سرنوشت کاترین دنوو زیبای روز فرانسه

در
کاترین دنوو

 

کاترین دنو روی پرده نمایش زیبایی اسرار آمیز ، سرد و به ظاهر بی تفاوت داشت. اما بی تفاوت بودن نسبت به کاترین دنو  غیرممکن بود - نه در بین مخاطبان که هر فیلم جدیدی با مشارکت دنوو با استقبال پرشور روبرو شد و نه از سوی کارگردانانی که استعداد کاترین دنوو  را کشف کرده و با بازی کاترین دونوو  در فیلم هایشان برنده شدند ، و نه از نمایندگان صنعت مد ، که الهام گرفته از تصاویر فیلم کاترین دنوو. تصویر زندگی کاترین دونو  در فیلم ها و اکنون که یکی از بهترین نمونه های چگونگی گذراندن سالهای زندگی به زیبایی، در برقراری ارتباط با کودکان و نوه ها ، در پیاده روی ها و باغبانی و البته در کار را ببینیم.
 
کاترین دنوو

کاترین دنوو فرانسوی

 

 

مادر و خواهر بازیگر کاترین دنوو

کاترین دنوو
رنه سیمونو (چپ) و فرانسواز دورلیاک (راست)

 

بیوگرافی کاترین دنو

کاترین دورلاک در سال 1943 در خانواده ای از بازیگران متولد شد ، به هر حال ، خواهرانش نیز این حرفه را انتخاب کردند و فرزندان دنوو نیز نتوانستند از سنت خانواده فرار کنند. موریس دورلاک یک هنرپیشه تئاتر بود و در فیلم ها بازیگری می کرد و مادرش رنه سیمونو یکی از اولین کسانی بود که فیلم های آمریکایی را به زبان فرانسوی دوبله کرد. سیمونو نام مستعار خلاق این بازیگر است ، نام دوشیزگی او Deneuve است. او توسط کاترین - به عنوان نام مستعار خود - انتخاب شد. این کار به دلایل عملی انجام شد - در زمانی که کاترین مسیر بازیگری فیلم را طی کرد ، خواهر بزرگترش فرانسوا Dorleac از افراد مشهور روی صحنه بود و روی پرده سینما می درخشید پس او نیاز به بازی با نام دیگری داشت.
 
کاترین دنوو
خواهران Dorleac - فرانسوا و کاترین - در فیلم Girls from Rochefort
 
به گفته کاترین دنوو ، فرانسوا یک "بازیگر واقعی" بود - به این معنا که قبل از هر چیز هنر تئاتر را فرا گرفت. با این حال ، کاترین در طول دوران حرفه ای خود هرگز وارد صحنه تئاتر نشده است و به طور کلی همیشه سعی می کرد از این نوع هنر دوری کند و با اکراه به عنوان تماشاگر با حضور در اجراها روبرو شد. اولین حضور در صفحه نمایش کاترین جوان در ژیمناستیک بازی کردند.
 
و در سال 1967 ، فرانسوا و کاترین دنوو با کارگردانی ژاک دمی در فیلم "دختران روشفورت" بازی کردند. خواهر بزرگتر در آن زمان بیست و پنج ساله ، كاترین - بیست و چهار ساله بود. به زودی ، فرانسوا در یک سانحه رانندگی درگذشت - با عجله به فرودگاه می رفت و کنترل خود را از دست داد، به یک حصار برخورد کرد و ماشین آتش گرفت.خاطرات خواهر بزرگتر و کارش در سینما برای همیشه با کاترین دنوو ماندگار شد که تقریباً در هر مصاحبه به آن اشاره می کند.
 

 

اولین فیلم کاترین دونو

کاترین دنوو
چترهای شربورگ
 
اولین پیروزی کاترین دنوو نقشی در فیلم ژاک دمی "چترهای شربورگ" بود ، در سال 1964 در جشنواره فیلم کن این فیلم غوغا کرد و "نخل طلایی" را دریافت کرد. در کاترین دنوو ، یک بازیگر دراماتیک واقعی را دیدند که یکی پس از دیگری نقش های درخشان را در بین مشهورترین فیلمسازان از آن خود کرد. او در فیلم های رومن پولانسکی و لوئیس بونوئل و فرانسوا تروفو بازی کرد.
 
فیلم  زیبای روز  با بازی کاترین دنوو / Belle de Jour    در ایران: "بل دوژور"
 
البته ، کاترین به هالیوود فراخوانده شد - کارخانه رویاها نمی توانست یک فرانسوی زیبای دیگر را بدست نیاورد ، و علاوه بر این ،کاترین یک ستاره شناخته شده در اروپا بود. اما کاترین تصمیم گرفت تا حرفه خود را در خانه متمرکز کند ، تنها گاهی اوقات در پروژه های خارجی یا بین المللی ظاهر می شد. با این وجود در آمریکا خیلی سریع شناخته شد - در سال 1992 ، فیلم هند و چین با حضور دنوو نامزد بهترین بازیگر زن برای جایزه اسکار و برنده بهترین بازیگر زن برای جایزه سزار شد.
 
کاترین دنوو
كاترين دنو در فیلم تریستانا    یکی از بهترین فیلم‌های کاترین دنو
 
کاترین دنوو
کاترین دنوو در فیلم آخرین مترو

 

کاترین دنو نمادی از جمهوری فرانسه

اما  این نقش ها باعث شد تا بازیگر فرانسوی نه تنها عشق هموطنان بلکه تحسین هواداران خارج از کشور را به خود جلب کند. این بلوند زیبا و سرد "همیشه" دارای استعداد و شاید توانایی الهام بخش است. بنابراین ، وی پس از بریژیت باردو و میریل ماتیو به عنوان نمونه اولیه ماریانا ، نمادی از جمهوری فرانسه انتخاب شد.
 
 
کاترین دنوو
ماریانا نمادی از جمهوری فرانسه ، و همچنین نام مستعار فرانسه از سال 1792 (در طول انقلاب فرانسه ).

ماریانا به صورت یک زن جوان در یک کلاه فریجی به تصویر کشیده شده است . او شخصیتی از شعار ملی فرانسه " آزادی ، برابری ، برادری " است. تصاویر مجسمه سازی ماریانا یک ویژگی واجب مؤسسات دولتی ، دادگاه ها ، شهرداری ها و غیره است. مشخصات وی در مهر کشور فرانسه منتشر شده است. وی در تمبرهای کارت پستال فرانسوی به تصویر کشیده شده است . قبل از معرفی یورو تصویر ماریان قرار داده شده در سکه ها، به ترتیب سانتیم و فرانک موجود بود . در حال حاضر ، تصویر ماریانا در یورو سنت ها (1 ، 2 ، 5) از سکه های فرانسوی دیده می شود.
 
این بازیگر اغلب باید به عنوان یک سمبل ، شناخته می شد ، وی همچنین نماینده معروف ترین عطر Chanel بود - و با طولانی شدن قرارداد با خانه مد ، فروش این عطر در خارج از کشور رونق پیدا کرد - آمریکایی ها کیفیت را با Deneuve مرتبط کردند. فرانسوی - پاریسی - جذابیت.
 
کاترین دنوو
ایو سن لوران و کاترین دنوو
 
اولین ملاقات با یک طراح مد در سال 1965 ، هنگامی که دنوو برای دیدار با ملکه الیزابت دوم ، نیاز به انتخاب لباس داشت ، برای چندین دهه مشتری و دوست اصلی او شد. لباس های Saint Laurent با مشارکت کاترین دنوو ، جذابیت خاصی به فیلم ها بخشید.
 
کاترین دنوو
کاترین دنوو با مارچلو ماسترویانی 

 

ازدواج کاترین دنوو

کاترین یک بار ازدواج کرده بود - نه برای مدت طولانی(7 سال). بازیگر منتخب در سال 1965 با عکاس دیوید بیلی ازدواج کرد، فرزندی از این ازدواج ندارد. کاترین با سایر مردان در زندگی خود محدود به ازدواج نبود. او دو فرزند بزرگ کرد - کریستین وادیم ، فرزند یک فیلمساز فرانسوی ، و کیارا ماسترویانی ، دختر یک بازیگر ایتالیایی.
 
کاترین دنوو

 

كاترین دنو با فرزندان و همچنین نوه هایش رابطه گرم و شگفت انگیزی را حفظ می كند. هر دو مسیحی و کیارا از مادر خود پیروی کردند و بازیگر شدند - با وجود اینکه خود دنوو علاقه ای به این ایده نداشت.
 
کاترین دنوو
کاترین با دخترش کیارا ماسترویانی
 
او علی رغم سن و سالش همچنان الهام بخش است. اکنون - یک نگرش آرام نسبت به زندگی دارد. او می داند چگونه از غذاهای خوشمزه ، ارتباطات دلپذیر ، باغبانی و پیاده روی های طولانی در طبیعت لذت ببرد ، او یکی از کسانی است که چیزهای زیادی در مورد معروف Dolce far niente ایتالیایی می داند - هیچ کاری نکردن شیرین است. جای تعجب نیست ، زیرا ایتالیا پس از فرانسه ، دومین کشور جذاب برای بازیگر زن است.
 
کاترین دنوو
برای چندین دهه ، کاترین دنوو با توجه به بسیاری از مشکلات حاد ، از حق زنان در سقط جنین تا لغو مجازات اعدام ، به طور فعال درگیر فعالیت های اجتماعی بوده است.

 

فیلمهای کاترین دونو

چترهای شربورگ (۱۹۶۴)
انزجار (فیلم) (۱۹۶۵)
زیبای روز (۱۹۶۷) * در ایران: "بل دوژور"
بنجامین (فیلم) (۱۹۶۸)
مانون ۷۰(۱۹۶۸) * در ایران: "مانون"
مایرلینگ (۱۹۶۸)
گول‌خوردگان(۱۹۶۹) * در ایران: "احمق‌های ماه آوریل"
پری دریایی می‌سی‌سی‌پی(۱۹۶۹) * در ایران: "زیبای می‌سی‌سی‌پی"
تریستانا (۱۹۷۰)
یک پلیس (۱۹۷۲)
بزرگترین رویداد بعد از فرود بشر بر کره ماه(۱۹۷۳)* در ایران: "مرد ابستن"
زنی با چکمه های قرمز (١٩٧۴)
به پیش یا بمیر(۱۹۷۷) * در ایران: "شیرهای صحرا"
کلبه ساحلی (۱۹۷۷)
آخرین مترو (۱۹۸۰)
شوک (فیلم ۱۹۸۲) (۱۹۸۲)
گرسنگی (فیلم ۱۹۸۳) (۱۹۸۳)
فورت ساگان (۱۹۸۴)
صحنه جرم (۱۹۸۶)
هند و چین (فیلم) (۱۹۹۲)
فصل دلخواه من (۱۹۹۳)
صد و یک شب (فیلم) (۱۹۹۵)
صومعه (۱۹۹۵)
دزدی‌ها (فیلم ۱۹۹۶) (۱۹۹۶)
پولا ایکس (۱۹۹۹)
زمان دوباره به دست آمد (۱۹۹۹)
رقصنده در تاریکی (۲۰۰۰)
تفنگدار (۲۰۰۱)
۸ زن (فیلم) (۲۰۰۲)
من دارم به خونه می‌روم (۲۰۰۲)
یک تصویر ناطق (۲۰۰۳)
جراحی پلاستیک (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۶)
پرسپولیس (فیلم) (۲۰۰۷)
محبوب (فیلم ۲۰۱۱) (۲۰۱۱)
خدا عاشق خاویار است (۲۰۱۲)
خطوط ولینگتون (۲۰۱۲)
استریکس و اوبلیکس: خدا حافظ خاک بریتانیا (۲۰۱۲)
عهد کاملاً جدید (۲۰۱۵)
سربلند (فیلم) (۲۰۱۵)
حقیقت (۲۰۱۹)
گناه و تقوی
موضوع مقاومت * در ایران: "خانه ییلاقی"
اژان * در ایران: "دایره مرگ"
وحشی * در ایران: "وحشی و زیبا"
بنجامین: خاطرات یک مرد باکره * در ایران: "بنجامین"
برای دیگران اتفاق می‌افتد * در ایران: "فقط برای دیگران اتفاق می‌افتد"
روح گمشده * در ایران: "دیوانه‌ها آزادند"
همدم مرد * در ایران: "برهنه و خوشحال"
تپش قلب
تهاجم

نظرات

در ادامه بخوانید...

بریژیت باردو یکی از زیباترین و غیرقابل پیش بینی ترین بازیگران زن

در
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم

بریژیت باردو

 

28 سپتامبر سالگرد 85 سالگی بازیگر مشهور فرانسوی بریژیت باردو است. در جوانی بریژیت باردو یک ستاره صفحه نمایش ، الگویی از زیبایی ، نمادی از سبک و باعث تحسین میلیون ها هوادار بود ، اما کمی قبل از تولد 40 سالگی برژیت باردو  پایان کار بازیگر ی خود را اعلام کرد. او نیمه دوم زندگی خود را به گونه ای گذراند که دیگر کسی ستاره قبلی فیلم را در او نشناخت. چه چیزی باعث شده تا چنین تصمیمی اتخاذ کند ، از آن زمان تاکنون چه کاری برای مردم ، بویژه بازیگران انجام داده است و آنچه اکنون به نظر می رسد بخاطر آن مورد تحقیر دیگر بازیگران واقع شده است ، چه بوده؟ در ادامه این مقاله آمده است.
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
بریژیت باردو جوانی

بیوگرافی بریژیت باردو

همه از نیمه اول زندگی بریژیت باردو اطلاع دارند. بریژیت باردو در پاریس متولد شد. آنها او را جوجه اردک زشت خواندند - در جوانی برای دندان های بلند نیش خود و عینک ته استکانی رنج می برد. کلاسهای دانشکده باله وضعیت او را اصلاح کردند ، دختر شکوفا شد و به زودی شروع به ارائه عکسبرداری از وی در مجلات مد کردند. با شروع کار خود به عنوان یک مدل ، در سن 18 سالگی بازیگری را در فیلم ها شروع کرد و در طی 4 سال آینده در 17 فیلم بازی کرد!
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
بریژیت باردو جوانی
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم "و خدا یک زن را آفرید." دست پیدا کرد و گرچه كلیسای كاتولیك این فیلم را بخاطر صراحت بیش از حد محكوم كرد ، و واتیکان، بریژیت باردو را شخصیت گناهکار نامید ، پس از آن بازیگر به شناخت جهانی رسید. کارگردانان خواستار ارائه نقش های جدید برای او شدند و زیبایی بلوند بریژیت باردو  را سمبل نماد جنسی دوران دانستند.
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
بریژیت باردو بازیگر به نام سمبل ملی فرانسه |  عکس
 
اسیر در تصویر، مجسمه ای از ماریانا - سمبل ملی فرانسه ، او خودش به همان سمبل تبدیل شد. یک بار ، ژنرال دوگل از این بازیگر تشکر کرد که او درآمد زیادی را به عنوان کل شرکت خودروسازی رنو برای کشور به ارمغان می آورد. جان وین بازیگر آمریکایی گفت: "من فقط دو کلمه به فرانسوی می دانم - بریژیت باردو ". او با بهترین کارگردانان همکاری کرد و جایزه یک ستاره بین المللی و پرافتخارترین زن جهان را بدست آورد.
 

عکسهای بریژیت باردو

در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم.  |  عکس
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم

بریجیت باردو

brigitte-bardot-znowu-obraza-muzulmanow-19705.jpg

بریژیت باردو جوانی

 

در 38 سالگی ، بریژیت باردو طرفداران بسیاری را شوکه کرد و گفت که تصمیم به ترک دائمی حرفه بازیگری گرفته است.علاوه بر این ، با گذشت سالها ، وی اعتراف کرد که هرگز عاشق این فعالیت نیست و هیچ احترامی برای افراد درگیر در سینمای جهان ندارد: " من هیچ وقت سینما را دوست نداشتم. سینما دنیای تظاهرات کامل است ، همه چیز سطحی ، بی پروا و نادرست است: از مناظر و وضعیت گرفته تا احساسات. همین مورد در مورد بیشتر افراد شاغل در این تجارت نیز صدق می کند. آنها فقط این کار را می کنند که خودشان را تحسین می کنند. "
 
بریژیت باردو
بریژیت باردو همسر
عکس بریژیت باردو با همسر اول - روژه وادیم   
 
درست است ، منتقدان فیلم دلیل دیگری برای این تصمیم خواندند - آنها می گویند بریژیت باردو در حالی که جوان و زیبا بود با استعداد درخشید و  روی پرده ها خوب بود. به نظر آنها ، او به سادگی نتوانست با نقش های جدی نمایشی ، مشخص و وابسته به سن کنار بیاید. با این حال ، این بازیگر زن خودش اعتراف کرد که او با زیباییش به گروگان گرفته شده است ، اما آماده تغییر نقش برای بانوان میانسال و حتی بیشتر پیرزن بود. او همیشه کاملاً مخالف عمل جراحی پلاستیک بود و آگاهانه تصمیم به پیری به طور طبیعی گرفت.
 
بریژیت باردو
بریژیت باردو همسر
بریژیت باردو با همسر دومش - نیکلاس ژاک شاریه
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
عکس بریژیت باردو
بازیگر معروف و چهره مشهور فرانسوی Brigitte Bardot 
 
بریژیت باردو هرگز پشیمان نشد که بازیگری را ترک کرده است. نیمه دوم زندگی وی منحصراً به فعالیتهای اجتماعی مربوط به حمایت از حقوق حیوانات گذشت. در یکی از مصاحبه ها ، بریژیت باردو گفت که در حقیقت این تصمیم به طور ناگهانی نبوده - از آنجا که بریژیت باردو اولین بار کارتونی راجع به سفید برفی دیده ، او خواب دید که تنها زندگی میکند ، در یک خانه کوچک ، احاطه شده توسط حیوانات.
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
عشق به حیوانات به بزرگترین عشق زندگی او تبدیل شده است |  عکس
 
این بازیگر زن اعتراف کرد که مراقبت از حیوانات برای او یک نجات واقعی بود - اگر نه برای آنها ، مدت ها پیش به خودش کمک کرد. " من به مردان، جوانی و زیبایی خود را دادم و حالا من خرد و تجربه خودم،  بهترین آنچه را که دارم - به حیوانات می دهم ... به عنوان مثال اکنون با حدود صد حیوان در ویلا زندگی می کنم: بره ، اسب ، سگ ، گربه ، الاغ ، بز ، خرگوش. و من به شما اطمینان می دهم که زندگی حتی در کنار همه باعث اضطراب بسیار کمتری در خانه نسبت به یک مرد مجرد می شوند ... این حیوانات بودند که به زندگی من معنا دادند و به من اجازه دادند که پیری را با عزت و احترام ببینم ، بدون اینکه تأمل کنم روی چین و چروک و تخریب جسمی. حیوانات من می بینند که من پیرزنی هستم و کاملاً مزاحم آنها نیست". او معتقد است كه تنها اين فعاليت برخلاف آنچه قبلاً انجام داده است ،  معنای واقعی دارد.
 
در 83 سالگی ، بریژیت باردو كتاب خاطرات خود را ، كه در آن اعتراف كرد به سوء استفاده هم جنسان خودش را منتشر كرد. وی مردم را " موجودات شیطانی ، متکبر و خونخوار " خواند و اظهار داشت که حیوانات سزاوار عشق بسیار بیشتر از مردم هستند. کل نژاد بشر باعث وحشت و پشیمانی در او می شود.
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم
امروز Brigitte Bardot |  عکس
 
بریژیت همیشه بدون نگرانی، هرچه را که فکر می کرد می گفت. روزنامه نگاران غالباً او را تحریم می کردند و به دلیل اظهارات تند وی درباره مهاجران ، مسلمانان و افراد غیر سنتی از ترس از دعوت وی در مصاحبه ها می ترسیدند. او مجبور شد بارها و بارها به دلیل تحریک نفرت قومی در دادگاه حاضر شود ، روند کار را از دست داد ، اما از سخنان خود چشم پوشی نکرد. به تازگی موج جدیدی از عصبانیت در بیانیه این ستاره 83 ساله ایجاد شده است مبنی بر اینکه بریژیت باردو اعلام کرد که شکایات بازیگران از مزاحمت توسط تهیه کنندگان و کارگردانان چیزی بیش از ریاکاری نیست. به همین ترتیب ، آنها به امید دریافت نقش خود با مردان تأثیرگذار معاشقه می کنند ، و سپس از آزار و اذیت شکایت می کنند.
 
در دهه 50 بریژیت باردو یک سلبریتی واقعی شد. به محبوبیت جهانی در سینمای جهان پس از بازی در فیلم

 

امروز بریجیت باردوت انکار نمی کند که دو نوع زندگی متفاوت  کرده است ، اما معتقد است که او هم در نیمه اول زندگی خود و هم در مرحله دوم موفق شده است. با این حال ، او حیوانات را فرزندان خود می نامد ، در صورتی که با فرزند خود ، رابطه اش بسیار دشوار بود.باردو در خاطرات خود نوشت که چقدر عاشق پسرش است. اما بین آنها برای همیشه دیواری که سالها پیش بنا کرده بود باقی مانده است.

فیلم‌های بریژیت باردو

بهترین فیلم های بریژیت باردو
۱۹۵۲ - سوراخ نورمن                                                     ۱۹۵۶ - هلن                                               ۱۹۶۰ - عهد اورفه                                       ۱۹۶۶ - مذکر، مؤنث                           ۱۹۵۲ - مانینا، دختری بدون بیکینی                         ۱۹۵۶ - این دختر بچه لعنتی              ۱۹۶۰ - حقیقت                                            ۱۹۶۷ - در اوج شادی                         ۱۹۵۲ - دندان‌های بلند                                                  ۱۹۵۶ - پسرم نرو                                    ۱۹۶۰ - ماجرای آن شب                            ۱۹۶۸ - ارواح مردگان                        
۱۹۵۳ - تصویر پدرش                                                      ۱۹۵۶ - پرپر کردن مارگریت                 ۱۹۶۱ - لطفاً، حالا نه                                   ۱۹۶۸ - شالاکو                                      ۱۹۵۳ - عاشقی                                                                  ۱۹۵۶ - و خداوند زن را آفرید              ۱۹۶۱ - عشق‌های مشهور                                                                                          
۱۹۵۴ - ای کاش ورسای برایمان روایت می‌کرد     ۱۹۵۶ - عروس زیادی زیباست           ۱۹۶۲ - زندگی خصوصی                           ۱۹۶۹ - زنان                       
۱۹۵۴ - خیانت                                                                    ۱۹۵۷ - زن پاریسی                                ۱۹۶۲ - راحت باش جنگجو                     ۱۹۷۰ - خرس‌ها و عروسک             ۱۹۵۵ - پسر کارولین عزیز                                            ۱۹۵۸ - گوهرفروشان مهتاب              ۱۹۶۳ - تحقیر                                             ۱۹۷۰- تازه کاران                                   ۱۹۵۵ - ستاره‌ای آینده                                                    ۱۹۵۸ - بدبیاری                                        ۱۹۶۴- زیبای احمق                                   ۱۹۷۱ - بلوار روم                                 
 ۱۹۵۵ - دکتر در دریا                                                       ۱۹۵۹ - زن و بازیچه او                            ۱۹۶۵ - بریژیت زیبا                                   ۱۹۷۱ - افسانه یک شاه فرانسوی   ۱۹۵۵- مانوور بزرگ                                                       ۱۹۵۹ - بابت به جنگ می‌رود              ۱۹۶۵ - زنده باد ماریا!                               ۱۹۷۳ - دون ژوان ۱۹۷۳
۱۹۵۵- روشنایی روبرو                                                 ۱۹۵۹ - دوست داری با من برقصی؟   ۱۹۶۶ - ماری سولی           ۱۹۷۳ - داستان بسیار خوب و شاد کلینوت
 
اگر دوست دارید راجع به  بریژیت باردو  ، یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم  ، بیشتر بدانید و عکسهای بریژیت باردو ی زیبا را ببینید مقاله  بریژیت باردو  را بخوانید. رقص بریژیت باردو در فیلم و خداوند زن را آفرید را براحتی از یوتیوب دانلود کنید و از زیبایی بریژیت در این صحنه متحیر شوید.

نظرات

حضور بریژیت باردو در فیلم های Babette Goes to War (1959) و Viva Maria! (1965) وی را به یکی از مشهورترین بازیگران زن تبدیل کرد. در سال 1961 ، بریژیت در نقش اصلی فیلم "حقیقت" ساخته A.-J. Clouzot بازی کرد. این بازیگر زن که تناقضات موجود در شخصیت قهرمان فیلم را به خوبی درک کرده بود ، به طوری در قالب نقش فرو رفت و به بیننده اثبات کرد که اصل واقعی فاجعه در شخصیت قهرمان فیلم نیست ، بلکه در آن شرایط زندگی است که جامعه او را محکوم کرده است. بر اساس وحدت نظر منتقدان فرانسوی ، بریژیت باردو در این فیلم به اوج فاجعه ای واقعی رسید. برخی از مردم فرانسه به وضوح او را دوست نداشتند. مطبوعات رسوا با استفاده از مشکلات موجود در زندگی شخصی این هنرمند سعی کرد شخصیت اصلی فیلم و بریژیت باردو را مقایسه کند. او به معنای واقعی کلمه برای خودکشی تحت فشار قرار گرفته بود. مکالمات تلفنی این بازیگر در حال شنود بود. دوربین ها با تمرکز طولانی هر قدم او را دنبال می کردند. روزنامه ها از فاش کردن جزئیات زندگی خصوصی او لذت می بردند و به وضوح سعی در ایجاد خصومت در زندگی او داشتند. بعد از اکران فیلم در کشور ، بریژیت روحیه سختی داشت ، نود و نه درصد ناشی از هیاهوی اطراف نامش در مطبوعات بود. و در یک لحظه ضعف او واقعاً اقدام به خودکشی کرد. بعد از نجات از خودکشی و کمی بهبودی ، بریجیت باردو اعلام کرد که برای همیشه از سینما خارج می شود.خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. دوستانی بودند که نه تنها می توانستند ایمان او را به زندگی ، بلکه نیاز به ادامه کار در سینما را نیز در او القا کنند.۱۴۰۰/۵/۴

بریژیت متولد 28 سپتامبر 1934 در پاریس ، فرانسه در خانواده تاجر لوئیز باردو متولد شد. از کودکی به رقص مشغول بود ، در سال 1947 در آزمون ورودی آکادمی ملی رقص قبول شد و علی رغم انتخاب دقیق و تعداد محدود مکان ، در میان هشت عضو آموزش دیده بود. وی به مدت سه سال در کلاس طراح رقص روسی بوریس کنیازف شرکت کرد.۱۴۰۰/۵/۴

بیوگرافی بریژیت باردو بریژیت باردو در سن 14 سالگی برای اولین بار به عنوان مدل ظاهر شد ، سپس عکس او بر روی جلد Elle (1950) ظاهر شد. راجر وادیم متوجه این عکس شد - در آن زمان او دستیار کارگردان مارک آلگر بود. بریژیت باردو برای آزمایش روی صفحه نمایش دعوت شد ، که خوب پیش رفت و او نقش را به دست آورد ، اما فیلم لغو شد با این حال ، آشنایی او با وادیم در زندگی بعدی و شغلی او تأثیرگذار بود: در سال 1952 بریژیت با راجر وادیم ازدواج کرد و در همان سال با بازی در فیلم لو ترو نورمند اولین فیلم خود را بازی کرد.بريژيت باردو از سال 1952 تا 1956 در هفده فیلم ، عمدتا کمدی های غنایی و ملودرام ، بازی کرد .و در تئاتر در "دعوت به قلعه" ژان آنویل بازی کرد.۱۴۰۰/۵/۴

بیوگرافی بریژیت باردو در سال 1956 بریژیت باردو همسر(روژه وادیم) در نقش اصلی در فیلم راجر وادیم " خدا زن را آفرید"، بازی کرد که باعث شد بريژيت باردو یک ستاره بین المللی شود. باردو در نقش شخصیت اصلی ، ژولیت هاردی هیجده ساله لجام گسیخته ، بین چندین مرد بازی می کرد. فیلم راجر وادیم بینندگان اروپایی را به دلیل رفتار هنجار شکن قهرمان بریژیت باردو و صحنه هایی که بازیگر زن بریژیت باردو لخت به نظر می رسد و روی میز می رقصد ، شوکه کرد. اما در آمریکا این فیلم مورد استقبال شدید قرار گرفت و از فیلم "10 فرمان" تحسین شده در گیشه پیشی گرفت. در حین فیلمبرداری ، باردو به همبازی خود در این فیلم ، بازیگر ژان لوئیس ترینتیگنت علاقه مند شد و زندگی خود را برای مدت دو سال با او پیوند داد. بریجیت باردو از راجر وادیم طلاق گرفت ، اما برای همیشه دوست بودند. محبوبیت هر فیلم به معنای واقعی کلمه به عهده بازیگر زن بود ، عناوین روزنامه در مورد هر نقش جدید این بازیگر زن ، در مورد هر مرد جدیدی که او با او در صحنه بازی ظاهر شد ، گزارش داد. در سال 1959 ، بریجت با بازیگر ژاک شریه ازدواج کرد. به زودی آنها صاحب یک پسر شدند اما خانواده دوباره از هم پاشیدند. پس از طلاق ، این کودک در خانواده ژاک شریه تربیت شد.۱۴۰۰/۵/۴

ازدواج های بریژیت باردو . بریژیت باردو چهار بار ازدواج کرده و با مردان متعددی رابطهٔ عاشقانه داشته‌است. بین سال‌های ۱۹۵۲ و ۱۹۵۷ با روژه وادیم بین سال‌های ۱۹۵۹ و ۱۹۶۲ با ژاک شریه بین سال‌های ۱۹۶۶ و ۱۹۶۹ با گونتر ساش از سال ۱۹۹۲ با برنار دورمال۱۴۰۰/۵/۴

در سال 1973 ، اندکی قبل از چهلمین سالگرد تولد ، باردو پایان کار سینمایی خود را اعلام کرد و بعداً زندگی خود را وقف مبارزه برای حقوق حیوانات کرد. وی در سال 1986 بنیاد بریژیت باردو را برای رفاه و حمایت از حیوانات افتتاح کرد. در سالهای اخیر ، بریژیت باردو در شهر استراحتگاه سنت تروپس در خلوت کامل زندگی می کند ، در املاک خود از انواع نمایندگان دنیای حیوانات جمع آوری می کند.۱۴۰۰/۵/۴

من هنوز دقیقاً در اواسط کتاب خاطرات بریژیت باردو "Initials BB" هستم ، اما بین همسر و دوست پسرهای بریژیت باردو گیج شده ام. و حالا شمارش از دستم در رفته است و این که بریجیت باردو چند بار سعی کرد خودکشی کند؟به گفته بریجیت باردو اولین بار ، وقتی والدینم اجازه ملاقات با وادیم را ندادند، سپس وقتی ژاک شریه او را در چهار دیوار خانه حبس کرد و بریژیت باردو را از بازی در فیلم ها منع کرد. وی سپس در حالی که در مرحله خوبی از بارداری بود سر خود را به دیوار کوبید و سرانجام بریژیت باردو دوز کشنده ای از داروهای خواب آور را خورد. بعد از آن ، یک قسمت وجود دارد که او نمی تواند از خانه محاصره شده توسط روزنامه نگاران برای رفتن به دکتر خارج شود (او هنوز باردار بود). بریژیت باردو با استفاده از کلاه گیس و عینک تیره سعی در ترک خانه داشت اما به هر حال روزنامه نگاران او را می بینند. در نتیجه ، با مبارزه با آنها ، بریژیت باردو روی سطل آشغال سقوط می کند ، جایی که توسط لنزها جاودانه شد. بریژیت باردو به دکتر مراجعه نکرد ، اما در خانه او دوباره حداکثر دوز قرص های خواب را مصرف کرد. به هر حال ، او پهلوی دکتر رفت ، از آنجا که او توسط شوهر دوم - ژاک شریه مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خوب ، پس ، وقتی سامی فری ( معشوق بریژیت باردو ) نیز به ارتش اعزام شد ، بریژیت باردو سعی کرد با زدن رگ ها خودکشی کند. در نتیجه ، مدتی را در یک آسایشگاه گذراند. همچنین شرح داده شده است که دو سقط جنین در هنگام زندگی با وادیم انجام شده است. در سال 1959 ، دیگر هیچ پزشکی نمی خواست سقط جنین را انجام دهد (در فرانسه آن زمان سقط جنین یک عمل ممنوع بود) به معنای واقعی کلمه بریژیت باردو را مجبور به بارداری کرد و اجازه نداد سقط جنین کند. و این فقط وسط کتاب است ... ۱۴۰۰/۵/۴

من عاشق زنان فرانسوی هستم! آنها زیبا و بی نظیر هستند. , از بین آنها بریژیت باردو را جدا می کنم. جذابیت ، به علاوه ظاهری روشن و خیره کننده. سالهاست که این زن برای چندین نسل نمادی از زیبایی و نوعی جذابیت غیر زمینی باقی مانده است. متاسفانه او خیلی زود به کار بازیگری خود پایان داد. در حقیقت با چیزهای جدی تری مشغول شد. و همچنین حیف است که اکنون تقریباً در هیچ کجا فیلم هایی با مشارکت وی به ویژه فیلم های اولیه نمایش داده نمی شود. مگر اینکه بتوانید آنها را در اینترنت پیدا کنید و حتی در این صورت کافی نیست. اما او هنوز هم کارهای زیادی برای سینمای جهان انجام داده است. ۱۴۰۰/۵/۴

این بازیگر مشهور فرانسوی اغلب می گفت که در کودکی خود را یک جوجه اردک زشت می دانست. اما این ویژگی های غیرمعمول صورت بود که می توانست توجه را به دختر جلب کند و به او کمک کرد تا مخاطب خسته از زیبایی های کلاسیک را تسخیر کند.۱۴۰۱/۱/۱۱

بریژیت در یک خانواده سخت گیر کاتولیک بزرگ شد، جایی که فشار زیادی از جانب مذهب و والدین وجود داشت. تا بزرگسالی، آنها سعی می کردند زندگی او را کنترل کنند، از جمله میزان صراحت صحنه های فیلمی که در آن بازی می کرد. بنابراین، بسیاری از همکاران گفتند که در ابتدای کار خود، این دختر بسیار خجالتی و گوشه گیر بود. او برای مدت طولانی اسیر نگرش والدین و کلیسا نبود، بنابراین در مقطعی شغل و موفقیت او، این بازیگر شروع به برهنه ظاهر شدن کرد، یک سبک زندگی تکان دهنده و غیرمعمول را هدایت کرد، شروع به هرزگی بی پایان کرد. باردو کاملاً منحرف شده بود و در مقطعی از درک خوب و بد بودن خودداری کرد. در نتیجه، ستاره چندین شوهر و شرکای زیادی را تغییر داد.۱۴۰۱/۱/۱۱

در ادامه بخوانید...

چرا چارلی چاپلین از آمریكا اخراج شد

در
چارلی چاپلین
چارلی چاپلین، چهره مشهور فیلم های صامت در سینمای جهان، بهترین فیلم هایش را در آمریکا تولید کرد. با این حال، چارلی چاپلین هرگز شهروند آمریکایی نبود و بعد از 40 سال زندگی در این کشور، از آمریکا اخراج شد. علت اخراج به اندازه کافی عجیب غریب بود! همدردی با ایده های کمونیسم و ​​طنز سیاسی در فیلم ها! چارلی چاپلین با فیلم هایش توانست هیتلر، استالین و مقامات آمریکایی را به طور مساوی نقد کند.
 
چارلی چاپلین در سن 20 سالگی به آمریکا آمد. بازیگر تازه کار آینده خود را در این کشور دید و پس از بازگشت کوتاه به لندن تصمیم گرفت که برای همیشه آنجا بماند. این در آمریکا بود که تجربه او در سینما آغاز شد. همانطور که اغلب اتفاق می افتد، ابتدا مراحل مسیر جدید برای کمدین جوان موفقیت آمیز نبود. پس از اولین فیلم، تولید کننده فیلم Mac Sennet، تصمیم گرفت تا بر روی یک چهره جدید سرمایه گذاری کند.
 
ستاره آینده تنها از طریق معجزه از استودیوی فیلم Mac Sennet خارج شد. علاوه بر این، همه چیز برای او با خروج از Mac Sennet بهتر شد. مرد جوان منتظر موفقیت های فوق العاده بود - ابتدا در فیلم های خارجی، سپس در فیلم های خودش بازی کرد. سینما از آن سال ها آزادی بیشتری را برای بازیگر به وجود آورد و چارلی چاپلین به تدریج مخاطبی را که می خواست، به دست آورد.
 
چارلی چاپلین در سال 1910 - به امریکا آمد
چارلی چاپلین در سال 1910 - به امریکا آمد
 
چارلی چاپلین خانه ای در آمریکا نداشت. او در خانه های اجاره ای، هتل ها و باشگاه زندگی می کرد. تنها در سال 1922، بازیگر مشهور خانه خود را در بورلی هیلز ساخت. خانه ای با چهل اتاق و یک سالن سینما. چارلی چاپلین می توانست هزینه آن را بپردازد، زیرا او در سال 1917 به یکی از گران ترین بازیگران تاریخ تبدیل شد.
خانه چارلی چاپلین، هالیوود، لس آنجلس
کارت پستال "خانه چارلی چاپلین، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا"
 
با این حال، زمان تغییر کرد. فاجعه جنگ جهانی دوم در جهان به آمریکا ضربه زد. در سال 1938، چارلی چاپلین شروع به نوشتن اسکریپت "دیکتاتور بزرگ" می کند. ایده برای این فیلم، شباهت بین تصویر صحنه ی Rolling Stone بود که در آن ما چارلی و هیتلر معروف را دوست داشتیم. جالب اینجاست که سرنوشت کمدین عالی و دیکتاتور بزرگ نیز تعدادی از همپوشانی ها را نشان می دهد: هر دو در آوریل 1889 متولد شدند (چاپلین چهار روز بزرگتر از هیتلر بود) و در فقر رشد کردند، هر دو "امپراتوری" خود را ساختند.
چارلی چاپلین در جوانی
چارلی چاپلین در جوانی
 
فیلم "دیکتاتور بزرگ" در سپتامبر 1939، یک هفته پس از شروع جنگ جهانی دوم، آغاز شد . این فیلم عمدتا چارلی چاپلین را تبدیل به اولین صدایی (هر چند که دوران فیلم های صامت چند دهه قبل به پایان رسیده بود) و آخرین نواری که از تصویری از Vagabond(خانه به دوش) استفاده کرد و اولین فیلم کمدی که باعث موجی باورنکردنی و انتقاد و اعتراض شد، نه تنها از سمت سانسور چی ها، بلکه از بخش تهاجمی مخاطبان.
بسیاری معتقد بودند که این تصویر در همه جا منتشر نخواهد شد، زیرا این امر روابط بی طرفانه بین ایالات متحده و آلمان را تضعیف خواهد کرد. درست است که وضعیت به سرعت در حال تغییر بود، و با گذشت زمان، فشار "از بالا" متوقف شد، اما نامه هایی با تهدید از بینندگان شروع شد. جامعه تقسیم شد و فیلم در مرکز بحث های گرم قرار گرفته بود. بخشی از طرفداران سابق فاشیسم قول داده بودند که سالن های سینما را در پیش نمایش با بمب های بنزینی بمباران کرده و به روی صفحه نمایش شلیک کنند. چاپلین حتی با رهبر اتحادیه های کارگران بندر موافقت کرد تا از تئاتر محافظت کنند.
خوشبختانه از اختلالات پیش پرده جلوگیری شد. دیکتاتور بزرگ در پاییز 1940 منتشر شد و مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت. طنز  هیتلر حس شد. جالب اینجاست که طبق خاطرات مارشال K. A. Meretskov ، در طول جنگ بزرگ میهنی این فیلم برای توزیع در اتحاد جماهیر شوروی ارائه می شد ، اما استالین اصلاً آن را دوست نداشت. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد هیتلر نیز فیلم را نگاه کرده است. چاپلین با شنیدن این موضوع گفت: "من همه چیزم را می دهم تا دریابم که او درباره فیلم دیکتاتور بزرگ چه فکری می کند."
چارلی چاپلین در فیلم
چارلی چاپلین در فیلم "دیکتاتور بزرگ"
با این حال ، این فیلم دستگاه امنیتی داخلی آمریکایی را در رابطه با کمدین بزرگ راه اندازی کرد.  اف بی آی علاقه مند به فعالیت های چارلی در دهه 30 بود ، هنگامی که او با فیلم "عصر جدید" قدم بر همه گوشه های جامعه سرمایه داری گذاشت و اکنون کمیسیون بررسی فعالیت های ضدآمریکایی این موضوع را برعهده گرفته است. با این حال ، به نظر می رسید که چاپلین ، به عنوان یک نابغه ، به هیچ چیزی توجه نمیکرد و به دفاع از نظرات خود ادامه میداد - در سال 1942 ، او به حمایت از گشایش جبهه دوم ، سخن گفت و گفت و گو کرد ، و این باعث موج دیگری از انتقاد ها شد.
 
چارلی چاپلین در فیلم روشنایی های شهر
چارلی چاپلین در فیلم "Monsieur Verdoux"
اولین فیلم او که مورد قبول جامعه آمریکایی قرار نگرفت و درک نشده بود ، فیلم روشنایی های شهر "Monsieur Verdoux" بود. روزنامه ها درمورد امور برون مرزی چاپلین با قدرت  بحث می کردند و این فیلم ، برخلاف موارد قبلی، در مورد یک آدم آرام که ناگهان معلوم شد یک قاتل است ، باعث سرخوردگی و عصبانیت شد.فیلم توسط سانسور از دست می رفت ، اما خود سینماها  هم از استخدام چاپلین خودداری کردند. روزنامه ها عکس هایی از مجموعه های "لژیون کاتولیک" را منتشر کردند با پوستر "چاپلین یک همراه مسافر قرمزها است!" ، "از کشور ما خارج شوید!" ، "چاپلین خیلی طولانی با ما ماند!" ، "چاپلین ناسپاس است! ،" چاپلین را به روسیه بفرست! "
 
در سال 1952 ، این بازیگر آمریکا را ترک کرد تا در نمایش فیلم روشنایی های شهر در لندن شرکت کند. او در لندن مطلع شد که مجاز به بازگشت نیست. چاپلین مطلع شده بود که برای اخذ ویزا ، وی باید به کمیسیون اداره مهاجرت برود و به تعدادی از اتهامات سیاسی پاسخ دهد. پس از آن بازیگر در سویس ، در شهر ووی مستقر شد. او برای فیلم های خود خاطرات می نوشت ، موسیقی می نوشت ، چندین فیلم دیگر نیز تولید کرد ، اما عموم مردم از آنها استقبال نکردند. زمان خوب او قبلاً گذشته بود ، اگرچه تا زمان مرگش جوایزی دریافت کرد: جایزه بین المللی صلح در سال 1954 ، جایزه اراسموس ، افتخاری. اسکار در سال 1972 (برای به دست آوردن آن ، به چاپلین حتی ویزای امریکا داده شد ، با این وجود از نظر زمانی محدود بود) و سرانجام ، در سال 1975 ، این بازیگر توسط ملکه الیزابت دوم مفتخر به نام شوالیه شد.
 
چاپلین و گاندی ، لندن ، 1931
چاپلین و گاندی ، لندن ، 1931
می خواهم بگویم که کمدین بزرگ تنها قربانی مبارزه برای هویت آمریکایی نبود. جنبش مک کارتیسم ، بسیاری از شهروندان "کشور آزاد" را در دهه 1950 سرکوب کرد. به عنوان مثال ، چارلی چاپلین یکی از 19 بازیگر و کارگردان هالیوودی بود که در جلسه کمیسیون بررسی فعالیت های ضد آمریکایی در آن سال ها به واشنگتن فراخوانده شد.
 
چارلی چاپلین مصاحبه ای با بی بی سی ، دهه 1970 انجام می دهد
چارلی چاپلین مصاحبه ای با بی بی سی ، دهه 1970 انجام می دهد
زندگی می تواند آزاد و زیبا باشد ، اما گمراه شده ایم. حرص و آز روح مردم را مسموم و جهان را با نفرت تقسیم كرده و ما را به رنج و خونریزی فرو برده است. همه ما سرعت را افزایش داده ایم ، اما خود را در یک سیاه چال زندانی کردیم. دانش ما باعث بدبینی ما شده است ، عدالتخواهی ما را سرد و بی رحم کرده است. ما خیلی فکر می کنیم و خیلی کم احساس می کنیم. ما به فن آوری به اندازه مهربانی و لطافت احتیاج نداریم. بدون این خصوصیات ، زندگی بی رحمانه می شود و معنای خود را از دست می دهد. " (سخنرانی پایانی چارلی چاپلین در فیلم "دیکتاتور بزرگ") 

نظرات

در ادامه بخوانید...

جشن تولد 103 سالگی آخرین بازیگر باقیمانده فیلم به یاد ماندنی بر باد رفته

در
اولیویا د هویلند - یکی از بازیگران محبوب هالیوود در "دوران طلایی" سینما در اوایل ماه جاری، 103 سالگی خود را جشن گرفت. او آخرین بازیگر باقیمانده از فیلم به یاد ماندنی "بر باد رفته باد"  و مشهور در سینمای جهان است.
اولیویا د هویلند و ویوین لی.
 
اولیویا ماری د هویلند در توکیو متولد شد، اما پس از جدایی پدر و مادرش، اولیویا با مادر و خواهرش به کالیفرنیا رفت. در اینجا هر دو خواهر تصمیم گرفتند تا تبدیل به بازیگر شوند. بعدا رقابت آنها چنان قوی شد که هر دو دختر ارتباط با یکدیگر را قطع کردند.
اولیویا د هویلند.
 
فیلم بر باد رفته
 
اولیویا کار خود را با مرحله تئاتر آغاز کرد، اما در سال 1935 به سینما تغییر یافت. در سال 1939، او نقش Melanie Wilks را در فیلم افسانه ای بر باد رفته، با ویوین لی و کلارک گیبل، بازی کرد. برای این نقش، اولیویا برای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن معرفی شد. در آن زمان، جایزه ای دریافت نکرد، اما بعدا او دو جایزه اسکار برای بهترین نقش زن در سال های 1947 و 1950 دریافت کرد.
 
اولیویا، سن 81 سالگی، در پاریس.
 
آخرین ستاره فیلم زندگی 1930s.
 
 
اولیویا در آغاز کار بازیگری.
در سن 72 سالگی، اولیویا تصمیم گرفت کار بازیگری خود را به پایان برساند. با این حال، به تازگی، نام اولیویا دوباره در مطبوعات ظاهر شد - دو سال پیش یک سری مینی سریال "Feud: Bett and Joan" روی صفحه نمایش هایی درباره رقابت پشت صحنه یوآن کرافورد و بت دیویس ظاهر شد. در این سری، نقش اولیویا د هویلند توسط کاترین زنا جونز انجام شد. اولیویا خشمگین بود که هیچکس از اجازه او برای نشان دادن او در این سری خبر نداده و تصویری که کاترین داشت، بسیار دور از آنچه اولیویا در آن سالها بود، می باشد. اولیویا شکایت کرد اما بعد از یک سال او به بهانه اصلاحیه فیلم اول و آزادی بیان سینما رد شد.
اولیویا در سن 101 سالگی.
اولیویا کار خود را به عنوان یک بازیگر تئاتر آغاز کرد.
 
او در طول دوران حرفه ای او 2 جایزه اسکار را به دست آورد.
 
اولیویا دو بار ازدواج کرد. ازدواج با رمان نویس مارکوس گودریچ 8 ساله ادامه یافت، پسر او ریاضیدان شد، اما در اثر بیماری جدی در 42 سالگی فوت شد. در سال 1955 اولیویا دومین بار ازدواج کرد - همسر دوم  فرانسوی و Pierre Galante بود. او در پاریس به مدت طولانی زندگی می کرد و حتی پس از طلاقش از پیر، همچنان به او کمک می کرد مخصوصا زمانی که او بخاطر سرطان بیمار بود. از این ازدواج، اولیویا صاحب یک دختر Giselle شد.
دوران طلایی سینما ی هالیوود.
اولیویا د هویلند به عنوان ملانی ویلکس.
 
اولیویا در 60 فیلم بازی کرد که به طور منظم از 1935 تا 1988 به نمایش در می آمد. تا به امروز، اولیویا آخرین ستاره های فیلم هالیوودی در دهه 1930 است که زنده مانده است.
اولیویا د هویلند در 103 سالگی.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 فیلم علمی تخیلی که سازندگان آن قادر به پیش بینی آینده بودند

در
چه کسی فکر می کرد، فیلمی که روزگاری روی تلویزیون دیده، بزودی بخشی از زندگی ما خواهد شد. مهم نیست که چقدر خنده دار و غیر واقعی به نظر می آمده ، اما کسی که داستان های علمی را اختراع کرده است، نبوغ واقعی دارد که تعداد بی شماری مورد از اختراعات جالب و مهمتر از همه بسیار مفید را به جهانیان اعطا کرده است.
 
 

1.  (Videodrome (1983

آنچه این فیلم پیش بینی کرد:بارگذاری فیلم
 
هر روز تعداد دفعات بی شماری از فیلم ها در یوتیوب بارگذاری می شود: از ضرب و شتم ، شکنجه ، قتل ، فیلم های احمقانه ، کلیپ های نه چندان هوشمندانه و چیزهای دیگر که در فیلم افسانه ای کروننبرگ به چشم می خورد. و آنچه که روزگاری بخشی از داستان بود ، متأسفانه ، امروز به یک واقعیت کمی دلپذیر بدل شده است.
 

2. سیاره ممنوعه (1956)

Forbidden Planet - سیاره ممنوعه  \ عکس
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: تلفن همراه. 
فیلم عالی علمی تخیلی دهه پنجاه دنیایی را پیش بینی کرد که در آن مردم از ارتباطات دستی کوچک استفاده می کنند که به طور مشکوک مانند تلفن های همراه مدرن به نظر می رسند. بنابراین معلوم می شود که پیام آوران قرن ها وجود داشته اند و آینده نزدیک را در فیلم های عجیب و غریب خود پیش بینی می کنند.
 

3. فیلم استار ترک: تصویر متحرک  (1979)

The Motion Picture Star Trek  \ عکس
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرده است: هدست بلوتوث ، نمایش پرده های کریستال ، مترجم جهانی. 
همانطور که معلوم شد ، این فیلم ایده های درخشان بسیاری را به نمایش گذاشت که با اعتماد به نفس راه خود را به سمت واقعیت پیمودند. فقط تصور کنید که حتی از چند دهه قبل، حتی یک مترجم جهانی پیش پا افتاده مانند یک اختراع فوق العاده به نظر می رسید.
 

4.فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (2004)

The Eternal Sunshine of the Spotless Mind
 
آنچه این فیلم مشهور در سینمای جهان پیش بینی کرد: پاک کردن حافظه. 
نیازی به گفتن نیست ، دنیای مدرن هم غافلگیرکننده و هم ترسناک است. و در حالی که دانشمندان هلندی در مورد این واقعیت صحبت می کنند که داروهای قلبی تأثیر مشابهی دارند ، وقتی صحبت از پاک کردن خاطرات آسیب زا می شود، اشخاصی که از کنار یکدیگر ماندن خسته می شوند ، به راحتی در حال آزمایش با دستگاهی هستند که می تواند حافظه را پاک کند. با بازی بازیگر مشهور جیم کری
 

5. زنی در ماه (1928)

A Woman on the Moon 
 
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: سفر فضایی. 
 
دهه های قبل، ناسا فقط رویای فرود آمدن مردی روی ماه را داشت ، این فیلم آلمانی پیش بینی های دقیقی را در مورد آینده اکتشافات فضایی انجام داد. این موشک نه تنها دارای موشک چند مرحله ای است که برای فرار از جو از سوخت مایع استفاده می کند ، بلکه شمارش معکوس پرتابی را نیز دارد که از ده به صفر می رسد - دقیقاً همان چیزی است که به زودی در دنیای مدرن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 

6. جتسونز: سینما (1990)

Jetsons: Cinema
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: جاروبرقی رباتیک. 
جتسونها یک چیز واقعاً ابتکاری ، یعنی جاروبرقی رباتیک را ایجاد کرده اند.
 

7. پسر کابلی 1996

The Cable Guy \ عکس
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: خرید از خانه ، بازی های آنلاین. 
 
به یاد داشته باشید که چگونه در فیلم "پسر کابلی" جمله بسیار امیدوار کننده ای وجود داشت که می گفت: "به زودی در هر خانه آمریکایی یک تلویزیون ، تلفن و رایانه نصب می شود. شما می توانید بدون ترک خانه خود اقدام به خرید کنید و مورتال کامبت را با یکی از دوستان در ویتنام بازی کنید. بدون پایان دادن به احتمالات! " . و می دانید چه شد؟ همه موارد فوق به یک حقیقت واقعی تبدیل شده است که در واقعیت تجسم یافته است.
 

8. مکس دیوانه 2

Mad Max 2: Road Warrior
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: جنگ منابع. 
 
و همه چیز خوب خواهد بود ، اما بدتر و بدتر ، برای فیلم "Mad Max 2: Road Warrior" شروع به نگاه بیشتر و پیش بینی درباره جنگهای قریب الوقوع برای منابع می کند. در حقیقت ، دولتها قبلاً دریافته اند كه جنگ كامل برای منابع طبیعی امكان پذیر است و سازمان ملل متحد كمبود مواد طبیعی را به عنوان سوخت برای درگیری ها در مناطقی مانند دارفور و اوکراین اعلام كرده است.
 

9. دشمن ملت (1998)

Enemy of the State
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: جاسوسی از شهروندان
 
پس از افشاگری هایی که دولت های غربی در حال جاسوسی از شهروندان خود هستند ، این توطئه در اواخر دهه نود شروع می شود به نظر می رسد بسیار کمتر شبیه به مزخرفات پارانوئید نیست و یادآور آنچه اکنون اتفاق می افتد است. از این گذشته ، همه جا در کنترل کامل است ، که هر روز سخت تر و سخت تر می شود.
 

10. برادران فوق العاده ماریو

Super Brothers Mario
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: سقوط مرکز تجارت جهانی. 
این باید به ستون نظریه توطئه برود ، برای این که چگونه بخشی را بخوانیم که یک قطعه واحد به طرز عجیبی از 11 سپتامبر را نشان می دهد. این عمل تقریباً در اواخر فیلم اتفاق می افتد ، هنگامی که برج های دوقلوی ، به سادگی با تکیه به یکدیگر ، مانند یک توهم لرزان در هوا فرو می روند.
 

11. شبکه (1976)

The Network
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: شبکه تلویزیونی. 
 
علیرغم این واقعیت که این فیلم تقریباً چهار دهه قبل تولید شده است ، شبکه برنده اسکار در امروز به همان اندازه مرتبط است که در زمان انتشار، اولین بار در سال 1976 بود. این امر تا حد زیادی به دلیل دقیق بودن ایده و طرح صورت می گیرد. مخصوصاً لحظه ای که درباره تلویزیون و شبکه های خبری پر شور که هر وسیله ای را رتبه بندی می کنند، صحبت می کند.
 

12. Americaphone 1979

آنچه این فیلم پیش بینی کرد: مشکلات اقتصادی آمریکا ، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و ظهور چین. 
 
متأسفانه به نظر نمی رسد ، اما این طنز طولانی فراموش شده ، دولت ورشکسته ایالات متحده را نشان می دهد ، که برای جمع آوری پول برای اقتصاد بیمار خود باید یک تله تون راه اندازی کند. این فیلم همچنین از وسایل نقلیه هیبریدی ، پایان اتحاد جماهیر شوروی و چین ، گذار به سرمایه داری و تبدیل شدن به یک ابرقدرت ، ویتنام ، تبدیل به یک قطب جاذبه مهم گردشگری ، ممنوعیت های سیگار کشیدن و آینده ای که هنوز پسران ساحل در آن محبوب هستند ، می شود. روی هم رفته ، این یک دیدگاه کاملاً دقیق از دنیایی است که امروز ما آن را خانه می نامیم.
 

13. شبکه (1995)

The Network
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: سرقت هویت ، سفارش پیتزا آنلاین. 
 
سرقت داده های شخصی نشان داده شده در این تریلر عجیب و غریب ممکن است در اواسط دهه نود بسیار دور از ذهن به نظر برسد - بیاد بیاوریم رایانه هایی که در فیلم با ساندرا بولاک می بینیم هنوز مجهز به دیسک های فلاپی هستند. اما اگر این جزئیات را نادیده بگیرید و با نگاهی هوشیار به واقعیت نگاه کنید ، می فهمید که سرقت داده های شخصی از طریق اینترنت در قرن بیست و یکم شروع شده است.
 

14. نامه ای به شما (1998)

A letter to you
 
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: اینترنت. 
 
شاید این همان فیلمی باشد که ایده او نبوغ شیطانی را به سمت ایجاد آشنایان مجازی سوق داد ، که در اوج محبوبیت دنیای مدرن قرار گرفت. اما برگردیم به دهه نود ، وقتی این همه چیز جدید بود و مردم توافق کردند که از طریق نامه ها ، یادداشت ها و تماس ها به روش قدیمی ملاقات کنند.
 

15. مرد (1972)

The Man
آنچه این فیلم پیش بینی کرد: پرزیدنت اوباما. 
چه کسی تصور می کرد که این فیلم در سال 1972 سی و شش سال پیش از آنکه آمریکا اولین رئیس جمهور سیاه پوست  را داشته باشد ، می تواند یک رویداد مهم سیاسی را پیش بینی کند.
کدام مورد به نظر شما عجیب تر بود؟ در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مهمترین فیلم های مستقل 2019 که باید آن را تماشا کنیم

در
15 جشنواره فیلم کلاس A در جهان وجود دارد که اصلی ترین آنها در کن ، برلین ، ونیز ، مسکو و لوکارنو برگزار می شود. اینجاست که مهمترین فیلم های مستقل سینمای جهان هر سال به نمایش در می آیند. بر خلاف نوارهای هالیوود باکس آفیس ، در میان آنها می توانید داستان های واقعاً اصلی پیدا کنید.
 
ما در  sayarak.com با دقت به منتخب های جشنواره نگاه کردیم و آن فیلم هایی را انتخاب کردیم که می خواهیم ابتدا از آنها قدردانی کنم.
 

Dylda/ دیلدا

مهمترین فیلم های مستقل 2019 که باید آن را تماشا کنیم
IMDb: 7.5
کشور: روسیه
فیلم جدید کارگردان جوان روسیه - کانتمیر بالاگوف.
این فیلم مخاطب را به سمت لنینگراد پس از جنگ می برد. در مرکز تاریخ دو سرباز خط مقدم قرار دارند و همچنین دیلدا (ویکتوریا میرووشنیچنکو) و ماشا (واسیلیسا پرلیژینا) هستند. دختران سعی می کنند با خاطرات آسیب زا کنار بیایند و در دنیای جدید برای خود زنده بمانند. ماشا ، که نمی تواند فرزندانی داشته باشد ، در آرزوی کودکی است. برای تحقق این رویا ، او تصمیم می گیرد که نقشه ای بکشد.
 

Parasites / انگل ها

11 فیلم غیر متعارف سال 2019 که هرکسی که از سینما آگاهی داشته باشد باید آن را تماشا کند
IMDb: 8.6

کشور: کره جنوبی
فیلمی که در جشنواره فیلم  2019 جایزه نخل طلایی را دریافت کرد.
 
"انگل" تا آخرین قاب بیننده را در تنش نگه می دارد. بینندگان با خانواده ای فقیر روبرو می شوند که راهی آسان برای ثروتمند شدن پیدا کرده است. با روشی فریبنده ، آنها با یک تاجر ، همسر ساده لوح وی و دو فرزندشان شغلی می گیرند. به زودی شخصیت های اصلی، می خواهند هر آنچه را که صاحبان دارند در اختیار بگیرند.
 
 

Pain and glory / درد و افتخار

مهمترین فیلم های مستقل 2019 که باید آن را تماشا کنیم
IMDb: 7.8
کشور: اسپانیا
تاریخ شخصی کلاسیک مدرن پدرو آلمودوار با آنتونیو باندراس و پنه لوپه کروز در نقش های اصلی.
 
"درد و افتخار" داستانی است درباره کارگردان سالوادور مایو ( با نقش آفرینی آنتونیو باندراس) ، که دچار یک بحران خلاقیت می شود ، دوران کودکی و عشق اول خود را به یاد می آورد. مخاطب فرصتی بی نظیر دارد تا دنیای درونی سالوادور مایو را ببیند.
 

Sorry, we didn’t find you / با عرض پوزش ، ما شما را پیدا نکردیم

فیلم 2019

IMDb: 7.6
کشور: انگلستان ، فرانسه ، بلژیک
فیلمی در مورد مشکلات مردم عادی.
 
فیلم بر روی یک خانواده انگلیسی متمرکز است که در تلاش برای زنده ماندن از بحران مالی است. پدر خانواده شغلی پیدا می کند که وقت او را بیش از حد می گیرد. مادر به مریض رسیدگی می کند. بچه ها از اینکه والدینشان وقت برایشان پیدا نمی کنند ناراحت هستند. در فیلم "متأسفیم ، شما را پیدا نکردیم" هیچ رمز و راز و جلوه های ویژه غیرمنتظره ای وجود ندارد ، فقط زندگی واقعی وجود دارد. اما این جزئیات است که بیشتر مرا خوشحال می کند.
 

Synonyms/ مترادف

فیلم 2019
 
IMDb: 7.1
کشور: فرانسه
برنده خرس طلایی جشنواره فیلم برلین 2019.
 
یاو (تام مرسی) - مهاجر در پاریس. این فرد آرزو می کند مانند یک فرانسوی واقعی شود ، از صحبت کردن به زبان عبری بومی خودداری می کند و با وارث میلیون ها امیل (کانتین دالمر) و نوازنده کارولین (لوئیز چویلوت) دوست است.
 
 

Portrait of a girl on fire / پرتره یک دختر در آتش

فیلم 2019
IMDb: 8.4
کشور: فرانسه
نمایشی تاریخی که مورد توجه مخاطبان مدرن قرار خواهد گرفت.
 
خانواده ای اشرافی، هنرمند جوان ماریانا (نومی مرلان) را به خانه خود دعوت می کنند. او باید معلم Eloise جوان (آدل آنل) شود. الیوسا ، زندگی اش مدت هاست که برنامه ریزی شده است ، به لطف ماریانا می فهمد که آینده ای کاملاً متفاوت را می خواهد.
 

Matthias and Maxim / ماتیاس و ماکسیم

فیلم 2019

IMDb: 6.5
کشور: کانادا
هشتمین فیلم مورد علاقه جشنواره فیلم کن - کارگردان 30 ساله خاویر دلار.
 
ماتیاس و ماکسیم از کودکی با هم دوست هستند. هر دو پسر بازیگر می شوند و از آنها دعوت میشود تا در فیلمبرداری یک فیلم شرکت کنند.......
 

The dead don't die / مرده ها نمی میرند

فیلم 2019
IMDb: 6
کشور: ایالات متحده
وحشت زامبی کمدی که منتقدان دوست داشتند.
زامبی ها به خیابان های شهرها می روند و شکار را شروع می کنند. مردم شانسی ندارند. چنین فیلم به ظاهر تکراری به لطف بازیگران عالی، بسیار جدید به نظر می رسد. در این فیلم بیل موری ، آدام درایور ، تیلدا سوینتون ، استیو Buscemi ، ایگی پاپ ، سلنا گومز و دیگران بازی می کنند.
 

And then we danced / و بعد رقصیدیم

فیلم 2019

IMDb: 9.1
کشور: جورجیا ، سوئد
داستانی احساسی درباره رقص و عشق از کارگردان گرجی لوان آکین.
 
مراب رقصنده جوانی است که آرزوی پیوستن به گروه باله ملی گرجستان را دارد. او از کودکی به رقصیدن پرداخته و وقتی Irakli تازه وارد از او بهتر است بسیار تعجب می کند.مراب از Irakli دعوت به همکاری می کند..........
 

Little joe / جو کوچولو

فیلم 2019

IMDb: 5.6
کشور: اتریش ، آلمان ، انگلستان
فیلمی علمی تخیلی در مقایسه با سریال Black Mirror.
 
آلیس یک پرورش دهنده ژنتیک است که گلی را پرورش می دهد. این گیاه دارای خواص غیرمعمول است: اگر به دقت از آن مراقبت کنید ، صاحب آن را راضی خواهد کرد. آلیس قاعده شرکت خود را می شکند و یک گل جادویی به پسرش جو می دهد. اما معلوم است که گیاهان ......
 

Eternal light / نور ابدی

فیلم 2019
IMDb: 7.1
کشور: فرانسه
فیلمی آزمایشی از یکی از کارگردان های زمان ما گاسپار نوئه .
 
"نور ابدی" به سختی یک فیلم معمولی است. در آن ، به مدت 50 دقیقه ، بینندگان این فرصت را دارند تا مکالمه بین بازیگران زن بیتریس دال و شارلوت گینزبورگ را تماشا کنند. گاسپار نوئه می خواهد در مورد چقدر دشوار بودن زن بودن در هنر صحبت کند.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه پاریس، کریستین اسکات توماس، پرستار بچه انگلیسی را به یک بازیگر درخشان تبدیل کرد

در
کریستین اسکات توماس
ویژگی های یک زن انگلیسی و یک زن فرانسوی همزمان در چهره کریستین اسکات توماس همزیستی دارد - نگاهی محکم و استوار در چشمان و جذابیتی سرزنده در لبخند او. کریستین اسکات توماس در تلاش به سمت رویای خود - برای بازیگر شدن - در وطن خود با موانع جدی روبرو شد ، اما پاریس یک پرستار بچه انگلیسی را با آغوش باز پذیرفت - و اکنون پس از گذشت چند دهه ، کریستین اسکات توماس در سینمای جهان و به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن اروپایی شناخته می شود.
 
کریستین اسکات توماس در 24 ماه مه 1960 در ردروث، کورن‌وال، انگلستان به دنیا آمد ، دوران کودکی وی در ردروث گذشت. خانواده با آیین کاتولیک فرزندان  را بزرگ کردند. مادر ، دبورا ، در مستعمرات انگلیس پرورش یافت - در هنگ کنگ و آفریقا ، پدر ، ستوان سیمون اسکات توماس ، خلبان نیروهای دریایی انگلیس بود. وقتی کریستین پنج ساله بود ، پدر کریستین در تصادف هواپیما درگذشت. 
کریستین اسکات توماس

کریستین اسکات توماس در فیلم Under the Cherry Moon

پس از مدتی ، مادر بار دوم ازدواج کرد - دوباره با یک خلبان نظامی. با کمال تعجب ، این داستان تکرار شد - شوهر دوم دبورا نیز هنگام پرواز سقوط کرد.
در زمان کودکی ، کریستین ارتباط زیادی با همسالان خود نداشت ، کاملاً تنها بود. به گفته وی ، وی فقط یك دوست خیالی به نام وندی داشت كه بر خلاف كریستین ، "ثروتمند بود" ، رولز رویس سوار میشد. کریستین اسکات توماس باهمه غیرممکن بودن رویایش، از همان سنین پایین ، بازیگر شدن و آمدن روی صحنه را در سر می پروراند.
 
کریستین اسکات توماس پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، سعی کرد وارد مدرسه نمایشنامه های صحنه ای لندن شود ، اما موفق نشد و به تئاتر ملی جوانان انگلیس منتقل نشد. "بیش از حد سرد" ، "بدون استعداد" تشخیص داده شد و به او گفته شد: اگر می خواهید روی صحنه بروید - به گروه درام محلی بپیوندید.اما کریستین مانند هزاران دختر دیگر که رویای صحنه را در سر می پرورانند و در یک سوپرمارکت به کار خود ادامه می دهند، تسلیم نشد.
کریستین اسکات توماس
از فیلم "به کسی نگو"
کریستین تصمیم گرفت به پاریس برود و در آنجا در یک خانواده فرانسوی با استفاده از سیستم au-pair یک شغل پیدا کرد ، به عنوان یک پرستار بچه کار کرد. دانشکده دانش خوبی از زبان فرانسه به او داده بود ، بنابراین هیچ مشکلی در مورد کار یا آموزش برای او به علت تسلط به زبان فرانسه وجود نداشت - کریستین اسکات توماس وارد دانشکده عالی هنر ملی و درام شد. در پایتخت فرانسه ، کریستین دانش آموز بسیار موفقی بود و در امتحان نهایی توسط Prince  مورد توجه قرار گرفت. به پیشنهاد وی ، بازیگر جوان در فیلم سال 1986 در فیلم Under the Cherry Moon بازی کرد.
کریستین اسکات توماس
از فیلم ماه تلخ
 
علیرغم اینکه منتقدین این فیلم را خیلی زیاد ارزیابی نکردند ، اما اولین اثر کریستین اسکات توماس موفقیت آمیز بود ،و باعث شروع به دعوت به سایر پروژه های فیلم شد. به موازات فیلمبرداری ، او روی صحنه بازی کرد. محبوبیت کریستین پس از فیلم "یک مشت گرد و غبار" به طرز چشمگیری افزایش یافته است. 
به رسمیت شناختن استعداد واقعی کریستین اسکات توماس ، دعوت او به پروژه هایی با حضور هیو گرانت ، ستاره فیلم بریتانیا - "ماه تلخ" و "چهار عروسی و یک مراسم تشییع جنازه" بود. برای بازی در فیلم چهار عروسی و یک مراسم تشییع جنازه ، او جایزه BAFTA را برای نقش مکمل زن بدست آورد.
کریستین اسکات توماس
از فیلم "چهار عروسی و یک مراسم تشییع جنازه"
 
در فیلم "تابستان فراموش نشدنی" در سال 1994 ، کریستین به زبان رومانیایی بازی کرد ، که او نمی داند ، مجبور بود کلمات این نقش را به خاطر بیاورد. مدتهاست که این بازیگر زن این فیلم بهترین را در حرفه خود می دانست.
کریستین اسکات توماس
از فیلم "تابستان فراموش نشدنی"
 
در سال 1996 ، کریستین در فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن، Mission Impossible بازی کرد و در همان سال فیلم برنده اسکار The English Patient بیمار انگلیسی به بازار آمد. کریستین در این فیلم نقش کاترین کلیفتون را بازی کرد و از توانایی وی در کنار آمدن با این نقش بسیار نگران بود. با قضاوت در مورد مصاحبه با بازیگر زن ، او عموماً نسبت به بازی خود بسیار برخورد جدی دارد ، با نظم و انضباط عالی خود متمایز می شود و هر نقش برای او مانند دنیای جداگانه ای است که باید خود را در آن غوطه ور کند.
از فیلم "بیمار انگلیسی"
 
کریستین اسکات توماس ، به عنوان یک زن انگلیسی واقعی ، همیشه و همه جا به موقع می رسد و به عنوان یک پاریسی، دوست دارد با فیلمسازان فرانسوی بازی کند.
 
در سال 1987 ،کریستین اسکات توماس با فرانسوا الیوین - متخصص زنان و زایمان ، ازدواج کرد و هجده سال با او زندگی کرد. این زوج سه فرزند داشتند. با وجود مادر بودن و زندگی خانوادگی ، زندگی بازیگری كریستین تقریباً متوقف نشده بود ، اما او همچنین در صحنه تئاتر لندن - از جمله در نمایش های چخوف - بازی میكرد.
 
کریستین اسکات توماس
در سال 2015 ، کریستین اسکات توماس عنوان لیدی را از ملکه انگلیس دریافت کرد
سرنا اسکات توماس
خواهر کوچکتر بازیگر زن ، سرنا اسکات توماس که این حرفه را نیز برای خودش انتخاب کرد
 
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که کریستین اسکات توماس در آن نقش داشته‌ است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.
ماه تلخ (۱۹۹۲)
چهار عروسی و یک تشییع جنازه (۱۹۹۴)
ریچارد سوم (۱۹۹۵)
بیمار انگلیسی (۱۹۹۶)
مأموریت غیرممکن (۱۹۹۶)
نجواگر اسب (۱۹۹۸)
قلب تصادفی (۱۹۹۹)
زندگی به عنوان یک خانه (۲۰۰۱)
گاسفورد پارک (۲۰۰۱)
آرسن لوپن (فیلم ۲۰۰۴) (۲۰۰۴)
مراقبت از مامان (۲۰۰۵)
بدل (۲۰۰۶)
به هیچ‌کس نگو (۲۰۰۷)
قطب‌نمای طلایی (فیلم) (۲۰۰۷)
دختر دیگر بولین (۲۰۰۸)
سست‌ عفاف (۲۰۰۸)
اعترافات یک معتاد به خرید (۲۰۰۹)
صید ماهی آزاد در یمن (۲۰۱۱
بل آمی (فیلم ۲۰۱۲) 
در خانه (۲۰۱۲)
فقط خدا می‌بخشد (۲۰۱۳)
زن نامرئی (فیلم ۲۰۱۳) (۲۰۱۳)
سوئیت فرانسوی (فیلم) (۲۰۱۴)
بانوی پیر من (فیلم) (۲۰۱۴)
مهمانی (فیلم ۲۰۱۷) (۲۰۱۷)
تاریک‌ترین لحظات (۲۰۱۷)
توم ریدر (فیلم ۲۰۱۸) (۲۰۱۸)
فلیبگ (۲۰۱۹)

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه جیم کری فیلم ترسناک ماسک را به یک کمدی تبدیل کرد

در
چگونه جیم کری فیلم ترسناک ماسک را به یک کمدی تبدیل کرد

عکس کامرون دیاز در فیلم ماسک

 

پشت صحنه فیلم "ماسک": چگونه کامرون دیاز به دنبال نقش اصلی بود و جیم کری فیلم ترسناک را به یک کمدی تبدیل کرد
 
در تاریخ 30 اگوست ، کامرون دیاز بازیگر آمریکایی 47 سالگرد تولد خود را جشن می گیرد ، شهرتی که فیلم های "عروسی بهترین دوست من" ، "فرشتگان چارلی" ، "یه چیزی راجع به مری هست" به دست آورد. و یکی از برجسته ترین نقش اول او در کمدی "ماسک" بود که 25 سال پیش منتشر شد. او درست یک هفته قبل از فیلمبرداری تصویب شد و کارگردان در مورد نامزدی وی شک و تردید زیادی داشت. اما هیچ کس به جیم کری شک نمی کرد - فقط او می توانست قهرمان یک فیلم ترسناک را به یک شخصیت جذاب و کمدی تبدیل کند.
 
کامرون دیاز در جوانی
کامرون دیاز در جوانی |  عکس
 
کامرون دیاز آرزوی حرفه بازیگری را نمی کرد - از 16 سالگی به عنوان یک مدل کار میکرد و موفقیت چشمگیری در این زمینه کسب کرده بود. همکاری با آژانس مدلینگ الیت بسیار مثمر ثمر بود: کامرون با ستارگان در تبلیغات ، در عکس های مجلات مد شرکت کرد ، در ژاپن ، استرالیا ، فرانسه ، الجزایر و مکزیک کار کرد.
 
عکس از فیلم ماسک ، 1994
کامرون دیاز در فیلم ماسک  عکس از فیلم ماسک ، 1994 |  عکس
 
هنرپیشه فیلم ماسک ، کامرون دیاز هنگامی که  به طور تصادفی فیلمنامه فیلم ماسک را دید بسیار شور و اشتیاق داشت که سعی کند در فیلم ترسناک ماسک بازی کند. با این حال، کارگردان، زیبایی یک خواننده کلوپ شبانه اغوا کننده و دوست داشتنی مافیایی ( تینا کارلیل) و دیدنی را در کامرون دیاز مشاهده کرد - مانند ستاره آنا نیکول اسمیت یا اولین خانم دروگه آمریکا ونسا ویلیامز که در ابتدا این نقش را ارائه داده بودند.
 
کامرون دیاز به عنوان تینا کارلیل
کامرون دیاز فیلم ماسک  کامرون دیاز به عنوان تینا کارلیل |  عکس
 
کامرون دیاز ، یک مدل 21 ساله ، قبل از اینکه موفق شود کارگردان را متقاعد کند این نقش را باید بگیرد، 12 بار مورد تست قرار گرفت. او نه تحصیلات بازیگری داشت و نه تجربه فیلمبرداری فیلم ، اما لبخند او را  و خودجوش بودن ، جذابیت و تناسب اندام او باعث شانس بیشتری نسبت به بازیگران حرفه ای شد. و فقط یک هفته قبل از شروع فیلمبرداری، بازی او تصویب شد!
 
درست است که او مجبور شد چندین درس بازیگری را یاد بگیرد و رقصیدن را بیاموزد که برای این نقش ضروری بود و همچنین باید سخت کار می کرد.پارامترهای مدل کامرون با تصویر جسیکا خرگوش از فیلم Who Framed Roger Rabbit مطابقت نداشت ، همانطور که کارگردان شخصیت اصلی را تصور می کرد. و به خصوص برای کامرون ، آنها لباس هایی را آماده می کردند که تا حد امکان بر اندام او تأکید می کرد.
 
کامرون دیاز
بازیگر زن فیلم ماسک  کامرون دیاز در فیلم ماسک  تصاویر از فیلم  ماسک  ، 1994 |  عکس
 
کامرون دیاز موفق به تسلط بیشتر حرکات رقص اختراع شده برای او شد ، و کمک به او فقط در سخت ترین حرکات آکروباتیک بود. اما او اطلاعات موسیقیایی برجسته ای در اختیار نداشت ، بنابراین مجبور شد فقط دهان خود را برای موسیقی متن لب خوانی کند و به جای آن خواننده ایرلندی سوزان بوید به جای او ترانه ها را خواند.
 
کامرون دیاز و جیم کری در فیلم ماسک ، 1994
ماسک 1994
بازیگران فیلم ماسک  کامرون دیاز و جیم کری در فیلم ماسک ، 1994 |  عکس
 
اولین بازیگری کامرون دیاز بسیار موفق بود - "ماسک" وارد ده فیلم برتر سال 1994 شد و شروع موفقی در کارنامه بازیگری او بود و کامرون دیاز را به مقام ستاره های هالیوود با درجه ی بالا رساند. پس از آن ، او به عنوان یکی از بازیگرهای بسیار مورد پسند در سینمای جهان و پردرآمد هالیوود شناخته شد.
 
کامرون دیاز به عنوان تینا کارلیل
کامرون دیاز به عنوان تینا کارلیل |  عکس
 
با این حال ، "ماسک" موفقیت فوق العاده خود را مدیون مقام اول ، جیم کری ، بازیگر نقش اصلی بود. با تشکر از کمدین درجه اول، این فیلم به چیزی که در این پروژه برنامه ریزی شده تبدیل نشده است. کارگردان چاک راسل گفت که در ابتدا ماسک را به عنوان فیلمی ترسناک و در ژانر وحشت تصور می کرد ، که بر اساس کتاب طنز با همین نام ساخته شده بود ، جایی که صحنه های خشونت به طور طبیعی به تصویر کشیده می شد و خون زیادی وجود داشت.
 
این ماسک باعث پوشیدن لباس مجنون و خونخواری آن شد. شخصیت اصلی قرار بود جایگزین Freddy Krueger از "کابوس در خیابان الم" باشد که تا آن زمان از مد افتاده بود. اما جیم کری قهرمان خود را از یک شرور خونخوار که مرتکب جنایات نقاب شده بود به شخصیتی جذاب و طنز تبدیل کرد.
 
شخصیت اصلی ماسک و نمونه اولیه وی از کتاب طنز با همین نام
شخصیت اصلی ماسک و نمونه اولیه وی از کتاب طنز با همین نام |  عکس
 
در فیلم ماسک می توانید صحنه های بسیاری از کارتون های معروف را ببینید. از آنجایی که شخصیت اصلی داستان از طرفداران شخصیت های کارتونی بود ، او به شیطان تاسمانی تبدیل شد و مانند یک گردباد حرکت می کند ، سپس به Bugs Bunny تبدیل و در آغوش گانگسترها می میرد ، سپس به گرگ از کارتونهای Tex Avery تبدیل می شد ، که رفتار آن قهرمان در زمان رقص تینا کپی شد ( چشم های پرکار ، زبان سست و غیره).
 
جیم کری در فیلم ماسک ، 1994
بازیگر فیلم ماسک  جیم کری 
 
برای خلق چنین شخصیتی "کارتونی" ، استفاده از جلوه های ویژه و گرافیک رایانه ای ضروری بود ، اما بازیگر این نقش باید خودش بازی های زیادی را انجام می داد. برای این کار ، جیم کری از نظر ایده آل مناسب بود - کمدین کانادایی قبل از اولین فیلمبرداری خود ، در باشگاه های کمدی شروع به کار کرد و نمایش تلویزیونی "به رنگ واضح" وی را محبوب کرد. در نتیجه ، "ماسک" به یک عملکرد واقعی جیم کری تبدیل شد.
این بازیگر آنقدر بدن نرمی داشت که به فیلمسازان اجازه می داد جلوه های ویژه ای را بگیرند - او خودش صحنه های زیادی را بازی کرد و دیگر نیازی به تجدید نظر در رایانه نبود. آرایش سبز نامرئی او در یک لایه بسیار نازک اعمال می شد تا مخاطب بتواند چهره باورنکردنی او  را ببیند.
 
جیم کری در فیلم ماسک ، 1994
فیلم ماسک جیم کری
 
نتیجه چشمگیر بود و این فیلم با بودجه 23 میلیون دلار تهیه شد، اما بیش از 350 میلیون دلار در گیشه جهانیفروش داشت. 
 
عکس از فیلم ماسک ، 1994
فیلم ماسک جیم کری
امروز ، جیم کری به عنوان یکی از با استعدادترین کمدین های زمان ما شناخته می شود که می تواند هرگونه نقاب را با چهره خود مد کند
 
برای خواندن نقد فیلم ماسک  (نقد های بیشتر فیلم  The Mask ) به بخش نظرات ونقد های مثبت و منفی کاربران مراجعه کنید.
 
مقاله را دوست داشتید؟ پس از ما در بخش نظرات پشتیبانی کنید.

نظرات

به گفته کمیک بوک ، جیم کری گفت که علاقه مند است در دنباله فیلم The Mask شرکت کند ، اما فقط به یک شرط - اگر این پروژه توسط برخی از "کارگردان های فوق العاده جسور" انجام شود. این بازیگر ذکر کرد. "در مورد ماسک ، همه چیز به کارگردان بستگی دارد. واقعاً همینطور است. من نمی خواهم این فیلم را فقط برای ساختن آن انجام دهم. اما من حاضرم با یک کارگردان شگفت آور جسور و با نگاه غیر متعارف کار کنم."۱۴۰۰/۴/۲۸

قهرمان اصلی فیلم ماسک جیم کری این کمدی مسحورکننده مخلوطی از ذهن آزار دهنده یک فرد بدون همنشین و روانپریش است که از پیله یک بازنده مطلق فرار کرده است. ماسک 1994 چنان موفقیت آمیز بود که 27 سال پس از اکران فیلم ، همچنان موضوعیت دارد. چه اتفاقی می تواند برای شخصی بیفتد که در یک آپارتمان اجاره ای رقت انگیز زندگی می کند و در هر زمینه ای شکست می خورد. افسردگی طولانی مدت یا طغیان احساسی؟ گاهی اوقات اتفاق می افتد که یک اثر مرموز به دست چنین شخصی می افتد ، که شخصیت درونی او را بیدار می کند. این یک نقاب اسرارآمیز است که شخصیتی خارق العاده را از یک شخص بی چهره ، "رنگ پریده" و دارای امکانات نامحدود ساخته است .شخصی برای مرتکب شدن جرمی و شناخته نشدن ماسک می زند و کسی برای اینکه برای همیشه در حافظه مردم حک شود اسک می زند امروز و فردا رنگ خلق و خوی سبز است. وقتی از بچگی فیلم ماسک جیم کری را تماشا می کردم ، آپارتمان پر از خنده می شد. با این حال ، در طول سال ها وضعیت به هیچ وجه تغییر نکرده است. برای این ، باید از جیم کری بی عیب و نقص - قهرمان واقعی کمدی مدرن آمریکایی - تشکر کنیم. در این فیلم جیم کری موفق شد تمام مهارت های بازیگری خود را به بیننده نشان دهد و کامرون دیاز در فیلم ماسک نیز از او عقب نماند. دوست دارم به موسیقی متن توجه ویژه ای داشته باشم. Chick-chiki-boom ، Chick-chiki-boom ، شنیده ای ، ها؟مشاهده فیلم ماسک روحیه ای عالی را برای کل روز تضمین می کند!۱۴۰۰/۴/۲۸

وقتی پسر خجالتی سوپرمن شد هر شخصی در هالیوود نقش خاص خود را دارد ، نقشی که باعث می شود او نه تنها یک بازیگر یا بازیگر بلکه یک ستاره قابل تشخیص باشد و در آینده این فرد با این نقش همراه خواهد شد. بنابراین این اتفاق برای جیم کری افتاد ، او فقط چنین نقشی را ندارد ، بلکه این جیم کری بود که ماسک 1994 را در سراسر جهان مشهور کرد. خود فیلم ماسک 1994 بی نظیر است. اولین مزیت آن این است که قابل استفاده مجدد است. امروز که آن را تماشا کرده اید ، می توانید فردا نیز به راحتی آن را تماشا کنید. شوخ طبعی یک امتیاز مثبت دیگر است. جیم 200٪ خود را اینجا نشان داد. شخصیت او بسیار خنده دار است و مثل مسلسل شوخی می کند . علاوه بر شوخ طبعی ، کری هم آواز می خواند و هم می رقصد و در طول فیلمبرداری به او اجازه بداهه نوازی می دهند و با توجه به استعدادش ، کارگردان و گروه با صدای بلند می خندند. این همان نقش "ستاره" است. با توجه به اینکه این دهه ، دهه 90 است ، گرافیک ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، به خصوص تبدیل شخصیت اصلی به 'ماسک'. و لباس زرد او چقدر زرق و برق دار است. این فیلم همچنین ستاره دیگری به ما هدیه داد . بازیگر زن فیلم ماسک ، کامرون دیاز. در اینجا او همان زیبایی کشنده است که و شما می توانید قهرمان جیم کری را درک کنید. در فیلم ، کاملاً همه چیز موفقیت آمیز است و از ترس این که یک صحنه زیبا یا شوخی را از دست بدهید ، نمی توانید یک لحظه فیلم را ترک کنید.همچنین نباید سگ قهرمان داستان را فراموش کنیم. سگ کار بزرگی انجام داد (bravo to the trainer) و بعد از تماشای آن بلافاصله همان دوست چهار پا را خواهی خواست. البته ممکن است شرور ضعیف به نظر برسد ، او بد است چون بد است و با دریافت ماسک وحشتناک تر می شود. اما در اینجا آنطور که باید کار می کند ، بنابراین به سختی می توان آن را از فیلم حذف کرد. در دوران بازسازی از فیلم ها ، ممکن است مدیران استودیو تصمیم بگیرند که دوباره فیلم ماسک را فیلمبرداری کنند ، اما من صمیمانه امیدوارم که این اتفاق هرگز نیفتد ، زیرا هیچ کس نمی تواند مثل جیم کری بازی کند.۱۴۰۰/۴/۲۸

چه چیزی من را بر آن داشت تا نقد و بررسی منفی درباره فیلم ماسک 1994 بنویسم که در واقع در نوع خود کلاسیک به حساب می آید؟ پاسخ ساده است: واقعاً مطابق با نام خود است. "ماسک" دروغ است ، مهم نیست که از کدام طرف نگاه کنید. با این حال ، من انتظار نداشتم از چنین رتبه بالایی و 97٪ بررسی مثبت - ظاهرا بی فایده باشد. بنابراین ، استنلی ایپکیس یک بازنده کامل است - او به تنهایی در یک آپارتمان کوچک زندگی می کند ، در دفتر یک بانک کار می کند ، هر روز رئیس منفور را تحمل می کند ، بدون اینکه بتواند همه آنچه را که در مورد او فکر می کند به او بگوید. او فقط یک بار خوش شانس است: نقابی پیدا می کند که او را به شخص دیگری تبدیل می کند ، خواسته های پنهان او را تجسم می بخشد. خط آخر چیست؟ بله ، ماسک تصویر شخصیت اصلی را کاملاً تغییر می دهد. با این حال ، پیام اصلی این فیلم این است که شما باید خود باشید ، نه اینکه تظاهر کنید - افرادی هستند که شما را دوست خواهند داشت. اگر اتفاقات فیلم را با این مورد مقایسه کنید ، می توانید به یک واقعیت جالب برخورد کنید: قهرمان بدون نقاب به چیزی نمی رسید . "تو تنها کسی هستی که مرا به عنوان یک شخص می بینی" . خوب البته. به همین دلیل است که وقتی او ظاهر شد ، اپراتور دوربین را به سمت قلب نشان داد. بدیهی است که شخصیت اصلی روح خود را از طریق قلب دید. از این گذشته ، آنها به هیچ وجه ارتباط برقرار نکردند و یکدیگر را نمی شناختند - بنابراین من نمی فهمم که به طور کلی در نقل قول فوق چه صحبتی شده است. بیایید همه اینها را حذف کنیم و این فیلم را صرفاً به عنوان یک کمدی بدون معنای عمیق در نظر بگیریم. در ابتدا همه چیز خنده دار به نظر می رسد ، اما بعد ، دوباره شوخی های مبتذل ظاهر می شود (در کمدی آمریکایی بدون آنها کجا می توانیم برویم) ، ترفندهای "ماسک" به تدریج خسته کننده می شوند ، و فقط یک سگ جذاب ، میلو ، مرا در صفحه نمایش ، و تمایل به نوشتن این یک بررسی نگه داشت تا فیلم را تا انتها تماشا کنم. من نمی توانم بازیگری جیم کری و کامرون دیاز را بد بدانم ، اما نمی خواهم به همه اتفاقات روی صفحه نمایش اعتقاد داشته باشم: و نمی دانم چه کسی مقصر است - نویسندگان یا کارگردان. با این حال ، بیشتر کمدی ها حتی بدتر هستند - این یکی ادعاهایی دارد که حداقل منطقی است.۱۴۰۰/۴/۲۸

استنلی ایپکیس فردی بی نظیر است. علی رغم همه چیز ، او همچنان به مردم عشق می ورزد و هر زمان که ممکن است ، همیشه سعی می کند به آنها کمک کند ، اگرچه آنها با آنچه از کودکی به ما آموخته ایم ، هیچ پاسخی نمی دهند. به طور کلی ، برای افراد خردسال ، او ابزاری ایده آل برای آزمایش تحقیرهای جدید و اکنون توهین های ناشناخته است. و بعد یک روز ... ... یک ماسک به دست او می افتد ، سبز و بسیار غیر معمول. با تشکر از او ، متواضعانه ، اما بسیار جالب ، چند وجهی و با حس شوخ طبعی ، یک عاشقانه اصلاح ناپذیر و همه واقعی خود را نشان می دهد! شخصاً این لذت سبز دیوانه وار مرا از کودکی تحت تأثیر قرار داد. در دوران جوانی ، از کودکی به خصوص از آن سینما چیزهای کمی به یاد می آوردم ، اما قطعات باقی مانده بود. همانطور که معلوم شد ، در دوران کودکی ، من شخصیت محبوبی داشتم: دیوانه سبز فوق الذکر. چقدر دنیا خوش شانس است که این نقش را جیم کری تکرار نشدنی بازی کرد. این شخص چقدر خنده ، مهربانی و شادی صادقانه به همراه آورد ، به طوری که به مدت 27 سال آنها نه تنها خسته کننده نمی شوند ، بلکه با قدرت دوباره شعله ور می شوند. باحال نیست ، اما جیم همه خودش را در این نقش نشان داد ، و ، به طور کامل پاداش گرفت. مدت ها از او دقیقاً به عنوان قهرمان دیوانه (فوق العاده) "ماسک" یاد می کردند ، اما پس از آن او نقش های شگفت انگیز دیگری نیز داشت ، که باعث می شد او را از قهرمانان دیگر به یاد بیاورم. نمی توانم در مورد شریک جیم در این کمدی چیزی بگویم. من همیشه سعی می کنم از فرصت صحبت در مورد این شخص جلوگیری کنم ، اما در اینجا این یک جرم محسوب می شود. کامرون دیاز در فیلم ماسک ، زیبا ، سکسی ، جذاب در نقش تینا فراموش نشدنی است. حیف است که فقط بازیگر زن فیلم ماسک ، کامرون دیاز را می توان در این نقش به یاد آورد . میلو ، در مورد میلو در یک پاراگراف جداگانه. شما تکرار نشدنی هستید. شما یکی از بهترین دوستان چهارپایی هستید که در یک فیلم دیده ام. زمان می گذرد ، اما قهرمانان باقی می مانند. من فکر می کنم استنلی برای همیشه در خاطر بسیاری از افراد باقی خواهد ماند و در روح ، مطمئناً جایی برای او وجود خواهد داشت. برای آن استنلی ایپکیس واقعی ، پشت یک میز کوچک نشسته و سعی می کند همه را راضی کند ، و یک بار هم به طور تصادفی خودش را خشنود کرد. و این بهترین و شایسته ترین معجزه جهان بود.۱۴۰۰/۴/۲۸

می ترسم . وقتی قصد دارم یک نقد نه چندان خوب از این فیلم بنویسم. من جیم کری بازیگر را می پرستم ، فیلم هایی را که او در آن بازی می کند را دوست دارم. بنابراین من حال و هوایی ندارم که از کمدی با خود جیم کری انتظار احساسات منفی را داشته باشم. اما افسوس که من "ماسک" را خیلی دوست نداشتم. گرم یا سرد نیست. من نه احساس مثبت دارم و نه منفی نسبت به این فیلم. در ابتدا من فیلم ماسک را دوست داشتم ، یک کمدی خنده دار با یک طرح جالب و سریع. اما بعد از حدود چند دقیقه خسته شدم. این فیلم به آرامی شناور شد. من تماشا کردم ، و او شنا کرد ، شنا کرد ، شنا کرد. بنابراین ، Ipkiss به ماسک تبدیل شد. من تمام صحنه هایی که او به یک شخص عجیب و غریب سبز تبدیل می شود را خیلی دوست داشتم ، اما از آنجا که تعداد زیادی از آنها وجود داشت ، به نظر می رسد ، "بیش از حد" من کمی از این صحنه ها خسته شدم. مانع های جذاب ، جلوه های ویژه ، اما خودش را تا پایان خسته می کند. و اکنون ، پایان قهرمانانه ، همه چیز خوب است ، همه سالم هستند. فیلم بد نیست و خیلی خوب نیست. بسیاری از مردم می گویند این یک شاهکار برای سنین مختلف است ، اما حتی اکنون نیز می توانم محتوای "ماسک" را بازگو کنم. سینما خیلی راحت است. کم عمق. می توانید یک بار آن را ببینید ، اما بار دوم کشش ندارد.تنها چیزی که واقعاً مورد توجه قرار گرفت موسیقی متن بود. ترکیب سلطنتی Crown Revue - هی پاچوکو! فقط یک شاهکار. ۱۴۰۰/۴/۲۸

ماسک فیلمی است که تا امروز همچنان یکی از موارد مورد علاقه من باقی مانده است ، این یک کمدی است که من بارها آن را تماشا کرده ام و آماده تماشای همین فیلم هستم. راز موفقیت چیست؟ از اجزای بسیاری تشکیل شده است. و شاید ، اگر چیزی غایب بود یا ظاهر دیگری داشت ، 'ماسک' کاملاً متفاوت بود. اول از همه ، طرح. نویسندگان در ابتدا می خواستند فیلم ترسناک ماسک را بسازند. با این حال ، این کمدی بود که در اکران گسترده به نمایش درآمد. داستان از این قرار است: ماسکی به دست استنلی ایپکینز ، کارمند متواضع و مشهور بانک ، با خواص جادویی می افتد. با قرار دادن آن در شب روی صورت ، استنلی تبدیل می شود به یک انسان فوق العاده ، یک آدم شیطان ، یک خانم. البته ، زندگی پسر به طرز چشمگیری تغییر می کند: ماجراهای شبانه ، عواقب ماجراهای شبانه ، دختران زیبا ، راهزنان. شایان ذکر است که هر صحنه با چه طنز شگفت انگیزی پر می شود: من واقعاً می خواهم بخندم! متأسفانه ، امروزه چنین شوخی هایی در کمدی ها کمتر دیده می شود ، اکنون شوخ طبعی مبتذل آمریکایی افتخارآمیز است. البته ، صحبت از شایستگی های فیلم ، نمی توان از بازیگران فیلم ماسک نام نبرد. در نقش استنلی ایپکینز ، جیم کری تکرار نشدنی. برای من شخصاً این اوج حرفه بازیگری است. بله ، این نقش معمول اوست ، اما با این وجود ، چقدر تحسین برانگیز با آن کنار می آید. اجرای او به حق لایق اسکار است. با نگاه کردن به شخصیت او ، من شخصاً می خواهم لبخند بزنم. از این طریق برای خودم نتیجه می گیرم که جیم کری با نقش خود کار بسیار خوبی انجام داد. بازیگر زن فیلم ماسک تینا ، دوست دختر ماسکی-ایپکینز ، توسط بازیگر مشتاق کامرون دیاز بازی شد. این اولین نقش یک ستاره مشهور جهان است. این البته قابل مشاهده است. اما بازی هر بازیگری در مقایسه با جیم کری بی نظیر کم رنگ به نظر می رسد. و برای کامرون دیاز ، این نقش به عنوان نقطه شروع مشهور شدن بود. فیلم با ریگرت و گرین که به ترتیب در نقش پلیس و شخصیت منفی اصلی بازی می کنند ، تکمیل می شود. آنها تصویر کلی را خراب نمی کنند ، بلکه باعث جلوه های بصری بهتر می شوند . گرافیک ، بله ، آنها اکنون می توانند بسیار بهتر عمل کنند. و اکنون به یاد می آوریم که این فیلم ماسک 1994 فیلمبرداری شده است و همه را دوباره مشاهده می کنید. بنابراین گرافیک عالی است ، دوره ای است. شخصاً عیب نمی یابم. باز هم باید به این واقعیت توجه کرد که به همین دلیل بود که فیلم نامزد اسکار شد.با قرار دادن همه اینها ، یک کمدی عالی به دست می آوریم که واقعاً ارزش دیدن دارد.۱۴۰۰/۴/۲۹

در ادامه بخوانید...

20 بازیگر که در کودکی دوست داشتیم اکنون چگونه به نظر می رسند

در
به عنوان نوجوان ، ما به راحتی با بازیگر های جوان صفحه نمایش ارتباط برقرار می کردیم. آنها شخصیت های مورد علاقه ما را بازی می کردند ، که اغلب ما به دنبال تقلید از آن بازیگر بودیم. چه صحبت از یک سریال تلویزیونی باشد یا یک فیلم بزرگ از سینمای جهان ، هرکدام از ما گروهی از بازیگران را در کودکی دوست داشتیم و آنها را با دقت تماشا میکردیم، زمان می گذرد ، و بسیاری از سلبریتی های گذشته فراموش شده اند ، و ما به سختی می توانیم تصور کنیم که اکنون چگونه به نظر می رسند؟
 
 sayarak.com می خواهد سلبریتی های مورد علاقه شما را نشان دهد و این که چه تغییراتی در طول زمان تغییر کرده اند.

 

1. آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک Bridge to Terabithia 2007

آنا سوفیا راب در نقش لسلی بورک

2. مایکل جی. فاکس

مایکل جی. فاکس

3. دنیل رادکلیف و تام فلتون

دنیل رادکلیف و تام فلتون

4. شایا لابوف

شایا لابوف

5. هیلاری داف 

هیلاری داف

6. بریدت مندلر

بریدت مندلر

7.جردن وود

جردن وود

8. جاش هاتچرسون

جاش هاتچرسون

9. آسا باترفیلد

آسا باترفیلد

10. جیسون جیمز ریشتر

جیسون جیمز ریشتر

11. اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک (2006-2008)

اشلی تیزدال - شارپای ایوانز از موسیقی کلاسیک

12. فردی هایمور

فردی هایمور

13. الیزابت شو

الیزابت شو

14. دوون ساوا

دوون ساوا

15. تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

تیلور لاونر در نقش جیکوب بلک در فیلم های گرگ و میش

16. رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم "می دانم تابستان گذشته شما چه کردید"

رایان فیلیپ - بری ویلیام کاکس در فیلم

17. چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا (2004)

چاد مایکل موری - آستین ایمز در داستان سیندرلا

18. جنیفر گارنر 
جنیفر گارنر
19. آلیشیا سیلورستون

20. توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من (2005)

توماس بردی سانگستر - سیمون در فیلم پرستار بچه وحشتناک من
21. شان اشورم 
شان اشورم
آیا می توانید بازیگران را بدون قاب فیلم ها تشخیص دهید؟ به نظر شما چه کسی بیشترین تغییر را کرده است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

کودکان زشتی که به بت میلیون ها نفر تبدیل شده اند 9 سلبریتی

در
اکنون این زیبایی رویای بسیاری از مردان و میلیون ها زن است. تعداد زیادی از طرفداران آنها پس از اجرا  چهره ی آنها را روی تابلوهای تبلیغاتی مارک های جهانی چشمک زنان  می بینند. با این حال ، همیشه اینطور نبوده، در کودکی این سلبریتی ها زیباترین دختران کلاس نبودند ، اما این مانع شکوفایی و تبدیل شدن آنها به زنانی جذاب نشد.
 
sayarak.com مطمئن است که همه می توانند از یک جوجه اردک زشت به یک قوی زیبا تبدیل شوند . عکس کودکی 9 سلبریتی را از سینمای جهان جمع آوری کرده که با موفقیت از عهده این کار برآمدند.

 

مارگوت رابی

مارگوت رابی
چه کسی تصور می کند که در 13 سالگی ،مارگوت رابی، سبزه بوده و عینک بند دار می زده است. اما سالها می گذرد ، مارگوت رابی زیباتر شده است ، و اکنون او را نه تنها می توان به عنوان مرجع زیبایی هالیوود ، بلکه یک بازیگر با استعداد بزرگ در نظر گرفت.
 

 

آن هاتاوی

آن هاتاوی
همه از تحول باورنکردنی آن هاتاوی در فیلم "چطور می توان یک شاهزاده خانم بود" را به یاد میآورند. با کمال تعجب ، او در مورد همان تغییرات در تجربه شخصی خود استفاده کرد. اکنون این بازیگر پسرش را بزرگ می کند و صاحب چندین جوایز معتبر به طور هم زمان است: امی ، گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن.
 

 

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون
داکوتا جانسون
داکوتا جانسون ، که در فیلم پرشور "پنجاه طیف تاریک تر" ، خجالتی ، اما کاملاً جذاب Anastacia Steele بازی کرد ، در همان کودکی دچار همین سرنوشت شد. در دوران بلوغ ، دشوار بود كه دكوتا را زيبا بناميم ، اما ، همانطور كه ​​معلوم شد ، فقط موضوع زمان بود.
 

 

کیت هادسون

کیت هادسون
رویای بازیگر شدن از کودکی با کیت هادسون در مزرعه با مادر گلدی هاون و ناپدری کورت راسل صرف میکرد، سرچشمه گرفت. با افزایش سن ، کیت فوق العاده زیباتر شد و جاه طلبی های او به حقیقت پیوست - او در ده ها فیلم موفق به ایفای نقش پرداخت.
 

 

درو بریمور

درو بریمور
درو بریمور
هنگامی که فیلم ئی.تی. موجود فرازمینی استیون اسپیلبرگ روی پرده ها ظاهر شد ، درو بریمور در سن 6 سالگی از خواب بیدار شد. پیش بینی پیشرفت بیشتر شغلی بازیگرانی که در سنین پایین مشهور شدند دشوار است. اما یک دسته کوچک از ستارگان وجود دارند که موفق به غلبه بر همه مشکلات بزرگسالی شده و موفقیت های قبلی خود را تکرار کردند. درو بدون شک یکی از آنهاست.
 

 

میندی کالینگ

میندی کالینگ
میندی کالینگ بازیگر آمریکایی و کمدین با ریشه های هندی است. او اولین نقش خود را در سال 2004 در فیلم "چهل سالگی باکره" دریافت کرد. اکنون میندی نه تنها در فیلم ها بازی می کند ، بلکه فیلمنامه ها را نیز می نویسد و به عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز فعالیت می کند.

 

کیتی هولمز

کیتی هولمز
زیبایی کیتی هولمز خیره کننده است که قلب تام کروز خوش تیپ را بدست آورده، اما این زیبایی نیز بلافاصله شکوفا نشد. اما در 40 سال بازیگری کیتی هولمز عالی به نظر می رسد و بازیگری خود را در فیلم ها ادامه می دهد. به هر حال در اینستاگرام کیتی اغلب عکس ها را بدون آرایش و فیلتر بارگذاری می کند و به مشترکان نشان می دهد که او زیبا و بدون هیچ فتوشاپی است.
 

 

وینونا رایدر

وینونا رایدر
 با نگاهی به عکس کودکی وینونا رایدر ، او را می توان با یک پسر بچه جذاب دوست داشتنی اشتباه گرفت. با گذشت سالها ، این بازیگر به زنی زیبا تبدیل شده است ، که نگاه نکردن به او واقعاً دشوار است. وینونا دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار است و منتقدین فیلم او را یکی از موفق ترین بازیگران دهه 1990 می نامند .

 

آدل

آدل
صاحب صدای شیک آدل برای دستاوردهای موسیقی چندین بار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. پیش از این ، این خواننده نگران اندام خود بود ، اما اکنون  آدل اعتماد به نفس دارد و بارها اظهار داشته است که به جای رفتن به سالن ورزشی ، ترجیح می دهد شراب خوبی بنوشد و غذای خوشمزه بخورد.
 
کدامیک از عکس ها بیشترین تغییرات را داشته است؟ در نظرات با ما در میان بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...