کسب و کار در کانادا

طبق گزارش بانک جهانی، ده عدد از ثروتمندترین کشورهای جهان به ترتیب زیر رتبه بندی شده است:
1-استرالیا
2-کانادا
3-لوکزامبورگ
4-سوئیس
5-ژاپن
6-سوئد
7-ایسلند
8-قطر
9-امارات متحده عربی
10-دانمارک
ایالات متحده به عنوان دوازدهمین کشور در لیست شناخته شده است و بریتانیا (انگلیس) دارای رتبه بیست و دوم است.
 
آخرین گزارش سه ماهه بانک سلطنتی کانادا (MacLean's) می گوید: "نرخ پایین بهره بانکی ، نرخ پایین تورم و بهبود قابل ملاحظه ای در امور مالی دولتی، بهترین فرصت برای توسعه را بعد از جنگ جهانی دوم ارائه می دهد. "
 
امروز کانادا دارای کمترین مالیات بر درآمد در جهان و بالاترین میزان ایجاد شغل است.
 
طبق گفته گارت ترنر، تحلیلگر مالی و مفسران بی بی سی کانادا، اقتصاد کانادا با سرعت چشمگیری رو به رشد است و شغل های بیشتری را به وجود می آورد اما بدون تورم قابل توجه.
 
بر خلاف تصور غلط، انجام کسب و کار در کانادا ارزان تر و راحت تر از ایالات متحده است. یک مطالعه KPMG نشان داد که هزینه های عملیاتی هر کسب و کار کانادایی به طور متوسط ​​6.7٪ پایین تر از هزینه های یک کسب و کار مشابه در شرایط قابل مقایسه در ایالات متحده آمریکا است.
 
بسیاری از عوامل مطلوب وجود دارد که شرایط پیچیده کسب و کار در کانادا را روشن می کند و از جمله:
 
قیمت پایین زمین
هزینه کمتر برای کارهای ساختمانی
هزینه برق در کانادا امروز پایین ترین در جهان است
مطلوب ترین شرایط برای جذب سرمایه گذاری
در دسترس بودن سرمایه ریسک (سرمایه ریسک) - امروزه سرمایه ریسک در کانادا بیش از 2 برابر بیشتر در سرانه نسبت به ایالات متحده است
تعداد زیادی از برنامه های حمایتی دولتی - فدرال و والیتی برای حمایت و توسعه کارآفرینی، کسب و کار کوچک و متوسط.
اگر شما یک تاجر هستید، شما می توانید فرصت کسب و کار خود را در کانادا تنظیم کنید - از همان ابتدا شروع کنید یا یک کسب و کار موجود ایجاد کنید. برای سال های زیادی، کارآفرینان ایده ها را به محصولات و خدمات تبدیل کرده اند.
از یک طرف، آنها نیازهای خریداران کالاها و خدمات را برآورده می کنند، از سوی دیگر، آنها حرفه خود را می سازند. مقامات کانادایی آماده ارائه کمک به کارآفرینان  برای ارزیابی پتانسیل کسب و کار آنها با پاسخ دادن به سوالاتی از اصطلاح "تست کارآفرینی ملی" هستند. این تست در اینترنت موجود است. با توجه به نتایج آزمون، شما می توانید تعدادی از توصیه ها و ارزیابی کلی پتانسیل تجاری خود را در کانادا دریافت کنید.
 

ویژگی های قلمروی

کانادا از استان ها و قلمرو ها تشکیل شده است. استانها به نوبه خود به مناطق و شهرستانها تقسیم می شوند. برای شناختن قوانین ثبت نام یک کسب و کار و قوانین برای اخذ مجوز برای یک فعالیت خاص، با نرخ مالیات در هر مورد، باید تعیین کنید که در کدام بخش از کانادا کسب و کار شما مستقر خواهد شد. اطلاعات عمومی، جنبه های قانونی، مدیریت دفتر، خرید یک کسب و کار موجود و سایر جنبه ها می توانند به طور قابل توجهی بسته به منطقه مورد نظر برای شروع یک کسب و کار متفاوت باشند.
 

جنبه های قانونی هنگام ایجاد یک کسب و کار

مهم نیست که کدام استان را شما انتخاب می کنید، تعدادی از توصیه های کلی وجود دارد که با عمل کردن به آن ها می توانید با موفقیت به کسب و کار خود ادامه دهید. هر کدام از زمینه های تولید کالاها یا خدماتی که شما نمایندگی می کنید، احتمالا در حال حاضر متخصصانی دارند که می توانند به شما در مورد سازمان مناسب پرونده مشاوره بدهند. متخصصان که باید اول از همه آنها را مورد توجه قرار دهید - کسانی که می توانند در یک مکان خاص در یک استان خاص از شما حمایت قانونی کنند.
در صورتی که شما در یک استان زندگی می کنید، کمک های حقوقی اضافی نخواهند داشت و امور را انجام خواهند داد. در جستجوی متخصص حقوقی می توانید با شرکای تجاری خود، دوستان که در گذشته با شرکت های حقوقی مشغول به کار بودند، تماس بگیرید. به یاد داشته باشید یک وکیل می تواند مشاور مالی اصلی شما باشد. کمک های ممکن در سوالات زیر مورد نیاز است:
کدام ساختار بیشتر به نیازهای کسب و کار شما پاسخ می دهد؟ چه گزینه های اجاره ای در این منطقه وجود دارد؟ و کدامیک از آنها برای شما مناسب است؟ در چه زمینه ای می توانید یک کسب و کار موجود را خریداری کنید؟ چه نوع قراردادهایی را می توانید وارد کنید؟ و چه اقدامات امنیتی شما باید برای محافظت از کسب و کار و امور مالی خود انجام دهید؟

کسب و کار کوچک در کانادا

شرایط برای باز کردن یک کسب و کار بزرگ در کانادا :
تجربه کافی برای انجام یک کسب و کار سودآور / داشتن یک کسب و کار.
مقدار کافی پول برای سازماندهی / خرید یک کسب و کار در کانادا.
وضعیت این کسب و کار به مدت دو سال مشروط است، و تنها اگر شرط شماره دو محقق شود، این وضعیت دائمی می شود. دقیقا مشخص نیست که متقاضیان چه مقدار سرمایه برای راه اندازی کسب و کار بزرگ لازم است، اما می توان آن را در حدود 100-150 هزار دلار آمریکا تخمین زد - این حد پایین تر است.
 
به منظور سازماندهی یک کسب و کار کوچک، پول کمتری نیاز است. علاوه بر این، برای سازمان دهندگان کسب و کار کوچک در کانادا، درمان حداکثر مورد توجه قرار گرفته است - سیاست مالی و مالیاتی دولت، یک سیستم اعتباری توسعه یافته و یک سیستم ترجیحی برای مالیات آنها در نظر گرفته است. این که چه نوع کسب و کار کوچک متقاضی برای وام انجام می دهد و تا چه اندازه این نوع نیازهای فوری جامعه کانادا را برآورده می کند، به حساب می آید.
 
علاقه یک دسته از مهاجران به نام "خود اشتغالی" است. این شامل افرادی می شود که بر خلاف تجار، برای دیگران شغل ایجاد نمی کنند، بلکه خود و احتمالا اعضای خانواده را با کار خود تامین می کنند و طبق قانون مهاجرت کانادا این فعالیت باید "نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ زندگی کانادایی داشته باشد این به یک کسب و کار کوچک خانوادگی یا عمل خصوصی مهندسان، پزشکان، هنرمندان، هنرمندان، ورزشکاران، مربیان درجه یک و غیره اشاره دارد.
با این حال اعتقاد بر این است که بازار کار کانادا با پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و وکلا رو به رو است و کسانی که مایل به دریافت وام برای این نوع فعالیت ها هستند، ثابت نخواهند کرد که نیازهای فوری جامعه را برآورده کنند.

آمار رسمی

کسب و کار کوچک بخش جدایی ناپذیر از اقتصاد کانادا است و نقش مهمی در آن ایفا می کند. در حال حاضر، کانادا دارای 2.4 میلیون کسب و کار کوچک است که حدود پنجاه درصد تولید بخش خصوصی را انجام می دهند که سه چهارم از کسب و کارهای کوچک تا پنج کارمند دارند. در عین حال، این دسته از کسب و کارهای کوچک است که سه چهارم تمام کارهای ایجاد شده در کانادا را تشکیل می دهند.
 
اکثر شرکت های کوچک کانادایی مشغول به کار کشاورزی (13٪)، خدمات حرفه ای (11٪)، و تجارت عمده فروشی و خرده فروشی (11٪) هستند.
 
از کل شرکت های کوچک کانادایی، 54.7 درصد متعلق به مردان است، 14.9 درصد متعلق به زنان است 8٪ - متعلق به کارآفرینان جوان (18-34 سال) است. در حالی که جوانان 14 درصد کل نیروی کار را تشکیل می دهند، این محدودیت نیست. جوانان بیشتر در صنایع جدید با تکنولوژی پیشرفته مشغول می شوند.
 
برای اطلاعات شما: قبل از شروع کسب و کار، تمام احتمالات را محاسبه کنید. در صورت عدم رضایت، ایده های شما بسیار زیاد است. بنابراین، در استان انتاریو، حدود 100،000 کسب و کار کوچک سالانه ثبت می شود، اما نیمی از آنها هنوز توانسته اند موفق باشند و ادامه دهند.
 

ایجاد یک کسب و کار کوچک در کانادا

یک روش خاص برای شروع کسب و کار کوچک در کانادا وجود دارد که شامل مراحل زیر است:
 

ایده

ارزیابی با دقت ایده ای که مبنای کسب و کار شما را تشکیل می دهد، مطالعه موردی که در آن می خواهید پول سرمایه گذاری کنید و با کارشناسان مشورت کنید. تحقیق بازار: مشتریان یا مشتریان شما، آیا به خدمات شما نیاز دارند؟ و چه تعداد از آنها می توانند برای خدمات شما پرداخت کنند؟ ارزیابی توانایی رقبای خود را. یک طرح تجاری بسازید
 

مالکیت

ترجیح داده می شود تعیین نوع مالکیت برای کسب و کار کوچک شما مشخص شود : یکی از صاحبان (Sole Proprietorship)، چند صاحب با مسئولیت مشترک (مشارکت عمومی) یا چند مالک با مسئولیت جداگانه (شرکت) - هر کدام از انواع مالکیت دارای مزایا و معایب خاص خود است. برای انتخاب یک فرم مالکیت، در مرکز کمک به کسب و کار کوچک مشاوره بگیرید.
 

شروع سرمایه گذاری

مبلغ اولیه پولی را که برای شروع کسب و کار نیاز دارید محاسبه کنید. هزینه های خود را برای خرید مواد و تجهیزات، اجاره محل، هزینه های خود را محاسبه کنید. هزینه ثبت نام کسب و کار و تبلیغات را از دست ندهید. یک لیست کامل از هزینه ها را تهیه کنید. مبلغ مورد نیاز می تواند از 5 تا 30 هزار دلار باشد.
 

نام

از نام کسب و کار خود محافظت کنید. فکر کنید که نامی که می خواهید بهکسب و کار خود بدهید: آیا آن را تحت نام خانوادگی تان ثبت کنید یا نام کوچک خود را ؟ اگر در اولین مرحله متوقف شوید، لازم نیست که نام تجاری را ثبت کنید، با گزینه دوم ضروری است، و هزینه ثبت نام 60 تا 80 دلار است که لازم است ، بررسی کنید که قبلا با این نام کسب و کاری ثبت نشده باشد.

ثبت نام

در په صورت باید کسب و کار خود را ثبت کنید؟اگر فروش محصولات یا خدمات شما بیش از 30 هزار دلار در سال باشد، باید کسب و کار خود را ثبت نام کنید.
 

مجوز

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کارتان نیازمند گواهینامه ها، و مجوز هایی هستید که توسط قوانین کانادا برای انواع مختلف کسب و کار ایجاد شده است. اگر چنین اسنادی لازم است، با مسئولین مربوطه تماس بگیرید.
 

بیمه

در نظر گرفتن بیمه شرکت ، حفاظت از محصولات یا خدمات با ثبت اختراع، ثبت نام یک علامت تجاری و اخذ حق نسخه برداری برای بیمه کردن در نظر گرفته شود.

قرارداد

اگر شما یک فرم جمعی از مالکیت را انتخاب کرده اید، یک توافقنامه میان همکاران بنویسید.
 

تامین مالی شرکت های کانادایی

در هنگام شروع کسب و کار، هر فرد باید سرمایه اولیه داشته باشد، اما در کانادا فرصت های زیادی برای دریافت پول با اعتبار وجود دارد. به طور طبیعی، توصیه می شود حدالامکان از منابع داخلی و فرصت های مالی از سوی بستگان و دوستان استفاده کنید.در غیر این صورت شایع ترین منبع تامین مالی برای کسب و کارهای کوچک، بانک ها هستند، برای مثال، بانک مونترال، بانک سلطنتی کانادا، Scotibank. این بانک ها وام های کوتاه مدت و بلند مدت را صادر می کنند.
 
علاوه بر این، کسب و کارهای کوچک مالی:
شرکت های بیمه
شرکت های اعتماد
اتحادیه های اعتباری
شرکت های اعتباری تجاری و پذیرش،
شرکت های وام سرمایه گذاری ریسک
شرکت های فاکتورینگ
شرکت های لیزینگ

برنامه های دولتی

برای سازماندهی کسب و کار جدید در کانادا، تعدادی از برنامه های حمایت دولتی در سطح استان و فدرال وجود دارد.
 
یکی از این برنامه ها، صندوق سرمایه گذاری کوچک (CSBF) کانادا است. یک وام ده ساله که مطابق با آن اختصاص می یابد 250 هزار دلار در هر سال 2-3٪ تجاوز نمی کند. در سایر موارد، تقریبا جبران خسارات وام، دولت فدرال کسب و کارهای کوچک را برای کسب وام آسان تر می کند. این برنامه برای شرکتهایی که درآمد سالانه آن کمتر از 5 میلیون دلار در طول مالی سال که در آن شرکت درخواست وام می کند، قابل اجرا است. در این صورت، فرم سازمانی شرکت ممکن است متفاوت باشد، مالکیت فردی، مشارکت یا شرکت؛ آنها می توانند در تمام استان ها و مناطق کانادا کار کنند. شرکت های کشاورزی، خیریه و مذهبی از برنامه تامین مالی کسب و کار کوچک منع شده اند.
 
به ویژه برای کارآفرینان جوان (18-29 ساله) صندوق ویژه ای وجود دارد. اطلاعات در مورد این برنامه توسط بانک توسعۀ کسب و کار کانادا  ارائه شده است. علاوه بر این، مهاجران می توانند از یک منبع ویژه به نام "برنامه سرمایه گذاران مهاجر کانادا" استفاده کنند. برای استفاده از این منبع، شما باید در مرکز خدمات کسب و کار واقع در استان خود اطلاعات را کسب کنید.
 
برای اطلاعات شما: برای دریافت کمک مالی، شما باید یک طرح کسب و کار برای یک کسب و کار جدید را داشته باشید و در کسب و کار فعلی شما باید حسابهای خود را در نظم کامل نگه دارید و به شدت به نظم مالی اهمیت بدهید.
 

خرید یک کسب و کار موجود در کانادا

در کانادا، کسب و کار اغلب دست به دست می شود و در روزنامه ها تبلیغات زیادی برای فروش کسب و کار وجود دارد.پمپ بنزین و رستوران ها، مغازه ها و کافه ها، حمل و نقل و سایر انواع تجارت ها برای فروش هستند. برای یک فرد که تصمیم گرفته است تا کسب و کار خود را شروع کند، به راحتی کسب و کار آماده و کارآمد او را وسوسه می کند. اگر تصمیم به خرید کسب و کار موجود یا کسب و کار کوچک دارید، سؤالاتی را مطرح کنید که باید به آنها پاسخ داده شود:
 
چرا صاحب فعلی این کسب و کار را می فروشد؟
در زمان فروش، کسب و کار در اوج  و شکوفایی است و یا، برعکس،در حال رکود است.
آیا تمام اسناد مالی را برای پنج سال گذشته بررسی کرده اید؟ 
آیا پول و یا بدهی وجود ندارد و کسب و کار تحت تحقیق یا دستگیری نیست؟
مشتریان (مشتریان) این کسب و کار به طور منظم چه کسانی هستند، چه تعداد از آنها در حال حاضر به این کسب و کار وفادار مانده اند و آیا کسب و کار فصلی است؟
آیا این کسب و کار بستگی به ارتباط شخصی صاحب فعلی دارد و آیا این لینک ها با فروش کسب و کار از بین می روند؟
سازمان های رقیب چه کسانی هستند؟ کجا هستند؟ و چه ارتباطی با آنها دارند؟ خدمات و قیمت های آنها چیست؟
چه کسانی عرضه کننده اصلی مواد خام برای این کسب و کار هستند و تا چه اندازه کسب و کار به آنها بستگی دارد؟
شرایط تجهیزات، ابزار، محل کار چیست؟ آنها نیاز به تعمیر فوری دارند؟
چه تعداد کارگر در کسب و کار دخالت دارند، حقوق و مزایای آنها چقدر است؟ اعضای اتحادیه هستند؟ چه مدت آنها کار می کنند، آیا لازم است که ترکیب آنها تغییر کند و تا چه حد کسب و کار بستگی به این یا آن کارمند دارد؟
این لیست به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از مشکلات را کشف کنید، اما شما باید آن را با سوالات مربوط به ویژگی های کسب و کار مورد علاقه خود اضافه کنید. علاوه بر مرکز خدمات کسب و کار که قبلا در بالا ارائه شده است، موجود در هر استانی که در آن شما می توانید در مورد مسائل مالی مورد علاقه برای شما مشاوره دریافت کنید، می توانید با مشاوران خصوصی تماس بگیرید و همچنین به کسب و کارهای مورد علاقه خود توجه کنید.

ثبت نام کسب و کار در کانادا

"فهرست کسب و کار" شما همان چیزی است که در آژانس درآمد کانادا یا CRA با آن برخورد می کنید. هر نوع کسب و کار نیاز به حسابداری در CRA ندارد. همه مواردی که نیاز به ثبت نام دارند در سایت رسمی CRA بررسی می شود؛ همچنین در اینجا فرمهایی که باید برای ثبت نام پر شوند.
 

فرایند ثبت نام :

در اینترنت در حالت آنلاین وارد می شوید . در اینجا شما همچنین می توانید با مقامات حسابرسی استان یا منطقه ثبت نام کنید. با این حال، اگر فرم ثبت نام شما بیش از حد پیچیده باشد، می توانید از طریق ثبت نام پیوند On-line نیز از اطلاعات اضافی استفاده کنید

از طریق پست

شما می توانید فرم "RC1، درخواست شماره کسب و کار (BN)" را پر کنید و آن را به آدرس خدمات مالیاتی یکی از استان ها یا مناطق کانادا ارسال کنید
با تلفن 
شما می توانید با شماره تلفن 1-800-959-5525 تماس بگیرید. با این حال، قبل از برقراری تماس، جزئیات "فرم RC1، درخواست شماره کسب و کار (BN)" را برای پاسخ دادن به سوالات موجود در آن بررسی کنید.

مراجعه شخصی

شما می توانید "فرم RC1، درخواست شماره کسب و کار (BN)" را پر کنید و مستقیما آن را به خدمات مالی منطقه یا استان که در آن تصمیم گرفتید فعالیت های کارآفرینی را باز کنید را بره و تحویل دهید.
اشکال در سایت در فرمت های مختلف موجود است، از جمله مواردی مانند بریل برای افرادی که دچار اختلال بینایی یا عدم بینایی هستند.
/ کسب و کار در کانادا / جنبه های قانونی کسب و کار

جنبه های قانونی انجام کسب و کار در کانادا

همانطور که در بالا ذکر شد تفاوت های بسیار زیادی در سازماندهی و انجام کسب و کار در استانها و مناطق مختلف کانادا وجود دارد. برای شناخت جنبه های اصلی قانونی، می توانید با کمک وکالت محلی خود برای دریافت کمک و یا دریافت اطلاعات از منابع رسمی با استفاده از لینک به سرور رسمی کانادا اقدام کنید . "دستیار کسب و کار"  یکی از وب سایت های رسمی کانادایی در کانادا است که شامل بررسی های تجاری در مورد همه مسائل مهم است که ممکن است برای کارآفرینانی که می خواهند کسب و کار خود را در کانادا شروع کنند پیش بیاید. برای هر یک از استانها یا سرزمین ها یک بررسی جداگانه وجود دارد که شامل موارد زیر است:

مراحل اول

شروع کسب و کار
تحقیق بازار
برنامه ریزی کسب و کار
ساختار کسب و کار 
ثبت نام

مالیات

مالیات کارکنان (تخفیف حقوق و دستمزد)
مالیات بر درآمد شرکت

اطلاعات

دسته های صنعتی
محصولات (رویدادها)
راهنماهای شرکت

مقررات

برخی مقررات تجاری فدرال برای کسب و کار

نوآوری

مالکیت معنوی
تحقیق
توسعه محصول

تامین مالی

کمک های بخش خصوصی
اعتبارات 
پشتیبانی دولت (کمک دولت)

HR برای کارفرمایان

استخدام
آموزش
حوزه های صنعت (پروفایل های صنعت)
قوانین کار
سوابق استخدام

صادرات

آماده سازی برای صادرات از کانادا
تجارت خارج از کشور
تامین مالی

واردات

آماده سازی واردات به کانادا 
تامین کنندگان شناسایی (شناسایی تامین کنندگان)
محدودیت ها (مقررات)

سیستم مالیاتی کانادایی

GST (مالیات بر کالاها و خدمات) - مالیات فدرال در فروش کالاها و خدمات 7 درصد است.
 
استان های نوا اسکوشیا، برنسویک و نیوفاندلند مالیات خود را با فدرال یکی می کنند. این  مالیات فروش / HST نیز در هنگام فروش کالاها و خدمات  است و 8 درصد از آن به بودجه محلی پرداخت می شود.
 
در نهایت، مصرف کننده GST یا HST می پردازد و کارآفرینان مسئول جمع آوری و انتقال مالیات به دولت هستند.
 
برای اطلاعات شما: بعضی از کالاها و خدمات تنها به صورت رسمی مالیات می گیرند، یعنی به میزان صفر: شیر، نان و سبزیجات؛ مزارع دام محصولات پزشکی مرتبط با مراقبت های پزشکی رایگان یا ترجیحی.
 
بخشی از کالاها و خدمات به طور کلی مالیات ندارد GST / HST: فروش ساختمان های مسکونی که قبلا متعلق به فروشنده است؛ اجاره مسکن برای مدت یک ماه یا بیشتر، و همچنین پرداخت یک آپارتمان مسکونی؛ اکثر خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه شده توسط پزشکان مجاز یا دندانپزشکان به دلایل پزشکی؛ خدمات مراقبت از کودکان زیر 14 سال به صورت ساعتی، کمتر از یک روز؛ عوارض جاده ها، پل ها و استفاده از کشتی ها؛ خدمات حقوقی
 
اکثر خدمات آموزشی نیز مالی نیستند - دوره هایی در مدارس که گواهینامه یا دیپلم را صادر می کنند ، به آنها اجازه می دهد در فعالیت های تجاری یا حرفه ای شرکت کنند.
 
مالیات ها توسط شرکت های بیمه، نمایندگان و کارگزاران تهیه و صدور بیمه نامه ها صورت نمی گیرد؛ اکثر کالاها و خدمات ارائه شده توسط موسسات خیریه؛ برخی از کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان های غیر انتفاعی، دولت ها و دیگر سازمان های بخش عمومی مانند خدمات حمل و نقل شهری، تامین آب.

مزایا

دولت کانادا برای افرادی که کسب و کار را در کانادا آغاز می کنند، مزایای فراوانی قائل می شود. تأمین مزایا و یا یارانه ها از طریق دریافت مبلغ اضافی از طلبکاران دولتی یا خصوصی و یا بازگشت یک بخشی از هزینه ها، از جمله مبالغی که به عنوان مالیات پرداخت می شود. قوانین برای اعطای چنین مزایا، و همچنین شرایطی که باید آنها را دریافت کرد، نیز برای استانها و قلمروهای مختلف کانادا متفاوت است. اطلاعات در مورد مزایا در هر مورد را می توان در وب سایت رسمی خدمات مزایده دولت کانادا برای کارآفرینان بدست آورد.

روابط تجاری با کانادا

طرف کانادایی چندین فرصت برای همکاری تجاری با کانادا را مشخص می کند:
سرمایه گذاری های تجاری کانادا
نمایندگی در کانادا
صادرات
واردات
مشارکت در زمینه علم و تکنولوژی بالا
سفر به کانادا برای اهداف تجاری
تمام این ویژگی ها در کانال رسمی کانادایی در بخش بین المللی کانادا شرح داده شده است. توجه بیشتری نیز به امکان تست دانش خود از کانادا به منظور جلوگیری از اشتباهات و احتمالات احتمالی صورت می گیرد.
مقامات کانادایی سرمایه گذاری در صنعت و خدمات را تشویق می کنند. در اینجا برخی از زمینه هایی که سرمایه گذاری ها خوشایند است:
 
صنعت حمل و نقل هوایی
صنعت کشاورزی
بیوتکنولوژی
شیمی
فن آوری های اینترنتی و ارتباطات
تجهیزات پزشکی
نفت و گاز
فارماکولوژی
در کانادا هیچ قانونی یا تعریف قانونی در زمینه سرمایه گذاری های مشترک وجود ندارد. مشارکت مشترک توافق هایی است که در آن دو یا چند شرکت تشکیل یک سازمان سوم برای اجرای پروژه های خاص را تشکیل می دهند.
سرمایه گذاران خارجی اغلب ترجیح می دهند سرمایه گذاری مشترک را با شرکای کانادایی به عنوان شرکت تابعه شرکت ایجاد کنند، زیرا سرمایه گذاری مشترک با ارائه دسترسی مستقیم به تجربه و دانش، ظرفیت تولید، منابع مالی، مشتریان و کارکنان کانادایی، مزایای خاصی را فراهم می آورد. سرمایه گذاری مشترک می تواند با سازماندهی یک کسب و کار جدید یا به دست آوردن علاقه جزئی در یک شرکت در حال حاضر کانادا ایجاد شود.
ساختار سودآور بر اساس روابط تجاری مورد نظر، نیاز به مسئولیت محدود شرکای سرمایه گذاری مشترک و مزایای مالیاتی احتمالی تعیین می شود.
 
برای اطلاعات:به گفته یکی از مشاوران مالی کانادایی، میهل آربتوف، "مالکیت و مدیریت یک کسب و کار در کانادا (مانند هر کشور دیگری) بدون اطلاع از قوانین محلی، مالیات، ویژگی های بازار و ارتباطات، غیر ممکن است. سرمایه گذاری در محصولات مالی توسعه یافته برای قرن ها یا دهه ها سرمایه گذار را از این نیاز آزاد می کند و این مسئولیت را به متخصصین مالی منتقل می کند. در کسب و کار، سرمایه کار، سرمایه و مهارت های کارآفرینی خود را سرمایه گذاری می کنید؛ در سرمایه گذاری تنها پول و شما به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهید.
حتی نیازی به جستجو برای جایی که دوباره پول را بفرستید وجود دارد - همه چیز برای شما پیش آمده است. شما می توانید پول خود را در کانادا سرمایه گذاری کنید و از آن درآمد کسب کنید تا زمانی که تصمیم بگیرید که خانه ای را خریداری کنید، سپس یک خانه خریداری کنید و بقیه را سرمایه گذاری کنید تا تصمیم بگیرید چه کاری باید انجام دهید. سپس چقدر برای کسب و کار نیاز دارید و بقیه باید برای شما کار کنند. این کار تنوع ریسک نامگذاری شده است.

دستیار مجازی

تمام جنبه های ایجاد و اجرای یک کسب و کار در سایت راه اندازی کسب و کار ارائه شده است. در اینجا منوی اصلی برای همه موضوعات تحت پوشش سرور رسمی کانادا و تمام سایت های آن، و مربوط به سازمان و انجام کسب و کار است. علاوه بر فهرست اصلی مسائل مورد بحث در بالا، تمام استان ها و قلمروهای کانادا همچنین لینک های مربوط به اطلاعات را ارائه می دهند.
 
درباره کپی رایت، اختراع و علامت های تجاری
درباره انجام کسب و کار در اینترنت 
مدیریت کسب و کار شما
درباره ترویج کسب و کار شما (تبلیغ کسب و کار شما)
در اولین گام در کارآفرینی غیرمعمول (شروع یک کسب و کار خاص)
درباره شهرداریها
پیوند "شهرداری ها" شامل اطلاعات نه تنها در تمام استان ها، بلکه در تمام شهرستانها و همچنین شهرهای بزرگ که در آن شهرداری وجود دارد. لینک ها به وب سایت های شهرداری ها وجود دارد. همچنین اطلاعاتی در مورد جمعیت این منطقه را فراهم می کند.
علاوه بر ثبت نام یک کسب و کار، درخواست آنلاین برای کسب یک شاخص کارآفرینی (شماره کسب و کار)، خدمات دیگری نیز وجود دارد که توسط دستیار شروع کسب و کار ارائه شده است.
 
برای سهولت استفاده از این خدمات، پیوندهایی به صفحات خاص سایت، بلافاصله پس از توضیح هر یک از خدمات آنلاین، داده می شود.
 

1. مرکز فایلهای کانادایی کانادا

به شما امکان می دهد تا اسناد مختلف، از جمله گزارش سالانه لازم برای انجام کسب و کار خود را پر کنید و ارسال کنید. 
مرکز ثبت آنلاین شرکت کانادا
صادرات / واردات

2. اعلام صادرات اتوماتیک

یک برنامه برای ثبت نام از صادرکنندگان و نمایندگان، که به وسیله الکترونیک می تواند محصولات را توصیف کند تا آنها را به دولت فدرال کانادایی اعلام کند
 

3. فرمهای درخواست شده اغلب برای واردکنندگان و صادرکنندگان

در اینجا یک لیست از فرم های معمول استفاده شده در رابطه با تجارت خارجی است. 
فرم های اغلب درخواست شده برای واردکنندگان و صادرکنندگان
 

4. دریافت مجوز واردات / صادرات

شامل تعدادی از اشکال است که می تواند چاپ، و همچنین دسترسی به یک لیست از کالاها تایید شده برای واردات / صادرات 
چگونگی اجازه برای به دست آوردن واردات / صادرات 
 
تامین مالی

5. جستجو برای بودجه

در اینجا شما می توانید یک پایگاه داده از منابع مالی را مشاهده کنید که ممکن است نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. 
جستجو برای تامین مالی
بازار منابع انسانی کانادایی
 

6. فرم های فدرال برای کارفرمایان

لیست کاملی از اشکال مورد نیاز برای جستجوی متخصصان و استخدام آنها 
فرم های فدرال دولت منابع انسانی
 
مالیات

7. فرم های مالیاتی

شایع ترین استفاده از فرم های مالیاتی 
اغلب درخواست فرم های مالیاتی
 

8. درخواست ایمیل

این سرویس توسط اداره مالیات و وظایف کانادا ارائه می شود و به شما امکان می دهد تا در مورد معاملات مالی خاصی که گزارش از آن ارائه می شود، مشاوره بگیرید، اما در عین حال خود گزارش برای کارآفرین باعث اشتباه می شود. 
درخواست های آنلاین برای کسب و کار

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید