از افراد مشهور قدیمی چه خبر آلن دلون ، شان کانری و دیگران

آلن دلون

این افراد زمانی سمبل واقعی دهه های مختلف قرن گذشته بودند. آنها شخصاً همه دلخوشی های شهرت را احساس می کردند: شهرت ، تقاضا ، پول ، عشق و علاقه به طرفداران ... اما زمان می گذرد و دیگران جای این سلبریتی  ها را گرفتند. و ما در حال حاضر کمتر این مردان خوش تیپ را به یاد می آوریم که روزگاری روی صفحه نمایش چه قلب هایی برای آنان لرزید و شکست خورد. اما چه اتفاقی برای افراد مشهور قدیمی افتاد؟ کجا رفتند؟  چه می کنند؟ همه افراد مشهور از گذشته به همان سن پیر نشده اند ، زیرا قوانین زمان برای هر شخص متفاوت عمل می کند و حتی سلبریتی  ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از آنها حتی در سنین بالا توانستند جذابیت خود را از دست ندهند ، برخی دیگر فراتر از شناخت تغییر کردند.

 

شان کانری (89 ساله)

شان کانری
شان کانری 

صاحب اسکار ، جیمز باند معروف ، در خانواده ای معمولی در اسکاتلند بدنیا آمد: مادرش خدمتکار ، پدرش یک کارگر سادهبود. اما او موفق شد ثابت کند که پشتکار ، استعداد و کار دیر یا زود ثمره دارد و در بیش از 70 فیلم بازی کرد. مجله People عنوان بازیگر سمبل زیبایی مردانه را به این بازیگر اعطا کرد در زمانی که این بازیگر  59 سال داشت. و در اواخر قرن بیستم او را به عنوان پرطرفدارترین مرد قرن پیش رو شناخت.

 

اما از اواخر دهه 90 ، شان کانری کمی حذف شده است. حتی شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات جدی در سلامتی وجود داشت. و یکی از انتشارات حتی از فوت این بازیگر در اثر سرطان خبر داد ، اما این خبر تأیید نشد. درست است که در سال 2009 ، شان کانری اعتراف کرد که دچار مشکلات قلبی است.

آخرین باری که این افسانه هالیوود در سال 2003 روی پرده سینما ظاهر شد در فیلم "انجمن نجیب‌زادگان عجیب"   بود. با این حال ، خود شان اعتراف می کند که پیشنهادات برای فیلمبرداری آمده است ، اما او مایل به بازی کردن نیست و آنها را رد می کند. کانری و همسرش میشلین روبرونه هم اکنون در باهاما زندگی می کنند. آنها فرزندان مشترکی ندارند.

 

 

الک بالدوین (62 سال)

الک بالدوین
الک بالدوین 

در اوایل اواسط دهه 90 ، دختری وجود نداشت که چنین آدمی مثل الک بالدوین را نمی خواست - دوست نداشتن این مرد خوش تیپ دشوار بود. اما کمتر کسی می داند که در جوانی او حتی به یک حرفه بازیگری فکر نکرده است ، و آرزو داشت که زندگی خود را با سیاست پیوند دهد ، اما ، به پول نیاز داشت ، به همراه تحصیلات خود به عنوان خدمتکار ، صندوق دار ، فروشنده کار کرد ... در اواخر دهه 80 میلادی ، بالدوین به ستاره ای بزرگ تبدیل شد. ، و ازدواج او با کیم باسینجر ایده آل تلقی می شود.

اما در سال 2000 ، ستاره ها برای طلاق تقاضا كردند ، و الك كمتر و كمتر در فیلم ها ظاهر شد.اما ، به نظر می رسد ، این بازیگر به هیچ وجه قرار نیست بازی را کنار بگذارد. او هنوز مانند فیلم های قبلی ، در فیلم ها بازی می کند ، گرچه در رده های hit نیست. علاوه بر این ، در سال 2004 او به عنوان تهیه کننده تلاش کرد و اخیراً نیز درگیر تولید پروژه ها بوده است.
در زندگی شخصی خود ، بالدوین نیز دارای آرامش است: در سال 2011 ، او با یک مربی یوگا ، هیلاری توماس ، که قبلاً چهار فرزند داشت ، ملاقات کرد.

 

 

آلن دلون (84 سال)

آلندلون
آلن دلون

بت یک دوره ، شخصی که نه تنها طرفداران معمولی بلکه زیبایی هایاو را به رسمیت می شناسند ، اورنلا موتی ، رومی اشنایدر ، کلودیا کاردینال و بسیاری دیگر نیز نتوانستند مقاومت کنند ، ما آلن دلون را به یاد می آوریم. او با شروع یک کار بازیگری در سال 1955 ، در حدود 90 فیلم بازی کرد. 
در ابتدای دهه 2000 ، دلون استراحت کرد و تنها شش سال بعد به سینما بازگشت ، و در این فیلم با بازی Asterix در المپیک بازی کرد. در سال 2017 ، او حتی پایان کار خود را نیز اعلام کرد. آخرین تصویر که در آن او بازی کرد ، روسی بود - آلن تصویر خودش را در یکی از رمان های نوار "سال نو مبارک ، مادران" مجسم کرد. (2012)

علی رغم اینکه این بازیگر با بسیاری از زنان  سناریو عاشقانه بازی می کرد ، اما او تنها یک بار به طور رسمی ازدواج کرد. وی دارای سه فرزند از زنان مختلف است - یک دختر و دو پسر. اکنون دلون به همراه سگ خود در حومه شهر پاریس زندگی می کند.

 

 

جولیو ایگلسیاس (76 ساله)

جولیو ایگلسیاس
جولیو ایگلسیاس 

کمتر کسی می داند که این خواننده خوش ذوق اسپانیایی در جوانی آرزوی تبدیل شدن به یک فوتبالیست را داشته است. او می توانست یک حرفه ورزشی خوب ایجاد کند ، اما یک تصادف جدی تمام برنامه های او را عوض کرد. سپس برای اولین بار ایگلسیاس گیتار را برداشت و از آن زمان موفق به فروش بیش از 300 میلیون رکورد شد.

اما نه تنها یک مرد چشمگیر به خاطر دستاوردهای خلاقانه اش مشهور شد - افسانه هایی در مورد امور مربوط به عشق او منتشر شد. آنها گفتند که جولیو حتی اسامی همه زنان خود را در دفترچه مخصوص خود نوشته است. اما جولیو ایگلسیاس فقط دو بار رسما ازدواج کرد: همسر اول سه فرزند به دنیا آورد (جوانترین آنها  انریکه معروف است) ، همسر دوم - پنج فرزند! در تابستان سال 2019 ، دادگاه این ستاره را به عنوان پدر پسری نامشروع ، که در حال حاضر 44 سال سن دارد ، تشخیص داد.علی رغم سن بالا ، ایگلسیاس به هیچ وجه قصد استراحت را ندارد. در مقابل ، او با کنسرت های زیادی تور می رود و در زمینه نوشتن خاطرات فعالیت می کند.

 

آدریانو سلنتانو (81 ساله)

آدریانو چلنتانو
آدریانو چلنتانو

 این ، بازیگر و خواننده سمبل شناخته شده زیبایی مردانه دهه 70 و موفق ترین مجری ایتالیایی به حساب می آید - وی 41 آلبوم در حساب خود دارد ، در مجموع 150 میلیون نسخه. علاوه بر این ، در فیلمبرداری این ستاره حدود 40 فیلم وجود دارد.
Celentano تمام عمر به یک زن وفادار ماند - او در سال 1963 با کلودیا موری در مجموعه فیلم "نوعی عجیب و غریب" ملاقات کرد .آنها سه فرزند دارند - دو دختر و یک پسر.اکنون آدریانو به همراه خانواده خود در ویلای خود در یکی از استان های ایتالیا زندگی می کند و هنوز هم فعال است: او آهنگ می نویسد - آخرین دیسک وی در سال 2016 منتشر شد.

 

 

میکله پلاچیدو (74 ساله)

میکله پلاچیدو
میکله پلاچیدو

افسانه "کمیسر کاتانی" در یک زمان تجسم مردانگی و شجاعت بود. با این حال ، او بلافاصله بازیگر نشد ، پس از چند سال خدمت در ارتش ، در پلیس کار کرد. اما عشق به سینما غالب شد. وی از سال 1972 بازیگری را در فیلم ها شروع کرد و پس از شرکت در سریال  "اختاپوس" عشاق ویژه ای بدست آورد.این بازیگر سه بار ازدواج کرد و همسر سوم تقریباً 40 سال از او کوچکتر بود. پلاچیدو دارای پنج فرزند است. سال گذشته ، وی تصمیم به پایان دادن به کار سینمایی خود گرفت ، اما همچنان در تئاتر بازی می کند و قصد دارد کارگردانی کند.

 

 

تیموتی دالتون (74 ساله)

تیموتی دالتون
تیموتی دالتون 

این بازیگر بعد از ایفای نقش روچستر در سریال "جین ایر" شهرت پیدا کرد و پیشنهاد بازی جیمز باند به او در تحکیم موفقیت وی کمک کرد.تیموتی دالتون چهارمین جیمز باند سینما می‌باشد و دو بار در این نقش بازی کرده‌است در اوایل دهه 90 ، دالتون سالخورده در فیلم "اسکارلت" به نمایش در آمد و تصویر رت باتلر را مجسم کرد. با وجود سن بالا ، بازیگری هنوز به پایان نرسیده - آخرین فیلم با مشارکت "Fatal Patrol" در سال 2019 منتشر شد.

تیموتی هرگز به طور رسمی ازدواج نکرد ، اگرچه چندین سال با مدل روسی اوکسانا گریگوریوا زندگی کرد. 23 سال پیش آنها یک پسر داشتند ، اما در سال 2007 این زوج با رسوائی روبرو شدند - این بازیگر عاشق خود را به خیانت محکوم کرد. با این حال ، دالتون هیچ نظری در مورد این ماجرا نداد و هنوز روابط خوبی را با شریک سابق خود حفظ می کند.

 

ژان پل بلموندو (87 سال)

ژان پل بلموندو
ژان پل بلموندو 

ژان پل بلموندو بازیگر فرانسوی دیگری پس از ایفای نقش در فیلم "در آخرین نفس" محبوب شد. این شورشی جوان جذاب به محبوبیت مخاطبان تبدیل شد و خود بلموندو اعتراف كرد كه دوست دارد دقیقاً با شخصیت های مشخص بازی كند.
در دهه 80 ،ژان پل بلموندو به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران فرانسوی شناخته شد و بعداً حتی شرکت تولید فیلم خود را نیز تأسیس کرد. اما در سال 2001 ، این بازیگر دچار سكته مغزی شد ، پس از آن 7 سال در فیلم بازیگری نكرد - بازگشت وی در فیلم "یك مرد و سگ او" اتفاق افتاد. با این حال ، در سال 2015 ، این مرد به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد.

بلوندو دو بار ازدواج کرده بود. همسر اول الودی کنستاندن سه فرزند به دنیا آورد ، اما متأسفانه دختر بزرگتر در سال 1993 در اثر آتش سوزی درگذشت. در یک ازدواج با ناتی تاردویل ، دختر دیگری به نام استلا به دنیا آمد که اکنون 17 سال دارد.

 

 

کلینت ایستوود (89 ساله)

کلینت ایستوود
کلینت ایستوود

صاحب چهار اسکار در سال 1955 اولین فیلم خود را ساخت و به لطف بازی در قالب قهرمانان لاکونیک اما شجاع محبوب شد. از دهه 60 ، او به یکی از محبوب ترین بازیگران تبدیل شد (نقش او در فیلم "بازگشت به آینده" فقط ارزش آن را دارد). و در دهه 80 ، ایستوود استودیوی فیلمسازی خود را تأسیس کرد .اکنون کلینت ایستوود در درجه اول به عنوان کارگردان فعالیت می کند. اما در کنار این ، کلینت ایستوود همچنین یک تاجر موفق نیز است: این بازیگر دارای رستوران ، هتل و کلوپ گلف خود است. علاوه بر این ، سلبریتی یک خلبان معتبر است - بعضی اوقات بازیگر پرواز می کند تا روی هلیکوپتر خودش کار کند.

در زندگی شخصی ایستوود ، رسماً دو بار ازدواج کرده و پدر 7 فرزند است. در سال 2013 ، وی از همسرش دینا طلاق گرفت. همانطور که مشخص شد ، حتی قبل از طلاق ، این بازیگر 83 ساله با اریکا فیشر رابطه ای داشت که 40 سال از او کوچکتر بود.

مقاله را دوست داشتید؟ کدام یک از این افراد مشهور را می شناسید؟در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید یا فیلم هایی که بازی کرده اند را معرفی کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • رضا کاردان :

    فقط الن ادمو یاد گذشته میاره واقعا بازیش محشر بود

    1399/5/26 11:01
  • بهنام :

    ما در مورد سه قانون زندگی آلن دلون صحبت می کنیم که به لطف آنها او توانست روحیه خوب و جوانی درونی را حفظ کند. و این در بزرگسالی شاید حتی مهمتر از حفظ زیبایی بیرونی باشد. اتفاقاً آخرین بازیگر 86 ساله زیبایی بیرونی را یک چیز بی اهمیت می داند.

    1400/11/29 22:38
  • بهنام :

    آلن دلون گفت : روی آسیب های اخلاقی تمرکز نکنید، بلکه یاد بگیرید که با آنها زندگی کنید من هم مثل بقیه زخمی هستم، اما حق ندارم از سرنوشت شکایت کنم، من مانند بسیاری از افراد دیگر زندگی ام از زخم ها و ضررها آفریده شده ام. زندگی چنین است و می تواند ظالمانه باشد. به پسرم آنتونی هم همین را گفتم. همه چیز پیچیده تر شده است، سادگی را که در کودکی او یا در دوران کودکی من بود از دست داده است. اما ما نباید شکایت کنیم. این چیزی است که به من مربوط می شود و با در نظر گرفتن این موضوع به جلو می روم.

    1400/11/29 22:38
  • بهنام :

    هر فردی با افزایش سن توشه ای از تجربه زندگی به دست می آورد و این تجربه همیشه آسان و خوشایند نیست. خود دلون به هیچ وجه سرنوشت آسانی ندارد: او جنگی را در هندوچین پشت سر گذاشت، دوره طولانی بی پولی در جوانی اش، از سه طلاق جان سالم به در برد. با این وجود، این بازیگر معتقد است: هر چقدر هم که انسان صدمه ببیند، بدون در نظر گرفتن سن باید به حرکت خود ادامه داد.

    1400/11/29 22:39
  • بهنام :

    در نتیجه، تجربه زندگی، هر چه که باشد، شخصیت فرد را شکل می‌دهد، شخصیت او را تسکین می‌دهد. در مورد حوادث ناخوشایند گذشته هیچ کاری نمی توان انجام داد و نمی توان از همه ضررها درس گرفت. شما باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.

    1400/11/29 22:40
  • بهنام :

    آلن دلون گفت : من همانی هستم که هستم. شما کاملا حق دارید من را بپذیرید یا رد کنید. برخلاف آنچه در مورد من می نویسند، من بسیار حساس و احساساتی هستم. من این حق را دارم که این کار را انجام دهم .

    1400/11/29 22:42
  • بهنام :

    با افزایش سن، این بازیگر یک قانون زندگی را ایجاد کرد: رفتار خود را با انتظارات دیگران تنظیم نکنید. در عین حال، مهم است که درک کنیم - و دلون بر این موضوع تأکید می کند - وقتی یک فرد تحت هر شرایطی خودش باقی می ماند، برخی از افراد می توانند از او دور شوند. و این طبیعی است: هیچ کس نمی تواند همه را به یکباره راضی کند و تلاش برای این کار بیهوده است. برای واقعی نگه داشتن خود، مهم است که یک فرد چنین حلقه دوستانی تشکیل دهد که او را آنگونه که هست دوست داشته و حمایت کنند.

    1400/11/29 22:43
  • بهنام :

    دنبال خوشبختی نرو آلن دلون : «خوشبختی یک مفهوم کاملاً نسبی است. برای بیماران، خوشبختی در سلامتی است. برای یک ترسو - کمی جسارت. برای یک الجزایری که در یک کارگاه ساختمانی سنگ می شکند، خوشبختی ممکن است در تبدیل شدن به آلن دلون و داشتن یک فراری باشد. خوشبختی همان مزخرف بودن همه چیز در دنیاست. برای من خوشبختی در لحظه هاست. چنین دقیقه هایی را نمی توان برنامه ریزی کرد. یک لحظه خوشحالم. من امشب خوشحال خواهم شد، اما نمی دانم فردا صبح خواهم بود یا نه . "

    1400/11/29 22:45
  • بهنام :

    بسیاری از مردم برای خوشبختی تلاش می کنند، اما تعداد کمی می توانند آن را توضیح دهند: این مفهوم بیش از حد انتزاعی است. آلن دلون اصلاً خوشبختی را حالتی باثبات نمی داند: برای او این چیزی خودانگیخته و زودگذر است. و این شاید منصفانه باشد. یک شخص واقعاً نمی تواند برای مدت طولانی در شادی مطلق بماند، زیرا هر چه به دست آورد، بیشتر می خواهد.

    1400/11/29 22:45
  • بهنام :

    رفتن به دنبال خوشبختی انتزاعی، فقط ناامید کننده است. به نظر می رسد یک فرد به آنچه می خواهد می رسد، اما افق های جدیدی در برابر او باز می شود، یا مشکلات ناگهانی ایجاد می شود - و شادی از بین می رود. بنابراین، مهم است که با احساس خوشبختی به عنوان یک حادثه برخورد کنیم، هدیه ای از سرنوشت که مطمئناً برای مدت طولانی باقی نخواهد ماند - اما نه به عنوان یک هدف.

    1400/11/29 22:46
  • بهنام :

    آلن دلون برای اینکه خود را در ورطه هوس های زندگی گم نکند، اصول زیر را انتخاب کرد: دچار آسیب های اخلاقی نشوید، همانی باشید که هستید، برای خوشبختی انتزاعی تلاش نکنید. مانند هر اصل دیگری، آنها جهانی نیستند، اما در زندگی آلن دلون آنها کاملاً کار کردند - او هنوز خودش جوان و قلب جوان دارد.

    1400/11/29 22:50

بیشتر بخوانید