افراد مشهور که قربانی کروناویروس شدند

کروناویروس تمام دنیا را در دست گرفته است و به نظر می رسد که متوقف نخواهد شد. کروناویروس نسبت به همه بی رحم است و برای او فرقی نمی کند که یک فرد دارای چه وضعیتی باشد و در میان قربانیان کروناویروس افراد مشهور زیادی وجود دارند. کسانی که نتوانستند با این بیماری کنار بیایند را به یاد بیاورید.یاد تمام قربانیان کروناویروس گرامی باد

 

آدام شلسینگر ، خواننده آمریکایی

سه بار برنده جایزه امی ، برنده جایزه گرمی ، برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب ، آدام شلسینگر به یک دستگاه تنفس مصنوعی وصل شد ، اما نتوانست از عوارض ناشی از عفونت کروناویروس بهبود یابد. او 52 سال داشت.
 

 

لی Fierro بازیگر آمریکایی

مادر پسری که در فیلم Jaws توسط یک کوسه خورده شد ، نقشی است که شهرت Fierro را به ارمغان آورد.این بازیگر 91 ساله در یک شبانه روزی زندگی می کرد و از عوارض ناشی از COVID-19 درگذشت.
 

 

ترنس مک نالی

یکی از نمایشنامه‌نویسان مشهور زمان ماست: نمایشنامه‌های او در صحنه های کل دنیا به صحنه می رود. مک نالی از بیماری مزمن ریه رنج می برد و به همین دلیل بدن او نتوانستد با ویروس مقابله کند. ترنس 82 ساله بود.
 

 

فرانسیسکو گارسیا بازیکن فوتبال

شاید این ورزشکار یکی از جوانترین قربانیان coranavirus باشد - این بازیکن اسپانیایی تنها 21 سال سن داشت. مشخص است که چند هفته قبل از این ، این بازیکن به انکولوژی تشخیص داده شد. عفونت کورون ویروس وضعیت در حال حاضر دشوار او را تشدید می کند - بدن نمی تواند با ویروس مقابله کند.
 

 

مارک بلوم بازیگر

این بازیگر آمریکایی در سال 1985 مشهور شد 69 ساله بر اثر عوارض ناشی از COVID-19 درگذشت
ادی بزرگ ، بازیگر
 

 

ادی لارژ کمدین

ادی برای همه کاره بودنش مشهور بود. او نه تنها یک کمدین درخشان بود ، بلکه در فیلم ها نیز بازی کرد ، آواز خواند ، فیلمنامه ها را نوشت. به گفته پسرش ، این پدر 78 ساله با نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شد و در آنجا او تاج ویروس گرفت. متأسفانه بدن ضعیف نتوانسته است با این بیماری مقابله کند.
 

 

گویو بنیتو ، بازیکن فوتبال

مدافع افسانه ای رئال مادرید به همراه این تیم 11 عنوان کسب کرد. در سالهای اخیر ، وی با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم کرده است و ابتلا به کروناویروس تنها وضعیت او را بدتر کرد. این ورزشکار 73 ساله بود.
 

 

آلن گارفیلد ، بازیگر

وی در فیلمبرداری بیش از صد اثر ، بار کارگردانان مشهوری چون فرانسیس کوپولا ، رومن پولانسکی و دیگران بازی کرد. بینندگان او را در فیلم "دروازه نهم" به خوبی به یاد می آورند.
گارفیلد 80 ساله در 7 آوریل در کالیفرنیا درگذشت و نتوانست با عفونت کروناویروس کنار بیاید.
 

 

موریس باریار ، بازیگر

یکی از مهمترین آثار این بازیگر فرانسوی ، حضور وی در کمدی "بلوند در یک چکمه سیاه" بود. در یک زمان او با بازیگران مشهوری چون آلن دلون و ژان پاول بلموندو بازی کرد.
در ماه مارس ، باریار 87 ساله در بیمارستان با مشکلات ریه بستری شد و به علت بیماری کرونوروئید بستری شد. افسوس که ، این درمان که تقریباً یک ماه به طول انجامید و نتیجه ای نداد.
 

 

ماریا ترزا شاهزاده خانم اسپانیایی

اگر شاهزاده انگلیسی چارلز و همکارش از موناکو آلبرت توانستند با کروناویروس کنار بیایند ، اما ماریا ترزا خوش شانس نبود. دختر عموی پادشاه سلطنتی اسپانیا ، فیلیپ ششم ، در پایان سال مارس در سن 86 سالگی در پاریس درگذشت.
 
شیمون اوشتین ، هنرمند
شیمون در اوکراین متولد شد و در اواخر دهه 70 به ایالات متحده نقل مکان کرد. مجموعه ای از آثار "دختران تحت پوشش" (1984) گذر او به دنیای هنر بزرگ شد. از آن زمان ، شیمون یکی از مشهورترین هنرمندان معاصر آمریکایی به حساب می آمد.همانطور که یکی از دوستان او در شبکه های اجتماعی اعتراف کرد ، شیمون 70 ساله یکی دیگر از قربانیان کرونا بود.
 

 

جان پرایم ، خواننده

باب دیلن استعداد پرنا را که یکی از مشهورترین خواننده های کشور زمان ما بود ، تحسین کرد. مشخص است که در سالهای اخیر جان با سرطان دست و پنجه نرم می کرد ، و پزشکان حتی مجبور به قطع یک ریه شدند.
در اواسط ماه مارس ، این خواننده پس از بازگشت از تور اروپا ، مبتلا به کروناویروس شد. چند روز بعد این مرد در شرایط جدی در بیمارستان بستری شد. در ماه اکتبر ، این ستاره 74 ساله می شد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید