15 ایده خلاقانه با پالت چوبی

ایده خلاقانه

 

اگر پس از حمل و نقل مواد ، پالت های چوبی باقی مانده است ، عجله نکنید که آنها را دور بریزید. آنها را به هیزم تبدیل نکنید. مدتهاست که افراد متبحر و خلاق یاد گرفته اند که از پالت ها دوباره استفاده کنند و از آنها کاردستی های زیبا و کاربردی برای خانه و باغ بسازند. گزینه های زیادی برای استفاده از پالت چوبی وجود دارد و ما مجموعه ای از  ایده خلاقانه ، مفید و ساده را برای الهام بخشیدن آماده کرده ایم.

 

1. کاور رادیاتور

  •  

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: کاور رادیاتور همچنین به عنوان ایستاده عمل می کند.  / عکس

 

ساخت صفحه تزئینی کاور رادیاتور از طریق پالت آسان است. در یک طرف آن ، تخته ها خرد شده ، سپس پالت تمیز ، تزئین شده و رادیاتور با آن بسته می شود. صفحه پالت را می توان به روش های مختلف تزئین کرد: کاملاً سمباده زده شده و لاک خورده ، جلوه ای اصیل می بخشد .


یک واقعیت جالب از sayarak.com : تاریخچه پالت ها بسیار قدیمی است و بیش از صد سال است. این طرح از آمریکا تهیه شده است و نمونه اولیه آن ساده بود. در سال 1925 ، یک ردیف دیگر از تخته ها اضافه شد و پالت ظاهری را پیدا کرد که امروز به آن عادت کرده ایم.

 

2. نگهدارنده دوچرخه

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: پالت ها برای جا دادن به یک پایه دوچرخه به حداقل تغییر نیاز دارند.  / عکس


پالت ها تقریباً یک پایه دوچرخه کامل هستند. فقط لازم است پالت ها را کمی تغییر دهید ، بسته به تنظیمات انتخاب شده پایه ، سپس سنباده بزنید ، رنگ آمیزی کنید و در جای مناسب ثابت کنید.

 

3. مینی بار

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: بازیافت پالت ها به راحتی در قفسه ها  بازیابی می شوند.  / عکس


ایده عالی دیگر مینی بار پالت است. این می تواند در هر اندازه و شکلی ساخته شود ، با توجه به فضای داخلی اتاق ، نکته اصلی این است که چوب های پالت قوی است و می تواند وزن بطری ها را تحمل کند. برای زیبایی بیشتر ، می توان قفسه را با لاک نقاشی کرد یا کتیبه ای موضوعی ساخت. یک کاردستی زیبا نه تنها برای نگهداری راحت خواهد بود ، بلکه به دکوراسیون فضای داخلی تبدیل خواهد شد.

 

4. باغ عمودی با پالت چوبی

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: پالت چوبی  یک ساختار آماده برای یک باغ عمودی است.  / عکس


از پالت چوبی می توان برای ایجاد یک باغ عمودی استفاده کرد که حیاط یا بالکن شما را تزئین می کند. این طرح بسیار مناسب است درصورتی که جایی برای رشد وجود داشته باشد ، اگر شما می خواهید سبزیجات تازه را به آشپزخانه بیاورید یا فقط گلهای رنگارنگ داشته باشید. گیاهان را می توان به دو روش روی پالت ها قرار داد: پر کردن شیارها با خاک و کاشت نهال ، یا قرار دادن گلدان ها در آن.

 

5. باغچه با پالت چوبی

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: روی یک تخت پالت ، می توانید هم گل پرورش دهید و هم محصولات باغی.  / عکس


برای ساکنان مشتاق تابستان ، پالت ها برای چیدمان تخت ها مفید خواهند بود. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که پالت ها را روی زمین آماده قرار دهید. فضای آزاد بین تخته ها با خاک پوشانده شده و سپس توت فرنگی ، خیار یا سایر محصولات کاشته می شود. این نوع برای کاشتن انواع  محصولات خوب است زیرا ظاهری مرتب دارد و مراقبت از آنها آسان تر است .

 

ایده خلاقانه با پالت چوبی


علاوه بر این ، بسیاری از چیزهای مفید برای باغ و خانه را می توان از پالت چوبی تهیه کرد. برای خانه: یک چوب لباسی ، یک قفسه کفش ، یک کمد کشویی ، تخت سگ ، یک میز کنار تخت ، یک صفحه نمایش. برای حیاط: نیمکت ، صندلی ، پارک دوچرخه ، ماسه چوبی ، پایه گل ، خانه کودکان در فضای باز ، پایه ابزار باغ ، تاب ، دوش.

 

6.  دکور بالای تخت خواب 

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: صفحه پالت به طور ارگانیک با قفسه ها و لامپ های طرح اصلی تکمیل می شود.  / عکس


با استفاده از پالت ، در اتاق خواب با ساخت یک  دکور بالای تخت خواب  از آن دشوار نخواهد بود. ساده ترین گزینه این است که چند بلوک را با هم قرار دهید. برای طراحی های پیشرفته تر ، می توانید وسایل را نصب کنید و قفسه ها را اضافه کنید. چنین صفحه ای نه تنها یک عنصر کاربردی خواهد بود ، بلکه به دکوراسیون داخلی تبدیل می شود.

 

7. تختخواب برای حیوانات خانگی

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: اگر چرخ دار بسازید ، جابجایی تخت راحت تر خواهد بود.  / عکس


تهیه تختخواب برای حیوانات اهلی از پالت دشوار نیست. گزینه های طراحی زیادی وجود دارد ، همه چیز به تخیل مالک بستگی دارد. می توانید بدون هیچ زحمتی  ، پالت را برگردانید ، تخته های یک طرف را برداشته و کناره ها را اضافه کنید. یا پالت را کاملاً جدا کرده و مطابق با طرح  خود بسازید. می توان با اتصال چرخ های مبلمان  آن را متحرک کرد.

 

8. تزئین دیوار بالای تخت

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: تخته های پالت یک تزئین عالی برای دیوار بالای تخت است.  / عکس 

 

پالت ها ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای تزئین دیوار بالای تخت ،  سقف ایوان و حتی تزئین پیش خوان آشپزخانه هستند. شما فقط باید پالت را جدا کرده و تخته ها را پردازش کنید. در ابتدا ، آنها با کاغذ سنباده تمیز می شوند. اگر می خواهید ظاهر قدیمی را حفظ کنید ، پس آنها را کمی جلا بدهید و فقط نقص های بزرگ را برطرف می کنند. سپس تخته ها با ضد عفونی کننده ، لکه گیری ، لاک الکل یا رنگ عالی می شوند ، پس از آن منطقه انتخاب شده با آنها پوشیده می شود.

 

ایده خلاقانه با پالت چوبی


اولین گزینه این است که برای تراس یا کنار خانه چیدمان بیرونی کنید. چنین طرحهایی برای خاکهای شل و صعب العبور مناسب است. ابتدا سطح را به خوبی تراز کنید ، می توانید تخته ، آجر ، مواد فله ای بگذارید و پالت روی آنها قرار دهید. آنها را با پیچ های خود چسبانده و چوب را با یک ترکیب محافظ درمان کنید. گزینه دیگر این است که برای خانه خود کف سازی کنید ، به عنوان پایه ای برای تخت خواب خود. یک تشک را در بالا برای فضایی مدرن به سبک اتاق زیر شیروانی قرار دهید.
Источник: https://novate.ru/blogs/200821/60247/

 

9. نگهدارنده وسایل باغبانی 

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: پالت یک سازمان دهنده آماده برای وسایل باغبانی با دسته های بلند است.  / عکس 

 

پالت ها در سوله نیز مفید هستند - به لطف طراحی ، این یک سازمان دهنده آماده برای ابزارهایی با دسته های بلند است: بیل ، چوب کوتاه ، برس و سایر تجهیزات. برای این ، پالت به صورت عمودی قرار گرفته و با چهار پیچ به دیوار ساختمان ثابت می شود. و کار تمام است ، اکنون می توانید جاروها و ابزارهای دیگر را قرار دهید ، و آنها دیگر نمی افتند.

 

10. مبلمان باغ

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: یک صنعتگر تازه کار همچنین می تواند مبل را از پالت درست کند.  / عکس


پالت فرصت خوبی برای صرفه جویی در هزینه خرید مبلمان باغ است ، زیرا به راحتی می توان آن را از پالت تهیه کرد. به عنوان مثال ، ساده ترین راه برای جمع آوری میز این است که یک بلوک را روی دیگری قرار دهید و آن را محکم کنید. هنگام ساخت نیمکت ، صندلی و مبل باید کمی بیشتر تلاش کنید و برای راحتی بیشتر در نشستن می توانید تشک یا بالش بگذارید.

 

ایده خلاقانه با پالت چوبی


در یک صندلی آفتاب گیر ، نه تنها می توانید آفتاب بگیرید ، بلکه هنگام خواندن کتاب فقط می توانید دراز بکشید. برای انجام این کار ، شما به سه پالت چوبی نیاز دارید: یک نوع استاندارد و دو نوع اروپایی. پالت های با اندازه یکسان باید روی هم چیده شوند و محصول پشتی وسیع تری پیدا می کند. پایه صندلی و پشت آن را محکم کنید. پایه ها را از بلوک های باقی مانده بسازید.

11. مبلمان منزل

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: میزهای بسیار شیک از پالت ساخته می شوند.  / عکس


مبلمان پالت فقط برای باغ مناسب نیست. به عنوان مثال ، اگر چوب را با دقت سنباده بزنید ، آن را  لاک الکل بزنید و روی میز را با شیشه  بپوشانید ، می توانید یک میز قهوه خوب برای خانه از پالت درست کنید. گزینه دیگر برای استفاده از پالت ایجاد قاب تختخواب است. این یک راه حل نسبتاً محبوب است که در آپارتمان های شهر نیز استفاده می شود. ساخت کار آسان است.

ایده خلاقانه با پالت چوبی


از پالت چوبی می توان برای ساخت میز باغ ، میز ناهار خوری و میز قهوه استفاده کرد. ساده ترین راه این است که یک ساختار مبلمان چند سطحی را از چندین پالت بسازید. ترکیب پالت به تخیل شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، برای ساخت یک میز بزرگ ، سه پالت بردارید. یکی را به نصف تقسیم کنید - اینها تکیه گاه ها خواهند بود. و در بالا ، دو محصول باقی مانده را قرار دهید ، که به عنوان یک میز روی میز عمل می کنند. یک گزینه دیگر این است که چندین پالت را روی هم قرار دهید ، چرخ ها را به آنها پیچ کنید و یک ورق شیشه ای را روی آن قرار دهید. میز قهوه آماده است!

 

12. پیشخوان و میز متحرک

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: پیشخوان از پالت ساخته می شود. 

 

شما می توانید یک پیشخوان  از پالت ها بسازید - این ایده خوبی برای کسانی است که دوست دارند از آن لذت ببرند و مهمانی های خود را در طبیعت برگزار کنند. یک پایه از پالت هایی که به صورت عمودی قرار گرفته اند ، مونتاژ می شود و تخته های گسترده تری برای پیشخوان بهتر است. در پشت قفسه می توانید قفسه هایی برای نگهداری ظروف و نوشیدنی ها مجهز کنید.

یکی دیگر از گزینه های جالب برای میز متحرک ، کابینت آویز با درب بسته شده روی زنجیر است. درب همچنین به عنوان یک میز قابل استفاده است.

 

13. تراس

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: تراس به طور ارگانیک با مبلمان پالت تکمیل می شود.  / عکس


با استفاده از پالت ، می توانید به سرعت تراس را تجهیز کرده و یا در یک ساختمان کفپوش بسازید. درست است که تعداد زیادی پالت مورد نیاز خواهد بود ، اما نصب آن دشوار نیست و با  مراقبت مناسب ، چنین سکویی به اندازه کافی عمر طولانی خواهد داشت.

 

14. قفسه بندی

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: پالت ها را می توان به راحتی به یک قفسه باریک تبدیل کرد.  / عکس


همچنین ایجاد قفسه از پالت آسان است ، فقط به کمی صبر و تخیل نیاز دارید. این طرح با قفسه های باز برای ذخیره بسیاری از وسایل مناسب است و همچنین می توانید یک تخته تاشو اضافه کنید - به جای میز به عنوان یک سطح کار می کند.

 

15. حصارکشی در سایت

ایده خلاقانه
 ایده خلاقانه: حصارکشی با پالت سریعتر ساخته می شود و گیاهان را می توان در داخل آن کاشت.  / عکس


از پالت می توان برای ایجاد حصارها ، منطقه بندی منطقه یا مسدود کردن مناطق برای کودکان و حیوانات خانگی استفاده کرد. تجهیز چنین حصاری نسبت به تخته های معمولی بسیار آسان تر است ، زیرا پالت ها قبلاً به یک ساختار واحد تبدیل شده اند.

 

ایده خلاقانه با پالت چوبی


نرده چوبی سایت بهترین گزینه برای همه موارد است. مواد با هر منظره ای هماهنگ می شوند. پس چرا از پالت استفاده نمی کنید؟ علاوه بر این ، ساخت یک ساختار واحد از آنها بسیار آسان تر از اتصال هر تخته به یکدیگر است. تکیه گاههای فلزی قوی نصب کنید ، آنها را با بتن پر کنید و سپس نصب پالت چوبی را ادامه دهید. آنها را به صورت عمودی و در ارتفاع قرار دهید ، با ترجیحات خود هدایت شوید. اگر به حصار  ارتفاع کم نیاز دارید ، یک ردیف پالت بگذارید. اگر می خواهید بالاتر - یک ردیف دیگر از پالت ها را در بالا قرار دهید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید