کلکسیون خودرو ژان کلود ون دام

در

 ژان کلود ون دام
خودرو ژان کلود ون دام: آنچه ستاره اکشن رانندگی می کند


در طول کار سینمایی ، ژان کلود ون دام مشهور بسیاری از خودرو های خود را تغییر داده است. خودرو این ستاره ژان کلود ون دام  از مدل های ساده به اتومبیل های لوکسی تبدیل شده است که تعداد کمی ، حتی افراد ثروتمند از پس هزینه های آنها برنمی آیند. امروز این بازیگر چندین ماشین در پارکینگ خود دارد که در زندگی روزمره از آنها استفاده می کند. بلافاصله متوجه می شوید که این بازیگر اکشن ژان کلود ون دام سلیقه  خوبی دارد.


1. لامبورگینی گالاردو اسپایدر

 لامبورگینی گالاردو اسپایدر

خودرو برای یک ستاره.  | عکس


اولین اتومبیلی که به راحتی نمی توان در مجموعه Van Damme از آن چشم پوشی کرد ، لوکس Gallardo Spyder است. امروزه دیگر این خودرو اسپرت تولید نمی شود. آخرین اتومبیل در سال 2013 از خط مونتاژ خارج شد. بنابراین این بازیگر ژان کلود ون دام خودرو "نایابی" در دستان خود دارد. این خودرو به اندازه لامبورگینی مورسیه لاگو قدرتمند نیست . ابعاد کوچکتری دارد و از نظر دوستداران برند بسیار شیک تر به نظر می رسد.

 

ژان کلود ون دام

غالباً آن را به مهمانی ها می برد.  | عکس


وزن این خودرو 1590 کیلوگرم است و با موتور V10 با حداکثر توان 553 اسب بخار کار می کند. حداکثر سرعت این مرد خوش تیپ به 324 کیلومتر در ساعت می رسد. در بیشتر مواقع ، روزنامه نگاران موفق نمی شدند که وان دم را در هنگام استراحت ،گیر بیندازند.

 

2. مک لارن P1 

مک لارن P1 
ابرخودروی لوکس ژان کلود ون دام  | عکس


عضلات بروکسل (نام مستعار ژان کلود ون دام در هالیوود در ابتدای کار) قطعاً مورد توجه خودرو های اسپرت است. یافتن اتومبیلی اسپرت که خنک تر از Gemballa به نظر برسد به اندازه کافی دشوار خواهد بود. این خودرو از سال 2013 تولید شده است. چنین بازیگری مجبور شد بیش از یک میلیون دلار پول برای خرید خودرو مک لارن P1 جمع کند.

 

مک لارن P1 

عالی به نظر می رسد.  | عکس


این ابرخودرو به دلیل استفاده زیاد از مواد پیشرفته ، 1547 کیلوگرم وزن دارد. با موتور V8 کار می کند. حداکثر سرعت در بزرگراه به 349 کیلومتر در ساعت می رسد. به گفته برخی ، نمونه موجود در Van Damme کاملاً تنظیم شده است.

 

3. بنتلی کانتیننتال GT

بنتلی کانتیننتال GT
ماشین عالی برای هر روز ژان کلود ون دام  .  | عکس

 

اتومبیل های اسپرت مطمئناً خوب هستند ، اما شخصی مانند یک ستاره هالیوودی ژان کلود ون دام  مطمئناً به یک ماشین لوکس در گاراژ احتیاج دارد. ون دام هم دارد. اغلب اوقات ، ستاره را می توان در حال رانندگی با لوکس Bentley Continental GT دید. به نظر می رسد کوپه لوکس چهار نفره بسیار محبوب این بازیگر مشهور ژان کلود ون دام  است. اتفاقاً ماشین خیلی گران نیست. در هر صورت ،  "فقط" 201 هزار دلار هزینه دارد.

 

ژان کلود ون دام

اغلب ژان کلود ون دام با بنتلی رانندگی می کند.  | عکس


این خودرو از یک موتور W12 با قدرت 626 اسب بخار نیرو می گیرد. با جرم کوپه 2.3 هزار کیلوگرم قادر است سرعت خودرو را به 331 کیلومتر در ساعت برساند.

 

ژان کلود ون دام

برای ژان کلود ون دام  بنتلی بسیار مناسب است.  عکس


ژان کلود ون دام تنها ستاره هالیوود نیست که عاشق اتومبیل است و آنها را به خوبی درک می کند. ارزش دارد نگاهی بیندازیم به کلکسیون خودرو سیلور استالونه. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه بر سر ژان کلود ون دام آمد؟

در
ژان کلود ون دام

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام درسال 1970 قهرمان کاراته و کیک بوکسینگ بود. درسال های 1980 تا 90 با اندام ورزیده و ماهیچه ای خود معروف به عضلات بروکسل ، لقب پادشاه بلژیکی ها را از آن خود کرد و ستاره رزمی سینمای جهان شد. فیلم های کیک بوکسر، هدف سخت و ... حاصل دوره طلایی جان کلود ون دام است. بعد از دوره طلایی سینمای رزمی، ژان کلود به همان سرعتی که معروف شده بود از دنیای سلبریتی ناپدید شد.  

 

چرا ژان کلود ون دام؟

به دلیل دشواری در تلفظ این نام ، ژان - کلود ون وارنبرگ ، به یاد دوست فقید خود ، نام خود را به ژان - کلود ون دام تغییر داد .

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود

یکی از بهترین فیلم های ژان کلود ون دام، فیلم علمی تخیلی اکشن "سرباز جهانی" بود. فیلم فروش خوبی داشت و دست اندرکاران تصمیم به ساخت سریال با همین نام گرفتند. ساخت فیلم سربازجهانی در سال 2012 با نسخه روز حساب و کتاب ادامه پیدا کرد.

 

 فیلم سربازجهانی

 

بعد از موفقیت فیلم پلیس زمان، ون دام برای سه فیلم کاندید شد که قرار بود برای هر کدام 12 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. در همان زمان جیم کری با دریافت دستمزد 20 میلیون دلاری در صدر اخبار بود و ون دام دستمزد 12 میلیون دلار را نپذیرفت، اون میخواست مانند جیم کری دستمزد 20 میلیون دلار را دریافت کند. ساخت هر سه فیلم لغو شد و جان کلود ون دام در بلک لیست هالیوود قرار گرفت. این اتفاق تاثیر زیادی بر آینده این بازیگر داشت.

 

ژان کلود هرگز برای دیالوگ ها معروف نشد. او مرد اکشن است.

 

ژان کلود ون دام در سال 2012 در مصاحبه ای با گاردین گفت، جیم کری دستمزد خوبی گرفت و من میخواستم با او رقابت کنم. مثل یک احمق

 

مجسمه ژان کلود ون دام

 

ون دام که به "عضلات بروکسل" معروف شده در کشور خود بلژیک بسیار محبوب است و حتی مجسمه ای از او در روبروی  مرکز خرید معروف نیز نصب شده است.

در سال 2010 در فیلمی به نام The Expendables با کارگردانی سیلوستر استالونه بازی کرد. فیلم موفقیت خوبی داشت و او دوباره جایگاهی برای خود کسب کرد. فیلم با نسخه دوم ادامه پیدا کرد و استالونه نقش مخصوصی برای ون دام در نظر گرفته بود.

 

قد و وزن ژان کلود

سیلوستر استالونه

 

ژان کلود وندام متولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ در بلژیک است او 61 سال سن (متولد 1960 میلادی)  دارد . وزن ژان کلود  80 کیلوگرم  قد ژان کلود ون دام 177 سانتیمتر است. 

ژان کلود ون دام در کدام شهر متولد شد؟

سینت آگاتا-برچم ، بلژیک

 

ژان کلود ون دام

 

او دوستار حیوانات است و موسسه خیره ای در استرالیا برای کمک به حیوانات دارد. 

پسر ژان کلود ون دم

پسر ژان کلود ون دام

                                                عکس  نیکولاس پسر ژان کلود ون دام  

3709290.jpg


خشونت ژان کلود هیچ وقت خارج از کادر دوربین دیده نشد ولی پسر ژانکلود، نیکولاس در سال 2017 بخاطر درگیری فیزیکی دستگیر شد. نیکولاس برای 2 ساعت هم اتاقی خود را با چاقو گروگان گرفته بود.

دختر ژان کلود ون دم

d26b8b1976630a1c1b43049e0dac4e03.jpg

پیش پرده فیلم الکساندر نوسکی با دختر ون دام منتشر شد
پیش پرده پروژه تولید الکساندر نوسکی "رویاهای تاریک" در یوتیوب منتشر شده است .

در این فیلم هیجان انگیز بازیگر نقش اول زن ، بیانکا بری ، دختر 29 ساله ژان کلود ون دام حضور داشت . کرسی کارگردانی را ماتیاس مولتراسیو بر عهده گرفت.

طبق خلاصه داستان ، قهرمان فیلم هنگام استراحت با همسرش با خطر مرگبار روبرو می شود.

در سال 2020 ، "رویاهای تاریک" بصورت آنلاین در بازار فیلم کن Marche du Film شرکت کرد. اولین بار این فیلم پاییز امسال در اروپا و آسیا به نمایش در می آید.

 

ژان-کلود ون دام همسر

دختر و همسر ژان کلود ون دام

                                                  عکس  همسر و دختر ژان کلود ون دام  

معروف ترین کار او تبلیغ ولوو است

تبلیغ ولوو

 

همه این تبلیغ را دیده ایم. قهرمان پلیس  ژان کلود ون دم زمان 53 ساله که روی 2 کامیون بزرگ ولوو در حال نمایش توانایی های بدنی فوق العاده خود است.86 میلیون نفر این کلیپ را دیده اند این عدد بیشتر از تعداد کسانی است که کل بلیط های فیلم های او را خریده اند.

عکس ژان کلود

ژان کلود ون دام

 

درسال 2017 ژان کلود در سریالی متفاوت با نام ژان کلود ون جانسون بازی کرد. این سریال روایت زندگی خود اوست، حقایقی که هیچ وقت گفته نشد.

 

بازی مورتال کامبتاز

 

کاراکتر جانی کیج در بازی مورتال کامبتاز از روی این بازیگر محبوب ساخته شده است.

 

اعتیاد ژان کلود ون دام

بازی مورتال کامبتاز

اعتیاد به کوکائین نزدیک بود او را بکشد.

متاسفانه ژان کلود ون دام به کوکائین اعتیاد دارد و یکی از بزرگترین مشکلات زندگی اوست، ون دام گفته است از سال 1999 هر روز 10 گرم کوکائین استفاده کرده که هفته ای 10.000 دلار خرج داشته است. بعد از ترک ناموفق دوباره به اعتیاد رو اورده است.

در این دوران بیشتر فیلم های ون دام مستقیم روی dvd پخش شده و بیننده زیادی نداشته است.

 

ژان کلود در کمدی اکشن نتفلیکس 

ژان-کلود ون دام

ون دام در نقش یک مأمور سابق مرموز سرویس مخفی بازی می کند که پس از متهم شدن پسرش به قاچاق اسلحه و مواد مخدر ، فوراً به فرانسه بازمی گردد.

ژان کلود ون دام گفت: "آخرین مزدور" یک پروژه فوق العاده هیجان انگیز است و به من اجازه می دهد ژانر جدیدی را انتخاب کنم. من همیشه از طرفداران ژان پل بلموندو بوده ام و امیدوارم که به روش خودم مشعل کمدی اکشن را به دست بگیرم. فیلمنامه دیوید چارون همه این عناصر را به روشی کاملاً موفق گرد آورده است - یک داستان زیبا همراه با احساسات ، اکشن زیاد و شوخ طبعی. من همچنین بسیار خوشحالم که در کنار نسل جدیدی از استعدادها مانند آلبان ایوانف ، آسا سیلا و سمیر دکاززا کار می کنم ، اما همچنین با  پاتریک تیمزیت ، اریک جودور ، میو دوباره در صفحه نمایش هستیم. "

دیوید شارون اضافه کرد: "من می خواهم به سنت بزرگ فیلم های اکشن دهه 80 و 90 برگردم - آن فیلم های افسانه ای که همه ما دوست داریم در جایی که قهرمانان بیش از حد معمول نیستند ، بدلکاری ها از زندگی چشمگیرتر و واقعی تر بودند ، و همه با شوخ طبعی نقطه گذاری شده اند. فقط ژان کلود می توانست تجسم این دوران طلایی بی نظیر سینما باشد. "

 

چگونه کیک بوکسور ژان کلود ون دام هالیوود را فتح کرد

ژان کلود ون دام در 18 اکتبر 61 ساله می شود. زندگی حرفه ای او داستان برخاست درخشان ، سقوط ناامیدکننده و بازگشت طولانی به اوج است. در اواخر دهه 1980 و نیمه اول دهه 1990 ، جنگنده هایی با یک ستاره به طور مداوم در باکس آفیس خاطره دارند. ژان کلود از انشعابات استراتژیک و  از خطرات طفره نرفت و دشمنان را با یک ضربه در یک پرش دور خانه مجازات کرد. فرمول موفقیت او ، بی عیب و نقص کار کرد تا اینکه ون دام به قدرت مطلق خود ایمان آورد و از هالیوود تبعید شد.

 

ژان-کلود ون دام

اگر نام رزمی کار بلژیکی برای شما بیش از حد عجیب به نظر می رسد ، بدیهی است که شما نام او را از بدو تولد نشنیده اید: ژان کلود کامیل ، فرانسوا ون وارنبرگ اراده از کودکی او را به جلو سوق داد. او از یک مرد نان شیرینی زنجبیلی تبدیل به یک قهرمان کاراته شد و به عنوان "آقای عضله بلژیک" رسید.

 ژان کلود ون دام در هالیوود

در سن 16 سالگی ، ژان-کلود ون دام  فکر کرد که کمربند سیاه در ورزشهای رزمی برای او کافی نیست و لازم است چیزی را امتحان کند ، حتی وحشیانه تر - این "ماشین کشتار" پنج سال به باله اختصاص داد. ژان کلود اطمینان می دهد که اگر شخصی آموزش های رقص شده ، اما طاقت فرسای رقص را تحمل کند ، هرگونه تست ورزشی برای او هیچ سودی نخواهد داشت. کلاس ها به او لطف و چابکی خاصی می بخشیدند ، و متعاقباً با این کار کاف ها را به رقبا می داد. ون دام از 17 تا 22 سالگی در نبردهای حرفه ای که منجر به 18 ناک اوت شد ، جنگید - البته برای حریفانش.

 

پس از آن ، آن جوان تصمیم گرفت كه وقت آن است كه با یك دعوا حرفه ای این كار را ترك كند و برای تسخیر آمریكا در اكران سینماها به آنجا رفت. ژان کلود پول خاصی ، ایده بازیگری ، ارتباط صنعتی و حتی دانش انگلیسی قابل قبولی نداشت. همه این چیزهای کوچک او را به هیچ وجه اذیت نمی کرد.

ژان کلود یک روش عجیب و غریب برای گذراندن ممیزی ها ایجاد کرد: او آنها را به تنهایی مرتب کرد ، و توانایی های خود را برای یک کارفرمای بالقوه تبلیغ کرد. استعداد چشمگیر خود را.

 

ژان-کلود ون دام

 

این بازیگر مشتاق به تدریج به شهرت رسید: ابتدا در میان جمعیت درخشید ،  و سپس در نقش شخصیت های منفی (علاوه بر این ، روس ها) در "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) و "عقاب سیاه" شد. "(1988).

 

ژان کلود درنده

یک لحظه کنجکاوی در بیوگرافی ژان کلود: برای مدتی او درگیر فیلمبرداری فیلم اکشن علمی تخیلی Predator (1987) بود. به عنوان یک مبتدی ، حتی نقش یکی از شرکای آرنولد شوارتزنگر به او پیشنهاد نشد ، اما به او اجازه داده شد که در لباس یک هیولای بیگانه مخفی شود.

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام  با آرنولد شوارتزنگر 

 

درست است که این بازیگر وقت نداشت که واقعاً وارد شخصیت شود و به یک دیوانگی خونین بیفتد - او به سرعت اخراج شد. چرا به طور قطع مشخص نیست ، همه طرفین دلایل مختلفی را بیان می کنند ، بنابراین می توانید هر توضیحی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. آنها می گویند که ژان کلود به دلیل ناخوشایند بودن  لباس هیولا همیشه دمدمی مزاج بود (در آن زمان از طرحی متفاوت از نسخه نهایی استفاده می شد) ، که جای تعجب نیست - به دلیل گرم شدن بیش از حد داخل  لباس ، گاه و بیگاه غش می کرد.

 ژان کلود معتقد است که او را به دلیل امتناع از انجام کاری که خطرناک می دانست ، اخراج شده. به گفته وی ، بدلکار در پایان شکستن پای خود را در این صحنه نشان داد ، اگرچه گروه فیلم اطلاعات زخمی شدن را تأیید نکردند.

 

 ژان کلود ون دام در فیلم های کشتار

 در سال 1988 ، اولین موفقیت ون دام در نقش اصلی منتشر شد - "Bloodsport" در مورد مسابقات زیرزمینی هنرهای رزمی.

"ورزش خونین" با دعواهای کاملاً صحنه دار تماشاگران را به وجد آورد ، جایی که ضربات به منزله برخورد واقعی از تماس ها بود (معمولاً در فیلم های هالیوود آنها را می زنند ، اما آنها با زاویه ها و تحمیل صدا، خطاها را می پوشانند). سبک های مختلف مبارزان نیز نزاع ها را تماشایی کرده است.


به دنبال آن مجموعه ای از تولیدات ارزان قیمت اما موفق ، جایی که ژان کلود قدرت جنگندگی خود را نشان داد ، بود. از جمله  Kickboxer (1989) ، Universal Soldier (1992) و Hard Target (1993) توسط جان وو ، عملكرد برجسته هونگ كون ، طراحي شد. این روزها رسم بود که ستارگان اکشن که به خود احترام می گذارند خودشان را در داستان پردازی امتحان کنند: شوارتزنگر در Total Recall بر بیماری اسکلروزیس غلبه کرد ، بروس ویلیس در یک تاکسی پرنده در عنصر پنجم بمب گذاری کرد و غیره. ون دام ، به نوبه خود ، در زمان گشت (1994) به پلیس زمان تبدیل شد. این فیلم در سراسر جهان 101 میلیون دلار درآمد کسب کرد که در نهایت کاراته کا بلژیک را به عنوان یکی از پادشاهان ژانر جنگی رساند.

 

مانند ژان کلود مبارزه کنید

سبک مبارزه سینمایی ون دام از چندین سبک شکل گرفته است. او از ده تا 18 سالگی در رشته شوتوکان (نوعی کاراته) تحصیل کرد و کمربند مشکی گرفت. او در دوران نوجوانی به کیک بوکسینگ نیز علاقه مند شد و شگردهای خود را مطرح کرد.

 

ژان-کلود ون دام
عکس از فیلم  شیردل "AWOL" ، 1990

 

ژان کلود پس از انتقال به ایالات متحده ، سالن آموزش  را افتتاح کرد و در آنجا دو نوع ورزش رزمی دیگر را تکمیل کرد: تکواندو و موی تای. اولی اصالتاً کره ای است و با ضربات قوی و بلند ساخته شده است ، در حالی که موی تای معادل تایلندی کیک بوکسینگ است که در آن گرفتن و پرتاب ممنوع است. شخصیت ون دام در کیک بوکسر تمرین موی تای بود.بعلاوه ، البته ، شما نباید گذشته باله هنرمند را فراموش کنید.

 

چرا ژان کلود ون دام در لیست سیاه هالیوود قرار گرفت 

بعد از فیلم "پلیس زمان" ، به نظر می رسید جالب ترین چشم اندازها برای ژان کلود باز شده است. در عوض ، او به تدریج از رادار ناپدید شد!

ژان کلود زندگی حرفه ای خود را خراب کرد. یک روز او از یونیورسال تماس گرفت و پیشنهاد سه فیلم با حق امتیاز 12 میلیون دلار را پیشنهاد داد. ون دام به سازندگان فیلم گفت كه استعداد او را نمی بینند ، مگر اینكه پیشنهاد او را به 20 میلیون دلار برسانند ، مثل جیم كری (ظاهراً بازیگر معتقد بود كه ضربات او به اندازه شوخی ها و تمسخرهای یك بازیگر طنز مرگبار است). در کارخانه رویاها ، چنین علاقه به پول مورد توجه قرار نگرفت و مرد حریص سوداگر! در لیست سیاه قرار گرفت. در هر صورت این همان چیزی است که خود ژان کلود می گوید.

 

نکته جالب این است که کاراته کا معروف حتی دلایل خاصی برای چنین خواسته هایی داشته است. حیف است که او در آن زمان مطالعه ای انجام نداده  که در سال 2017 انجام شد و طبق آن ژان کلود دومین بازیگر پردرآمد دهه های اخیر است (اولین  امیلیو استوز ). اساس کار کل کارمزد همه فیلم ها نبود ، بلکه نسبت هزینه ها به درآمد بود. معلوم شد که ژان کلود هر دلار خرج شده اش را صد برابر (یا بهتر بگوییم ، چهار دلار و 20 سنت) پس داده است. بی سودترین کارگر صنعت برد پیت بود که فقط ده سنت دلار تولید کرد. ون دام همه آنچه را که لمس می کرد به طلا تبدیل کرد و فیلم های اکشن با بودجه کم را به بازدیدهای گیشه تبدیل کرد.

 

انصافاً ، اشتهای گزاف مالی تنها چیزی نبود که زندگی حرفه ای او را خراب کرد. در اواسط دهه 1990 ، با الهام از شهرت ، این بازیگر کاملاً به بیراهه رفت: او هرگز از کوکائین جدا نمی شد ، مرتباً همسران جدید می گرفت ، با پاپاراتزی دعوا می کرد ، به دلیل رانندگی در حالت مستی جریمه می شد (و یک بار در یک کلوپ شبانه با ماشین تصادف کرد) و دائماً برای فیلمبرداری دیرمی آمد. گروه تولید "جنگجوی خیابانی" (1994) شکایت کردند که کار با او غیرممکن است و حتی آنها از گفتن داستان هایی درباره رفتار او شرم داشتند. استودیو کارمند ویژه ای را موظف کرد که از اولویت های کنترل نشده مراقبت کند ، اما ژان کلود خودش به او چیزهای بد یاد داد!

 

ژان-کلود ون دام

در اتاق دادگاه عالی لس آنجلس ، 1998


در نیمه دوم دهه 1990 ، فیلم های ژان کلود در گیشه شکست می خورند و به زودی از رفتن به سینما منع شدند و آنها را مستقیماً به دی وی دی ها منتقل کردند.

برای پی بردن به غیرقابل بازگشت بودن غم انگیز سقوط وی ، کافی است که ژان کلود حتی به حضور خود در کمدی ناخوشایند داخلی "Rzhevsky علیه ناپلئون" اشاره کند.

 

تولد دوباره ژان کلود ون دام و پاکسازی

بعد از یک رشته تحقیرها ، ژان کلود ، متواضع شد ، درسش را گرفت و یاد گرفت که خودش را از کنار حاشیه نگاه کند. برای بسیاری ، جی‌سی‌وی‌دی JCVD فیلم او "JCVD" به الهام تبدیل شد. (2008) ، جایی که او خودش بازی کرد. و دقیقاً همان چیزی که او بازی کرد - منتقدان از خوشحالی خفه شدند و بوق زدند که وقتی آنها به دنیا آمدند چنین بازی قدرتمندی را از مردی که عادت به حل همه مشکلات زندگی با نخ ریسمان داشت ، ندیده بودند. یک مونولوگ شش دقیقه ای در فیلم وجود دارد ، جایی که ژان کلود ون دام مستقیماً به دوربین و تماشاگر نگاه می کند و با اشک ، از رویاها و ناکامی های خود صحبت می کند. هنگام بازبینی این بخش ، خودش احساس شرمندگی از نحوه کنار گذاشتن زندگی حرفه ای خود کرد.

 

ژان-کلود ون دام

در اکران فیلم JCVD ، 2008 


در این صحنه ، جنبه نفسانی بازیگر به وضوح نمایان می شد. شاید ، ژان کلود ون دام همیشه از نوع انعطاف ناپذیر شوارتزنگر دقیقاً به دلیل ساده لوحی ، آسیب پذیری و انسانیت و همچنین البته توانایی شکستن یک گردو با باسن متمایز بود. ژان کلود بیش از یک بار به این ابرقدرت مباهات کرده است ، از جمله در کامو در سریال تلویزیونی دوستان (سیزدهمین قسمت از فصل دوم).


JCVD می تواند بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با قدرت بیشتری به احیای حرفه ژان کلود ون دام کمک کند . این بازیگر مشغول نظافت سگ خود در تایلند بود که مرگ بالینی را تجربه کرد. ژان کلود معتقد بود که حمایت از یک دوست چهار پا در مقیاس ابدی مهمتر از تعقیب موفقیت است.

 

 استالونه او را به مهمانی ستاره های اکشن پیر در The Expendables II (2013) دعوت کرد ، جایی که ون دام با یک چشمک زدن شخصیت شرور را به تصویر کشید. سیلوستر او را به قسمت اول دعوت کرد ، اما پس از آن ژان کلود مجذوب ویرایش پروژه کارگردان طولانی مدت "راه عقاب" شد (این فیلم در سال 2008 فیلمبرداری شد ، اما آنها نمی توانند آن را به طور معمول منتشر کنند ، و نام ها را به طور مداوم تغییر می دهند).

 

 ژان-کلود ون دام نه تنها در تبلیغات بازی کرد ، بلکه در مجموعه تلویزیونی Jean-Claude Van Johnson (2016-2017) نیز بازی کرد. طبق طرح این نمایش ، کار بازیگری ون دام فقط پوششی برای نوع واقعی فعالیت او بود: انجام ماموریت های مخفی. این کمدی نه تنها فیلم های او را مسخره کرد ، بلکه عشق خود را به آنها اعتراف کرد و خود ژان کلود نشان داد که واقعاً می تواند با جیم کری در مسیر طنزپردازی رقابت کند.

 

ژان-کلود ون دام

در طول کنفرانس مطبوعاتی سریال "Jean-Claude Van Johnson" ، 2017 


اکنون امور ون دام به آرامی در حال بهبود است. وی در صداپیشگی کارتون ها (دنباله و سه گانه "کونگ فو پاندا" ، جدید "مینیون ها") مورد تقاضا قرار دارد و نتفلیکس اقدام به ساخت اکشن کمدی "آخرین مزدور" با بازی وی می کند. 

چه فیلمی از ژان کلود ون دام  تماشا کنیم

"Bloodsport" (1988)

"کیک بوکسر" (1989)

"JCVD." (2008)

"ژان کلود ون جانسون" (2016 - 2017) (مجموعه تلویزیونی)

لیست فیلم های ژان کلود ون دام

 

سال

نام فیلم

نقش

نکات مهم

۱۹۸۴

موناکو جاویدان

Gay Karate Man

 

۱۹۸۴

بریکین

Spectator in First Dance Sequence

Uncredited

۱۹۸۶

نه سازش، نه تسلیم

Ivan Krushensky

Also known as Karate Tiger (European)

۱۹۸۸

رینگ خونین

فرانک داکس

Fight choreographer, فیلم‌نامه‌نویس، تدوین‌گر

First work with بلو یانگ.

۱۹۸۸

عقاب سیاه

Andrei

Also known as Red Eagle or Red Hunter (European)

۱۹۸۹

سایبورگ

Gibson Rickenbacker

تدوین‌گر

۱۹۸۹

کیک بوکسور

Kurt Sloane

نویسنده

Also known as Karate Tiger ۳ (European)

۱۹۹۰

حکم مرگ

Louis Burke

 

۱۹۹۰

شیردل

Lyon Gaultier

Fight choreographer, نویسنده

Also known as Leon or A.W.O.L. – Absent Without Leave (European)

۱۹۹۱

ضربه دوجانبه

Alex Wagner/Chad Wagner

دو نقش، تهیه‌کننده، نویسنده

دومین همکاری با بلو یانگ.

۱۹۹۲

سرباز جهانی

Luc Deveraux/GR۴۴

اولین همکاری با دولف لاندگرن.

۱۹۹۳

آخرین حرکت قهرمان

خودش

حضور افتخاری

۱۹۹۳

راهی برای فرار نیست

Sam Gillen

 

۱۹۹۳

هدف سخت

Chance Boudreaux

 

۱۹۹۴

پلیس زمان

Max Walker

دو نقش

۱۹۹۴

مبارز خیابانی

Colonel William F. Guile

 

۱۹۹۵

مرگ ناگهانی

Darren McCord

 

۱۹۹۶

نهایت خطر

Alain Moreau/Mikhail Suverov

دو نقش

۱۹۹۶

هدف نهایی

Christopher Dubois

کارگردان، نویسنده

۱۹۹۷

تیم دو نفره

Jack Quinn

 

۱۹۹۸

تقلب

Marcus Ray

 

۱۹۹۸

لژونر

Alain Lefevre

نویسنده، تهیه‌کننده

۱۹۹۹

سرباز جهانی: بازگشت

Luc Deveraux

تهیه‌کننده

۱۹۹۹

دوزخ

Eddie Lomax

تهیه‌کننده

Also known as Desert Heat

۲۰۰۱

فرمان

Rudy Cafmeyer/Charles Le Vaillant

دو نقش، نویسنده

۲۰۰۱

بدل

Edward "The Torch" Garrotte/Replicant

دو نقش

۲۰۰۲

از خط خارج شده

Jacques Kristoff

 

۲۰۰۳

در جهنم

Kyle LeBlanc

 

۲۰۰۴

برخاسته از مرگ

Ben Archer

 

۲۰۰۴

نارکو

Jean's ghost by Lenny

نقش کوتاه

۲۰۰۶

سپاه سخت

Phillip Sauvage

 

۲۰۰۶

دومین فرمانده

Sam Keenan

 

۲۰۰۶

امتحان

Charles

 

۲۰۰۷

تا دم مرگ

Anthony Stowe

 

۲۰۰۸

چوپان: گشت مرزی

Jack Robideaux

اولین همکاری با اسکات ادکینز.

۲۰۰۸

جی‌سی‌وی‌دی

JCVD

مدیر اجرایی تولید

۲۰۱۰

سرباز جهانی: احیا

Luc Deveraux

دومین همکاری با دولف لاندگرن.

اولین همکاری با آندری آرلوفسکی.

Limited theatrical release in Israel, Singapore, Philippines, Malaysia, United Arab Emirates, India, Jordan, Lebanon, Italy, Japan, and Pakistan.

۲۰۱۱

پاندای کونگ‌فوکار ۲

Master Croc

صداپیشه

۲۰۱۱

بازیهای ترور

Vincent Brazil

Limited theatrical release in US, Russia, and Ukraine.

دومین همکاری با اسکات ادکینز.

مدیر اجرایی

Also known as Weapon (European)

۲۰۱۱

Beur sur la ville

Colonel Merot

 

۲۰۱۲

Rzhevskiy vs. Napoleon

خودش

 

۲۰۱۲

چشمان اژدها

Jean-Luis Tiano

اولین همکاری با کانگ لی با پیتر ولر.

۲۰۱۲

یک‌بارمصرف‌ها ۲

Jean Vilain

سومین همکاری با اسکات ادکینز با دولف لاندگرن.

۲۰۱۲

سرباز جهانی: روز حساب

Luc Deveraux

چهارمین همکاری با اسکات ادکینز و دولف لاندگرن.

دومین همکاری با آندری آرلوفسکی.

۲۰۱۲

شش گلوله

Samson Gaul

 

۲۰۱۲

یو.اف. او

George

 

۲۰۱۳

به جنگل خوش آمدید

Storm Rotchild

 

۲۰۱۳

دشمنان نزدیک

Xander

 

۲۰۱۴

گرمای کشنده

Stillman

 

۲۰۱۵

یک تکه گوشت

Deacon

Post-production

۲۰۱۵

'Jian Bing Man

 

Cameo

۲۰۱۵

Yüksek Derece

 

Cameo

Filming

۲۰۱۶

Kickboxer: Vengeance

Master Durand

Filming

۲۰۱۶

The Tower

 

Announced

نامشخص

عشق کامل

Frenchy

کارگردان، نویسنده، Completed

 

نظرات

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر و کاراته کار در 18 اکتبر 1960 در بلژیک متولد شد و از سن 10 سالگی ورزش های رزمی را انجام می دهد. در نیمه دوم دهه 1980 ، برنده چندین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی و دارنده کمربند سیاه . نقش ایوان کراشینسکی کاراته کار روسیه را در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" بازی کرد. پس از اولین صدای شهرت ، این ورزشکار شروع به حضور فعال در فیلم های "Bloodsport" ، "Cyborg" ، "Kickboxer" و "Universal Soldier" کرد (برای آخرین ون دام که آنها 1.5 میلیون دلار پرداخت کردند). در سال 1994 ، این بازیگر 8 میلیون دلار برای بازی در فیلم Street Fighter دریافت كرد. در پایان دهه 90 ، مد فیلم های اکشن رو به زوال بود و مدت ها بود که این بازیگر نمی توانست به درآمد قبلی خود دست یابد و به اوج خود بازگردد. محبوبیت نکته روشن بعدی در کار ون دام حضور در فیلم "J.C.VD" در سال 2008 بود ، که وی در آن شخصیت اصلی شد. این بازیگر سپس در دو دنباله سرباز جهانی ظاهر شد و نقش شخصیت منفی اصلی فیلم The Expendables را بازی کرد. سالانه فیلم هایی با حضور ون دام به عنوان بازیگر و صداپیشه منتشر می شود. سال آینده دو فیلم با بازیگر اکشن - "آخرین مزدور" و "فرانسوی" به نمایش در می آید.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی الاصل بلژیکی است. او قبل از شروع حرفه بازیگری ، بدنساز معروف ، کاراته کا و کیک بوکسر بود. مشهورترین فیلم ها با مشارکت وی عبارتند از "رینگ خونین" ، "تأثیر مضاعف" ، "سرباز جهانی" ، "هدف سخت" ، "پلیس زمان".

۱۴۰۰/۳/۲۰بیوگرافی ژان کلود , اعتیاد ژان کلود ون دام متولد 18 اکتبر 1960 در بلژیک. نام اصلی تولد وی ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبر است. پدر او به عنوان حسابدار کار می کرد و صاحب یک گل فروشی بود. وقتی پسرش ده ساله بود ، او را در مدرسه کاراته ثبت نام کرد. و در شانزده سالگی ، ژان کلود قبلاً وارد تیم ملی کاراته بلژیک شده بود و بعداً قهرمان اروپا شد. اما جدا از هنرهای رزمی مانند کیک بوکسینگ ، موی تای ، کونگ فو و تکواندو ، ژان کلود در اوایل جوانی به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. همچنین در اوج موفقیت (با بودجه همسر اولش. ژان-کلود ون دام همسر) ، سالن ورزشی خود را با نام "Gym Gym" افتتاح کرد.قد و وزن ژان کلود در مقاله بالا آورده شد + عکس ژان کلود و پسر ژان کلود ون دم. در سال 1981 ، ژان کلود پس از جدا شدن از همسرش و فروش این باشگاه ، در آرزوی بازیگر شدن به کالیفرنیا رفت. اما همه چیز خیلی خوب پیش نمی رفت ، علاوه بر این ، ون دام واقعاً انگلیسی بلد نبود ، بنابراین در ابتدا او به عنوان راننده ، دروازه بان ، کارگر ساختمانی کار می کرد و هنرهای رزمی را آموزش می داد. در آن دوره ، او تصمیم گرفت برای بار دوم ازدواج سودآور انجام دهد. در سال 1984 ، ون دام سرانجام در فیلم هایی مانند موناکو برای همیشه (1984) و Break Dance (1984) زمان کوتاهی در فیلم ها گرفت. سپس او نام خود را از ژان کلود ون وارنبرگ به ژان کلود ون دام تغییر داد ، که به یاد دوست فقید خود انتخاب کرد. اولین نقش تمام عیار این بازیگر در سال 1986 کار او در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) بود ، جایی که او در آن بازیگر اصلی ، مبارز روسی ایوان بازی می کرد. اما واقعاً موفقیت دو سال بعد حاصل شد ، پس از اکران فیلم "Bloodsport" (1988). در همان سال ، فیلم های اکشن عقاب سیاه (1988) ، سایبورگ (1988) و کیک بوکسر (1988) اکران شدند. دو مورد اخیر از نظر تجاری بسیار موفق بوده اند. فعالیت بازیگری او به سرعت در حال پیشرفت بود ، در مدت کوتاهی چندین فیلم با مشارکت او مانند "AWOL" (1990) و "سفارش به مرگ" (1990) منتشر شد. اما گام بعدی محبوبیت ، بازی در فیلم "تأثیر مضاعف" (1991) بود. پس از اکران فیلم اکشن "سرباز جهانی" (1992) ، اوج حرفه بازیگری ژان کلود می آید و به دنبال آن چندین فیلم موفق با مشارکت وی از جمله "هیچ کجا اجرا نمی شود" (1993) ، "هدف سخت" (1993) ، "زمان گشت" (1994) ، "مرگ ناگهانی" (1995) ، "حداکثر خطر" و برای فیلم "در جستجوی ماجراجویی" (1996) ، او همچنین بر روی فیلمنامه کار کرد و به عنوان کارگردان بازی کرد . اما به زودی برای ژان کلود یک مرحله از مشکلات مربوط به مواد مخدر ، الکل و پلیس ایجاد شد ، زندگی شخصی نیز به خوبی پیش نرفت. همه اینها نمی تواند روی کار بازیگری تأثیر نگذارد. در سال های بعدی ، فیلم های با مشارکت او کمتر منتشر می شدند ، از جمله نقش در فیلم های "مستعمره" ، (1997) ، "انفجار" (1998) ، "لژیونر" قدیم فرانسه (1999) ، "سرباز جهانی 2": بازگشت »(1999) ، جهنم (1999) ، Replicant (2001) ، سراشیبی (2002) ، در جهنم (2003) ، تا زمان مرگ (2004). اما پس از بهبود بازیگر از مشکلات مواد مخدر ، برای سومین بار ازدواج کرد و بازگشت به صفحه نمایش را آغاز کرد. بنابراین ، در سال 2008 فیلم JCVD. که بسیاری آن را بهترین کار در حرفه ژان کلود می دانند ، و سپس قسمت سوم "سرباز جهانی" (2010) منتشر شد و یک سال بعد ژان کلود صدای شخصیت کارتون "پاندا کونگ فو کار 2" را صحبت کرد(2011) ) به دنبال آن نقش در چندین فیلم اکشن رده B وجود داشت و سپس ون دام در فیلم "The Expendables 2" (2012) که در آن نقش آنتاگونیست اصلی را بازی می کرد به اکران های بزرگ بازگشت. تا سال 2016 ، در سال 2016 ، ژان کلود به صداپیشگی برای فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 3 (2016) بازگشت ، یکی از نقش های اصلی را در بازسازی Kickboxer (2016) و دنباله بعدی آن بازی کرد و همچنین در مجموعه تلویزیونی Jean بازی کرد -کلود وانگ جانسون ”(2016-2017) ، که در آن ژان کلود ، حرفه ای خود را مسخره کرد. با این حال ، این سریال ناموفق بود و پس از فصل اول لغو شد.در حال حاضر ، ون دام همچنان به طور فعال در فیلم های گروه B بازی می کند. جدید ترین بازی او در فیلم آخرین مزدور کمدی اکشن نتفلیکس است.

۱۴۰۰/۳/۲۰بله داداش ،حیف که پیر شدی ، من با تماشای فیلم های ژان کلود بزرگ شدم و اکنون به یاد دوران کودکی ام می افتم. رینگ خونین ، کیک بوکسر ، ضربه دوجانبه ، سرباز جهانی، اکنون چنین فیلم هایی وجود ندارد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر خوبی است ، من با مشارکت او در تماشای فیلم بزرگ شدم. تصاویر شایسته زیادی در فیلمبرداری او وجود دارد! به عنوان مثال فیلم های Hard Target ، Cyborg ، AWOL و بسیاری دیگر را در نظر بگیرید. درست است ، اکنون محبوبیت ژان کلود شروع به کاهش می کند ، اما فیلم های این بازیگر هرگز فراموش نمی شوند!

۱۴۰۰/۳/۲۰من ژان کلود ون دام خوش تیپ را دوست دارم. فیلم های با مشارکت وی کتابچه راهنمای آموزش هنرهای رزمی است. و چه تعداد پسران پس از "جنگجوی خیابانی" طرفدار هنرهای رزمی شدند و عکس ژان کلود را در اتاق خود آویزان کردند.

۱۴۰۰/۳/۲۰از زندگی نامه این بازیگر ، ژان کلود ، در مورد ضعف او در رابطه با جنسیت زن مشخص است. من نمی دانم این چقدر درست است اما واقعیت این است که جنسیت زن نسبت به او بی تفاوت نیست. فیلم های این بازیگر بیشتر مربوط به دسته فیلم های مردانه است ، اما من شخصاً و بسیاری از دوستانم با لذت زیادی فیلم های ژان کلود را تماشا می کنیم.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگری است که فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز هست ، برای من بت بود و می ماند. عکس هایی با تصویر او حتی امروز روی دیوار من آویزان است. سرباز جهانی او فیلم مورد علاقه من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود در فیلم "The Expendables-2" مشارکت جالب خود را به نمایش گذاشت.این بازیگر علی رغم سن و سالش فقط یک معجزه است. به هر حال ، در این فیلم سوپرمن ها زیاد هستند ، بنابراین لذت تماشای آنها تضمین می شود.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام مورد علاقه میلیون ها زن است. من فیلم های اول بازیگر را با لذت تماشا کردم ، اما فیلم های آخر خیلی زیاد نیستند. هنرهای رزمی او بیش از آنکه یک دعوای واقعی باشد ، بیشتر شبیه یک باله خوش فرم است. اما این نظر شخصی من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰اکنون محبوبیت ژان کلود ون دام دیگر مانند گذشته نیست ، اما کارهای بازیگری و کارگردانی وی همچنان توجه ها را به خود جلب می کند. چنین فیلم هایی از بازیگر مانند "ضربه دوجانبه" ، "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" احساس دلتنگی برای زمان های گذشته را برانگیخته ، می توان آنها را با لذت و به صورت آنلاین تماشا کرد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام 15 سال پیش آرزوی هر دختری بود! حرفه ای ، همه فیلم های بازیگر ، البته فیلم های اکشن. اما حتی من آنها را تماشا کردم ، فقط به خاطر او. بیوگرافی بازیگر نیز جالب است ، من آن را خواندم ، می خواستم در مورد زندگی شخصی او بدانم ...

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بت من است! من با تماشای فیلم های او بزرگ شدم. او بازیگر و مبارز بزرگی است. بود ، هست و خواهد بود! با وجود انتقادات ، او به همه چیز دست یافت. و منتقدان بازنده های رقت انگیز هستند!

۱۴۰۰/۳/۲۰بچه ها ، البته محبوبیت ژان کلود افت کرد. اما او بازیگر خوبی است. علاوه بر این که او واقعا رقص کوروگرافی جنگی را انجام می دهد ، او واقعاً به بازیگری نیز پایبند است! آیا می توانید تصور کنید که وقتی شهرت و محبوبیت خیره کننده ای گذشت چگونه بود؟! .. خوب ، شما می توانید دیوانه شوید. خلاصه اینکه حداقل "Double Impact" و جدال نهایی "Bloodsport" را تجدیدنظر کنید و عشق به بازیگر به هر حال دوباره در شما بیدار می شود !!!)

۱۴۰۰/۳/۲۰من واقعاً ون دام را دوست ندارم! رقصنده! تصمیم گرفتم فیلم آنلاین "Kickboxer" را تماشا کنم و بعد از 20 دقیقه آن را خاموش کردم! او قطعاً بازیگر نیست و اکنون شک دارم که ژان کلود اصلا کیک بوکسور باشد! ضربات او فقط باعث تمسخر بیننده است.

۱۴۰۰/۳/۲۰شاید بهتر باشد "JCVD" نگاه کنید؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ این بازیگر آمریکایی در تمام دنیا با نام ژان کلود ون دام شناخته می شود. اگرچه نام کامل او اینگونه به نظر می رسد - ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبرگ. این پسر بلژیکی آرزوی بازیگر شدن را داشت و به لطف ظاهر عالی، هنرهای رزمی و استعدادش توانست به شهرت جهانی دست یابد. اما بیشتر از همه، این بازیگر به فرزندان خود از ازدواج با گلادیس پرتگ - کریستوفر و بیانکا افتخار می کند. آنها نیز به موفقیت های زیادی دست یافتند. اما کوچکترین پسرش نیکلاس از ازدواجش با دارسی لاپیر هنوز از پدرش راضی نیست. اگرچه ممکن است همه چیز را در پیش داشته باشد.

در ادامه بخوانید...

آیا همانطور که فیس اپ پیش بینی می کند، پیر می شویم 15 سلبریتی

در
آیا همانطور که FaceApp پیش بینی می کند ، پیر می شویم؟ 15 سلبریتی را بررسی کنیم.
با برنامه Photoapplication FaceApp "پیری" خود را تجربه کنید. به مدت 10 روز بعد از بازگشت غیر منتظره محبوبیت این اپ ، کل اینترنت پر شد از عکس افراد مسن با هشتگ #faceapp ، و خود سازندگان فیس اپ یک میلیون دلار درآمد کسب کردند .
 
ما در  sayarak.com تصمیم گرفتیم بررسی کنیم مکانیسم پیری قابل اطمینان است یا نه؟عکس های جوانی سلبریتی مسن را برای مقایسه با تصاویر واقعی پردازش کردیم.

تام هنکس

 فرانسیس مک‌دورمند

داستین هافمن

مریل استریپ

ادی مورفی

جک نیکلسون

ژان کلود ون دام

آرنولد شوارتزنگر

آلیس فریندلیچ

لیا آخداژوا

هلن میرن

آنتونی هاپکینز

آل پاچینو

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازیگرانی که از فیلم های معروف اخراج شدند

در
7 بازیگری که از فیلم های معروف در سینمای جهان اخراج شدند.
 

1. اریک استولز "بازگشت به آینده" (1985)

اریک استولز که متعاقباً برای بازی در فیلم ماسک در سال 1985 نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد ، ابتدا برای بازی در نقش متی مک افلی در فیلم بازگشت به آینده انتخاب شد.
متاسفانه ، استولز پس از تصمیم گیری فیلمسازان اخراج شد که وی مهارت های کمدی لازم برای نقش را ندارد.
 

2. هاروی کیتل "اینک آخرالزمان" (1979)

پس از موفقیت The Godfather ، کارگردان افسانه ای فرانسیس فورد کاپولا نقش ویلارد را در شاهکار خود در آخرالزمان به هاروی کیتل پیشنهاد داد. این بازیگر که در آن زمان با فیلم های Evil Streets و Taxi Driver شناخته می شد ، موافقت کرد ، اما متأسفانه همه چیز به همان راحتی پیش نرفت.به زودی كوپولا تصمیم گرفت كه كیتل برای این نقش مناسب نیست و او پس از سه هفته اخراج شد و مارتین شین جایگزین او شد.
 

3. ژان کلود ون دام "فیلم غارتگر" (1987)

اسطوره مبارزان ژان کلود ون دام در ابتدا به فیلم غارتگر در1987 دعوت شد. فیلمسازان امیدوار بودند که مهارت های هنرهای رزمی ون دام در فیلم مورد استفاده قرار بگیرد.اما
به زودی تصمیم گرفته شد که برای این که غارتگر، تهدیدآمیزتر دیده شود ، به مرد بزرگتری نیاز است ، بنابراین آرنولد شوارتزنگر جایگزین ژان کلود ون دام شد.
 

4. ناتالی پورتمن "رومئو + جولیت" (1996)

ناتالی پورتمن ، که در آن زمان تنها 14 سال داشت ، در ابتدا نقش اصلی را در بازی فوق العاده "رومئو + ژولیت" ساخته باز لورمن بدست آورد. با این حال ، خود لورمان به سرعت نگران شد که او برای این نقش خیلی جوان است.ترسهای وی هنگامی تأیید شد که احساس کرد فیلم حاصل از تمرین ، این تصور را ایجاد می کرد که دی کاپریو با یک پورتمن در حال اجرای نقش عاشقانه است ، و او را با کلر دانز جایگزین کرد.
 

5. ریچارد گری در فیلم Lords of Flatbush 

آیا تا به حال سیلوستر استالونه را Flatbush Lords دیده اید؟ ما نیز ، اما می دانیم که در ابتدا تصور می شد که ریچارد گری نقش اصلی را بازی کند ، یعنی تا زمانی که استالونه او را مجبور به ترک پروژه نکرده بود.
 

6. Dugray Scott "X-Men"

اگرچه ما نمی توانیم کسی دیگری را جز هیو جکمن به عنوان ولورین تصور کنیم ، این نقش در ابتدا به بازیگر اسکاتلندی دوگری اسکات داده شد.
 
به دلیل تاخیر در فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 2 ، جایی که اسکات در آن  بازی می کرد ، مجبور شدند هیو جکمن را جایگزین کنند.
 

7. جولیان مور "فیلم آیا می توانید مرا ببخشید؟" (2018)

جولیان مور در ابتدا نامزد دریافت نقش اصلی در فیلم بیوگرافی سال 2018 با نام Can You Ever Forgive Me بود ؟ اما شش روز قبل از شروع فیلمبرداری ، او جایگزین شد.
این کارگردان گفت: علت "اختلاف نظر در خلاقیت" است ، اگرچه مور به سرعت این ادعا را رد کرد.
 
به گفته این بازیگر ، فیلم نامه نویس نیکول هولوفسنر به دلیل خصومت خود با روشی که جولیان مور شخصیت را به تصویر کشید ، او را اخراج کرد.
 
ریچارد ای. گرانت ، همکار سابق مور ، کمی بیشتر اوضاع را توضیح داد و گفت که مور می خواست کت و شلوار ضخیم و بینی گریم شده شبیه لی ایزریل داشته باشد تا بیشتر شبیه لی  شود ، اما هولوفسنر موافقت نکرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ژان کلود ون دام : چه نقاط ضعفی سوپرمن سینمای آمریکا را خراب کرد

در

ژان کلود ون دام

ژان-کلود ون دام

 

ژان کلود ون دام بازیگر ، فیلمنامه نویس و کارگردان مشهور آمریکایی ، هجدهم اکتبر 60 سالگی خود را جشن می گیرد. در دهه 1990 از هر دو پسر یکی آرزو داشت که مانند بازیگر ، ورزشکار و بدنساز باشد ، که به نظر آنها یک ابرمرد واقعی است. درست است ، پس آنها نمی دانستند که بت آنها در صحنه های نبرد در چه وضعیتی فیلمبرداری شده است و برای پیروزی باید چه زحماتی می کشیده است  ...


ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در کودکی |  عکس

 

نام اصلی ژان کلود ون دام ، کامیل فرانسوا ون وارنبرگ است. وی در سال 1960 در بلژیک متولد شد. در کودکی ، او پسری بیمار ، ضعیف و بدخواه بود که اغلب در خیابان از همسالان خود بیمار می شد. او بسیار خمیده بود ، و علاوه بر این ، عینکی با لنزهای ضخیم استفاده می کرد ، که اغلب اوقات دلیل تمسخر او در مدرسه می شد. به مدت 5 سال ، با اصرار مادرش ، ژان کلود ون دام به تحصیل در باله پرداخت. وقتی او 11 ساله بود ، پدرش او را به یک باشگاه کاراته برد تا اعتماد به نفس و روحیه سالم رقابت را در او پرورش دهد و از آن زمان زندگی او تغییر چشمگیری پیدا کرد.

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در کودکی |  عکس

 

اشتیاق او به ورزش ثمری داشت: مرد جوان حالت خمیده خود را صاف کرد ، اضافه وزن پیدا کرد ، عضلات را پمپاژ کرد ، عنوان  عضلات بروکسل ، لقب پادشاه بلژیکی ها  را کسب کرد ، پس از 8 سال آموزش کمربند سیاه دریافت کرد و پس از 2 سال دیگر در بین حرفه ای ها قهرمان اروپا شد. ژان کلود ون دام علاوه بر کاراته ، در بوکس تایلندی ، کیک بوکسینگ آمریکایی ، کونگ فو و تکواندو نیز مهارت کسب کرده است. تمرین باله نیز مفید بود: کشش حاصل شده ، را امکان پذیر کرد و تمرین باله او را برای هر بار ورزشی آماده کرد.

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در حین آموزش |  عکس

 

با این حال ، ژان کلود ون دام در موفقیت های ورزشی متوقف نشد. در مرکز پایتخت بلژیک ، او یک باشگاه ورزشی برای ورزش های رزمی افتتاح کرد ، که درآمد خوبی داشت. اما این برای او کافی نبود - او آرزو داشت بازیگر شود و برای تحقق آرزوی خود به ایالات متحده رفت.

 

ژان کلود ون دام

بازیگر در جوانی |  عکس

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در فیلم * عقب نمانید و تسلیم نشوید * ، 1986 |  عکس

 

در اواسط دهه 1980. او اولین فیلم خود را با نقش های کوچک در فیلم های اکشن شروع کرد. پس از آن بود که نام دشوار تلفظش را با نام مستعار ژان کلود ون دام جایگزین کرد و نام دوست مرحوم خود را گرفت. 

 

ژان کلود ون دام

 از فیلم * Bloodsport * ، 1988 |  عکس

 

ژان کلود ون دام برای ورود به نقش اصلی در فیلم رینگ خونین  "Bloodsport" وارد دفتر تهیه کننده شد ، او را برای مدت طولانی متقاعد کرد .بازی در این فیلم آغاز کار موفقیت آمیز سینما در ون دام بود. آنها در مورد او به عنوان یک رقیب شایسته آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه صحبت کردند. از آن زمان ، اغلب نقش های اصلی در فیلم های اکشن به او پیشنهاد شده است که مشهورترین آنها "کیک بوکسر" و "ضربه دوجانبه " است.

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در فیلم * کیک بوکسر * ، 1989 |  عکس

 

ژان کلود ون دام

فیلم * سرباز جهانی * ، 1992 |  عکس

 

به موازات آن ، ون دام به بازیگری مشغول بود و این باعث شد كه وی به یكی از بازیگران پرمخاطب و پردرآمد دهه 1990 تبدیل شود. - پس از آن دستمزد های او به 8 میلیون دلار رسید. پردرآمدترین فیلم با حضور وی "سرباز جهانی" بود که 100 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. با این حال ، این شهرت و موفقیت یک جنبه منفی داشت. این بازیگر در اوج محبوبیت خود وحشتناک ترین دوره زندگی خود را پشت سر گذاشت.

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در فیلم * هدف سخت * ، 1993 |  عکس

 

در اواخر دهه 1990. این بازیگر که معیار زیبایی مردان و الگوی بسیاری از پسران بود که به لطف او شروع به ورزش های رزمی کردند ، ناگهان هواداران خود را با یک اعتراف غیرمنتظره مبهوت کرد: معلوم شد که وی توسط داروهای غیرقانونی به آنجا منتقل شده و در یک کلینیک تخصصی دوره توانبخشی را گذرانده است. " من با مواد مخدر و قرص زندگی می کردم. تقریباً تمام صحنه های جنگ و درگیری در فیلم های من در حالی که تحت تأثیر این داروها بودم فیلمبرداری شده بود . "

 

ژان کلود ون دام

یکی از محبوب ترین بازیگران دهه 1990.  ژان کلود ون دام |  عکس

 

ژان کلود ون دام

فیلم * Kickboxer * ، 2016 |  عکس

 

وی برای اولین بار در سال 1996 به درمانگاه آمد ، اما به جای یک ماه که مقرر شده بود ، فقط یک هفته در آنجا ماند. یک سال بعد ، اوضاع این بازیگر دوباره خراب شد و مجبور شد از متخصصان کمک بگیرد. برای طرفداران او ، که در میان آنها ورزشکاران نوجوان زیادی وجود داشت ، این یک ناامیدی بزرگ بود و به خاطر آنها ون دام قول داد که بر اعتیاد خود غلبه کند. و ما باید به او حق بدهیم - او به قول خود عمل کرد.

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام بازیگر ، فیلم نامه نویس ، کارگردان ، تهیه کننده ، ورزشکار آمریکایی |  عکس

 

این تجربه بدون ردپایی بر روان وی سپری نشد. در همان دوره ، این بازیگر دچار روان پریشی شیدایی-افسردگی شد که اکنون اختلال دو قطبی نیز نامیده می شود. ژان کلود ون دام اذعان داشت که از دوران جوانی از افسردگی رنج می برد: « هنگامی که من کوچک بودم ، در بلژیک ، کودکان به دلیل روان پریشی شیدایی-افسردگی تشخیص داده نمی شدند. اعتقاد بر این بود که این کودک دارای یک شخصیت مشاجره برانگیز است ، که او به خوبی تربیت نشده است.  پدرم کیسه بوکسی را در اتاق زیر شیروانی آویزان کرد تا بتوانم در خانه تمرین کنم ..." بعداً ، او دچار عصبانیت ناگهانی خشم و نوسانات ناگهانی خلقی شد - از بیش فعالی تا بی علاقگی کامل. اوج اختلال دو قطبی همزمان با اعتیاد او بود و منجر به اقدام به خودکشی شد. این بازیگر دوره درمانی را گذراند و قدرت بازگشت به زندگی عادی را پیدا کرد.

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام در فیلم * لوکاس * ، 2018 |  عکس

 

در همان دوره ، ون دام زندگی سختی را در زندگی شخصی خود تجربه کرد. او 5 بار رسماً ازدواج کرد و 2 مورد از آنها با یک زن بود. در دهه 1990. همسرش مدل  دارسی لاپیر  بود که شوهر میلیونر خود را به خاطر بازیگر ترک کرد. با این حال ، زندگی خانوادگی آنها خوش نبود - ون دام ، دارسی لاپیر همسر  خود را به خیانت متهم کرد ، و همسرش او را به تعرض متهم کرد.

 

دارسی لاپیر

دارسی لاپیر

 

در سال 1998 ، ژان کلود  تقاضای طلاق کرد و به همسر سابق خود ، بدنساز ، قهرمان بدن سازی آمریکا ،  گلادیس پورتوگس   ، بازگشت که برای دومین بار موافقت کرد همسرش شود. آنها تا امروز در کنار هم باقی مانده اند و  ژان کلود ون دم   همیشه با حساسیت زیاد در مورد  گلادیس پورتوگس  صحبت می کند: " من  گلادیس پورتوگس  را ترک کردم ، ولی  گلادیس پورتوگس  منتظر من بود. نمی دانم شاید گلادیس پورتوگس  از آسمان برای من فرستاده شد. او تمام زندگی خود را وقف خانواده اش می کند و بی نظیر است. من اغلب فکر می کنم لیاقت گلادیس  را ندارم . "

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام و   گلادیس پورتوگس

 

با وجود همه این اتفاقات ، برای بسیاری از طرفدارانش ،  ژان کلود ون دام  یک بت باقی ماند. در همان سال 1998 ، یک نظرسنجی در میان نوجوانان آمریکایی انجام شد ، که در طی آن مشخص شد ژان کلود ون دام در محبوبیت در بین افراد مشهور در رتبه پنجم قرار دارد (مایکل جردن رتبه اول را دارد) در قرن جدید ، ون دام دیگر از چنین شهرتی مانند دهه 1990 برخوردار نبود ، اما با این وجود موفق شد به عنوان یک بازیگر محبوب باقی بماند. او هنوز از نظر جسمی خوب است ، مدتهاست الکل را ترک کرده و هفته ای 5 بار سخت تمرین می کند.

 

ژان کلود ون دام و   گلادیس پورتوگس

گلادیس پورتوگس

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود ون دام بازیگر در سال 2019 |  عکس

فیلم های ژان کلود ون دام

سال نام فیلم نقش نکات مهم
۱۹۸۴ موناکو برای همیشه مرد کاراته باز فیلم کوتاه
۱۹۸۴ عملیات جنگی سیاهی‌لشکر بدل‌کار
۱۹۸۶ نه سازش، نه تسلیم ایوان کراچینسکی نقش منفی
۱۹۸۸ رینگ خونین فرانک داکس اولین نقش اول
۱۹۸۸ عقاب سیاه آندره نقش منفی فیلم
۱۹۸۹ سایبورگ گیبسون ریکنبرکر تدوین‌گر
۱۹۸۹ کیک‌بوکسور کورت اسلون نویسنده و هماهنگ‌کننده مبارزهای فیلم
۱۹۹۰ حکم مرگ لوئس برک  
۱۹۹۰ شیردل (سرباز فراری) لیون گلتیر نویسنده و هماهنگ‌کننده مبارزهای فیلم
۱۹۹۱ ضربه دوجانبه آلکس و چاد دو نقش، تهیه‌کننده، نویسنده
دومین همکاری با بلو یانگ.
۱۹۹۲ سرباز جهانی لوک دوراکس اولین همکاری با دولف لاندگرن.
۱۹۹۳ آخرین حرکت قهرمان خودش حضور افتخاری
۱۹۹۳ راهی برای فرار نیست سام گیلن  
۱۹۹۳ هدف سخت شانس بوترو  
۱۹۹۴ پلیس زمان مکس والکر دو نقش
۱۹۹۴ مبارز خیابانی سرهنگ ویلیام اف. گیل  
۱۹۹۵ مرگ ناگهانی دارن مک کورد  
۱۹۹۶ نهایت خطر آلن / میخائیل مورو دو نقش
۱۹۹۶ هدف نهایی کریستوفر دوبویس کارگردان، نویسنده
۱۹۹۷ تیم دو نفره جک کویین  
۱۹۹۸ تقلب مارکوس ری  
۱۹۹۸ لژیونر (فیلم) آلن لفور نویسنده، تهیه‌کننده
۱۹۹۹ سرباز جهانی: بازگشت لوک دوراکس تهیه‌کننده
۱۹۹۹ دوزخ ادی لومکس تهیه‌کننده
۲۰۰۱ فرمان رودی دو نقش، نویسنده
۲۰۰۱ بدل ادوارد کاروت دو نقش
۲۰۰۲ حادثه ترن ژاک کریستف  
۲۰۰۳ در جهنم کایل لوبلان  
۲۰۰۴ برخاسته از مرگ بن آرچر  
۲۰۰۴ نارکو Jean's ghost by Lenny حضور کوتاه
۲۰۰۶ یگان سر سخت فیلیپ سواژ  
۲۰۰۶ دومین فرمانده سین کینان  
۲۰۰۶ امتحان چارلز  
۲۰۰۷ تا دم مرگ آنتونی استو  
۲۰۰۸ چوپان: گشت مرزی جک روبیدوکس اولین همکاری با اسکات ادکینز.
۲۰۰۸ جی‌سی‌وی‌دی ژان کلود ون دام مدیر اجرایی تولید
۲۰۱۰ سرباز جهانی: احیا لوک دوراکس دومین همکاری با دولف لاندگرن.
۲۰۱۱ پاندای کونگ‌فوکار ۲ استاد کراک صداپیشه
۲۰۱۱ بازی‌های ترور وینست برزیل
دومین همکاری با اسکات ادکینز.
مدیر اجرایی
۲۰۱۲ رشوکی در مقابل ناپلئون نقش کوتاه فیلم کمدی روسی
۲۰۱۲ چشمان اژدها ژان لویس تیانو اولین همکاری با کانگ لی با پیتر ولر.
۲۰۱۲ بی‌مصرف‌ها ۲ ژان ویلین (نقش منفی) سومین همکاری با اسکات ادکینز با دولف لاندگرن.
۲۰۱۲ سرباز جهانی: روز حساب لوک دوراکس چهارمین همکاری با اسکات ادکینز و دولف لاندگرن.
۲۰۱۲ شش گلوله سامسون گال  
۲۰۱۲ بشقاب پرنده جورج  
۲۰۱۳ به جنگل خوش آمدید استورم راثچایلد  
۲۰۱۳ دشمنان نزدیک زاندر  
۲۰۱۴ گرمای کشنده استیلمن  
۲۰۱۵ یک تکه گوشت دیوون سومین همکار باارنی بارباراش
۲۰۱۶ کیک‌بوکسور: انتقامجو استاد دوراند  
۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ سریال ژان کلود ون جانسون جانسون / خودش منی سریال ویدئویی (۷ قسمتی)
۲۰۱۷ همه‌شان را بکش فیلیپ  
۲۰۱۸ کیک‌بوکسور: تلافی استاد دوراند  
۲۰۱۸ آب سیاه هلر پنجمین همکاری با دولف لاندگرن
عرضه نشده. عشق کامل فرنچی نویسنده. کارگردان و تهیه‌کننده.
۲۰۱۸ بانسر لوکاس (فیلم فرانسوی)
۲۰۱۹ ما جوان می‌میریم دنیل فیلم ویدئویی آمریکایی
۲۰۲۱ مینیون‌ها: ظهور گرو صدا پیشه  
۲۰۲۱ آخرین مزدور   (فیلم فرانسوی)

 

کاربر گرامی برای اطلاعات بیشتر در مورد ژان-کلود ون دام مقاله  چه بر سر ژان کلود ون دام آمد؟ را بخوانید.

 

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ژان کلود از کودکی آرزوی بازی در فیلم و تبدیل شدن به یک ستاره جهانی را داشت. بنابراین، مرد جوان تصمیم می گیرد به هر قیمتی به این مهم دست یابد. او باشگاه ورزشی سودآور خود در کالیفرنیا را که در آن کاراته، ایروبیک و بدنسازی تدریس می کرد، می فروشد و برای تسخیر هالیوود می رود. به مدت ۴ سال، مرد جوان تلاش کرد تا در سینما شغلی پیدا کند، اما در پاسخ امتناع پس از امتناع. یک بار شانس آورد. سرانجام در سال ۱۹۸۶ از او برای بازی در یک فیلم کوچک دعوت شد. فیلم Bloodsport که در سال ۱۹۸۸ اکران شد، شهرت واقعی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. داده های طبیعی، فرم بدنی عالی و تکنیک کاراته عالی نقش داشتند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ژان کلود ون دام در طول فعالیت سینمایی خود در 50 فیلم ظاهر شد. اینها فیلم های اکشن و فیلم هایی با عناصر علمی تخیلی بودند. اوج کار او در دهه 90 بود. او نه تنها یک ورزشکار و بازیگر، بلکه تهیه کننده و کارگردان است. ژان کلود نیز زندگی شخصی بسیار طوفانی و پر حادثه ای داشت. علاوه بر عاشقانه ها و جدایی های متعدد، ون دام 5 ازدواج رسمی نیز دارد که از آن ها سه فرزند به دنیا آمد.

در ادامه بخوانید...

5 فرزند آرنولد شوارتزنگر چگونه زندگی می کنند و کدام یک وارث واقعی نابودگر است

در

 آرنولد

آرنولد شوارتزنگر فرزند

 

آرنولد شوارتزنگر بت بدنسازان است ، میلیون ها پسر در سراسر جهان او را تحسین کردند ، از او تقلید کردند. با این حال ، از قضا ، هیچ یک از چهار وارث قانونی "آیرون آرنی" راه او را دنبال نکردند. و البته چنین بی تفاوتی مطلق نسبت به بدنسازی نمی تواند بازیگر افسانه ای را که آرزوی جانشینی را داشت ناراحت کند. مرهم روح آرنولد که حالا پیر شده توسط پسر نامشروع او ، جوزف ، ریخته شد. و آرنولد شوارتزنگر اکنون می تواند کاملاً آرام باشد: در خانواده اش هنوز یک جانشین وجود دارد. حال پسر نامشروع  آرنولد شوارتزنگر فرزند  خلف و جانشین پدر شده است.

 

 آرنولد
ازدواج شوارتزنگر با ماریا شرایور ، خواهرزاده جان اف کندی ، رئیس جمهور سابق آمریکا.

 

 آرنولد شوارتزنگر همیشه در بین زنانی که به معنای واقعی کلمه به پای او افتاده اند بسیار محبوب بوده است. افسانه هایی در مورد طبیعت دوست داشتنی او وجود داشت. از سنین جوانی ، درک رابطه جنسی فقط به عنوان یک نیاز بدن ، او بدون هیچ خجالتی عاشقانه های خود را در صحنه فیلمبرداری و هر جا که ممکن بود شروع کرد.

 

 آرنولد شوارتزنگر بدنساز و بازیگر مشهور با مادر فرزندان خود ، روزنامه نگار ماریا شرایور ، خواهرزاده جان اف کندی ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، در سال 1977 ملاقات کرد و تنها 9 سال بعد رابطه را قانونی کرد. سه سال پس از عروسی ، دختری به نام کاترین شوارتزنگر در خانواده متولد شد ، سپس کریستینا ، پاتریک شوارتزنگر و کریستوفر متولد شدند. لازم به ذکر است که قهرمان ما هرگز در وفاداری زناشویی تفاوتی نکرده و هر از گاهی شایعاتی درباره امور عاشقانه شوارتزنگر در مطبوعات منتشر می شد. با این حال ، مری ، به عنوان یک زن عاقل ، برای مدت طولانی ترجیح می داد چشم خود را بر روی این مسئله ببندد.

 

 آرنولد

پسران ارنولد 

خانواده آرنولد شوارتزنگر. 

 

با این وجود ، داستان پسر نامشروع در یک زمان به یک احساس واقعی تبدیل شد. اولین شایعاتی که در مورد خیانت این بازیگر معروف به همسرش ماریا شرایور ، که با او چهار فرزند داشت ، در سال 2003 ظاهر شد. در آن زمان بود که بازیگر شروع به فکر کردن درباره یک کار سیاسی کرد. اما ، سپس ، ماریا خود برای دفاع از بازیگری که آماده می شد فرماندار کالیفرنیا شود ، ایستاد و گمانه زنی های روزنامه نگاران را رد کرد. با این حال ، همانطور که آنها می گویند ، ابر پشت ماه نمی ماند ، و شایعاتی که شک و تردید ایجاد کرد به زودی تأیید شد. ثمره گناهان آیرون آرنی رشد کرد و هر ساله بیشتر به پدر ستاره ای شباهت پیدا کرد.

 

 آرنولد شوارتزنگر تا پایان دوره فرمانداری در سال 2011 ، به عنوان یک شوهر و پدر ایده آل در نگاه عموم باقی ماند ، اما افسانه زیبا در یک شب از بین رفت. در ماه مه 2011 ، آرنولد به سختی 25 سالگی زندگی با همسرش را جشن گرفت ، مجبور شد به صراحت اعتراف کند که از یک خدمتکار سابق که حدود 20 سال در خانه آنها بود یک پسر نامشروع داشت. میلدرد بائنا مراقب فرزندان ماریا و آرنی بود ، مسئولیت پخت و پز ، تمیز کردن ، شستشو را داشت و عملاً عضوی از خانواده آنها بود. روابط فرماندار سابق کالیفرنیا با میلدرد پاتریشیا بائنا مکزیکی تقریباً یک دهه به طول انجامید.

 

 آرنولد

آرنولد شوارتزنگر در کنار مکزیکی


البته پس از چنین اظهارات رسوائی ، ماریا شرایور درخواست طلاق داد. با این حال ، همسر خودش قبلاً در مورد همه چیز حدس زده بود ، زیرا جوزف در حال رشد از نظر ظاهری بسیار شبیه پدر بیولوژیکی خود بود. این زن به ویژه از این واقعیت که پسر چهارم آنها ، کریستوفر شوارتزنگر  ، با آرنولد مشترک بود ، صدمه دید ، در 27 سپتامبر 1997 متولد شد ، تنها پنج روز زودتر از جوزف ، که در 2 اکتبر متولد شد. علاوه بر این ، جوزف كوچک مدت زیادی را در خانه بازیگر سپری كرد ، با فرزندانش دوست بود و برخلاف آنها ، عمو آرنی را به گونه ای می دید كه باید از او پیروی كند.

 

 آرنولد

جوزف بائنا میلراد پاتریسیا بائنا . جوزف بائنا - پسر آرنولد شوارتزنگر

 

پس از طلاق ، آرنولد شروع به صحبت صریح در مورد گذشته خود کرد ، و صمیمانه ابراز تاسف کرد برای دردی که به زنی که دوست داشت و مادر چهار فرزندش است ، ابراز تأسف کرد: "من محکومیت و عصبانیت دوستان و خانواده ام را درک و سزاوار آن هستم. هیچ عذر خواهی ای نمی تواند پذیرفته شود و من مسئولیت دردی را که ایجاد کرده ام کاملاً می پذیرم. من  زنی را که بیشتر از من حمایت کرد ، آزار دادم. اما نمی خواهم روی درد تمرکز کنم - شما هنوز هم نمی توانید گذشته را تغییر دهید. بسیار مهم تر این است که سعی کنید آینده خود را بهتر کنید و پدر خوبی برای فرزندان خود باشید. "

 

 آرنولد

پسر ارنولد جوزف 188 سانت و قد آرنولد  188 سانت

آرنولد شوارتزنگر به همراه پسر نامشروعش.  / جوزف بائنا میلراد پاتریسیا بائنا

 

آرنولد شوارتزنگر همچنین شروع به حمایت آشکار مالی از جوزف و مادرش كرد. او برای میلراد پاتریسیا بائنا خانه ای خریداری کرد ، هزینه تحصیل جوزف را در یک دانشگاه معتبر پرداخت کرد ، مرتباً با پسرش ارتباط برقرار کرد و  بدنسازی را به او آموزش داد. اکنون آنها اغلب برای حفظ تناسب اندام خود مسابقه های دوچرخه سواری مشترک انجام می دهند ، عکس های مشترک آنها دائماً در مطبوعات به چشم می خورد. جوزف ، مانند آرنولد شوارتزنگر ، به طور جدی به ورزش علاقه دارد ، بنابراین سالن ورزشی که توسط پدرش برای تولدش اهدا شد ، بسیار مفید بود. از بین همه کودکان ، او بیشتر شبیه پدر ستاره ای است و بیهوده نیست که مطبوعات مرد جوان را وارث واقعی نابودگر می خوانند.

 

پسر  آرنولد

پسر ارنولد

به تازگی ، طرفداران دریافته اند که  پسر آرنولد ، جوزف بائنا  ، 23 ساله شوارتزنگر و میلدرد مکزیکی به نظر می رسد در جوانی به اندازه "آرنی آهنین" دیدنی و جذاب است.

 

و دیگر نیازی به صحبت در مورد احساساتی نیست که "آیرون آرنی" نسبت به پسرش تجربه کرده است. "جوزف پسر خوبی است ، من او را بسیار دوست دارم. او شرایطی را که همه ما در آن قرار گرفته ایم را درک می کند و با وقار رفتار می کند. خوشم می آید. و حتی اگر جوزف نام خانوادگی دیگری داشته باشد - او یک شوارتزنگر واقعی است. "

 

پسر  آرنولد

پسر ارنولد

جوزف بائنا میلراد پاتریسیا بائنا  جوزف بائنا پسر نامشروع ترمیناتور افسانه ای است. 

 

با این حال ، آرنولد شوارتزنگر نه تنها به جوزف بائنا افتخار می کند. "من به پنج بزرگسالی که به لطف من متولد شده اند نگاه می کنم و می بینم که همه زندگی شگفت انگیز خود را دارند. اگر قبلاً از آنها مراقبت می کردم ، اکنون این افراد پس از عمل به بیمارستان من می آیند. به طور کلی ، کودکان بهترین درمان برای مرگ هستند. به لطف آنهاست که زندگی را ادامه می دهیم. "

 

 آرنولد

فرزندان آرنولد . کاترین شوارتزنگر . کریستینا شوارتزنگر . پاتریک شوارتزنگر و کریستوفر شوارتزنگر 

 

در یک ازدواج در خانواده شوارتزنگر ، چهار فرزند متولد شد. دختر بزرگتر کاترین یونیس است (دسامبر 1989). در جولای 1991 ، کریستینا ماریا اورلیا متولد شد و دو سال بعد ، در سپتامبر 1993 ، پسر اول بازیگر ، پاتریک ، متولد شد. کوچکترین فرزند کریستوفر سارگنت در سپتامبر 1997 متولد شد. همه آنها خواهرزاده های بزرگ جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده و سناتورهای رابرت و تد کندی هستند. و این البته وراث نام خانوادگی برجسته را به تعداد زیادی ملزم می کند.

 

 آرنولد

 پسر ارنولد جوزف بائنا میلراد پاتریسیا بائنا                                                              پسرهای ارنولد        فرزندان ارنولد 

 

 

آرنولد شوارتزنگر همیشه پدری دوست داشتنی ، اما در عین حال سختگیر بوده است: تربیت بچه ها از ساعت شش صبح با دوش آب سرد و ورزش کردن ، کار کردن ، نظم و انضباط همراه بود . علیرغم شدت روند آموزشی ، کودکان صادقانه "آیرون آرنی" را دوست داشتند . هر چند حتی در ابتدا شوکه و آزرده خاطر شدند ،  اما آنها توانستند پدرشان را به خاطر واقعه پسر نامشروع و طلاق از مادرشان ببخشند.

 

کاترین

کاترین یونیس شوارتزنگر نویسنده آمریکایی است ، نویسنده چندین کتاب از جمله یکی برای کودکان است.

دختر  آرنولد

دختر بزرگ "آرنی آهنین".  / کاترین شوارتزنگر به همراه همسرش کریس پرات.

 

در ژوئن 2018 ، کاترین  با بازیگر کریس پرات زندگی مشترک را آغاز کرد. یک سال بعد ، آنها یک عروسی نسبتاً متوسط ​​برگزار کردند. و یک سال بعد ، کاترین و کریس خود پدر و مادر شدند و پدربزرگ "آیرون آرنی" را ساختند. کاترین در آگوست سال 2020 لیلا ماریا شوارتزنگر پرات  را به دنیا آورد.

 

کاترین شوارتزنگر

کاترین شوارتزنگر در هالیوود

دختر آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور (دختر یونیس کندی و بر این اساس خواهرزاده جان اف کندی)

 

کاترین ، بدیهی است ، تصمیم گرفت که راه مادرش را دنبال کند - روزنامه نگار و نویسنده مشهور در ایالات متحده - و همچنین زندگی خود را با روزنامه نگاری مرتبط کرد. این دختر از دانشکده ارتباطات در دانشگاه کارولینای جنوبی فارغ التحصیل شد و در حال حاضر دارای چاپ سه کتاب است. علاوه بر این ، خانم شوارتزنگر وبلاگ شیوه زندگی خود ، کاترین را دارد و همچنین از انجمن پیشگیری از ظلم به حیوانات آمریکا و انجمن حیوانات بهترین دوستان حمایت می کند. در سال 2019 ، کاترین همسر بازیگر معروف هالیوود ، ستاره "نگهبانان کهکشان" کریس پرت شد ، و در آگوست 2020 ، این زوج والدین دختری به نام لیلا ماریا شدند

 

کریستینا شوارتزنگر

 آرنولد
کریستینا در کودکی.  / کریستینا در کنار پدرش.

 

کریستینا ماریا اورلیا شوارتزنگر تهیه کننده و مدل جوان آمریکایی است. او در پروژه های خود ، اغلب موضوعات اجتماعی موضوعی را مطرح می کند که مورد توجه بسیاری از همشهریان است. روزنامه نگاران غالباً این دختر را رازآمیز می خوانند ، زیرا اطلاعات کمی در مورد زندگی نامه وی در دست نیست او زندگی شخصی خود را  به رخ نمی کشد. اکنون کریستینا ، علی رغم طلاق والدینش ، رابطه بسیار خوبی با مادر و پدرش برقرار کرده است.

 

کریستینا شوارتزنگر

دختر آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور (دختر یونیس کندی و بر این اساس خواهرزاده جان اف کندی)

 

خواهر کوچکتر کاترین نیز تصمیم گرفت در زمینه ارتباطات تحصیل کند. کریستینا از دانشگاه جورج تاون فارغ التحصیل شد - همان دانشگاهی که مادرش زمانی در آن تحصیل می کرد. هر از گاهی این دختر در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازی می کرد و کریستینا به همراه مادرش مستند قرص های خود را مصرف کنید تهیه می کردند که در مورد پیامدهای منفی مصرف داروهای محرک روانگردان صحبت می کند. به هر حال ، این کار در Netflix نشان داده شد.

 

پاتریک

 آرنولد
پاتریک با پدرش.

پاتریک شوارتزنگر قد 1.85 m

پاتریک آرنولد  شوارتزنگر بازیگر و مدل آمریکایی است. پسر ارشد بدنساز معروف هرگز اشتیاق متعصبانه پدرش به بدنسازی را نداشت. اگرچه پسر دوست داشت برای رسیدن به نتایج بالای ورزشی و تحصیل در هنر بازیگری ، وقت خود را با آرنی در استودیوهای آموزش و فیلم بگذراند ، پاتریک تصمیم گرفت زندگی خود را دنبال کند

این مرد جوان تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه نخبه برنتوود و در همان زمان در دوره های خصوصی بازیگری نانسی بنکس شرکت کرد.  در سن 10 سالگی ، نوجوان هدفمند نقشی کوچک در فیلم کمدی ورزشی "نیمکت" بازی کرد. در 15 سالگی ، البته وارث ، با کمک والدینش ، شرکت خود Project 360 را برای تولید پوشاک مردانه تأسیس کرد و در زمینه تبلیغ آن کار کرد. فراموش نکنید که 10 درصد از فروش محصولات خود را به امور خیریه اهدا کنید. بعداً ، پاتریک ، به عنوان یک مدل ، چهره برند Hudson Jeans شد.

 

پسر  آرنولد

پسر ارنولد

پاتریک شرایور شوارتزنگر یک بازیگر مدل ، مشتاق در هالیوود است.

 

پسر بزرگ آرنولد دارای داده های عالی  ، تناسب اندام خود را حفظ می کند و به طور مداوم درگیر ورزش است. او سفر خود به دنیای سینما خیلی زود آغاز کرد و امروز فیلمبرداری او بیش از ده فیلم است. در سال 2015 ، بازیگر مشتاق برای یک نقش کلیدی در درام عاشقانه خورشید نیمه شب بر اساس فیلم ژاپنی به همین نام تأیید شد . تعدادی از منتقدان بلافاصله وی را امیدوارترین پسر نابودگر در سینما خواندند ، حتی برخی شروع به پیشگویی عنوان نماد جنسی جدید هالیوود برای او کردند. در واقع ، پاتریک شرایور شوارتزنگر قبلاً ارتش کاملی از هواداران را به دست آورده است .

 

عکس پسر ارنولد

 پسر آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور (دختر یونیس کندی و بر این اساس خواهرزاده جان اف کندی)

 

 بله ، پاتریک پسر همان آرنولد ، "نابودگر" و فرماندار سابق کالیفرنیا است. مادرش ماریا هنوز به عنوان روزنامه نگار کار می کند ، و ، همانطور که می گویند ، در داستان فرمانداری آرنولد ، کانالهای نفوذ وی بی تاثیر نبود (به هر حال ، نماینده ای از قبیله کندی).

در هر صورت ، والدین پاتریک مدتها است که طلاق گرفته اند و خود مرد جوان در حال ساختن حرفه خود است - مدل و بازیگر (اگرچه در سن 15 سالگی ، بدون کمک مادر و پدر ، او شرکتی را برای تولید پوشاک مردانه Project360 سازماندهی کرد که اهداف خیریه ای را نیز دنبال می کند) ... پاتریک قبلاً موفق شده است چهره مارک Hudson Jeans باشد و همچنین با LA Models قرارداد دارد. فیلم شناسی مرد جوان در واقع 18 اثر دارد .

 

کریستوفر

 آرنولد

پسران آرنولد 

آرنولد شوارتزنگر با پسران پاتریک و کریستوفر.

 

کریستوفر سارجنت شرایور شوارتزنگر کوچکترین پسر آرنولد و ماریا است. این واقعیت که او آخرین پسر در زندگی نامه پدرش نبود ، خیلی دیرتر مشخص شد. سال 2011 برای کریس به معنای واقعی یک نقطه عطف بود. این مرد جوان بیش از اینکه خشنود شود از کشف برادر ناتنی خود ناراحت بود. بحران نوجوانی ، مشکلات بهداشتی و این اخبار تقریباً کریستوفر را نا امید کرد. هنگام گشت و گذار در فضاهای آزاد مالیبو ، پسر قادر به کنار آمدن با تخته موج سواری نبود. نتیجه آن آسیب دیدگی شدید دنده و ریه بود. پس از تصادف ، پسر علاقه خود را ورزش های آبی کنار گذاشت و در میان عدم تعادل هورمونی ، بسیار چاق شد. تمام تلاش ها برای کاهش وزن نتیجه معکوس داشته است. در پایان سال 2019 ، وزن او  حدود 130 کیلوگرم بود.

 

 آرنولد

عکس پسر ارنولد

آرنولد و ماریا در کنار پسرش کریستوفر.  / کریستوفر شوارتزنگر.

 

کریستوفر ، برخلاف خویشاوندان معروف ، همیشه از رسانه ها دوری می کند و سعی می کند زندگی عادی داشته باشد ، هرگز برای محبوبیت تلاش نمی کند. در همان زمان ، پدر ، با احترام به خواسته های هر یک از فرزندانش ، هرگز اصرار نکرد که کریس آینده خود را با هالیوود یا ورزش ارتباط دهد. بنابراین ، در سن 19 سالگی ، پسر تصمیم می گیرد وارد دانشگاه میشیگان شود و خانه را ترک کند. او تا امروز در آنجا تحصیل می کند و هنگامی که به تعطیلات می رسد ، بلافاصله در قاب پاپاراتزی "گرفتار" می شود و خبرنگاران افزایش وزن را یادآوری می کنند که این موضوع به هیچ وجه برای پسر جوان آزار دهنده نیست.

 

 آرنولد

آرنولد شوارتزنگر به همراه دخترانش.

 

 آرنولد

پسران آرنولد

آرنولد شوارتزنگر به همراه پسرانش.


رسانه ها به طور فزاینده ای خبر می دهند که آرنولد شوارتزنگر در شرکت فیزیوتراپیست هدر میلیگان دیده شده است. این زن 27 سال از بازیگر جوانتر است. شایعات حاکی از آن است که اخیراً وی سلامت ترمیناتور را زیر نظر داشته و گفته وقت آن است که از سلامتی او مراقبت کنیم ...

 

 آرنولد

آرنولد با هدر میلیگان.

 

در ادامه موضوع فرزندان افراد مشهور  پدران ستاره ای ، مقاله ما را بخوانید: فرزندان پادشاه موسیقی پاپ مایکل جکسون چه کار می کنند ، به چه چیزهایی رسیده اند و چه شکلی هستند .

 

چه خودرو هایی در کلکسیون خودرو  آرنولد شوارتزنگر وجود دارد

آرنولد شوارتزنگر

 

آرنولد شوارتزنگر معروف یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود و همچنین فرماندار سابق کالیفرنیا است. در طول زندگی طولانی ستاره ای خود ، آرنی توانست کلکسیون خودرو ای چشمگیر از خودرو را جمع آوری کند. این بازیگر صاحب چندین خودرو بسیار جالب و حتی کمیاب است. بیایید نگاه دقیق تری به آنها بیندازیم.


1. دوج چلنجر SRT8

دوج چلنجر SRT8

 

خودرو زیبا و شیک.


یکی از چشمگیرترین خودرو  در پارکینگ آرنولد شوارتزنگر (از جمله به معنای واقعی کلمه) خودرو  دوج چلنجر SRT8 است. این خودرو به رنگ نارنجی روشن رنگ آمیزی شده و مطابق با همه سنت ها دارای نوار مشکی در سراسر بدنه است. این خودرو به یک موتور قدرتمند 6.1 لیتری V8 HEMI با قدرت 425 اسب بخار مجهز شده است.

 

2. Excalibur Series lll Phaeton

Excalibur Series lll Phaeton
موجود در کلکسیون خودرو آرنولد.


آرنولد شوارتزنگر بارها تاکید کرده است که Excalibur یکی از خودرو های مورد علاقه وی است. خودرو اصلاً در پارکینگ رنگ گرد و غبار را نمی بیند. هنگام بازدید آرنولد از لس آنجلس ، اغلب او را می توان در خیابان های شهر با این خودرو لوکس در حال رانندگی دید. Excalibur بین سالهای 1975 و 1979 تولید شده است. این خودرو با پیشرانه 7.5 لیتری با بازده 215 اسب بخار رانندگی می کند.

 

3. HUMMER H1

HUMMER H1
آرنولد عاشق وسایل نقلیه نظامی است.


آرنولد شوارتزنگر ضعف بزرگی نسبت به وسایل نقلیه نظامی دارد. در کلکسیون خودرو او نه یک ، بلکه چندین HUMMER در یک زمان وجود دارد. اغلب اوقات ، بازیگر اولین مدل را رانندگی می کند. جالب اینکه هر دو غول با سوخت های زیستی کار می کنند. برچسب پشت SUV گواه گویای این موضوع است.

 

4. دوج M37

دوج M37

 

یک وسیله نقلیه کلکسیونی نظامی که آرنولد شوارتزنگر فقط برای رویدادهای مضمونی از آن استفاده می کند. این خودرو که در اختیار "ترمیناتور" است ، در دو جنگ کره و ویتنام بوده است. این کامیون از یک موتور 3.8 لیتری 78 اسب بخار نیرو می گیرد.

 

5. جیپ گراند واگنر "فرماندار"

جیپ گراند واگنر
SUV کلاسیک باحال.


خودروتنظیم شده ای که مخصوص آرنولد ساخته شده است. این مدل توسط صنعتگران در پارکینگ تنظیم گمرک ساحل غربی کار شده است. در زیر کاپوت این خودرو کلاسیک باحال 6.6 لیتری Duramax Diesel با قدرت بیش از 500 اسب بخار قدرت دارد. فضای داخلی با چرم تمساح بازسازی شده است. 

 

6. مرسدس Unimog نسخه آرنولد شوارتزنگر

مرسدس Unimog
یکی از این موارد توسط آرنی امضا شده است.

 

نسخه ویژه Unimog که در نسخه محدودی منتشر شد. یکی از این خودرو ها مدت ها در کلکسیون خودرو آرنولد بود که هدیه سازنده بود. این خودرو با پیشرانه 6.3 لیتری تولید 320 اسب بخار از کلکسیون خودرو ستاره اخیراً در حراجی به فروش رسیده است. در سالن آرنی یک امضا و عکس برای صاحب جدید خوش شانس گذاشت.

 

7. پورشه 911

 پورشه 911
خودرو باحال برای یک پسر باحال.


پورشه 911 افسانه ای نیز در در پارکینگ آرنولد جایگاه خود را می گیرد و بدنه 997 کانورتیبل نقره ای رنگ شده است. این خودرو به یک موتور 3.8 لیتری biturbo با قدرت 480 اسب بخار مجهز است. آرنی اغلب در طول تابستان با پورشه رانندگی می کند.

 

8. مرسدس SLS

مرسدس SLS
آرنولد کانورتیبل های زیادی دارد.


یکی دیگر از کانورتیبل های موجود در کلکسیون خودرو شوارتزنگر. تعجب نکنید ، زیرا شما باید بیشتر در کالیفرنیای آفتابی رانندگی کنید. این خودرو های لوکس از یک موتور V8  استفاده می کند که 571 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خوش تیپ قادر است تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت را فقط در 3.7 ثانیه سرعت بگیرد.

 

9. Gelaendewagen Kreisel

Gelaendewagen Kreisel
با دوستان و یک SUV عالی.  / عکس


البته ، "مرد بزرگ" همچنین "Gelik" بزرگ دارد. علاوه بر این ، آرنولد یک نمونه تنظیم شده از کرایسل را در پارکینگ خود دارد. سازنده بصورت سفارشی برای این خودرو ، از جمله داشبورد را تغییر داده و چندین نوآوری جالب اضافه کرده است. مخصوصاً برای آرنولد ، یک موتور 490 اسب بخار در SUV نصب شد.

 

10. بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس

بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس
بهترین خودرو دنیا.


در تکمیل بررسی کلکسیون خودرو بازیگر مشهور ارزش این هایپرکار را دارد. خودرو "بالا" از یک موتور W16 با چهار توربین استفاده می کند. خروجی موتور به 1200 اسب می رسد. حداکثر سرعت 410 کیلومتر در ساعت است. یکی از معدود خودروهای سیاره زمین که در بازار ثانویه می بیند ، ارزش خود را از دست نمی دهد. با این حال ، آرنی قطعاً قصد خلاص شدن از شر او را ندارد.

 

11. بنتلی کانتیننتال GTC

بنتلی کانتیننتال GTC

 

آرنولد خودروهای اسپرت لوکس خود را نیز انکار نمی کند. به عنوان مثال ، در مجموعه او چنین بنتلی کانتیننتال GTC نیز بسیار مدرن شده است. پس از کار مکانیک خودرو ، اصلی در این GTC فقط طراحی بدنه بود. حتی تریم داخلی کانورتیبل نیز کاملاً جایگزین شده است.

 

هامر H2

آرنولد

مجموعه آرنولد شوارتزنگر دارای خودروهای بسیار متنوعی است. اغلب ، کانن اصلی هالیوود در نسخه های غیرنظامی SUV های ارتش دیده می شود. چندین هامر H2 در مجموعه آرنولد وجود دارد. از جمله خودرویی که توسط مکانیک خودرو از موتور احتراق داخلی به هیدروژنی تبدیل شده است.

و بیشتر: M47 PATTON

 آرنولد
سرگرمی پسر بزرگ


و همچنین یک تانک واقعی در کلکسیون خودرو  آرنولد وجود دارد! M47 آمریکایی از سال 1951 تا 1953 تولید شده است. در همان زمان ، خودرو های جنگی تا سال 1990 در خدمت بود. در کل زمان ، بیش از 8 هزار تانک از این نوع تولید شده است.

 

کاربر گرامی اگر به  کلکسیون خودرو علاقه دارید کلکسیون خودرو ژان کلود ون دام  و  کلکسیون خودرو سیلور استالونه را ببینید

نظرات

۱۴۰۰/۴/۵سرویس پخش نتفلیکس یک سریال جاسوسی را با بازی آرنولد شوارتزنگر سفارش داد . شوارتزنگر گفت: "طرفداران از سراسر جهان سالها از من چنین سریال جاسوسی دیوانه واری خواسته اند و اکنون به لطف شرکای شگفت انگیز ما در Skydance و Netflix ، آنها در نهایت آن را دریافت می کنند." ذکر شده است که شوارتزنگر همچنین تهیه کننده اجرایی پروژه خواهد شد. در این سریال پدر (شوارتزنگر) و یک دختر (مونیکا باربارو) حضور خواهند داشت که می فهمند هر دو سالها مخفیانه در سازمان سیا کار کرده اند . خلاصه داستان این سریال در پس زمینه دسیسه جاسوسی ، اکشن و شوخ طبعی خواهد بود. در پایان ژانویه 2021 ، آرنولد شوارتزنگر علیه ویروس کرونا واکسینه شد. "من هرگز از قرار گرفتن در صف خوشحال نبودم. اگر می توانید ، با من همراه شوید و یک واکسیناسیون دریافت کنید. اگر می خوای زنده بمونی با من بیا! " - او جمله معروف خود را از "نابودگر" در شبکه های اجتماعی نقل کرد.

۱۴۰۰/۴/۵آرنولد محبوب نبود: والدین توجه بیشتری به پسر بزرگشان مینهارد داشتند. کار آرنولد این بود که ساعت 6 صبح بیدار شود و تمام کارهای خانه را قبل مدرسه انجام دهد. پدر اصرار داشت که آرنولد فوتبال را برای داشتن فرم بدنی خوب دنبال کند. این پسر جرات نداشت از والدین سختگیرانه خود سرپیچی کند ، اما در سن 14 سالگی فوتبال را تغییر داد و بدن سازی را دوست داشت. آرنی هر روز به ورزشگاه در گراتس می رفت. این موضوع باعث ناراحتی پدرش شد ، که نافرمانی را تحمل نمی کرد. حقایق موجود در زندگی نامه آرنولد شوارتزنگر در مورد فضای خانواده روشن است. در سال 1971 ، برادر آرنولد ، مینهارد ، در یک حادثه مست شد و درگذشت. آرنی نه به مراسم خاکسپاری برادرش آمد و نه برای خداحافظی از پدرش آمد.

۱۴۰۰/۴/۵در سن 18 سالگی ، آرنولد به ارتش پیوست. پس از خدمت ، او برای زندگی در مونیخ نقل مکان کرد. در آنجا آرنولد برای کار در یک باشگاه تناسب اندام استخدام شد. در جوانی ، آرنولد آنقدر بی پول بود که مجبور شد درست روی زمین ورزشگاه بخوابد. سختی ها اثری در شخصیت و رفتار آرنولد برجای گذاشت. او دائماً درگیر دعوا می شد ، به طور منظم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می شد. و گرچه آرنی به زودی خودش رئیس سالن ورزشی شد ، اما این بدهی های او را کم نمی کرد.

۱۴۰۰/۴/۵زندگی به عنوان یک بدنساز از سال 1966 آغاز می شود. آرنولد شوارتزنگر به طور غیر منتظره ای به مرحله دوم مسابقه "آقای جهان" راه می یابد. سال آینده عنوان مورد انتظار "آقای جهان - 1967" را به ارمغان می آورد. 1968 همچنین برای بازیگر آینده خاص می شود. جو ویدر ، ناشر مجله بدن سازی ، او را به ایالات متحده دعوت کرد. در آنجا آرنی در مسابقه "آقای جهان - 1968" که توسط IFBB برگزار شد شرکت کرد. پس از اتمام مقام دوم ، بدنساز ، که منحصراً بر رهبری تمرکز دارد ، در ابتدا دلسرد می شود ، اما نه برای مدت طولانی. آرنی سخت تمرین می کند و به زودی دو پیروزی در مسابقات Mr. Universe (NABBA و IFBB) ربود. در سال 1970 ، هیچکس برابر شوارتزنگر نبود. برای 5 سال متوالی ، او مالک دائمی عنوان "Mr. Olympia" می شود و تبدیل به یک افسانه می شود. مرد واقعاً موفق شد در این ورزش به اوج برسد.

۱۴۰۰/۴/۵شوارتزنگر بعد از سال 1980 فعالیت ورزشی خود را به پایان رساند. سهم ترمیناتور در رواج بدن سازی بی حد و حصر تلقی می شود. وی نویسنده دائره المعارف پرورش اندام است که در سال 1985 در 10 هزار نسخه منتشر شد. در آن ، بدنساز معروف در مورد همه تفاوت های ظریف تمرین برای هر گروه عضلانی صحبت کرد. برای پیروان ورزش های قدرتی ، این کتاب به یک مرجع تبدیل شده است. از سال 1969 ، شوارتزنگر ، مانند بسیاری از بت های بدن سازی خود ، بازی در فیلم ها را آغاز کرد. اما مشکلات آرنی بیش از حد توده عضلانی (115 کیلوگرم با قد 188 سانتی متر) و لهجه آلمانی قابل توجه بود. بنابراین ، به یک هنرمند تازه کار منحصراً نقش های اپیزودیک با حداقل متن اختصاص داده می شود. برای اینکه بیشتر در پس زمینه باقی نماند ، آرنی در کلاس های بازیگری شرکت می کند ، تا آنجا که ممکن است وزن را کاهش می دهد و از لهجه آلمانی خلاص می شود.

۱۴۰۰/۴/۵ بیوگرافی سینمایی آرنولد شوارتزنگر با فیلم "هرکول در نیویورک" آغاز می شود. متعاقباً ، او این فیلم را دوست داشتنی ترین فیلمی که مجبور به بازی در آن بود می نامد. اگرچه عموم مردم تصاویر دیگر این بازیگر-بدنساز تازه کار را بسیار قاطعانه می پذیرند. برای مدت زمان طولانی ، هزینه های آرنولد نسبتا کم باقی مانده است. در ابتدا شوارتزنگر آنقدر ضعیف بازی کرد که نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی شد. شوارتزنگر پس از اکران فیلم "کونان ویرانگر" در سال 1982 به ستاره سینمای جهان تبدیل شد. منتقدان این تصویر را رد کردند ، اما تماشاگران با ظرفیت سینما را پر کردند. برای دنباله "کونان ویرانگر" ، این بازیگر از قبل 5 کیلوگرم وزن اضافه کرد. سازندگان فیلم به فکر دنباله ای بودند اما در این زمان آرنی توسط پروژه دیگری جذب شد. در نتیجه ، نقش اصلی به کوین سوربو داده شد و تصویر "Kull the Conqueror" نامگذاری شد.

۱۴۰۰/۴/۵در 1984 ، فیلم نابودگر جیمز کامرون منتشر شد و آرنولد شوارتزنگر به یک قهرمان اکشن تبدیل شد. و با انتشار اواخر دهه 80 فیلم های پرطرفداری مانند "کماندو" و "غارتگر" ، حرفه آرنی به سرعت در حال شتاب گرفتن است.

۱۴۰۰/۴/۵ین بازیگر در تلاش است تا از نقش قاتل ساکت دور شود. به همین منظور در کمدی ها بازی کرد. وقتی این هنرمند موفق شد در کمدی «جوزا» که قول محبوبیت را دارد ، نقشی را بدست آورد ، حتی حق الزحمه ای را درخواست نکرد بلکه فقط درصدی از فروش را درخواست کرد. تصویری که آرنولد در آن با دنی دیویتو بازی کرده است ، با موفقیت چشمگیر تماشاگران روبرو شده است. در سال 1990 ، برای این نقش ، به شوارتزنگر جایزه Kids Choice در نامزدی بازیگر محبوب اعطا شد. حالا او به دفعات در فیلم های اکشن در کمدی ها بازی کرده است. فیلم های کمدی مانند "پلیس مهد کودک" ، "دروغ های واقعی" و "جونیور" (با همان دی ویتو) به مردم ثابت کردند که آرنی قادر به چیزی بیش از اینکه فقط مشت خود را تکان دهد ، است

۱۴۰۰/۴/۵در سال 1991 ، فیلم اکشن خارق العاده Terminator 2: Judgment Day که مشهورترین فیلم اکشن شوارتزنگر به حساب می آید ، در اکران های بزرگ منتشر شد . این بازیگر به جای شخصیت منفی قاتل سایبورگ ، نقش مثبت یک ماشین را بازی کرد ، نه خالی از احساسات انسانی. این فیلم برای بازیگر شهرت و اعتبار جهانی به ارمغان آورد. درآمد حاصل از نقش های فیلم ، سرمایه گذاری هوشمندانه و داشتن مشاغل املاک و مستغلات بود. شوارتزنگر همچنین به فروش بازی های ویدیویی و کمیک علاقه مند شد برای فیلم "نابودگر 3" آرنی رکورد 30 میلیون دلار را دریافت کرد و بخشی از پول را با گروه تقسیم کرد. کارهای او برنده چندین جایزه معتبر است ، گرچه نامزدهای زیادی برای "تمشک طلایی" دریافت کرده است. "تمشک طلایی" دیگری توسط فیلم اکشن "پایان جهان" به شوارتزنگر داده شد که در آن جایگزین تام کروز شد . هیجان خارق العاده "روز ششم" با موضوع شبیه سازی مبهم به نظر می رسید. آرنولد همزمان در 3 دسته نامزد دریافت "تمشک طلایی" شد.

۱۴۰۰/۴/۵شاید به همین دلیل است که تماشاگران در فیلم کمدی اکشن "آخرین قهرمان ژانر اکشن" ، جایی که او خودش را بازی می کرد ، چنین مرد سختی ، آرنی را به عنوان یک کمئو دوست داشت. به نظر می رسید شوارتزنگر از همان نوع شخصیت هایی که هواداران فیلم از آنها خسته شده اند ، خندیده است. به درخواست بازیگر ، گروه راک AC / DC موسیقی متن "Big Gun" را نوشت در سال 2003 ، پس از انتشار فیلم Terminator 3: Rise of the Machines ، شوارتزنگر 56 ساله سینما را به خاطر سیاست ترک کرد. این بازیگر در انتخابات فرماندار کالیفرنیا پیروز شد. فیلمبرداری برای این دوره عملاً متوقف می شود. بعد از فرمانداری ، آیرون آرنی به صنعت فیلم برمی گردد.

۱۴۰۰/۴/۵در سال 2012 ، شوارتزنگر خاطره ای با عنوان Total Recall: My Incredely True Life of Life منتشر کرد. در سال 2013 ، فیلم "بازگشت قهرمان" با حضور شوارتزنگر در نقش اصلی روی صفحه نمایش ظاهر می شود. در همان سال ، طرفداران فیلم "نقشه فرار" را تماشا می کنند ، جایی که آرنولد با زندانی سیلوستر استالونه بازی می کند. در آوریل 2014 ، این هنرمند بر روی نقش فیلم اکشن خارق العاده Terminator Genisys ، بیش از نقش Terminator T-800 ، کار می کند. اولین نمایش این فیلم در تابستان سال 2015 انجام شد.

۱۴۰۰/۴/۵ترسناک "مگی" شوارتزنگر را به طرز شگفت انگیزی متفاوت - ایستا و غم انگیز ارائه داد. در فیلم حمله به زامبی ها ، آرنی نقش پدر دختری را گرفت که توسط هیولاها گزیده شده است. او یک انتخاب دارد - اینکه دخترش را به قرنطینه بفرستد ، جایی که او به هر حال می میرد ، یا اینکه با یک بار شکنجه به زندگی او پایان دهد. در سال 2003 ، آرنولد سی و هشتمین فرماندار کالیفرنیا شد. شوارتزنگر در فعالیت های خود مجبور شد با مخالفت قدرتمندی روبرو شود ، که توانست رتبه او را به طور قابل توجهی کاهش دهد. و با این حال برای دوره دوم در سال 2006 مجدداً انتخاب می شود و تا سال 2011 رهبری می کند.

۱۴۰۰/۴/۵ساکنان کالیفرنیا شوارتزنگر را به خاطر مبارزات انتخاباتی خود با هدف کاهش هزینه ها به یاد می آورند. او شخصاً نمونه ای را مطرح كرد و از پرداخت آن امتناع كرد. و با این وجود استاندار نتوانست از کسری بودجه حاد عبور کند. تلاش برای پر کردن خزانه داری از طریق کاهش کارمندان دولت و افزایش مالیات ، همواره با اعتراض اتحادیه های کارگری همراه بوده است. این ایالت که توسط آرنولد شوارتزنگر هدایت می شد کم ترین آسیب را از پیامدهای بحران جهانی متحمل شد. با وجود عضویت در حزب جمهوری خواه ، آرنولد شوارتزنگر موفق شد به صورت غیابی با رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ اختلاف کند . وی پیش از ورود به سیاست ، میزبان نمایش "نامزد" بود. بعد از اینکه ترامپ کارهای بهتری برای انجام دادن داشت ، آرنی جای او را گرفت. با این حال ، دونالد این برنامه را فراموش نکرد و یکبار بازیگر را به افت رتبه برنامه متهم کرد. به همین دلیل ، آرنی پیشنهاد کرد که مکان های خود را عوض کند ، زیرا رئیس دولت یک متخصص رتبه بندی عالی است. در همان زمان ، فرماندار سابق قول داد که در زیر دست او "مردم دوباره با آرامش خواهند خوابید".

۱۴۰۰/۴/۵ پس از بازگشت به سینما ، آرنی به طور فعال وارد کار شد. در اکتبر 2016 ، مشخص شد که این بازیگر در فیلم روسی-چینی "راز مهر اژدها" بازی خواهد کرد. سفر به چین »که دنباله فیلم پردرآمد روسیه در سال 2014« Wii »به حساب می آید. به گفته تهیه کنندگان ، جکی چان نیز در این فیلمبرداری شرکت خواهد کرد. در ابتدا قرار بود آگوست 2018 برگزار شود ، سپس به نیمه اول سال 2019 موکول شد. در طول این مدت ، سازندگان فیلم های پرفروش امیدوارند بتوانند مسائل مربوط به سانسور را حل کنند ، بدون آن هیچ پروژه ای در چین قادر به انجام این کار نیست.

۱۴۰۰/۴/۵فیلم ترسناک " پس از آن " بر اساس سقوط هواپیما در آلمان در اول ژوئیه 2002 ساخته شده است. سپس هواپیمای روسی حامل 52 کودک با هواپیمای باری در هوا برخورد کرد. از جمله دلایل برخورد می توان به خطای اعزامی پیتر نیلسن اشاره کرد . در آن فاجعه وحشتناک ، همسر ، پسر و دختر شهروند روسیه ، ویتالی کالوف درگذشت . در سال 2004 ، وی نلسون را در آستانه خانه خود کشت. یک سال بعد ، دادگاه سوئیس این مرد را به 8 سال زندان محکوم کرد اما کالوف پس از 2 سال به دلیل رفتارهای مثال زدنی آزاد شد. یک سال بعد ، او معاون وزیر ساخت و معماری اوستیای شمالی شد. به گفته خود کالوف ، هیچ کس در مورد فیلمبرداری فیلم به او نزدیک نشده است. و خودش دوست دارد که فیلمنامه تا حد ممکن به حقایق مندرج در پرونده نزدیک باشد.

۱۴۰۰/۴/۵زندگی شخصی آرنولد شوارتزنگر همیشه در اوج علاقه است. اولین رابطه جدی او با یک معلم انگلیسی باربارا اوتلند بیکر آغاز شد. این عاشقانه در سال 1974 به این دلیل به پایان رسید که دختر می خواست یک زندگی خانوادگی معمولی داشته باشد ، و آرنولد از ایده چنین زندگی متنفر بود. در اواسط دهه 70 ، شوارتزنگر همزمان دو عاشقانه داشت - با آرایشگر سو موری و روزنامه نگار تلویزیونی ماریا شریور ، خواهرزاده جان اف کندی . وقتی سو اصرار کرد که آرنولد تصمیم بگیرد ، آرنی ماریا را انتخاب کرد.

۱۴۰۰/۴/۵ در آوریل 1986 ، شوارتزنگر و شرایور همسر شدند. در این ازدواج ، این زوج دارای چهار فرزند بودند. اولین فرزند ، کاترین یونیس ، در سال 1989 متولد شد. پس از وی کریستینا ماریا اورلیا و پاتریک قرار گرفتند . پسر کوچک کریستوفر سارگنت در سال 1997 متولد شد. خانواده شوارتزنگر در یک عمارت بزرگ در برنتوود زندگی می کردند ، که 1 هزار متر مربع مساحت داشت. ) این بازیگر مانند پدرش بچه ها را در سخت ترین نظم و تربیت بزرگ كرد و آنها را وادار كرد كه هر روز صبح تمرین كنند و اتاقها را با نظم كامل حفظ كنند. اگر با چیزهای پراکنده ای روبرو می شد ، بلافاصله آنها را به داخل شومینه می انداخت.

۱۴۰۰/۴/۵در ماه مه 2011 ، رسوایی ای در گرفت. خیانت این هنرمند که مردی خانواده دار و مثال زدنی بود کشف شد. همانطور که معلوم شد ، شوارتزنگر با خدمتکار میلدرد بائنا رابطه داشت و در نتیجه آن پسر نامشروع جوزف بدنیا آمد. آرنی این موضوع را بلافاصله پس از ترک پست فرمانداری نزد همسرش اعتراف کرد. این زوج تقاضای طلاق کردند. دختران شوکه شده دیگر با پدرشان ارتباط برقرار نکردند و پاتریک نام خانوادگی خود را به دوشیزگی مادر خود تغییر داد. به هر حال ، این همان چیزی است که مطبوعات هنگام تغییر نام به صفحه توییتر تصمیم گرفتند. با گذشت زمان ، شورها فروکش کردند ، ماریا و بچه ها آرنولد را بخشیدند. بعداً ، میلدرد گفت که تا همین اواخر او به شوارتزنگر اعتراف نمی کرد که جوزف پسرش است. با بزرگتر شدن پسر ، شباهت ها مشخص شد. اکنون مرد جوان را وارث واقعی ترمیناتور می نامند. برای تولدش ، پدرش به جوزف یک سالن ورزشی داد و در عکس Baena ورزشی کپی شوارتزنگر در نقش کانن است.

۱۴۰۰/۴/۵رسانه ها آخرین عاشقانه آرنولد را هدر ملیگان ، فیزیوتراپیست همراه او می نامند. این زن 27 سال از بازیگر کوچکتر است. زبان های شیطانی شایعه می کنند که در سنین پیری شخصی که 2 بار تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و به همین تعداد با موتورسیکلت تصادف کرده است ، بدون در نظر گرفتن آسیب های سینمایی ، حضور پزشک در این حوالی کاملاً ضروری است. در همان زمان ، شوارتزنگر هنوز مراحل طلاق با ماریا شریور را به پایان نرسانده است.

۱۴۰۰/۴/۵نقش سایبورگ در فیلمبرداری شوارتزنگر به یک نقش اساسی تبدیل شد. برای ششمین قسمت از امتیازات ترمیناتور ، تیم میلر نامزد اسکار ، کارگردان فیلم Deadpool و نویسنده کتاب دختری با خالکوبی اژدها ، مسئولیت این کار را به عهده گرفت. سرانجام ، فیلم جدید مربوط به فیلم های قبلی نیست ، مجری نقش T-800 مشترک است. شخصیت های آرنولد و لیندا همیلتون روی صفحه ظاهر می شوند ، اما چهره های جدیدی نیز به ویژه گابریل لونا به عنوان یک ربات قاتل جدید اضافه می شود. شوارتزنگر برای رقابت با همکار جوان خود ، همانطور که اینستاگرام پیشنهاد می کند ، سخت تمرین می کند.

۱۴۰۰/۴/۵وقتی بازیگر تازه از صندلی فرمانداری جدا شد ، ایده "افسانه کانن" ("شاه کانن") متولد شد. فرض بر این بود که قهرمان شوارتزنگر یک مرد میانسال در راس پادشاهی است ، که تحت شرایط مجبور می شود اسلحه بگیرد. تهیه کنندگان آرزو داشتند که در صورت موفقیت جهانی جدید سینمایی ایجاد کنند و در سال 2014 این پروژه از زمین خارج شد. فیلمنامه توسط پلیس سابق که Aquaman ، Will Bill و Fast و نویسنده Furious کریس مورگان را اختراع کرده است ، نوشته شده است . مشخص نیست که چه اشتباهی رخ داده است ، اما مخاطبان آرنولد-کانان را نمی بینند.

۱۴۰۰/۴/۵ اما بازیگری که در خارج از ایالات متحده متولد می شود و چشم انداز رئیس جمهور شدن ندارد ، در فیلم خارق العاده "کونگ فیوری" بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام ساخته دیوید سندبرگ نقش رئیس دولت را بازی می کند. علاوه بر این دو ، مایکل فاسبندر و دیوید هسلهوف در این فیلم نقش دارند . شوارتزنگر در حال تولید و برای اولین بار در این حرفه ستاره های سریالی است که هنوز هم با نام Outrider ذکر شده است. آرنولد در لباس یک مارشال فدرال ظاهر می شود و مشغول گرفتن مجرمان است. کمدی "سه قلوها" دنباله "جوزا" است. ادی مورفی به آرنولد و دیویتو پیوست . این بازیگر سیاه پوست نقش یک برادر دیگر را بازی خواهد کرد که در نتیجه یک آزمایش متولد شده است.

در ادامه بخوانید...