10 نقاشی از هنرمندان بزرگ که تاریک ترین صفحات تاریخ را نشان می دهند

در
 
قبل از اختراع عکاسی، مردم خاطرات و رویدادهای تاریخی مختلف را در نقاشی ها حفظ میکردند. در چنین نقاشی هایی اغلب مبارزه را رمانتیک می کنند و یا صحنه های مختلفی را در یک روش تحریف شده برای انتقال وحشت تجربه شده توسط اجداد ما ارائه می کنند. بگذارید نمونه هایی از تصاویر مبهم و هشدار دهنده ای که در حدود 450 سال گذشته نشان داده شده است و مربوط به خشونت ها و بلایای تاریخی است در نقاشی ها ترسیم شده آنها کاملا وحشتی را که سالها پیش رخ داده، منعکس کرده اند.
 
 

1. کشتار نوزادان (حدود 1565-1567). نقاش پیتر بروگل پدر

 
Bruegel، یک هنرمند رنسانس هلندی، طرح نقاشی خود را در تاریخ کتاب مقدس شروع کرد. هرود بزرگ، با پیش بینی تولد یک کودک که تبدیل به پادشاه جدید باستان اسرائیل و قوم یهود می شد، دستور داد تا تمام پسران زیر سن 2 سال را به قتل برسانند. اما به جای تصویر بیت لحم، Bruegel یک روستای هلندی را در آستانه قیام بزرگ علیه حکومت اسپانیا، که هشتاد سال (از 1568 تا 1648) ادامه داشت، نقاشی کرد. بنابراین، برای Bruegel، همتایان هلندی او "بچه های بی گناه" را نشان می دهند و فیلیپ دوم، پادشاه اسپانیا، ستیزه گر جدید در تصویر همان هرود است.
 

2. شب سنت بارتولومو (حدود 1572-84). نقاش فرانسوا دوبویس

در همان زمان، زمانی که پروتستانهای هلندی علیه کاتولیکهای اسپانیا مبارزه کردند، پروتستان ها و کاتولیک ها در فرانسه با یکدیگر روبرو شدند. عکس آشوب آور دوبو از کشتار کاتولیکها و پروتستانهای فرانسوی در پاریس و روستاهای اطراف آن، که در روز سنت بارتولومو در 1572 اتفاق افتاد، را نشان می دهد. در طی این قتل عام، که یکی از وقایع وحشیانه جنگهای مذهبی در فرانسه بود (1598-1562)، از 5،000 تا 30،000 نفر کشته شدند.

3. اجرای حکم اعدام چارلز اول (1649). نقاش جان واسپ

فقط یک سال پس از پایان جنگ سی ساله در سال 1648، پادشاه انگلستان اعدام شد (یکی از دلایل آن این بود که وی کاتولیک  بود). این عکس از تابلو نقاشی شده توسط جان واسپ نشان می دهد که در طول صحنه خونین اعدام پادشاه، زنی در پیش زمینه بیهوش می شود.این صحنه به خصوص برای پادشاهان اروپا ترسناک بود. این باعث می شد آنها متوجه شوند که اگر آنها با مردم خود همکاری نداشته باشند می توانند اعدام شوند. تصویر کاملا نشان می دهد که عواقب چنین اقداماتی شدید است. این نقاشی همچنین به پیش بینی های وحشتناکی از وقایع آینده تبدیل شد، زیرا کارل آخرین پادشاه اروپایی نبود که از چنین سرنوشتی رنج برد. در واقع، بدون توجه به انقلاب خونین انگلیس، انقلاب فرانسه در قرن بعدی خیلی بدتر بود.
 

4. مرگ مارا (1793). نقاش ژاک لوئی دیوید

به احتمال زیاد، همه این تصویر را در کتابهای تاریخ، در فصل انقلاب فرانسه مشاهده کرده اند. مارا، به اصطلاح "دوستدار مردم"، در واقع یک انقلابی بود.وی در کنار ژرژ دانتون و ماکسیمیلین روبسپیر یکی از سه چهره سرشناس انقلاب فرانسه بود. برای متوقف کردن او، دختری به نام شارلوت کورد، تصمیم به کشتن رهبر Jacobins حزب ژاکوبین بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین حزب درگیر در انقلاب فرانسه گرفت. مارا بیماری پوستی داشت که به دلیل آن زمان زیادی را در آب سرد در وان حمام میگذراند و در همان‌جا هم به نامه‌ها و کارهای اداری رسیدگی می‌کرد.کوردی به این بهانه که او در مورد توطئه  ای علیه حکومت انقلابی خبر دارد و می خواهد درباره آن صحبت کند به مارا نزدیک شد، مارت او را به  خانه خود در حالی که در یکی از حمام ها بود، دعوت کرد. این تصمیمی سرنوشت ساز بود، چون شارلوت او را با ضربات چاقو به قتل رساند.
 
 

5. بناپارت در نزدیکی بیماران مبتلا به طاعون در 1804. نقاش آنتوان ژان گراس

این تصویر ناپلئون را نشان می دهد که تلاش می کند سربازانی را که از این بیماری رنج می برند امیدواری بدهد.اما ناپلئون در نهایت ارتش خود را ترک کرد و به فرانسه بازگشت. بر خلاف نقاشی های دیگر آن دوره، سربازان فرانسوی در تصویر آنتوان ژان گرو به عنوان قربانی به طور واضح به تصویر کشیده می شوند.
 

6. سومین ماه مه 1808 در مادرید (1814).نقاش فرانسیسکو گویا

بر خلاف انقلاب انگلیسی، انقلاب فرانسه به تعویق افتاد و در نتیجه قدرتش بارها تغییر کرده است. در نهایت، ناپلئون قدرت را به دست گرفت و به امپراطور فرانسه تبدیل شد. او همچنین برادر خود را بر تخت اسپانیا نشاند. جای تعجب نیست که اسپانیایی ها در مورد اشغال خارجی اشتیاق نداشتند و به تهاجم فرانسه حمله کردند. تصویر بالا نشان می دهد یک مدافع اسپانیایی غیر مسلح و غیر نظامی  توسط سربازان فرانسوی اعدام می شود.
در تابلوی تیر باران مدافعان مادرید مردی سیه چرده کوچک اندامی که زانو زده‌ و دست‌هایش را به صورت صلیب به طرفین باز نموده دیده می شود او مانند مشعلی فروزان بر تمام تصویر که او را هدف قرار داده‌اند و جسم بی جان اعدام شدگان و صورت کسانی که در انتظار نوبت اعدام هستند را با نور خود روشن نموده و چشمانش هم چون دو حفره سیاه بر لوله تفنگ‌های جوخه آتش خیره مانده و هراسی ما فوق ترس حاکی از نامفهومی سر سخت و رام نشدنی سرنوشت در آن موج می‌زند و در پیرامون این شعله بی‌نام انسانی نوعی تاریکی حکمفرما می باشد و این تاریکی به خاطر قربانی شدن انسانی بر روی تپه گولگوتا تمام دنیا را پوشانیده‌است. عکس این تابلو را بیشتر ایرانی ها روی جلد کتاب خرمگس اثر اتل لیلیان وینیچ دیده اند.
 

7. قایق مدوسا (1818-1818).نقاش تئودور جریکو

در سال 1816، مدوسا ناوچه فرانسوی در سواحل آفریقا به گل نشست. کاپیتان و افسران خود را به قایق های نجات رساندند و جان خود را نجات دادند و 147 نفر باقی مانده به هر ترتیبی که بود یک کلک درست کردند که با این کلک مجبور بودند با طوفان شدید و مردمی که با ترس هایشان رها شده بودند تا ساحل برسند. در مدت 13 روز هنگامی که کشتی دیگری برای نجات بازماندگان رسید، فقط 15 نفر از 147 نفر جان سالم به در بردند. بقیه مرده بودند ... بعضی از گرسنگی، بعضی از تشنگی، بعضی  با امواج از بین رفته بودند، تعدادی توسط رفقا کشته شدند، و بعضی خورده شدند.
 
دو بازمانده گزارشی از تجربه خود را نوشتند، که در به تصویر کشیدن اینتابلو عظیم به جریکو کمک زیادی کرد. هنرمند بارها و بارها به مورگی رفت تا اجساد را به عنوان واقعی ترین شکل ممکن نشان دهد. این تصویر خاص نشان می دهد که حتی در دوران نسبتا صلح آمیز، مردم می توانند خشونت و خونریزی را مرتکب شوند.
 

8. خاطرات جنگ داخلی (1848). نقاش ژان لوئی ارنست میسونیه

این تصویری از حوادثی است که شخصا برای ژان لوئی ارنست میسونیه رخ داده است. هنرمند در طول انقلاب به عنوان یک سرباز خدمت کرد و شخصا با شورشیان در حاشیه صحنه، که بر روی بوم جاودانه شد، جنگید. این تصویر اساسا به عنوان یک هشدار از اینکه جنگ با شهروندان عادی چه می کنند، عمل می کند.
 

9. انفجار (1917). نقاش جورج گروس

Gros هنرمند آلمانی در طول جنگ جهانی اول در سال 1914 به عنوان داوطلب خدمت کرد اما در سال 1915 پس از بستری شدن در اثر سینوزیت، در سال 1915 از دنیا رفت. بنابراین، او در طول جنگ فاجعه آمیز در آلمان زندگی می کرد که منجر به مرگ میلیون ها آلمانی شد. او نه تنها نقاشی آخرالزمانی از انفجار آتشین را نقاشی کرد و از سرخوردگی هایی که بسیاری در سال چهارم جنگ تجربه کرده بود را نقاشی کرد، حتی پس از پایان جنگ، اعتراضات خود را به گونه های دیگر ادامه داد.
Gros برای شرکت در قیام اسپارتاکیست ها در ژانویه سال 1919 بازداشت شد و برای اعتراض به ارتش در سال 1921 جریمه شد و در اوایل دهه 1930 آلمان را ترک کرد تا از دست نازی ها نجات پیدا کند. او به آمریکا نقل مکان کرد و در آن با موج جدیدی از وحشت تجربه شده توسط اروپایی ها به دست دیکتاتورها در ایتالیا، اسپانیا و آلمان آشنا شد.
 

10. گورنیکا (1937). نقاش پابلو پیکاسو

تقریبا نیم میلیون نفر در جنگ داخلی اسپانیا از سال 1936 تا 1939 جان خود را از دست دادند. نقاشی پابلو پیکاسو  هنرمند معروف، تصویر بمب گذاری در شهر اسپانیا را در سال 1937 نشان می دهد، زمانی که هیتلر و موسولینی به کمک یکی از دیکتاتور ها فرانسیسکو فرانکو کمک کردند. این امر فرانکو را به پیروزی در جنگ و هیتلر و موسولینی را برای تست سلاح های خود قبل از جنگ جهانی دوم موفق کرد.
این نمونه خوب کوبیزم مردم و حیوانات را در صحنه تحریف شده و عجیب و غریب آزار و تروریسم نشان می دهد. نقاشی یکی از معروف ترین نقاشی های پیکاسو است و اغلب در کتاب های هنر و تاریخ یافت می شود. این تابلو یادآور می شود که مبارزه علیه فاشیسم و ​​نازیسم در مدت زمان بسیار طولانی قبل از شروع رسمی جنگ جهانی دوم در سال 1939 آغاز شد.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد

در

 سالوادور دالی

یک قاضی در مادرید حکم نبش قبر سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی را صادر کرده تا کارشناسان نمونه دی‌‌ان‌ای او را بگیرند و بررسی کنند. بدین ترتیب قاضی به درخواست زنی که ادعا می‌کند دختر دالی است پاسخ مثبت داده است.
زنی که به شغل فالگیری با کارت‌های تاروت در ایالت "خیرونای"  اسپانیا مشغول است ، مدعی شده که دختر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، که 28 سال پیش درگذشته می باشد. این زن که پیلار آبل مارتینز نام دارد و و در سال ۱۹۵۶ در شهر فیگرس در خیرونا متولد شده ، مدعی است که حاصل معاشقه نقاش مشهور اسپانیایی با یکی از خدمتکاران می باشد.(سیارک)

پیلار آبل مارتینز در تلاش است تا برای تطابق دی ان ای  خود و سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، از دادگاه دستور نبش قبر بگیرد و قاضی در مادرید اسپانیا با حکم نبش قبر سالوادور دالی ،  موافقت کرده است . در صورت ثابت شدن این ادعا او حق استفاده از سود حاصله از فروش آثار  سالوادور دالی را دارد. سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی کل دارایی خود را به دولت اسپانیا واگذار کرده است. سالوادور دالی و همسرش گالا در زندگی مشترک ۴۸ ساله فرزندی نداشته اند و به گفته سالوادور دالی ، او از رابطه جنسی بیزار بوده است.

سبک نقاشی های سالوادور دالی که در سال ۱۹۸۹ در فیگرس فوت شد  سوررئالیسم می باشد.

سالوادور دالی با لوئیس بونوئل، فیلمساز اسپانیایی در 2 فیلم به نام های "سگ اندلسی" و "عصر طلایی" همکاری کرده بود.(سیارک)

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاش سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نظرات

در ادامه بخوانید...

درآمد دختر 5 ساله استرالیایی از نقاشی

در

شاید به نطر زیاد عجیب نباشد زیرا تمام کودکان از خط خطی کردن دیوارها در زمان کودکی خوششان می آید و از زمانی که مدادرنگی  را می شناسند شروع به خط و خطوط کشیدن روی در و دیوار و به اصطلاح نقاشی می کنند. 
کاساندرا جی  یا کسی جی (Cassie Gee)، دختر پنج‌ ساله استرالیایی هم  در سن دو سالگی نقاشی را شروع کرد . اما در سن پنج سالگی  شروع به فروش نقاشی هایش نمود. و از این راه صدها دلار درآمد کسب کرد او برای کشیدن نقاشی هایش از رنگ  آکریلیک ترکیب شده با آب روی بوم استفاده می کند و از انگشتانش یا استفاده از چنگال یا سیخ کباب برای کشیدن استفاده می کند و  تجربیاتی هم در زمینه کار با رِزین و جوهر دارد. تا الان 200 نقاشی  فروخته و مقداری از درآمدش را به سازمان‌های خیریه از جمله سازمان‌های حمایت از زنان بی‌خانمان و بیماران بخشیده است. این دختر پنج‌ساله استرالیایی صاحب صفحه‌ای در اینستاگرام و فروشگاهی در سایت "اتسی" (etsy) می باشد.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتیجه آزمایش دی ان ای سالوادور دالی

در


پیلار آبل، طالع بین و فال‌گیر ۶۱ ساله، طی دهه گذشته سعی داشته ثابت کند که فرزند رابطه‌ای است که مادرش و سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی در سال ۱۹۵۵ با هم داشتند.
از این رو در ماه ژوئن سال جاری یک دادگاه محلی دستور نبش قبر سالوادور دالی داد تا نمونه‌‌برداری دی‌ان‌ای از مو، استخان و ناخن‌های جسد دالی به انجام برسد.
یک ماه بعد، متخصص‌ها وارد سردابه زیر موزه دالی شدند و از بدن او نمونه‌برداری کردند. پس از آزمایش نمونه‌ها، بنیاد دالی، که مسئولیت نگه‌داری از اموال او را بر عهده دارد، اعلام کرد نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که دالی پدر پیلار آبل نیست.

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد


این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نتیجه آزمایش به هیچ عنوان برای ما غیرمنتظره نیست، برای اینکه هیچ سندی وجود ندارد که درستی ادعای پیلار آبل درباره فرزندی دالی را به اثبات برساند."
"خوشحالیم که دیگر می‌توانیم این بحث پوچ را پشت سر بگذاریم. خوشنود هستیم که بتوانیم دوباره همه وقت و توان خود را صرف مدیریت مجموعه عظیم آثار نقاشی او کنیم."
پیلار آبل، در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس اعلام کرد که هنوز او یا وکیل‌هایش نتیجه آزمایش‌های دیان‌ای را ندیده‌اند.
او گفت: "تا زمانی که نتیجه رسمی به دستم برسد، می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند. من قایم نمی‌شوم. نتیجه آزمایش هرچه باشد - چه مثبت چه منفی - وقتی که نتیجه به دستم رسید، یک کنفرانس خبری برگزار می‌کنم و درباره نتیجه آزمایش توضیح خواهم داد."
او افزود: "اگر هم نتیجه آزمایش منفی باشد، باز هم یک آبل هستم."
پیلار آبل مدعی شده بود که مادربزرگش راز پدرش را به او گفته بود: "او به من گفت 'می‌دانم که دختر پسر من نیستی. دختر یک نقاش بزرگ هستی، اما با وجود این تو را دوست دارم ' ."
ده سال پیش، یک حکم قضایی به خانم آبل اجازه داد تا از ماسکی که دالی هنگام مرگ بر صورت داشت برای نمونه‌برداری دی‌ان‌ای استفاده کند. اما، آن آزمایش نتیجه‌ای قطعی نداشت.
نارسیس باردالت، مردی که در سال ۱۹۸۹ بدن دالی را برای خاک‌سپاری آماده کرده بود، یکی از اعضای گروه نبش قبر بود. او گفت: "سیبیل دالی دست نخورده و مرتب بود. مثل عقربه‌های ساعت، ۱۰:۱۰. همان‌طور که او دوست داشت."
وی افزود: "صورت او با یک دستمال ابریشمی پوشیده شده بود. یک دستمال باشکوه. وقتی که پارچه را برداشتند، ذوق‌زده شدم، برای اینکه دیدم سیبیل دالی خراب نشده بود. تحت تاثیر قرار گرفتم. حتی موی او را هم می‌شد دید."

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 نقاشی شگفت انگیز با چاقو

در

نقاشی چاقو

نلی فرانسوا یک فرانسوی  بومی مارسی، که از صحنه های پیش پا افتاده و ساده  و راه حل های استاندارد در زمینه عکاسی خسته شده است و به نقاشی رو آورده، به همین دلیل است که شاهکارهای شگفت انگیز، غیر معمول و پر از پرتره های احساسی را ،  نقاشی چاقو ساده  ، به تمام جهان ارائه می دهد - تصاویر نقاشی شده از عکس هایی است، که با استفاده از یک چاقو و پالت رنگ درست شده اند.

 

عکس نقاشی چاقو

با نگاهی به چنین شورش رنگ، انواع احساسات ایجاد می شود: بعضی ها آن را دوست دارند، بعضی چشم هایشان را از رنگ های روشن برمی گردانند. اما نمی توانند به آثار فرانسوا بی تفاوت باشند. کار او، در این روش غیر معمول و گاه به ظاهر پر هرج و مرج انجام می شود، دیدگاه ها را جذب می کند و مجبور می کند نقاشی های او را  را دوباره و دوباره ببینند.

 

چشمانش 

غم و اندوه

او مایل به اشتراک گذاشتن نقاشی هایش می باشد و می گوید که چگونه نقاشی های خود را ایجاد می کند. او می گوید که عکس هایی او را جذب می کند که بیشترین تاثیر را دارند و حداکثر تاثیر احساسی و حساسیت را به همراه می آورند.

 

نقاشی با چاقو

و پس از آن، با ارائه طیف وسیعی از رنگ روی  بوم ، با کمک یک چاقو، آنها را با حرکات ناگهانی و هرج و مرج، که در نقاشی ایجاد خطوط تیز و شکسته ای می کند، اعمال می نماید.

 

طرح نقاشی چاقو

 

پرتره یک دختر 

پرتره یک مرد

به چی فکر میکنه؟

انتخاب رنگ ها، به گفته هنرمند، به صورت جداگانه برای نقاشی روی هر عکس انجام می شود. او شخصیت های منحصر به فرد  و مشهور را در کارهایش برجسته نمی کند. بلکه افراد ساده، دوستان و آشنایان، و همچنین عکس هایی که در اینترنت می بیند، می توانند قهرمانان نقاشی های او باشند. هر تن و سایه به دقت برای پس زمینه  و کلی احساس : رنگ های تیز تر، آبی تر - برای کار غم انگیز و تاثیر گذار، و رنگ های روشن، آفتابی، از زرد به قرمز آتشین - برای جسارت

 

تصویر رنگی زیبا

کشیدن نقاشی چاقو

او ساکت است

چهره آنها

اشک

عمق تصویر به واسطه چشم های روشن بیان شده - تنها چیزی که نقاش به طور کامل در چهره انسان به تصویر می کشد، دقیق تر از همه جزئیات است. آبی یا قهوه ای، آنها مانند یک آینه روح هستند، چشم ها سخن می گویند : غم و اندوه، شادی، غم و اندوه و یا تعجب، زندگی گذشته و یا احساسات دیوانه وار در عکس ملاحظه می شود.

 

پسر بچه

آرامش و قدرت

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی زنده، این نقاش روی بدن و لباس افراد نقاشی می کشد

در

نقاشی های الکسا میاده زنده هستند، این هنرمند نقاش بجای نقاشی روی بوم و آویزان کردن در گالری ترجیح داده از بوم های انسانی استفاده کند و به نقاشی جان ببخشد.

او از این نقاشی های زنده عکس می گیرد، در زیر تعدادی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

در نقاشی های او استفاده زیاد از رنگ ها جلب توجه می کند، وقتی با دقت بیشتر و از نزدیک به آنها نگاه می کنید ترکیب زیبایی از اندام انسان و رنگ ها را می بینید که به بهترین نحو در کنار هم قرار داده شده است.

 

بیشتر سبک های نقاشی طی صد ها سال تکمیل شده است، سبک الکسا حرف جدیدی در نقاشی است، او انسان را روی انسان نقاشی می کند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی های هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان 5 هنرمند

در

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

انجام کارهای هنری در محیط های بیرون کار آسانی نیست. آب و هوای غیر قابل پیش بینی، «بومهای غیر استاندارد» و مأموران اجرای قانون میتوانند تمام تلاش هنرمند را نادیده گرفته و از بین ببرند. به همین دلایل سازندگان نقاشی های خیابانی مستحق احترام ویژه هستند.
ما کار جسورانه و خلاقیت را همیشه تحسین می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای هنر خیابانی غرق شوید و معنای عمیق آثار هنرمندان نقاش باهوش هنر خیابانی را از سراسر جهان تجربه کنید. هر یک از آنها دارای سبک منحصر به فرد خود است، کار هر کدام از آنها یک علامت در تاریخ هنر است. در این مقاله به 5 تن از هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان اشاره می کنیم.

5. هنرمند خیابانی لودو از فرانسه

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس تنوع هنر خیابانی در آثار لودو

Ludo یک هنرمند خیابانی از پاریس است. در "hybrids" او، شکنندگی موجودات زنده و قدرت تکنولوژی مدرن را  ترکیب کرده است. بنابراین هنرمند از بشریت می خواهد که در مورد هدایای طبیعت دقت بیشتری داشته باشد. Ludo برای ایجاد نقاشی های خود از مواد سنتی استفاده می کند.

 

4.هنرمند خیابانی آکاش نیهالانی از آمریکا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

خطوط نقاشی آکاش نیهالانی از اشکال هندسی سه بعدی تشکیل شده که توهمات سه بعدی را به طرز شگفت انگیزی ایجاد می کنند. هنرمند بر عمق فضای ایجاد شده در نقاشی ها تاکید می کند.
Nihalani می خواهد از طریق یک نوار چسبناک و چند رنگ پلاستیک، نقاشی های خود را برای کمک به برای فرار روزمرگی انجام دهد. گرافیک های ضخیم او به راحتی در خیابان های نیویورک مردم را جذب می کنند.

 

3.هنرمند خیابانی  رافائل فرناندز یا فلیکس از ونزوئلا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس نقاشی از Flix

رافائل فرناندز، بیشتر به عنوان Flix شناخته می شود، در کاراکاس  پایتخت ونزوئلا زندگی می کند و الگوهای هندسی اشباع شده خود را با طرح های آزتکی می توان بر روی نرده ها، شیرهای آتش نشانی، کشتی های قدیمی و نمای ساختمان های رها شده مشاهده کرد. Flix حرفه خود را در تبدیل منظره های منحصر به فرد از حومه شهر به مکان های روشن و به یاد ماندنی می یابد. او همچنین بسیار سفر می کند و توجه ویژه ای به فرهنگ و سنت های دیگر کشورها دارد که ایده های زیادی برای پروژه های جدید او می شوند.

 

2. هنرمند خیابانی یوک از استرالیا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس یکی از نقاش های خیابانی یوک

یکی دیگر از هنرمندان خیابانی با استعداد، پسری به نام یوک است. او در حومه کوچکی از پرت در جنوب غربی استرالیا متولد و بزرگ شد و نقاشی رااز همان جا شروع کرد . عشق او به سبیلهای پیچ خورده، ریشهای دریایی نشانه ای از نقاشی های گرافیتی جک است.
چند سال پیش، یوک به نیویورک نقل مکان کرد. شهر نیویورک برای او الهام بخش است. با این حال، او زادگاه خود را فراموش نمی کند و اغلب به استرالیا می آید.

 

1. هنرمند خیابانی تریستان ایتون امریکا

 

عکس یکی از نقاشی های تریستان ایتون

استعداد Tristan Eaton به مراتب فراتر از هنر خیابانی است. او همچنین طراح، تصویرگر و طراح گرافیک است. در سالهای ابتدایی، Tristan نقاشی ها را کاملا از چهره اش گرفت: از تابلوهای تبلیغاتی به ظروف زباله. طبق طبیعت شورشی، او مشکلی با قانون داشت، و این وسوسه نقاشی بود که به نجات او رسید.
در طول سالها، ایتون در لندن، دیترویت و نیویورک زندگی کرد و نقاشی کرد. او معتقد است که هرکس باید به هنر(نه فقط اشخاص خاص) دسترسی داشته باشد. آثار هنری پیچیده ای از Tristan Eaton را می توان در نمای ساختمان های سراسر کشور مشاهده کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...