"تابلو دادگاه کمبوجیه" تصویری که 500 سال پیش کشیده شد اما ، هنوز هم خدمتگزاران قانون را وحشت زده می کند

در

دادگاه کمبوجیه

"تابلو دادگاه کمبوجیه" - تصویری که 500 سال پیش کشیده شد ، اما امروزه خدمتگزاران قانون را وحشت زده می کند.

 

تابلو نقاشی هنرمند هلندی دیوید جرارد "دادگاه کمبوجیه" ، که منعکس کننده پوست کندن از قاضی فاسد بود ، متعلق به ژانر درس اخلاق‌ و آموختن‌ اخلاق است   که در قرون وسطی در نقاشی اروپای غربی بسیار محبوب بود. این اثر برای سالن دادگاه در نظر گرفته شده بود تا خدمتگزاران قانون ( به عنوان یادآوری) مراقب  وظیفه و سوگند خود باشند.


طرح تابلو از اعماق دوران باستان است. "تاریخ" هرودوت

هرودوت

هرودوت هالیکارنسوس - "پدر تاریخ" (484-425 قبل از میلاد)

 

خلاصه داستان این اثر بر اساس داستانی است که هرودوت در رساله خود شرح داده است ، که به طور خلاصه می گوید: "از آنجا که این قاضی ، با رشوه با پول ، حکم ناعادلانه ای صادر کرد ، پادشاه کمبوجیه دستور اعدام وی را داد و پوست او را از بدن جدا کردند. و سپس از پوست او صندلی قاضی جدید را که در دادگاه نشسته و حکم صادر می کند را پوشاندند. کمبوجیه به جای قاضی سیسامن پسرش ، را بعنوان قاضی منصوب کرد و به او دستور داد که با نشستن روی صندلی به یاد داشته باشد او روی پوست قاضی نشسته است. و این رویداد ، که توسط مورخ یونان باستان توصیف شده است ، در 530 - 522 قبل از میلاد در ایران در زمان فرمانروایی از سلسله هخامنشی - کمبوجیه دوم رخ داد.

 

دادگاه کمبوجیه

"دربار کمبوجیه." (1498).  نقاش: دیوید جرارد.

اما هنرمند دیوید جرارد ، که در قرن پانزدهم زندگی می کرد ، هدف خود را برای بازتاب قابل اعتماد آن دوران دور در آن زمان دور قرار نداد. او به سادگی یک نقشه باستانی گرفت و آن را به جهان مدرن منتقل کرد. یعنی ، در سال 1498 ، همانطور که کتیبه روی دیوار می گوید. و شخصیتهای هم عصر خود را با لباسهای مربوط به دوران قرون وسطی نقاشی کرد. و در پس زمینه ، می توانید ساختمانهای قرون وسطایی که تا زمان ما باقی مانده اند را ببینید .

 

وقایع به تصویر کشیده شده توسط هنرمند در دو برش زمانی اتفاق می افتد. بنابراین ، هنرمند از نقاشی ای استفاده کرد که در آن زمان محبوب بود - دیپتیک (دوگانگی‌های زندگی) . هر دو بخش توصیفی مداوم از طرح بود ، که کمبوجیه فرمانروای ایرانی و شاهدان متعدد دستگیری و اعدام قاضی غافل را به تصویر می کشید. نقاش مشکل موضوع را به طرز ماهرانه ای حل کرد و به طور مداوم این داستان را توصیف کرد. چهار سال تمام طول کشید تا این کار را انجام دهد.

این تصویر بر روی دو تخته چوبی و در مقیاس بزرگ است. بنابراین ، اندازه نیمه چپ 182 -15 - 159 سانتی متر و نیمه راست 202- 17 -178 سانتی متر است.

دادگاه کمبوجیه

  "دادگاه کمبوجیه". نقاش: دیوید جرارد.

 

در پس زمینه ، در گوشه سمت چپ بالا ، نقاش ایوانی را به تصویر کشیده است که در آن مردی را می بینید که یک کیف پول به قاضی می دهد - این آغاز داستان است.در زیر مرکز ، صحنه دستگیری قاضی سیسامن را می بینیم که به جرم رشوه محکوم شده بود. حاکم کمبوجیه ، رشوه گیر را در مواردی ذکر می کند که از موقعیت رسمی خود استفاده کرده و به طور غیرقانونی قضاوت کرده است. پشت سر ، نگهبانی را می بینیم که دست  قاضی سیسامن را محکم در دست دارد و پسر قاضی را که در آینده نزدیک جانشین سمت او می شود ، می بینیم.

 

دادگاه کمبوجیه

 "دادگاه کمبوجیه". نقاش: دیوید جرارد.


در سمت راست ، تابلو اعدام وحشتناک را به تصویر می کشد ، جایی که می بینیم چگونه جلادان شروع به کندن پوست از قاضی زنده کردند. و شاهدان در اطراف ، به رهبری کمبوجیه جمع شدند تا مطمئن شوند که اعدام به درستی انجام می شود. بنابراین ، حتی تصور این که عذاب محکوم در آن لحظه چه بوده است ، ترسناک است.

 

و سرانجام ، در گوشه سمت راست بالا در راهرو گالری ها ، روی صندلی قاضی که با پوست انسان پوشانده شده است ، اوتان ، از فرزندان سیسامن ، نشسته است. در سمت چپ بالای ورودی دادگاه ، نشان های فلاندرز و بروژ آویزان است ، تا یادآوری  سوگند قاضی جدید  برای خدمت به ساکنان شهر با ایمان و حقیقت باشد.

 

دادگاه کمبوجیه

"دادگاه کمبوجیه".  قسمت دوم   نقاش: .

 

این داستان هشداردهنده در مورد قاضی فاسد ، به عنوان یادآوری افتخار قضایی ، در قرون XV-XVI ، در کشورهای اروپای غربی ، زمانی که یک سیستم قضایی ، مالی و پلیس وجود نداشت ، مربوط بود. تقریباً هر شهر دارای سیستم حقوقی خاص خود بود که ویژگی های تاریخی و ملی و سنت های آن را منعکس می کرد. این داستان هنوز هم امروزه مطرح است.

 

کمی از تاریخ اعدام هیولایی

اعدام با کندن پوست. اعدام ظالمانه ، که شامل کندن  پوست از محکومین با کمک چاقوها می شود ، ریشه در زمانهای بسیار قدیم دارد. اغلب توسط بابلیان باستانی ، کلدانیان و ایرانیان به آن متوسل می شدند. هندوهای باستان پوست  را با مشعل می سوزاندند ، پس از آن یک نفر 2-3 روز بعد در می گذشت.

 

صحنه پوست کندن

پوست کندن از سنت بارتولومه.  موزاییک کلیسای جامع سنت مارک در ونیز.

 

این نوع اعدام در آشور رایج بود ، یکی از فرمانروایان آن ستون های کاخ خود را با پوست انسان پوشانده بود. در تاریخ باستان موردی وجود داشت که پس از شکنجه های بی رحمانه ، ایرانیان پوست خود را زنده از امپراتور اسیر والریان جدا کردند و با رنگ قرمز آن را به عنوان غنیمت در معبد آویزان کردند. (والرین مسیحی‌ستیز بود و همین امر باعث شده تا این منابع برای این‌که سرنوشت شوم دشمنان مسیحیت را نشان دهند داستان‌هایی با شاخ‌وبرگ‌های بسیار دربارهٔ رفتار سخت‌گیرانهٔ شاپور با والرین را روایت کنند.) و همچنین تاریخ بشریت مواردی را می شناسد که پوست از زنان بی وفایی که به شوهران خود خیانت کرده اند کنده شده است.

 

صحنه پوست کندن

پوست کندن یک زن بی وفا  در قرن 18.  حکاکی  (مجموعه خصوصی).

 

و همانطور که حقایق انکار ناپذیر نشان می دهد ،  آنها به طرز ماهرانه ای پوست قربانیان بدبخت را بریده اند. اوج حرفه ای جلادان توانایی آنها در بریدن پوست به نوار های باریک ،  و سپس به صورت دایره ای در نوارهای دایره ای از عرض پنج تا ده سانتی متر  از گردن بود.

 

صحنه پوست کندن

پوست کندن یک مسیحی در دوران باستان.  جان لوئیکن  قرن هفدهم.  مجموعه خصوصی.

 

با گذشت زمان ، چنین شیوه اعدام غیر انسانی اهمیت خود را از دست داد و در قرن 14-15 ، آنها به ندرت به آن متوسل شدند. اگرچه تاریخ یک قسمت را به خاطر می آورد که انگلیسی ها کماندار پیر باسیل را به گونه ای اعدام کردند که ریچارد شیر دل را با شلیک تیربار کمان مجروح کرد و پس از آن ریچارد شیر دل  به طور ناگهانی جان سپرد. رزمندگان خشمگین "کماندار را مانند یک جانور قتل عام کردند ... تیغه به پوست نفوذ کرد و پوست های پهن را جدا کرد و گوشت قرمز رنگ قرمز را آشکار کرد."

 

صحنه پوست کندن

صحنه پوست کندن و مصلوب شدن سنت برتولما (بارتولومه )در هنر

حکاکی از روی نقاشی ریبرا.  قرن شانزدهم  (مجموعه خصوصی).

 

در قرن شانزدهم ، این نوع از اعدام توسط ژنرال ترک مصطفی ، که در سال 1571 از شهر محاصره شده قبرس فاماگوستا ، که ساکنان آن بیش از 10 ماه تسلیم نشدند ، دفاع کرد. به دستور وی ، تمام رهبران نظامی با کندن پوست اعدام شدند ، از جمله آنها مارکو آنتونیو براگادینو معروف ونیزی ، رهبر مقاومت بود.چندین قرن پیش اعدام با استفاده از کندن پوست (دباغی ) برای جرائم متوقف شده است ، اما به طرز عجیبی ، پوست انسان هنوز هم توسط مجموعه داران ، این مجموعه های غم انگیز تا به امروز بسیار ارزشمند است.

 

روشهای مبارزه با مفاسد قضایی در زمان ما

دادگاه کمبوجیه

 

 سیاستمدار اوکراینی که نسخه ای از نقاشی "دادگاه کمبوجیه" را به اتاق دادگاه آورد  امروزه ، در طول محاکمات در اتاق های دادگاه ، بارها نقاشی "دادگاه کمبوجیه" ظاهر شده است. سیاستمداران و شهروندان عادی ، در تلاش برای تهدید خدمتگزاران فاسد قانون ، از این تصویر به عنوان یادآوری پیامدهای محاکمه کمبوجیه استفاده می کنند.

 

دادگاه کمبوجیه

به هر حال ،  "تابلو دادگاه کمبوجیه" در حال حاضر در بلژیک در موزه شهر بروژ قرار دارد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد

در

 سالوادور دالی

یک قاضی در مادرید حکم نبش قبر سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی را صادر کرده تا کارشناسان نمونه دی‌‌ان‌ای او را بگیرند و بررسی کنند. بدین ترتیب قاضی به درخواست زنی که ادعا می‌کند دختر دالی است پاسخ مثبت داده است.
زنی که به شغل فالگیری با کارت‌های تاروت در ایالت "خیرونای"  اسپانیا مشغول است ، مدعی شده که دختر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، که 28 سال پیش درگذشته می باشد. این زن که پیلار آبل مارتینز نام دارد و و در سال ۱۹۵۶ در شهر فیگرس در خیرونا متولد شده ، مدعی است که حاصل معاشقه نقاش مشهور اسپانیایی با یکی از خدمتکاران می باشد.(سیارک)

پیلار آبل مارتینز در تلاش است تا برای تطابق دی ان ای  خود و سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، از دادگاه دستور نبش قبر بگیرد و قاضی در مادرید اسپانیا با حکم نبش قبر سالوادور دالی ،  موافقت کرده است . در صورت ثابت شدن این ادعا او حق استفاده از سود حاصله از فروش آثار  سالوادور دالی را دارد. سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی کل دارایی خود را به دولت اسپانیا واگذار کرده است. سالوادور دالی و همسرش گالا در زندگی مشترک ۴۸ ساله فرزندی نداشته اند و به گفته سالوادور دالی ، او از رابطه جنسی بیزار بوده است.

سبک نقاشی های سالوادور دالی که در سال ۱۹۸۹ در فیگرس فوت شد  سوررئالیسم می باشد.

سالوادور دالی با لوئیس بونوئل، فیلمساز اسپانیایی در 2 فیلم به نام های "سگ اندلسی" و "عصر طلایی" همکاری کرده بود.(سیارک)

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاش سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نظرات

در ادامه بخوانید...

درآمد دختر 5 ساله استرالیایی از نقاشی

در

شاید به نطر زیاد عجیب نباشد زیرا تمام کودکان از خط خطی کردن دیوارها در زمان کودکی خوششان می آید و از زمانی که مدادرنگی  را می شناسند شروع به خط و خطوط کشیدن روی در و دیوار و به اصطلاح نقاشی می کنند. 
کاساندرا جی  یا کسی جی (Cassie Gee)، دختر پنج‌ ساله استرالیایی هم  در سن دو سالگی نقاشی را شروع کرد . اما در سن پنج سالگی  شروع به فروش نقاشی هایش نمود. و از این راه صدها دلار درآمد کسب کرد او برای کشیدن نقاشی هایش از رنگ  آکریلیک ترکیب شده با آب روی بوم استفاده می کند و از انگشتانش یا استفاده از چنگال یا سیخ کباب برای کشیدن استفاده می کند و  تجربیاتی هم در زمینه کار با رِزین و جوهر دارد. تا الان 200 نقاشی  فروخته و مقداری از درآمدش را به سازمان‌های خیریه از جمله سازمان‌های حمایت از زنان بی‌خانمان و بیماران بخشیده است. این دختر پنج‌ساله استرالیایی صاحب صفحه‌ای در اینستاگرام و فروشگاهی در سایت "اتسی" (etsy) می باشد.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتیجه آزمایش دی ان ای سالوادور دالی

در


پیلار آبل، طالع بین و فال‌گیر ۶۱ ساله، طی دهه گذشته سعی داشته ثابت کند که فرزند رابطه‌ای است که مادرش و سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی در سال ۱۹۵۵ با هم داشتند.
از این رو در ماه ژوئن سال جاری یک دادگاه محلی دستور نبش قبر سالوادور دالی داد تا نمونه‌‌برداری دی‌ان‌ای از مو، استخان و ناخن‌های جسد دالی به انجام برسد.
یک ماه بعد، متخصص‌ها وارد سردابه زیر موزه دالی شدند و از بدن او نمونه‌برداری کردند. پس از آزمایش نمونه‌ها، بنیاد دالی، که مسئولیت نگه‌داری از اموال او را بر عهده دارد، اعلام کرد نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که دالی پدر پیلار آبل نیست.

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد


این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نتیجه آزمایش به هیچ عنوان برای ما غیرمنتظره نیست، برای اینکه هیچ سندی وجود ندارد که درستی ادعای پیلار آبل درباره فرزندی دالی را به اثبات برساند."
"خوشحالیم که دیگر می‌توانیم این بحث پوچ را پشت سر بگذاریم. خوشنود هستیم که بتوانیم دوباره همه وقت و توان خود را صرف مدیریت مجموعه عظیم آثار نقاشی او کنیم."
پیلار آبل، در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس اعلام کرد که هنوز او یا وکیل‌هایش نتیجه آزمایش‌های دیان‌ای را ندیده‌اند.
او گفت: "تا زمانی که نتیجه رسمی به دستم برسد، می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند. من قایم نمی‌شوم. نتیجه آزمایش هرچه باشد - چه مثبت چه منفی - وقتی که نتیجه به دستم رسید، یک کنفرانس خبری برگزار می‌کنم و درباره نتیجه آزمایش توضیح خواهم داد."
او افزود: "اگر هم نتیجه آزمایش منفی باشد، باز هم یک آبل هستم."
پیلار آبل مدعی شده بود که مادربزرگش راز پدرش را به او گفته بود: "او به من گفت 'می‌دانم که دختر پسر من نیستی. دختر یک نقاش بزرگ هستی، اما با وجود این تو را دوست دارم ' ."
ده سال پیش، یک حکم قضایی به خانم آبل اجازه داد تا از ماسکی که دالی هنگام مرگ بر صورت داشت برای نمونه‌برداری دی‌ان‌ای استفاده کند. اما، آن آزمایش نتیجه‌ای قطعی نداشت.
نارسیس باردالت، مردی که در سال ۱۹۸۹ بدن دالی را برای خاک‌سپاری آماده کرده بود، یکی از اعضای گروه نبش قبر بود. او گفت: "سیبیل دالی دست نخورده و مرتب بود. مثل عقربه‌های ساعت، ۱۰:۱۰. همان‌طور که او دوست داشت."
وی افزود: "صورت او با یک دستمال ابریشمی پوشیده شده بود. یک دستمال باشکوه. وقتی که پارچه را برداشتند، ذوق‌زده شدم، برای اینکه دیدم سیبیل دالی خراب نشده بود. تحت تاثیر قرار گرفتم. حتی موی او را هم می‌شد دید."

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 نقاشی شگفت انگیز با چاقو

در

نقاشی چاقو

نلی فرانسوا یک فرانسوی  بومی مارسی، که از صحنه های پیش پا افتاده و ساده  و راه حل های استاندارد در زمینه عکاسی خسته شده است و به نقاشی رو آورده، به همین دلیل است که شاهکارهای شگفت انگیز، غیر معمول و پر از پرتره های احساسی را ،  نقاشی چاقو ساده  ، به تمام جهان ارائه می دهد - تصاویر نقاشی شده از عکس هایی است، که با استفاده از یک چاقو و پالت رنگ درست شده اند.

 

عکس نقاشی چاقو

با نگاهی به چنین شورش رنگ، انواع احساسات ایجاد می شود: بعضی ها آن را دوست دارند، بعضی چشم هایشان را از رنگ های روشن برمی گردانند. اما نمی توانند به آثار فرانسوا بی تفاوت باشند. کار او، در این روش غیر معمول و گاه به ظاهر پر هرج و مرج انجام می شود، دیدگاه ها را جذب می کند و مجبور می کند نقاشی های او را  را دوباره و دوباره ببینند.

 

چشمانش 

غم و اندوه

او مایل به اشتراک گذاشتن نقاشی هایش می باشد و می گوید که چگونه نقاشی های خود را ایجاد می کند. او می گوید که عکس هایی او را جذب می کند که بیشترین تاثیر را دارند و حداکثر تاثیر احساسی و حساسیت را به همراه می آورند.

 

نقاشی با چاقو

و پس از آن، با ارائه طیف وسیعی از رنگ روی  بوم ، با کمک یک چاقو، آنها را با حرکات ناگهانی و هرج و مرج، که در نقاشی ایجاد خطوط تیز و شکسته ای می کند، اعمال می نماید.

 

طرح نقاشی چاقو

 

پرتره یک دختر 

پرتره یک مرد

به چی فکر میکنه؟

انتخاب رنگ ها، به گفته هنرمند، به صورت جداگانه برای نقاشی روی هر عکس انجام می شود. او شخصیت های منحصر به فرد  و مشهور را در کارهایش برجسته نمی کند. بلکه افراد ساده، دوستان و آشنایان، و همچنین عکس هایی که در اینترنت می بیند، می توانند قهرمانان نقاشی های او باشند. هر تن و سایه به دقت برای پس زمینه  و کلی احساس : رنگ های تیز تر، آبی تر - برای کار غم انگیز و تاثیر گذار، و رنگ های روشن، آفتابی، از زرد به قرمز آتشین - برای جسارت

 

تصویر رنگی زیبا

کشیدن نقاشی چاقو

او ساکت است

چهره آنها

اشک

عمق تصویر به واسطه چشم های روشن بیان شده - تنها چیزی که نقاش به طور کامل در چهره انسان به تصویر می کشد، دقیق تر از همه جزئیات است. آبی یا قهوه ای، آنها مانند یک آینه روح هستند، چشم ها سخن می گویند : غم و اندوه، شادی، غم و اندوه و یا تعجب، زندگی گذشته و یا احساسات دیوانه وار در عکس ملاحظه می شود.

 

پسر بچه

آرامش و قدرت

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی زنده، این نقاش روی بدن و لباس افراد نقاشی می کشد

در

نقاشی های الکسا میاده زنده هستند، این هنرمند نقاش بجای نقاشی روی بوم و آویزان کردن در گالری ترجیح داده از بوم های انسانی استفاده کند و به نقاشی جان ببخشد.

او از این نقاشی های زنده عکس می گیرد، در زیر تعدادی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

در نقاشی های او استفاده زیاد از رنگ ها جلب توجه می کند، وقتی با دقت بیشتر و از نزدیک به آنها نگاه می کنید ترکیب زیبایی از اندام انسان و رنگ ها را می بینید که به بهترین نحو در کنار هم قرار داده شده است.

 

بیشتر سبک های نقاشی طی صد ها سال تکمیل شده است، سبک الکسا حرف جدیدی در نقاشی است، او انسان را روی انسان نقاشی می کند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی های هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان 5 هنرمند

در

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

انجام کارهای هنری در محیط های بیرون کار آسانی نیست. آب و هوای غیر قابل پیش بینی، «بومهای غیر استاندارد» و مأموران اجرای قانون میتوانند تمام تلاش هنرمند را نادیده گرفته و از بین ببرند. به همین دلایل سازندگان نقاشی های خیابانی مستحق احترام ویژه هستند.
ما کار جسورانه و خلاقیت را همیشه تحسین می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای هنر خیابانی غرق شوید و معنای عمیق آثار هنرمندان نقاش باهوش هنر خیابانی را از سراسر جهان تجربه کنید. هر یک از آنها دارای سبک منحصر به فرد خود است، کار هر کدام از آنها یک علامت در تاریخ هنر است. در این مقاله به 5 تن از هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان اشاره می کنیم.

5. هنرمند خیابانی لودو از فرانسه

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس تنوع هنر خیابانی در آثار لودو

Ludo یک هنرمند خیابانی از پاریس است. در "hybrids" او، شکنندگی موجودات زنده و قدرت تکنولوژی مدرن را  ترکیب کرده است. بنابراین هنرمند از بشریت می خواهد که در مورد هدایای طبیعت دقت بیشتری داشته باشد. Ludo برای ایجاد نقاشی های خود از مواد سنتی استفاده می کند.

 

4.هنرمند خیابانی آکاش نیهالانی از آمریکا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

خطوط نقاشی آکاش نیهالانی از اشکال هندسی سه بعدی تشکیل شده که توهمات سه بعدی را به طرز شگفت انگیزی ایجاد می کنند. هنرمند بر عمق فضای ایجاد شده در نقاشی ها تاکید می کند.
Nihalani می خواهد از طریق یک نوار چسبناک و چند رنگ پلاستیک، نقاشی های خود را برای کمک به برای فرار روزمرگی انجام دهد. گرافیک های ضخیم او به راحتی در خیابان های نیویورک مردم را جذب می کنند.

 

3.هنرمند خیابانی  رافائل فرناندز یا فلیکس از ونزوئلا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس نقاشی از Flix

رافائل فرناندز، بیشتر به عنوان Flix شناخته می شود، در کاراکاس  پایتخت ونزوئلا زندگی می کند و الگوهای هندسی اشباع شده خود را با طرح های آزتکی می توان بر روی نرده ها، شیرهای آتش نشانی، کشتی های قدیمی و نمای ساختمان های رها شده مشاهده کرد. Flix حرفه خود را در تبدیل منظره های منحصر به فرد از حومه شهر به مکان های روشن و به یاد ماندنی می یابد. او همچنین بسیار سفر می کند و توجه ویژه ای به فرهنگ و سنت های دیگر کشورها دارد که ایده های زیادی برای پروژه های جدید او می شوند.

 

2. هنرمند خیابانی یوک از استرالیا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس یکی از نقاش های خیابانی یوک

یکی دیگر از هنرمندان خیابانی با استعداد، پسری به نام یوک است. او در حومه کوچکی از پرت در جنوب غربی استرالیا متولد و بزرگ شد و نقاشی رااز همان جا شروع کرد . عشق او به سبیلهای پیچ خورده، ریشهای دریایی نشانه ای از نقاشی های گرافیتی جک است.
چند سال پیش، یوک به نیویورک نقل مکان کرد. شهر نیویورک برای او الهام بخش است. با این حال، او زادگاه خود را فراموش نمی کند و اغلب به استرالیا می آید.

 

1. هنرمند خیابانی تریستان ایتون امریکا

 

عکس یکی از نقاشی های تریستان ایتون

استعداد Tristan Eaton به مراتب فراتر از هنر خیابانی است. او همچنین طراح، تصویرگر و طراح گرافیک است. در سالهای ابتدایی، Tristan نقاشی ها را کاملا از چهره اش گرفت: از تابلوهای تبلیغاتی به ظروف زباله. طبق طبیعت شورشی، او مشکلی با قانون داشت، و این وسوسه نقاشی بود که به نجات او رسید.
در طول سالها، ایتون در لندن، دیترویت و نیویورک زندگی کرد و نقاشی کرد. او معتقد است که هرکس باید به هنر(نه فقط اشخاص خاص) دسترسی داشته باشد. آثار هنری پیچیده ای از Tristan Eaton را می توان در نمای ساختمان های سراسر کشور مشاهده کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...