آیا موهای من دوباره رشد خواهد کرد

شانس این که موهای شما با یا بدون درمان دوباره رشد کند وجود دارد اما امکان دارد دوباره ریزش نیز داشته باشند. هیچ فردی نمی تواند زمان رشد دوباره یا ریزش آن را پیش گویی نماید. دوره این بیماری از فردی به فرد دیگر تغییر می کند. برخی از افراد تنها چند پچ از موهای خود را از دست می دهند، سپس موها دوباره رشد می کنند و این شرایط دوباره تکرار نمی شود.

افراد دیگری هستند که ریزش مو در آنها ادامه می یابد و تا سالهای زیادی رشد دوباره ندارد. افراد کمی نیز تمامی موی سر خود را از دست می دهند، برخی همه موی سر، صورت و بدن را از دست می دهد. حتی در آنهایی که تمامی موی خود را از دست می دهند، امکان رشد مجدد کامل وجود دارد.

در برخی از افراد، ابتدا موها با رنگ سفید شروع به رشد دوباره می نمایند و به صورت تدریجی رنگ موها باز می گردد. اغلب، رشد دوباره مو در نهایت همان رنگ قبلی و بافت اصلی مو را خواهد داشت.

من منتظر وقوع چه چیزهایی باشم؟

دوره آلوپسی آره آتا بسیار غیرقابل پیش بینی است و عدم اطمینان از آنچه که اتفاق خواهد افتاد دشوارترین و خسته کننده ترین جنبه از این بیماری است. امکان دارد ریزش مو در شما ادامه داشته باشد یا ریزش موی شما متوقف گردد. مویی که می ریزد امکان دارد دوباره رشد کند و یا نکند، و امکان دارد پچ های بی مو ادامه داشته یا نداشته باشند. (سیارک

پست های مرتبط:

آلوپسی آره آتا چیست؟

علت این بیماری چیست؟

چه کسانی بیشترین احتمال دچار شدن به این بیماری را دارند؟

آیا ریزش موی من نشانه یک بیماری جدی را دارد؟

آیا امکان دارد به کودکانم انتقال دهم؟

آیا موی من دوباره رشد خواهد کرد؟

من منتظر وقوع چه چیزهایی باشم؟

چگونه درمان می شود؟

چگونه آلوپسی آره آتا زندگی من را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟

چگونه می توانم با اثرات این بیماری کنار بیایم؟

چه تحقیقاتی در زمینه آلوپسی آره آتا انجام می شود؟

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید