10 کشور با زیباترین زنان

زیبایی واقعی در سیرت انسان هاست نه صورت آن ها، زیبایی ظاهری دائمی نیست و نباید ملاک انتخاب برای یک زندگی قرار بگیرد. ما در زیر کشورهایی با زیباترین زنان را انتخاب کردیم. البته زیبایی ظاهری

10. فیلیپین

عکس پیا وورتزبچ ملکه زیبایی، بازیگر و مدل فیلیپینی آلمانی است. فیلیپینی ها بخاطر نوع نگرش مثبت به زندگی معروف هستند. البته فیلیپین رکورد بیشترین ملکه زیبایی را هم دارد. پیا وورتزبچ در سال 2015 در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کرد و برنده شد.

زیباترین زنان

9. بریتانیا

عکس هلن فلنگن بازیگر انگلستانی است. زنان مدرن بریتانیایی ترکیبی از فرهنگ های مختلف هستند. به همین دلیل رنگ پوست متنوع دارند، آنها تحصیل کرده، زیبا و با اداب و رسوم کشور آشنا هستند.

زیباترین زنان

8. کانادا / آمریکا

عکس یوژینی بوشار تنیس باز کانادیی، قهرمان ویمبلدون در رده نوجوانان است. زنان کانادای/آمریکایی مشتاق، مستقل و خوب گلیم خود را از آب بیرون میکشند. در خیابان های میامی، نیویورک، لوس آنجلس و اوتاوا زنان زیبایی را میبینید که به خوبی از پس مشکلات زندگی بر می آیند. اضافه کنم در لیست Victoria's Secret زنان آمریکایی زیادی هستند.

7. هلند

عکس داوتسن کروس سوپر مدل هلندی و بازیگر است. میانگین قد زنان در هلند 170 سانتیمتر و بلوند هستند. 

زیباترین زنان

6.ایتالیا

عکس کیریستینا چیابوتو مجری تلویزیون ایتالیایی، وقتی صحبت از استایل زیبا می شود، زنان ایتالیایی حرف اول را می زنند. آنها در آرایش و فشن رقیب ندارند.

5. ونزوئلا

عکس نورلیس رودریگز مدل ونزوئلایی، زنان ونزوئلا حضور پررنگی در مسابقات جهانی ملکه زیبایی داشتند. قد بلند از شاخصه های اصلی آن هاست.

زیباترین زنان

4. روسیه

عکس ایرینا شایک مدل روسی معروف، زنان روسی ترکیبی از شرق و غرب هستند، قدبلند و بلوند با گونه های برجسته

زیباترین زنان

3. اوکراین

عکس آنی لوراک خواننده اوکراینی، با اینکه اوکراین و روسیه همسایه هستند ولی اوکراین جایگاه بهتری در لیست ما خواهد داشت. 

زیباترین زنان

2. برزیل

عکس آدریانا لیما مدل برزیلی، زنان برزیل بخاطر شرکت در فستیوال و کارناوال ها معروف هستند، ظریف ترین دختران دنیا در برزیل زندگی می کنند.

زیباترین زنان

1. ترکیه

عکس مریم اوزرلی بازیگر ترک، مریم دورگه ترک آلمانی است. زنان ترک در صدر جدول قرار دارند، ترک ها فتوژنیک هستند، اندام های زیبا دارند، باشکوه هستند، اگر شک دارید سریال های آبکی آن ها را تماشا کنید.

طبق معمول همه انتظار داریم ایران هم در لیست باشد ولی متاسفانه نیست، ملاک انتخاب این کشور ها زیبایی ذاتی زنان آن کشور ها بوده نه زیبایی مصنوعی با انجام عمل های جراحی پلاستیک برای مدت محدودی ایجاد می شود. در ایران آمار دقیقی از تعداد عمل های زیبایی که هر سال انجام می شود وجود ندارد، برخی از این عمل ها در کلینیک های غیر تخصصی انجام می شود که اصلا ثبت نمی شود. طبق آمار رسمی بدون در نظر گرفتن موارد گزارش نشده ایران در رتبه 20ام عمل های جراحی در جهان است. تعداد جراحی زیبایی روی زنان 10 برابر مردان است. یک چرخ در سطح شهر بزنید تعداد دماغ عملی ها اثبات این ادعاست.

هیچ وقت فراموش نکنیم، زیبایی واقعی در سیرت انسان است نه در صورت او

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید