عکس های این کلاس نقاشی آناتومی در تایلند ، در اینترنت به سرعت دست به دست می شود

در

نقاشی

یک نقاش تایلندی به نام Wannarit کلاسهای نقاشی تشریحی و فنی را می گذارد که تماشای آنها باورنکردنی است

 

اجازه ندهید چشمانتان شما را گول بزنند - نقاشی بدن انسان شاید به نظرساده مانند  آب خوردن باشد ، اما به من اعتماد کنید ، این نوعی هنر است که سالها تمرین لازم دارد.می بینید که این فقط مربوط به اشکال و تناسبات نیست ، بلکه بیشتر مربوط به سیستم های اسکلتی و عضلانی فوق العاده پیچیده ای است که باید روی کاغذ پیاده کنید به گونه ای که به نظر برسد چند بعدی و در حال حرکت هستند. تصور کنید: در بدن ما 650 عضله اسکلتی وجود دارد که ترکیب بدن را تشکیل می دهند. و این بدان معنی است که آنها روی کاغذ منعکس می کنند.

 

یک هنرمند تایلندی به نام Wannarit Karin ، که آکادمی ART of Anatomy را تأسیس کرد ، مهارت های نقاشی آناتومیک را به خوبی فرا گرفته است ، و اکنون دانش خود را به نقاشان آینده منتقل می کند. این هنرمند در وب سایت خود می گوید: "من به عنوان مدرس کلاس های نقاشی فیگور دعوت شده ام و کارگاه های آموزشی را برای سازمان ها و شرکت های مختلف ترتیب داده ام."

 

نقاشینقاشی آناتومی در تایلند

نقاشی آناتومی در تایلند

 

Wannarit بیش از ده سال است که در حال سخنرانی در زمینه طراحی فنی و آناتومی است. چند نوع دوره مختلف وجود دارد که برای دانش آموزان در سطوح مختلف نقاشی مناسب است ، مانند کلاس نقاشی شکل اصلی که اصول طراحی بدن کامل و بدن متحرک را هدف قرار می دهد.Wannarit به دانش آموزان خود یاد می دهد که از بدن واقعی انسان بکشند و عضلات را برای نشان دادن روی کاغذ نشان دهند.

 

نقاشی آناتومی در تایلند

عکس های این کلاس نقاشی آناتومی در تایلند به سرعت محبوب و پربیننده نمی شود

نقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلند

 تصاویر داغ این کلاس نقاشی در تایلند که به سرعت در اینترنت دست به دست می شود

نقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلند

 

نقاشی های تشریحی Wannarit قسمتهای پیچیده بدن انسان ، از تاندون ها و رباط ها گرفته تا مفاصل و بافت عضلانی را باز می کند. بنابراین ، بیایید نگاهی به کلاسهای مسحورکننده او بیندازیم که هنر با پزشکی روبرو می شود.

 

نقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلند

 

نقاشی آناتومی بخشی مهم در نقاشی کلاسیک بوده است ، بسیاری از نقاشان مشهور بر تصاویر بدن انسان تسلط دارند. داوینچی ، میکل آنژ و رامبراند قبلاً برای کسب درآمد ، آناتومی می خواندند ، در تشریح های عمومی شرکت می کردند و نقاشی های خود را منتشر می کردند.

 

نقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلند

 

این هنرمند تایلندی همچنین به عنوان یک هنرمند آزاد در زمینه طراحی ، مجسمه سازی و تصویرگری پزشکی فعالیت می کند.

 

نقاشی آناتومی در تایلند

مردم توسط مهارت های نقاشی Wannarit مسحور شدند

 

نقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلند

"رسم سر" کلاس محبوب دیگری است که توسط Wannarit اجرا می شود و شامل تمرین کشیدن صورت انسان است. این کار به درک عمیقی از ساختار صورت و نحوه ساختن آن روی کاغذ با استفاده از وزن ، سبک و سایه نیاز دارد.

 

نقاشی آناتومی در تایلند

واناریت 10 سال قبل از اینکه به عنوان مدرس کلاسهای نقاشی فیگور در دانشگاه دعوت شود ، به تدریس هنر می پرداخت.

 

نقاشی آناتومی در تایلندنقاشی آناتومی در تایلند

کلاس Wannarit به نام "آناتومی برای هنرمند" عمدتاً به دانش کامل دانش بدن انسان و باز کردن قطعات پیچیده متمرکز است.اینجاست که مهارت های فنی ، دقت باورنکردنی و دانش آناتومی به یک باره وارد عمل می شود

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم

در
گاهی اوقات در یک نقاشی مضامینی بسیار بیشتر از آنچه در یک نگاه دیده می شود پنهان شده است. به عنوان مثال ، ون گوگ به زیست شناسان کمک کرد تا جهش آفتابگردان را مطالعه کنند و میکل آنژ در "جدایی نور از تاریکی" ساختار نخاع را مستند ساخت. دیگر سازندگان به طرز ماهرانه خود یا عزیزان خود را روی بوم کشیده اند.
 
sayarak.com از رازهای نقاش های گذشته پرده برداری کرده است تا بتوانید نگاهی تازه به آثار هنری بیندازید.
 

 

1. تابلو گل های آفتابگردان اثر نقاش وینسنت ون گوگ

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
آیا تاکنون توجه کرده اید که برخی از گل های آفتابگردان روی بوم نقاش معروف ون گوگ دارای هسته تاریک هستند ، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند؟ این دیدگاه نقاش نیست بلکه یک جهش است که بعضی اوقات در گل رخ می دهد. دو نوع گل آفتابگردان وجود دارد: گل های همیشگی و جهش یافته ها که عملاً هیچ هسته ای ندارند و گلبرگ های زرد بیشتری از حد لازم دارند.
 
گل های جهش یافته به خوبی تولید مثل نمی کنند ، زیرا گرده افشانی در مرکز تاریک گیاه رخ می دهد ، اما باعث جذب حشرات می شود. بنابراین ، این اختلال در شرایطی اتفاق می افتد که گیاه در منطقه جدیدی واقع شود که تعداد کمی از حشرات گرده افشانی وجود دارد. برای بررسی جهش و درک اصل ظاهر آن توسط زیست شناسان ،  شاهکار ون گوگ کمک کرد.
 

 

2. تابلو اتوبوس اثر نقاش فریدا کاهلو

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم

این نقاشی تصویری از نابرابری اجتماعی تلقی می شود ، زیرا مادر فقیر با یک کودک و یک کارگر ، یک زن خانه دار و یک تاجر در اتوبوس نشسته اند. اما این همچنین اشاره ای به حادثه ای است که فریدا در جوانی در اتوبوس داشت. در سال 1925 اتوبوسی که فریدا کالو حرکت می کرد با یک تراموا برخورد کرد. شکستگی استخوان های لگن ، ستون فقرات ، دنده ها و اندام ها - او به طور معجزه آسایی زنده مانده و اما متعاقباً نتوانست فرزندی داشته باشد.
 
Kahlo، بر روی بوم چند لحظه قبل از حادثه ناگوار یک اتوبوس را نقاشی کرد. فریدا گفت:"در زندگی من 2 تصادف جدی رخ داده است: وقتی اتوبوس به یک تراموا برخورد کرد و دومی دیگو ریورا (همسرش) بود."
 

 

3. نقاشی دیواری جدایی نور از تاریکی اثر نقاش میکل آنژ

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
میکل آنژ ساختار بدن انسان را مورد مطالعه قرار میداد ، بنابراین دانش گسترده ای در مورد آناتومی بدن انسان داشت. او برخی از آنها را در نقاشی كلیسای سیستین به تصویر كشید. به ویژه ، در نقاشی دیواری "جدایی نور از تاریکی".
 
محققان دانشگاه جان هاپکینز اظهار داشتند که استاد به طرز ماهرانه ای اندامهای سیستم عصبی را نشان داده است
 

 

4. تابلو ملانکولیا اثر نقاش البرشت دورر

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
حکاکی معروف البرشت دورر معانی پنهان بسیاری دارد که یکی از آنها در یک مربع با شماره رمزگذاری دیده می شود. اعداد به یک دلیل گرفته می شوند: جمع در هر ستون و سطر 34 است. این می تواند سمبل هر دو اصل شخصیت نقاش ، ارتباط بین مالیخولیا و نبوغ باشد.
ترکیب اعداد در قسمت پایین شکل - 15و 14 - نشانگر سال خلق اثر است.
 

 

5. یان وان ایک پرتره زوج آرنولفینی

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
یکی از مشهورترین نمونه های استفاده از بازتاب آینه در آثار هنری ، نقاشی یان وان ایک در "پرتره زوج آرنولفینی" است. اگر از نزدیک به آینه کوچک روی میز همسران نگاه کنید ، تصویر کوئنتین مسیسی "تغییر یافته با همسرش" معنای عمیق تری را نشان می دهد . در بازتاب او می توانید چهره ناراحت کننده را تشخیص دهید.
 

 

6. هنوز هم زندگی با تخته شطرنج اثر نقاش لوبن بوژن

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
این یک زندگی عادی و معمولی روی بوم نقاشی نیست ، بلکه یک پیام رمزگذاری شده است که منتقدان هنری چندین دهه در آن می جنگند. رایج ترین توضیحات این است که نقاشه 5 اندام حسی را بر روی بوم ترسیم کرده است: شنوایی نمایانگر یک ساز است ، بینایی یک آینه را نشان می دهد ، چشایی نشان دهنده نان و شراب ، حس لامسه کارت و یک کیف پول است و گل ها مطابق با حس بویایی هستند.
 
مطابق نسخه مذهبی ، در پیش زمینه استاد به طور تمثیل وسوسه ها را نشان می داد. و اشیاء مربوط به پاکیزگی (گلدان آب - علامتی از صداقت) ، در پس زمینه قرار داده شده است. همچنین عقیده ای وجود دارد که لوبن بوژن به سادگی نیازهای واقعی بورژوای آن دوره را به تصویر می کشد. و رمز و راز دیگری وجود دارد که هنوز حل نشده است: معنی اشیاء هشت ضلعی چیست؟ آینه و جام هنوز یک راز است.
 

 

7. تابلو موج بزرگ كاناگاوا اثر نقاش كاتسوشيكا هوكوسای

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
 خیلی ها در کار خود از نسبت طلایی استفاده می کردند ، اما در این نقاشی ،كاتسوشيكا هوكوسای دو بار این اصل را به کار برد . این موج در یک مارپیچ طلایی حک شده است و قله کوه فوجی در تقاطع خطوط بخش واقع شده است. به همین دلیل است که تصویر به این ترتیب توجه بیننده را به خود جلب می کند.
 
8. ژاکوپو پنتورمو "نزول از صلیب"
سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
عقیده ای وجود دارد: مهم نیست که هنرمند چه کسی را ترسیم کند ، چهره شخصیت های او همیشه مانند خودش خواهد بود. جاکوپو دا پونتورمو این قانون را کاملاً توجیه می کند. این نقاش ایتالیایی اغلب قهرمانان بوم های خود را از روی چهره خودش می کشید ، بنابراین برای بسیاری ازچهره ها به نظر می رسدکه شبیه هم هستند.
در تصویر "خاکسپاری" در گوشه سمت راست بالا از چهره خودش استفاده کرده است.
 

 

9. چهره هنرمند برناردینو کامپی سوفونیسبا آنگوئیسولا

سرنخ هایی در 9 نقاشی که تمام مدت جلو چشم ما بود ما متوجه آنها نشدیم
او از نخستین هنرمندان زن شناخته شده و اولین هنرمند زن بود که شهرت بین المللی پیدا کرد.
روی بوم Sophonisba Angwissola نحوه نقاشی پرتره خود توسط معلمش برناردینو کامپی را نقاشی می کند. اما نکته جالب توجه این است که در این پرتره این هنرمند 2 دست چپ دارد.
 
فکر می کنید وقتی هنرمندان نقاشی های بوم خود را با معنای پنهان تحقق می بخشیدند ، آیا به راه حلی برای کشف آن امیدوار بودند یا اینکه آیا احساسات خود را از این طریق ابراز می کردند؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

تابلو "دستانی که مانع او هستند" چرا شهرت بدی دارد

در

تابلو دستانی که مانع او هستند

تاریخ یکی از وحشتناک ترین تابلو های زمان ما


این تابلو بیش از 40 سال پیش کشیده شده است و قبلاً تعداد زیادی افسانه و شایعات شوم در مورد آن گفته شده است. در واقع چه چیزی روی بوم به تصویر کشیده شده است؟ و چرا شهرت بدی دارد؟ ما مطالب  رابا شما به اشتراک می گذاریم.


در سال 2000 ، هنرمند بیل استونهام در حال بررسی ایمیل خود بود که نامه ای از فرستنده ناشناس را در صندوق پستی خود دید. فقط یک سوال در آن وجود داشت: "آیا می دانید منظور " دستانی که مانع او هستند " چیست؟

بیل به غریبه پاسخ داد که "دستانی که مانع او هستند" عنوان شعری است که توسط همسر اولش سروده شده و نقاشی است که خود او در سال 1972 خلق کرده است. این هنرمند به روزنامه نگار آلیس وینسنت گفت: "او در نامه ی پاسخ ، پیوندی به صفحه حراج در eBay و عکس بزرگنمایی شده از چهره من در پنج سالگی را برای من ارسال کرد." "دیدن آن در رایانه  بسیار وحشتناک بود."

 

معلوم شد که آن غریبه کیم اسمیت ، صاحب گالری میشیگان است که به تازگی یک تابلو استونهام خریده بود. او آن را در حراج آنلاین (یکی از اولین در تاریخ eBay) به دست آورد ، که به دلیل توصیف غیر استاندارد محصول ، توجه جامعه جهانی را به خود جلب کرد. فروشنده ، که مایل بود نامش فاش نشود ، بلافاصله اعلام کرد که در قبال آنچه ممکن است برای صاحب آینده نمایشگاه رخ دهد ، مسئولیتی نخواهد داشت. او نوشت: "این نقاشی ممکن است دارای قدرت مرموزی باشد که می تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد." بدین ترتیب داستانی آغاز شد که تابلو  Hands Resist him را به یکی از معروف ترین و بدنام ترین  های عصر ما تبدیل کرد.( فیلم Sinister هم در همین مایه هست.)


"بابا ، شب بچه ها از عکس بیرون آمدند!"

معلوم شد که "فروشنده ناشناس" یک زوج متاهل بوده است. آنها نقاشی را در یک کارخانه آبجوسازی متروکه پیدا کردند ، به خانه بردند و تصمیم گرفتند آن را در اتاق خواب دخترشان آویزان کنند. آنها می گویند: "در آن لحظه ، ما تا حدی شگفت زده شدیم که چرا این تابلو زیبا به این شکل دور انداخته  شده است." و سپس آنها اضافه کردند: "اما اکنون - نه!". 

به تدریج ، اتفاقاتی در زندگی خانواده آنها رخ داد ، بیشتر شبیه صحنه های فیلم های ترسناک. "یک روز صبح دختر ما ، 4.5 ساله بود ، ما را متقاعد کرد که شبها بچه های تابلو در حال دعوا هستند و مستقیم وارد اتاق می شودند." پدر آنقدر از داستان او نگران بود که تصمیم گرفت یک دوربین با سنسور حرکت در اتاق خواب دختر نصب کند تا بتواند آنچه را که در شب اتفاق می افتد با چشم خود ببیند.

 

عجیب اینکه زن و شوهری که عکس را در eBay قرار دادند ، ادعا کردند که به وجود ماوراءالطبیعه اعتقاد ندارند و سعی کردند توضیحات منطقی برای آنچه اتفاق می افتد (یا تظاهر به تلاش؟) پیدا کنند. این موضوع علاقه مخاطبان اینترنتی به تابلو را بیشتر برانگیخت.

آنها می نویسند: "برای پیش بینی سوالات در این زمینه: [ما مطمئن هستیم] ارواح و ماوراء طبیعی در این جهان وجود ندارد." - نه صدایی می آمد و نه بوی باروت. بدون چاپ و لکه های عجیب روی دیوار. " و با این حال ، ویدئویی که دوربین در شب ضبط کرده است ، اگر نگران کننده نباشد ، مبهم بود. در برخی از عکسها ، عروسک دختر در نقاشی دیده می شود که اسلحه را برداشته و به سمت پسر نشانه رفته است. با این حال ، این زن و شوهر دوباره هیچ چیز دیگری را در این مورد ندیدند و گفتند "به احتمال زیاد این اثر نور بوده است."

 

در همان زمان ، بسیاری از افرادی که به صفحه این حراج در eBay مراجعه کردند ، نوشتند که در یک نگاه به تابلو ، اتفاقات عجیبی برای آنها رخ داد. شخصی هوشیاری خود را از دست داد ، کسی در تب فرو رفت. واکنش بچه ها که به آنها نشان داده شد "دستانی که مانع او هستند" کاملاً غیرقابل توضیح بود: برخی جیغ می کشیدند و گریه می کردند و دلسوزانه می گریستند ، حداقل این چیزی است که کاربران eBay گفتند.

 

شور و شوق حراج همراه با فتنه ای بود که نقاشی "دستانی که مانع او هستند" را احاطه کرده بود. در یک ماه ، قیمت این تابلو در eBay از 199 دلار به 1050 دلار افزایش یافت. حتی کانال تلویزیونی بی بی سی نیز به این پرونده علاقه مند شد و گزارشی از تابلو روی آنتن پخش کرد. نویسنده بوم ، بیل استونهام ، کمتر از دیگران شگفت زده نشد. او قبلاً یکی از اولین آثار فروخته شده خود را فراموش کرده بود ، که ناگهان - 25 سال پس از ایجاد آن - همه شروع به صحبت در مورد آن کردند.

 

چگونه دختر همسایه به یک عروسک تبدیل شد و دستانش روی شیشه  ، پشت بچه ها نقش بست 

بیل استونهام نقاش سوررئالیست است. او تابلویی خلق می کند که به نظر می رسد قسمت هایی از فیلم ها هستند و بینندگان را وادار می کند که در مورد آنچه قبل از "قاب یخ زده" برای شخصیت ها اتفاق افتاده و بعد از آن چه خواهد شد فکر کنند. استونهام تازه 20 ساله شده بود که یک کلکسیونر معروف به نام چارلز فینگارتن از کارگاه وی دیدن کرد. این هنرمند به یاد می آورد: "او فقط دفترچه چک خود را بیرون آورد و تمام تابلوهای نقاشی من را خرید." در میان آنها نقاشی Hands Resist him (نقاشی دستها در برابر او) بود.

 

بیل گفت که ایجاد تابلو ، که بعداً بسیار محبوب شد ، از شعری از همسر اول او الهام گرفته است. استونهام هرگز والدین بیولوژیکی خود را نمی شناسد ، زیرا او در دوران کودکی به فرزندی پذیرفته شد. به خاطر این داستان از زندگی بیل استونهام بود که روآن همسر اول او شعر خود را به او تقدیم کرد.

 

تابلو دستانی که مانع او هستند

عکس از آلبوم عکس خانوادگی ، که بر اساس آن بیل استونهام تابلو خود را کشید

 

این هنرمند می گوید: "در آن زمان من یک آلبوم عکس قدیمی خانوادگی داشتم." "عکسهای من نیز وجود داشت و یکی از تابلو مرا بسیار مجذوب خود کرد." روی آن ، بیل در کنار دختر همسایه ای که از دوربین رویگردان بود ، ثبت شده بود. به گفته بیل ، او مجذوب نور شد که بر پیکره دو کودک در عکس می افتد. او با ایجاد تابلوی بر اساس آن عکس ، سعی کرد واضح ترین جزئیاتی را که او را بسیار تحت تأثیر قرار داده است حفظ کند - از روشنایی گرفته تا حالت. با این حال ، استونهام به عنوان یک هنرمند سورئالیست واقعی جزئیات جدیدی را اضافه کرد که نکات هشداردهنده ای را در یک طرح معمولی حومه به ارمغان آورد.

 

اول از همه ، دختر ، به تعبیر هنرمند ، به یک عروسک بی جان با دست و پاهای مفصل دار تبدیل شد. این پسر با یک حالت بسیار عجیب در چهره اش به تابلو کشیده شده است و به نظر می رسد نگاه سرد و مستقیم چشم های تیره او در روح همه کسانی که به تابلو نگاه می کنند نفوذ می کند. با نگاه دقیق تر ، می توانید ترسناک ترین قطعه تابلو را ببینید - دستهایی که در پشت شیشه درست پشت پسر و عروسک  دختر نقش بسته بودند. همه این جزئیات کنار هم قرار می گیرند و باعث ایجاد یک احساس دلگیر می شوند.

 

البته ، تنها در صورتی که تابلو را بدون قرینه سازی با داستان زندگی نویسنده آن ارزیابی کنید. در واقع ، استونهام اذعان می کند که هیچ چیز ماوراء طبیعی یا ترسناکی در تابلو نمی بیند. این تابلو نشان دهنده نگرش یک فرزند خوانده است که گذشته خود را نمی داند و کوچکترین تصوری از آنچه در آینده در انتظار او است ندارد. انگار در این دنیا گم شده بود. دستان پشت شیشه تنها نمادی از دیدگاه های مه آلود بسیاری است که چنین نوزادی در مقابل خود می بیند.

 

آیا ما به حقیقت نیاز داریم؟

اما در سال 2000 ، افرادی که اولین بار نقاشی "دستانی که مانع او هستند" را دیدند هیچ ایده ای نداشتند که واقعاً چه داستانی در پشت خلق آن نهفته است. آنها مجذوب جستجوی شواهدی شدند که نشان می دهد بوم دارای قدرت ماوراء طبیعی است. آنها موفق شدند یک سری مرگ های عجیب و غریب را که با این نقاشی در ارتباط بودند ردیابی کنند. در سال 1978 ، هنری سلدیس ، منتقد لس آنجلس تایمز ، به دلیل نوشتن در مورد آثار استونهام - از جمله دستانی که مانع او هستند - خودکشی کرد. دوستان روزنامه نگار گفتند سلدیس در افسردگی شدید قرار داشت. سه سال بعد ، مجموعه دار چارلز فینگارتن درگذشت - در آن زمان او توانست عکس را به بازیگر آمریکایی جان مارلی ، که به خاطر بازی در نقش جک وولتز در "پدرخوانده" معروف بود ، بفروشد.

 

به هر حال ، چگونه نقاشی "دستانی که مانع او هستند" در یک کارخانه آبجوسازی متروکه پیدا شد - هنوز هیچ کس نمی داند.

بیل استونهام می گوید امروز همچنان به طور منظم ایمیل هایی از مردم سراسر جهان در مورد دستانی که مانع او هستند را  دریافت می کند. روزنامه نگاران هنوز از او مصاحبه می خواهند ، اما هنرمند در حال حاضر علاقه چندانی به این موضوع ندارد. او می گوید: "البته من می توانم [به برنامه های رادیویی و تلویزیونی] بروم و انواع داستان ها را بسازم." بیشتر اوقات ، امروز او با یک سوال به دعوت روزنامه نگاران پاسخ می دهد: "دقیقاً چه می خواهید - حقیقت؟"

 

این هنرمند با لبخند به یاد می آورد که چگونه روزی مرد جوانی سعی کرد به او ثابت کند که همه کسانی که حداقل یکبار به نقاشی "دستانی که مانع او هستند" نگاه می کنند ، به زودی خواهند مرد. بیل می گوید: "من از همه اینها در سالهای اخیر بسیار لذت بردم."

 

سلسله آثار  "دستانی که مانع او هستند " ادامه دارد

استونهام قاطعانه از نسخه برداری از Hands Resist Him جلوگیری می کند ، حتی اگر پول زیادی برای این کار به او پیشنهاد شود. دلیل آن شهرت بد این تابلو یا خرافات پیرامون آن نیست. هنرمند تصور می کند که با موافقت با تکرار این تابلو ، او به "فریب جهانی" کمک می کند.

 

تابلو دستانی که مانع او هستند

 

در عوض ، استونهام شروع به خلق آثاری کرد که به نوعی ادامه دهنده Hands Resist him هستند. در سال 2004 او مقاومت در آستانه را به پایان رساند. این تابلو همان میزانسن را در اولین کار این مجموعه تکرار می کند. با این حال ، این بار ، به جای پسر ، هنرمند ، مردی میانسال با موهای خاکستری را در تابلو کشید. به نظر می رسد عروسک در هوا شناور است ، در حالی که تا حدی جدا شده است.

 

در سال 2012 ، فردی از مجموعه ای از نقاشی ها (منعکس کننده تابلو و نگرش خود هنرمند) بیشتر پیر شد. بر روی بوم نقاشی به نام "آستانه مکاشفه" ، او در تابلو یک مرد 100 ساله در حال خم شدن بر روی یک رودخانه به تابلو کشیده شده است. اما به جای یک عروسک ، یک دختر واقعی در حال حاضر در کنار او ایستاده است و ماسک عروسکی را در دست دارد. توضیح دلایل تغییر این قهرمان زن دوباره در تغییرات زندگی بیل استونهم نهفته است. واقعیت این است که مدت کوتاهی قبل از اینکه هنرمند کار روی این نقاشی را آغاز کند ، او با خواهر خود ، که بیش از پنجاه سال از وجود او بیخبر بود ، پیوست.

تابلو دستانی که مانع او هستند


هنرمند نقاش استونهام می گوید: "در نقاشی سوم ، عروسک دیگر یک عروسک نبود ، بلکه یک کودک زنده بود." وقتی روی این بوم و عنوان آن کار می کردم ، خواهرم را پیدا کردم. من در آن لحظه احساسات بسیار شدیدی را تجربه کردم. " متأسفانه سالی که هنرمند نقاشی را تمام کرد ، خواهرش درگذشت. همانطور که معلوم شد ، تنها پنج سال به آنها فرصت داده شد تا دهه های از دست رفته را جبران کنند. بیل می افزاید: "ما بسیار ناراحت بودیم که فرصتی برای گذراندن دوران کودکی خود در کنار هم نداشتیم."

 

تابلو دستانی که مانع او هستند

 

آخرین تابلو این مجموعه در سال 2017 ظاهر شد. نامش این است که دستها آن را اختراع کردند. و این شاید عجیب ترین (و واقعاً نگران کننده) کار همه آنها باشد. این بار قسمتی از تابلو اول را می بینیم ، اما از زاویه ای دیگر. به همراه پسری با پیراهن آبی ، ما آن طرف شیشه پنجره هستیم ، در پشت آن می توانیم شبح های یک کودک و یک عروسک را از نقاشی "دستانی که مانع او هستند" مشاهده کنیم.


استونهام موافق است که این نقاشی خاص حاوی "چیزی نگران کننده" است. اما نه ماورالطبیعه. او توضیح می دهد: "من به حافظه اعتقاد دارم نه به ارواح."

نظرات

در ادامه بخوانید...

اثر قابل تحسین هنرمند ژاپنی + تصاویر

در

(سیارک) : هنرمند ژاپنی  «مانابو ایکدا» در پی زلزله بزرگ ۲۰۱۱ در توهوکوی ژاپن و سونامی متعاقب آن، که بسیاری از شهروندان ژاپنی کشته و خسارت‌های اقتصادی زیادی به این کشور وارد آمد ( در عرض تنها شش سال، همه آن خرابی‌های بزرگ بازسازی و ترمیم شده اند)، برای به تصویر کشیدن راز استواری ژاپنی‌ها، به مدت سه و نیم سال، روزانه ۱۰ ساعت کار کرده است تا این اثر قابل تحسین را خلق کند!

                            «مانابو ایکدا»، از سال ۲۰۱۳ دست به کار کشیدن یک تابلوی ۳ در ۴ متری 

     او به مدت سه سال و نیم ، شش روز در هفته و هر روز 10 ساعت، روی این تابلو که تولد دوباره نام دارد، کار کرده است!


 

 

 

 نتیجه کار بسیار شگفت انگیز می باشد.  از دور شما درختی بزرگ با شکوفه‌هایی زیبا می‌بینید که از دل سونامی سهمگین سربرآورده، اما اگر نزدیک‌تر بروید، نقاشی انبوهی از ظرایف  و و هزاران داستان کوچک را که در دل خود پنهان کرده ، می‌بینید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد

در

 سالوادور دالی

یک قاضی در مادرید حکم نبش قبر سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی را صادر کرده تا کارشناسان نمونه دی‌‌ان‌ای او را بگیرند و بررسی کنند. بدین ترتیب قاضی به درخواست زنی که ادعا می‌کند دختر دالی است پاسخ مثبت داده است.
زنی که به شغل فالگیری با کارت‌های تاروت در ایالت "خیرونای"  اسپانیا مشغول است ، مدعی شده که دختر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، که 28 سال پیش درگذشته می باشد. این زن که پیلار آبل مارتینز نام دارد و و در سال ۱۹۵۶ در شهر فیگرس در خیرونا متولد شده ، مدعی است که حاصل معاشقه نقاش مشهور اسپانیایی با یکی از خدمتکاران می باشد.(سیارک)

پیلار آبل مارتینز در تلاش است تا برای تطابق دی ان ای  خود و سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، از دادگاه دستور نبش قبر بگیرد و قاضی در مادرید اسپانیا با حکم نبش قبر سالوادور دالی ،  موافقت کرده است . در صورت ثابت شدن این ادعا او حق استفاده از سود حاصله از فروش آثار  سالوادور دالی را دارد. سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی کل دارایی خود را به دولت اسپانیا واگذار کرده است. سالوادور دالی و همسرش گالا در زندگی مشترک ۴۸ ساله فرزندی نداشته اند و به گفته سالوادور دالی ، او از رابطه جنسی بیزار بوده است.

سبک نقاشی های سالوادور دالی که در سال ۱۹۸۹ در فیگرس فوت شد  سوررئالیسم می باشد.

سالوادور دالی با لوئیس بونوئل، فیلمساز اسپانیایی در 2 فیلم به نام های "سگ اندلسی" و "عصر طلایی" همکاری کرده بود.(سیارک)

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاش سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نظرات

در ادامه بخوانید...

درآمد دختر 5 ساله استرالیایی از نقاشی

در

شاید به نطر زیاد عجیب نباشد زیرا تمام کودکان از خط خطی کردن دیوارها در زمان کودکی خوششان می آید و از زمانی که مدادرنگی  را می شناسند شروع به خط و خطوط کشیدن روی در و دیوار و به اصطلاح نقاشی می کنند. 
کاساندرا جی  یا کسی جی (Cassie Gee)، دختر پنج‌ ساله استرالیایی هم  در سن دو سالگی نقاشی را شروع کرد . اما در سن پنج سالگی  شروع به فروش نقاشی هایش نمود. و از این راه صدها دلار درآمد کسب کرد او برای کشیدن نقاشی هایش از رنگ  آکریلیک ترکیب شده با آب روی بوم استفاده می کند و از انگشتانش یا استفاده از چنگال یا سیخ کباب برای کشیدن استفاده می کند و  تجربیاتی هم در زمینه کار با رِزین و جوهر دارد. تا الان 200 نقاشی  فروخته و مقداری از درآمدش را به سازمان‌های خیریه از جمله سازمان‌های حمایت از زنان بی‌خانمان و بیماران بخشیده است. این دختر پنج‌ساله استرالیایی صاحب صفحه‌ای در اینستاگرام و فروشگاهی در سایت "اتسی" (etsy) می باشد.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

جری لوئیس درگذشت

در

جری سباستین لوئیس بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان سرشناس آمریکایی بود. او بیشتر بخاطر بازی در فیلم‌های کمدی در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی و ژست‌های بامزه‌اش و بنیاد خیریه‌اش مشهور بود.

تلاش‌های او تاکنون سبب جمع‌آوری بیش از دو میلیارد دلار گشته که همگی صرف مراقبت از بیماران عصبی عضلانی و تحقیقات علمی دربارهٔ این بیماری شده‌است.

لوییس که در سال‌های پایانی عمرش از مشکلات قلبی و سرطان پروستات رنج می‌برد، در صبح روز یکشنبه ۲۰ اوت ۲۰۱۷ در سن ۹۱ سالگی در خانه اش در لاس وگاس درگذشت.

نظرات

در ادامه بخوانید...