پنج نوع ابزار پس‌ انداز پول برای کسب‌ و کار

هیچ زمانی بهتر از الآن برای ذخیرۀ منابع وجود نداشته است. ما در عصری زندگی می‌کنیم که علاوه بر سرعت و سهولت به دنبال ارزانی هستیم.برای کارآفرینان که متفکران پیشرو هستند، پس انداز پول برای کسب‌وکارشان باید یک اولویت باشد.در اینجا به پنج نوع از ابزار برای ذخیره پول برای کسب و کار شما اشاره شده است.

1. سیستم های پرداخت با موبایل

با عبور از روزهای قدیمی، سیستم های پرداخت  با موبایل برای کسب و کارها قابل اتکاتر شده است. بله، شما می توانید  فناوری را در یک فروشگاه کوچک تا فروشگاه های زنجیره ها ی رستورانی بیابید. با ابزارهای پرداختی نظیر اینتویتس گوپیمنت، پرداخت برای مشتری انعطاف پذیرتر شده و برای صاحب کسب و کار انگیزه ی هزینه ای بیشتری پیدا کرده، کسی که می تواند این سیستم ثبت نقدینگی را برای پذیرش پرداخت ها از طریق هر تلفن هوشمند نزدیک استفاده کند. با این ابزار پرداخت کسب و کار ، شما می توانید آسان تر سفر کنید و با تلاش کمتر ، کالاها و خدمات بیشتری دریافت نمایید.

2. کار گروهی ابری

اگر می خواهید بر تشکیلات تمرکز بیشتر داشته باشید اما نمی خواهید برای تغییر سرویس دهنده پرداخت کنید، کار گروهی بر پایه ی ابر می تواند پاسخی برای کسب و کار شما باشد. شما همچنین ممکن است بخواهید فراتر از شروع با جیمیل یا درایو استاندارد بروید. برای نیازهای کار گروهی شما، می توانید زوهو و گوگل را امتحان کنید. زوهو چندین ابزار روی پلتفورمش پیشنهاد می دهد که می تواند به شما کمک کنید که کسب و کارتان را در چند روش گسترش دهید. کار گروهی بر پایه ی ابر می تواند یک ابزار ارزشمند باشد که بودجه ی شرکت شما را کاهش نمی دهد.

3. سازندگان وب‌سایت

داشتن دستان توانا برای کمک به ساختن وب سایت می تواند برای کسب و کارتان مفید باشد. این هوشمندانه تر است که از سازندگان وب سایت به جای تکیه بر شرکت های طراحی وب سایت استفاده کنید. حقیقت آن است که وقتی که به ساختن یک وب سایت فکر می کنید، شما باید رتبه بندی وب سایت، هزینه و کارآیی آن را در نظر بگیرید.(سیارک)

4. انبوه‌سپاری

امکان دارد این را غیر حرفه ای بخوانید اما متحیر می شوید که چندین شخص و شرکت از این ابزار برای به دست آوردن اهداف مؤثر هزینه‌ای، از تأمین مالی طرح هایشان استفاده می کنند. تأمین جمعی یا انبوه‌سپاری می تواند یک ابزار خیلی مفید در کمک کردن به بلند کردن کسب و کارتان از زمین و توسعه در طرح های دیگر برای سازمان باشد.

5. لینوکس 

آنچه لینوکس و اوپن سورس توانسته اند در طول چند سال گذشته اجرا کنند استقرار یک تعامل تجاری به هم چسبیده تر بین مشتریان و سخت افزار است. لینوکس و اوپن سورس واقعاً پلتفورم های آماده برای کسب و کار هستند که ثابت می کنند کسب و کارها میتوانند با ابزارهایی نظیر مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع مشتری، و سایر منابع مشابه کار کنند. در غیر این صورت، چنان منابعی می توانند برای صاحبان کسب و کار دسترس پذیر نباشند. با کمک به کسب و کارها در دست یابی بیشتر و پس انداز پول بیشتر، سرویس دهنده یا دسکتاپ لینوکس ثابت شده که یک ابزار ارزشمند برای کسب و کارها است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Barbie 728 :

    Myrsky: Mindylle kelpaisi olla useimminkin piimäparta, niin ahnaasti piimä lipitetään. Niinpä Mindyllä on piimää tuntokarvoja myöten.Henna, Friede ja Figo: Eipä kieÃrtte¤!Jinni: No nyt on sitten viimeistään todistettu, että on ihan aito kissa kyseessä ;)Heidi: Teillä on ihan spesialistit siellä :)

    1395/8/1 20:25

بیشتر بخوانید