از راکوئل ولش زیبا چه خبر؟

راکوئل ولش

راکوئل ولش

 

راکوئل ولش هرچقدر باورنکردنی به نظر می رسد اما در 5 سپتامبر 80 ساله شد ! البته ، برای بازیگر به این بزرگی و زنی با چنین زیبایی بی نظیر ، این تاریخی است که ارزش تجلیل دارد. راکوئل ولش در سالهای طلایی خود مورد تحسین قرار گرفت. شگفت انگیزترین چیز این است که بازیگر زن حتی در چنین سن قابل احترامی زیبایی خود را حفظ کرده است. راز جوان بودن و جذابیت او چیست؟ چه جنبه هایی از زندگی و حرفه ولش خارج از دیده ها باقی مانده است؟

بیوگرافی راکوئل ولش

جو راکوئل تجادا (راکل ولش ) در 5 سپتامبر 1940 در شیکاگو از مادری انگلیسی و پدری بولیویایی به دنیا آمد. علاوه بر این، راکل ولش از مادرش چهره ای باشکوه، زیبا و ویژگی های نجیب به ارث برد. و از پدر- ظاهر رنگین آمریکای لاتین. از دوران جوانی ، راکوئل ولش  با هنر ، جذابیت خود متمایز شد و به صحنه علاقه نشان داد.  او در اصل می خواست حرفه ای در رقص ایجاد کند. مانعی که در راه رسیدن به این رویا وجود داشت ، شخصیت افسانه ای  راکویل ولش  بود! راکوئل ولش تا هفده سالگی در این زمینه سخت کار کرد. معلم  راکول ولش  در یک لحظه تمام آرزوهای این دختر را نابود کرد و گفت که راکل ولش برای باله هیکلی کاملاً نامناسب دارد و هیچ آینده ای در این زمینه ندارد.

 

راکل ولش

 

 با این حال، رویاهای راکل برای تبدیل شدن به یک بالرین و رقصیدن روی صحنه، پس از 10 سال کار سخت، ناگهان مانند خانه ای با کارت فرو ریخت. او به دلیل هیکل زنانه از استودیو اخراج شد. برای بالرین شکست خورده، تصمیم مدیریت مدرسه باله یک تراژدی واقعی بود. برای مدتی، راکل که روزها متوالی گریه می کرد، به معنای واقعی کلمه شکل بدن خود را نفرین کرد. اما پس از آن دختر حتی نمی توانست فکر کند که یک بلیط خوش شانس بدست آورده است و این اندام زیبای اوست که به او کمک می کند که نه تنها در سراسر آمریکا بلکه جهان مشهور شود. به هر حال راکل از 14 سالگی برنده مسابقات زیبایی در زادگاهش شد و به خاطر خصوصیات بیرونی خاص خود متمایز شد و از 19 سالگی شروع به اجرای تئاتر آماتور کرد.

راکوئل ولش تصاویر

راکوئل ولش

عکسهای جوانی راکوئل ولش 

راکل ولش همسر

جیمز ولش (۱۹۵۹–۱۹۶۴)
پاتریک کرتیس (۱۹۶۷–۱۹۷۲)
آندری واینفلد (۱۹۸۰–۱۹۹۰)
ریچارد پالمر (۱۹۹۹–۲۰۰۴)

پس از آن ، راکوئل ولش در مسابقات مختلف زیبایی در انتظار یک سری پیروزی بود. زیبایی اندام با اشکال خیره کننده او به سرعت مورد توجه قرار گرفت. دختر شروع به کار در تلویزیون کرد. او هنوز هیچ نقش سینمایی نداشت ،راکوئل ولش در یک برنامه در مورد آب و هوا مجری شد. راکوئل   به زودی با جیمز ولش كه  راکوئل ولش  را از دوران دبیرستان می شناخت ، ازدواج كرد. این زوج دارای دو فرزندبه نام های تانیا (تانی ولش که راه مادرش را دنبال کرد و اکنون خودش بازیگر است) و دیمون شدند.

 

راکوئل

 

هالیوود فقط یک مسئله زمان بود. نور شدید نورافکن های هالیوود بزودی لوک ولچ را به خود جلب و جذب می کند. ازدواج راکوئل خیلی زود از هم پاشید. در سال 1963 ، او تصمیم گرفت که به همراه فرزندانش به لس آنجلس سفر کند. سال بعد او اولین بازی خود را در فیلم انجام داد و در فیلم "خانه خانه نیست" با شلی وینترز بازی کرد. بعد از مدت کوتاهی فیلم "Roustabout" دنبال شد. در این زمان ، او با پاتریک کرتیس ، مدیر و شوهر دوم خود آشنا شده بود.

 

راکوئل ولش

راکوئل ولش در  فیلم یک میلیون سال قبل از میلاد.

تا امروز ، طرفداران خواستار امضای روی پوسترهای تبلیغاتی "فیلم یک میلیون سال قبل از میلاد" هستند. 

 

کورتیس به او توصیه کرد نام ولش را که با اسم راکوئل ولش همخوان بود حفظ کند. او از جوانی استفاده از نام جو را کنار گذاشت. این ستاره در یکی از مصاحبه های خود گفت: "من فکر می کنم اگر شما یک ریشه مخلوط انگلیسی-ساکسونی و آمریکای لاتین داشته باشید ، طرف لاتین بدون شک پیروز خواهد شد." "این چیزی در خلق و خوی شما و در ذات شماست." پدر این بازیگر ، آرماندو ، از بولیوی بود. مادر ، جوزفین ، سفیدپوست بود. او نام خانوادگی راکوئل ولش را گذاشت.

 

راکل ولش

 

اولین کار مهم راکوئل ولش فیلم علمی تخیلی کلاسیک 1966 Fantastic Voyage بود. غواصی کردن با یک لباس  فریبنده ، جرقه ای به پا کرد! در همان سال ، راکوئل ولش یکی از به یادماندنی ترین نقش های خود را بازی کرد - ملکه غارهای لوانو در "یک میلیون سال قبل از میلاد". این نقش باعث شهرت جهانی این بازیگر شد. ری هری هاوزن دایناسورهای متحرک شگفت انگیزی را خلق کرده بود ، اما فقط راکوئل ولش به ستاره واقعی این ماجراجویی ماقبل تاریخ تبدیل شد. این فیلم همچنین قبل از "سفر خارق العاده" اکران شد و محبوبیت ولش را بیش از پیش افزایش داد.

 

راکل ولش

 

او نه تنها به خاطر مدل مجله پلی بوی مخصوص برای مردان، بلکه به خاطر بازی در نقش لوانا، زنی بدوی با لباس بیکینی در فیلم یک میلیون سال قبل از میلاد، به شهرت رسید. این هیکل باریک، سینه زیبا و چهره دوست داشتنی او بود که این شخصیت را نمادین کرد. این زیبایی مو قهوه ای بود که استاندارد جدیدی از زیبایی را تعیین کرد که امروزه نیز مطرح است. اما آنچه که بسیار تکان دهنده است این است که این روزها راکل ولش، حتی در دهه نهم زندگی خود، شیک و شاداب به نظر می رسید. او تا پایان روزهای خود از حضور در رویدادهای اجتماعی با لباس های جسورانه و عجیب و غریب دریغ نمی کرد و به معنای واقعی کلمه مردان را مجبور می کرد که با دیدن او به دنبال او برگردند.

 

راکوئل ولش

عکس راکل :  راکوئل ولش در شاهزاده و نادان (1977).

 

تصویر فراموش نشدنی راکوئل ولش با بیکنی تصور عموم را کاملاً جلب کرد. راکوئل ولش در مصاحبه ای با دیک کاوت در سال 1972 راکوئل ولش بازیگر  گفت که او بیش از این که چرا بعضی از بینندگان این فیلم را خیلی دوست دارند آگاه است. راکوئل ولش در طول این نمایش که همیشه تحت سلطه مردان بوده است در مورد نقش خود در میلیون قبل از میلاد شوخی کرد.

 

راکوئل ولش

عکس جوانی راکوئل ولش


حتی ده ها سال پس از انتشار این نوار بر روی صفحه نمایش ، از  راكوئل ولش  به طور مرتب از این عکس های تبلیغاتی ، جایی که ستاره بسیار کم لباس پوشیده است ، امضا می خواستند. برای راکوئل ولش ، نکته اصلی این است که به خاطر بسپاریم که از کجا شروع کرده است. وی گفت: "من به یاد دارم كه جیمز استوارت مدتها پیش به من گفت كه همیشه از طرفدارانم و آنچه كه این طرفداران درباره من دوست دارند ، اجتناب كنم." راکوئل ولش بازیگر   اضافه کرد: "این توصیه بسیار خوبی بود."

 

راکوئل ولش

راكول ولش هنرپيشه

 

راکوئل ولش فیلم های قابل توجه و به یاد ماندنی زیادی داشته است. به عنوان مثال ، مانند فیلم جاسوسی "جوهر" و کمدی پیتر کوک و دادلی مور "کور". این تصاویر اعتبار بازیگر ولش را تثبیت کرد. سپس آثاری در فیلم های "بانوی در سیمان" با فرانک سیناترا در سال 1968 و "میرا برکینریج" (1970) بر اساس هجو اجتماعی نویسنده  ویدال ساخته شد. سپس راکوئل ولش در درام معشوق ، که به آن گناه یا بی قرار نیز معروف است ، بازی کرد. یک عکس نادر از پشت صحنه تولید تری اونیل در لندن به نمایش در آمده است. در دهه هفتاد ،  راکل ولش  در فیلم "هانی کالدر" غربی (1971) بازی کرد. وی سپس در سریال سه تفنگدار نقش کنستانس بوناسیوس را بازی کرد.

 

راکوئل ولش

فیلم "چگونه عاشقی لاتین‌تبار باشیم"

 

آخرین فیلم این ستاره تا به امروز فیلم "چگونه عاشقی لاتین‌تبار باشیم" است. در تلویزیون ، راکوئل ولش در سال 2013 در خانه ورساچه بازی کرد. این بازیگر زن حتی موفق شد در نمایش موزیکال بازی کند.راکوئل ولش اغلب به دلیل ماهیت پیچیده اش خبرساز می شد. او خودش در این باره از این طریق می گوید: "من برای پیروز شدن باید سخت گیر باشم. اما در برهه ای از زندگی متوجه شدم که رفتار نامناسبی دارم. اصلاً آن چیزی نبود که من نیاز داشتم. " در دهه 1990 ، در شبکه طنز Seinfeld ،  راکل ولش بازیگر   نقش خود را به عنوان یک غواص متجاوز و متکبر بازی می کرد.

 

راکوئل ولش

راکل ولش بازیگر

پس از قطع رابطه با پاتریک کرتیس در سال 1972 ، راکوئل ولش دو بار دیگر ازدواج کرد. در ابتدا آندره وینفلد بازیگر ، نویسنده و کارگردان به عنوان برگزیده وی انتخاب شد و سپس ریچارد پالمر. این بازیگر زن در سال 2004 طلاق گرفت. طبیعت ناآرام این زن نتوانست با هیچکدام خوشبختی را پیدا کند. او خودش از همه همسرانش به خوبی صحبت کرد و ادعا کرد که یک زمان احساسات لطیف نسبت به همه داشته است. هر بار به نظر می رسید که سرانجام شخصی را ملاقات کرده است که می تواند با او زندگی طولانی و شادی داشته باشد. اما در تمام اوقات مشکلی پیش می آمد.

 

راکوئل ولش
راکل ولش بازیگر  را زیباترین کنستانس سینمای جهان می نامند.

 

برای شخصی به اندازه راکوئل ولش همیشه ایجاد روابط بسیار دشوار بوده است. او سعی کرد این بازی را با شرایط خودش انجام دهد. مردان همیشه این را دوست نداشتند. برای رهایی از نفوذ دیگران و ایجاد چنین شغلی درخشان - این به جسارت قابل توجهی از یک زن نیاز داشت. بسیاری ولش را فقط یک زیبایی تو خالی می دانستند ، اما او به همه ثابت کرد که این مسئله دور از واقعیت است.

 

2194154468.jpg

راکول ولش

راکول ولش که رویای تغییر نقش خود را در سر می پروراند، با گذشت زمان به تلاش برای تصاویر پیچیده تر و عمیق تر ادامه داد، علیرغم این واقعیت که منتقدان فیلم به اتفاق آرا تکرار کردند: "راکل ولش فاقد مهارت های بازیگری برای تجسم نقش های قهرمانان معمولی است." خود ستاره بعداً همیشه اعتراف کرد که هرگز احساس نمی کند یک بازیگر بزرگ است. و به احتمال زیاد، چنین نگاه هوشیارانه به چیزها به راکل کمک کرد تا از افسردگی جلوگیری کند و حتی پس از کاهش محبوبیت او همچنان در تقاضا باقی بماند. او در طول دوران بازیگری خود در 25 فیلم و 2 سریال تلویزیونی بازی کرد. این بازیگر آخرین نقش خود را به عنوان خاله لوسیا در فیلم "خانه ورساچه" (2013) در سن 72 سالگی بازی کرد.

 

راکوئل ولش

راکوئل ولش راکوئل ولش اکنون.

 

اکنون  راکوئل ولش  نسبت به حرفه خود در تجارت نمایش چه احساسی دارد؟ این بازیگر می گوید: "من فقط از زندگی ام راضی هستم." "احساس می کنم زندگی بسیار زیبایی داشته ام." تولدت را به نماد واقعی هالیوود تبریک می گویم - راکوئل ولش!

 

راکوئل ولش

 

چگونه راکل ولش توانست زیبایی خود را تا 80 سالگی حفظ کند؟

راکل ولش در دهه 80 خود به سبک زندگی فعال خود ادامه داد: شرکت در رویدادهای اجتماعی، بازی در پروژه های سینمایی و هر حضور عمومی او به غذای اطلاعاتی روزنامه ها تبدیل شد. در سنین بالا، نماد جنسی دهه 70 دارای ظرافت و زنانگی طبیعی بود که مورد غبطه بسیاری از هنرمندان جوان بود. او همچنان تناسب اندام و جذاب بود، شیک لباس می پوشید و زندگی را بی نهایت دوست داشت.

البته، راکل زمانی که اطمینان داد می‌تواند ظاهر جذاب خود را بدون هیچ کمکی از روش‌های پلاستیکی حفظ کند، کمی ناصادق بود. او ژنتیک عالی، ترک به موقع عادت های بد و عشق به فعالیت های ورزشی را راز جوانی ابدی خود نامید. او هر روز یک ساعت یوگا تمرین کرد و انعطاف پذیری فوق العاده ای از خود نشان داد. سابقه باله و نگاه او به جهان از طریق یک منشور مثبت نیز به او کمک کرد تا پرانرژی و جذاب بماند. و این زن باهوش و باورنکردنی به لطف اشتیاق خود توانست زنانگی و زیبایی خود را حفظ کند؛ او به پروژه های تجاری خود در صنعت زیبایی مشغول بود.

 

راکوئل ولش

 

حدود پنج سال پیش، مجله Men's Health در رده بندی جذاب ترین زنان تمام دوران، Welch را در رتبه دوم قرار داد. راکل ولش فقط به جنیفر آنیستون باخت. شاید این بسیار ذهنی باشد، اما در تاریخ سینما نمادهای جن - سی زیادی وجود داشته است، اما تعداد کمی از آنها توانسته اند ظاهری جذاب را تا سنین پیری حفظ کنند.

 

راکل ولش

فیلمهای راکوئل ولش

تابستان متغیر(۱۹۶۵)
سفر شگفت‌انگیز(۱۹۶۶)
با صدای بلند(۱۹۶۶)
پری‌ها(۱۹۶۶)
یک میلیون سال قبل از میلاد(۱۹۶۶)
قدیمی‌ترین حرفه(۱۹۶۷)
فاتوم(۱۹۶۷)
مسحور(۱۹۶۷)
بزرگ‌ترین بسته(۱۹۶۸)
باندولرو!(۱۹۶۸)
خانمی در سیمان(۱۹۶۸)
صد اسلحه(۱۹۶۹)
بیماری(۱۹۶۹)
مسیحی جادویی(۱۹۶۹)
میرا برکینریج(۱۹۷۰)
گناه(۱۹۷۱)
هانی کولدر(۱۹۷۱)
پلیس(۱۹۷۲)
بمب‌افکن کانزاس‌سیتی(۱۹۷۲)
ریش آبی(۱۹۷۲)
آخرین شیلا(۱۹۷۳)
سه تفنگدار(۱۹۷۳)
چهار تفنگدار(۱۹۷۴)
مهمانی وحشی(۱۹۷۵)
مادر، کوزه‌ها و سرعت(۱۹۷۶)
شاهزاده و گدا(۱۹۷۷)
حیوان(۱۹۷۷)
سلاح عریان سی و سه و یک‌سوم: آخرین اهانت(۱۹۹۴)
رئیس هیئت مدیره(۱۹۹۸)
بروس را بگیر(۱۹۹۹)
قانوناً بلوند(۲۰۰۱)
سوپ تورتیا(۲۰۰۱)
فراموشش کن(۲۰۰۶)
چگونه عاشقی لاتین‌تبار باشیم(۲۰۱۷)

 

راکل ولش

راکل ولش در دوران پیری

علت مرگ راکل ولش

در ۱۵ فوریه ۲۰۲۳، راکل ولش در سن ۸۲ سالگی درگذشت . مرگ این هنرمند توسط بستگانش به خبرنگاران گزارش شد. در لس آنجلس اتفاق افتاد. ستاره هالیوودی راکل ولش مدت کوتاهی دچار بیماری شد. خانواده  علت مرگ راکل ولش  را مشخص نکردند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • سمیرا 212 :

    این بازیگر ، راکل ولچ ، استاندارد زیبایی در ایالات متحده در دهه 70 بود. امروز هم نمی توانی چشم از او برداری! راکول ولش کجاست چه کار میکنه؟

    1400/10/10 22:48
    • ManuelNow 853 :

      راکوئل ولش، بازیگر آمریکایی، نمی‌تواند به نقش‌آفرینی در شاهکارهای بزرگ سینمایی ببالد، اما به طور غیرمستقیم در یکی از بهترین فیلم ‌های تاریخ نقش آفرینی کرد. پوستر راکوئل ولش سوراخ دیوار سلول زندان را در فیلم رستگاری در شاوشنگ پوشانده بود که قهرمان تیم رابینز از طریق آن فرار معروف خود را انجام داد. در دهه 70 قرن گذشته، راکل ولش نماد اصلی زن اغواگر آمریکا بود و پوسترهای مشابه در اتاق خواب میلیون ها پسر آویزان شد.

      1400/10/11 14:44
      • ManuelNow 853 :

        راکل ولش یک دختر جذاب با موهای تیره با چهره ای تنومند استانداردهای جدیدی از زیبایی را تعیین کرد که امروزه نیز مرتبط هستند. اما شگفت‌انگیزتر این است که راکل ولش در آستانه هشتاد و دومین سالگرد تولدش شیک و شاداب به نظر می‌رسد. این کهنه کار نمایش از حضور در انظار عمومی با لباس های جسورانه خجالت نمی کشد و همچنان مردان را وادار می کند که او را دنبال کنند.

        1400/10/11 14:47
        • ManuelNow 853 :

          مجله Men's Health اخیراً ولش را به عنوان دومین زن جذاب تمام دوران معرفی کرده است. او فقط به جنیفر آنیستون باخت. البته، انتخاب مبهم است، زیرا در تاریخ سینما نمادهای جن سی زیادی وجود داشت، اما تنها تعداد کمی از آنها توانستند ظاهر شگفت انگیزی را برای دوران پیری حفظ کنند. راکل ولش موفق شد و این او را واقعاً منحصر به فرد می کند.

          1400/10/11 14:58
          • ManuelNow 853 :

            چگونه راکل ولش زیبایی خود را تا 80 سالگی حفظ کرد؟ اکنون راکل در حال حاضر 81 سال دارد، اما او هنوز یک زندگی فعال دارد: راکل ولش در رویدادهای اجتماعی شرکت می کند، در پروژه های تلویزیونی بازی می کند و هر حضور او در عموم به مناسبت اطلاعاتی برای روزنامه ها تبدیل می شود. واقعیت این است که در آستانه 80 سالگی، نماد جن سی دهه 70 باهوش و جذاب باقی مانده. ولش شیک و مدرن لباس می‌پوشد، با لبخند سفید او همه خلع سلاح می‌شوند، پوست جوان شاداب و اندامی زیبا دارد.

            1400/10/11 15:00
            • ManuelNow 853 :

              این بازیگر اطمینان می دهد که بدون کمک جراحان پلاستیک توانسته ظاهری خیره کننده داشته باشد. ولش راز خود را ژنتیک خوب، رد کردن به موقع عادت های بد و عشق به ورزش می نامد. راکل هر روز یک ساعت یوگا انجام می دهد و شگفتی های انعطاف پذیری را در بدن خود نشان می دهد. همچنین، به گفته او، تمرین باله در گذشته و نگرش مثبت به جهان به بازیگر کمک می کند تا پرانرژی و جذاب بماند.

              1400/10/11 15:02
      • ناشناس :

        راکوئل ولش بازیگر و مجری آمریکایی به نماد ملی جن سی دهه 60 و 70 تبدیل شد. عکس او که در صحنه فیلمبرداری یک میلیون سال قبل از میلاد گرفته شد و سپس در فیلم معروف رستگاری در شاوشنک به نمایش درآمد ، یک حرفه مدلینگ درخشان را آغاز کرد و به او اجازه داد تا برای مدت طولانی در آثار کارگردانان برجسته بازی کند.

        1401/11/27 21:08
        • ناشناس :

          راکل ولچ در مصاحبه ای اشاره کرد که با الویس پریسلی ، باب دیلن و مارچلو ماسترویانی روابط عاشقانه داشته است ، اما جزئیات آن را فاش نکرد.

          1401/11/27 21:13
      • ناشناس :

        تبلیغاتی که هنوز از راکویل ولش در بیکینی منتشر شده بود به پوستری پرفروش تبدیل شد و او را به یک دختر پین آپ فوری تبدیل کرد . بیکینی خز شهرت ولش را به عنوان یک نماد جن سی پیشرو در آن دوران بالا برد، و این عکس به عنوان یک عکس پین آپ پرفروش به چیزی شبیه یک پدیده فرهنگی تبدیل شد . ژست نمادین ولش توسط عکاس واحد همان طور که ولش در مصاحبه ای در سال 2012 به یاد می آورد گرفته شد.توسط هنرمند تام چانترل برای ایجاد پوستر فیلمی که اکران سینمایی یک میلیون سال قبل از میلاد را تبلیغ می کرد ، استفاده شد.، که روی آن ولش با بیکینی خزدارش با عنوان فیلم با حروف قرمز پررنگ در سراسر منظره ای پر از دایناسورها همراه است .عکس‌های تبلیغاتی ولش با بیکینی خز، بزرگترین حس پین‌آپ از زمان عکس پین‌آپ معروف بتی گریبل شد که توسط فرانک پولنی در سال 1943 گرفته شد، که هر ماه 50000 درخواست از سربازان آمریکایی جنگ جهانی دوم دریافت کرد. . یکی از عکس های تبلیغاتی او در بیکینی خز راکوئل را از یک صلیب آویزان کرده بود. عکس گرفته شده توسط تری اونیل بیش از حد رسوایی تلقی شد و جمع شد تا اینکه سی سال بعد توسط مجله ساندی تایمز منتشر شد .

        1401/11/27 21:44
    • ناشناس :

      در 15 فوریه 2023، راکل ولش در سن 82 سالگی درگذشت . مرگ این هنرمند توسط بستگانش به خبرنگاران گزارش شد. در لس آنجلس اتفاق افتاد. ستاره هالیوودی مدت کوتاهی دچار بیماری شد. این خانواده علت مرگ را مشخص نکردند.

      1401/11/27 21:08
  • ManuelNow 853 :

    نام راکل ولش قبلاً توسط مخاطبان فراموش شده است: در 40 سال گذشته، او به ندرت در فیلم بازی کرده است. و زمانی سمبل جنسی بود و در لیست صد ستاره جذاب مجله پلی بوی قرار گرفت!

    1400/10/10 22:55
  • ManuelNow 853 :

    فیلم "یک میلیون سال قبل از میلاد" (1966) به یک فیلم پرفروش تبدیل شد و شهرت او را نه تنها در ایالات متحده، بلکه در اروپا نیز به ارمغان آورد. عکس های این بازیگر زن با بیکینی خز در بسیاری از مجلات ظاهر شد و به یکی از نمادهای سینمای دهه 60 تبدیل شد.

    1400/10/10 22:56
  • ManuelNow 853 :

    سال 1971 به یکی از مهم ترین سال های زندگی راکل ولچ تبدیل شد. راکل ولچ در وسترن "هانی کالدر" بازی کرد - هیچ بازیگری قبلاً این کار را نکرده است! به هر حال، کوئنتین تارانتینو یک بار اعتراف کرد که او از این فیلم برای فیلمبرداری "بیل را بکش" الهام گرفته است.

    1400/10/10 23:03
  • ManuelNow 853 :

    یک سال بعد، درام ورزشی "حس کانزاس سیتی" منتشر شد، جایی که ولش نیز یکی از نقش های اصلی را بازی کرد. او این فیلم را یکی از فیلم های مورد علاقه خود نامید.

    1400/10/11 11:32
  • ManuelNow 853 :

    آخرین نقش مهم در کارنامه راکول ولش لیدی ادیت در شاهزاده و فقیر (1977) بود

    1400/10/11 13:33
  • ManuelNow 853 :

    ولش قاطعانه از ساختن فیلم های برهنه امتناع می ورزید که می توانست پول اضافی را برای فیلم ها به همراه داشته باشد. در همان زمان، او خود را یک سوپراستار می دانست و پیشنهادات را رد می کرد و هزینه های گزافی را طلب می کرد. در سال 1982 استودیو فیلم از تایید او برای نقش امتناع ورزید و به طور یکجانبه قرارداد را لغو کرد. ولش 4 سال بعد شکایت کرد و 10.8 میلیون دلار برنده شد.

    1400/10/11 13:36
  • ManuelNow 853 :

    راکل ولش سال ها در سریال ها و نمایش های تلویزیونی بازی کرد، یک تجارت موفق کلاه گیس را تأسیس کرد و تقریباً هرگز در فیلم های بزرگ ظاهر نشد.

    1400/10/11 13:37
  • ManuelNow 853 :

    راکوئل ولش آخرین نقش خود را در سال 2017 در فیلم How to Be a Latin Lover بازی کرد. جالب اینجاست که او خودش را بمب جنسی نمی داند: "من قرار نبود سمبل جنسی باشم، این در طبیعت من نیست.

    1400/10/11 13:39
  • Barbie 728 :

    دختری از سن دیگو ، راکوئل جدا آرزوی رقصیدن روی صحنه باله را داشت، اما پس از 10 سال آموزش، به دلیل بافت بیش از حد بدن از استودیو اخراج شد. برای راکل، تصمیم معلم یک تراژدی واقعی بود - او چندین روز گریه کرد و از هیکل خودش متنفر بود. اما این دختر نمی دانست که این چهره زیبا است که به او کمک می کند در سراسر کشور مشهور شود.

    1400/10/11 15:07
  • Barbie 728 :

    راکل از پدر بولیویایی خود ظاهر آمریکای لاتین را به ارث برده است و از مادر انگلیسی خود ظاهری باشکوه را به ارث برده است. از سن 14 سالگی ، این دختر برنده مسابقات زیبایی محلی شد و به لطف داده های خارجی خود ، حرفه بازیگری را آغاز کرد. در یکی از تست ها ، این بازیگر جوان باهوش مورد توجه همسر تهیه کننده استودیو فیلم "فاکس قرن بیستم" قرار گرفت - این بلیط راکل برای یک بازی در یک فیلم بزرگ بود.

    1400/10/11 15:09
  • Barbie 728 :

    راکل ولش با بیکینی گوزن شمالی آمریکا را فتح کرد تهیه کنندگان اصرار داشتند که این دختر به نام همسر اولش، ولش، که در آن زمان از او طلاق گرفته بود، بازی نکند. اما این بازیگر به طور قاطعانه پیشنهاد تغییر نام به "دبی" آشناتر برای بیننده آمریکایی را رد کرد.

    1400/10/11 15:11
  • Barbie 728 :

    پس از موفقیت سال 1966 "یک میلیون سال قبل از میلاد"، نام ستاره جدید فیلم در سراسر آمریکا شناخته شد. ولش برای کل فیلم فقط سه جمله گفت، اما این باعث نشد که او مشهور نشود. یک بازیگر جوان با هیکلی فریبنده و موهای تیره ضخیم در بیکینی ساخته شده از خز گوزن شمالی، او یک شبه مورد تحسین میلیون ها زن و مرد در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و دیگر کشورهای غربی قرار گرفت.

    1400/10/11 15:13
  • Barbie 728 :

    پوسترهایی که راکل ولش را با همان بیکینی نشان می‌دادند، همه رکوردهای فروش را شکستند و کار جدید راکول ولش به خانه‌ها رفت. راکل با زیبایی های شناخته شده هالیوود در آن زمان متفاوت بود. او صریح و شهوانی به نظر می رسید ، اما در عین حال مبتذل نبود. یک بار راکل پیشنهاد حضور در پلی بوی را پذیرفت، اما در طول یک عکسبرداری او از برهنه شدن کامل خودداری کرد. صاحب مجله هیو هفنر این را چندان دوست نداشت، اما بعداً اعتراف کرد که راکل درست می‌گوید: "او می‌تواند مردان را حتی با لباس شنا دیوانه کند."

    1400/10/11 15:15
  • Barbie 728 :

    بینندگان راکوئل ولش بازیگر را به خاطر بدن تراشیده شده، چهره جذاب و انرژی جن سی طبیعی اش می پرستیدند. کارگردانان با کمال میل از این سوء استفاده کردند و بی رحمانه از تصویر زیبایی خیره کننده سوء استفاده کردند. این بازیگر با خوشحالی نقش های پیچیده تر و عمیق تری را امتحان کرد، اما منتقدان معتقد بودند که او هنوز فاقد مهارت های بازیگری برای تجسم قهرمانان مشخص است. با این وجود، ولش برای بازی در نقش کنستانس در فیلم The Three Musketeers برنده گلدن گلوب شد.

    1400/10/11 15:16
  • Barbie 728 :

    خود ولش اعتراف می‌کند که هرگز احساس نمی‌کرده که یک بازیگر بزرگ است. شاید نگاه واقعی به چیزها به او کمک کرد تا از افسردگی جلوگیری کند و حتی پس از اوج محبوبیت همچنان در تقاضا باقی بماند. این زن به بازیگری ادامه داد، برنامه تلویزیونی خود را میزبانی کرد، یک تجارت موفق کلاه گیس را تأسیس کرد و سال ها چهره برندهای پیشرو لوازم آرایشی بود.

    1400/10/11 15:17
  • ناشناس :

    فیلم‌های راکل ولچ : 1964 فیلم خانه یک خانه نیست .............فیلم روستابوت .......1965 فیلم تابستان چرخشی................ فیلم مزاحم نشوید .......1966 فیلم سفر فوق العاده ......... فیلم شلیک بلند، بلندتر... من نمی فهمم ...........فیلم کوارتت جنسی .......... یک فیلم میلیون سال قبل از میلاد .......فیلم قدیمی ترین حرفه ...........فیلم مبهوت ........ Fathom ...... فیلم بزرگترین بسته از همه آنها ......... فیلم باندولرو! .............بانوی سیمانی .......... فیلم 100 تفنگ .......... فیلم شعله ور شدن .......... فیلم مسیحی جادویی .......... فیلم میرا برکینریج ..... فیلم معشوق یا گناه ......فیلم هانی کولدر ....... فیلم Fuzz ............ فیلم بمب افکن کانزاس سیتی............ فیلم ریش آبی ........فیلم آخرین شیلا ......فیلم سه تفنگدار ......... فیلم چهار تفنگدار ......... فیلم مهمانی وحشی ....... فیلم مادر، کوزه و سرعت ....... فیلم شاهزاده و فقیر ........... فیلم حیوان (همچنین به عنوان بدلکار شناخته می شود)......... فیلم The Final Insult...........فیلم رئیس هیئت مدیره...........فیلم کاری که من برای عشق انجام دادم .........فیلم بروس را بگیر ......... فیلم از نظر قانونی بلوند ......... فیلم سوپ نان ذرت مکزیکی .........فیلم فراموشش کن .......... فیلم چگونه یک عاشق لاتین باشیم .........

    1401/11/27 21:36
  • ناشناس :

    راکل ولش یکی از زیباترین بازیگران زن سینمای فرانسه

    1401/11/29 16:26

بیشتر بخوانید