کنید بدانید ، بخوانید.

شاید بدانید که می خواهید چیزی را جمع آوری کنید. شاید برخی از دوستان یا خانواده شما مجموعه هایی داشته باشند که دوست دارند. بنابراین چگونه تصمیم می گیرید چه چیزی را جمع آوری کنید؟ خوب ، اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که چه چیزی را دوست دارید؟ حالا شاید احتیاط کنید اگر عاشق گربه هستید ، ممکن است مایل به جمع آوری بسیاری از حیوانات خانگی زنده نباشید. گران است و تا حدی ناسالم است ، مگر اینکه یک ملک بزرگ با فضای کافی برای اجازه راه رفتن گربه ها در خارج داشته باشید. اما می توانید عکس گربه ها ، نمکدان و فلفل یا حتی مجسمه های کوچک گربه ها را جمع آوری کنید. در زیر تعدادی از ایده های مجموعه را فهرست کرده ایم که برخی از آنها نسبتاً متداول و برخی دیگر منحصر به فرد هستند. امیدوارم خواندن لیست  ایده برای جمع اوری کلکسیون   به شما کمک کند تصمیم بگیرید  چه کلکسیونی جمع کنیم  و  چه چیزی را جمع آوری کنید.

 

کلکسیون

 

اولین گروه ایده های ما در کلکسیون چی جمع کنیم  بر اساس علایق خاص است. هر آنچه را که دوست دارید ، چندین گزینه مجموعه را در اختیار خواهید داشت. شما می توانید هر طور که دوست دارید عمومی یا خاص باشید. به عنوان مثال ، برخی از کلکسیونرهای دوستدار موتورسیکلت روی چیزی با نشان هارلی دیویسون تمرکز می کنند.

از اتومبیل یا موتورسیکلت لذت می برید
آنتن ماشین
کلاه کاسکت
زنجیرهای کلیدی
شماره پلاک
ماشین های جعبه کبریتی
مدلهای اتومبیل یا موتور سیکلت
قوطی های روغن
ماشین ها و موتورسیکلت های قدیمی

ساحل را دوست دارم
چوب دریفت
شن و ماسه از سواحل مختلف
صدف دریایی
عینک آفتابی
تخته موج سواری

سفر را دوست دارید
بروشورها
کارت ها
کارت پستال
برچسب های سفر
چمدان های قدیمی

من عاشق ورزش هستم
کارت های بیس بال
یادگاری NFL
مدال های المپیک
حلقه های سوپر باول
بلیط برای رویدادهای ورزشی

از آشپزی لذت ببرید
برچسب موز (یا میوه های دیگر)
جعبه های آب میوه
کتابهای دستور العمل
دستور پخت
نمکدان و فلفل ساز
ادویه جات (عجیب و غریب)
وسایل آشپزخانه قدیمی
لوازم آشپزخانه کوچک قدیمی

 

کلکسیون


ایده های مجموعه زیادی وجود دارد. اساساً ، اگر بتوان آن را مونتاژ کرد ، احتمالاً شخصی است. لیست زیر بر روی اجزای کوچک و آسان برای جمع آوری تمرکز دارد.

چیزهایی با همان رنگ یا ترکیب
چیزهای یک رنگ یا ترکیبی
به عنوان مثال ، همه چیز آبی را جمع آوری کنید یا روی یک موضوع آبی تمرکز کنید ، مانند گل های آبی در باغ خود. همچنین می توانید به دنبال مواردی باشید که از یک ماده خاص ساخته شده اند ، مانند مجسمه های چوبی حک شده ، عروسک های پارچه ای دست ساز یا وسایل قلاب بافی قدیمی.

پوشاک کوچک
انگشتانه ، دکمه ها و قرقره های نخ به راحتی جمع می شوند .
عتیقه های کوچک
زنگ های قدیمی
صلیب های عتیقه
جعبه های چوبی
قاشق
مجموعه های کاغذی
خودکار
نشانک ها
کارت بازرگانی
بسته بندی آب نبات
صفحات رنگ آمیزی
عروسک های کاغذی
برچسب های قدیمی

کلکسیون

Dardenne بلژیکی جعبه های مختلف آهنی را جمع آوری می کند. بسیاری از آنها با رویدادهای مهم در جهان مرتبط هستند. در حال حاضر ، او تقریبا 60 هزار نوع جعبه جمع آوری کرده است.

چیزهایی که مردم جمع آوری می کنند

وقتی به چیزهایی که مردم جمع آوری می کنند نگاه می کنیم ، هیچ محدودیتی برای تخیل و خلاقیت انسان پیدا نمی کنیم. مجموعه می تواند هر گروهی باشد که شامل بیش از چند مورد از یک نوع باشد. اندازه می تواند از 100+ مجموعه ساعت دیواری  گرفته تا صدها سکه یا بیش از هزار توپ متغیر باشد. کالاهای کلکسیونی می توانند از جعبه های غلات رایج یا پیچیده مانند استخوان های دایناسورها باشند. لیست ما شامل بیشترین موارد جمع آوری شده است ، اما به یاد داشته باشید که می توانید هر چیزی را جمع آوری کنید.
ساعت های زنگ دار
مبلمان آنتیک
سلاح های عتیقه
بانک های دارویی
انواع تیر کمان
زیر سیگاری
خودکار
تبر
ماساژور پشت 
نشان (وکیل ، آتش نشان ، و غیره)
سگک کمربند
خانه های پرندگان
حیوانات شیشه ای و مجسمه
نقشه ها
 کتاب
ماشین حساب
تقویم
دوربین
شمع
شمعدان
عصا
دکوپاژ حک شده روی تخم  شترمرغ و تخم مرغ فابرژ

 

کلکسیون

هانا واکر کوچک ، تنها 7 ساله ، پاک کن جمع می کند. عمه او بیش از یک و نیم هزار پاک کن مختلف به او داد که آغاز جمع آوری بود. تمام پاک کن ها بیش از دو هزار پوند هزینه دارند.


دستگاه پاوز
کاست
تزئینات و چراغ های کریسمس
جعبه های سیگار
لیوان های قهوه
پرچم های دانشکده
کمیک
قطب نما
کامپیوتر
پیچ بازکن
مکاتبات افراد مشهور
برچسب های جعبه
کاشی های تزئینی
روکش های تزئینی سوکت
دندانپزشکی یا ابزار پزشکی
عروسک ها
در کوب
بلندگوهای خودرو 
قلاب ماهیگیری  ، وسایل ماهیگیری
یادگاری الویس (یا هنرمند دیگر)
پرچم ها
گیتار (انواع ساز)
ماشین های گامبال
سلاح  قابل جمع آوری
سوغات هالووین
کلاه
اسکیت
عروسک های جنگجوی ژاپنی
پازل های منبت کاری اره مویی
مجلات افراد مشهور
چاقو 
سنگ نگاره ها
قفل
ظروف 
ذره بین
ماندولین ها
ماسک ها
شهاب سنگ
میکروسکوپ 
لیوان شیر
آینه
مدل های هواپیما
مدل راه آهن
مدل کشتی
مدل موتورسیکلت و دوچرخه
فیلمنامه فیلم ها و سریال های تلویزیونی
پوسترهای فیلم
آثار و تزئینات بومی

panda_collection.jpg

سلین کورنت ، زن بلژیکی ، مشتاق مجموعه خود از 2200 پاندا اسباب بازی است. در اواخر دهه 1970 ، شوهرش از یک سفر کاری یک سوغات به شکل پاندا  آورد ، که اولین مورد در مجموعه عظیم این زن شد.


روزنامه
فندق شکن
ابزارهای قدیمی
عکس
قاب عکس
ماشین های پین بال
گیاهان - خانه یا باغ
عروسک های چینی
قابلمه ، قابلمه و دیگ های قدیمی
کیف پول
کفش
تخته های اسکیت
عینک یا عینک مطالعه
علائم راهنمایی و رانندگی
ساعت آفتابی
شمشیر (عتیقه)
فنجان چای و نعلبکی
تلسکوپ ها
اسباب بازی (عتیقه یا قدیمی)
عروسک های ترول (دهه 70)
دیوارکوب ها
کیف پول
لیوان برای آب
هندوانه (یا هر میوه دیگر) کلکسیونی
لباس عروس یا لباس های قدیمی
سوت
مبلمان حصیری
آویز موزیکال
حیوانات تاکسیدرمی
بسته بندی ها
تاج گل
دستبند
یو یو
فندک 

کلکسیون

 

وقتی چندین مورد دارید که به ترتیب یا ترتیب خاصی فهرست بندی یا مرتب شده اند ، مجموعه شما به یک سرگرمی تبدیل می شود. مطمئن شوید که درباره مجموعه انتخابی خود تحقیق کنید تا هزینه ، در دسترس بودن و فضایی را که برای میزبانی مجموعه مورد نیاز است تعیین کنید. همچنین می توانید پیشنهاداتی برای نمایش مجموعه خود پیدا کنید.

جمع آوری فقط سرگرمی نیست. جمع آوری چندین مزیت دارد.جمع آوری می تواند مهارت های شما را در یک زمینه خاص بهبود بخشد.
بسیاری از کلکسیونرها به طور تصادفی یا از روی کنجکاوی شروع به کار می کنند. با این حال ، با افزایش تجمع ، شما باید برای کسب اطلاعات اولیه در مورد موضوعات خود تحقیق کنید. همانطور که به جمع آوری ادامه می دهید ، احتمالاً طاقچه ای را پیدا خواهید کرد که بیشترین علاقه را به شما دارد. حتی می توانید در یک زمینه خاص متخصص شوید.
جمع آوری به توسعه مهارت های سازمانی کمک می کند.
سازماندهی مجموعه شما مجموعه دار جدی را از کسی که به سادگی چیزها را ذخیره می کند جدا می کند. تلاش برای دسته بندی و درک هر مورد در مجموعه شما تفکر سیستماتیک را نیز آموزش می دهد.

 

کلکسیون


کلکسیون می تواند سودآور باشد

در حالی که اکثر کلکسیونرها با ایده سودآوری شروع نمی کنند ، برخی از مجموعه ها کاملاً ارزشمند می شوند. به یاد داشته باشید که اگر در حال جمع آوری چیزهای قدیمی یا عتیقه هستید ، ارزش فقط با افزایش سن افزایش می یابد.
در زیر لیستی از سرگرمی های معمول جمع آوری است که بسیاری از آنها برای کلکسیونرهای مبتدی مناسب است و بیشتر آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند.
پیکان
امضا
زنگ ها
جعبه ها
نشان روی لباس 
کمیک
کراکر جک اسباب بازی
گل و گیاه خشک شده
پر
خودنویس
اسباب بازی های شخصیت های کارتونی
حشرات
کلیدها
آهن ربا
سنگ
جعبه کبریت
ناخن
مداد
قلم ها
پپسی یا کوکاکولا (بطری های نوشابه قدیمی)
بطری های عطر
پخش کننده آب نبات PEZ
ورق بازی کردن
چاقوهای جیبی
سرامیک
عروسک ها
کیف پول
پتو
ماهی کمیاب و عجیب و غریب
سوغات رستوران 
نمونه سنگها و مواد معدنی
تکه های صابون مخصوص
تمبر 
خرس های عروسکی
حواشی بلیط
تی شرت
کاست های VHS
بازی های ویدئویی
گلهای وحشی یا برگ درختان
شراب

کلکسیون

در حالی که لیست محبوب ترین سرگرمی های جمع آوری ممکن است تغییر کند ، ما مواردی را که در حال حاضر محبوب ترین آنها هستند در نظر گرفته ایم. کلکسیونرهای جدی از خریدهای تکانشی و تحقیقات زیاد اجتناب می کنند. لیست ما شامل برخی از پیشنهادات برای شروع ، برخی اقدامات برای رشد مجموعه شما و برخی ایده های جالب برای مجموعه های مرتبط است.

ساعت ها
اگر می خواهید مجموعه ای از سرمایه گذاری داشته باشید ، باید بین 6000 تا 10000 دلار برای هر ساعت هزینه کنید. با این حال ، اگر ساعتهای جذاب را فقط برای سرگرمی جمع کنید ، می توانید بسیار ارزان تر پیدا کنید. من چند ساعت آنتیک دارم که به دلایل احساسی به عنوان اقلام خانوادگی نگهداری می کنم. ممکن است بخواهید نوع خاصی از ساعت را خریداری کنید ، مانند ساعت جیبی. اگر فقط می خواهید ساعت های منحصر به فرد و چشم نوازی را جمع آوری کنید ، مغازه های گرو می توانند مکان خوبی برای شروع باشند.
طلا و جواهر،
انواع بسیاری از جواهرات است که می تواند جمع آوری شده، در میان آنها وجود دارد:
باکالیت جواهرات
جواهرات یادبود (حلقه تابوت، و غیره)
طلا و جواهر عتیقه
همچنین می توانید جواهرات جمع آوری ساخته شده از یک نوع سنگ قیمتی و یا از یک نوع خاصی از جواهرات مانند کهربا ، لاجورد یا مروارید.
سکه طلا

کلکسیون

چگونه کلکسیون سکه درست کنیم

این مجموعه دیگری است که می توانید سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام دهید. با این حال ، اگر بودجه چنین مجموعه ای را ندارید ، جمع آوری

 های غیر طلا را برای مثال از یک کشور یا دوره زمانی خاص در نظر بگیرید. همچنین می توانید اسکناس های قدیمی را بردارید. به دنبال قلک های قدیمی مکانیکی و سکه ای باشید.
نقاشی
نقاشی های هنرمندان مشهور مانند دالی ، راکول و پیکاسو می تواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد. اگر هنر را دوست دارید اما بودجه آن را ندارید ، به جمع آوری پوسترهای کنسرت موسیقی ، پوسترهای تبلیغاتی ، پوسترهای فیلم ، تصاویر اصلی کتاب های مصور ، یا تابلوهای قلع ، نئون یا پرسلن فکر کنید.
نقره
محبوب ترین مجموعه نقره سکه های نقره است. با این حال ، مجموعه ای از اقلام نقره عتیقه و قدیمی مانند مجموعه چای و کارد و چنگال وجود دارد. جواهرات نقره ای جالب هستند.
عتیقه ها
عتیقه ها هر چیزی هستند که 100 سال یا بیشتر عمر دارند. همه چیز قدیمی ، اما نه چندان قدیمی ، عتیقه محسوب می شود. تقریباً هر موردی می تواند عتیقه باشد در صورتی که تحت قانون 100+ سال باشد. برای به دست آوردن اقلام معتبر باید در مورد هر چیز عتیقه ای که قصد جمع آوری آن را دارید تحقیق کنید. بررسی فروش و حراج املاک مکان خوبی برای افزودن به مجموعه شما است. همچنین ببینید آیا اقلام خانوادگی دارید یا خیر.
هنر آسیایی 
ژاپنی ، چینی ، هندی و بودایی و عتیقه جات از همه مناطق ، دوره ها و فرهنگها در اینجا یافت می شود. از میان نقاشی ها ، مجسمه ها ، پارچه ها ، وسایل تزئینی ، پرسلن ، مبلمان ، چاپ ، یافته های باستان شناسی و مجموعه های قابل انتخاب ، انتخاب کنید. این یک مجموعه مجموعه است که می تواند به اندازه دلخواه گسترده یا باریک باشد ، به علاوه هزینه ها متفاوت است.
یادگاری ورزشی
این مجموعه دیگری است که محتوا و سرمایه گذاری متنوعی را ارائه می دهد. برخی از کلکسیونرها به دنبال کارتهای کلکسیونی امضا هستند ، برخی دیگر برای کلاه ایمنی که در بازی استفاده می شود و بلیط بازیهای معروف ورزشگاه. توپ های اسکیت و بولینگ ، توپ های گلف ، دستکش های بوکس و یادگاری های کشتی از دیگر کالکشن های مورد علاقه طرفداران هستند. اگر عاشق تیراندازی با کمان هستید ، چیزی مربوط به ورزش مورد علاقه خود مانند پیکان را انتخاب کنید.

 

کلکسیون

طراحی های  اواسط قرن

مبلمان ، سرامیک ، وسایل خانگی ، آثار هنری و دیگر مجموعه های وسط قرن (1949 تا اوایل دهه 1970) همچنان یک دسته کلکسیونی محبوب هستند. کلکسیونرها به دنبال اسباب بازی و عروسک ، مبلمان ، لباس و لوازم جانبی (کیف پول ، کلاه و روسری) و اقلام دیگر هستند.
کتابهای کمیاب
شما می توانید کتابهای کمیاب را از فروشنده بخرید یا از جستجوی فروش کتابخانه کتابخانه ها ، گاراژها و املاک ، نمایشگاههای کتاب کمیاب ، حراجها و فروشگاههای کتابهای عتیقه لذت ببرید. برای یادگیری اصطلاحات گردآورندگان کتاب وقت بگذارید تا بدانید چه چیزی به دست می آورید. به عنوان مثال ، یک نسخه امضا شده توسط نویسنده ثبت می شود و یک نسخه محدود در یک نسخه محدود چاپ می شود.

انگیزه های مجموعه به اندازه محتویات مجموعه متنوع است. برخی افراد برای حفظ گذشته جمع آوری می کنند. بقیه برای سرمایه گذاری جمع آوری می شود. برخی دیگر با مجموعه داران دیگر همراهی می کنند و محیط اجتماعی خود را با جمع آوری آنلاین و جستجوی موارد جدید برای افزودن به مجموعه های خود در فروش حیاط ، فروشگاه های صرفه جویی و سایر مکان ها ایجاد می کنند. بسیاری از مردم برای لذت کامل از داشتن آنچه که دوست دارند در اطراف خود جمع آوری می کنند. دلیل جمع آوری هر چه باشد ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد و اشتیاق شما را هنگام ایجاد یک مجموعه یا افزودن به مجموعه موجود افزایش دهد.

 

کلید 

پروانه ها ، دکمه ها ، میکرو مدارها : ایده برای جمع اوری کلکسیون  نوجوانان


سرگرمی که حافظه را توسعه می دهد و سیستم سازی را آموزش می دهد
جمع آوری چیزی برای نوجوانان مفید است ، این فعالیت مزایای زیادی دارد. جمع آوری باعث ایجاد حس کنجکاوی ، شخصیت و تخیل می شود. این می تواند به تعریف علایق حرفه ای کمک کند ؛ نگه داشتن مجموعه به شما می آموزد که مرتب باشید.

تمایل به افزایش مجموعه شما باعث ایجاد حس هدف و ایجاد پشتکار می شود. جمع آوری تمبر ، نشان یا کارت پستال حافظه را بهبود می بخشد ، زیرا کلکسیونر باید همه موارد موجود در مجموعه را به خاطر بسپارد. علاوه بر این ، جمع آوری می تواند برای مهارت های حرکتی خوب مفید باشد ، رشد گفتار را افزایش داده و افق ها و سطح فرهنگی را گسترش می دهد.

 صدف

چگونه والدین می توانند به نوجوانی که مشتاق کلکسیون است کمک کنند

1. اگر مجموعه نوجوان مخفی نیست و او آماده است آن را به شما نشان دهد ، می توانید به سازماندهی عناصر آن کمک کنید. اینها می توانند قفسه ها یا کشوهای مخصوص با جداکننده ، قوطی یا ظروف باشند. به عنوان مثال ، یک جعبه ذخیره سازی می تواند از یک چمدان قدیمی ساخته شود.

2. اگر یک نوجوان از جمع آوری یک چیز خسته شده است و می خواهد به موارد دیگر تغییر دهد ، لازم نیست بلافاصله مجموعه قدیمی را بیرون بیندازید. به یاد داشته باشید که چگونه در برخی از کتابها یا فیلم ها کودکان بزرگسال چیزی را از گذشته خود در جایی در اتاق زیر شیروانی ، در گنجه یا در نیم طبقه پیدا می کنند.

3. خود نوجوان باید آنچه را که به جمع آوری علاقه دارد انتخاب کند. در این مورد اصرار بر ایده های خود اشتباه است. بهتر است گاهی به او کمک کنید تا مجموعه را کامل کند.

جمع آوری ایده ها
سنگ ، پوسته ، گیاهان خشک شده.
کارت پستال ، بلیط ، کارت های مختلف ، نشانک ها.
بسته بندی آب نبات ، بسته بندی ، برچسب ، تمبر.
پاک کن ، نوار چسب ، مداد ، تراش.
چاشنی ها ، کلیدها ، دکمه ها ، نشان ها ، میکرو مدارها.
توپ های کوچک ، جعبه کبریت ، سر بطری های مختلف.
عکس ها (می توانید آنها را در قالب کوچکی از تلفن خود چاپ کرده و آلبوم راه اندازی کنید)
مدلهای مختلف (اتومبیل ، هواپیما ، قایق).
و صد البته کتاب

نظرات

۱۴۰۰/۷/۴مردم می دانند چگونه یکدیگر را غافلگیر کنند. این امر به ویژه در مورد مجموعه های مختلف صادق است. انتخاب مجموعه با توجه به شخصیت و علایق شخص تعیین می شود. به عنوان یک قاعده ، مردم شروع به جمع آوری اولین مجموعه ها در دوران کودکی می کنند ، که در آینده گاهی اوقات بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بزرگسالی آنها می شود.

۱۴۰۰/۷/۴ مردم عاشق جمع آوری وسایل مختلف هستند. کودکان تمبر ، اسباب بازی ، چیپس و موارد دیگر را جمع آوری می کنند. اما با گذشت زمان ، همه چیز تغییر می کند. برخی این کار را متوقف می کنند و برخی شروع به جمع آوری مجموعه ای از کارهای جدی تر و غیر معمول می کنند. برای بسیاری از آنها ، این به معنای کل زندگی آنها تبدیل می شود.

۱۴۰۰/۷/۴سنگ و صدف پس از پیاده روی ، هر پسر چند جفت سنگ جالب در جیب خود دارد. و آوردن سنگریزه های صاف و صدف هایی با شکل عجیب و غریب از تعطیلات دریا یک مورد در برنامه تابستانی است. ذخیره سنگ ها در جعبه ها و کشوهای دارای جداکننده راحت است. و همچنین می توان از آنها در صنایع دستی کودکان استفاده کرد - برای ایجاد پانل های تزئینی و موزاییک از آنها.

۱۴۰۰/۷/۴جمع آوری چیزی برای نوجوانان مفید است ، این فعالیت مزایای زیادی دارد. جمع آوری باعث ایجاد حس کنجکاوی ، شخصیت و تخیل می شود. این می تواند به تعریف علایق حرفه ای کمک کند ؛ نگه داشتن مجموعه به شما می آموزد که مرتب باشید.

در ادامه بخوانید...