10 ستاره مشهور که برای کودکان کتاب نوشتند

جیم کری، مدونا، پل مک کارتی.
نوشتن یک کتاب که بتواند خوانندگان را جذب کند کار ساده ای نیست.  و مشخص است که کتاب های کودکان چندین بار دشوارتر است و بدون شک، کار برای کودکان باید خیلی بهتر و با ظرافت تر از کار برای بزرگسالان باشد. افراد مشهور نمی ترسند که در چشم طرفدارانشان مضحک به نظر بیایند. آنها با علاقه قلم به دست می گیرند و کارهای بسیار خوبی را برای نسل جوان می نویسند.
 

مدونا

مدونا با یکی از کتابهایش برای کودکان

زمانی که مدونا در لندن با همسرش گای ریتچی زندگی می کرد، اولین کتاب را برای کودکان، The Rosies English منتشر کرد.

گل های رز انگلیسی داستان چهار دختر به نام های شارلوت، امی، گریس و نیکول است - که در مدرسهای در لندن درس می خوانند. آنهادر یک محله زندگی می کنند و در فعالیت های مشابه هم شرکت می کنند، از جمله در پیک نیک تابستانی و اسکی روی یخ در زمستان.این چهار دوست به یک دختر به نام بینه که در این نزدیکی آنها زندگی می کند، حسودی می کنند زیرا معتقدند زندگی او کامل است. دختران از زیبایی و محبوبیت او در مدرسه بیزارند و .....

گل های رز انگلیسی میلیون ها نسخه را فروخت و به 37 زبان ترجمه شد. این کار از چنین موفقیتی برخوردار بود که خواننده تصمیم گرفت کار خود را در این زمینه ادامه دهد و پنج اثر دیگر را نوشت. 

سومین کتاب مدونای خواننده «یعقوب و هفت دزد» بود. آخرین کتاب سلبریتی معروف در سال 2006 منتشر شد و ادامه "گلهای انگلیسی" بود. پس از ازدواج با گای ریچی و بازگشت به ایالات متحده، مدونا هرگز دوباره قلم به دست نگرفت.
 

توری اسپلینگ Tori Spelling

Tori Spelling و کتاب او Tallulah
 
سبک ستاره سری "Beverly Hills، 90210" از نوشتن autobiographies به ادبیات کودکان پیش دبستانی و مدارس ابتدایی تغییر کرده است. او کتاب «معرفی Tallulah» را نوشت که در آن شخصیت اصلی مجاز به انجام بسیاری از کارها نیست: پوشیدن شلوار جین و صحبت با صدای بلند، کثیف و بی حوصله بودن و ..... خود بازیگر اعتراف می کند: قهرمان کوچک کتاب خودش است. Tori Spelling یک سری کتاب درباره Tallulah نوشته، که هر کدام به کودکان کمک می کند تا فردیت و استقلال خود را حفظ کنند.
 

ماکسیم فدیف

کتاب ماکسیم فدیف "ساوا".  قلب یک جنگجو. 
اولین نسخه این کتاب "ساوا" بود، بر اساس آن انیمیشنی در سال 2015 ساخته شد.
 

شکیرا

خواننده کلمبیایی تنها کتاب کودک خود، ماجراجویی روز جهانی مدرسه را به موضوعاتی از خیریه اختصاص داده که به خود او مربوط می شود. شخصیت اصلی این کتاب، دورا، به کودکان فقیر کمک می کند. در ابتدا، داستان دورا به عنوان یک طرح برای کارتون نوشته شده بود
 

جیم کری

جیم کری با کتاب خود چگونه رولاند تبدیل می شود.
بازیگر مشهور یک داستان واقعی فلسفی نوشته است و آن را به نوه خود جکسون اختصاص داده. داستان به ظاهر ساده و بی نظیر در مورد یک موج است که ازآمدن به ساحل می ترسد.کتاب پرسش های بسیار جدی را مطرح می کند و نه تنها کودکان را، بلکه همچنین بزرگسالان را نیز در نظر می گیرد. بازیگر معروف جیم کری  اعتراف می کند: تمام سوالات مطرح شده در کتاب "چگونه رولاند می غلتد" در کودکی او را نگران می کرده است. کمدین برای داستان خود، جایزه کتاب Jelta Burgess 2013 را دریافت کرد.
این کتاب مصور درباره یک موج کوچک دریا به نام رولاند است، رولاند می‌ترسد زمانی که به ساحل برسد نابود شود.
 

الیز لیپا

Ilze Liepa با کتاب "داستان های تئاتری".
 
"داستان های تئاتری"، که توسط رقصنده و بالرین مشهور نوشته شده است، هدف آن آموزش کودکان برای هنر و به طور کلی تئاتر است. این کتاب شامل 9 داستان است . تمام این اشیا در کتاب الیزه لیپا متحرک هستند و دیدگاه خود را در باره تئاتر دارند.
 

ووپی گلدبرگ

 
ووپی گلدبرگ با کتابی کودکانش.
 
بازیگر آمریکایی مجموعه ای کامل از کتاب های کودکان را نوشته است که شخصیت اصلی آن همان الکساندرا پتراکووا جانسون است. در سال 2010، یک کتاب عجیب و غریب برای کودکان منتشر شد که با طنز Whoopi Goldberg ذاتی نوشته شده بود.
 

جان تراولتا

جان تراولتا
کتاب جان تراولتا "لمس ستاره ها" شامل همه آن داستان های پری و داستان هایی است که بازیگر برای فرزندانش گفته است.
 

پل مک کارتنی

کتاب پل مک کارتنی، خواننده و موسیقیدان نامدار انگلیسی برای آموزش کودکان در سراسر جهان برای مراقبت از طبیعت، برای دوست داشتن حیوانات و جهان اطراف آنها نوشته شده است. داستان تلاش می کند شما از کسانی که ضعیف تر هستند محافظت کنید.
 

جولیان مور

در اولین کتاب خود، هنرمند معروف جولیان مور، بچه ها را دوست دارد خود را دوست دارد، به رغم ظاهری که ممکن است در کانون زیبایی قرار نداشته باشد. قهرمان کتاب مجبور به دفاع از حق خود است که از دیگر کودکان متفاوت باشد. کتاب دوم بازیگر "مادر من یک خارجی است، اما نه برای من"

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید