اولین برچسب خصوصی لباس

در


J شاید یکی از قدیمی ترین برچسب های خصوصی باشد که توسط هنری ساندز بروکس، که اولین فروشگاه خود را به نام خود در سال 1818 در شهر نیویورک باز کرد، ایجاد شده است. در تبلیغات بعدی، او ادعا می کرد که اولین فروشنده پوشاک آماده است. در طول سال ها، مغازه اش به نام برادران بروکس خوانده شد، که با نشان آقای محافظه کار شیک پوش روز، مترادف شد. بروکس به دنبال "ساخت و معامله ی کالاهایی با بهترین کیفیت، و فروش آن با سود عادلانه و معامله با افرادی قدردان که به دنبال چنین کالاهایی هستند" بود . برادران بروکس یک علامت تجاری پشم زرین، یک گوسفند معلق در یک نوار، گرفته شده از نماد تجار پشم بریتانیا که قدمت آن به قرن پانزدهم می رسد را اتخاذ کرد. بسیاری از روندهای مد با برچسب خصوصی تاسیس شد. در واقع، برادران بروکس به سرعت در مد مردان گام برداشتند، با قرض گرفتن از ایده های: کراوات ابریشمی فولارد، پیراهن دکمه پایین ( "یقه پولو")، ژاکت شتلند، کت یقه دار، و کاپشن پشمی راه راه هریس. برخی از نوآوری های مد آن در این قرن عبارتند از:
لباس های تابستانی سبک با راه راه نخی و پیراهن صورتی یکرنگ کتان، پیراهن ترکیب کتان/ داکرون، پانل جوراب دارآرگیل، پیراهن ورزشی سبک بروکس فلانل.(سیارک)
کت و شلوار مشهور درجه یک، سه دکمه ای با شانه های طبیعی و صاف ، برای حدود پنج دهه "اونیفورمی" بود که به یک مرد،  عنوان  شیک پوش را می داد. بروکس نیز برای اولین بار در دوران مدرن حامی عصاره کتان، پارچه ابریشمی خشن چینی ، نخ پنبه ابریشم و دیگر لباس های تابستانه خنک مردانه، کاپشن با شلوار عجیب و غریب، و بسیاری از سبک ها در لباس پسران بود. چنین اقلامی مانند ژاکت نورفولک، جلیقه تاترسال و کلاه آفریقایی معرفی کرده است، و در اندازه بزرگ یک بار مسئول رواج بسیار زیاد پاپوش جعبه لباس بود. اخیرا آن اولین بار در جهان یک ماده مصنوعی جدید شروع کرده است تا پیراهن ساخته شده از پارچه آکسفورد داکرون وپنبه، به نام بروکس بافت، و ماهوت داکرون و نخ، حق کپی شده به عنوان پارچه بروکس ارائه کند .
امروز، برادران بروکس، زنجیره ای بیش از 20 فروشگاه، کارخانه های پارچه و پیراهن خود را اداره می کند، که بسیاری از کالاهای بازارهای فروش را تامین می کند. ترجمه  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...