آدری هپبورن و اوبر دو ژیوانسی شور و شوقی قوی تر از عشق + عکس های کمتر دیده شده ادری هپبورن

ادری هپبورن و اوبر دو ژیوانسی: شور و شوقی قوی تر از عشق
 
چه چیزی یک بازیگر با استعداد و یک طراح درخشان مد و لباس را برای چندین دهه به هم وابسته کرد و چرا پس از مرگ ادری هپبورن، اوبر دو ژیوانشی قادر به ادامه کار نبود؟
ادری هپبورن و اوبر دو ژیوانسی در سال 1953 ملاقات کردند.ادری هپبورن در نخستین دیدار با اوبر دو ژیوانسی نقش اول خود را در "تعطیلات رومی" بازی کرده بود، اما هنوز در فرانسه درباره ستاره در حال رشد آمریکایی زیاد نمی دانستند و فیلم تعطیلات رومی کمی بعدتر در فرانسه نمایش داده شد.در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن به ادری هپبورن تعلق گرفت.
 

 

برای بازی در فیلم سابرینا ادری هپبورن نیاز به انتخاب لباس های مختلف برای شخصیت سابرینا داشت. این بازیگر برای مدت طولانی مدل های مختلف طراحان فرانسوی را با امید به پیدا کردن لباس مناسب برای نقش سابرینا گشته بود.
طراح لباس، اوبر دو ژیوانسی تنها یک سال قبل از ورود ادری به پاریس آمده بود و توجه جوانان را به مزون خود با اصالت طراحی در لباس هایش جلب کرده بود .ادری فکر کرد که مدل های این طراح لباس کاملابرای او مناسب است و صد البته زمان نشان داد که او اشتباه نکرده است.
 
ادری هپبورن و اوبر دو ژیوانسی.  / عکس
 
با این حال، روند اولین جلسه ملاقات با اوبر دو ژیوانسی بسیار ناامیدکننده بود. او انتظار داشت که یک بازیگر کاملا متفاوت و باصطلاح یکی از هنرمندان سلبریتی را به جای ادری هپبورن ببیند و برای دوختن لباس برای یک هنرپیشه غیر معروف، Hubert de Givenchy پیشنهاد داد که ادری لباس هایش را از مدل های آماده انتخاب کند. با این حال، لباس های پیشنهادی ژیوانسی مورد قبول بازیگر واقع شد و چند عدد از آنها برای فیلمبرداری انتخاب کرد.لباس ها ایده آل بودند زیرا نه تنها تصویر قهرمان فیلم سابرینا را که ادری بازی می کرد، بلکه بر شخصیت خود بازیگر نیز تاکید داشتند.
 

آدری هپبورن سابرینا

فیلم سابرینا در 3 بخش برنده جایزه اسکار بهترین طراح صحنه نامزد
دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی، بیلی وایلدر
و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن، آدری هپبورن شد.
ادری هپبورن در مصاحبه های خود بارها گفت که لباس های او از مجموعه جدیدی از طراح مد و لباس در پاریس اوبر دو ژیوانسی جوان است. به احتمال زیاد به همين دليل، اوبر دو ژیوانسی به سرعت در دنيای مد به محبوبيت رسيد.زمانی که ادری به پاریس رفت ژیوانسی شروع به تشکر از ادری هپبورن برای شهرت خود کرد. این روز آغاز دوستی آنها برای یک عمر طولانی 40 ساله در کنار هم بود.
 
دوستی قوی تر از عشق است
ادری هپبورن و اوبر دو ژیوانسی.  / عکس
 
بعد از آن ادری هپبورن در هنگام امضای قرارداد برای بازی در فیلم ها به طور جداگانه تصریح میکرد که تمام لباس های او  را تنها Hubert de Givenchy آماده کند. با این حال، در زندگی عادی هم لباس های بازیگر مشهور را همیشه طراح مورد علاقه اش می دوخت.
 
لباس سیاه افسانه ای که توسط طراح مد و لباس، اوبر دو ژیوانسی برای ادری هپبورن در فیلم "صبحانه در تیفانی"دوخته شد. 
 
او همیشه شگفت آور، شیک و زیبا بود، طلا و جواهرات  او کاملا با لباس هایش هماهنگی کامل داشت. و حتی بازیگر تغییر در مدل موهای خود را فقط پس از مشاوره با اوبر دو ژیوانسی می پذیرفت. در "صبحانه در تیفانی" و "Funny Face"، در فیلم ها "چگونه یک میلیون بدزدیم" و "معما" ادری در لباس های تیره ظاهر شد، و پس از آن میلیون ها زن از کشورهای مختلف سعی کردند تصویر و سبک او را کپی کنند.
 
ادری هپبورن و اوبر دو ژیوانسی.  / عکس
 
اوبر دو ژیوانسی دارای مشتریان ثروتمند و تاثیرگذاری از جمله ژاکلین کندی بود اما ادری به گونه ای الهام بخش و دوست او بود.
Hubert de Givenchy در لحظات شادی  و غم در کنار بازیگر بود، در آن روزها برای ادری هپبورن روزهای دشواری بود. زیرا در حال جدا شدن از همسر اولش مل فرر بود و اوبر دو ژیوانسی  آمادگی پاک کردن اشکهای او را داشت. زمانی که ادری برای مرگ نوزاد تازه متولد شده اش عزادار بود، شانه های اوبر دو ژیوانشی داشت. ژیوانسی برای او مانند یک پدر خوانده بود.
 

لباس عروس آدری هپبورن

لباس عروسی شگفت انگیز ژیوانسی برای ازدواج آدری با آندره دوتی بیانگر توجه بیش از حد طراح به مدلش می باشد. 
 
هنگامی که بازیگر به اوبر دو ژیوانشی درباره رویای خود عطری منحصر به فردگفت ژیوانسی در اولین فرصت، اولین عطر مزون ژیوانسه، و یکی از بهترین عطرها، عطر منحصر به فرد "L'Interdit"را  توسط فرانسیس فابرون، را تولید کرد. هنگامی که بعد از یک سال، عطر "L'Interdit" به فروش رسید، L'Interdit تبدیل به یک برند پر فروش و واقعی شد. هر کسی می خواست عطر این سلبریتی را امتحان کند.
 
آدری هپبورن قد  170 سانتی متر
 
ژیوانسی همیشه با ادری بود. او در طول بیماری ادری را ترک نکرد. بازیگر معروف به خاطر سرطان از درد وحشتناکی رنج می برد، واضح بود که ادری زنده نمی ماند، اما ژیوانسی نمی توانست او را در این دنیا نگه دارد.اما هنوز هم آماده بود هر هوی و هوس ادری را برآورده کند. هنگامی که ادری می خواست باری مدت کوتاهی قبل از مرگش به سوئیس برود، ژیوانسی شخصا هواپیما خصوصی برایش فرستاد تا ادری در راحتی کامل مسافرت کند.
ادری در ۲۰ ژانویهٔ ۱۹۹۳ در ۶۳ سالگی از دنیا رفت. پس از مرگ او، اوبر دو ژیوانسی قادر به انجام کار نبود.2 سال بعد در سال 1995،خود را بازنشسته و مدير خانه مزون را جانشين خودش کرد . تنها در سال 2015، وی سکوت طولانی مدت خود را با انتشار یک کتاب از طرح های لباس هایی که برای ادری هپبورن طراحی کرده بود، شکست. اوبر دو ژیوانسی در ماه مارس 2018 از دنیا رفت.
 
Audrey-Hepburn.jpg
عکس آدری هپبورن در جوانی

بیوگرافی آدری هپبورن

آدری هپبورن یک هنرپیشه افسانه ای است که بیوگرافی و زندگی شخصی او همچنان مورد توجه طرفداران است. هپبورن هنوز به عنوان نماد سبک، تجسم واقعی زنانگی و ظرافت، و همچنین یکی از صادق ترین و جذاب ترین بازیگران زن در نظر گرفته می شود.

دوران کودکی آدری هپبورن

آدری هپبورن بازیگر که بیوگرافی و عکس های او موضوع مورد توجه طرفداران بسیاری شد، در 4 می 1929 در خانواده ای اشرافی به دنیا آمد. پدرش یک بانکدار و مادرش یک بارونس هلندی بود.

واقعی ترین توصیف آدری: "او غذا را دوست نداشت." واقعیت این است که مادرش زنی بسیار چاق بود. یک روز به دخترش گفت: «عزیزم، یادت باشد: وزن یک خانم واقعی بیشتر از چهل و شش کیلو نباشد. قسم بخور که هرگز به اندازه من چاق نخواهی شد! می بینیی که چاقی چقدر مشکلات ایجاد می کند!» این گفتگو نه تنها بر شخصیت آدری هپبورن، بلکه در کل زندگی او نیز تأثیر گذاشت. امروز احتمالاً او مبتلا به اختلال خوردن تشخیص داده می شود: برای سال ها او شکلات را بهترین دوست خود می دانست. این شکلات بود که به او کمک کرد تا با دردهای روحی پس از طلاق والدینش و سایر فجایع زندگی اش کنار بیاید.

 

7-Audrey-Hepburn.jpg

عکس های آدری هپبورن

 

آدری همیشه احساس می کرد مورد بی مهری قرار می گیرد و با خوردن مداوم شکلات این غم را از بین می برد. مادر به دلیل اینکه خودش چاق بود و شوهرش او را دوست نداشت او را از خوردن منع کرد. و به آدری تلقین کرد که اگر دختر شما زیاد غذا بخورد، هیچ کس او را دوست نخواهد داشت. این نگرش ها بر کل زندگی  آدری هپبورن تأثیر گذاشت. این بازیگر تا سن پیری لاغر ماند، اما به نظر نمی رسید که این باعث خوشحالی او شود.

پس از طلاق والدینش، آدری هپبورن به همراه مادرش به انگلستان و سپس به هلند نقل مکان کرد. جنگ زمانی شروع شد که آدری هپبورن 11 ساله بود. این رویداد بر زندگی کل نسل بشر تأثیر گذاشت و آدری هپبورن بازیگر نیز از این قاعده مستثنی نبود. به گفته آدری هپبورن تقریباً هیچ وقت در خانه غذا نبود و ما مجبور بودیم به چیزی که داشتیم بسنده کنیم، روزی دو عدد سیب زمینی و چند برگ کاهو بخوریم. آدری به دلیل گرسنگی مداوم، خود را مجبور کرد فکر کند که از غذا متنفر است و به بهانه راه رفتن در جنگل، برای خلبانانی که توسط نازی ها سرنگون شده بودند، غذا می برد.

 

670-33367.jpg

آدری هپبورن صبحانه در تیفانی    آدری هپبورن با روسری

 

آدری هپبورن به دلیل «پیاده‌روی‌های» خود، تقریباً یک بار خود را در یک حمله آلمانی‌ها یافت: آلمانی‌ها زنان را در خیابان‌ها می‌گرفتند و آنها را برای کار به آلمان می‌بردند. دختر در زیرزمینی که پر از موش بود پنهان شد. در گوشه ای کیسه ای از پیاز لاله های معروف هلندی وجود داشت - معلوم شد که آنها حتی به صورت خام کاملاً خوراکی هستند. آدری تنها یک ماه بعد، زمانی که نیروهای آمریکایی وارد شهر شدند، پناهگاه خود را ترک کرد. این داستان برای آدری هپبورن بیهوده نبود: او بلافاصله بیمار شد - ابتدا با زردی، سپس آسم توسعه یافت... از آن زمان، هپبورن هرگز متابولیسم صحیح وشالم خود را بدست نیاورد.

وقتی جنگ تمام شد، مشخص شد که زندگی مانند گذشته امکان پذیر نخواهد بود. پدر در زندان، مادر ویران، خانه دار، خدمتکار و آشپز است. دختر مجبور بود خودش کار کند و به این ترتیب زندگی نامه کاری آدری هپبورن آغاز شد.

unnamed.jpg

لباس عروس آدری هپبورن


در ابتدا، آدری هپبورن باله را ترجیح می داد. او آن را تا زمانی که متوجه شد که باله اصلاً برای اومناسب نیست ادامه داد، به خصوص که او نمی توانست یک  بالرین شود: قد آدری 170 سانتی متر بود که برای باله خیلی بلند است. او در آگهی های بازرگانی بازی کرد، به لطف اندام باریک خود به عنوان مدل مد کار کرد و مورد توجه رمان نویس فرانسوی کولت قرار گرفت و از آدری دعوت کرد تا نقش اصلی را در موزیکال برادوی ژی ژی بازی کند.

 

670-33367.jpg

مدل موی آدری هپبورن

حرفه مدلینگ آدری هپبورن بسیار موفق بود

اولین فیلم محبوب در زندگینامه آدری هپبورن که نقطه عطفی در زندگی این بازیگر جوان شد، فیلم "تعطیلات رومی" بود. هم فیلم و هم موزیکال بسیار موفق بودند. پس از اسکار، آدری هپبورن شروع به گرفتن لقب شاهزاده خانم هالیوود کرد.

آدری هپبورن بلافاصله به یک نمادو  سبک تبدیل شد، از لباس های آدری هپبورن  تقلید شد، مورد پرستش قرار گرفت. عکس های آدری هپبورن، بیوگرافی و زندگی شخصی او موضوع مورد توجه بسیاری از طرفداران شده است.

از دوران جوانی تا پیری، آدری هپبورن یک نماد و سبک به حساب می آمد.

آخرین نقش مهم آدری هپبورن در فیلم نقش یک فرشته در فیلم کوتاه «همیشه» بود که برای این بازیگر بسیار نمادین بود.

 

آدری هپبورن قد و وزن

آدری هپبورن باریک اندام 170 سانتی متر قد و 45 کیلوگرم وزن داشت. عکس های آدری هپبورن کمتر از بیوگرافی ستاره ای او مشهور نشده اند: تصاویر دختری باریک با چشمان بزرگ و لبخندی صمیمانه نمادین شده اند.

 

670-333.jpg

آدری هپبورن واقعا مل فرر را دوست داشت و به شدت نگران طلاقش بود

آدری هپبورن ازدواج

بزرگترین عشق در زندگی آدری شوهر اولش  مل فرر  بود که 12 سال از او بزرگتر بود. وقتی آنها از هم جدا شدند، آدری هپبورن رنج کشید و بسیار نگران بود: برای پذیرش این واقعیت از زندگی خود، او حتی به کمک روانپزشکان نیاز داشت.آدری هپبورن واقعا مل فرر را دوست داشت و به شدت نگران طلاقش بود.

رابطه با مل فرر  قبل از رابطه با بازیگر بیلی هولدن بود که متاهل بود و نمی توانست فرزندانی که آدری می خواست داشته باشد. کودکان، مانند زندگی شخصی او به طور کلی، برای آدری هپبورن کمتر از بیوگرافی خلاقانه او معنی نداشت. آدری هپبورن که از مشکل معشوقش مطلع شد، بلافاصله او را ترک کرد و برای درمان اعصاب خود به سوئیس رفت.

وقتی برگشت، پیشنهاد مل فرر را پذیرفت و خیلی زود خود را کاملاً به او سپرد. کار آدری هپبورن در حال بالا رفتن بود، کارگردانان بهترین فیلم ها منتظر او بودند، اما برای مل فرر همه چیز به آرامی پیش نمی رفت، به همین دلیل او اغلب عصبانی می شد. این مل فرر را عصبانی می کرد که او بیکار نشسته بود و همسرش پیشنهادهای جالب تری دریافت می کرد.

برای آدری هپبورن، زندگی شخصی اهمیت زیادی داشت. او مانند یک همسر دوست داشتنی سعی کرد به شوهرش کمک کند.  به هر طریق ممکن از او حمایت کرد و تنها در صورت تایید شوهرش با فیلمبرداری موافقت میکرد. آدری هپبورن با استفاده از عبارات آماده ای که مل به او یاد می داد با خبرنگاران صحبت می کرد.

 

5-audrey-hepburn-miscarriage-01-2.jpg

 

حاملگی اول  آدری هپبورن منجر به سقط جنین و شکست نقش آندری بولکونسکی با بازی مل فرر در اقتباس سینمایی از رمان جنگ و صلح شد. حاملگی دوم نیز با سقط جنین به پایان رسید: آدری هنگام فیلمبرداری نابخشودنی (Unforgiven ) از اسب افتاد. به خاطر همه اینها، عاقبت این بازیگر دوباره به کلینیک در دریاچه های سوئیس ختم شد، روزی دو بسته سیگار می کشید و از خوردن امتناع می کرد. در نتیجه، آدری هپبورن تصمیم گرفت مرحله جدیدی را در زندگی خود آغاز کند و بر بچه دار شدن تمرکز کند. آدری تصمیم گرفت که سینما فرزندانش را از او می گیرد و فیلمبرداری را کاملاً رها کرد. در سال 1960 در سن 30 سالگی پسری به نام شان به دنیا آورد. 

 

پس از تولد پسرش، فیلم های جدید - "صبحانه در تیفانی"، "بانوی زیبای من"، "چگونه یک میلیون دزدی کنیم"، "دو تا برای جاده" - همیشه موفق بودند. و بعد از آن سه سقط جنین دیگر و طلاق از شوهرش پس از 14 سال ازدواج اتفاق افتاد. آدری هپبورن دوران بسیار سختی را برای جدایی از همسرش سپری کرد: زندگی خانوادگی و شخصی به طور کلی نقش مهمی در زندگی او داشت.

 

670-3336.jpg

ازدواج با روانپزشک آندری دوتی زیاد طول نکشید: آدری هپبورن نمی خواست خیانت های شوهرش را تحمل کند

آدری دوباره سینما را ترک کرد و تصمیم گرفت زندگی خود را وقف پسرش کند. اما داستان آدری هپبورن البته به همین جا ختم نشد. او در حال رفتن به تعطیلات، با روانپزشک ایتالیایی آندره آ دوتی ملاقات کرد که قبلاً عاشق این بازیگر بود. یک سال پس از طلاق، آدری هپبورن با آندریا ازدواج کرد. در 8 فوریه 1970، او دومین پسر خود، لوک را به دنیا آورد.ازدواج با روانپزشک آندره آ دوتی زیاد طول نکشید: آدری هپبورن نمی خواست خیانت های شوهرش را تحمل کند.

 

 آندریا اغلب به آدری خیانت می کرد و سعی می کرد چشم خود را روی همه اینها ببندد، اما وقتی عکس های صریح در مطبوعات منتشر شد که به وضوح نشان می داد که آندره آ دوتی چگونه به همسر مشهورش خیانت می کند، هپبورن اعصاب خود را از دست داد. در سال 1982، پس از طلاق دوم، آدری دوباره غذا نخورد.

 

670-33.jpg


آدری در سن 50 سالگی رابرت والدرز را پیدا کرد - همان مرد قابل اعتمادی که او را دوست داشت، مهم نیست که چه باشد. این بازیگر هلندی آخرین معشوق در زندگی نامه آدری هپبورن شد و با قضاوت بر اساس عکس در دوران پیری ، این بازیگر از ازدواج سوم خود کاملاً راضی بود. این زوج شروع به زندگی مشترک در خانه ای کوچک در سوئیس کردند و آدری هپبورن به بازیگری ادامه داد.

 

670-3.jpg

«چگونه یک میلیون دزدی کنیم» یکی از آخرین فیلم های زندگینامه آدری هپبورن است.

 

ad1d4fa7ad095026c316b5f9d47d64e5b9d9d470cc6e88de43f4c8f554a69030.jpg

فیلم «چگونه یک میلیون دزدی کنیم» یکی از آخرین فیلم های زندگینامه آدری هپبورن است.

آدری هپبورن بازیگر پس از آخرین فیلم خود به عنوان سفیر یونیسف منصوب شد. توانایی صحبت کردن به فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و هلندی کار او را بسیار آسان کرد.زندگی جدید آدری هپبورن آغاز شده بود: او برای اهداف خیریه از بسیاری از کشورها بازدید کرد. در سال 1992، جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور ایالات متحده، مدال آزادی آدری هپبورن را به پاس قدردانی از همکاری او با یونیسف، و آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک مدال ژان هرشولت برای کمک به بشریت به آدری هپبورن جایزه بشردوستانه اعطا کرد. . این جایزه پس از مرگ و به پسرش اهدا شد.آدری هپبورن اعتراف کرد که در سال های آخر زندگی خود واقعاً خوشحال بود.

 

670-33367.jpg

عکس پیری  آدری هپبورن

در سفر دیگری به سومالی، آدری مریض شد، دردهای شدیدی در ناحیه شکم داشت، اما خودش بی‌صدا و بدون اینکه به کسی چیزی بگوید، با بیماری‌اش کنار آمد، زیرا می‌ترسید که ممکن است برنامه محدود شود و نتواند به مردم این کشور کمک کند. او در بازگشت از آفریقا به پزشک مراجعه کرد و در آنجا مشخص شد که بیمار لاعلاج است و امیدی به بهبودی وجود ندارد. (سرطان نادر آپاندیس ) این بازیگر آخرین روزهای خود را با خانواده خود گذراند و آخرین کریسمس خود را که با عزیزانش گذرانده بود، بهترین زندگی خود نامید. زندگینامه آدری هپبورن در شهر کوچک تولوشناز سوئیس به پایان رسید؛ علت مرگ سرطان بود.

 

عکس فرزندان آدری هپبورن

Thin-Liner2.jpg
عکس فرزندان آدری هپبورن
بچه های آدری هپبورن هم اکنون هر دو در صنعت سینما هستند.

شان هپبورن فرر، 60 ساله، و لوکا دوتی، 51 ساله، تنها دو فرزند آدری هستند و هر دو میراث او را به روش های مختلف حفظ کرده اند. شان و لوکا، برادران  ناتنی که علاقه مشترکی به فیلم دارند، هر دو در این صنعت نیز تمجیدهای چشمگیری دارند.

 

شان، که به کارهای پشت صحنه صنعت فیلم علاقه مند بود، در زمینه توسعه، تولید و بازاریابی فیلم هایی مانند دردهای رشد ، چشم بیوه ، و... کار کرده است. پس از مرگ مادرش، او و لوکا صندوق کودکان آدری هپبورن را تأسیس کردند. این صندوق نمایشگاه‌هایی از یادگاری‌های آدری هپبورن را در سرتاسر جهان برگزار می‌کند تا تلاش‌های بشردوستانه مختلفی را که او در زندگی برایش مهم بوده تأمین مالی کند.

 

پسر ارشد آدری، شان هپبورن فرر. هرگز در مورد حرفه بازیگری رویا نداشت، اگرچه یک بار در یک نقش کوتاه بازی کرد. پس از مرگ آدری هپبورن، او یک بنیاد خیریه به نام آدری تأسیس کرد که متخصص در کمک به کودکان بود. او در سال 2003 کتاب «آدری هپبورن» را نوشت. روح ظرافت. خاطرات یک پسر» درباره داستان مادرش. کوچکترین پسر نیز سه کتاب از زندگینامه آدری هپبورن نوشت.آدری در مجموع پنج نوه دارد. فقط یک نوه، مدل شد.

 

670-333678.jpg

اما فرر نوه   آدری هپبورن 

اگرچه  آدری هپبورن هرگز نتوانست هیچ یک از نوه ها یش را ملاقات کند، نوه های آدری نیز زندگی نسبتاً موفقی داشته اند. اولین نوه این ستاره، اما فرر، دختر شان، تنها یک سال پس از درگذشت آدری در سال 1994 به دنیا آمد. اما از میان نوه‌هایش، اما فرر تا کنون بزرگترین حرفه را در کانون توجه داشته است.

 

Emma-Ferrer-for-Harpers-Bazaar-September-2014-2.jpg

 

اما فرر مدل برای برند های معروفی  مانند Givenchy، Dior، و Tiffany & Co، نوه  آدری هپبورن  به وضوح ژن های مدلینگ را از خانواده خود به ارث برده است.

 

Thin-Liner2.jpg

بهترین فیلم های آدری هپبورن

 

فهرست نقش‌های سینمایی
سال عنوان نقش یادداشت‌ها
۱۹۴۸ هلندی در هفت درس مهماندار پرواز هلندی: Nederlands in Zeven Lessen
۱۹۵۱ بی‌بندوبار پذیرش هتل نامش ذکر نشده
۱۹۵۱ داستان همسران جوان ایو لستر  
۱۹۵۱ خنده در بهشت دختر سیگار به دست  
۱۹۵۱ تبهکاران لاوندر هیل چیکیتا  
۱۹۵۲ افراد مرموز نورا برنتانو  
۱۹۵۲ کودک مونت کارلو لیندا فارل

ملیسا فارل (نسخه فرانسوی)

همزمان به فرانسوی و انگلیسی تولید شد.

فرانسوی: Nous irons à Monte-Carlo

۱۹۵۳ تعطیلات رمی پرینسس آن  
۱۹۵۴ سابرینا سابرینا فیرچایلد انگلستان: سابرینای زیبا
۱۹۵۶ جنگ و صلح ناتاشا روستوا  
۱۹۵۷ عشق در بعدازظهر آرین چاواس  
۱۹۵۷ مضحک‌روی جو استاکتون  
۱۹۵۹ عمارت‌های سبز ریما  
۱۹۵۹ داستان راهبه خواهر لوک  
۱۹۶۰ نابخشوده ریچل زاکری  
۱۹۶۱ فیلم صبحانه در تیفانی هالی گولایتلی  
۱۹۶۱ ساعت بچه‌ها کارن رایت  
۱۹۶۳ معما رجینا لامپرت  
۱۹۶۴ پاریس در تب‌وتاب گابریله سیمپسون  
۱۹۶۴ بانوی زیبای من الایزا دولیتل  
۱۹۶۶ چگونه یک‌میلیون بدزدیم نیکول بونت  
۱۹۶۷ دو تا برای جاده جوانا والاس  
۱۹۶۷ تا تاریکی صبر کن سوزی هندریکس  
۱۹۷۶ رابین و ماریان دوشیزه ماریان  
۱۹۷۹ وراثت الیزابت روف  
۱۹۸۱ آن‌ها همگی خندیدند آنجلا نیوتس  
۱۹۸۹ همیشه هاپ  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Samin :

    لوکا پسر کوچک تر آدری هپبورن زندگی شخصی خانوادگی خود را کاملاً خصوصی نگه داشته است. هیچ چیز از فرزندان او معلوم نیست. حتی نام آنها نیز مخفی نگه داشته شده است. تنها جزئیات تایید شده در مورد زندگی لوکا خارج از شغل و رابطه او با نام خانوادگی هپبورن این است که او دو دختر کوچکتر دارد. او، آنها و همسرش Domitilla Bertusi در حال حاضر در رم زندگی می کنند.

    1402/8/23 16:14
  • Samin :

    اگرچه آدری هپبورن تنها دو بار ازدواج کرده بود، اما او همچنین تعداد زیادی دوست پسر و تحسین کننده داشت که از به اشتراک گذاشتن آنها با دنیا بیمناک بود. یکی از روابط عمومی او با رابرت وولدرز، بازیگر همکارش بود. او در نمایش هایی مانند جادو شده و نمایش مری تایلر مور ظاهر شد . آنها سالها تا زمان مرگ آدری با هم بودند. آدری هپبورن همچنین با پیتر اوتول مرتبط بود، همانطور که در سال 1966 در فیلم چگونه یک میلیون را با هم بدزدیم. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه آدری و جیمز دین یک بار با هم قرار داشته اند، اما برخلاف دیگر روابط عمومی او، رابطه او با جیمز هرگز تایید نشد.

    1402/8/23 16:22
  • ManuelNow 853 :

    آدری هپبورن به همراه مرلین مونرو به نماد صنعت و سبک فیلم تبدیل شدند. حرفه او در دوران طلایی هالیوود شکوفا شد. این هپبورن است که از او به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران زن سینمای آمریکا یاد می شود. او به خاطر بازی صمیمانه، ذهن تیزبین و ظاهر دیدنی و خارق العاده اش در بین تماشاگران به یادگار ماند. اما او چه جور آدمی بود؟

    1402/8/29 18:48
  • ManuelNow 853 :

    آدری هپبورن می توانست حداقل به پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و هلندی صحبت کند.

    1402/8/29 18:49
  • ManuelNow 853 :

    آدری واقعاً رانندگی را دوست نداشت . یکی از شوهرانش (مل فرر) یک فورد تاندربرد کاملاً جدید به بازیگر زن داد و او پشت فرمان نشست. با این حال، همه چیز خیلی خوب به پایان نرسید: به زودی آدری با راننده دیگری تصادف کرد که بعداً از او شکایت کرد. از آن زمان، این بازیگر به یک مسافر ابدی تبدیل شده است.

    1402/8/29 18:51
  • ManuelNow 853 :

    اگرچه ظاهر و شخصیت او توسط میلیون ها طرفدار بت شد. آدری به خصوص در مورد قد ( 170 سانتی متر) و سایز کفش خود مشکل داشت: با وجود جثه ی کوچکش، این بازیگر سایز 41 می پوشید . در دهه 1950، او به هر طریق ممکن سعی کرد نقص ادعایی خود را پنهان کند. و مخصوصاً برای او، طراحان کفش نوعی کفش ابداع کردند که از نظر بصری پا را کوچک‌تر و برازنده‌تر می‌کرد. اعتقاد بر این است که به لطف این شاهکار طراحان کفش بود که زنان شروع به پوشیدن کفش های باله کردند

    1402/8/29 18:54
  • ManuelNow 853 :

    آدری مشخصاً فردی کاملاً خلاق بود. او حتی در کودکی به نقاشی علاقه داشت ؛ با گذشت زمان، سرگرمی های دیگری ظاهر شد - به عنوان مثال، سوزن دوزی . در وقفه های بین فیلمبرداری، این بازیگر بزرگ با شور و شوق سوزن دوزی می کرد. یکی دیگر از سرگرمی های او باغبانی بود . هپبورن، مانند بسیاری از افراد در هنر، مستعد عادت های بد بود. در مورد او، در مورد سیگار کشیدن بود. او می توانست روزانه چندین بسته سیگار بکشد . کاملاً ممکن است که این اعتیاد بود که به قیمت جان او تمام شد - هپبورن در سال 1993 بر اثر سرطان کولورکتال درگذشت.

    1402/8/29 18:57

بیشتر بخوانید