زیباترین بازیگر زن ترکیه ای 8 بازیگر

سریال های ترکیه
دخترانی از ترکیه که نه تنها با بازیگری، بلکه با زیبایی خود نیز دل مخاطبان را به دست آورده اند، چه شکلی هستند؟


ملودرام های ترکی در مورد روابط عاشقانه و حماسه های مربوط به دعواهای خانودگی اخیراً توجه بیشتری را به خود جلب کرده است و عمدتاً توسط مخاطبان زن تماشا می شود. احتمالاً به همین دلیل است که بازیگران زن ترکیه ای محبوب هستند - حداقل با توجه به تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام یا میزان حق امتیاز منتشر شده. با این حال، بازیگران زن ترکیه ای مخاطبان فداکار خود را دارند. بازیگران زن زیبای ترک آنقدر زیاد هستند که انتخاب بهترین آنها کار ساده ای نیست.  پیشنهاد می کنیم وارد دنیای سینما و سریال های ترکیه شویم و نگاهی به دخترانی بیندازیم که قلب میلیون ها نفر را به دست آوردند.

 

نسلیهان آتاگل

نسلیهان آتاگل

 

ستاره عشق سیاه و دختر سفیر، نسلیهان آتاگول، تنها 29 سال سن دارد، اما در این سن او در حال حاضر یک سوپراستار در کشور خود و خارج از کشور به حساب می آید در سوابق او - جوایز بازیگری زیادی در سراسر جهان از ژاپن تا روسیه دریافت کرده است. او نه تنها در برنامه های تلویزیونی، بلکه در فیلم ها نیز بازی می کند. به لطف ظاهر زیبایش، این دختر اغلب در تبلیغات تجاری فیلمبرداری می شود و نسلیهان نیز مورد تحسین قرار می گیرد زیرا دوست دارد بدون آرایش در انظار عمومی ظاهر شود و هنوز هم یکی از زیبایی های اصلی ترکیه است.

 

بهار شاهین

بهار شاهین


این بازیگر آنکارایی اکنون 24 ساله است. شاهین بازی در سریالی درباره تاریخ دشوار قبیله خانواده کاراچای را در سن 21 سالگی آغاز کرد. عاشقانه های شاهین با دیگر بازیگران ترک بی وقفه در مطبوعات مطرح می شود. همه علاقه دارند که بهار چه کسی را به عنوان شریک زندگی انتخاب کند؟ و همه به این دلیل که دختر ظاهری فوق العاده شیرین و نرم دارد.

 

دنیز اوگور

دنیز اوگور


یکی دیگر از زیبایی های «استانبول سخت» بازیگر 48 ساله دنیز اوگور است که نقش اصلی این سریال را بر عهده داشت. دنیز مرتباً در لیست جذاب ترین بازیگران زن ترکیه قرار می گیرد و رسانه ها دائماً به این موضوع علاقه دارند که او چگونه می تواند جوان به نظر برسد. دنیز راز خود را فاش نمی کند.


دیلارا اوزتونچ

دیلارا اوزتونچ


سریال استانبول ظالم که از سال 2013 آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد، بینندگان سراسر جهان را با بازیگران زن زیبای زیادی آشنا کرد. دیلارا اوزتونچ در زمان پخش این سریال 25 ساله بود و طرفداران ملودرام او را به عنوان یک زیبایی هالیوود با یک تصویر مربوطه به یاد آوردند: یک ظاهر طراحی شده ، رژ لب قرمز روشن و لبخندی بی عیب و نقص.

 

سدا ترکمن

سدا ترکمن


سدا ترکمن بازیگر اهل ازمیر امروز 35 ساله شد. به هر حال ، شوهر او نیز یک بازیگر است - بورا آکاش. نقش فهریه در سریال «دو چهره استانبول» اولین بازی او شد و راه ا را برای صنعت سینما هموار کرد. سدا ظاهری معمولی خاورمیانه ای دارد - موها و چشمان تیره، که علاوه بر این با آرایش کم بر آنها تأکید می کند . سدا هر سال در صدر زیباترین بازیگران زن ترکیه قرار می گیرد. به دلیل توجه دقیق روزنامه ها ، شایعاتی در مورد طلاق او از آکاش به طور مرتب در شبکه ظاهر می شود ، اما در اینستاگرام این بازیگر اطمینان می دهد که این فقط شایعه است.


بیرجه آکالای

بیرجه آکالای

 
بیرجه آکالای "حوای" سینمای ترکیه در سال 2004 ، ستاره ملودرام "عشق سیاه و سفید" هنوز در فیلم بازی نکرده بود ، اما در حال تحصیل در رشته منتقد تئاتر بود ، اما حتی پس از آن در مسابقه دوشیزه ترکیه مقام سوم را به دست آورد. امروز بیرجا 37 ساله است، او همچنان به بازی در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی در کشور خود ادامه می دهد. از کارهای اخیر می توان به Babylon و The Last Summer اشاره کرد. با این حال، محبوب ترین نقش او نقش دکتر اسلی در عشق سیاه و سفید است.

 

دیلان چیچک دنیز

دیلان چیچک دنیز


دیلن در 16 سالگی مدل شد و در مسابقه زیبایی Elidor Miss Turkey شرکت کرد و مقام دوم را به خود اختصاص داد. او نماینده ترکیه در مسابقه Miss Universe بود که در میامی برگزار شد. دیلن در همان زمان وارد دنیای سینما شد و بلافاصله جایگاه یکی از زیباترین بازیگران زن را به دست آورد. خوب، یکی از سخت ترین نقش های او نقش دختری بود که آرزوی یافتن خوشبختی را در چوکور، منطقه جنایی استانبول دارد.

 

اسرا بیلگیچ

اسرا بیلگیچ


قیام ارطغرل یک درام تاریخی است که سال ها پس از اوج محبوبیت قرن باشکوه رونق گرفت. این سریال استعداد دراماتیک و زیبایی نادر اسرا بیلگیچ بازیگر را به تمام دنیا نشان داد. او را به خاطر تصویر حلیمه خاتون به یاد آوردند که مدام با لباس های تاریخی در برابر تماشاگران ظاهر می شد. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید