چه بر سر کوین اسپیسی آمد؟

کوین اسپیسی بازیگر مطرح سینما، برنده 2 جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب، یکی از هنرمندان و بازیگران سینمای جهان این روزها تمایلی به نشان دادن خود ندارد. سریال خانه پوشالی (House of Cards) یکی موفق ترین سریال های شبکه Netflix بود که بخاطر مشکلات کوین(کوین اسپیسی رسوایی) در دنیای واقعی ادامه پیدا نکرد.

اسپیسی 59 ساله از سال 2017 درگیر مسائل جنسی مطرح شده توسط آنتونی رپ بازیگر شده است.

کوین دیروز 27 دی ماه نیز جهت بررسی پرونده ای مشابه در دادگاهی در ماساچوست حاضر شد. البته شخصا تمایلی به حضور در بین مردم نداشت ولی به دستور قاضی مجبور به شرکت در جلسه این دادگاه شد.

کوین اسپیسی یکی از موفق ترین بازیگران چند سال اخیر سینما شهرت خود و امکان حضور در بسیاری از فیلم ها را از دست داد. از آن جمله می توان به "all the money in the world" اشاره کرد که ریدلی اسکات حتی مجبور به حذف صحنه های کوین شد و دوباره این صحنه ها را با "کریستوفر پلامر" فیلم برداری کرد. حتی این جایگزینی هم فیلم را نجات نداد و شکست سختی در گیشه خورد. 

سریال خانه پوشالی

سریال خانه پوشالی با بازی کوین اسپیسی برنده 7 جایزه امی و 2 گلدن گلوب شد. بعد از رسوایی پیش امده برای کوین، Netflix فصل شش سریال را بدون اسپیسی ضبط کرد و بعدا اعلام کرد کوین اسپیسی از این سریال اخراج شده است.

فیلم های کوین اسپیسی

از شاهکارهای کوین اسپیتی می توان به زیبایی آمریکایی، فیلم هفت با بازی برد پیت و مورگان فریمن، مظنونین همیشگی شاهکار سینمای جهان، کی-پکس و چندین فیلم دیگر اشاره کرد.

پروژه حذف کوین اسپیسی کلید خورد

در پی حذف کوین از همه جا، در یک اقدام عجیب کاراکتر بازی قدیمی COD مربوط به سال 2014، که از روی چهره کوین اسپیسی ساخته شده بود با چهره تام هنکس جایگزین شد.

در مصاحبه خبری، تام هنکس در دفاع از کوین گفت

اگر بخواهید حاضرم صحنه معروف “What’s in the box?” از فیلم هفت را بجای کوین بازی کنم، حتی صدای گربه "Nine Lives" را در میاورم!

در این باره بخوانید

ریدلی اسکات، تمام پول های جهان و جایگزینی کوین اسپیسی

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید