بهترین هدفن بیسیم 2018

در

امسال شرکت های زیادی هدفن بیسیم تولید کردند، در زیر به تعدادی از هدفن هایی که نسبت به قیمت ارزش خرید دارند را معرفی می کنیم.

Honor flypods

هواوی در ماه اکتبر به همراه Magic 2 هدفن بیسیمی را ارائه کرد. این هدفن در سه رنگ قرمز، سفید و آبی فیروزه ای به فروش می رسد. هدفن از تکنولوژی بلوتوث 5.0 بهره مند است و تا 2.5 ساعت شارژ نگه می دارد.

Meizu pop

میزو یکی دیگر از شرکت های است که هدفن بیسیم را روانه بازار کرده است. این هدفن ها دارای تکنولوژی بلوتوث 4.2 هستند و هر گوشی 5.8 گرم وزن دارد. جعبه تا چهار بار گوشی را شارژ میکند.

Xiaomi AirDots

طرفداران برند شیائومی خیلی منتظر ارائه این هدفن بودند. این هدفن ارزان قیمت از تکنولوژی بلوتوث 5.0 بهره مند است و تا 4 ساعت شارژ نگه می دارد. هدفن شیائومی با قرار گرفتن در جعبه تا 8 ساعت دیگر نیز شارژ می شود. وزن هر گوشی این هدفن فقط 4.2 گرم است.

Samsung Gear IconX - نسخه 2018

سامسونگ با 4 گیگابایت حافظه داخلی کاملا متمایز است. شما می توانید موزیک ها را داخل هدفن ذخیره کنید و بدون گوشی موبایل به انها گوش دهید. توان نگهداری شارژ تا 7 ساعت از دیگر مزیت های هدفن سامسونگ است.

هدفن Gear IconX در سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی وارد بازار شده است.

Sony WF-SP700N

هدفن سونی تمامی صداهای مزاحم را حذف می کند. هدفن WF-SP700N سونی ضد آب و گرد و خاک است.

Jabra Elite 65t

این هدفن دارای 4 میکروفن است و تا حد زیادی صداهای مزاحم محیط را حذف می کند. دربرابر گرد و خاک نیز مقام بوده و امکان کنترل صوتی دارد.

Apple AirPods headset

یکی از هدایای ویژه کریسمس در غرب هدفن شرکت اپل است، مهمترین ویژگی هدفن اپل کیفیت بالای صدا و زمان طولانی نگهداری شارژ است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

اپل معلم من است، مدیرعامل هواوی گفته است

در

مدیرعامل هواوی در گفتگو با بلومبرگ گفته است مخالف هرگونه تحریم متقابل شرکت های آمریکایی است. او ادامه داده

اپل معلم است و چرا دانش آموز باید دربرابر معلمش بایستد.

 

در پی تحریم شرکت هواوی در آمریکا و قطع ارتباط شرکت های گوگل، مایکروسافت، Wi-Fi Alliance و ARM ار 16 می، مردم چین تصمیم گرفتن گوشی های ایفون خود را دور بریزند و از تولیدات شرکت چینی هواوی استفاده کنند. شاید این حمایت مدیرعامل شرکت هواوی نیز نتیجه ای برای اپل نداشته باشد، از سال 2018 میلادی فروش گوشی های ایفون در چین با کاهش تقاضا همراه بوده است که با این وضعیت اپل دچار مشکلات جدی تری نیز شده است.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

شعاری که استیو جابز در طول زندگی به دنبال آن بود

در

یکی از مشهورترین نقل قول های استیو جابز (Stay Hungry, Stay Foolish) «گرسنه بمان، احمق بمان» است، شعاری که در طول زندگی به دنبال آن بوده است.


گرسنه بمان به این معنی است که همیشه در پی چیزهای جدید باش و عطش یادگیری چیزهای جدید و با ارزش را در خود زنده نگه دار.
احمق بمان، به این معنی است که هیچ وقت فکر نکن که همه چیز را می دانی. 
در این پست15 گفته از بهترین های او را آورده ایم:
15. اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.
14. چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.
13. به اپل بر نگشتم که ثروت اندوزی کنم. من در زندگی بسیار خوش شانس بوده ام و ثروت دارم. وقتی 25 سالم بود ارزش من 100 میلیون یا بیشتر بود. در آن زمان تصمیم گرفتم که اجازه ندهم این موضوع زندگی ام را خراب کند. هیچ روشی نیست که شما بتوانید همه این پول را خرج کنید، و من طوری به ثروت نگاه نمی کنم که میزان هوش من را ارزش گذاری کند.
جابز درباره بازگشتش از پیکسار به اپل صحبت می کند که هدفش ساختن محصولات زیبا بود نه ثروت. که نتیجه آن iPod, Mac, iPhone , iPad و تاحدودی حتی Apple Watch بود.(سیارک
12. ما برای انجام همه چیزها فرصت پیدا نخواهیم کرد. زیرا این زندگی ما زندگی کوتاهی است و بعد می میرید. پس ما کاری که با زندگی مان می کنیم، بهتر است واقعا خوب باشد و واقعا ارزشش را داشته باشد.
11. زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.
جابز در سخنرانی خود در سال 2003 در دانشگاه استنفورد، مخاطبان را به آزادانه اندیشیدن تشویق کرد. او از دانشگاه انصراف داد اما کلاس هایی که در دانشگاه علاقه داشت (مانند خوشنویسی) را ادامه داد که نتیجه آن جنبه هنری مک بود.
10. تصور می کنم اگر شما کاری را انجام دادید و نتیجه آن چیز خوبی از آب درآمد، آنگاه شما باید کار بعدی را بهتر انجام دهید. نه اینکه روی آن موفقیت برای مدت طولانی بمانید.
جابز هیچ وقت روی دستاوردهایش مانور نمی داد. او از یک پروژه به پروژه بعدی می رفت و در این فرآیند، پروژه های پیشرفته تری انجام می شد. اگر جابز روی موفقیت مک یا آیپاد مکث می کرد هیچ وقت آیپد و آیفون ساخته نمی شد.
9. وقتی نجاری باشید که یک کشوی زیبا می سازد، دلتان نمی خواهد از تخته سه لا برای پشت آن استفاده کنید، اگرچه که این تخته سه لا رو به دیوار باشد و هیچکس آن را نبیند. شما خودتان می دانید که آن تخته سه لا، آنجاست پس تصمیم می گیرید از یک چوب خوب و زیبا برای آن استفاده کنید. برای اینکه شب راحت بخوابید،کیفیت و مرغوبیت باید همه جا به دقت لحاظ شود.(سیارک
8. طراحی فقط آن چه که نظر می رسد و احساس می شود، نیست. طراحی نحوه کارکرد آن است.
7. شما نمی توانید با نگاه کردن به آینده از اتفاقات گذشته سر در بیاورید و آن ها را به هم متصل کنید. شما تنها زمانی می توانید آن ها را درک کنید که به گذشته نگاه کرده باشید. پس شما باید به اینکه اتفاقات یک جوری در آینده به هم متصل می شوند و معنی پیدا کنند، اعتماد کنید. باید به چیزی اعتماد کنید: حس درونی تان، سرنوشت، زندگی، کارما، هر چیزی.
6. در نهایت همه چیز برمی گردد به سلیقه. بر می گردد به تلاش کردن برای اینکه خود را در معرض بهترین چیزهایی که بشر انجام داده قرار دهید و سپس تلاش کنید آن چیزها را به کاری که دارید انجام می دهید بیاورید. پیکاسو جمله مشهوری داشت: هنرمندان خوب، کپی می کنند، هنرمندان بزرگ، می دزدند. و ما همواره از اینکه ایده های عالی را بدزدیم احساس شرمندگی نکرده ایم. و من فکر می کنم، بخشی از آنچه مکینتاش را عالی کرد این بود که کسانی که با آن کار می کردند آهنگسازان، شاعران، هنرمندان، جانورشناسان، و تاریخ دانانی بودند که جزو بهترین دانشمندان کامپیوتر در دنیا هم بودند.
یکی از چیزهایی که اپل را خیلی خاص کرد تمرکز ویژه روی طراحی بود. جابز سخت تلاش می کرد که طراحان را به بالاترین موقعیت های شغلی در درون شرکت ارتقاء دهد و نتیجه آن محصولاتی مانند آیفون بود که پیوند هنر با تکنولوژی بود.
5. این که محصولات را بر اساس نظرات گروه های نمونه از مشتریان طراحی کنید واقعا سخت است. بسیاری از اوقات، مردم نمی دانند از شما چه می خواهند تا زمانی که به آنها آن چیز را نشان ندهید.
منشاء این تفکر، بر می گردد به هنری فورد، بنیانگذار اولین کارخانه صنعت خودروسازی که گفته بود: « اگر از مردم می پرسیدم که چه می خواهند، می گفتند درشکه هایی با اسب های سریع تر». جابز معتقد بود باید محصولات نوآورانه و جدید را بسازید سپس به مردم نشان دهد که چرا آن ها (با اینکه خودشان ممکن است ندانند) به چنین محصولی نیاز خواهند داشت.(سیارک
4. وقتی من هفده سالم بود یک نقل قولی خواندم که شبیه این بود: «گر هر روز جوری زندگی کنید که تصور کنید آن روز آخرین روز زندگی تان باشد، یک روز این تصور به حقیقت تبدیل می شود.» این جمله روی من تأثیر گذاشت و از آن موقع به مدت سی و سه سال هر روز وقتی که من توی آینه نگاه می‌کنم از خودم می‌پرسم: «اگر امروز آخرین روز زندگی من باشد آیا باز هم کارهایی را که امروز می خواهم انجام بدهم، انجام می‌دهم یا نه؟» هر موقع جواب این سوال برای چند روز پیاپی نه باشد می‌فهمم در زندگی ام به یک سری تغییرات احتیاج دارم.یکی از مهم ترین مسائلی که جابز بر روی آن تمرکز می کرد مرگ بود و اینکه عمر یک انسان به یک زمان کوتاه محدود شده است و هرچه که می توانید بدست بیاورید به همان زمان کوتاه محدود است.(سیارک
3. من به خیلی از کارهایی که نکرده ام به اندازه کارهایی که کرده ام، افتخار می کنم. نوآوری یعنی نه گفتن به هزار چیز.
طراحی یعنی انتخاب کردن و جابز بهترین اننخاب ها را کرده است. برای مثال مدل اولیه آیفون دارای یک دایره قابل کلیک به سبک آی پد بود.
2. کسی دوست ندارد بمیرد، حتی افرادی که می‌خواهند به بهشت بروند نیز مایل نیستند برای رسیدن به آن بمیرند. با این حال مرگ سرنوشت همه‌ی ما انسان‌هاست. هیچکس تاکنون از آن رهایی نجسته است و باید هم همین‌طور باشد زیرا مرگ بزرگ‌ترین اختراع زندگی و مهمترین عامل تغییر آن است. مرگ به معنی رفتن کهنگی و تولد طراوت است.
جابز بر روی اهمیت و فشار نیروی مرگ تاکید می کند. و اینکه باید بر روی آنچه اهمیت دارد تمرکز کنید.
1. اصل و اساس اپل، یک شرکت تولید کننده محصولات مصرفی برای مشتری است. برای آن مشتری که به ما نظر مثبت یا منفی می دهد. او آن کسی است که ما درباره اش فکر می کنیم. و فکر می کنیم وظیفه ما این است که مسوولیت کل تجربه کاربری را به عهده بگیریم. اگر درست از آب در نیاید، خیلی صاف و ساده، تقصیر ماست.
اپل شرکتی است که نسبت به تجربه کاربری مشتریانش وسواس دارد و این نگرش، مستقیما از جابز الهام گرفته است.ا

ین پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ممنون پست جالبی بود.

در ادامه بخوانید...

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز شرکت اپل به کمپین مبارزه با ایدز پیوستند

در

کمپانی اپل دیروز در در یک مراسم غیر رسمی از آیفون 8 و 8 پلاس قرمز رونمایی کرد. این دو مدل از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه های معمولی نداشته و با قیمتی مشابه آنها عرضه می شوند. اما چیزی که این دو محصول را تبدیل به تولیداتی خاص در سری محصولات کمپانی اپل میکند این است که سود حاصل از فروش این محصولات صرف تحقیقات، مشاوره و درمان افراد مبتلا به بیماری HIV مثبت یا همان ایدز میشود.

که این حرکت اپل مورد تقدیر بسیاری از سازمانهای مبارزه با ایدز قرار گرفته است. اپل فروش محصولات خاص نسخه قرمز خود را به زودی آغاز میکند و درآمد حاصل از فروش این محصولات به کمک هزینه تحقیقات و پیشگیری و درمان ایدز تعلق میگیرد. حرکتی که به گفته فعالان این زمینه بسیار شگفت انگیز است.

اپل سال گذشته هم نسخه قرمز آیفون 7 را ارائه کرد که بسیاری از طرفداران این کمپانی را نا امید کرد چرا که قاب جلویی آیفون 7 نسخه قرمز به رنگ سفید بود و همین موضوع به مذاق بسیاری از کسانی که منتظر این نسخه آیفون بودند خوش نیامد. اما به نظر می رسد که اپل امسال به حرف طرفدارانش گوش کرده است و هر دو نسخه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را با قاب جلو به رنگ مشکی عرضه میکند و همین ترکیب رنگ مشکی و قرمز باعث شده است که یک محصول خیره کننده از لحاظ زیبایی به محصولات اپل اضافه شود ولی جذابیت اصلی این محصولات در این است که کل در آمد حاصل از فروش این دو محصول به صندوق جهانی حمایت از بیماران اچ آی وی مثبت واریز خواهد شد که بودجه لازم   برای تحقیقات، پیشگیری و درمان HIV را فراهم میکند لازم به ذکر است که تمرکز این تحقیقات بر روی جلوگیری از انتقال ویروس ایدز از مادر به  جنین است.

آیفون 8 و 8 پلاس ورژن خاص قرمز در دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی ارائه میشوند و قیمت پایه این محصولات از 699 یورو آغاز میشود. این دو محصول قرمز رنگ به رنگهای قبلی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس که خاکستری، نقره ای و گلد بودند اضافه میشوند.

هر دوی این نسخه ها در تاریخ 10 آوریل (دوشنبه) معرفی شدند و از تاریخ 13 آوریل (پنجشنبه همین هفته) در فروشگاههای اپل در کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، ژاپن، چین، کانادا، فرانسه،آلمان، نیوزیلند، هنگ‌کنگ، کره جنوبی و سنگاپور به فروش خواهند رسید. این محصولات در سایر کشورها طی روزهای باقیمانده آوریل و یا نهایتا در ماه می موجود خواهند شد.

البته کسانی که منتظر معرفی نسخه قرمز آیفون x بودند هم فعلا باید صبر کنند ولی خوب به هر حال نا امید هم نباشند. دارندگان آیفون x می توانند با خرید کیف چرمی قرمز رنگ برای آیفون x به پروژه مبارزه با ویروس ایدز بپیوندند.

این محصول جدید ( کیف چرمی قرمز رنگ آیفون x) از تاریخ 10 آوریل در سایت اپل و کلیه فروشگاههای اپل موجود خواهد د بود و طرفداران این کمپین ( مبارزه با ایدز) می توانند آن را به قیمت 99 یورو تهیه کنند.

از زمان همکاری اپل با این صندوق بین المللی(RED) یعنی سال 2006 کمپانی اپل بیش از 160 میلیون دلار به این صندوق اهدا کرده است و اکثر این مبلغ را از طریق فروش محصولات نسخه خاص قرمز اپل فراهم شده است.  منبع : t3.com

نظرات

در ادامه بخوانید...

در سال 2019 استارت آپ و شرکت های بزرگ چند ساله می شوند؟

در

در ابتدای سال 2019 یادی کنیم از شرکت هایی که این همه سال در کنار بودند و سعی کردند دنیای بهتری برای ما بسازند.

Snapchat برای 8 سال

پیام رسان Snapchat از سپتامبر 2011 کار خود را شروع کرده و مخترع پیام های خود نابود شونده (البته بعد از کاراگاه گجت)، استوری و ماسک تصویری است.

اینستاگرام: 9 سال

اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی تصویر و ویدیو در اکتبر 2010 رسما فعالیت خود را شروع کرد، در سال 2012 توسط مارک زاکربرگ مدیر فیسبوک خریداری شد. 

شیائومی 9 ساله شد

شرکت شیائومی در ستا 2011 اولین گوشی موبایل خود را روانه بازار کرد. درحال حاضر از تولیدات شرکت شیائومی می توان به لپ تاپ، مودم وای فای، روتر ها، موبایل و انواع وسایل خانه های هوشمند اشاره کرد.

اوبر 10 سال

اوبر غول خدمات حمل و نقل امسال دهمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد. اوبر از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا با خدمات حمل نقل مسافر و غذا کار خود را شروع کرد. درحال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر دارد.

توییتر: 13 سال

تویتر یک میکرو وبلاگ است، این سرویس در 21 مارس 2006 کار خود را شروع کرد. در ابتدا محدودیت 140 کاراکتری هر پست دقیقا مانند پیامک های قدیمی جالب بود، درحال حاضر محدودیت تعداد کاراکترها 280 است.

فیسبوک: 15 سال

فیسبوک زمانی محبوب ترین شبکه اجتماعی بود، در سال 2012 با 1 میلیارد کاربر در ماه هیچ رقیبی نداشت. فیسبوک مالک اینستاگرام و واتس اپ نیز هست.

تسلا: 16 سال

تسلا شرکتی تجهیزات نوین الکترونیکی، خودروهای الکترونیکی، باتری های خورشیدی می باشد. تسلا موتور در سال 2003 توسط مارتین ابرهارد و مارک ترپنینگ ساخته شد، ایلان ماسک بعدا به این تیم پیوست.

علی بابا: 20 سال

علی بابا در سال 1999 به عنوان یک فروشگاه کوچک آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد. درحال حاضر شرکت های بزرگ علی بابا اکسپرس ، تاوباو و تی مال و همچنین علی پی را در اختیار دارد.

گوگل: 21 سال

بزرگترین موتور جستجوی اینترنت، یکی از پولدارترین شرکت های جهان در یک پارکینگ توسط لری پیچ و سرگی برین ساخته شد، امروز گوگل فقط یک موتور جستجو نیست، گوگل روی اندروید و سیستم عامل کروم کار می کند و دستگاه ها و تجهیزات مختلفی ارائه می دهد.

موزیلا: 21 سال

موزیلا از اولین شرکت های توسعه دهنده نرم افزارهای متن باز است. فعالیت موزیلا فقط به فایرفاکس محدود نمی شود، موزیلا پروژه های زیادی دارد که همه مثل فایرفاکس بی اهمیت هستند!

Netflix برای 22 سال

Netflix در ابتدا فیلم کرایه می داد. در سال 2007 با توسعه خدمات شبکه ویدیویی توانست غول صنعت سینما و تلویزون شود.

آمازون برای 25 سال

آمازون یک کتاب فروشی آنلاین در سال 1994 بود، از اختراعات آن می توان به کتاب خوان مشهور آن "کیندل" اشاره کرد. 

کم کم به قدیمی تری های صنعت الکترونیک میرسیم، شرکت هایی که برای بیش از 30 سال در این عرصه فعالیت داشتند.

هواوی: 32 سال

شرکت چینی هواوی در سال 1987 تاسیسی شد و در ابتدا تلفن سانترال می فروخت، درحال حاضر یکی از غول های صنعت موبایل است.

اپل: 43 سال

اپل در 1 اپریل 1976 توسط استیو جابز، استو وازنیاک و رونالد واین تاسیس شد. اتفاقا اپل نیز از پارکینگ شروع کرد. کلا مثل اینکه از پارکینگ شروع نکنی موفق نمیشی! در ابتدا کامپیوترهای شخصی تولید می کرد. سپس به صنعت مخابرات رو اورد و انواع گوشی را روانه بازار کرد. درحال حاضر اپل با ارزش ترین شرکت جهان است. 

مایکروسافت: 44 سال

درحال حاضر تقریبا نیم قرن از عمر مایکروسافت میگذرد، مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز معروف شد. جالب اینکه اولین سیستم عامل این شرکت ویندوز نبود، حتی MS DOS هم نبود! یک نسخه شبیه یونیکس به نام Xenix بود. دقیقا مشخص نیست مایکروسافت از پارکینگ شروع کرده یا نه ولی به هر حال موفق شد و در حال حاضر تولید کننده کنسول های بازی Xbox، سیستم های ابری Azure و کامپیوتر های Surface است.

اینتل: 51 سال

اینتل اصلا اینتل نبود! در سال 1968 با نام NM Electronics کار خود را شروع کرد. اینتل غول صنعت پردازنده ها، چیپ ست، کنترلر، فلش مموری، مودم و هر چیز الکترونیکی hightech دیگری است. پردازنده های اینتل همه جا هستند!

HP برای 80 سال

Hewlett-Packard توسط William Hewlett و David Packard در سال 1939 تاسیس شد، در آن زمان زیاد به اسامی توجهی نداشتند و همین که فامیلی خوش آهنگ بود برای نام شرکت قابل استفاده بود. HP از رایانه شخصی، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، پرینتر، تجهیزات اداری، گوشی موبایل، رایانه شخصی و لپ تاپ تولید می کند.

سامسونگ: 81 سال

شرکت کره ای سامسونگ در 1 مارس 1938 تاسیس شد، سامسونگ در ابتدا ماهی و نودل می فروخت، کاملا هم طبیعی بود اولین تلویزیون در سال 1927 ساخته شد که حتی شبیه تلویزیون هم نبود! بعد کسب و کار ماهی خراب شد و سامسونگ دفتر بیمه زد، بعدها در سال 1960 وارد صنعت تکنولوژی شد.

IBM برای 108 سال

پدر شرکت های برپایه تکنولوژی، IBM در سال 1911 تاسیس شد. IBM در ابتدا ماشین های پانچ نوار و ماشین حسابداری (دستگاه الکترومکانیکی که محاسبه) تولید می کرد. بعدا وارد صنعت رایانه های شخصی و IT شد.

جالب است بدانید در سال 1911، رونالد ریگان چهلمین رئیس جمهور آمریکا و غلامحسین بنان خواننده مشهور ایرانی به دنیا آمدند، رونالد ریگان در سال 2004 در سنت 93 سالگی چشم از جهان فرو بست.

نظرات

در ادامه بخوانید...

1 میلیارد دلار خرید از اپ استور فقط در عید سال نو

در

اپل گزارش داده در روزهای عید کاربران بیشتر از 1.22 میلیارد دلار خرج بازی و برنامه در اپ استور کرده اند. 

به گفته فیلیپ شیلر:

در روزهای عید سال نو، کاربران 1.22 میلیارد دلار را خرج بازی و اپلیکیشن کردند، در روز اول سال نو نیز بالاترین رکورد روزانه فروش شکسته شد ومبلغ 322 میلیون دلار فروش داشته اند.

بیشترین دانلود برای Fortnite، PUBG و آسفالت 9 ثبت شده است.

این خبر بعد از سقوط سهام شرکت اپل خبر خوشی خواهد بود. دیروز اعلام شد سهام شرکت اپل 9% سقوط کرده و اپل دیگر با ارزشترین شرکت جهان نیست. درحال حاضر مایکروسافت با ارزش 757 میلیارد دلار، آمازون با 740 میلیارد دلار و گوگل با ارزش 718 میلیارد دلار با ارزش ترین شرکت ها هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

تیکه سنگین اپل به اندروید

در

اپل یک بنر بزرگ در برابر ساختمان "Vegas Convention Center" برپا کرده است، Vegas Convention Center محل برگزاری بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و تکنولوژی CES 2019 است.

در متن بنر آمده "هر اتفاقی روی آیفون شما می افتد روی آیفون شما می ماند." این شعار از روی شعار معروف لاس وگاس ساخته شده که می گوید

هر اتفاقی در وگاس بیفتد در وگاس می ماند.

این شعار به امنیت گوشی های اپل اشاره دارد. در زیر تبلیغ لینکی قرار داده شده که به کاربران اطمینان می دهد اطلاعات آن ها توسط Face ID و Touch ID محافظت می شود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...