تام کروز سال 2021 به فضا خواهد رفت

تام کروز

تام کروز در سال 2021 به فضا پرواز خواهد کرد. یک فیلم اکشن جدید با مشارکت وی در آنجا فیلمبرداری خواهد شد.


سلبریتی تام کروز و کارگردان داگ لیمان در اکتبر 2021 به فضا می روند. این اعلام در صفحه شاتل فضایی سالنامه توییتر، که در آن یک لیست سفر برای سه سال آینده منتشر شده است. پرواز آنها به عنوان یک سفر توریستی تعیین شده است.

 

پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که فیلم اکشن جدید با تام کروز به صورت جزئی یا کامل در فضا فیلمبرداری خواهد شد و کارگردانی آن را لیمان بر عهده خواهد داشت که با بازیگر در فیلم های  "لبه فردا" و "ساخت آمریکا" کار کرده است . بودجه این فیلم توسط یونیورسال تأمین خواهد شد که گفته می شود 200 میلیون دلار برای فیلمبرداری تأمین می شود. شرکای این استودیو ناسا و  اسپیس ایکس الون ماسک خواهند بود .

 

پیش از این ، جیم بریدنشتاین ، مدیر ناسا ابراز امیدواری کرد که این فیلم با کروز نسل جدیدی از دانشمندان و مهندسان را برای کاوش در فضا الهام بگیرد.

هنوز جزئیاتی از طرح تصویر موجود نیست. مشخص است که فیلمبرداری در ایستگاه فضایی بین المللی انجام خواهد شد. علاوه بر این ، کریستوفر مک کوئری ، کارگردان جک ریچر و چندین قسمت از ماموریت غیرممکن که کروز نیز در آن بازی کرده است ، به عنوان تهیه کننده و مشاور پروژه فعالیت خواهد کرد .

هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری در سال 2021 آغاز می شود ، یا اینکه کروز و لیمان می خواهند ایستگاه را در حال آماده سازی مطالعه کنند.اکنون تام کروز مشغول فیلمبرداری قسمت هفتم  فیلم"ماموریت: غیرممکن" است که در نوامبر 2021 اکران می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید