آنجلینا جولی بدون آرایش: زیباترین زن جهان بدون آرایش

زیباترین زن جهان بدون آرایش: سلبریتی (آنجلینا جولی) بدون آرایش در عکس های سال های مختلف
آنجلینا جولی مادر 6 فرزند، بازیگر مشهور سینمای جهان و کارگردان درخشان، که بر پرده نمایش تلویزیون به طور مستقیم با مژه های بلند سیاه پرپشت به مردان نگاه میکرد با گونه های برجسته، لب های پف کرده، یک بینی کوچک شسته رفته و چهره ای کامل که تقریبا رویای اولیه هر دختری روی این سیاره است. اما همانطور که معلوم شد، این تصوير کامل از همان زمانی كه فيلمبرداری و رتوش حرفه ای به پايان می رسد، ناپديد می شود. بنابراین بت یک نسل را بدون آرایش ببینیم ...
 
1455620505-0.jpeg
زیباترین تصاویر انجلینا جولی
 

1. لبخند یک میلیون دلاری

آنجلینا جولی بدون آرایش  و  با آرایش  Hollywood لبخند برای یک میلیون
 
آنجلینا جولی یک زن مینیمالیست و یکی از زیباترین زنان جهان است. و حتی هنگامی که بدون آرایش می آید. به عکس  آنجلینا جولی بدون ارایش نگاه کنید، متوجه شدید که در این رویداد، ستاره افسانه ای تصمیم گرفت بدون کمک متخصصان و متخصصان زیبایی، بدون آرایش با یک لبخند میلیون دلاری، بدون آرایش بودن را جبران کند.
 

2. زیبایی طبیعی

زیبای هالیوودی بدون آرایش
جولی اعلام می کندکه در حالی که بر روی صفحه نمایش آرایش بخشی جدایی ناپذیر از تصویر او است، همه چیز در زندگی بیرون متفاوت است. بنابراین، در اکثر موارد عکاس ها موفق به گرفتن عکس از زیبای هالیوودی در شکل طبیعی او در لنز دوربین های خود می شوند.

3. آنجلینا جولی با مادر

عکس بدون آرایش آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی می گوید ایمان مادر من این بود که من را قوی تر و با اعتماد به نفس بیشتری بزرگ کند، اما قبل از آن، با دادن عشق و مراقبت نامحدود، به طور مداوم تشویق و پشتیبانی می کرد و تعجب آور نیست که پس از از دست دادن یکی از عزیزان و یک فرد نزدیک، ستاره انعطاف پذیر توانست در مدت کوتاهی از شوک خلاص شود.
 

4. سفیر خیرخواه

عکس آنجلینا جولی بدون آرایش

 

همانطور که همیشه می گوییم، آنجلینا بیش از یک مدل، بازیگر یا مدیر است. جولی، یکی از فعالان بشردوست و اجتماعی، در حال حاضر سفیر خیرخواهی برای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد است که نماینده کمیسیون عالی پناهندگان است. جولی در این نقش تصمیم گرفت تا با برخی از آنها زمان بگذراند، کل روز را با کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان صحبت کند. نیازی به گفتن نیست، در اینجا او بدون آرایش است.
 

5. حل بیشتر مشکلات جهانی

آنجلینا جولی بدون گریم   در طی بازدید از اردوگاه IDP با پناهندگان کچین
در این عکس جولی یک زن بسیار احساساتی دیدخ می شود که من فکر می کنم میلیونها نفر از مردم در سراسر جهان در مورد چگونه زندگی کردن آنچه که در اطراف اتفاق می افتد، فکر می کنند
آنجلینا جولی نوشت: "من آن را برای خرید مجلات خاص نساخته ام، یا چون من در برابر شایعات هستم یا چیزی شبیه آن، من فقط می خواهم ذهن خود را با مشکلات واقعی در جهان پر کنید، و نه برخی از مزخرفات مسخره ... "
 

6. Tomb Raider

عکس از آنجلینا جولی بدون آرایش

 

7. همه چیز در این دنیا نسبی است

خوشگل ترین زن دنیا بدون ارایش

Angelina-Jolie-without-Makeup-3.jpg

عکس آنجلینا جولی قبل و بعد از آرایش

 

قبل از انجام آرایش زیبا، شما باید یک چیز ساده را درک کنید که همه چیز در این دنیا نسبی است.

8. زیبایی کشنده در زندگی و روی صفحه نمایش

 آنجلینا جولی روی صفحه نمایش                                                      آنجلینا جولی بدون گریم
شما می توانید برای مدت طولانی در مورد آنجلینا جولی صحبت کنید، او را ستایش کنید یا بالعکس، انتقاد و محکوم کنیدو. در هر صورت، فراموش نکنید که اول از همه - او یک فرد زنده است و حضور یا عدم وجود آرایش آن را بدتر یا بهتر نمی کند.
 

9. او آموخت که به مشکلات لبخند بزند

او آموخت که به مشکلات لبخند بزند
شاید آنجلینا از آن دسته افرادی باشد که با وجود مشکلات و موانع در پایان به اهداف خود برسند. برای بیش از چهل سال، او آموخته است به مشکلات لبخند بزند، حتی زمانی که عمیقا ناراحت است. و به من اعتماد کنید، با آرایش یا بدون آرایش، نتیجه لبخند او را فوق العاده نشان می دهد. 

10. شاد بدون آرایش

زیبا به رغم همه چیز
و در نهایت، می خواهم بگویم که جزئیات در شادی است. ایده آل برای بعضی از افراد چیزهای کوچک مانند ابروهای کشیده شده است، تحت تکنیک ابرو و لب های سیلیکون تزریق شده، و برای کسی شادی در کودکان و رفاه خانواده است. آنجلینا مسیر خود را برای خودش انتخاب کرده، او آموخته که نه تنها تمام ویژگی های ذاتی یک زن قوی، مامور مراقبتی و سفیر حسن نیت، بلکه یک چارچوب انعطاف پذیر به عنوان ستاره هالیوودی، که هنوز باقی مانده است، با وجود سنش، ترکیب شده است.
 

عکس از آنجلینا جولی بدون آرایش

اما اصلی ترین چیز این است که این زن شگفت انگیز، اول از همه، آموخته است که واقعی باشد، همانطور که او در خارج از قاب فیلم های مورد علاقه است: خسته، آرایش نشده، به آرامی با زندگی و مشکلات کنار بیاید، اما بسیار زنده، صادقانه و دوست داشتنی.

بازیگران هالیوود بدون آرایش

عکس های سلبریتی ها بدون آرایش

 

شارلیز ترون

شارلیز ترون

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون

ادل

ادل

کامرون دیاز

کامرون دیاز

 آدریانا لیما

 آدریانا لیما

 جسیکا آلبا

 جسیکا آلبا

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز

مایلی سایرس

مایلی سایرس

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Billymer 175 :

    در عکس های تصادفی گرفته شده توسط پاپاراتزی یا رهگذران عادی ، آنجلینا جولی جذابیت کمتری پس از کار هنرمندان گریم حرفه ای ندارد: علیرغم شکل مربع ، ویژگی های آنجلینا جولی نرم است ، و بیان او همیشه دوستانه و مهربان است. به نظر می رسد چشم های آبی رنگ و شکل کامل ابرو نیازی به آرایش ندارد. زیبایی به ندرت روی چشم ها در آرایش خود تمرکز می کند ، او ترجیح می دهد با چند ضربه قلم مو با ریمل روی زیبایی آنها تأکید کند و به ندرت از سایه استفاده می کند. لب های پر حجم تبدیل به علامت تجاری آنجلینا شده اند. شایعات و گفتگوهای زیادی در مورد اندازه و طبیعی بودن آنها وجود دارد. در رویدادهای اجتماعی ، لب های آنجلینا جولی اغلب با رژ لب قرمز رنگ می شوند.آنجلینا جولی رنگ موهای قهوه ای خود را تغییر نمی دهد ، عملا مدل موهای خود را برای سالهای زیادی تغییر نداده است.

    1400/6/23 13:47
  • Billymer 175 :

    در اماکن عمومی ، آنجلینا جولی اغلب بدون آرایش ظاهر می شود. اما یک سلبریتی می تواند هزینه آن را بپردازد ، زیرا در سن او بیش از حد شایسته به نظر می رسد. آنجلینا جولی ، بدون آرایش ، با تی شرت گشاد ، شلوار جین پاره شده ، موهای خود را در دم اسبی جمع کرده و عینک های تیره دارد ، اغلب به خرید می رود یا با کودکان در خیابان های شهر قدم می زند.

    1400/6/23 13:48
  • Billymer 175 :

    آنجلینا جولی حتی بدون فتوشاپ یا لوازم آرایشی نیز چشمگیر به نظر می رسد. البته ، گریمور های ماهر ، رژگونه ، سایه ها و هایلایت ها چهره یک سلبریتی را جذاب تر می کند و آن را به کمال نزدیک می کند ، اما حتی بدون آرایش ، آنجلینا جولی چیزی برای شرمندگی ندارد!

    1400/6/23 13:50
  • Billymer 175 :

    آنجلینا جولی مانند دیگر ستارگان هالیوود هرگونه عمل جراحی پلاستیک را تکذیب می کند و می گوید: "من هیچ دلیلی برای جراحی پلاستیک ندارم و به دنبال جوانی ابدی نیستم." با این حال ، چشمهای مجرب متخصصان ، هنگام تجزیه و تحلیل دقیق تصاویر ستاره جوان و عکسهای امروز او ، به احتمال زیاد عملیات زیر را توجه می کنند: جراحی زیبایی بینی. شکی نیست که آنجلینا جولی از جراحان پلاستیک خواسته تا بینی او را نازک و صاف کنند. در تصاویر اولیه آنجلینا جولی ، بینی و نوک آن پهن تر است .امروزه آنجلینا جولی دارای بینی کاملاً صاف است.

    1400/6/23 13:55
  • Billymer 175 :

    بسیاری مطمئن هستند که لب های آنجلینا جولی نتیجه جراحی پلاستیک است. اما نه بوتاکس وجود دارد و نه اسید هیالورونیک. با نگاهی به عکس های کودکی ، عکس های نوجوانی و بلوغ ، مشخص می شود که لب های پرحجم جولی هدیه ای از طبیعت است. برای مدت طولانی ، بحث ها بر سر "اصالت" نیم تنه آنجلینا جولی بود. اما در عکس در دوران جوانی ، آنجلینا سینه های کاملی داشت ، و بنابراین متخصصان تقریباً به اتفاق آرا می گویند هیچ ایمپلنتی وجود نداشت ... تا سال 2013 ، هنگامی که آنجلینا با برداشتن غدد پستانی و کاشت ایمپلنت به منظور جلوگیری از سرطان سینه ، همه را شوکه کرد.

    1400/6/23 14:01

بیشتر بخوانید