عاشقان اثر رنه ماگریت

در

رنه ماگریت

 (Lovers  (1928 ،  عاشقان یک نقاشی کوچک  به ابعاد 54 × 73.4 سانتی متر است که توسط رنه ماگریت در پاریس در سالهای 1927-28 ، کشیده شده ، که در آن هویت چهره ها به طور مرموزی با پارچه سفید پوشیده شده است. (در گالری ملی استرالیا) و همان نقاشی با همان عنوان ، به طور مشابه با تاریخ و به همان اندازه ، The Lovers  در مجموعه ریچارد اس. زایسلر ، نیویورک است ، که در آن همان سرهای کفن شده زن و مرد که در نقاشی گالری ظاهر می شوند و سعی می کنند یکدیگر را از طریق پارچه ای خاکستری ببوسند.

 

رنه ماگریت ، هنرمند بلژیکی ، بیشتر به عنوان یکی از رهبران جنبش هنری تأثیرگذار سوررئالیسم قرن بیستم شناخته می شود . این نقاشی ، چهره  یک مرد را با کت و شلوار مشکی که در آغوش  یک زن که لباس قرمز پوشیده شده است ، به تصویر می کشد. این چهره ها یکدیگر را می بوسند ، اما جالب اینکه از میان حجاب ها ، و این همان چیزی است که تصویر را مانند بسیاری از آثار ماگریت مطرح می کند.حتی امروز ، عاشقان یکی از محبوب ترین و تحلیلگرترین آثار رنه ماگریت است که باعث می شود زیاد فکر کنید.

 

منشأ این نقاشی در تخیل ماگریت به منابع مختلفی نسبت داده شده است. مانند بسیاری از همکاران سورئالیست ، ماگریت مجذوب "Fantoma" ، قهرمان سایه دار سریال تریلر شد و اندکی پس از آن در فیلم های ساخته شده توسط لوئیس فیویلاد ، که برای اولین بار در سال 1913 به نمایش درآمد . هویت "Fantoma" هرگز آشکار نمی شود. او در فیلم ها با پارچه یا جوراب زنانه که روی سرش را پوشانده شده است ، ظاهر می شود.

 

تفسیر دیگری برای سرهای کفن شده در نقاشی های ماگریت خاطره خودکشی مادرش گفته شده است. در سال 1912 ، هنگامی که ماگریت تنها سیزده سال داشت ، مادرش خود را در رودخانه سامبر غرق کرد. هنگامی که جسد او در رودخانه پیدا شد ، ظاهراً لباس روی سر او پیچیده شده بود.

 


ماگریت گفت: " نقاشی های من تصاویری هستند که هیچ چیزی را پنهان نمی کنند ... آنها باعث ایجاد راز می شوند و واقعا وقتی شخصی یکی از آثار من را می بیند ، این سؤال ساده پرسیده می شود: معنی آن چیست؟ این  هیچ معنایی ندارد  ،  رمز و راز به معنای هیچ چیز نیست بلکه ناشناخته است . "

رنه ماگریت همیشه در نقاشی های خود درباره فریبکاری هر آنچه که قابل مشاهده است و رمز و راز پنهان آن صحبت می کند ، که معمولاً شخص متوجه آن نمی شود. به همین دلیل است که نقاشی های او غالباً rebus خوانده می شوند که راز ها و اسرار جهان را پنهان می کند اما برخلاف معماهای معمولی ، حل آنها تقریبا غیرممکن است ، زیرا آنها درباره جوهر هستی سؤالاتی را مطرح می کنند

 

خود ماگریت به توضیحاتی که رمز و راز تصاویر او را تفسیر می کند ، اعتراضی نکرد. سبک واقعیت وی عمداً از این فرض جلوگیری می کند که این تصاویر صرفاً بیان خیال شخصی یا عصبیت خصوصی هستند. اینها تصاویر محاسبه شده برای باز کردن قسمت تاریک ذهن هستند. در عاشقان ، یک زن و یک زن با یک ژست دوستانه ، تقریباً گویی که در حال گرفتن عکس هستند، بسیار نزدیک هم ایستاده اند. این می تواند یک عکس فصلی از تعطیلات باشد ، با اشاراتی به رنگ سبز حاشیه نورماندی و دریای آن.

 

اما پارچه ساده کفن هایی که سر عاشقان را می پوشانند ، از صورت آنها به عقب چرخیده و مانند طناب  بر روی شانه های آنها حلقه می زند ، با یک نظر خیلی معمولی ، صمیمیت خود به خودی این 'عکس تعطیلات' تبدیل به یک عامل از خود بیگانگی ، خفه شدن و حتی مرگ می شود.  

 

تفسیرهای مختلفی از "عاشقان" وجود دارد ، از جمله این تصویر از عدم توانایی ما برای آشکار کردن کامل ماهیت واقعی ، حتی اگر در آغوش یکدیگر هستیم می باشد. افراد پنهان از ویژگی مشترک بسیاری از نقاشی های ماگریت است. وی جسد مادرش را در یك كابوس خیس پیچیده در اطراف صورت او دید و عده ای اظهار داشتند كه این آسیب دیدگی موجب شده است كه وی در كارهای خود چهره های  ناشناس را نشان دهد. با این حال ، هنرمند این موضوع را انکار کرد.

رنه ماگریت

 عاشقان (1928) ، رنگ روغن روی بوم است که دو فرد را در آغوش همدیگر ترسیم کرده است. زن و مرد از طریق حجاب یکدیگر را می بوسند. آنها در یک اتاق با دیوار پشتی ، دیوار جانبی و سقف واقع شده اند. دیوار پشتی به رنگ آبی خاکستری با سایه روشن تر در نیمه پایینی و سایه تیره تر در نیمه فوقانی است. دیوار جانبی به رنگ قرمز آجری است که در قسمت پایین آن کم رنگ تر است و به سایه ای تیره تر از بالا مخلوط می شود. سقف به رنگ سفید است و دارای  تزئیناتی در امتداد مرز دیوار قرمز است اما در امتداد مرز دیواره آبی-خاکستری ادامه نمی یابد.

 

چهره مرد کت و شلوار مشکی پوشیده و کراوات آن را با پیراهن سفید محکم می پوشاند.  زن  لباس محلی  قرمز و بدون آستین پوشیده است. بازوی برنزه زن در معرض دید است. مرد نسبت به زن در موقعیت مسلط قرار دارد. هر دو سرپوش دارای یک سفید رنگ هستند که کاملاً صورت و گردن انها را می پوشانند. در هر دو شکل ، حجابها در مقابل قسمت جلوی صورت و بالای سر محکم و سپس در سمت پشت از دید پنهان شده است. چهره زن کمی به سمت چپ کج چرخیده تا معشوق برجسته تر شود و نمای مشخص بینی خود را نشان دهد.

 

عناصری که این نقاشی را تشکیل می دهند اتاق و عاشقان هستند. برخلاف صحنه شهوانی و عاشقانه The Kiss by Gustav Klimt ، ماگریت دو چهره را با صورت پوشانده از پارچه سفید ، منجمد شده در یک محیط مبهم و قادر به برقراری ارتباط واقعی یا لمس کردن ارائه نکرده ، بسیاری از آنها می دانند که آیا این بوسه انکار عشق  است؟ . پارچه شبیه به مرگ ، این دو چهره را برای همیشه از هم جدا نگه می دارد و به همین ترتیب فضایی از اسرار را ایجاد می کند . نحوه نقاشی اتاق تقریباً ناچیز به نظر می رسد. رنگ های جسورانه سایه انداخته شده و هیچ پنجره ای برای چشم انداز وجود ندارد. اما دیدن اتاق با چنین انواع مختلف دیوارهای رنگی غیر معمول است. عاشقان موضوع اصلی  بوم هستند که بیشترین رمز و راز و فتنه را به آن می افزایند.

 

نحوه قرارگیری هر دو آنها پیشنهادگر است. مرد با شانه های زاویه دار در موقعیتی مسلط قرار دارد. به نظر می رسد که زن  بیشتر در حال خم شدن به عقب است. مهمترین جنبه عاشقان حجاب است. در واقع این یک نقاشی کاملاً پررنگ است اما با پوشاندن چهره ها با حجاب ، بسیار جالب تر و تحریک کننده به نظر می رسد. تأثیر روانی با همه این عناصر به مراتب بیشتر است. رنگ آبی با آرامش یا آب همراه با زندگی است.

 

رنگ قرمز با عصبانیت ، شهوت و عشق همراه است ، در حالی که رنگ سفید با خلوص همراه است و کمترین آن را نشان می دهد. سیاه معمولاً با مرگ همراه است که مرد ممکن است نماینده آن باشد. زن لباس قرمز پوشیده است که ممکن است به معنای عشق یا شور باشد. حجاب ها از رنگ سفید یا مایل به خاکستری است و بسته به نوع مشاهده آن می تواند به معنای خلوص باشد یا معنای خلوص و محو شدن را دارد. تلاش برای جمع کردن همه این عناصر برای تشکیل یک معنی واحد ، کار دشواری است. این اوج عناصری است که قرار است بیننده را تحت تأثیر قرار دهد.عاشقان نقاشی ای از این دست است که فتنه و ذهن را تحریک می کند.


اگر داستان غم انگیز مادر رنه ماگریت (جزئیات بیشتر در زندگینامه این هنرمند آمده ) را در نظر نگیرید ، یک مورد دیگر وجود دارد. نسخه در مورد دلایلی که هنرمند دوست دارد مردم "ناشناس" را به تصویر بکشد. این واقعیت که ماگریت طرفدار مشتاق فیلم ها بود ، بخصوص فیلمهای مربوط به سالهای 1913-1914 Fantoma ، به کارگردانی لوئیز فیواد. به گفته برخی منتقدان ، این شور و شوق در کار هنرمند تأثیر گذاشته و عشق به بازی پنهان و جستجو را در او بیدار کرده است.

 

در مورد نقاشی های "عاشقان" تعبیرهای زیادی وجود دارد. و دو تا از آنها کاملاً مخالف یکدیگر هستند. اولین چیزی که ماگریت در نقاشی به تصویر کشیده است توصیف عبارت محبوب و آشنای "عشق کور است". نابینایی  مطلق: شخصیت های نقاشی یک راز  برای دیگران و برای همدیگر هستند ، علاوه بر این ، آنها آنقدر با شور و هیجان هستند که شما نمی توانید چیزی را در اطراف ببینید یا بشنوید.

 

این ما را به این واقعیت سوق می دهد که چهره های عاشقان بسته است. اما در اینجا این سؤال مطرح می شود - از این گذشته ، نه تنها چشم بسته است ، بلکه تمام صورت بسته است ، و این بدان معنی باشد که عشق همه جانبه است ، به همین دلیل شما نه تنها دنیای اطراف خود را متوجه نمی شوید بلکه فرد مقابل شما نیز قرار می گیرد و فقط احساسات به چشم می آید.منتقدان دیگر معتقدند که چهره های عاشقان با حجاب پوشیده شده است تا نشان دهند عشق چطور دست نیافتنی و توهم آور است. اما برخی دیگر با اشاره به اینکه چهره های بسته قدرت عظیمی از عشق را اثبات می کنند ، این نظریه را رد می کنند - عاشقان نیازی به دیدن یکدیگر برای دوست داشتن ندارند.

 

با این حال ، بسیاری که با دقت مطالعه نقاشی " عاشقان"، تعبیر نابینایی عشق بسیار پیش پا افتاده به نظر می رسید. زندگی بسیار خوب این هنرمند انکار کامل این ایده بود. در چهارده سالگی ، وی با جورجته برگر آشنا شد ، در بیست و چهار سال با او ازدواج کرد و برای چهل و پنج سال او تنها زن ، مدل و عشق نقاش بود. آیا این هنرمند در تمام زندگی کور بود؟

 

در مورد تفسیر دوم که خوش بینانه تر است:  زن و مرد روی بوم توانستند چنان نیروی عشق را درک کرده اند که بتوانند بدون در نظر گرفتن هرگونه حجاب رمز و راز صمیمیت واقعی را احساس کنند و موانع  را با همدیگر به اشتراک بگذارند.

 

نسخه دوم تصویر که در همان سال 1928 ظاهر شد ، با روحیه ای کاملاً متفاوت کشیده شده است. اگر در پارچه اول برخی از لرزهای غیرقابل توصیف ، احساس غیرقابل تصور ناامیدی یا حتی ترس دیده می شود ، دومین نقاشی همان عاشقان است ، پر از آرامش و استراحت. ماگریت شخصیت های خود را از فضای محصور اتاق بیرون می کشد و دنیای کوچک و کوچک خصوصی آنها را پر از رنگ در دنیای بزرگ می کند که نمایانگر چشم انداز پشت سر آنها است. چهره های زن و مرد همچنان با پارچه ای پوشانده می شود ، اما روبروی بیننده قرار می گیرد و وضعیت آنها آرام تر و آرام تر می شود. و به نظر می رسد که از طریق یک حجاب نازک می توانید لبخندهای آنها را ببینید.

نظر شما در باره این 2 اثر رنه ماگریت  چیست؟

نظرات

۱۴۰۰/۹/۲۹مرموزترین نقاشی رنه ماگریت "عشاق" چیست؟ بسیاری از مردم در "عاشقان" حکمت عامیانه باستانی را می بینند که می گوید عشق کور است. اما برای ماگریت سوررئالیست، قرار دادن چنین معنای سطحی در نقاشی هایش کار بسیار آسانی است.

۱۴۰۰/۱۰/۱منتقدان نکاتی از فقدان غم انگیز مادرش را یافتند که جسدش را ماگریت با چشمان خود دید. این می تواند ترجیح هنرمند را برای تصویر چهره های بسته توضیح دهد. زنانی که صورت و سرشان در پارچه پیچیده شده است بارها و بارها بر روی بوم های ماگریت ظاهر می شوند، به عنوان مثال، در نقاشی «جوهر امر» (1927). اما برخلاف همکارش سالوادور دالی، رنه ماگریت هرگز تراژدی تمام زندگی خود را در انظار عمومی تبلیغ نکرد. علاوه بر این، او این داستان را برای مدت طولانی از همسر خود پنهان کرد و در اواخر عمرش به او اعتراف کرد که چه اتفاقی افتاده است.

۱۴۰۰/۱۰/۱رنه ماگریت Lovers را در دو نسخه خلق کرد: نسخه اول زوجی که همدیگر را می بوسند به تصویر می کشد. روی بوم دوم، یک مرد و یک زن صورت خود را به سمت بیننده می چرخانند. کاملاً ممکن است که ماگریت یک پیشگویی کامل برای بشریت ارائه کرده باشد که بر اساس آن مردم حتی با از دست دادن بینایی و توانایی نفس کشیدن آزادانه توانایی عشق ورزیدن را از دست نخواهند داد. اما هیچ کس هرگز از این موضوع مطلع نخواهد شد.

۱۴۰۰/۱۰/۱شاید روزی بشریت معنای نقاشی های ماگریت را درک کند، اما تنها پس از تحقق داستان های روی آنها. همانطور که زمانی نابغه سوررئالیسم سالوادور دالی در تابلو معمای هیتلر جنگ را پیش بینی کرد ، اما همه این پیام را بعد از واقعیت دیدند.در تابلو معمای هیتلر همه این اشیاء به تصویر کشیده شده در تصویر نمادی از این واقعیت است که جهان را نمی توان نجات داد و جنگ اجتناب ناپذیر است و همه تلاش ها و مذاکرات در مواجهه با یک فاجعه قریب الوقوع بی فایده است.در طول دوره نقاشی، دالی اغلب یک تلفن را در آثار خود به تصویر می کشد. در نقاشی "راز هیتلر" گیرنده تلفن شکسته مشکی که روی درخت خشک شکسته و چتر آویزان تا شده آویزان شده است بلافاصله نظر را جلب می کند. اشک های بزرگ از لوله می چکد. اعتقاد بر این است که این نمادی از ملاقات و مذاکرات نه چندان موفق بین هیتلر و چمبرلین است. یک بشقاب خالی مستقیماً زیر گیرنده تلفن وجود دارد که روی آن مقداری لوبیا وجود دارد. و این نماد فقر، گرسنگی و وحشت جنگ است. اطراف این آیتم ها یک چشم انداز کسل کننده ضعیف است: خالی ساحل و کوه های مرتفع در کنار، افراد به عنوان نمادی از دنیای خروجی ترسیم می شوند. همچنین در تصویر خفاش های ترسناکی وجود دارد که به وضوح خبر خوبی ندارند.سالوادور دالی نقاشی مبهم خود "معمای هیتلر" را در سال 1937 کشید.

در ادامه بخوانید...

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد

در

 سالوادور دالی

یک قاضی در مادرید حکم نبش قبر سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی را صادر کرده تا کارشناسان نمونه دی‌‌ان‌ای او را بگیرند و بررسی کنند. بدین ترتیب قاضی به درخواست زنی که ادعا می‌کند دختر دالی است پاسخ مثبت داده است.
زنی که به شغل فالگیری با کارت‌های تاروت در ایالت "خیرونای"  اسپانیا مشغول است ، مدعی شده که دختر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، که 28 سال پیش درگذشته می باشد. این زن که پیلار آبل مارتینز نام دارد و و در سال ۱۹۵۶ در شهر فیگرس در خیرونا متولد شده ، مدعی است که حاصل معاشقه نقاش مشهور اسپانیایی با یکی از خدمتکاران می باشد.(سیارک)

پیلار آبل مارتینز در تلاش است تا برای تطابق دی ان ای  خود و سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، از دادگاه دستور نبش قبر بگیرد و قاضی در مادرید اسپانیا با حکم نبش قبر سالوادور دالی ،  موافقت کرده است . در صورت ثابت شدن این ادعا او حق استفاده از سود حاصله از فروش آثار  سالوادور دالی را دارد. سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی کل دارایی خود را به دولت اسپانیا واگذار کرده است. سالوادور دالی و همسرش گالا در زندگی مشترک ۴۸ ساله فرزندی نداشته اند و به گفته سالوادور دالی ، او از رابطه جنسی بیزار بوده است.

سبک نقاشی های سالوادور دالی که در سال ۱۹۸۹ در فیگرس فوت شد  سوررئالیسم می باشد.

سالوادور دالی با لوئیس بونوئل، فیلمساز اسپانیایی در 2 فیلم به نام های "سگ اندلسی" و "عصر طلایی" همکاری کرده بود.(سیارک)

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاش سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نظرات

در ادامه بخوانید...

درآمد دختر 5 ساله استرالیایی از نقاشی

در

شاید به نطر زیاد عجیب نباشد زیرا تمام کودکان از خط خطی کردن دیوارها در زمان کودکی خوششان می آید و از زمانی که مدادرنگی  را می شناسند شروع به خط و خطوط کشیدن روی در و دیوار و به اصطلاح نقاشی می کنند. 
کاساندرا جی  یا کسی جی (Cassie Gee)، دختر پنج‌ ساله استرالیایی هم  در سن دو سالگی نقاشی را شروع کرد . اما در سن پنج سالگی  شروع به فروش نقاشی هایش نمود. و از این راه صدها دلار درآمد کسب کرد او برای کشیدن نقاشی هایش از رنگ  آکریلیک ترکیب شده با آب روی بوم استفاده می کند و از انگشتانش یا استفاده از چنگال یا سیخ کباب برای کشیدن استفاده می کند و  تجربیاتی هم در زمینه کار با رِزین و جوهر دارد. تا الان 200 نقاشی  فروخته و مقداری از درآمدش را به سازمان‌های خیریه از جمله سازمان‌های حمایت از زنان بی‌خانمان و بیماران بخشیده است. این دختر پنج‌ساله استرالیایی صاحب صفحه‌ای در اینستاگرام و فروشگاهی در سایت "اتسی" (etsy) می باشد.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتیجه آزمایش دی ان ای سالوادور دالی

در


پیلار آبل، طالع بین و فال‌گیر ۶۱ ساله، طی دهه گذشته سعی داشته ثابت کند که فرزند رابطه‌ای است که مادرش و سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی در سال ۱۹۵۵ با هم داشتند.
از این رو در ماه ژوئن سال جاری یک دادگاه محلی دستور نبش قبر سالوادور دالی داد تا نمونه‌‌برداری دی‌ان‌ای از مو، استخان و ناخن‌های جسد دالی به انجام برسد.
یک ماه بعد، متخصص‌ها وارد سردابه زیر موزه دالی شدند و از بدن او نمونه‌برداری کردند. پس از آزمایش نمونه‌ها، بنیاد دالی، که مسئولیت نگه‌داری از اموال او را بر عهده دارد، اعلام کرد نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که دالی پدر پیلار آبل نیست.

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد


این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نتیجه آزمایش به هیچ عنوان برای ما غیرمنتظره نیست، برای اینکه هیچ سندی وجود ندارد که درستی ادعای پیلار آبل درباره فرزندی دالی را به اثبات برساند."
"خوشحالیم که دیگر می‌توانیم این بحث پوچ را پشت سر بگذاریم. خوشنود هستیم که بتوانیم دوباره همه وقت و توان خود را صرف مدیریت مجموعه عظیم آثار نقاشی او کنیم."
پیلار آبل، در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس اعلام کرد که هنوز او یا وکیل‌هایش نتیجه آزمایش‌های دیان‌ای را ندیده‌اند.
او گفت: "تا زمانی که نتیجه رسمی به دستم برسد، می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند. من قایم نمی‌شوم. نتیجه آزمایش هرچه باشد - چه مثبت چه منفی - وقتی که نتیجه به دستم رسید، یک کنفرانس خبری برگزار می‌کنم و درباره نتیجه آزمایش توضیح خواهم داد."
او افزود: "اگر هم نتیجه آزمایش منفی باشد، باز هم یک آبل هستم."
پیلار آبل مدعی شده بود که مادربزرگش راز پدرش را به او گفته بود: "او به من گفت 'می‌دانم که دختر پسر من نیستی. دختر یک نقاش بزرگ هستی، اما با وجود این تو را دوست دارم ' ."
ده سال پیش، یک حکم قضایی به خانم آبل اجازه داد تا از ماسکی که دالی هنگام مرگ بر صورت داشت برای نمونه‌برداری دی‌ان‌ای استفاده کند. اما، آن آزمایش نتیجه‌ای قطعی نداشت.
نارسیس باردالت، مردی که در سال ۱۹۸۹ بدن دالی را برای خاک‌سپاری آماده کرده بود، یکی از اعضای گروه نبش قبر بود. او گفت: "سیبیل دالی دست نخورده و مرتب بود. مثل عقربه‌های ساعت، ۱۰:۱۰. همان‌طور که او دوست داشت."
وی افزود: "صورت او با یک دستمال ابریشمی پوشیده شده بود. یک دستمال باشکوه. وقتی که پارچه را برداشتند، ذوق‌زده شدم، برای اینکه دیدم سیبیل دالی خراب نشده بود. تحت تاثیر قرار گرفتم. حتی موی او را هم می‌شد دید."

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 نقاشی شگفت انگیز با چاقو

در

نقاشی چاقو

نلی فرانسوا یک فرانسوی  بومی مارسی، که از صحنه های پیش پا افتاده و ساده  و راه حل های استاندارد در زمینه عکاسی خسته شده است و به نقاشی رو آورده، به همین دلیل است که شاهکارهای شگفت انگیز، غیر معمول و پر از پرتره های احساسی را ،  نقاشی چاقو ساده  ، به تمام جهان ارائه می دهد - تصاویر نقاشی شده از عکس هایی است، که با استفاده از یک چاقو و پالت رنگ درست شده اند.

 

عکس نقاشی چاقو

با نگاهی به چنین شورش رنگ، انواع احساسات ایجاد می شود: بعضی ها آن را دوست دارند، بعضی چشم هایشان را از رنگ های روشن برمی گردانند. اما نمی توانند به آثار فرانسوا بی تفاوت باشند. کار او، در این روش غیر معمول و گاه به ظاهر پر هرج و مرج انجام می شود، دیدگاه ها را جذب می کند و مجبور می کند نقاشی های او را  را دوباره و دوباره ببینند.

 

چشمانش 

غم و اندوه

او مایل به اشتراک گذاشتن نقاشی هایش می باشد و می گوید که چگونه نقاشی های خود را ایجاد می کند. او می گوید که عکس هایی او را جذب می کند که بیشترین تاثیر را دارند و حداکثر تاثیر احساسی و حساسیت را به همراه می آورند.

 

نقاشی با چاقو

و پس از آن، با ارائه طیف وسیعی از رنگ روی  بوم ، با کمک یک چاقو، آنها را با حرکات ناگهانی و هرج و مرج، که در نقاشی ایجاد خطوط تیز و شکسته ای می کند، اعمال می نماید.

 

طرح نقاشی چاقو

 

پرتره یک دختر 

پرتره یک مرد

به چی فکر میکنه؟

انتخاب رنگ ها، به گفته هنرمند، به صورت جداگانه برای نقاشی روی هر عکس انجام می شود. او شخصیت های منحصر به فرد  و مشهور را در کارهایش برجسته نمی کند. بلکه افراد ساده، دوستان و آشنایان، و همچنین عکس هایی که در اینترنت می بیند، می توانند قهرمانان نقاشی های او باشند. هر تن و سایه به دقت برای پس زمینه  و کلی احساس : رنگ های تیز تر، آبی تر - برای کار غم انگیز و تاثیر گذار، و رنگ های روشن، آفتابی، از زرد به قرمز آتشین - برای جسارت

 

تصویر رنگی زیبا

کشیدن نقاشی چاقو

او ساکت است

چهره آنها

اشک

عمق تصویر به واسطه چشم های روشن بیان شده - تنها چیزی که نقاش به طور کامل در چهره انسان به تصویر می کشد، دقیق تر از همه جزئیات است. آبی یا قهوه ای، آنها مانند یک آینه روح هستند، چشم ها سخن می گویند : غم و اندوه، شادی، غم و اندوه و یا تعجب، زندگی گذشته و یا احساسات دیوانه وار در عکس ملاحظه می شود.

 

پسر بچه

آرامش و قدرت

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی زنده، این نقاش روی بدن و لباس افراد نقاشی می کشد

در

نقاشی های الکسا میاده زنده هستند، این هنرمند نقاش بجای نقاشی روی بوم و آویزان کردن در گالری ترجیح داده از بوم های انسانی استفاده کند و به نقاشی جان ببخشد.

او از این نقاشی های زنده عکس می گیرد، در زیر تعدادی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

در نقاشی های او استفاده زیاد از رنگ ها جلب توجه می کند، وقتی با دقت بیشتر و از نزدیک به آنها نگاه می کنید ترکیب زیبایی از اندام انسان و رنگ ها را می بینید که به بهترین نحو در کنار هم قرار داده شده است.

 

بیشتر سبک های نقاشی طی صد ها سال تکمیل شده است، سبک الکسا حرف جدیدی در نقاشی است، او انسان را روی انسان نقاشی می کند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی های هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان 5 هنرمند

در

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

انجام کارهای هنری در محیط های بیرون کار آسانی نیست. آب و هوای غیر قابل پیش بینی، «بومهای غیر استاندارد» و مأموران اجرای قانون میتوانند تمام تلاش هنرمند را نادیده گرفته و از بین ببرند. به همین دلایل سازندگان نقاشی های خیابانی مستحق احترام ویژه هستند.
ما کار جسورانه و خلاقیت را همیشه تحسین می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای هنر خیابانی غرق شوید و معنای عمیق آثار هنرمندان نقاش باهوش هنر خیابانی را از سراسر جهان تجربه کنید. هر یک از آنها دارای سبک منحصر به فرد خود است، کار هر کدام از آنها یک علامت در تاریخ هنر است. در این مقاله به 5 تن از هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان اشاره می کنیم.

5. هنرمند خیابانی لودو از فرانسه

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس تنوع هنر خیابانی در آثار لودو

Ludo یک هنرمند خیابانی از پاریس است. در "hybrids" او، شکنندگی موجودات زنده و قدرت تکنولوژی مدرن را  ترکیب کرده است. بنابراین هنرمند از بشریت می خواهد که در مورد هدایای طبیعت دقت بیشتری داشته باشد. Ludo برای ایجاد نقاشی های خود از مواد سنتی استفاده می کند.

 

4.هنرمند خیابانی آکاش نیهالانی از آمریکا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

خطوط نقاشی آکاش نیهالانی از اشکال هندسی سه بعدی تشکیل شده که توهمات سه بعدی را به طرز شگفت انگیزی ایجاد می کنند. هنرمند بر عمق فضای ایجاد شده در نقاشی ها تاکید می کند.
Nihalani می خواهد از طریق یک نوار چسبناک و چند رنگ پلاستیک، نقاشی های خود را برای کمک به برای فرار روزمرگی انجام دهد. گرافیک های ضخیم او به راحتی در خیابان های نیویورک مردم را جذب می کنند.

 

3.هنرمند خیابانی  رافائل فرناندز یا فلیکس از ونزوئلا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس نقاشی از Flix

رافائل فرناندز، بیشتر به عنوان Flix شناخته می شود، در کاراکاس  پایتخت ونزوئلا زندگی می کند و الگوهای هندسی اشباع شده خود را با طرح های آزتکی می توان بر روی نرده ها، شیرهای آتش نشانی، کشتی های قدیمی و نمای ساختمان های رها شده مشاهده کرد. Flix حرفه خود را در تبدیل منظره های منحصر به فرد از حومه شهر به مکان های روشن و به یاد ماندنی می یابد. او همچنین بسیار سفر می کند و توجه ویژه ای به فرهنگ و سنت های دیگر کشورها دارد که ایده های زیادی برای پروژه های جدید او می شوند.

 

2. هنرمند خیابانی یوک از استرالیا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس یکی از نقاش های خیابانی یوک

یکی دیگر از هنرمندان خیابانی با استعداد، پسری به نام یوک است. او در حومه کوچکی از پرت در جنوب غربی استرالیا متولد و بزرگ شد و نقاشی رااز همان جا شروع کرد . عشق او به سبیلهای پیچ خورده، ریشهای دریایی نشانه ای از نقاشی های گرافیتی جک است.
چند سال پیش، یوک به نیویورک نقل مکان کرد. شهر نیویورک برای او الهام بخش است. با این حال، او زادگاه خود را فراموش نمی کند و اغلب به استرالیا می آید.

 

1. هنرمند خیابانی تریستان ایتون امریکا

 

عکس یکی از نقاشی های تریستان ایتون

استعداد Tristan Eaton به مراتب فراتر از هنر خیابانی است. او همچنین طراح، تصویرگر و طراح گرافیک است. در سالهای ابتدایی، Tristan نقاشی ها را کاملا از چهره اش گرفت: از تابلوهای تبلیغاتی به ظروف زباله. طبق طبیعت شورشی، او مشکلی با قانون داشت، و این وسوسه نقاشی بود که به نجات او رسید.
در طول سالها، ایتون در لندن، دیترویت و نیویورک زندگی کرد و نقاشی کرد. او معتقد است که هرکس باید به هنر(نه فقط اشخاص خاص) دسترسی داشته باشد. آثار هنری پیچیده ای از Tristan Eaton را می توان در نمای ساختمان های سراسر کشور مشاهده کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...