سلفی دختر مونیکا بلوچی و وینسنت کاسل در اینستاگرام

دیوا کاسل
Deva Cassel در پانزده سالگی ، کپی مادرش، مونیکا بلوچی است. چهره فرشته وار ، چشمهای با شکوه بادامی زیبا و موهای قهوه ای حالت دار ، دیوا کاسل همه جوره از مادرش ، مونیکا بلوچی پیروی می کند.در شبکه های اجتماعی و به خصوص در اینستاگرام نسبتاً فعال است ، Deva Cassel دارای یک حساب خصوصی و یک اکانت عمومی است که برای طرفداران خود پست می گذارد.دختر مونیکا بلوچی عکس هایی از خود را دراینستاگرام به اشتراک می گذارد. چند روز پیش ،  با قرار دادن این عکس بسیار ظریف  که مانند یك الهه یونانی است  پروفایل خود را بروز کرد.

 

مونیکا بلوچی دختر
"به نظر می رسد نسخه بهبود یافته مادرش سلبریتی مونیکا بلوچی است"

 

در کامنت ها ، بسیاری او را تحسین کردند و زیبایی نفس گیر آن را مورد تاکید قرار دادند. یک هوادار از نوجوان گفت: "اگر من چنین پروفایلی داشتم ، آن را همواره بروز  می کردم." " او بسیار زیبا است. به نظر می رسد نسخه بهبود یافته مادرش است. " این هوادار جوان می گوید: "او زیباترین زن جهان است."

 

اگر چه به نظر می رسد Deva Cassel آینده ای در مدلینگ داشته باشد ، اما چند ماه پیش ، مونیکا بلوچی در مورد رشد و پیشرفت دخترش در کانون توجه ها صحبت کرد . وی می گوید: "او می خواست به خودش ثابت كند كه می تواند وارد دنیای كار شود ، كه توانایی کار با بزرگسالان را دارد. (مونیکا بلوچی در رابطه با شرکت وخترش در تبلیغ عطر Dolce & Gabbana   Dolce Shine صحبت می کند) فکر می کنم او با تمام مشکلات و زیبایی های نوجوان بودن می خواهد تحصیلات خود را ادامه دهد. "

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید