10گزینه برای فروش محصولات صنایع دستی

در

هنر راه بسیار خوبی برای استراحت و ریلکس کردن است. آیا می دانید چه چیزی آن را سرگرم کننده تر می کند؟ اگر بتوانید فقط از طریق انجام کاری که دوست دارید واین که  محصولات دست ساز خود را کجا بفروشیم می توانیم درآمد بیشتری به دست آورید.مطمئنا شما زمان زیادی را صرف این کارها خواهید کرد. چرا برخی از این اقلام دست ساز را نمی فروشید؟درآمد زیادی در هنرهای دست ساز وجود دارد.حتی اگر با این کار ثروتمند نشوید( گر چه بسیاری از افراد با فروش محصولات دست ساز هنری به زندگی مناسبی رسیده اند)، باز هم درآمد کافی برای عرضه ی  صنایع دستی خود به دست می آورید و این سبب می شود که این سرگرمی برای شما رایگان تمام شود.

چگونه صنایع دستی خود را بفروشیم ؟ محصولات دست ساز خود را کجا بفروشیم؟

در این پست ده مکانی که می توانیم صنایع دستی خود را بفروشیم  را به شما معرفی می کنیم:

 

صنایع دستی

 

اینستاگرام

سایت فروش کارهای دستی

 محبوب ترین شبکه ، جایی که میلیون ها کاربر در آن پروژه های خود را برای مدت طولانی پیاده سازی کرده اند ، محصولات دست ساز خود را کجا را با کیفیت بالا و به سادگی ارائه کنید.

شما می توانید از طریق فروشگاه شخصی خود که با پلتفرمی مانند Shopify ، در بازارهای شخص ثالث مانند آمازون و eBay ، با سایت هایی مانند Etsy و Big Cartel و در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Instagram و Facebook ، به صورت آنلاین دست ساز بفروشید . همچنین می توانید اقلام دست ساز را به صورت عمده به سایر مشاغل بفروشید.

1. Etsy

(سایتی برای هنرمندان)

خرید صنایع دستی شما

اگر می خواهید وارد فروش آنلاین محصولات دست ساز شوید،Etsy جای مناسبی برای شروع است.اینجا اساسا سایتی برای هنرمندان است تا کارهایشان را نشان داده و بفروشند.شما هنگامی که کالا را برای فروش می گذارید قیمت فروش را تعیین می کند، و هر تعداد کالا که بخواهید می فروشید.

2. Shopify

فروش کارهای هنری دست ساز

یک گزینه ی عالی آنلاین دیگر برای فروش کالاهای دست ساز Shopify است. شما می توانید فروشگاه انلاین خود را ایجاد کنید با مبلغ فقط 9 دلار در ماه، و یک دوره ازمایشی رایگان هم وجود دارد. مطمئن شوید که دانشنامه کسب و کار Shopify (Shopify Business Encyclopedia) را خوب مطالعه کرده اید، چون می توانید راهنماییهای خوبی برای بهبود مهارتهای تجارت الکترونیک خود پیدا کنید.

کجا می توانم  فروش صنایع دستی را به صورت آنلاین بفروشم

آیا می توانم اقلام دست ساز را در Shopify بفروشم؟
بله ، می توانید اقلام دست ساز و صنایع دستی را در Shopify بفروشید. Shopify مکانی عالی برای فروش اقلام دست ساز شما است زیرا هیچ هزینه ای در بازار وجود ندارد و شما در حالی که کنترل بیشتری بر تجارت خود دارید ، صاحب لیست مشتریان خود هستید.

چه نوع صنایع دستی بیشتر به فروش می رسد

صنایع دستی پرفروش عبارتند از:

پوشاک
تجهیزات جانبی
جواهر سازی
هنر
غذا
شمع ها
جعبه های اشتراک
مراقبت از پوست

چگونه می توانم اقلام دست ساز خود را قیمت گذاری کنم

 برای قیمت گذاری محصولات دست ساز ، مجموع هزینه های مربوط به ایجاد اقلام خود و عرضه آن به بازار ، حاشیه سود خود را بر این هزینه ها تعیین کنید و قیمت های خود را لیست کنید. شما می توانید قیمت ها را در طول زمان برای افزایش فروش یا حاشیه سود تغییر دهید.

فروش صنایع دستی در سایت های خارجی

3. Folksy

سایت فروش کارهای دستی

این یک سایت بریتایا محور برای افرادی است که می خواهند کالاهای دست ساز خود را بفروشند. اگر چیزی ساختید، میتوانید در اینجا آن را بفروشید. مردم هر کالایی را در اینجا از صابون دست ساز تا طلا و جواهر و عکس و ...... را می فروشند.

4. eCrater

بازار فروش صنایع دستی

این ابزار رایگانی است که شما می توانید از طریق آن فروشگاه آنلاین ایجاد کرده و اقلام دست ساز خود را بفروشید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا فروشگاه خود را ایجاد کنید، و حتی می توانید eBay را به فروشگاه انلاین eCrater خود وارد کنید.(سیارک)

5. iCraft

اگر محصولی را با استفاده از تخیل خود خلق کردید، اینجا مکانی فوق العاده برای شماست تا آن را بفروشید. این سایت محل فروش اقلام دست ساز ارجینال می باشد. این جا برای محصولات، مواد غذایی و کالاهای تجاری نیست.

6. Misi

این سایت فروشنده ی کالاهای دستی و هنری به شما فروشگاه آنلاینی می دهد که رایگان است. این هم یک بازار صنایع دستی برییتانیایی است، که از روش دریافت کمیسیون از هر هر کالای که به فروش می رسد درآمد زایی می کند. همچنین فروم هایی در این سایت وجود دارد که در آنجا می توانید مشاوره ها در مورد شروع کار، بازاریابی و چیزهای بیشتری دریافت کنید.

7. نمایشگاه صنایع دستی

فروش کارهای هنری دست ساز

در طول سال، گروههای مختلف خیریه و سایر سازمانها ، نمایشگاه های صنایع دستی بر پا می کنند. شما در این نمایشگاه با هزینه اندک میزی را اجاره کنید. تابستان زمانی خوبی برای انجام این کار است.زیرا توریست های زیادی به دنبال آیتم های دست سازمحلی هستند تا آنها را با خود به خانه ببرند.

8. شنبه بازار تا جمعه بازار

کارهای نمدی رو کجا بفروشم    

محصولات دست ساز خود را کجا بفروشیم

شما با هزینه اندکی  محل برای فروش صنایع دستی  را  در بازار های محلی اجاره (اجاره برای همان روز است) و محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارید. در بیشتر شهرهای ایران بازار های روزانه از شنبه بازار ، یک شنبه بازار ، دوشنبه بازار ، سه شنبه بازار ، چهارشنبه بازار ، پنج شنبه بازار و جمعه بازار وجود دارد که می توانید محصولات دست ساز خود را  بفروشد. 

9. فروشگاه های محلی

چگونه صنایع دستی خود را بفروشیم

بسیاری از فروشگاه های محلی کالاهایی را می فروشند که توسط هنرمندان محلی و افراد محلی ساخته شده است. در حقیقت، شما برخی فروشگاه ها را می بینید که فقط اقلام تخصصی محلی را می فروشند. شما اجاره فضای بخشی از مغازه را می دهید و یا آنها درصدی از هر فروش را از شما می گیرند.

10. فروشگاه های کالاهای امانتی

چگونه کارهای هنری خود را بفروشیم

این یکی دیگر از گزینه های خوب فروش کالاست. انها کالای شما را به صورت امانت می گیرند. این به این معنی است که شما از قبل هزینه ای پرداخت نمی کنید. آنها کالا را به نمایش می گذارند و درصدی از فروش (معمولا 20-3- % ) را از شما می گیرند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. خیلی دوست داریم که از شما این را بشنویم.

نظرات

۱۳۹۵/۹/۲سلام دوست عزيز من يك كاركاه صنايع دستي دارم برأي فروش محصولات علارغم خوب بودنشون به مشكل بر خوردم خواستم بدوونم شما ميتونيد منو جهت فروش يا صادرات محصولات كمك كنين ممنون

۱۳۹۷/۳/۲۵به خاطر شرایط تحریم ما نمیتونیم توی این سایت های خارجی فعالیت کنیم. بهتره از سایت های ایرانی که به این منظور ساخته شده اند سر بزنید.

۱۳۹۷/۳/۲۵به خاطر شرایط تحریم ما نمیتونیم توی این سایت های خارجی فعالیت کنیم. بهتره از سایت های ایرانی که به این منظور ساخته شده اند سر بزنید.

در ادامه بخوانید...

نقش بازاریابی در موفقیت توسعه محصولات جدید

در

برای چندین دهه، آثار نوآوری تاکید دارند که نوآوری موفق نیازمند تاکید بر بازاریابی شفاف و درک عمیق از نیازهای مشتری است. بازاریابی و فروش دارای اطلاعاتی درباره مشتریان بوده و در فرایند نوآوری مشتری محور مشارکت دارند. مشارکت بازاریابی در توسعه محصول جدید (NPD)، طی دهه های اخیرمورد توجه محققین قرار گرفته است . اما برای درک نقش فروش در نوآوری، نیاز به توجه بیشتر است . تحقیقات تایید می کنند که فروشندگان با نمایندگی از طرف مشتریان، در مراحل اولیه نوآوری شرکت می کنند . محققین دیگر بر انتهای دیگر فرایند نوآوری تاکید داشته و نشان می دهند که فروشندگان با ارتقاء محصولات جدید به مشتریان، در موفقیت آنها مشارکت دارند. بنابراین، فروش، بعنوان نگهبان دوجانبه، نقش مهمی در هردوانتهای فرایند نوآوری بازی می کند درحالیکه بازاریابی نقش استراتژیکی در نوآوری بازی می کند.
تحقیقات اخیر بر تغییر ماهیت فروش و نقش استراتژیک آن تاکید دارند که به حرکت فروش در دامنه بازاریابی منجر شده و تمایز قبلی بین بازاریابی و فروش را محو می سازد . این تغییرات در نقش فروش، پویایی فروش- بازاریابی و همچنین مشارکت اداره در فرایند نوآوری شرکت را تغییر می دهند. تحقیقات قبلی رابط فروش- بازاریابی بر یکپارچگی بین دو اداره تاکید دارند . چنین تحقیق نیز نشان می دهند که میزان یکپارچگی بین فروش و بازاریابی بین شرکت ها متغیر است . در مقایسه با این تحقیقات، تحقیق حاضر به بررسی نفوذ فروش در دامنه بازاریابی، سوابق آن و تاثیرات آن بر موفقیت توسعه محصول جدید (NPD) پرداخته و در دانش مربوط به مشارکت فروش در توسعه محصول جدید (NPD) شرکت می کند. این تحقیق، با تاکید بر فعالیت های بازاریابی اجرایی توسط بخش فروش، از دیدگاه مبتنی بر فعالیت درباره رابط فروش- بازاریابی استفاده می کند، بدون اینکه توجهی به پیکربندی سازمانی شرکت داشته باشد. تاثیر نفوذ فروش- بازاریابی بر توسعه محصول جدید (NPD)، از نظر موفقیت بازاریابی- مالی ارزیابی می شود. بعلاوه، نقش واسط مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید (NPD) بین نفوذ بازاریابی- فروش و موفقیت توسعه محصول جدید (NPD) نیز بررسی شده است. نفوذ فروش- بازاریابی نه تنها با افزودن نگرش خاص به فعالیتهای بازاریابی استراتژیک بلکه با بهبود مشارکت مشتریان، بر موفقیت توسعه محصول جدید (NPD) تاثیر می گذارد. برای مثال، فروشندگان برای تعیین کاربران رهبر می توانند به بازاریابی کمک کنند، کاربرانی که منابع ایده آل ایده های محصول جدید می باشند  یا مشتریانی هستند که به تست نمونه اولیه کمک کرده یا در طول معرفی بازار، بعنوان مشتریان اولیه می باشند، و همه اینها در موفقیت توسعه محصول جدید (NPD) مشارکت دارند.                             

نظرات

در ادامه بخوانید...

کسب درآمد در خانه

در
کسب درآمد در خانه
شروع کار بدون کمترین سرمایه گذاری کاملاً واقع بینانه است. اگر به اطراف خود نگاه کنید ، ایده ها و حتی مواد زیادی در اطراف وجود دارد تا از آنها برای تحقق ایده  کسب درآمد در خانه استفاده کنید. یکی از این ایده ها برای کسب درآمد در خانه، بافتن سبد و سایر وسایل خانگی از سبد تا مبلمان است.ما در مقاله به تجزیه و تحلیل جزئیات خواهیم پرداخت. 
از زمان های قدیم مردم از شاخه های درختان شروع به بافتن سبد کردند. قبلا ، کار سبد بافی شغل محسوب نمی شد ، به عنوان مثال ، سفالگری . تقریباً هر روستایی در صورت لزوم می توانست یک سبد یا وسایل دیگر را ببافد.
 
اکنون بافتن سبد بیشتر به عنوان خلاقیت تلقی می شود. در دنیای مدرن ، محصولات بافته شده در زندگی روزمره بسیار ضروری نیستند ، اما به عنوان دستباف و صنایع دستی ارزش دارند. هرکسی که صبر ، پشتکار و طبعاً میل داشته باشد ، می تواند از بافتن سبد را یاد بگیرد. برای بسیاری که تا به حال این کاردستی را امتحان کرده اند ، به یک سرگرمی جذاب تبدیل شده است. در عین حال ، این شغل نه تنها می تواند لذت را به ارمغان آورد ، بلکه می تواند منبع درآمد ثابت باشد.
 

 

نحوه بافتن سبد و پول درآوردن

ابتدا بایدمواد اولیه را جمع آوری و آماده کنید. به عنوان یک قاعده ، این ها شاخه های بید بلند هستند. زمان زیادی طول می کشد. وقتی مواد کافی تهیه شد ، می توانید شروع به کار کنید.
 
مبتدیان باید با چیزهای ساده شروع کنند. بنابراین ، بافتن سبدهای گرد یا بیضی ساده تر است و هرچه تجربه و تسلط پیدا کردید ، به سمت محصولات دشوارتر بروید. 
 

روش بافندگی سبد

کسب درآمد در خانه

مرحله اولیه شکل گیری و بافندگی کف سبد است. 
مرحله مهم بعدی انتقال از پایین به دیوارها و بافندگی دیوارها است.
لبه بافی.
کار با بافتن دسته به پایان می رسد - سبد آماده است.
شما می توانیدسبد بافی را به روش های زیر یاد بگیرید:
 
از استاد درس بگیرید
طبق کتاب
با استفاده از اینترنت
در کلاس
ویدیوی نحوه بافتن سبدها را تماشا کنید
 
سبد بافی: یک برنامه راه اندازی تجارت گام به گام
اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، عجله نکنید که یک شغل را ثبت کنید. ابتدا به سؤالات فکر کنید:
از کجا می توان مواد اولیه سبد را تهیه کرد؟
می توان آن را در جاهایی که بید رشد می کند ، جمع آوری کرده یا توسط خودتان پرورش می یابد.
در کجا می توان مواد آماده و محصولات آماده را ذخیره کرد؟
تجارت سبد خرید برای مناطق روستایی مناسب است ، معمولاً مشکلی برای انبارداری وجود ندارد. در شرایط شهری یک پارکینگ برای این اهداف مناسب است.
 

 

صنایع دستی آماده شده را درکجا بفروشم؟

حال باید به فکر فروش محصولات آماده شده بیفتید. وقتی چندین سبد درست می کنید ، به کانال های توزیع محصولات فکر کنید. شما می توانید محصولات خود را از طریق تبلیغاتی که در روزنامه ها یا اینترنت قرار داده شده ، بفروشید.  اولین آثار را می توانید به عنوان هدیه به دوستان و نزدیکان بدهید، این خودش نوعی تبلیغ برای کار شما می شود.
اگر محصولات با کیفیت بالا ساخته شوند ، هدیه شما کار خود را خواهد کرد.
 
وقتی سبدهای زیادی برای فروش دارید ، سعی کنید با فروشگاه ها در مورد فروش محصولات مذاکره کنید. شما می توانید در نمایشگاه ها و یا نمایشگاه ها سبد فروشی بفروشید. 
 
کسب درآمد در خانه
وقتی مشکلات اصلی سازمان حل می شود و احساس می کنید که تجارت پیش رفته است و مناسب شماست ، نوعی از انجام کار را ثبت کنید.
سبدهای بافی کسب و کار مناسبی برای توسعه بصورت خانوادگی است. همه اعضای خانواده از جمله کودکان می توانند در این کارآفرینی شرکت کنند. کودکان خوشحال خواهند شد که به جمع آوری شاخه های بید کمک کرده و آنها را برای کارهای بعدی آماده کنند. در این صورت کل درآمد در داخل خانواده می ماند.

 

نکات مهم در بافتن سبد با شاخه های بید

در بیشتر مواقع ، شاخه های بید را برای بافندگی سبد استفاده می کنند. استادان از انواع دیگری از درختان و درختچه هایی استفاده می کنند که برای خواص آنها مناسب است و یا با تمرکز روی درختانی که در محیط اطراف رشد می کند. 
 
می توانید شاخه را برای بافندگی در تمام سال برش دهید ، اما کیفیت و خواص مواد بسته به فصل متفاوت خواهد بود:
شاخه های بهاری و تابستانی نرم هستند ، سایه روشن دارند ، پوست درخت از آن به راحتی برداشته می شود.
زمستان - الاستیک و بادوام ، شما نمی توانید پوست را از آنها جدا کنید. شاخه ها رنگ های مختلفی دارند که به شما امکان می دهد محصولات اصلی را تهیه کنید.
کسب درآمد در خانه
 
برای بافندگی ، یک شاخه بلند سالانه را برش دهید ، ضخامت آن 2-12 میلی متر است. طول شاخه به زیر تقسیم می شود:
 
کوتاه - تا 100 سانتی متر
متوسط ​​- 100-150 سانتی متر
طولانی - 150-200 سانتی متر
هنگامی که تعداد مورد نیاز شاخه های بید جمع آوری شود ، آنها برای کار بعدی آماده می شوند:
 
بسته به ضخامت در یک قابلمه بزرگ به مدت 1.5-3 ساعت بجوشانید.
خشک شده
طبقه بندی شده بر اساس طول و ضخامت
سبدهای خرید قارچ و انواع توت ها و همچنین پرچین ها  اغلب از شاخه های درجه 2 بافته می شوند. از شاخه های خالص و درجه یک برای ساخت محصولات پیشرفته تر استفاده می شود - گلدان ها،  مبلمان ، سبدهای تزئینی و غیره. 
قبل از بافتن توصیه می شود شاخه های انتخاب شده را به مدت 15-20 دقیقه  در آب گرم خیس کنید تا انعطاف پذیر تر و استفاده آن راحت تر شوند.
 
با ترکیب انواع مختلفی از بافندگی ، می توانید تعداد زیادی سبد اختصاصی را تهیه کنید - بسته به تخیل و خلاقیت شما دارد. سبدهای ساده با اندازه های مختلف - از کوچک تا بزرگ ، که با آن جمع کننده های قارچ مشتاق دوست دارند به جنگل بروند. سبد لباس های شسته شده با درب ، سبد حیوانات ، سبدهای تزئینی برای دکوراسیون داخلی و خیلی چیزهای دیگر. هر محصول از نوع خود بی نظیر است ، زیرا این محصول دست ساز است.
 

 

مواد و تجهیزات لازم برای سبد بافی

کسب درآمد در خانه

مواد بافندگی سبد و سایر محصولات ترکه های بید است. گونه های مختلف بید همه جا رشد می کنند. قلمه ها در بهار در فاصله 50 سانتی متر از یکدیگر کاشته می شوند (با زاویه 45 درجه در زمین گیر داده می شوند). مقدار کمی خاک با سوپر فسفات بارور می شود. بعد از یک یا دو سال ، می توانید از مزارع خود مواد اولیه را جمع آوری کنید.
 
سبد بافی نیازی به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته ندارد. مورد نیاز است:
چاقو
قیچی باغبانی
سوزن مخصوص
انبردست
وسیله کندن پوست شاخه ها (در عکس بالا دیده می شود )
بیشتر از ابزار دستی استفاده می شود.
 

 

چقدر می توانید درآمد کسب کنید

بسته به سطح مهارت و اندازه محصولات ، یک نفر می تواند 5-8 سبد در روز ببافد. در یک ماه می توانید 130-200 سبد درست کنید.
چه هزینه هایی ممکن است داشته باشید؟ در مرحله اولیه ، خرید ابزارهای اولیه برای کار است و در صورتی که بخواهید برای کارآفرینی ثبت نام کنید، باید هزینه بیمه شدن و مالیات را بپردازید ، در تبلیغات سرمایه گذاری کنید و احتمالاً سبد هایی را به عنوان مثال به فروشگاه ها به مشتریان تحویل دهید که هزینه های حمل و نقل دارد.
 
از ترکه بید می توانید تعداد زیادی محصول مختلف - گلدان ، سبد نان ، ظروف ، مجسمه ، تابلو، قفسه ، کمد ، میز ، صندلی ، مبل و غیره ببافید. 
 
بافتن سبد از شاخه ها می تواند سرآغاز یک پروژه جدی تجاری باشد. با تسلط بر تکنیک بافندگی و یادگیری نحوه ساخت محصولات ساده می توانید طیف وسیعی از محصولات را گسترش داده و درنهایت به تولید مبلمان حصیری برسید که بسیار سبک و دوستدار محیط زیست است.
 
بسیار دلپذیر است که عصرها کنار پنجره در صندلی بافته شده از ترکه های بید  بنشینید ، چای را با توت بنوشید و عطرهای عصر تابستان را استنشاق کنید. و این شما هستید که می توانید در تحقق بخشیدن به این رویا کمک کنید - به عنوان یک تولید کننده و فروشنده مبلمان حصیری و سایر کارهای حصیری:(

نظرات

در ادامه بخوانید...

راز کلاه معروف ویتنامی "نون لا" چیست

در

کلاه نون لا
کلاه نون لا: راز کلاه معروف ویتنامی چیست

 

ویتنام برای بیشتر مردم در درجه اول با کلاه مخروطی شکل به نام Non La در ارتباط است. کلاه نون لا مدت ها پیش ظاهر شده است. کلاه مخروطی در تعدادی از یافته های باستان شناسی به تصویر کشیده شده که قدمت آنها به 2500-3000 سال قبل از میلاد باز می گردد.  به طور کلی ، تاریخچه ظاهر شدن کلاه "نون لا" و روش های ساخت آن با افسانه جالبی همراه است.

 

کلاه نون لا
طبق افسانه ها ، الهه ، کلاه مخروطی را به ویتنامی ها داد / عکس

 

اگر این افسانه را باور دارید ، ریشه های Non La به زمانی برمی گردد که ویتنامی ها به کشاورزی مشغول شدند. مردم نمی توانستند غذای خودشان را پرورش دهند ، زیرا  باران های شدید منظم مانع آنها می شد. یک روز ، الهه ای واقعی با کلاه مخروطی جالب که از چهار برگ گرد ساخته شده بود ، از آسمان به سمت آنها فرود آمد.

 

کلاه نون لا

الهه اسطوره ای زمین را از باران های مداوم پناه داد و به مردم کشاورزی را آموزش داد / عکس


الهه اسطوره ای  سرزمین های ویتنام را از ریختن مداوم آب با کلاه خود پناه داد و به مردم کمک کرد تا علم پرورش تعدادی از محصولات را یاد بگیرند.

 

کلاه نون لا

ساکنان ویتنام ساخت کلاه مخروطی را از دور ریز آموخته اند / عکس


بعد از اینکه الهه مردم را ترک کرد و به زیستگاه خود بازگشت ، به احترام او ، کلاه هایی از نظر ظاهری مشابه ایجاد کردند. مواد برای آنها همان چیزی بود که آنها در جنگلهای اطراف پیدا کردند.

 

کلاه نون لا

کلاه مخروطی نون لا در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما ، اسرار خاص خود را در ساخت دارد / عکس


در واقعیت ، بسیاری از حقایق جالب در مورد این کلاه وجود دارد.

1. کلاه مخروطی نون لا دست ساز است

کلاه نون لا
Non La صنایع دستی است و می تواند توسط کل روستاها تولید شود / عکس


یکی از آنها این است که چنین کلاه هایی محصول کار دستی هستند ، اگرچه در مقادیر زیادی فروخته می شوند. حتی ماشین های خاصی برای ساخت آنها وجود ندارد. هیچ مکانیزمی نمی تواند دستکاری مورد نیاز را مدیریت کند. در مرکز و شمال ویتنام ، کل روستاها به تولید کلاه مخروطی نون لا مشغول هستند.

 

2. کلاه مخروطی نون لا از شانزده حلقه تشکیل می شود

کلاه نون لا


قاب کلاه های کلاسیک ویتنامی کاملاً از شانزده حلقه تشکیل شده است / عکس

 

کلاه های کلاسیک بر روی یک قاب خاص از شانزده حلقه ساخته می شوند. این تعداد جادویی است و برای ایجاد کلاه هایی با شکل درست ، تقریباً مناسب  است. اما این تنها دلیل نیست. این شماره 16 است که در اینجا با سن مرتبط است. مردم محلی معتقدند که یک دختر زیبا و بی عیب و نقص دقیقاً در سن شانزده سالگی است.

 

3. کلاه مخروطی نون لا رمانتیک است

کلاه نون لا

کلاه شاعرانه مخروطی Non Bai Tho ، برخلاف گزینه های کلاسیک ، حاوی یک سورپرایز است / عکس


در همان ابتدا ، Non La کاملاً اشکال داشت. در حال حاضر ، این دقیقاً کلاه مخروطی است که Non Bai Tho نامیده می شود. خالق آن استاد Bui Quang Bac است. وی به دلیل تصمیمی خارق العاده به شهرت رسید. وی در دهه شصت قرن گذشته ، در حالی که کلاه خود را بین لایه های آن درست می کرد ، صفحاتی را قرار داد که روی آنها شعرها نوشته شده بود ، تصاویر زیبایی از کوه و همچنین شهر هوئه. در نتیجه ، یک مدل کلاه مخروطی نون لا ظاهر شد  که، همه این مظاهر خلاقانه فقط در نور دیده می شود.

 

کلاه نون لا

Non La امروز محبوبیت خود را از دست نداده است ، روستاییان و ساکنان شهر کلاه ها را با لذت می پوشند / عکس


به هر حال ، کلاه نون لا نه تنها توسط روستاییان ، بلکه توسط ساکنان شهر در زمان ما پوشیده می شود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...