10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد

 شما احتمالا می دانید برنامه هایی وجود دارند که شما از آن ها نه فقط برای سرگرمی، بلکه برای کسب درآمد اضافه یا پس انداز مقداری از آن می توانید استفاده کنید. اما، شما ممکن است درباره ی این برنامه ها چیزی ندانید،  با بررسی این 10 نرم افزار عالی و کاربردی شما می توانید پول اضافه ای در اوقات فراغت خود پس انداز کنید . بعضی از این برنامه ها برای کاربران خارج از کشور کاربرد دارد اما کارآفرین ها ار این برنامه های کاربردی می توانند ایده بگیرند.


1. Foap
این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با گرفتن عکس پول دربیاورید. شما می توانید همان اندازه که دوست دارید در هر عکس شارژ کنید، که این به این معنی است که فرصت پولسازی شما از طریق Foap تقریبا بدون حد و مرز است. مردم همیشه به دنبال انواع بسیار متنوعی از عکس ها هستند، و ممکن است شما از اینکه چه مقدار پول با یک عکس گربه تان می توانید بدست بیاورید، شگفت زده شوید.
2. Bookscouter
اگر می خواهید از شر کتاب های قدیمی خود خلاص شوید، از این نرم افزار استفاده کنید تا آنها را بفروشید. با تلفن هوشمند خود بارکد را اسکن کنید، و Bookscouter به شما اجازه خواهد داد پرداخت های بیش از 20 شرکت خرید متقابل کتاب را مقایسه کنید. هنگامی که شما بهترین پیشنهاد را پیدا کردید، برخی از اطلاعاتی که برای پرداخت مورد نیاز است را پر کنید، و کتاب را برای شرکت های خرید متقابل کتاب بفرستید.
3. Fieldagent
این نرم افزار عالی است  به شما کمک می کند تا پول بدست بیاورید. از طریق پنجره ی ناوبری اصلی شما می توانید شغل ها را از طریق "لیست مشاغل" یا از طریق "نمای نقشه" شناسایی کنید. یک شغل انتخاب کنید تا جزییات اضافی را برای آن ببینید و آن را بپذیرید. زمانی که یک شغل انتخاب شد، شما دو ساعت وقت خواهید داشت تا کار را تکمیل کنید. قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که شما در نزدیکی هدف قرار دارید.(برای کاربران خارج از کشور)
4. Cash For Laptop
شما می توانید با فروش لپ تاپ های قدیمی خود پول اضافی بدست بیاورید، و این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا این کار را انجام دهید. به سادگی نوع وسیله های که می خواهید بفروشید را انتخاب کنید، یک توصیف در مورد وسیله اضافه کنید، آن را بسته بندی و ارسال کنید (رایگان) و پرداخت را با چک یل پی پال انتخاب کنید.(برای کاربران خارج از کشور) 
5. Expensify
اگر شما برای گزارش هزینه های خود مشکلاتی دارید، شما می توانید با استفاده از Expensify پول و زمان خود را ذخیره کنید. این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که شما رسیدها، زمان و مسافت طی شده، سفر تجاری طی شده، ایجاد گزارش های هزنه و غیره را ضبط کنید. استفاده از این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد تا این چیزها را به سرعت انجام دهید، بنابراین شما می توانید زمان بیشتری را صرف بدست آوردن پول کنید.
6. Ibotta
از رسیدهای خود عکس بگیرید و با استفاده از این رسید تخفیف بگیرید. برای یک حساب کاربری رایگان عضو شوید، نرم افزار موبایل را انتخاب کنید، و روی تخفیف ها کلیک کنید. در این جا پیشنهادی بزرگ را پیدا خواهید کرد. تخفیف ها بسته به نوع محصول و ارتقاء متفاوت خواهند بود.
7. Casual
ممکن است تعجب کنید، اما برنامه ی مدیریت پروژه ی Casual با کمک به کاهش رد شدن از مهلت ها و مشکلات همراه با تیم، مقدار زیادی از پولتان را ذخیره می کند. Casual کمک می کند تا وظایف و پروژه ها را به روش جدید مدیریت کنید: وظایف خود را با رسم یک فلوچارت برنامه ریزی کنید. ویژگی شگفت انگیز این است که Casual به تجسم وابستگی های بین وظایف کمک می کند. با استفاده از این نرم افزار سازنده تر شوید.
8. Receipt Hog
این نرم افزار خیلی شبیه به Ibotta است، زیرا شما می توانید از رسیدهای خود برای برای پی پال یا کارت های هدیه ی آمازون عکس بگیرید. برخلاف Ibotta، شما مجبور نیستید از فروشگاه های خاص خرید کنید. می توانید از هر جایی خرید کنید و هنوز هم امتیاز بدست بیاورید. اما اما نسبت به Ibotta نقد کردن آن کندتر است.
9. Ncponline
به عنوان یک بحث کننده، امتیازات پاداشی برای Ncponline بدست بیاورید. خریدهای خود را اسکن کنید، و اطلاعات را برای بدست آوردن امتیازات بفرستید. همچنین ممکن است گاهی برای نظرات با شما تماس برقرار شود. شما می توانید از این نمر افزار پول بدست بیاورید و این از شما یک ساعت در هفته وقت خواهد گرفت. شما برای هر تعاملی امتیاز می گیرید و زمانی که شما امتیازات کافی داشتید، شما می توانید آن ها را برای پاداش ها نقد کنید.
10. I-Say Mobile
زمانی که شما نیاز به یک نرم افزار بررسی دارید، قطعا این چیزی است که باید آن را انتخاب کنید. این نرم افزار از شرکت ایپسوس است که بیشتر رای گیری ها را در طول رقابت های ریاست جمهوری انجام می دهد. اگر شما مقداری زمان آزاد داشته باشید، می توانید با کامل کردن بررسی ها پول بدست بیاورید. یا شما می توانید امتیازات را جمع آوری کنید، و آن ها را برای کارت های هدیه ی آمازون، آیتونز و غیره باز خرید کنید یا می توانید از طریق پی پال آن ها را نقد کنید.

5 روش برای ارتقاء بازاریابی 

ایده هایی برای کسب و کار های کوچک با سرمایه اندک

10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد آنلاین

کسب و کار های خانگی آنلاین 

پنج توصیۀ بازاریابی برای یک تجارت آنلاین موفق

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Boss 662 :

    Que grandes peullcías Bird People in China y Gran Guerra Yokai... Esta también mem gustó, aunque no tanto, sin mi personaje favorito el yakuza de segunda!

    1395/12/27 6:51

بیشتر بخوانید