زیباترین مرد و زیباترین زن

در

 

"دانشمندان مشهور بریتانیایی" ، یک مطالعه حیرت انگیز دیگر را انجام دادند و زیباترین مردان زنده کره زمین و زیباترین زنان زنده را شناسایی کردند.
متخصصان از اصل یونان باستان نسبت طلایی در بدن انسان استفاده می کنند ، که جذابیت چهره انسان را بر اساس ایده آل بودن نسبت های آن "محاسبه می کند".
 
کسی که در حال حاضر زیباترین مرد جهان  است - رابرت پتینسون ، ستاره 33 ساله Twilight Saga ، که چهره اش بی نقص 92.15٪ است. کمی بعد از خون آشام معروف   هنری کویل - 91.64٪. مقام سوم - بردلی کوپر با 91 درصد.
 
هنری کویل
 
در ادامه بازیگران برد پیت (90.51) ، جورج کلونی (89.91) ، هیو جکمن (89.64) ، بازیکن فوتبال ، مدل و بازیگر دیوید بکهام (88.96) ، ادریس البا (88.01) ، رپر کانی وست (87.94) و رایان گوسلینگ (87.48٪) قرار دارند
 
بردلی کوپر     
     
به یاد بیاورید که در پاییز این نسبت طلایی به نیمی از بشریت یعنی زنان اعمال شد، بین بیشتر مدل های زیبا بلا حدید، به طور متوسط 94.35٪ "انتخاب شد.
 
 
یک جراح پلاستیک هارلی استریت به تازگی ثابت کرده است که بلا حدید در واقع زیباترین زن جهان است. جراح پلاستیک مشهور ، دکتر جولیان دی سیلوا از یک فرمول ریاضی باستانی استفاده شده توسط یونانیان برای اندازه گیری زیبایی که به عنوان ضریب طلایی Phi استفاده می شود ، برای تجزیه و تحلیل چهره های مشهور زنده برای حل برخی از اسرار پشت چهره زیبا استفاده کرده است
 

 

دکتر د سیلوا برای اندازه گیری ویژگی های صورت از تکنیک های پیشرفته نقشه برداری رایانه ای استفاده کرد و آنها را با نسبت های ایده آل یونانیان باستان از کمال مقایسه کرد.
 
در رتبه دوم این فهرست بیانسه با  92.44٪ و نفر سوم بازیگر آمبر هرد با امتیاز 91.85٪ بود. کیت ماس ​​سوپر ، عنوان زیباترین بریتانیا یی را در رده ششم با سهم 91.05٪ کسب کرد.
 
ببینید چه کسانی در لیست 10 زیباترین زنان جهان از نظر جراح زیبایی دکتر جولیان دی سیلوا قرار دارند:
1. بلا حدید - 94.35٪
2. بیانسه - 92.55٪
3. آمبر هرد - 91.85٪
4. آریانا گراند - 91.81٪
5. تیلور سویفت - 91.64٪
6. کیت ماس ​​- 91.05٪
7. اسکارلت جوهانسون - 90.91٪
8. ناتالی پورتمن - 90.51٪
9. کتی پری -90.08 ٪
10. کارا دلوین - 89.99٪

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیباترین زن ها در جهان - 30 نفر

در

عکس 30 زن از زیباترین زن ها در جهان که شماره 14 و 28 ایرانی هستند.این نوع لیست از سلبریتی  را همه در زندگی خود دارند و هر کس لیستی متفاوت دارد. با این حال، ما سعی می کنیم انتخاب ها بر اساس بیشترین رای  موافق باشد. بنابراین این لیست را چک کنید و در قسمت نظرات نام زیباترین زن در جهان از نظر خودتان را به اشتراک بگذارید.

1. بیانسه

بیانسه

بیانسه قطعا برای بسیاری از ما شماره یک است.

2-پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا

به نظر می رسد این زنان هند امروزه  بر جهان حکومت میکنند. زیبایی او چیزی است که واقعا منحصر به فرد است در حالی که همیشه ساده باقی می ماند. شگفت انگیز ترین چیز در مورد او این است که : او سعی ندارد که دوست داشتنی به نظر بیاید.

3. تیلور هیل

سوپرمدل، او همه چیزهایی را که آرزو می کنید، دارد. او یک فرشته است

4. اما واتسون

اما واتسون

هیچکسی نمی تواند شما را سرزنش کند اگر از اولین بخش فیلم های هری پاتر، اما واتسون عشق زندگی شما باشد.

5. داکوتا جانسون

داکوتا جانسون
اگر نام او را می دانید، شما یک فرد گناهکار هستید. ایفای نقش آناستازیا استیل در فیلم پنجاه طیف خاکستری او را در مرکز توجه  قرار داده است. با این حال، او همان شخص مراقب و دوست داشتنی است.

6. دیپیکا پادوکن

زیباترین زنان جهان

ششمین نفر لیست از هند یک بازیگر بالیوود است.

7. مارگوت رابی

زیباترین زنان جهان

او همان کسی است که دنبال آن هستید. هنرپیشه زن استرالیایی در مدت کوتاهی پس از رفتن به آمریکا، جایی که قلب هزاران نفر را دزدیده است، شهرت پیدا کرد.

8. آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

به نظر می رسد که  او با توجه به سن بالا باز هم برای بسیاری از این لیست ها آماده باشد. او شش فرزند دارد.

9. فخریه اوجن

زیباترین زنان جهان

زن جذاب دیگری از یک کشور خاورمیانه. بازیگر ترکیه به طور عمده برای نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی مشهور است. تعدادزیادی نمی دانند که او در واقع در آلمان متولد شده و در سن 19 سالگی به کشور مادرش نقل مکان کرد.

10. الکساندرا داداریو

زیباترین زنان جهان

چشمان او همزمان شگفت انگیز و ترسناک هستند، صادقانه دشوار است و شما نمیتوانید به آنها نگاه کنید.  باور کند که هیچ لنز ی ندارد. به علاوه، با این صورت کودک نمای بسیار زیبا، 31 سال را به راحتی رد کرده است.

11. پیا آلونزو وورتزباخ

زن زیبا

چگونه می توان در تاج و تخت بازی بی نظیر این بازیگر و مدل فیلپینی-آلمان را فراموش کرد؟نکته این است که او ارزش این عنوان را دارد.

12. اما استون

زیباترین زنان جهان

او برنده جایزه گلدن گلوب برای نقش در فیلم La La land است.

13. گیتی حدید

زیباترین زنان جهان

او خواهر مدل  معروف بلا حدید، دوست دختر زين مالك خواننده است و در صورتي که شما نميدانيد، مدل بين المللي سال 2016 ناميده ميشود. بنابراین بسیار به حق است که جایگاه 13 خود را در فهرست زیباترین زنان به دست بیاورد.

14. نیکی کریمی

30 عکس از زیباترین زنان در جهان

در اینجا ثابت می شود که شما لازم نیست بعنوان یک سلبریتی و هنرمند  نیمه برهنه باشید تا به عنوان نماد زیبایی شناخته شوید. پس از نشان دادن استعدادهای او به عنوان یک بازیگر، او سعی کرد شانس خود را به عنوان یک کارگردان و فیلمنامه نویس امتحان کند. از آن به بعد او موفق به کسب جوایز متعدد بسیاری شد.

15. اشلی گراهام

زیباترین زنان جهان

 قطعا او اولین مدل شماره یک با اندازه ورزشکاری در جهان در حال حاضر است. اشلی همچنین اولین کسی است که در پوشش لباس مسابقه ورزشی شناخته شده است.

16. گل گدوت

زیباترین زنان جهان

بازیگر و مدل، بعد از نقش او در سری فیلم های سریع و خشمگین و بازی Wonder Woman، شهرت پیدا کرد. در حقیقت، این زن زیبا دو سال تمام در ارتش خدمت کردو بعد از آن  تصمیم به تغییر شغل گرفت.

17. بلیک لایولی

زیباترین زنان جهان
آیا تا به حال چنین زن باردار جذابی دیده اید؟ بلیک واقعا یک ملکه است.

18. آماندا کرنی

زیباترین زنان جهان

19. آدریانا لیما

زیباترین زنان جهانا

20. هیفا وهبی

 زیباترین زنان جهان هیفا وهبی

خواننده پاپ معروف عرب از لبنان در فهرست 50 نفر از زیباترین مجله ها در سال 2006 حضور داشت. با وجود این که بیش از 10 سال گذشته، 41 ساله هنوز یکی از بهترین ها است.

21. کیت آپتون

کیت اوپتون زیباترین زنان جهان

همه ما مخفیانه مایل به دیدار با اودر یک روز و یا حتی در محل کار او هستیم. اگرچه مدل آمریکایی بیشتر به خاطر ظاهر شدنش در تبلیغات لباس شنای ورزشی شناخته شده است، اما کیت اوپتون هم زمان به بازی در فیلم ها هم مشغول است.

22. آیشواریا رای

 زیباترین زنان جهان آیشواریا رای

بازیگر هندی احتمالا از زیباترین زنان دنیا شناخته شده است، اما ما هرگز زیبایی او را به دست نمی آوریم. فقط امیدوارم که او نقش های بیشتری را بازی کند تا طرفداران او بتوانند او را بیشتر ببینند.

23. ELIZAVETA BOYARSKAYA

ELIZAVETA BOYARSKAYA

هنرپیشه تئاتر و فیلم در روسیه با ژنهای قوی و استعدادهای عالی .

24. روندا رزی

زیباترین زنان جهان

روندا رزی متولد ۱ فوریهٔ ۱۹۸۷ ورزشکار امریکایی، اولین زن آمریکایی در رشته جودو مدال گرفته. رزی در رشته هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت دارد و قهرمان کمپانی یواف سی است. با کمپانی wwe که تحت مالکیت وینس مکمن می باشدقرارداد بسته و از کشتی گیران این کمپانی می باشد. درفیلم های سریع و خشمگین ۷ و بی مصرف‌ها ۳ بازی کرده است.

25.مانوئلا مارکوری

مانوئلا مارکوری

صادقانه بگوییم، او بیشتر شبیه یک شاهزاده خانم است، نه یک بازیگر.بازیگر، مدل  در سال 1977 متولد شده، اما دارای بدن خوبی نسبت به بسیاری از ما است.

26. آن کورتیس

آن کورتیس

به طور جدی، چه کسی می گوید این دختر 32 ساله است؟ آنالین فیلیپینی و استرالیایی بازیگر، میزبان تلویزیون، در مجموع هنرمند ضبط است. چشمان او به طور جدی هیپنوتیزم کننده است.

27. نائومی کمپبل

نائومی کمپبل

سوپرمدل بریتانیایی در سال جاری 47 ساله است اما همچنان موفق است.

28. ترانه علیدوستی

 زیباترین زنان در جهان

اگر شما طرفدار فیلم های خاورمیانه باشید، قطعا می دانید که او چه کسی است. ترانه بهترین بازیگر زن تلویزیون در دهه گذشته بوده. او برای مدت زمان طولانی برای مهارت های بازیگری و زیبایی اش ستایش شده است.

29. آلیشیا وایکاندر

آلیشیا وایکاندر

بازیگر زن سوئدی، رقصنده باله است. آلیشیا برای گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه اسکار شد و بعد از بازی در دختر دانمارکی برنده جایزه اسکار شد.

30. مژده جمال زاده

مژده جمال زاده خواننده دختر افغان

هنگامی که مژده بسیار جوان بود،با خانواده اش از جنگ داخلی افغانستان فرار کردند. خانواده اش تصمیم گرفتند در کانادا، جایی که او بتواند موسیقی را ادامه دهد، مستقر شوند.او با آهنگ "دختر افغان" مشهور شد و همچنین به بالاترین سطح رسید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 کشور با زیباترین زن

در

زیبایی واقعی در سیرت انسان هاست نه صورت آن ها، زیبایی ظاهری دائمی نیست و نباید ملاک انتخاب برای یک زندگی قرار بگیرد. ما در زیر کشورهایی با زیباترین زنان را انتخاب کردیم. البته زیبایی ظاهری

10. فیلیپین

عکس پیا وورتزبچ ملکه زیبایی، بازیگر و مدل فیلیپینی آلمانی است. فیلیپینی ها بخاطر نوع نگرش مثبت به زندگی معروف هستند. البته فیلیپین رکورد بیشترین ملکه زیبایی را هم دارد. پیا وورتزبچ در سال 2015 در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کرد و برنده شد.

زیباترین زنان

9. بریتانیا

عکس هلن فلنگن بازیگر انگلستانی است. زنان مدرن بریتانیایی ترکیبی از فرهنگ های مختلف هستند. به همین دلیل رنگ پوست متنوع دارند، آنها تحصیل کرده، زیبا و با اداب و رسوم کشور آشنا هستند.

زیباترین زنان

8. کانادا / آمریکا

عکس یوژینی بوشار تنیس باز کانادیی، قهرمان ویمبلدون در رده نوجوانان است. زنان کانادای/آمریکایی مشتاق، مستقل و خوب گلیم خود را از آب بیرون میکشند. در خیابان های میامی، نیویورک، لوس آنجلس و اوتاوا زنان زیبایی را میبینید که به خوبی از پس مشکلات زندگی بر می آیند. اضافه کنم در لیست Victoria's Secret زنان آمریکایی زیادی هستند.

7. هلند

عکس داوتسن کروس سوپر مدل هلندی و بازیگر است. میانگین قد زنان در هلند 170 سانتیمتر و بلوند هستند. 

زیباترین زنان

6.ایتالیا

عکس کیریستینا چیابوتو مجری تلویزیون ایتالیایی، وقتی صحبت از استایل زیبا می شود، زنان ایتالیایی حرف اول را می زنند. آنها در آرایش و فشن رقیب ندارند.

5. ونزوئلا

عکس نورلیس رودریگز مدل ونزوئلایی، زنان ونزوئلا حضور پررنگی در مسابقات جهانی ملکه زیبایی داشتند. قد بلند از شاخصه های اصلی آن هاست.

زیباترین زنان

4. روسیه

عکس ایرینا شایک مدل روسی معروف، زنان روسی ترکیبی از شرق و غرب هستند، قدبلند و بلوند با گونه های برجسته

زیباترین زنان

3. اوکراین

عکس آنی لوراک خواننده اوکراینی، با اینکه اوکراین و روسیه همسایه هستند ولی اوکراین جایگاه بهتری در لیست ما خواهد داشت. 

زیباترین زنان

2. برزیل

عکس آدریانا لیما مدل برزیلی، زنان برزیل بخاطر شرکت در فستیوال و کارناوال ها معروف هستند، ظریف ترین دختران دنیا در برزیل زندگی می کنند.

زیباترین زنان

1. ترکیه

عکس مریم اوزرلی بازیگر ترک، مریم دورگه ترک آلمانی است. زنان ترک در صدر جدول قرار دارند، ترک ها فتوژنیک هستند، اندام های زیبا دارند، باشکوه هستند، اگر شک دارید سریال های آبکی آن ها را تماشا کنید.

طبق معمول همه انتظار داریم ایران هم در لیست باشد ولی متاسفانه نیست، ملاک انتخاب این کشور ها زیبایی ذاتی زنان آن کشور ها بوده نه زیبایی مصنوعی با انجام عمل های جراحی پلاستیک برای مدت محدودی ایجاد می شود. در ایران آمار دقیقی از تعداد عمل های زیبایی که هر سال انجام می شود وجود ندارد، برخی از این عمل ها در کلینیک های غیر تخصصی انجام می شود که اصلا ثبت نمی شود. طبق آمار رسمی بدون در نظر گرفتن موارد گزارش نشده ایران در رتبه 20ام عمل های جراحی در جهان است. تعداد جراحی زیبایی روی زنان 10 برابر مردان است. یک چرخ در سطح شهر بزنید تعداد دماغ عملی ها اثبات این ادعاست.

هیچ وقت فراموش نکنیم، زیبایی واقعی در سیرت انسان است نه در صورت او

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیباترین زن در کتاب رکوردهای گینس کیست

در
گرتا گاربو ستاره سینما یکی از بزرگترین رمز و راز های سینمای جهان است. او رویای بازی داشت و وقتی رویای او به حقیقت پیوست، از این می ترسید که تنها با نامی زندگی کند.قدرتمند ترین کمپانی فیلمسازی سعی کرد او را به زانو در آورد، اما شکست گاربو برای این کمپانی بیش از حد دشوار بود. در نتیجه، هالیوود زیر پای یک زن بزرگ افتاد و او هنوز هم یکی از محبوب ترین بازیگران زن در جهان است.
گاربو یک نام واقعی نیست، بلکه یک نام مستعار برای گرتا گوستافسون است . او توسط موریتز استایلر کارگردان پیشرو فیلم های صامت سوئد کشف شد.استیلر به او آموزش داد تا بازیگر ماهری شود و نام مستعار گاربو را برای او انتخاب کرد.
گرتا لوویسا گوستافسون، در 18 سپتامبر 1905 در استکهلم سوئد در یک خانواده بسیار فقیر متولد و بزرگ شد. وقتی دختر 14 ساله بود، پدرش فوت کرد. گرتا مجبور شد مدرسه را ترک و برای کمک به خانواده کار کند. او در یک فروشگاه لباس های مردانه شروع به کار کرد و صاحب فروشگاه عکس او را برای تبلیغ محصولات ارائه داد. پس از آن بود که این دختر خجالتی اما جذاب توجه نمایندگان شرکت های نمایش را به خود جلب کرد. در ابتدا او به عنوان یک مدل شروع به کار کرد، اما گرتا ی جوان بیشتر به بازیگری علاقمند بود و وارد مدرسه هنرهای نمایشی سلطنتی شد. 
قبل از رسیدن به نام گاربو، گرتا گاستافسون کمی چاق بود. اما حتی پس از دست دادن وزن، در بازی هایش در هالیوود، بازیگر به نظر نمی رسید که به اندازه ای مناسب رسیده باشد.گرتا اذعان کرد که او خود را چاق و ناخوشایند می داند. در ابتدا، دختر به سختی می توانست به زبان انگلیسی تکلم کند، اما خیلی زود او به ملکه هالیوود با هزینه های عظیم و حق پخش فیلم های غول پیکر Metro Goldwin Mayer تبدیل شد. 
 
بر خلاف بسیاری از بازیگران، گرتا به راحتی در پایان دوره فیلم های صامت به کار ادامه داد. در سال 1930 تصاویری از نوار صدای " آنا کریستی " بر روی صفحه نمایش ظاهر شد، که شعار "Garbo Says" مورد استفاده قرار گرفت. بازیگر صدای فوق العاده خیره کننده داشت که پاداش دیگری برایش بود. 
 
مژه های Garbo الهام بخش مشهور Max Factor است . او معتقد بود که لوازم آرایشی نمی تواند چیزی شبیه به آن ایجاد کند.
 
 
در دهه 1950، گرتا گاربو در کتاب رکوردهای گینس ثبت نام کرد و به عنوان زیباترین زن روی زمین نامش ثبت شد.
 
شاید انتخاب او به این علت بوده که گرتا گاربو چهره ای کاملا متقارن داشته (این راز غریبی است که اکثر مردم به طور قابل توجهی طرف چپ و راست صورتشان متفاوت است). با این حال، بازیگر خود را مطمئن بود که خواهر او Alva زیبا تر و با استعداد تر از او است. متاسفانه آلوا در سن 24 سالگی از سرطان عروق لنفاوی مرده بود.
موسسه فیلم آمریکا (AFI)،در سال 1999گاربو را در لیست بزرگترین ستاره های زن سینمای جهان (سینمای کلاسیک هالیوود) بعد از کاترین هپبورن، بت دیویس، آدری هپبورن و اینگرید برگمن در رتبه پنجم قرار داد.
 
گرتا به معنای واقعی کلمه از ازدواج فرار کرد. او قرار بود با بازیگر جان گیلبرت، که او را در هنگام فیلمبرداری از "جسم و شیطان" ملاقات کرده بود ازدواج کند، اما به عروسی خود که توسط MGM سازماندهی شده بود، نرفت.
گاربو زمانی که 36 ساله بود از بازیگری دست کشید.آخرین فیلم او کمدی " زن دو چهره " بود. از آن زمان، او در منهتن تحت نام هریت براون سکونت داشت.
 
 مورخ دیوید برت در کتاب خود «گرتا گاربو»، در مورد او  نوشته است که:گرتا گاربو یک عامل اطلاعات انگلیس بود.
گرتا گاربو در سال 1990 درگذشت. او فرزندی نداشت و تمام ثروت قابل توجه او به خواهرزاده اش، گرین راینزفیلد ، رسید . بازیگر درخواست کرد که او را در استکهلم دفن کند و درخواست او 10 سال پس از مرگ وی انجام شد.

فیلم های گرتا گاربو 

خانم و آقای استکهلم (۱۹۲۰)
چگونه لباس بپوشیم (۱۹۲۱)
نان روزانه ما (۱۹۲۱)
شوالیه شاد (۱۹۲۱)
حماسه یوستا برلینگ (۱۹۲۴)
اغواگر (۱۹۲۶)
سیلاب (۱۹۲۶)
جسم و شیطان (۱۹۲۶)
عشق (۱۹۲۷)
زن الهی (۱۹۲۸)
بانوی مرموز (۱۹۲۸)
زن ماجراهای عاشقانه (۱۹۲۸)
ارکیده‌های وحشی (۱۹۲۹)
بوسه (۱۹۲۹)
آنا کریستی (۱۹۳۰)
عاشقانه (۱۹۳۰)
الهام (۱۹۳۱)
ظهور و سقوط سوزان لیناکس (۱۹۳۱)
ماتاهاری (۱۹۳۱)
گراند هتل (۱۹۳۲)
آنگونه که دوستم داری (۱۹۳۲)
ملکه کریستینا (۱۹۳۳)
پرده رنگین (۱۹۳۴)
آنا کارنینا (۱۹۳۵)
کمیل (۱۹۳۶)
فتح (۱۹۳۷)
نینوچکا (۱۹۳۹)
زن دو چهره (۱۹۴۱)

نظرات

در ادامه بخوانید...