چرا تینا کوناکی را اغلب با مونیکا بلوچی مقایسه می کنند

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی و  وینسنت کسل    

 

در چند سال گذشته ، نام تینا کوناکی از صفحات رسانه ها خارج نشده است ، و نه تنها به این دلیل که تینا کوناکی 24 ساله به یکی از موفق ترین مدل های جدید تبدیل شده است ، بلکه به این دلیل که در سال 2018 با ونسان کسل ، شوهر سابق مونیکا بلوچی ازدواج کرد  . تینا کوناکی بارها و بارها به عنوان یک خانه خراب کن خوانده شد ، متهم به جدایی  زیباترین زوج بازیگر و  محکوم به مقایسه های مداوم با ایتالیایی زیبا مدل و بازیگر مونیکا بلوچی بود. تینا کوناکی انکار نمی کند که علاقه  او در دنیای مد دقیقاً پس از عروسی با بازیگر معروف ونسان کسل ، شوهر مونیکا بلوچی افزایش یافته است ، اما همه این اتهامات کاملا ناعادلانه بود ...


آغاز حرفه مدلینگ  تینا کوناکی

تینا کوناکی

تینا کوناکی

 

تینا کوناکی در سال 1997 در تولوز فرانسه از مادری سیسیلی و آفریقایی متولد شد و در مراکش متولد شد و در فرانسه بزرگ شد. ازدواج والدینش همیشه معیار یک خانواده خوشبخت برای او بوده است - آنها در نگاه اول عاشق شدند ، سه فرزند بزرگ کردند و بیش از 25 سال با هم بودند. تینا همیشه آرزو داشت که همان خانواده هماهنگ و مستحکم را بسازد.

 

تینا کوناکی

مدل تینا کوناکی |  عکس

 

تینا کار مدلینگ خود را از 8 سالگی آغاز کرد - سپس از او دعوت شد تا در تبلیغات تجاری ظاهر شود. این دختر از اولین عکسبرداری حرفه ای خود کاملاً خوشحال شد ، اما والدینش احساس کردند که فکر کردن برای ادامه کار مدلینگ برای او خیلی زود است و برای چندین سال مجبور شد این موضوع را فراموش کند. هنگامی که او 15 ساله شد ، وی را برای تحصیل در لیسوم علوم انسانی فرانسه در مادرید فرستادند. در آنجا ، تینا اسپانیایی را آموخت و کار خود را در تجارت مدلینگ ادامه داد. زیبایی عجیب و غریب او نمی توانست در دنیای مد مورد توجه قرار نگیرد و به زودی قرارداد خود را ابتدا با یک اسپانیایی و سپس با یک آژانس مدلینگ انگلیس منعقد کرد.

 

آشنایی با ونسان کسل

ونسان کسل کیست  تینا کوناکی بیوگرافی

حرفه مدلینگ او با موفقیت پیشرفت کرد ، اما شهرت جهانی تینا کوناکی نه توسط فعالیت حرفه ای او ، بلکه در پی رابطه با ونسان کسل معروف بود. او تنها 18 سال داشت که در سال 2015 ، هنگام تعطیلات در جزیره ایبیزا ، با این بازیگر 49 ساله آشنا شد. با کمال تعجب ، او از ونسان کسل چیزی (که همه دنیا می دانستند)  نمی دانست که او کیست و چه کاری انجام می دهد ، زیرا قبل از ملاقات با او فقط 5 فیلم دیده بود ، و آنها بدون حضور ونسان کسل بود.

 

وینسنت کسل و تینا کوناکی

ونسان کسل و تینا کوناکی     شوهر سابق مونیکا بلوچی

 

هیچ کس اعتقاد نداشت که این آشنایی می تواند منجر به اتفاق جدی شود. اختلاف سنی خیلی بزرگ بود - 31 سال! اما برای آنها به مانعی غیرقابل حل تبدیل نشد ، هم موضوعات مشترک برای گفتگو و هم سرگرمی های مشترک وجود داشت. عاشقانه  آنها "ماجرایی در ایبیزا" نامیده می شد (نام جزیره)، اعتقاد به صداقت احساسات مدل جوان نسبت به بازیگر معروف و عدم علاقه او به تجارت بسیار دشوار بود. احتمالاً خود آنها تصور نمی کردند که این رابطه منجر به ازدواج شود.

 

رقیب خوش شانس مونیکا بلوچی

وینسنت کسل و تینا کوناکی

ونسان کسل و همسرش  زن و شوهری که رابطه آنها را هیچکس باور نداشت  

 

البته بلافاصله تینا کوناکی به عامل طلاق ونسان کسل و مونیکا بلوچی متهم شد. نام  او را در مطبوعات به عنوان زنی خانمان برانداز که باعث جدایی مونیکا بلوچی بازیگر معروف  و شکارچی مردان ثروتمند و غیره آوردند.

 

وینسنت کسل و مونیکا بلوچی

ونسان کسل و مونیکا بلوچی  عکس

وینسنت کسل و مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی ایتالیایی و ونسان کسل فرانسوی در سال 1996 در صحنه فیلمبرداری فیلم "آپارتمان" با یکدیگر دیدار کردند. در ابتدا ، آنها نسبت به یکدیگر ضدیت شدیدی داشتند. اما در جریان کار مشترک ، ونسان کسل بازیگر متوجه نشد که چگونه به طلسم یکی از زیباترین زنان جهان مونیکا بلوچی تسلیم شد.

 

وینسنت کسل و مونیکا بلوچی

وینسنت کسل و مونیکا بلوچی 

 

حتی بعد از اینکه آنها زن و شوهر شدند ، مونیکا بلوچی عجله ای نداشت تا ونسان کسل وارد زندگی اش شود. او فضای شخصی خود را ارزشمند می دانست و به ازدواج سنتی اعتقادی نداشت. در ابتدای ازدواج مونیکا بلوچی در ایتالیا ماند و ونسان کسل در فرانسه. این اتفاق 3 سال ادامه داشت تا اینکه ونسان کسل تصادف کرد. تنها پس از آن مونیکا پذیرفت که همسرش شود. اما در همان زمان او به تکرار ادامه داد: " حسادت داشتن یعنی ادعای گرفتن آزادی او ... تغییر شریک زندگی طبیعی است. این ذات انسان است. بنابراین ، من نمی توانم به شما بگویم که آیا من و وینسنت برای همیشه با هم هستیم یا نه . "

 

وینسنت کسل و مونیکا بلوچی  17 سال در کنار هم ماندند ، یکی از قوی ترین ، زیباترین و هماهنگ ترین زوج های بازیگری نامیده می شدند. ونسان کسل و مونیکا بلوچی دو دختر داشتند ، اما وقتی دختر کوچکتر 3 ساله شد ، شایعاتی در مورد جدایی این زن و شوهر مطرح شد. مطبوعات قبلاً در مورد خیانت وینسنت کسل ،   شوهر مونیکا بلوچی نوشته بودند ، اما  مونیکا بلوچی هیچ اهمیتی به این موضوع نداد. با این حال ، این بار آنها نتوانستند از بحران عبور کنند و در سال 2013 طلاق گرفتند.

 

وینسنت کسل و تینا کوناکی

 همسر مونیکا بلوچی  ونسان کسل و تینا کوناکی    

 

وقتی ونسان کسل با تینا کوناکی ملاقات کرد ، وینست کسل مدتها از مونیکا بلوچی طلاق گرفته بود و اگر عشقبازی مقصر جدایی آنها بود ، قطعاً او مدل فرانسوی نبود. این بازیگر بیش از یک بار در جمع دختران با ظاهر مدل مورد توجه قرار گرفت ، اما هیچ یک از آنها نمی توانستند نقش همسرش را ادعا کنند. این تا زمانی بود که او با تینا آشنا شد.

 

اتحادی که هیچ کس به آن اعتقاد نداشت

در سال 2016 ، ونسان کسل ، همسر سابق مونیکا بلوچی ، در یک حضور مشترک به طور رسمی عشق جدید خود را معرفی کرد و پس از 2 سال  تینا کونیکا مدل  و  ونسان کسل  ازدواج کردند. از آن زمان ، علاقه به تینا کوناکی نه تنها از طریق مطبوعات ، بلکه در دنیای مد نیز افزایش یافته است. این مدل ها با مشهورترین مارک های جهانی همکاری می کردند و در جلد مجلات برجسته براق ظاهر شد.

 

وینسنت کسل و تینا کوناکی

وینسنت کسل و همسرش

 

در سال 2019 ، وینسنت و  تينا كوناكي  صاحب یک دختر به نام آمازونی شدند و یک ماه پس از تولد او ، این مدل چهره ای ایده آل از خود نشان داد و در جشنواره فیلم کن با  وینسنت کسل  ظاهر شد. مراقبت از خانواده و تربیت دخترش مانعی برای ادامه کار عاشقانه او نیست - او با خانه های مد معروف همکاری می کند و اخیراً خط تولید لباس های زنانه خود را راه اندازی کرده است. آنها به همراه كاسل در یك عکس تبلیغاتی بازی كردند و سفیر یک برند لباس و لوازم فرانسوی شدند.

 

وینسنت کسل و تینا کوناکی

ونسان کاسل   کوناکی    زن و شوهری که رابطه آنها را هیچکس باور نداشت 

 

امروز ونسان کسل و تینا کوناکی به همان خوبی که 6 سال پیش با یکدیگر ملاقات کردند خوشحال هستند. اما آیا این ازدواج تا زمانی که ارتباط با مونیکا بلوچی ادامه دارد ، دوام خواهد داشت یا خیر.

 

Tina-Kunaki-1.jpg

مونیکا بلوچی ،  ونسان کسل و همسرش

کاربر گرامی اگر به مونیکا بلوچی و شوهر مونیکا بلوچی کیست و ...... علاقمند هستید مقاله عکس دختر ۱۴ ساله مونیکا بلوچی و وینسنت کاسل برای اولین بار منتشر شد را بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید