10 اشتباه در مراقبت از پوست صورت

در
چرا بعضی از زنان حتی در بزرگسالی نیز بسیار زیبا به نظر می رسند. دشوار است که بلافاصله توضیح دهید که تفاوت آن زن آراسته با نمونه معمول چیست؟ آیا دانش ساده مبنی بر اینکه لازم است شب آرایش خود را بشویید و صورت خود را با کرم آغشته کنید کافی است؟بیایید در مورد اشتباهات اصلی زیبایی  در پوست صورت که همه ما مرتبا مرتکب می شویم صحبت کنیم: بررسی کنید که اقدامات شما در اسرع وقت اصلاح می شود.
 

کرم را از تبلیغات یا به توصیه یکی از دوستان خود انتخاب کنید

زنان
 
چگونه پاک کننده ، تونر ، کرم یا سرم ، سایه چشم و سایر مواد آرایشی تزئینی را انتخاب می کنید؟ آیا به توصیه های یک دوست گوش می دهید ، در مورد چیزهای جدید در  شبکه های اجتماعی می خوانید ، با یک فروشنده زیبا در یک سوپرمارکت زیبایی مشورت می کنید؟ همه اینها باید در نظر گرفته شود ، اما تصمیم در مورد خرید متفاوت است.
 
عملا هیچ فردی با یک نوع پوست مشخص وجود ندارد: بیشتر اوقات در ناحیه به اصطلاح T صورت (پیشانی ، بینی ، چانه) چربی و چگالی بیشتری نسبت به گونه ها دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی گاهی اوقات برای حل مشکلات مختلف مورد نیاز است و لازم است به ترتیب و با ترتیب نزولی ارتباط با آنها مقابله کنید. به عنوان مثال ، ابتدا آکنه را درمان کنید ، سپس پوست را مرطوب کنید و غیره. لوازم آرایشی اشتباه انتخاب شده در هر مرحله می تواند تمام تلاش های مرحله قبل را باطل کند.
 
منطقی ترین کاری که باید برای سلامتی و جوانی پوست انجام دهید این است که از طریق یک متخصص زیبایی تشخیص کامل داده و از متخصصان توصیه های مربوط به محصولات مراقبت را دریافت کنید .
 

مواد آرایشی را بیش از حد عوض کنید

دختر
شما فقط در دو مورد باید لوازم آرایشی را تغییر دهید: اگر تاریخ انقضا منقضی شده باشد و اگر آرایشگر به شما توصیه كرده است كه محصول دیگری بخرید (و دلیل آن را توضیح داد).
 
همه دلایل دیگر نباید در انتخاب تأثیر بگذارند ، حتی اگر دوستی به شما کرم جدیدی را توصیه کرده یا تخفیف شگفت انگیزی در فروشگاه یا تبلیغات رنگارنگ در تلویزیون مشاهده کرده اید. و این عقیده که پوست می تواند به داروی خاصی "عادت کند" و از کار می افتد تأیید علمی ندارد.
 

درست قبل از خواب کرم صورت شبانه بزنید

خواب
 
بعد از کار به خانه برگشتیم ، در حالی که به یک تمرین در اتاق تناسب اندام رفتیم ، و سپس شام ، نظافت ، درس با بچه ها ... قبل از اینکه بتوانید به عقب نگاه کنید - تا نیمه شب دوباره وقت آن است ، شما فقط باید سریع بشویید ، خود را با کرم آغشته کرده و  به ملاقات با بالش بروید.
 
با این حال بهتر است یک و نیم تا دو ساعت قبل از خواب از کرم استفاده کنید. دلایل مختلفی برای این وجود دارد:
 
زیرا کرم به پوست صورت و نه به بالش جذب می شود.
در صبح ورم و تورم وجود نخواهد داشت.
ترمیم سلول و بافت حتی قبل از خواب شروع می شود.
به هر حال ، متخصصان زیبایی چند ساعت قبل از نیمه شب را"رویای زیبایی" می نامند. در این زمان است که فرآیندهای مهم بازسازی در پوست اتفاق می افتد. کرم به شما کمک می کند این فرآیند ها زودتر شروع شوند ، حتی اگر هنوز بیدار نیستید.
 

خیلی اوقات از اسکراب صورت استفاده کنید

اسکراب صورت
 
هر یک از ما می خواهیم صاحب پوستی صاف و لطیف شویم ، اما قطعاً هر بار ارزش ندارد گونه ها و بینی خود را با اسکراب مالش دهیم . بنابراین می توانید به لایه محافظ لیپیدی پوست آسیب جدی وارد کرده و به جای صافی دلخواه ، دچار آکنه و التهاب شوید. در صورت آکنه ، از لایه بردارها باید بسیار دقیق استفاده شود: گزینه های ملایم و ملایم ، به عنوان لایه برداری مناسب است .
 
برای پوست های چرب ، استفاده از اسکراب دو بار در هفته (پس از تمیز کردن کامل صورت طبق همه قوانین!) بهینه است. و در مورد خشکی پوست - هر 10 روز یک بار.
 

بندرت بالش خود را عوض کنید

بالش
 
روبالشت شما ممکن است حتی یک هفته پس از تغییر آن تمیز و بی عیب و نقص به نظر برسد ، اما توجه داشته باشید که باکتری ها و سلول های مرده پوست در روز دوم استفاده روی آن ظاهر می شوند (و تمام محصولات زیبایی عالی که باید فقط روی صورت شما باشد).
 
اگر به خوابیدن روی همان روبالشت ادامه دهید ، مسلماً "آلودگی" به سمت پوست برمی گردد ، باعث تحریک و ایجاد همان آکنه می شود. برای جلوگیری از این اتفاق ، در روز سوم باید ملحفه  بالش عوض شود.به همین دلایل ، توصیه می شود همین کار را با حوله صورت انجام دهید ، حتی اگر به نظر شما هنوز خیلی کثیف نیست.
 

به طور مداوم صورت خود را پودر کنید تا درخشش روغنی را از بین ببرد

 پوست
 
چهره براق هر کسی را به ناامیدی می کشاند ، زیرا در برابر چنین پس زمینه "براق" ، هر آرایشی کسل کننده به نظر می رسد. پودر برای مدتی مسئله را حل می کند ، اما مشکل همچنان ادامه دارد و فقط بدتر می شود. استفاده مداوم حتی از سبک ترین پودر منجر به مسدود شدن منافذ پوست می شود و پوست با انتشار فعال تر سبوم شروع به واکنش می کند.
استفاده از دستمال مرطوب مات بسیار بهتر است: آنها نه تنها درخشش را از بین می برند ، بلکه صورت را از ترشحات چرب و گرد و غبار پاک می کنند.
 
 

محصولات ضد آفتاب SPF را فراموش کنید

 پوست
 
و در هوای ابری و حتی در زمستان ، باید همیشه در طول سال صورت خود را از اثرات مضر اشعه ماورا بنفش محافظت کنید . حل مشکل فراموشی می تواند بسیار ساده و ظریف باشد: یک پایه با محافظ SPF بخرید و هر زمان که بخواهید با آرامش بیرون بروید.
 

بعد از شستن سر صورت خود را نشویید

دوش
 
به نظر می رسد با  شستشوی سر و موها ، صورت نم شسته می شود.چرا دوباره شستشو دهید؟  در شامپو و نرم کننده فوق العاده شما احتمالاً  پارابن ، سیلیکات و مواد مختلف دیگری وجود دارد که باعث کنترل و صاف شدن مو می شود ، اما به هیچ وجه برای پوست مفید نیستند.
 

هر روز از مواد آرایشی استفاده کنید

دختر
 
خیلی خوب است که به خانه بیایید و کفش پاشنه بلند تنگ ، کت و شلوار اداری و لباس زیر تنگ خود را در بیاورید و به چیزی راحت تبدیل شوید ، درست است؟ پوست همچنین به استراحت نیاز دارد: حداقل یک بار در هفته لازم است که "نفس بکشد" ، یعنی مطابق با تمام قوانین آرایش را بشویید و یک کرم روزانه معمولی استفاده کنید.
 
 

از گردن مراقبت نکنید

گردن
 
گردن و دکلته سریعترین قسمت است که سن  زن را نشان می دهد ، اگر به اندازه صورت خود از آنها مراقبت نکنید. پوست گردن معمولاً لطیف و ظریف است ، بنابراین چین و چروک ها خیلی سریعتر از سایر قسمت های بدن روی آن ظاهر می شوند. تمیز کردن آن دو بار در روز به همان روش صورت: پاک کننده به علاوه تونر مهم است . و سپس با یک کرم مرطوب و تغذیه کنید .
 
 

غالباً به جای کرم از ماسک استفاده کنید

ماسک
 
برخی از ماسک های  نسل جدید واقعاً قادر به ایجاد معجزه هستند: پوست صاف شده و شروع به درخشش می کند و پف و حلقه های زیر چشم به طرز جادویی از بین می روند. چنین وسوسه ای برای استفاده مدام از ماسک درست نیست! این خواسته قابل درک است ، اما چنین محصولاتی نه برای استفاده های مکرر مناسب هستند. اگر آنها را روزانه روی صورت قرار دهید ، اجزای قوی موجود در ترکیب منجر به التهاب پوست صورت می شوند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 ماسک ضد پیری که باید در خانه امتحان کنید

در
همه ما وسواس محصولات ضد پیری را داریم. به محض اینکه وارد اواخر دهه 20 شدیم ، جوگیر می شویم و هر محصولی که به بازار می آید سعی می کنیم بخریم. انجام این کار بی فکری است. درعوض، سعی کنید این 15 ماسک شگفت آور و مؤثر را در خانه درست کنید. بله ، می توانید با ترکیبات آشپزخانه که باعث جوانتر شدن و زیبایی پوست شما می شوند ، با پیری پوست مبارزه کنید. درمان ضد پیری که در خانه انجام می شود ، عموما بی خطر و پر از مواد مغذی است. آنها درخشش خاصی به چهره شما می دهند و باعث بهبود بافت پوست می شوند.آیا زمان امتحان کردن ماسک های صورت ضد پیری خانگی زیر که حتما پوست شما را بهتر و جوان تر می کند، رسیده است؟پس امتحان کنید.

 

ماسک صورت روغن نارگیل

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت روغن نارگیل
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
1/2 قاشق غذاخوری روغن دانه انار
 
طرز تهیه ماسک صورت روغن نارگیل
یک کاسه انتخاب کنید و روغن نارگیل و روغن انار را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت و گردن تمیز خود بمالید.
بگذارید یک ساعت روی پوست شما بماند و آن را بشویید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت روغن نارگیل استفاده کنیم؟
می توانید روزانه از ماسک صورت روغن نارگیل استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت روغن نارگیل چیست؟
ماسک صورت روغن نارگیل باعث استحکام پوست شده و باعث آسیب به پوست نمی شود. از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند و آن را زنده و شاداب می کند.
 

 

ماسک صورت خاک رس بنتونیت

مواد مورد نیاز برای تهیه این ماسک صورت 
2 قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت 
چند قطره روغن گل سرخ
چند قاشق چایخوری آب
 
طرز تهیه ماسک صورت خاک رس بنتونیت
خاک رس ، روغن و آب را در یک کاسه غیر فلزی مخلوط کنید تا زمانی که خمیر را تشکیل دهد و آن را روی صورت و گردن خود بمالید.
بگذارید برای 10-20 دقیقه خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشویید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت خاک رس بنتونیت استفاده کنیم؟
می توانیدماسک صورت خاک رس بنتونیت را دو بار در هفته استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت خاک رس بنتونیت چیست؟ 
ماسک صورت خاک رس بنتونیت بافت های آسیب دیده را ترمیم می کند و پوست را دوباره جوان می کند. باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود و با عفونت های پوستی مبارزه می کند.
 

 

ماسک صورت آووکادو

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت آووکادو است
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت آووکادو
نصف آووکادو
1 قاشق غذاخوری آرد جو
 
طرز تهیه ماسک صورت آووکادو
آووکادو را در یک کاسه له کنید و آرد جو دوسر را به آن اضافه کنید. ماسک صورت آووکادو را روی صورت خود بمالید و آن را برای 10-20 دقیقه نگه دارید.
سپس آن را با آب گرم بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته ازماسک صورت آووکادو استفاده کنیم؟
می توانید ماسک صورت آووکادو را 2-3 بار در هفته بمالید.
 
خواص ماسک صورت آووکادو چیست؟
این ماسک سرشار از آنتی اکسیدان است که با اثرات پیری مبارزه می کند - افتادگی پوست ، خطوط ریز ، چین و چروک.
 

 

ماسک صورت موز

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت موز
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت موز
1 عدد موز
1 قاشق چایخوری گلاب
 
طرز تهیه این ماسک صورت 
موز را در یک کاسه له کنید و گلاب را به آن اضافه کنید. آنرا خوب مخلوط کرده و مخلوط را روی صورت و گردن خود بمالید.
بگذارید 15 تا 30 دقیقه خشک شود و سپس آن را با آب سرد بشویید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت موز استفاده کنیم؟
می توانید ماسک صورت موز را یک روز در میان اعمال کنید.
 
خواص ماسک صورت موز چیست؟
این ماسک سرشار از ویتامین E و A است که پوست را بهبود می بخشد و درخشش خاصی به آن می بخشد. این ماسک رنگدانه و ناهموار بودن پوست را از بین می برد.
 

 

ماسک صورت آب برنج

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت آب برنج
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک آب برنج صورت
1 فنجان آب برنج
دستمال توالت
 طرز تهیه ماسک آب برنج صورت
یک فنجان آب برنج و یک حوله کاغذی با سوراخ هایی برای چشم ، بینی و دهان با آب برنج خیس کنید. حوله را به مدت 10 دقیقه در آب برنج خیس کنید.
آن را بیرون آورده و به آرامی بچلانید. آن را به مدت 15 تا 30 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. در آخر آن را برداشته و صورت خود را بشویید.
 
چند بار در هفته از ماسک آب برنج استفاده کنیم؟
شما می توانید این کار را هر روز انجام دهید.
 
خواص ماسک آب برنج چیست؟
ماسک آب برنج حاوی ترکیبات فلاونوئید است که با پیری مبارزه می کند. همچنین پوست را محکم و سفت می کند.
 

 

ماسک صورت قهوه

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت قهوه
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت قهوه
1 قاشق غذاخوری قهوه
1 قاشق چایخوری کاکائو
1 قاشق چایخوری روغن نارگیل
 
طرز تهیه ماسک صورت قهوه
یک کاسه انتخاب کنید و قهوه و پودر کاکائو را مخلوط کنید. روغن نارگیل را به آن اضافه کنید تا خمیری شکل بگیرد. خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید.بگذارید 15-30 دقیقه خشک شود. سپس با لایه برداری با آب سرد آن را به آرامی جدا کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت قهوه استفاده کنیم؟ 
می توانید هفته ای 2-3 بار از ماسک صورت قهوه استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت قهوه چیست؟ 
ماسک صورت قهوه پوست را صاف کرده و خطوط ریز روی آن را کاهش می دهد. با از بین بردن سلولهای مرده پوست ، پوست را پاکسازی می کند.
 

 

ماسک صورت جلبک دریایی

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت جلبک دریایی
1 قاشق غذاخوری پودر جلبک دریایی
2 قاشق غذاخوری آب ولرم
 
طرز تهیه ماسک صورت جلبک دریایی
یک کاسه انتخاب کنید و پودر جلبک دریایی را با آب گرم مخلوط کنید تا یک خمیر نرم درست شود. آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید 15 تا 30 دقیقه خشک شود.
آن را با آب بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت جلبک دریایی استفاده کنیم؟
می توانید ماسک صورت جلبک دریایی را هفته ای 3-4 بار بمالید.
 
خواص ماسک صورت جلبک دریایی چیست؟
ماسک صورت جلبک دریایی باعث صاف شدن ، یک رنگ شدن و رطوبت پوست می شود. این ماده حاوی ویتامین C است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
 

 

ماسک صورت زردچوبه

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت زردچوبه
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت زردچوبه
1 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه
3 قاشق چایخوری گلاب
 
طرز تهیه ماسک صورت زردچوبه
گلاب را به ظرف حاوی پودر زردچوبه اضافه کرده و آنها را خوب مخلوط کنید تا به شکل یک خمیر نرم و غلیظ مانند درآید.
این مخلوط را به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید. آن را با آب سرد بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت زردچوبه استفاده کنیم؟
می توانید ماسک صورت زردچوبه را روز در میان اعمال کنید.
 
خواص ماسک صورت زردچوبه چیست؟
این ماسک ضد التهاب ، ضد باکتری و آنتی اکسیدان است. ماسک صورت زردچوبه پوست را روشن تر کرده و رنگدانه های پوست را کاهش می دهد.
 

 

ماسک صورت خیار

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت خیار
نصف خیار
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
 
طرز تهیه ماسک صورت خیار
خیار را خرد کرده و آب لیمو را به آن اضافه کنید. آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید 10-20 دقیقه بماند.
ماسک صورت خیار را با آب سرد بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت خیار استفاده کنیم؟
می توانید ماسک صورت خیار را هر روز اعمال کنید.
 
خواص ماسک صورت خیار چیست؟
ماسک صورت خیار حاوی آنزیم هایی است که روی پوست شما کار می کنند تا جوان تر و روشن تر به نظر برسند. همچنین باعث شادابی پوست می شود.
 

 

ماسک صورت سیب زمینی و هویج

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت سیب زمینی و هویج
1 سیب زمینی متوسط
1 هویج به اندازه متوسط
1 قاشق چایخوری گلاب
 
طرز تهیه ماسک صورت سیب زمینی و هویج
سیب زمینی و هویج را با هم خرد کرده و در یک کاسه نگه دارید. گلاب را به خمیر اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم.
خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید. ماسک را بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت سیب زمینی و هویج استفاده کنیم؟
هر روز می توانید از ماسک صورت سیب زمینی و هویج استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت سیب زمینی و هویج چیست؟
ماسک صورت سیب زمینی و هویج لکه های پوستی و دایره های تیره زیر چشم را بهبود می بخشد و پوست را روشن تر می کند. این ماده حاوی ویتامین A است که باعث کاهش ظاهر چین و چروک روی پوست می شود.
 

 

ماسک صورت آلوورا

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت آلوورا
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت آلوورا
2 قاشق غذاخوری عصاره آلوئه ورا
چند قطره آب لیموترش
 
طرز تهیه ماسک صورت آلوورا
آب لیموترش را به عصاره آلوورا اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید 10 دقیقه خشک شود.
ماسک صورت آلوورا را از صورت خود شسته و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت آلوورا استفاده کنیم؟
هر روز می توانید از ماسک صورت آلوورا استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت آلوورا چیست؟
ماسک صورت آلوورا در حال بهبود و جوان سازی است. از صدمه به کلاژن جلوگیری می کند و از بروز چین و چروک جلوگیری شود.
 

 

ماسک صورت شنبلیله

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت شنبلیله
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت شنبلیله
یک فنجان کوچک تخم شنبلیله که یک شب خیس شده است
1 قاشق چایخوری گلاب
 
طرز تهیه ماسک صورت شنبلیله
دانه‌های شنبلیله را له کنید و گلاب را به آن اضافه کنید تا یک خمیر نرم درست شود. مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند.
آن را با آب سرد بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت شنبلیله استفاده کنیم؟
می توانید هفته ای 3-4 بار از ماسک صورت شنبلیله استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت شنبلیله چیست؟
ماسک صورت شنبلیله خطوط و چین و چروک های صورت را کاهش می دهد. پوست را لایه برداری می کند و درخشش به پوست شما می افزاید.
 

 

ماسک صورت پوست پرتقال

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت پوست پرتقال
1 قاشق غذاخوری پودر پوست پرتقال
1 قاشق چایخوری پودر چوب صندل
1 قاشق غذاخوری گلاب
 
طرز تهیه ماسک صورت پوست پرتقال
پودر پوست پرتقال و پودر چوب صندل را مخلوط کرده و گلاب را به آن اضافه کنید. مخلوط کنید تا خمیری تشکیل شود.
خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید. بعد از خشک شدن ماسک بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت پوست پرتقال استفاده کنیم؟
 ماسک صورت پوست پرتقال را هفته ای 2-3 بار روی پوست بگذارید.
 
خواص ماسک صورت پوست پرتقال چیست؟
 ماسک صورت پوست پرتقال باعث کاهش استرس اکسیداتیو در سلولهای پوستی می شود و ماسک صورت پوست پرتقال به تقویت پوست شما کمک می کند. سلولهای فرسوده را تجدید می کند و از درست شدن چین و چروک جلوگیری می کند.
 

 

ماسک صورت پاپایا

بهترین ماسک های ضد پیری - ماسک صورت پاپایا
 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت پاپایا
بخشی از پاپایا
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
 
طرز تهیه ماسک صورت پاپایا
پاپایا را در یک کاسه له کنید و آب لیمو را به آن اضافه کنید. خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه خشک شود.
ماسک را بشویید و خشک کنید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت پاپایا استفاده کنیم؟
می توانید هر روز ماسک صورت پاپایا را روی صورت خود بمالید.
 
خواص ماسک صورت پاپایا چیست؟
ماسک صورت پاپایا سلولهای مرده پوست را از بین می برد و پوست را تازه می کند.ماسک صورت پاپایا سلول ها را از آسیب رادیکال آزاد محافظت می کند و به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند.
 

 

ماسک صورت گلیسیرین

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک صورت گلیسیرین
1 قاشق چایخوری گلیسیرین گیاهی
2 کپسول ویتامین E
 
طرز تهیه ماسک صورت گلیسیرین
کپسول های ویتامین E را سوراخ کنید و آن را به گلیسیرین اضافه کنید. آنها را به خوبی مخلوط کرده و آن را روی صورت و گردن خود بمالید.
آن را به مدت 30 دقیقه بگذارید و صورت خود را بشویید.
 
چند بار در هفته از ماسک صورت گلیسیرین استفاده کنیم؟
هر روز می توانید از ماسک صورت گلیسیرین استفاده کنید.
 
خواص ماسک صورت گلیسیرین چیست؟
ماسک صورت گلیسیرین پوست شما را مرطوب و بهبود می بخشد. منافذ مسدود شده و خطوط ریز را کاهش می دهد. همچنین پوست را تغذیه کرده و سلامتی آن را حفظ می کند.
 
مبارزه با پیری پوست روندی پیچیده و چالش برانگیز نیست. به راحتی قدم زدن در آشپزخانه ، انتخاب چند ماده ، درست کردن ماسک و استفاده از آن بر روی صورت شما راحت است. نکته اصلی در این است که ترکیب ها را به درستی بدست آورید و با آن سازگار باشید. بنابراین قبل از اینکه چین و چروک ها و خطوط ریز عمیق شوند ، ماسک های صورت ضد پیری خانگی مانند اکسیر را که در بالا به آنها اشاره شد ، امتحان کنید.
 
آیا ماسک های صورت ضد پیری خانگی کار می کنند؟
بله ، آنها این کار را انجام می دهند. هرچند ماسک ها زمان می برند تا نتایج را نشان دهند. شما باید صبور باشید و با بسته های صورت سازگار باشید تا از مزایای ضد پیری آنها لذت ببرید.
 
آیا بهتر است یک درمان بالینی ضد پیری را انتخاب کنید یا ماسک های خانگی ضد پیری خانگی را امتحان کنید؟
 
بستگی به سلیقه و فوریت شما از شرایط دارد. اگر به دنبال نتایج سریع هستید ، پس درمان های بالینی برای شما مناسب است. در غیر این صورت ، ماسک های خانگی به اندازه کافی خوب هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

در

بدون قرارداد سنگین چند میلیون دلاری ، چهره ی بی عیب افراد مشهور مورد علاقه ی ما ممکن است تقریبا غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر برسد. ولی متخصص مراقبت های پوستی ستاره ها ،سیلا رازهایی دارد که برای رسیدن به درخشندگی زیبای پوست که در رویاهایتان به آن می اندیشید ، به آن نیاز دارید.(سیارک)

 

 چگونه روی رد کارپت(فرش قرمز) حاضر شوید ‌- پوست آماده ی زیبا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد ولی سیلا ، زیبایی شناس ارشد اینجاست که به شما کمک کند. او با با همه ی افراد مشهور کار می کند ، و همه ی روش هایش را به ما نشان داده و شما ، حقه های مرموز چندلایه ای او را باور نخواهید کرد که آنها را در اینجا با ما در میان می گذارد. به طور دقیق ، برخی از بهترین نکته های او را بررسی کنید تا بهترین صورت را داشته باشید و برنامه ی روتین مراقبت از پوستی را ادامه دهید که واقعا موثر است.

پیشنهاد شما برای زنان پرمشغله که زمان زیادی در فهرست برنامه های خود ندارند ولی می خواهند پوست خوبی داشته باشند ، چیست ؟

در واقع شما به رژیم پوستی 12 مرحله ای نیاز ندارید تا پوست خوبی داشته باشید. برای یک خانم شاغل ، شما می توانید رژیم های شبانه و صحیح خود را به سه مرحله تقسیم کنید. در صبح ، با یک پاک کننده ی مناسب و مرطوب کننده ، صورت خود را تمیز کرده و با دستمال صورت آن را پاک کنید تا لایه برداری نیز انجام شود. بعدا ، با مرطوب کننده ی SPF از پوست حمایت کنید و سپس در عصر ، آرایش خود را برداشته ، پاکسازی کرده و مرطوب کنید. بنابراین سه مرحله در صبح و سه مرحله در شب وجود دارد.

مهمترین بخش روتین برنامه ی مراقبت از پوست چیست ؟

پاکسازی و تداوم . اگر شما به خوبی پاکسازی کنید ، می توانید منافذ پوست خود را نیز ببندید و بعدا مرطوب کننده بزنید وگرنه سرمی که از آن استفاده می کنید موثر نخواهد بود و پوست شما را به آن مرحله ای که شما می خواهید ، نخواهد رساند.

آیا محصولات جهانی وجود دارد که زنان باید در برنامه ی روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند ؟

قطعا ، شما باید یک پاک کننده ی ملایم و کرم مانند ، یک سرم  سرشار از ترکیبات ویتامین C ، پپتید ، سلول های ساقه ی گیاهی و نیز ضد آفتاب طیف – گسترده با مینیمم SPF‌  30 داشته باشید.

موثرترین روش برای لایه برداری پوست کدام است ؟ چگونه روی پاکسازی شما اثر می گذارد ؟

لایه برداری مهم است ، من حداقل استفاده ی یک یا دوبار در هفته لایه بردار را توصیه می کنم....انجام این مرحله قبل از پاکسازی اهمیت دارد، بنابراین پوست مرده را بردارید و سپس پوست سالم زیرین را شستشو دهید. تمیز کردن در صبح  برای رفع چربی مازاد پوست ، و سپس در شب برای برداشتن آرایش ،‌ همیشه اهمیت دارد.

آیا شما اعتقاد دارید که زنان می تواند پوست خوبی داشته باشند یا تصورتان این است که ژنتیک نقش بسیار زیادی در تعیین کیفیت پوست دارد ؟

همه ی زنانی پوست خوب دارند که زمان لازم را صرف آن می کنند و این کار شامل سبک زندگی و رژیم غذایی است. بنابراین ، همه ی مردم مستعد آکنه و دیگر مشکلات پوستی هستند ولی به نظر من همه ی زنان می توانند پوست خوبی داشته باشند.

آیا شما به ما راز نهایی مراقبت از پوست امی روسوم را می گویید ؟

نه ! ولی او درمان های مرتب چهره را بدست آورده و امی واقعا یک سبک زندگی فعال و سالم را پذیرفته است. او هنوز جوان است ، که به داشتن پوست خوبش نیز کمک می کند !

افراد مشهور چه کار می کنند که متوسط زنان می توانند آن کارها را در برنامه های روتین خود وارد کنند ؟

ویزیت یکی از کلینیک های ما هفته ای یکبار ، دوامی ندارد ، ولی شما به راحتی می توانید ماهی یکبار برای صورت برنامه ریزی کرده یا برای توسعه ی برنامه ی درمانی خانگی ، با متخصصان زیبایی کار کنید.

آیا نکات پایانی دیگری دارید که به خوانندگان ما بگویید ؟

مرطوب باشید و  سالم بمانید ، ولی رژیم واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ ما دیگر نوشابه های گازدار  نمی نوشیم و  همبرگر نمی خوریم و انتظار داریم که پوست خوبی داشته باشیم . البته در نظر گرفتن چیزهایی که وارد بدن خود می کنیم نیز اهمیت دارد. (سیارک)

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در رابطه با این پست و میزان مفید بودن آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸همشون جراحی می کنن وگرنه پیری که به سراغ همه میاد

در ادامه بخوانید...

10 اسرار صنعت زیبایی

در
همه ما کمی حسادت می کنیم که چگونه افراد مشهور، علی رغم سن و اشتغال دائمی جوان تر به نظر می رسند ، پوست زیبایی دارند و البته، ما می دانیم که بدون کمک منظم بهترین متخصصین پوست و مراقبت از پوست، آنها کامل نیستند.
 
اما اساس مراقبت موثر قوانینی ساده دارد که برای همه قابل دسترس هستند. بیایید آنها را با هم مرور کنیم!
 

1. کرم های ضد آفتاب را نادیده نگیرید

بدون استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب، پوست زیبا و سالم نمی تواند به دست آید: ستاره های هالیوودی هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند. اگر این قانون را نادیده بگیرید، هر گونه تلاش دیگری هدر خواهد رفت.مامی مک دونالد ، یک آرایشگر که با مدونا کار می کرد ، می گوید:. باید تبدیل به یکی از عادت های شما شود. و یکی از توصیه های دکتر متخصص طب سنتی دکتر Lancer استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF-30 عامل محافظت شماست. و سعی کنید در طول روز ضد آفتاب را بروز رسانی کنید.
 

2. خشک شدن پوست با کرم های ضد آکنه

ترکیب بسیاری از کرم های ضد آکنه شامل بنزوئیل پراکسید هیدروژن است که به شدت پوست را خشک ، التهاب دار و تولید چربی را کاهش می دهد.دکتر هارولد لانسر توصیه می کند که خشک کردن پوست خود را متوقف کنید و تمرکز خود را روی اسید سالیسیلیک یا اسید لاکتیک بگذارید.
 
 
 

3. هرگز گردن را فراموش نکنید

دکتر برادت ، که با هلی بری، بروک شیلدز و گینت پالترو کار می کرد ، می گوید: مراقبت از گردن مهم است، زیرا پوست این بخش از بدن نازک است و نیاز به مراقبت های ظریف مانند پوست صورت دارد. مراقبت های گردن را متوقف نکنید، همه چیز به خوبی پیش خواهدرفت.
 

4. پوست را با یک مکعب یخی بشویید

متخصص مغز و اعصاب سانتا مونیکا Ava Shamban توصیه می کند که صورت خود را با یک مکعب یخی چند ثانیه خنک کنید - به این ترتیب شما می توانید از رنگ پوست خسته کننده جلوگیری کنید. این روش کاملا گردش خون را تحریک می کند و پوست به معنای واقعی کلمه شروع به درخشش می کند.
 

5. لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را به درستی ذخیره کنید

 دکتر جالیمان توصیه نمی کند که لوازم آرایشی را در حمام نگهداری کنید: یک محیط گرم و مرطوب می تواند طول عمر آن هل را کوتاه کند و محصولات خراب شده قطعا هیچ مزیتی نخواهند داشت. بنابراین، کرم ها برای صورت و لوازم آرایشی، که شما به ندرت استفاده کنید، بهتر است در یخچال نگه دارید.
 

6. همه چیز در تماس با پوست خود را تمیز نگه دارید

 دکتر لانکر توصیه می کند توجه ویژه ای به بهداشت داشته باشد: البته، هرگز صورت خود را با دست های کثیف لمس نکنید. در مرحله دوم، پزشک توصیه می کند که روکش بالش را به طور مرتب عوض کنید: یک بار در هفته اگر پوست خشک یا نرمال داشته باشید و هر سه روز یک بار اگر پوست چرب دارید. و فراموش نکنید که به صورت دوره ای صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود را تمیز کنید . بسیاری از باکتری ها در  صفحه نمایش گوشی های هوشمند رشد می کنند.
 

7. از اسکراب صورت استفاده نکنید، به ویژه اگر پوست مستعد آکنه باشد

سوپر  مدل کندال جنر در مدت طولانی با آکنه مبارزه کرده است، تا یک روز او به توصیه Kristy Kidd ، متخصص مراقبت از پوست از بورلی هیلز گوش می دهد. دکتر دستور داد تا استفاده از اسکراب و ساینده های دیگر، و همچنین روسری و لیف حمام را استفاده نکنند -زیرا پوست التهاب بیشتری می یابد. ترجیحا تمیز کردن با پاک کننده های ملایم و برای کاهش التهاب و قرمزی، بهتر است از محلول آب و آسپرین استفاده شود.
 
 

8. ماساژ صورت به حذف پف زیر چشم کمک خواهد کرد.

هریکسن، ماساژ صورت و ماساژ لنفاوی را به مشتریان هالیوود خود توصیه کند. این روش باعث تحریک جریان لنفاوی پوست می شود و کیسه ها ی زیر چشم ناپدید می شوند. به هر حال، یادگیری انجام این نوع ماساژ بسیار دشوار نیست، و شما می توانید آن را خودتان انجام دهید.
 

9. مراقبت از دست ها

دست ها مانند گردن ناحیه ای است که بسیاری از افراد به راحتی آن را نادیده می گیرند، اما به دلایل زیادی پوست این نقاط نازک و ظریف است. سعی کنید کارهای خانگی را با دستکش انجام دهید، همیشه از کرم دست استفاده کنید. پس از اعمال محصول به صورت خود، داروهای ضد پیری را در پشت دست های خود هم استفاده کنید. و، البته، حفاظت از خورشید برای دست ها و گردن را با کرم های ضد آفتاب انجام دهید.
 

10. همیشه پوست را کاملا تمیز کنید

 
همیشه پوست را کاملا تمیز کنید، مخصوصا قبل از خواب آرایش را از صورت را پاک کنید، در صورتی که این کار را انجام ندهید، منافذ پوست ملتهب و سپس مسدود می شود. این ساده است، اما، افسوس، بسیاری از مردم این توصیه را نادیده می گیرند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

قسمت هایی از بدن که سن ما را نشان می دهد 7 قسمت

در

 

چه قسمت هایی از بدن نیاز به توجه بیشتر دارد

شما نمی توانید از پیری فرار کنید با کمک روش های مدرن  شما می توانید ظهور سن را به طور قابل توجهی کاهش دهید، اما این همیشه موثر نیست، و گاهی اوقات فقط منجر به تشدید وضعیت می شود. چه قسمت هایی از بدن نیاز به توجه دارد تا سن واقعی شما را کمتر نشان دهد؟ و شما را جوانتر نشان بدهد.
مطمئن باشید که از دست های خود مراقبت می کنید. پوست دست دائما در معرض شستشو، نور و مواد شیمیایی قرار می گیرد، اما ما اغلب مراقبت از آن را نادیده می گیریم، بنابر این با شکل دست ها، تشخیص سن شما خیلی دقیق تر از صورت شما صورت می گیرد.
 
برای حفظ دستان زیبا، شما باید همیشه روی آن کار کنید. دست ها را از نور خورشید و سرما محافظت کنید، کار های منزل را با دستکش انجام دهید. در مورد پاکسازی و مرطوب کننده فراموش نکنید.
بخشی دیگر از بدن که سن را تشکیل می دهد گردن و سینه است. اگرچه اکنون ابزارهای خاصی برای مراقبت از این مناطق وجود دارد، اما بسیاری از زنان هنوز به آنها توجه کافی نمیکنند، فقط مراقبت از چهره در برنامه های آنها وجود دارد و این صحیح نیست - ناحیه گردن و سینه به مراقبت نیاز دارد. به هر حال، لازم نیست محصولات خاصی را خریداری کنید،از آنهایی که برای صورت استفاده می کنید برای گردن هم استفاده کنید.
 
ماساژ صورت و گردن کمک می کنند تا خطوط صورت و گردن را سفت کنند. سعی کنید از حالت خود مراقبت کنید و در مورد پاکسازی کامل و مرطوب کننده پوست گردن را فراموش نکنید.
 
با بالا رفتن سن، پوست حساسیت بیشتری نسبت به خورشید پیدا می کند، بنابراین شما نمی توانید به راحتی کرم محافظ را نادیده بگیرید - این امر می تواند به لکه های سنی منجر شود. علاوه بر این، تابش خورشید، پوست را خشک و زخم می کند و باعث افزایش چین و چروک می شود. بنابراین، حفاظت از پوست با محصولات به خوبی انتخاب شده بسیار مهم است.
 

 

روش های مراقبت از دست ها

دست ها از سن یک زن می گوید
به طور معمول زنان برای مراقبت از پوست صورت و گردن به منظور جلوگیری از نشانه های پیری دقت می کنند. اما آنها به طور کامل دست ها و بازو ها را فراموش می کنند.اگر یک زن دارای بازوهای قرمز، آشل و یا پوست خشک و ناخن های کج ومعوج داشته باشد، این همه کافی است تا سن شما را حتی از اندازه واقعی هم بیشتر نشان دهد.
به عنوان یک قاعده کلی، راه های بسیاری وجود دارد که می تواند سن شما را پنهان کند، که در دست قابل مشاهده است. به عنوان مثال، بسیاری از مراحل در سالن های زیبایی انجام می شود. یکی از رایج ترین آنها ماسک های پارافین است. پس از استفاده پوست دست بسیار صاف تر، نرمتر و الاستیک تر خواهد شد. البته، مانیکور حرفه ای ناخن را نادیده نگیرید. 
 
شما همچنین می توانید برخی از روش ها  را خودتان انجام دهید. از فروشگاه ها موم پارافین تهیه کنید و در خانه ماسک پارافین بسازید و استفاده کنید.
فراموش نکنید که ناخن های سالم، پوست سالم دست، عدم وجود خشکی روی دست ها، همه به دستان شما جوانی و سلامت خواهد داد. برای رسیدن به این اثر، شما باید از روش های مراقبت روزانه استفاده کنید. دست ها را با صابون بشویید، بعد با آب تمیز آبکشی کنید و بعد از خشک کردن دست ها را با  ماسک گلیسیرین که از مخلوط روغن گلیسیرین، عسل و بادام  آماده می شود ماساژ داده و چرب کنید. 
ماساژ روزانه، پوشیدن دستکش برای کارهای خانه یا دستکش در زمستان برای محافظت از پوست خود از سرما، باد و باران بسیار مفید است. 
 

 

چگونه از پوست گردن و سینه مراقبت کنیم

بسیاری از زنان توجه زیادی به مراقبت از صورت دارند اما در عین حال پوست گردن و سینه decollete را محروم می کنند.
پوست گردن و سینه شاید برای دیگران نسبت به صورت یا دست قابل مشاهده نباشد، اما آنها نیز به مراقبت ویژه نیاز دارند. علاوه بر این، پوست در این مناطق اغلب در معرض مشکلات زیادی قرار دارد.
 
پوست گردن و سینه باید روزانه تمیز شود. اما از دستمال مرطوب استفاده نکنید - پوست در این مناطق ظریف و نیاز به ظرافت دارد. برای نگه داشتن پوست گردن و سینه ، می توانید از آب ولرم استفاده کنید. فراموش نکنید که این مناطق را با اسکراب تمیز کنید. بهتر است از محصولاتی که برای صورت استفاده می شود استفادهکنید، اما اسکراب های بدن ملایم نیز عالی هستند. اسکراب ها بر اساس نمک، شکر و عسل توصیه می شود.
 
پس از تمیز کردن، کرم را روی پوست بمالید. شما می توانید از محصولات ویژه برای مراقبت از این مناطق و همچنین کرم صورت استفاده کنید. اگر پوست خشک است، می توانید آن را با روغن مرطوب کنید. همچنین ماسک های بر پایه روغن خوب است - هر روغن آرایشی باید با یک لایه چرب بر روی پوست استفاده شود و بعد از نیم ساعت دوش بگیرد.
 
فراموش نکنید که کرم های ضد آفتاب باید روی پوست گردن و سینه استفاده شود. بنابراین شما نه تنها در مقابل سرطان پوست محافظت می شوید، بلکه از پیری زودرس نیز جلوگیری می کنید.
حال در بخش پایانی به 7 قسمت از بدن که به ما خیانت می کنند و سن واقعی ما را نشان می دهند می پردازیم.
 

 

7 قسمت بدن که سن واقعی ما را نشان می دهد

هر زن می خواهد تا زمانی که ممکن است جوان بماند و سن واقعی خود را پنهان کند، اما سال ها به طور مداوم تلفات خود را می گیرند.باید بدانید که چه بخش هایی از بدن نیاز به مراقب بیشتر دارد تا بتوانید سن واقعی خود پنهان کنید.
 

بینی و گوش

اول از همه به دلیل این واقعیت است که آنها از غضروف تشکیل شده اند و  تمایل به کشش در طول سال ها دارند. به همین دلیل است که افراد سالخورده دارای گوش های آویزان و نوک بینی طولانی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از ستاره ها، به منظور جوانتر دیده شدن، نه تنها پلاستیک کل صورت، بلکه همچنین رینوپلاستی(جراحی زیبایی بینی) را انجام می دهند.
 

زانو و آرنج

چروک پوست در این مکان ها به علت این واقعیت است که زانو و آرنج دائما در حرکت هستند و بنابراین پوست کشیده می شود. پوست روی زانو و آرنج به طور مداوم به هیدراتاسیون نیاز دارد، بنابراین هر بار پس از دوش با کرم های تغذیه کننده این قسمت ها را ماساژ دهید.
 

گردن

گردن همان طور که بارها در این مقاله آورده شد نیاز به مراقبت به همان اندازه پوست صورت دارد، چین و چروک نیز بر روی گردن تشکیل می شود، که قادر است، بیان کند که شما چند ساله هستید. برای مراقبت از گردن ابزار معمول و مناسب صورتاستفاده شود. نکته اصلی این است که در مورد آن فراموش نکنیم و روزانه مراقب گردن خود باشیم.
 

منطقه Decollete

پوست روی قفسه سینه و بالای آن ممکن است خشک و پوسته پوسته شده باشد. از کرم های تغذیه ای استفاده کنید، مقدار زیادی آب بنوشید و ماندن در نور خورشید را محدود کنید. در مورد مراقبت از سینه خود از سرم های خاص و اسپری ها استفاده کنید.
 

مو

مو در طول سال ها شکل خود را از دست می دهند، و خاکستری به نظر می رسند. برای جلوگیری از این، شما باید موهای خود را رنگ کنید، از ماسک ها بازسازی و تقویت کننده استفاده کنید و آنها را به شکل مناسب حفظ کنید. با ماسک روغن زیتون  و ویتامین ها با خشکی و بی حالتی مو ها مقابله کنید. با توجه به نوع موی خود از شامپو و ماسک استفاده کنید.
 

دندان ها

 
در طول سالها، دندان ها شروع به زرد شدن می کنند. این روند می تواند عشق شما را به شیرینی، قهوه، سیگار و شراب نشان دهد. مصرف خودتان را به این محصولات محدود کنید و به طور منظم به دندانپزشک مراجعه کنید. فن آوری های مدرن اجازه می دهد  تا بتوانید دندان ها  را سفید کنید و مینای دندان را برگردانید.
 

دست ها

پوست دست روزانه در معرض اثرات نامطلوب خارجی است. شستن ظروف، شستن دست، صابون خشن، این همه به خشک شدن پوست دست کمک می کند. یک مرطوب کننده خوب را انتخاب کنید و از تماس با مواد پاک کننده اجتناب کنید (کارهای خانه را می توانید با دستکش انجام دهید). 

نظرات

در ادامه بخوانید...

کاهش سلولیت تنها در دو هفته

در

 

سلولیت چیست

یک رویکرد یکپارچه، تنها در دو هفته به کاهش سلولیت کمک می کند.
کارشناسان مدت هاست گفته اند که برای کاهش رسوب های چربی به صورت سلولیت لازم است از تمام ابزارها به طور همزمان استفاده شود.تغذیه و رژیم غذایی مناسب باید با تمرینات فیزیکی و سایر تکنیک ها تکمیل شود.
سلولیت بسیاری از زنان را نگران می کند. به نظر می رسد که پوست پرتقالی یک نتیجه ناگزیر تولید هورمون های جنسی زنانه است که در میان سایر موارد، بافت چربی تولید می کند. اما این کاملا درست نیست - سلولیت بیشتر احتمال دارد که نتیجه چربی بیش از حد بدن و نه هورمون در فرد باشد.
 
به گفته کارشناسان، ظهور سلولیت را فقط در دو هفته می توان کاهش می دهد. برای انجام این کار، باید میزان چربی های مضر و کربوهیدراتهایی که سریعا هضم می شوند را در رژیم غذایی کاهش دهید، ورزش کنید و با کرم های مخصوص ماساژ دهید.
 
در عین حال، لازم است همه روشها را ترکیب کنیم - آنها جداگانه کار نمی کنند. به هر حال، کرم سلولیت، اگر به درستی اعمال شود، بدون ماساژ، نتیجه مطلوب را نیز به ارمغان نخواهد آورد. اساس کاهش سلولیت هنوز رژیم غذایی و ورزش است - ماساژ کمک می کند تا پوست و عضلات را افزایش دهد، اما خود به خود اثر جدی نیز نمی دهد.
 
علاوه بر این، باید در نظر داشت که سلولیت هنوز می تواند نشانه ای از عدم تعادل هورمونی باشد. به خصوص اگر یک زن چربی اضافی در بدن نداشته باشد. بنابراین ارزش بررسی هورمون ها را دارد.
 

 

علل سلولیت

سلولیت یک مشکل واقعی برای بسیاری از زنان است. پوست پرتقالی تقریبا در بیشتر زنان دیده می شود، اما به چه علت سلولیت ظاهر می شود؟
 
اول از همه کارشناسان داشتن اضافه وزن را، علت اصلی تشکیل سلولیت می دانند. کالری بیش از حد، مقدار بیش از حد مواد غذایی چاقی را تحریک می کند، که به نوبه خود موجب پوسته پرتقالی می شود. 
 
دلیل دوم سلولیت تغذیه نامناسب است. مصرف غذاهای فست فود، غذاهای فوری و نیمه آماده، نوشیدنی های الکلی و گازدار ناگزیر بر روی فرم پوست شما تاثیر می گذارد. 
 
دلیل سوم، پوشیدن لباس های تنگ و کفش های پاشنه بلند است که بر روی پوست تأثیر می گذارد. شلولرهای تنگ و کفش های پاشنه بلند باعث کاهش گردش خون طبیعی در پاها می شود و روند اشباع عضلات شما را با اکسیژن مختل می کند. 
 
دلیل چهارم: ممکن است سلولیت ناشی از کمبود فعالیت بدنی باشد. هرچه بیشتر بنشینید، گردش خون کمتری دارید. 
 
شما همچنین ممکن است مشکلات هورمونی داشته باشید. اختلال تخمدانها، پانکراس یا بیماری تیروئید که بر سلامت پوست اثر میگذارد. علاوه بر این، مطمئن شوید که وضعیت خود را نظارت می کنید، در ضمن واریس ها می توانند به سلولیت منجر شوند.
علل دیگر برای سلولیت:
- سبک زندگی بیحرکت و غیر فعال
- تغذیه نامناسب
- عادت های بد (سیگار کشیدن، الکل)
- ژنتیک
- اختلال در اعصاب 
 
ابتدا سلولیت سبب نقص عملکرد سلول های عصبی می شود. به علت سلولیت، اختلالات گردش خون نیز ممکن است رخ دهد، که ممکن است بر وقوع وریدهای واریسی تأثیر بگذارد.
رکود خون در عروق به نوبه خود سبب التهاب می شود و این امر بر ایمنی اثر منفی دارد. 
اگر شما سلولیت دارید، هرچه زودتر شروع به مبارزه با این بیماری کنید، احتمال رهایی از پوست پرتقالی بالاتر است.
چگونه با سلولیت مقابله کنیم؟ ابتدا باید تمام عادت های بد را از بین ببرید و در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید. فعالیت های ورزشی نیز سودمند خواهد بود. به خصوص ورزش های کششی،  به کشش و یوگا توجه کنید. اسکراب، ماساژ های ویژه و کرم ها - همه این اقدامات ساده به شما کمک می کنند که از سلولیت خلاص شوید.
 

 

سلولیت آسیب و مزایا

به نظر می رسد که سلولیت نه تنها معایب، بلکه مزایا نیز دارد.
 
سلولیت یک کلمه بسیار ترسناک برای زنان است و علت ناراحتی مکرر آنها است. با این حال، به اندازه کافی عجیب و غریب هست اگر بگوییم که سلولیت به بدن ما کمک می کند!

مزایای سلولیت برای بدن در چیست؟

پوست پرتقالی نفرت انگیز، بدن را در برابر بیماری های عروقی، ایسکمی و دیابت حفاظت  می کند. علاوه بر این، این بافت تاثیر مثبتی بر هورمونهای زنان دارد. و نشان می دهد که زنان دارای سلولیت استروژن بیشتری در خون خود دارند، و در عین حال دیرتر پیر می شوند.
 

 

نحوه خلاص شدن از شر سلولیت در منزل

پوست پرتقالی نه تنها ظاهر زیبایی را خراب می کند، بلکه می تواند به سلامت انسان آسیب برساند. سلولیت چیزی است که برای حل این مشکل راههای زیادی دارد. حالا ما به شما می گوییم چگونه از سلولیت در خانه خلاص شوید. 
 
سعی کنید یک سبک زندگی فعال را هدایت کنید. این بهترین راه برای از بین بردن سلولیت متخاصم است.
 
نوشیدن حدود دو لیتر آب در روز، کمتر بخورید کفش پاشنه بلند و شلوار جین تنگ نپوشید.
 
خوردن غذاهایی که مایعات را در بدن نگه می دارند. همچنین مصرف چای، الکل، قهوه و مصرف سیگار را کاهش دهید.
 
ورزش و بازی کنید شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی کمک های بزرگی خواهد بود.
 

روغن ماساژ ضد سلولیت خانگی

مواد تشکیل دهنده زیر را مخلوط کنید: 1 قاشق چایخوری. روغن بادام، 8 قطره روغن ژرانیوم یا روغن شمعدانی عطری، 10 قطره روغن ترنج،  3 قطره روغن دارچین، 10 قطره روغن گریپ فروت. 
 
مخلوط را به طور روزانه به محل های مشکل دار بمالید و ماساژ دهید و تا زمانی که به طور کامل در یک حرکت دایره ای جذب نشده است، مالش را ادامه دهید. شما می توانید از یک غلتک ماساژ استفاده کنید. 
 

ماساژ عسل برای کاهش سلولیت

این یکی از ساده ترین و مفید ترین اسکراب  ها است. عسل را روی دستان خود قرار دهید، آنها را به سختی به مناطق مشکوک فشار دهید، سپس با دست ها به شدت ماساژ دهید. پس از این ماساژ، یک کرم تغذیه کننده یا مرطوب کننده روی پوست اعمال کنید. 
هر روز یک بار تکرار کنید.
 
شما می توانید این کار را در خانه یا در یک سالن زیبایی انجام دهید. مطمئنا، هر زن نمی تواند هزینه آن را بپردازد. امروز ما در مورد نحوه خلاص شدن از شر این مشکل در خانه صحبت خواهیم کرد. 

حمام نمکی دریایی برای کاهش سلولیت

نمک دریایی را بدون عطر و طعم انتخاب کنید. آن را به یک حمام گرم اضافه کنید و سپس 20 دقیقه در وان استراحت کنید.نتیجه را شما خواهید دید!
 

گل تهیه شده از خاک رس برای کاهش سلولیت

این لوازم آرایشی را می توان در هر داروخانه یا فروشگاه تخصصی خریداری کرد. لازم است یک مقدار کمی از خاک رس را با آب آشامیدنی مخلوط کرده و هم بزنید. پس از به دست آوردن قوامی مانند کرم ضخیم، شما می توانید برای از بین بردن سلولیت از این مخلوط استفاده کنید. یک دوش داغ بگیرید، از یک اسکراب استفاده کنید، سپس مخلوط را به مناطق مشکل دار بمالید. پس از نیم ساعت با آب گرم بشویید. شما می توانید یک کرم تغذیه کننده یا ضد سلولیت اعمال کنید.
 

اسکراب مرکبات و روغن بادام برای کاهش سلولیت

نمک دریایی، شکر قهوه ای و روغن بادام را باکمی آب مخلوط کنید. 2 قطره اسانس لیمو، گریپ فروت و ماندارین از هر کدام اضافه کنید. سپس با حرکات ماساژ به سلولیت ها بمالید  و بعد از 20 دقیقه شستشو دهید.

استفاده از بادکشبرای کاهش سلولیت

ماساژ با بادکش می تواند به آسانی با یک روش خانگی جایگزین شود. برای انجام این کار، بادکش را خریداری کنید. آن را در قسمت های مشکل دار قرار دهید، و به آرامی روی آن فشار دهید، 15 دقیقه نگه دارید. پوست باید قرمز باشد. 
 
سلولیت بدترین چیز است که یک دختر می تواند روی بدن خود تحمل کند. تشخیص سلولیت به نظر می رسد یک جمله است. همه می دانند چقدر سخت است که از این مشکل خلاص شویم. اما امروز پیشنهاد شده است که با اسرار مختلف آشنا شوید که به این پدیده ناخوشایند بر روی پوست لطمه می زند.
 

رژیم غذایی برای کاهش سلولیت

رژیم های مختلفی وجود دارد، اما در میان آنها نه تنها کسانی هستند که به مبارزه با چاقی کمک می کنند، بلکه همچنین از نظر پزشکی نیز به بدن کمک می کنند. این امر به رژیم های درمانی و کسانی است که به خلاص شدن از سلولیت فکر می کنند کمک می کند. چنین رژیم غذایی به منظور بهبود وضعیت رگ های خونی است. بنابراین، محصولات با محتوای بالایی از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها باید در رژیم غذایی گنجانده شوند. همه اینها را می توان در انگور، میوه های مرکبات، کیوی، ادویه، توت فرنگی، ماهی های چرب و چای سبز یافت. شما همچنین می توانید آسوکورتیین، ترکسواازین یا مکمل های خود را با ایزوفلاون ها و رزوراترول به لیست اضافه کنید.

برای از بین بردن سلولیت تحرک داشته باشید 

چگونه بافت چربی زیر جلدی به وجود می آید؟ شکل گرفتن چربی بلافاصله پس از خوردن صورت می گیرد. بنابراین، وظیفه اصلی این است که لیپید ها را از انبار چربی به جریان خون منتقل کنید. این تنها با دو رفتار انسانی تسهیل می شود و یکی از گزینه های یک سبک زندگی فعال است.
 

توجه به کل بدن برای از بین بردن سلولیت

بسیار مهم است که بدانیم که باسن تنها مکانی نیست که سلولیت خود را آشکار می کند. بنابراین، با در نظر گرفتن تنها این قسمت از بدن، ممکن است مشکلات قابل توجهی را در یک جهت متفاوت منتشر کنید. پوست پرتقالی بر روی شکم، پاها، و سینه ها و باسن ظاهر می شود. پس از تعیین زمان ابتلا به این تظاهرات، هر فرصتی برای از بین بردن آن برای همیشه وجود دارد.
 

ابزار های ویژه برای کاهش سلولیت

هر متخصص زیبایی می داند که اجزای خاصی وجود دارد که به پدیده های ناخوشایند کمک می کند. بنابراین، هنگامی که یک محصول دیگر برای فروش راه اندازی می شود، حاوی چنین لیست خاصی است. نگاهی به کرم کافئین لازم این دارای توانایی تخلیه، تقویت عروق خونی است. عصاره نعناع، ​​انار و کافور با فلفل همه خوب کار می کنند.
 

تمیز کردن پوست برای کاهش سلولیت

این امر در درمان سلولیت بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که تمام کرم ها منحصرا برای تمیز کردن پوست استفاده می شود. بسیاری از کرم ها برای یک نتیجه فوری کار می کنند و در این حالت، زمانی که یک لایه به لایه بعدی می رسد، همه چیز بدتر می شود و اثر فقط افتضاح است.
 

ماساژ با فشار آب برای کاهش سلولیت

ماساژ دادن مناطق مشکل دار با فشار آب  است. اثر این روش بسیار ملموس است و روش تا حدودی شبیه به دوش Charcoat مشهور است.
 

ماساژ با دست برای کاهش سلولیت

پوست را گرم کنید، ذوب شدن چربی زیر جلدی را از دست می دهید، فقط از طریق ماساژ چربی از حالت سفت شده  به جریان خون منتقل می شود. بنابراین، بسیار مهم است که به طور مداوم انجام ماساژ خاص ضد سلولیت را انجام دهید. وظیفه اصلی این است که تخلیه لنفاوی خوب و آزاد شدن مایع اضافی را فراهم کنید. و بسیار مهم است که درک کنیم که برای چنین ماساژی لازم نیست که از سالن های گران قیمت استفاده کنید؛ همه این کارها در خانه انجام می شود، مهم این است که انگیزه داشته باشید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 محصول آمازون که قادر نخواهید بود بدون آنها زندگی کنید

در
برای "زنده ماندن" روزانه به چه چیزهایی نیاز دارید؟ این 10 محصول آمازون به بهترین دوستان شما تبدیل می شوند. در میان وسایل مورد نیاز: از محصولات پوست و زیبایی تا پاور بانک اسفنج های سیلیکونی ، برس برای پوست یا کمربند شارژری مسافرتی خواهید یافت اما دلیلی برای خرید هر کدام وجود دارد. علاوه بر این ، آنها در دسترس همه بودجه ها هستند و باعث صرفه جویی در وقت و یک روز خوب برای شما می شود.
 

اسفنج های سیلیکونی

اسفنج های سیلیکونی
 
اسفنج ها لانه های واقعی میکروب ها هستند زیرا از آنها برای تمیز کردن انواع سطوح استفاده می شود. بنابراین توصیه می شود هفته ای یک بار آنها را تغییر دهید ، مگر اینکه  این اسفنج های بزرگ سیلیکونی را بگیرید. آنها نه تنها ضد باکتری هستند بلکه بسیار سریع تمیز و خشک می شوند. علاوه بر این ، می توانید از آنها در تمام وسایل آشپزخانه خود استفاده کنید زیرا اثری از آنها باقی نمی ماند.
 

مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه

مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه

همه به مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه احتیاج دارند ، و این یکی با رنگ بسیار فیروزه ای بسیار شگفت آور است. برای هر آشپزخانه ای مناسب است. این مجموعه شامل 14 چاقو شامل چاقوی سرآشپز ، چاقوی نان ، شش چاقوی استیک ، چاقو تیز کننده ، چاقوی پارینگ و چاقوی ابزار است.
 

پاور بانک

پاور بانک
غالباً ما هرگز از خرابی باتری، در لحظه هایی که بیشتر به تلفن نیاز داریم، در امان نیستیم . این پاور بانک باعث صرفه جویی در زندگی شما خواهد شد ، زیرا می تواند دستگاه شما را به طور مستقل تا هفت برابر شارژ کند. می توانید آن را در تعطیلات یا برای خرید با خود ببرید. سبک است و همراه با کیسه مسافرتی است که می توانید با خیال راحت آن را در کیف خود نگه دارید.
 

درمان مو و پوست سر با Tea Tree

مراقبت با روغن درخت چای برای ترمیم موهای شکسته ، تحریک رشد و مرطوب کردن پوست سر مناسب است. این پروتئین حاوی پروتئین سویا ، ویتامین E ، کره shea و پوست بید است. این ترکیبات موهای نرم و سالم را تضمین می کنند. با استفاده از آن به آرامی در حدود 5 دقیقه پوست سر خود را ماساژ دهید. احساس بهتری خواهید داشت.
 

 foreo luna mini 2

foreo luna mini 2
 
با استفاده از این ابزار کوچک شگفت انگیز پوست خود را کاملاً تمیز کنید. LUNA mini 2 راز زیبایی شما خواهد شد ، زیرا می تواند 99.5٪ ناخالصی ها و سبوم اضافی را از بین ببرد. به خصوص برای از بین بردن پوست مرده و از بین بردن مانده های آرایش ایده آل است. جمع و جور ، به راحتی در کف دست شما جای می گیرد و قابل شارژ نیز می باشد.
 

یک کرم شب

این کرم شب بخشی جدایی ناپذیر از زیبایی شما خواهد بود. در حقیقت ، حاوی ویتامین E است که باعث مرطوب شدن و لطافت پوست شما می شود. یکی از کاربران اظهار داشت که پوست وی پس از استفاده  "شگفت انگیز" شده است. این کرم غنی و بسیار غلیظ است ، بنابراین مقدار بسیار کم برای بازسازی پوست شما در طول شب کافی خواهد بود.
 

اسکراب بدن

برای صاف و ابریشمی شدن پوست خود ، هفته ای یکبار بدن را با اسکراب بدن ماساژ دهید. Exfoliator Coco Rose همه طبیعی است و بوی فوق العاده خوبی دارد. این اسکراب که بر اساس گلهای مراکشی و روغن نارگیل تهیه شده است، خاصیت تمیز کردن ناخالصی های عمیق را دارد و پوست شما را بصورت دائمی مرطوب می کند.
 
کمربند شارژ
کمربند شارژ
 
برای سفرهای مختلف خود ، همیشه یک کمربند شارژری با خود داشته باشید. اکثر هتل ها و مهمانخانه ها از جایگاه های کافی برای شارژ همزمان تلفن ، دوربین یا لپ تاپ شما برخوردار نیستند. این پاور برق به شما امکان می دهد چندین دستگاه الکترونیکی را به طور همزمان شارژ کنید ، حتی اگر فقط یک آداپتور در اتاق شما وجود داشته باشد. همچنین بسیار کوچک است و بسته بندی آن نیز بسیار آسان است.
 

کیسه ناهار 

 
کیسه ناهار
این کیسه ناهار زیبا برای حمل میان وعده شما در هر مکانی ایده آل است. با کلمات چاپ شده با یک طنز کوچک برای استفاده از آن. مطمئناً این کار هنگام ناهار لبخند بر لب شما می آورد .قابل شستشو و بسیار کاربردی تر و سازگار با محیط زیست نسبت به یک کیسه پلاستیکی است.
 

کتری شیشه ای

کتری شیشه ای
آیا می دانید بعضی از افراد هرگز از لیوان برای جوشاندن آب استفاده نمی کنند؟ در عوض ، آنها ترجیح می دهند از یک کتری استفاده کنند و سپس آب داغ را درون لیوان بریزند. این فرآیند هوشمندانه باعث می شود که زمان پخت و پز نصف شود. این کتری شیشه ای شما را به دلیل طراحی زیبا خوشحال می کند ، علاوه بر این ، وقتی آب کاملاً جوش شد به طور خودکار خاموش می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...