ایزابلا روسلینی دختر زیبای اینگرید برگمن

ایزابلا روسلینی

 

ایزابلا روسلینی در خانواده بازیگر معروف سوئدی اینگرید برگمن و فیلمساز ایتالیایی روبرتو روسلینی متولد شد. ایزابلا آرزو داشت که به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای شود ، به عنوان یک مدل مد موفق بود ، در 27 سالگی برای اولین بار در سینما ظاهر شد و در 34 سالگی با بازی در فیلم Blue Velvet (دیوید لینچ) مشهور شد. امروزه این بازیگر به ندرت با حضور در صفحه نمایش طرفداران خود را راضی می کند و بیشتر وقت خود را صرف محافظت از حیات وحش و آموزش سگ های راهنما می کند.

 

ر

عکس ایزابلا روسلینی بازیگر فیلم و مدل لباس ایتالیایی   

 

ایزابلا روسلینی با استعدادترین و مشهورترین مردان زمان خود را دوست داشت ، اما هرگز موفق به یافتن خوشبختی شخصی نشد. او با مارتین اسکورسیزی ازدواج کرده بود ، با دیوید لینچ و گری اولدمن قرار داشت ، اما در نتیجه ، او تنها ماند. چرا موفقیت روسلینی بسیار زودگذر و خوشبختانه بسیار متزلزل بود؟

ایزابلا روسلینی در سال 1952 در رم در یک خانواده هنرمند متولد شد: پدر  ایزابلا روسلینی  ، روبرتو روسلینی ، کارگردان مشهوری بود و مادرش بازیگر معروف اینگرید برگمن بود. در سن 13 سالگی ، به دلیل شکل شدید اسکولیوز ، ایزابلا در بستر بیماری بستری بود و می توانست مادام العمر در ویلچر بماند ، اما خوش شانس بود که بهبود یافت.

 

ایزابلا روسلینی

ایزابلا روسلینی جوانی

عکس یکی از مشهورترین بازیگران و مدل های لباس ایتالیایی 

 

ایزابلا روسلینی از دوران کودکی آرزو داشت که روزنامه نگار شود و حتی به سینما فکر نمی کرد ، او بسیار دیر و در زمینه های غیر منتظره فعالیت به موفقیت دست یافت:  ايسابلا روسليني  در 28 سالگی مدل شد ، در 34 سالگی - یک بازیگر مشهور. فعالیت سینمایی او خیلی زودتر ، در سال 1976 آغاز شد ، اما شهرت واقعی او در سال 1986 ، پس از فیلمبرداری فیلم "مخمل آبی" ساخته دیوید لینچ به او رسید. در سال 1982 ، در سن 30 سالگی ، ایزابلا روسلینی چهره شرکت لوازم آرایشی "Lancom" شد ، همکاری آنها 14 سال طول کشید.

 

ایزابلا روسلینی

عکس ایزابلا روسلینی و مارتین اسکورسیزی

 

در سال 1979 با کارگردان بزرگ مارتین اسکورسیزی که دوست پدرش بود ازدواج کرد.  ايزابلا روسليني  صمیمانه هوش و استعداد او را تحسین می کرد ، و برای این کار آماده تحمل تمام سختی های شخصیت او بود. اما او به جای خرد و درک مورد انتظار از طرف وی ، با پرخاشگری غیرقابل کنترل و طغیان های غیر منطقی حسادت روبرو شد. بنابراین ، این ازدواج فقط 4 سال به طول انجامید. روسلینی که از مسابقه دائمی خسته شده بود ، شوهرش را به خاطر مدل مد 23 ساله جاناتان ویدمن ترک کرد. این رابطه نیز دوام زیادی نیاورد - حدود دو سال. علی رغم همه شایستگی های وی ، فرد منتخب جدید با ذهن برجسته یا استعداد متناسب با نبوغ اسکورسیزی متمایز نبود.

 

ایزابلا روسلینی

عکس یکی از مشهورترین بازیگران و مدل های لباس ایتالیایی

 

وقتی بعد از چندین سال بی تحرکی  ، او دوباره به سینما دعوت شد ، اشتیاق چندانی نداشت - کار سینمایی فیلم هرگز مقام های اول لیست اولویت های او نبود.روسلینی  از شخصیت کارگردان ، دیوید لینچ ترسیده بود: "من چندین فیلم او را دیدم ، بنابراین خودم را برای ملاقات با یک هیستریک آماده کردم. و تعجب من را تصور کنید: معلوم شد که دیوید فردی آرام و حتی ملایم است! "

 

ایزابلا روسلینی

زیبایی ایزابلا روسلینی در حین سادگی  اشرافی است  عکس

 

دیوید لینچ نه تنها به عنوان کارگردان ، بلکه به عنوان یک مرد تحسین او را برانگیخت و آنها 2 سال آینده را با هم گذراندند. بعدا ،  الیزابت روسلینی  اعتراف کرد: "من حتی متوجه نشدم که او در روابط ما همیشه خط و نشان می کشد که من حق ندارم از آن فراتر بروم. و من کاملاً شخصی را فراتر از این خط نمی شناختم. یک روز او به من پشت کرد و رفت - بدون اینکه چیزی توضیح دهد. از آن زمان ، او دیگر با من صحبت نکرده است. "

 

ایزابلا روسلینی

عکس ایزابلا روسلینی بازیگر فیلم و مدل لباس ایتالیایی

 

آخرین تلاش  ایزابلا روسیلینی  برای ساختن زندگی خانوادگی با بازیگر گری اولدمن بود که از روی صحنه فیلم عاشق جاویدان آغاز شد. روسلینی قبل از اینکه با او از راهرو پایین برود یک شرط تعیین کرد: او باید یک نوع دوره آزمایشی را تحمل کند ، در این مدت تحت درمان اعتیاد به الکل قرار خواهد گرفت. اولدمن موافقت کرد ، اما تا پایان دوره آزمایشی تحمل نکرد - او شکست خورد ، که دلیل جدایی بود.

 

ایزابلا روسلینی

 

در زندگی حرفه ای ، موفقیت نیز قابل تغییر بود: علی رغم این واقعیت که  ایزابلا روسلینی  به کل جهان ثابت کرد که یک زن "بیش از چهل سال" می تواند یک مدل مد باشد ، شرکت "Lancom" شروع به جستجوی جایگزینی جوان برای او کرد. سپس بازیگر زن به شرکت لوازم آرایشی "لنکستر" رفت و در آنجا سمت معاون مدیریت را به دست گرفت.

 

ایزابلا روسلینی

 

اکنون ایزابلا روسلینی تنها زندگی می کند ، و این برای او مناسب است: «من قبلاً بیش از حد انرژی و قدرت ذهنی را صرف مردان کرده ام. اکنون من باهوش تر شده ام و خودم را با دقت خرج می کنم - فقط برای بچه ها و کار. از انتظار مرد رویاهایم خسته شده ام. خسته از درام ها ، شورها ، مرحله نهایی مسابقات.

 

ایزابلا روسلینی

مطمئناً ، مانند هر زنی ، من نسبت به عشق جدید آماده هستم. اما من همچنین واقعاً دوست دارم برای خودم زندگی کنم. 

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید