25 سلبریتی که زیر تیغ جراح پلاستیک رفته اند

 

کایلی جنر قبل از عمل

کایلی جنر

کایلی جنر قبل و بعد عمل                                                                               کایلی جنر قبل عمل 

چه عمل های زیبایی کایلی جنر انجام داد ؟ قیافه  قبل از عمل کایلی جنر  ، اصلاح شکل چانه و جراحی زیبایی بینی چگونه بود؟ علاوه بر این ، کایلی قبل عمل  لب های خود را بزرگ کرد؟  این مدل برای مدت طولانی این واقعیت را انکار می کرد.اما  عکس قبل و بعد کایلی جنر  چیز دیگری می گفت.(قبل عمل کایلی جنر) جنر اخیراً بین هواداران خود اعتراف كرد كه از شر پرکننده ها خلاص شده و حالا به ظاهر طبیعی رأی می دهد! عکس قبل عمل کایلی جنر را با بعد عمل مقایسه کنید!عکس کایلی جنر قبل از عمل  عکس های قبل عمل کایلی جنر کاملا متفاوت است . عکس های قبل عمل کایلی جنر   با چهره فعلی  قابل مقایسه نیستند.  عکس قبل از عمل کایلی جنر و کایلی جنر از  کودکی تا الان همراه باعکس در همین مقاله 

 

بلا حدید قبل عمل

بلا حدید
                                                                         بلا حدید بعد از عمل                                                                                    بلا حدید قبل از عمل 
بلا حدید قبل و بعد عمل : بلا حدید در سن 16 سالگی تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفت. آنها بالهای بینی را کاهش دادند ، نوک را بالا بردند و برآمدگی را اصلاح کردند. پس از چنین تغییر ظاهر ، بلا تبدیل به یکی از معروف ترین مدل های زمان ما شد. بعداً ، او نیز اصلاحاتی در گونه خود انجام داد و لبهایش را کمی حجیم کرد.
 

 

بلیک لایولی قبل از عمل

بلیک لایولی
قبل از جراحی پلاستیک ، بلیک لایولی بینی بزرگتر داشت و پلک های او کمی پایین آمده بود. با عمل ، بینی این بازیگر شکل بهتری به دست آورد و افتادگی پلک های او برداشته شد و همین امر باعث بازتر شدن نگاه او شد. علاوه بر این ، بازیگرسایز سینه های خود را افزایش داده است.

 

مگان فاکس قبل از عمل بینی

مگان فاکس
در ابتدا مگان فاکس دو عمل را برای خودش انجام داد: افزایش لب و سینه. پس از آن ، حرفه بازیگری او به طرز چشمگیری پیش رفت. مگان شروع به ارائه بازیگری در فیلم های مختلف و عکسبرداری کرد. با گذشت زمان ، این ستاره هنوز هم تصمیم به تنظیم شکل بینی گرفت. لازم به ذکر است که تمام این تغییرات ظاهری مگان در حرفه اش به نفع او بود.

 

جنیفر لوپز قبل از عمل

جنیفر لوپز
سلبریتی جنیفر لوپز یک سبک زندگی فعال دارد. او وقت زیادی را در ورزشگاه می گذراند ، به تغذیه مناسب پایبند است و از هواداران خود می خواهد که همین کار را انجام دهند. اما مشخص است که وی همچنین از خدمات جراحان پلاستیک استفاده می کند. تزریق منظم بوتاکس را انجام می دهد. با همه اینها ، جنیفر بسیار طبیعی به نظر می رسد و همچنان در عکس های صادقانه در دهه 50 خود ظاهر می شود.

 

کیت بکینسیل قبل از عمل

کیت بکینسیل
کیت بکینسیل جراحی زیبایی بینی انجام داد ، پس از آن قسمت پشت بینی او بسیار نازک تر و نرم تر شد. بیشتر سبک شناسان روی شکل صحیح خط ابرو کار می کردند که باعث می شود ظاهر زن جوان بازتر شود. چهره این بازیگر تقریباً کامل شده است.

 

آنجلینا جولی قبل از عمل

آنجلینا جولی

عکس آنجلینا جولی قبل از عمل

آنجلینا جولی ، ستاره هالیوود نیز چندین عمل جراحی پلاستیک انجام داد. مشخص است که لب و گونه های او نتیجه کار جراحان است. در اوایل دهه 90 ، آنجلینا جراحی زیبایی بینی انجام داد. سپس ستاره تصمیم گرفت سینه های خود را بزرگ کند. 

 

اشلی سیمپسون قبل از عمل

اشلی سیمپسون
اشلی سیمپسون  بینی خود را دوست نداشت. و او تصمیم گرفت این ویژگی طبیعی صورت خود را با جراحی پلاستیک برطرف کند. اشلی همچنین شکل چانه خود را تغییر داد. اما شایان ذکر است که هر دوی این جراحی های پلاستیک زیبایی و جذابیت خاصی به چهره اشلی می بخشد.

 

کامرون دیاز قبل از عمل

کامرون دیاز
کامرون دیاز مانند بسیاری از ستارگان دیگر شکل بینی خود را تغییر داد. بعد از جراحی زیبایی بینی ، بینی او باریک تر شد. درست است ، این بازیگر ادعا می کند که وی ظاهراً "آسیب ورزشی" داشته و پس از آن نیز باید تحت عمل جراحی قرار میگرفت. بعضی اوقات کامرون برای خلاص شدن از چین و چروک صورت از تزریق استفاده می کند.

 

کیرا نایتلی قبل از عمل

کیرا نایتلی
کیرا نایتلی همچنین نتوانست در برابر وسوسه تغییر ظاهر مقاومت کند. او کمی بینی خود را باریکتر کرد و همچنین حجم لب فوقانی را افزایش داد. این مورد تنها زمانی بود که کیرا به جراحی متوسل شد.

 

آیشواریا رای قبل از عمل بینی

آیشواریا رای

آیشواریا قبل از عمل زیبایی

آیشواریا رای همچنین مشتری مکرر جراحان پلاستیک است.  آیشواریا رای قبل از عمل  شکل بینی خود را دوست نداشت، بنابراین جراحی زیبایی بینی انجام داد. و همچنین آیشواریا مدل چشمان خود را تغییر داد ، زیرا می خواست ظاهری اروپایی تر به دست آورد.آیشواریا رای اعتراف می کند که پرکننده هایی را روی لب های خود تزریق کرده و با لیپوساکشن از وزن اضافی خلاص شده است.

 

گوینت پالترو قبل از عمل

گوینت پالترو

گوینت پالترو مانند بسیاری از ستارگان دیگر شکل بینی خود را دوست نداشت ، بنابراین در ابتدای کار ، او پل بینی خود را باریک کرد و در نهایت اصلاح شکل گونه های خود را انجام داد. به هر حال گوینت منکر نیست که تزریق بوتاکس انجام داده است.

 

سارا جسیکا پارکر قبل از عمل

سارا جسیکا پارکر
سارا جسیکا پارکر اگر با شکل بینی قبل خود می ماند ، می توانستیم مردانه ترین بینی را در صورت او ببینیم. دلیلش این است که او سه بار فرم بینی خود را از اصلاح کرد تا اینکه به نتیجه مطلوب برسد که باز هم ناموفق بود. کاری  که شما برای ماندن در کنار ستاره های جهانی هرگز انجام نمی دهید.

 

نیکول کیدمن قبل از عمل

نیکول کیدمن
آثار رینوپلاستی در ظاهر نیکول کیدمن بسیار قابل توجه است. و کارشناسان می گویند که وی بارها و بارها تحت عمل های مختلف زیبایی ، از جمله لایه برداری شیمیایی صورت و لیزر قرار گرفته است. اخیراً ظاهر نیکول کیدمن به قدری تغییر کرده است که او در فرش قرمز کمتر و کمتر شناخته می شود. 

 

کیم کارداشیان قبل از عمل

کیم کارداشیان
در شروع حرفه اش، ظاهر کیم کارداشیان طبیعی و بسیار شیرین بود. اما بیش از 10 سال او مداخلات پلاستیکی زیادی انجام داد: شکل بینی خود را تغییر داد ، سینه ، بزرگ کردن باسن، لیپوساکشن انجام داد و شکل شکم خود را تغییر داد. به نظر می رسد که خود کیم واقعاً ظاهرش را دوست ندارد ، زیرا خیلی جدی آن را تغییر می دهد.

 

ایوانکا ترامپ قبل از عمل

ایوانکا ترامپ
ایوانکا ترامپ تحت عمل جراحی بزرگ کردن سینه قرار گرفت. ایوانکا همچنین بینی خود را اصلاح کرد: او یک جراحی کوچک روی بینی انجام داد. فرم بینی ظریف تر و زیبا تر شده است.

 

شارلیز ترون قبل از عمل

شارلیز ترون
شارلیز ترون عمل جراحی پلاستیک زیادی انجام داده است. او به طرز چشمگیری شکل بینی و چانه خود را تغییر داده است. شارلیز خودش پنهان نمی کند که او یک دوره تزریق اسید هیالورونیک را پشت سر گذاشته است. همچنین ، بازیگر زن بوتولینوم درمانی را صرفاً در مقادیر متوسط ​​انجام می دهد تا چهره اش حالت یخ زده پیدا نکند.

 

کیت وینسلت قبل از عمل

کیت وینسلت
ظاهر اخیر کیت وینسلت باعث بحث کلی در مورد ظاهر او شده است. کارشناسان می گویند کیت خود را در ناحیه چشم و لب جراحی کرده است. و لازم به ذکر است که تغییرات به نفع او بوده و باعث جذابیت این بازیگر زن شده است.

 

بریتنی اسپیرز قبل از عمل

بریتنی اسپیرز
بریتنی اسپیرز جراحی زیبایی بینی انجام داد. در نتیجه ، بینی خواننده بیشتر اصلاح شده و با شکل صورت مطابقت دارد. بریتنی نیز برای جذابیت بیشتر به mammoplasty، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس متوسل شده است.

 

سلین دیون قبل از عمل

سلین دیون
سلین دیون در مورد ظاهر خود با دندان ها شروع به آزمایش کرد . با گذشت زمان ، خواننده بیضی صورت را اصلاح کرد و شکل بینی را تغییر داد ، در نتیجه کوچکتر و ظریف تر شد. البته ، جراحی پلاستیک در مشهور شدنش به نفع او بود.

 

کندال جنر قبل از عمل زیبایی

کندال جنر
در سن 18 سالگی ، کندال جنر تحت عمل جراحی تقویت لب قرار گرفت. در نتیجه ، آنها پر حجم تر شدند. در عمل دوم ، وی تحت عمل جراحی پلاستیک بینی قرار گرفت.

 

اسکارلت جوهانسون قبل از عمل

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون در مصاحبه هایش می گوید که هیچ عمل زیبایی انجام نداده است اما در مقایسه عکس نوجوانی شکل بینی با ظاهر فعلی اسکارلت جراحی بینی کاملا مشخص است.

 

جنیفر آنیستون قبل از عمل

جنیفر آنیستون
و آخر سر جنیفر آنیستون جراحی بینی
 

چگونه 9 سلبریتی هالیوود پس از جراحی پلاستیک تغییر کرده اند و حرفه خود را مدیون جراحان هستند

سلبریتی

سلبریتی ها قبل و بعد از عمل جراحی

همه می دانند که هیچ انسان کاملی وجود ندارد. با این حال ، هیچ وقت برای تلاش برای رسیدن به کمال دیر نیست - در حالی که برخی به ورزشگاه می روند و یوگا تمرین می کنند ، برخی دیگر برای جراحان پلاستیک ثبت نام می کنند. در واقع ، برای یک حرفه موفق در هالیوود ، فقط داشتن یک چهره خوب و استعداد  کافی نیست. ما عکسهای قدیمی بازیگران بسیار جوان را پیدا کردیم و آنها را با عکسهای فعلی سلبریتی ها مقایسه کردیم - باید اعتراف کنید ، تفاوت چشمگیر است!

مرلین مونرو

مرلین مونرو

مرلین مونرو قبل و بعد از جراحی پلاستیک

 

دختر بازیگوش در عکس نورما جین مورتنسون است. به نظر می رسد جدا از جذابیت طبیعی او ، چیز خاصی در مورد او وجود ندارد. او بسیار شبیه به دختران حیاط همسایه است - همان بینی رو به بالای سیب زمینی ، خط صورت گرد و یک نیم تنه بی نظیر. اما برای تبدیل شدن به آن زیبایی نفس گیر مرلین مونرو ، که ما او را از تصاویر روی صفحه نمایش به خاطر داریم ، مجبور شد زیر چاقوی جراح برود. این به طور قطعی شناخته شده است ، زیرا اخیراً تعداد زیادی از اسناد کلینیک حراجی پلاستیک مرلین مونرو به رویت  عمومی گذاشته شده است ، جایی که پارامترهای ستاره آینده ثبت شده است ، که "قبل" و "بعد" نامیده می شود. با مرلین مونرو بود که مد پلاستیکی هالیوود پیش رفت. نورما سینه های خود را بزرگ کرد ، شکل بینی را اصلاح کرد ، استخوان گونه را برجسته کرد - و واقعا  وااااااو: نماد اغوا کننده وسط قرن گذشته آماده است!

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی قبل و بعد از جراحی پلاستیک

 

حامل زیبایی کلاسیک هالیوود در جوانی نیز بسیار زیبا بود: لب های پرحجم و گونه های گرد کودکانه. با این حال ،آنجلینا جولی حتی در سن 14 سالگی نتوانست حرفه مدلینگ موفقی بسازد یا به نقش های قابل توجهی در فیلم ها دست یابد. حتی ارتباطات پدر و برادر نیز کمکی نکرد ، زیرا آنها قبلاً آخرین رده را در رتبه بندی بازیگران آمریکایی داشتند. بعد از مراجعه به جراح همه چیز تغییر کرد. او به طور قابل توجهی چهره را "تغییر شکل" نداد ، اما فقط کمی داده های طبیعی ستاره آینده را تصحیح کرد. در نتیجه ، آنجلینا نه تنها به بالای تریبون رفت و محبوبیت و درآمد های بستگان خود را افزایش داد ، بلکه مورد تقلید میلیون ها زن قرار گرفت. ساخت بینی ، استخوان گونه و لب مانند آنجلینا جولی یکی از محبوب ترین درخواست ها در کلینیک های جراحی پلاستیک است.

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون قبل و بعد از عمل بینی

 

اجازه دهید حامی زیبایی طبیعی زن حیله گر نباشد: ما قبلاً می دانیم که جنیفر اولین جراحی پلاستیک خود را در جوانی انجام داد ، هنگامی که او به تازگی در سریال تلویزیونی دوستان شروع به بازی کرد. جراحی بینی موفقیت آمیز بود ، بینی عالی به نظر می رسید ، اما یک "اما" وجود داشت - بازیگر شروع به خفگی کرد. من مجبور شدم دوباره زیر چاقوی جراح بروم . اکنون مشخصات جنیفر توسط بسیاری از طرفداران استعداد این ستاره تحسین می شود. و فقط یک چیز: یک عمل کوچک ، تهدیدی برای سلامتی ، و سپس محبوبیت بسیار زیاد!

دمی مور

دمی مور

دمی مور قبل و بعد از جراحی پلاستیک

 

در ابتدا ظاهر دختر چندان جذاب نبود: در نوجوانی ، دمی مور به شدت از استرابیسم رنج می برد. سپس گونه های برجسته و بینی پهن را دوست نداشت. همچنین مجبور شد جراحی بینی انجام دهد و سایر نواقص ظاهری را برطرف کند. در نتیجه ، پس از کار جراحان ، ما در حال حاضر زیبایی را می بینیم. دمی مور عشق خود را به جراحی پلاستیک پنهان نمی کند ، زیرا نتیجه را بسیار دوست دارد. خوب ، او عکسهای نادر ناموفق را به دسته عکسهایی نسبت می دهد که در آنها آرایش بی کیفیت و نورپردازی ضعیف مقصر است.

مگان فاکس

مگان فاکس

مگان فاکس قبل از عمل بینی

 

در این مورد ، فقط می توان از حرفه ای بودن جراحان پلاستیک و سرسختی مگان تمجید کرد. هر از گاهی رویای او برای ظاهر ایده آل محقق شد . این را حتی می توان در تغییر ظاهر بازیگر زن در هر یک از مجموعه های "Transformers" و "Teenage Mutant Ninja Turtles" جستجو کرد. در حال حاضر تشخیص یک دختر زیبا با این زیبایی اصیل دشوار است ، شکل صورت ، بینی ، لب ها ، سینه او بسیار تغییر کرده است. اما نسل جدید بینندگان دارای نماد وسوسه مدرن هستند. در یک زمان ، این بازیگر حتی شکایت داشت که نقش یک زن زیبا برای او ثابت شده است ، و کارگردانان فقط نقش استریپر را به او پیشنهاد می دهند - ظاهر او بسیار خوب شده است.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان قبل و بعد از جراحی پلاستیک

 

کیم کارداشیان ، این ستاره تلویزیونی با واقع بینی خود را محدود به مجموعه ای از تغییرات استاندارد هر زیبایی هالیوودی نکرد ، بلکه بر باسن خود تمرکز کرد. و این قسمت از بدن بود که یک دختر معمولی را مورد علاقه میلیون ها مرد قرار داد و بیش از یک میلیون دلار برای ستاره به ارمغان آورد. جالب است که در حساب افراد مشهور می توانید عکس های باسن کیم کارداشیان را که از زوایای مختلف گرفته شده اند ، پیدا کنید و تقریباً بیشتر از عکس های چهره زیبای کیم کارداشیان.

 

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون قبل و بعد از جراحی پلاستیک

 

اگر در مورد "برجسته ترین" قسمت های بدن و عملیات صحبت کنیم که می تواند حرفه ای را برای بهتر شدن تغییر دهد ، نمی توان این ستاره Playboy را به یاد نیاورد. در ابتدا ، یک مربی تناسب اندام با اشکال کاملاً طبیعی و جذاب مورد توجه قرار گرفت و برای شرکت در تبلیغات دعوت شد. با دریافت پول ، مو بور عجله کرد تا لب ها و سینه های خود را با سه اندازه دیگر بزرگ کند. خوب ، نقش معروف او در سریال "نجات دهندگان مالیبو" هزینه ها را کاملاً توجیه کرد - پاملا اندرسون به نماد اغوا کننده آمریکایی و موضوع تمایل میلیون ها مرد تبدیل شده است. پس از آن ، بازیگر و مدل هنوز کمی سینه های خود را کاهش داد ، اما همچنان چشم مردان را هیجان زده می کند. نیازی به گفتن نیست - همه فیلم هایی با مشارکت پاملا اندرسون محکوم به موفقیت بودند.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون قبل و بعد از جراحی پلاستیک

 

اسکارلت جوهانسون بازیگری را در نه سالگی آغاز کرد و در 11 سالگی ، منتقدان فیلم درباره او نوشتند که او شبیه "خوک خنده دار از کارتون دیزنی" است. عیب صورت او نه تنها شخصیت شاداب و معاشرت بازیگر جوان است ، بلکه بینی تا حدی بزرگ وارونه دختر نیز بود. بنابراین ، برای ایجاد یک حرفه واقعاً موفق ، اسکارلت تصمیم به جراحی بینی گرفت. از این پس بینی ستاره ، اگرچه کمی رو به بالا باقی ماند (این فقط جذابیت را اضافه می کند) ، اما به لطف هنر جراحان ، برازنده تر شده است.

 

بلیک لایولی

بلیک لایولی

بلیک لایولی قبل و بعد از جراحی پلاستیک


نیازی به گفتن نیست: مطمئناً اگر این دختر جرات ایجاد تغییرات شدید را نداشت ، این بلوند بینی بزرگ نمی توانست به چنین موفقیتی برسد. بعد از جراحی بینی ، بینی او بسیار نازک تر شد. و یک مداخله جراحی دیگر به اصلاح چانه کمک کرد. بنابراین در حال حاضر ستاره سریال "شایعات" می تواند در تجارت مدلینگ و در مجموعه به موفقیت برسد.

بینی بزرگ ، قد کوتاه ، چهره ای که از تناسب ایده آل محروم است - هرگز نمی دانید بازیگران در خود چه عیب هایی دارند و شکست ها را در حوزه حرفه ای توجیه می کنند. اما ما در حال حاضر افراد محبوبی را می شناسیم که با وجود نداشتن نقص های ذاتی ، توانستند یک حرفه موفق سینمایی بسازند.

عمل های زیبایی کایلی جنر

به نظر می رسد کایلی جنر خیره کننده است ، اما برای داشتن چنین ظاهری مجبور به انجام چندین عمل جراحی پلاستیک شد. او یک شخص مشهور است به این معنی که آنها همیشه از او به خاطر افزایش زیبایی او انتقاد می کنند ، اما به نظر می رسد او یاد گرفته است که از همه اینها چشم پوشی کند.

وی در مصاحبه با مجله ES گفت که مخالف جراحی های زیبایی نیست. از یک طرف ، او بزرگ کردن سینه یا عمل بینی را رد کرد ، و از سوی دیگر ، اگر با افزایش اعتماد به نفس بیشتری روبرو شود ، با این نوع پیشرفت ها کاملاً خوب است.

 

کایلی جنر

کایلی جنر گفت که چندین بار تزریق لب انجام داده است ، اما چه کار دیگری  با بدن خود  انجام داده؟ مردم بر این باورند که باسن و سینه های ستاره تلویزیونی در واقعیت طبیعی نیست. آنها ایمپلنت باسن و سینه را پیشنهاد می کنند.

آنچه ما قصد داریم انجام دهیم این است که عکس های  کایلی جنر قبل از عمل  و بعد از عمل را بررسی کنیم تا بتوانیم بفهمیم آیا او جراحی زیبایی انجام داده است یا خیر.

شروع کنیم! کایلی جنر چه عملهایی انجام داده است

آیا کایلی جنر عمل بینی انجام داده است؟

کایلی جنر

عکس قبل عمل کایلی جنر

در مصاحبه ای با مجله Complex ، این ستاره تلویزیونی کایلی جنر مدعی شد که بینی خود را همانطور که هست دوست دارد. این بدان معناست که او جراحی بینی انجام نداده ، اما شایعات متوقف نشد.

اما بینی او قبلاً اندازه و شکل متفاوتی داشت. قبلاً پهن تر بود و نوک بزرگتری داشت. اگر به عکس دیگری نگاه کنید ، یک پل بینی باریک تر خواهید دید.

لازم به ذکر است که نتیجه می تواند به دلیل کانتورینگ مناسب و آرایش حرفه ای باشد. آرایش حرفه ای می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد

آیا کایلی جنر ایمپلنت باسن دارد؟

کایلی جنر و خواهرانش به دلیل اندازه باسن خود شناخته می شوند . باسن کایلی همیشه در عکس ها سکسی به نظر می رسد ، بنابراین همیشه در مورد آن زیاد صحبت می شود. آنها عکسهای او را بررسی می کردند تا هرگونه نشانه ای از کاشت باسن را دریابند. او هرگونه جراحی از این دست را انکار می کند و ادعا می کند که Spanx دلیل ظاهر باسن اوست.
به نظر شما حقیقت دارد؟

آیا کایلی بزرگ کردن سینه داشت؟

بزرگ کردن سینه یکی دیگر از موضوعاتی است که معمولاً توسط همه منتقدان مورد بحث قرار می گیرد. ستاره نیز این روش را رد می کند. کایلی مدعی است که سینه هایش فقط به دلیل سوتین بمبشل ویکتوریا سکرت بزرگتر به نظر می رسد. او آنقدر به این سوتین علاقه دارد که همان سوتین را نه تنها به خواهرانش بلکه به دوستانش نیز پیشنهاد داد.
با این حال ، یک جراح از لندن گفت که پس از مشاهده عکس هایش ، کار سینه انجام داده است. می بینید ، شکل کلی کایلی خیلی خوب طراحی شده است.

آیا کایلی جنر جراحی چشم انجام داده است؟

کایلی جنر

قبل عمل کایلی جنر


این ستاره علاقه زیادی به آرایش خود به طرق مختلف دارد به طوری که حتی صاحب یک خط آرایشی است. اما وقتی به عکس های قبل و بعد از او نگاه می کنید ، سوال این است که آیا کایلی جنر تحت عمل جراحی پلک قرار گرفته است یا خیر. چشماش قبلا متفاوت بود
به نظر می رسد که او این نوع جراحی را برای افزایش زیبایی خود انجام داده است ، اما این نیز می تواند به دلیل مژه های بلندتر باشد.

 

کایلی جنر با صورتش چه کرد؟

کایلی جنر

کایلی جنر قبل از عمل

آیا کایلی جنر بوتاکس و لیفت صورت دارد؟

اکثر جراحان مطمئن هستند که او چندین عمل زیبایی انجام داده است زیرا چهره او بسیار تغییر کرده است. شکل صورت او اکنون گرد است ، اما قبلا مربع شکل بود. در اینجا می توان از بوتاکس و پرکننده ها برای اصلاح آن استفاده کرد.
البته ، او این را شنید و پاسخ او این بود که مردم بر اساس عکس های دوران کودکی اش قضاوت می کنند. در حال حاضر او یک بزرگسال است و در گریم تسلط دارد. او ادعا می کند که آرایش صورت شگفت انگیز است بنابراین نیازی به هیچ گونه جراحی پلاستیک نیست.

آیا کایلی جنر تزریق لب کرده است؟

کایلی جنر

کایلی جنر قبل عمل


تنها روشی که ستاره اعتراف کرد تزریق لب بود. قبل از عمل لب هایش نازک بود و این باعث نمی شد چهره او خوب به نظر برسد. بله ، او این کار را برای جذاب تر شدن ظاهر خود و متعادل کردن فک های پهن انجام داد. حالا منتقدان مطمئن هستند که لب ها خیلی بزرگ هستند.
نظر شما چیه؟

دندانهای کایلی جنر قبل و بعد

آنها به شدت معتقدند که تزریق لب تنها کاری نیست که انجام می شود. اگر قبل و بعد از عکس ها به او نگاه کنید ، می بینید که او قبلا دندان های کجی داشت که علاوه بر آن چندان سفید هم نبود. حالا لبخند کایلی سفید و بی نقص است.
او از کیت سفید کننده دندان استفاده کرد ، اما متخصصان مطمئن هستند که این تنها یک روش نبود. روکش ها اکنون بسیار محبوب هستند و جای تعجب نیست که او نیز آنها را داشته باشد. بریس نیز می تواند دلیل آن باشد ، اما نمی توان به طور قطعی گفت زیرا هیچ عکسی از قبل و بعد از بریس ها وجود ندارد.

اوایل کودکی کایلی جنر

کایلی جنر

کایلی جنر جوان به همراه خواهرش کندال جنر 


در این عکس کندال و کایلی با این لباس های بالرین زیبا به نظر می رسند. کایلی که یک دختر کوچک بود ، چشمان درشتی داشت که هنوز یکی از جذاب ترین ویژگی های صورت او هستند.

عکس کایلی جنر 2007

کایلی جنر

 

"Keeping Up With the Kardashians" در آن سال در تلویزیون ظاهر شد. فقط نگاه کنید چهره او قبل از عمل چگونه بود.

عکس کایلی جنر 2008

کایلی جنر

امسال ستاره مدل موهای خود را تغییر داد. او سعی می کند سبک خود را درست مانند بسیاری از دانش آموزان پیدا کند.


عکس کایلی جنر 2009

کایلی جنر

قبل و بعد کایلی جنر

هنوز می توانید لایه چربی را روی پاها و بازوها ببینید. او یک نوجوان است و کمی چاق است.


عکس کایلی جنر 2010

کایلی جنر

عکس کایلی جنر قبل از عمل


کایلی اکنون یک ستاره تلویزیونی است و در اینجا واقعاً طبیعی به نظر می رسد. لبهایش هنوز نازک است و دندانهایش با ایده آل بودن فاصله دارد. صورتش مثل الان گرد نیست. و بله ، گوش های او قبلاً بزرگتر بود.


عکس کایلی جنر 2011

کایلی جنر

کایلی قبل از عمل

آرایش آغاز همه تحولات بود. او شروع به استفاده از رژ لب قرمز کرد و خط فک سنگین او تا زمانی که مشخص شود ادامه دارد. 

عکس کایلی جنر 2013

کایلی جنر

 شکل سینه کایلی جنر در 2013  متفاوت به نظر می رسد. بزرگتر به نظر می رسد. آیا این به خاطر سوتین معروف است یا به دلیل کاشت سینه؟


کایلی جنر 2014

کایلی جنر


عکس مربوط به جوایز موسیقی آمریکا در LA است. و دوباره چهره جدید کایلی جنر موضوع بحث شد. همه متوجه شدند که لب هایش چقدر پر شده و چشمانش چقدر متفاوت به نظر می رسند. منتقدان مشکوک به بلفاروپلاستی بودند.
او همچنین شروع به گذاشتن مژه های مصنوعی کرد. کایلی جنر می تواند الهام بخش زنان سراسر جهان باشد که آنها  مژه های مصنوعی بگذارند.

 

کایلی جنر 2015

کایلی جنر

 

این فرش قرمز MTV Video Music Awards بود ، جایی که کایلی جنر با رنگ پوست زیبا ظاهر شد. پوست و صورت او آنقدر سالم و صاف به نظر می رسید که مردم تصور می کردند بوتاکس انجام داده اند. گونه های او پف کرده به نظر می رسید که ممکن است پرکننده صورت یا کاشت گونه باشد.
عمل بینی نیز امکان پذیر است زیرا بینی ستاره نازک تر و تیزتر به نظر می رسد. این تغییر زیبایی همه را شگفت زده و تحت تأثیر قرار داد.

 

کایلی جنر 2016

 سینه های او طبیعی به نظر می رسند ، اما منتقدان هرگز به دنبال نشانه هایی از جراحی های زیبایی نیستند. این بار آنها مطمئن بودند که کایلی جنر لیپوساکشن کرده است زیرا شکمش صاف بود.

 

کایلی جنر 2017

گزارش شد که کایلی باردار است و آنها دوباره به این فکر افتادند که آیا اندازه سینه هایش به طور طبیعی به دلیل بارداری بزرگ شده است و آیا در این مدت ایمپلنت باسن انجام داده است یا خیر. شاید همه اینها واقعاً به خاطر هورمون ها باشد؟


کایلی جنر 2018

پس از به دنیا آوردن نوزاد ، او در مت گالا ظاهر شد. شکل بدن او واقعاً خوب به نظر می رسید. خیلی خوب است ، بنابراین منتقدان معتقدند که او نمی تواند چنین جسمی داشته باشد که رژیم داشته باشد و ورزش کند. آنها دوباره تصور کردند که شکم صاف او به دلیل جراحی زیبایی ، به ویژه جراحی شکم است.

کایلی جنر 2019

کایلی جنر


پس از بررسی همه عکس های قبل و بعد از جراحی ، می توانیم در مورد برخی موارد تصمیم گیری کنیم. پرکننده لب ها واقعاً انجام شد. این حقیقت توسط خود کایلی تأیید شد ، بنابراین این چیزی است که می توانیم 100 مطمئن باشیم. بوتاکس و جراحی چشم نیز مشکوک است ، اگرچه ، او هرگز آنها را قبول نکرد.

این ستاره همیشه ایمپلنت سینه و باسن را رد می کند ، اما منتقدان همچنان در مورد آن بحث خواهند کرد. آنها همیشه سعی خواهند کرد بفهمند بدن او واقعی است یا ساختگی.

کایلی متعلق به یک خانواده واقعاً مشهور است ، بنابراین او همیشه زیر نظر رسانه های اجتماعی خواهد بود. او باید تا پایان عمر با شایعات کنار بیاید.

همانطور که یک جراح پلاستیک ادعا کرده است ، کایلی به اندازه کافی باهوش است که بر زیبایی طبیعی خود تأکید کند. تغییرات در بدن و صورت او زیاد نیست. کایلی جنر فقط دارایی خود را تقویت می کنند. آفرین ، کایلی جنر!

 

 

آیا جی جی حدید جراحی پلاستیک انجام می دهد؟

جی جی حدید

 

اگرچه ، بسیاری معتقدند که جی جی حدید جراحی پلاستیک انجام داده است ، هیچ کس نمی تواند منکر این باشد که او به زیبایی مادرش یولاندا به دنیا آمده است. جی جی حدید و خواهرش بلا حدید یکی از موفق ترین مدل هایی هستند که در نشریاتی مانند Allure ، Vogue ، W Magazine و بسیاری دیگر چاپ شده اند.

جی جی حدید تنها یک کودک دو ساله بود که کار مدلینگ خود را آغاز کرد. این واقعیت بدان معناست که او به طور طبیعی زیبا متولد شده است زیرا هیچ جراحی در این سن امکان پذیر نیست. در غیر این صورت ، او برای کمپین های محصولات Baby Guess انتخاب نمی شد.

در سال 2011 جی جی حدید دوباره به مدلینگ بازگشت و حتی عنوان "مدل سال" را در سال 2015 به دست آورد. این مدل همچنین خوش شانس بود که سفیر نام تجاری Maybelline شد. سپس بدن و چهره جی جی حدید کاملاً بی نقص به نظر می رسید.

اما واقعیت این است که این غیرممکن  است ، بنابراین آنها شروع به جستجوی هرگونه اشاره ای در مورد ظاهر او کردند که او حداقل یک عمل جراحی زیبایی انجام داده است. عمل بینی و کاشت سینه تنها برخی از این پیشنهادات بود.

خوب ، بیایید دریابیم آیا شایعات درباره  جی جی حدید قبل از عمل    صحت دارند یا خیر .

 

عکسهای قبل و بعد جی جی حدید

 جی جی حدید


با نگاه کردن به عکس های جی جی حدید قبل و بعد از بازگشت وی به مدلینگ ، می توانید به پاسخ سوال بالا دست پیدا کنید. این مقایسه به ما کمک می کند تا تفاوت های احتمالی در ظاهر او را بیابیم.

آیا جی جی حدید جراحی بینی کرد؟

جی جی حدید

عکسهای بالا نشان می دهد که تفاوت در بینی او در آن زمان و اکنون وجود دارد. به وضوح می توان دید که پل بینی او به این اندازه نازک نبود. نوک آن نیز گردتر بود ، بنابراین مطمئن هستیم که مدل بینی عمل کرده است.

چه اتفاقی برای دندان های جی جی حدید افتاد؟

جی جی حدید

به محض لبخند زدن می توانید ببینید که دندانهایش چقدر زیبا هستند ، اما حقیقت این است که فقط ردیف بالا بی عیب است و ردیف پایینی دارای دندانهای کج است. بدیهی است که مدل هرگز این را برطرف نکرده است. جی جی حدید می توانست به دندانپزشک مراجعه کرده و بریس برای اصلاح آنها دریافت کند. امروزه بسیاری از مردم این کار را انجام می دهند. با این حال ، سفید کردن دندان ها انجام شده است.

آیا جی جی حدید دارای پرکننده لب بوده است؟

لب های جی جی حدید قبل و بعد

Gigi-Hadids-Lips-Before-and-After.jpg

این روزها بسیاری از خانم ها به سراغ پرکننده لب می روند ، اما این را هرگز نمی توان درمورد جی جی حدید گفت زیرا در عکس های قبل از وی مشخص است که او با لب های گوشتی متولد شده است. علاوه بر این ، لب های او مانند گذشته است ، بنابراین هرگز نیازی به تزریق لب نیست. طبیعتاً زیبا ، همین است

آیا جی جی حدید ایمپلنت سینه دارد؟

اگر جی جی حدید کار سینه داشته است ، بسیاری از مردم نمی توانند از حدس و گمان خودداری کنند. پاسخ به این سوال چندان آسان نیست زیرا گاهی سینه های مدل طبیعی به نظر می رسند و گاهی اوقات به نظر می رسد که ایمپلنت در آنجا وجود دارد.

جی جی حدید یک مدل حرفه ای است ، در نتیجه ، نیازی به افزایش سینه ندارد. اما او در چندین مجله مانند Sports Illustrated با لباس شنا ظاهر شد که در آن شما باید سینه های زیبایی داشته باشید. آیا جی جی حدید کار سینه انجام داد؟ ما فکر می کنیم که او احتمالا می تواند ایمپلنت هایی کوچک داشته باشد زیرا طبیعی تر به نظر می رسند.

تغییر زیبایی جی جی حدید

بله ، ما شواهدی پیدا کرده ایم که نشان می دهد مدل جراحی زیبایی داشته است ، اما همیشه نمی توانید دوربین را باور کنید. در نتیجه ، ما قصد نداریم آن را به همین شکل رها کنیم و عکس های قبل و بعد از معروف شدن وی مورد بازرسی قرار می گیرد. ما می خواهیم انتقال او را به کسی که در حال حاضر است ببینیم.

کودکی جی جی حدید 

جی جی حدید
جی جی حدید 1997

 

همانطور که قبلاً گفتیم جی جی حدید وقتی شروع به کار مدلینگ کرد ، دختر کوچکی بود. او واقعاً دختر زیبایی بود فقط به آن چشم های آبی و لب های پر نگاه کنید! جای تعجب نیست که  Baby Guess او را انتخاب کرد.

جی جی حدید 2001

جی جی حدید حدید 2001
جی جی حدید 2001
منبع: Baby Guess


در اینجا می توانیم جی جی حدید شش ساله را ببینیم که جلوی دوربین احساس راحتی می کند. این کمپین برای Baby Guess بود و مدل کوچولو واقعا شیک و روشن لباس پوشیده بود. فقط می بینید که او قرار بود زنی باشکوه باشد.

جی جی حدید 2004

gigihadid2004.jpgجی جی حدید 2004
منبع: Baby Guess


اینجا جی جی حدید است که با مدل مو و آرایش زیبا به نظر می رسد. او دارای پوست سفید و موهای روشن است ، بنابراین برق لب قرمز روی او بسیار خوب به نظر می رسد. چشمان جی جی حدید که قبلاً آبی بود ، اکنون سبز-آبی شده است. فقط به پلک هایش نگاه کنید! جراحی این قسمت از صورت او هرگز به طور قطع مورد نیاز نخواهد بود.

جی جی حدید 2005

جی جی حدید

جی جی حدید 2005
منبع: Baby Guess


در این عکس او با شلوار جین آبی و تاپ زرد لباس پوشیده است. آرایش ملایم دوباره همراه با مدل موی قدیمی. قبلاً می بینید که این دختر قرار است روزی یک مدل حرفه ای شود.

 

جی جی حدید 2006

جی جی حدید
جی جی حدید 2006
منبع: Baby Guess

در اینجا Gigi 11 ساله است ، و این آخرین بار برای عکاسی برای مجموعه Baby Guess بود. پس از آن ، تمرکز او دوباره روی مدرسه بود.

جی جی حدید در سال 2011

جی جی حدید در سال 2011 بازگشت ، اما به او گفتند که چاق استپس از 5 سال ، جی جی حدید دوباره به مدلینگ بازگشت ، اما به نظر می رسید که او خیلی چاق است و این بدان معناست که لازم است برای ادامه حرفه خود وزن کمی را کنار بگذارد. به وضوح می بینیم که ران و باسن او بزرگتر بود. به همین دلیل است که او ممکن است برای جراحی زیبایی پلاستیک به پاهای خود مراجعه کند.

همچنین در مورد آن باسن باید کاری انجام داد ، مانند بالا بردن باسن شاید؟ شاید این همان کاری است که او برای افزایش زیبایی خود انجام داده است؟

جی جی حدید 2012

2012-1.jpg

جی جی حدید2012

 

انتقال بدن با موفقیت انجام شد و جی جی حدید همان سال چهره Guess شد. می بینید که هنوز چربی نوزاد روی صورت او وجود دارد. در واقع ، چهره او آنقدر صاف به نظر می رسد که واضح است که در آینده نزدیک نیازی به بوتاکس نخواهد بود.


جی جی حدید 2013

2013-1.jpg

جی جی حدید 2013

این یک عکس از کمپین تبلیغاتی Guess Jeans است. در آن سال این مدل به نیویورک رفت و کار با مدل های IMG را آغاز کرد. می توان گفت که اکنون حرفه مد مدل به طور رسمی آغاز شده است. نکته جالب دیگر این است که او در آن زمان هنوز دانشجوی دانشگاه بود و موضوع دوره اش روانشناسی جنایی بود ، که در واقع برای چنین دختری زیبا شگفت آور و غیر معمول است.

جی جی حدید بسیار لاغرتر شده است و نمی توان گفت که چگونه او این کار را با کمک تمرین و برنامه غذایی مناسب یا روش لیپوساکشن انجام داده است. ما نمی دانیم.

 

جی جی حدید 2014

2014-1.jpg

جی جی حدید 2013


در این عکس ، او در مهمانی اسکار Vanity Fair است که گریدون کارتر در مراسم اسکار 2014 در غرب هالیوود ، کالیفرنیا میزبانی کرد. این زمانی بود که مردم شروع به پرسیدن: "آیا جی جی حدید ایمپلنت دارد؟" خوب ، همانطور که می بینید دلایلی برای آن وجود دارد.در آن سال او برای اولین بار در هفته مد نیویورک شرکت کرد و برای جلد مجله CR Fashion Book ظاهر شد.

 

به غیر از سینه هایش ، یک چیز دیگر هم وجود دارد که توجه ها را به خود جلب می کند - ابروهایش. به نظر می رسد آنها ناگهان بلند می شوند. اما این می تواند به دلیل آرایش باشد. علاوه بر این ، جی جی حدید برای این نوع جراحی پلاستیک بسیار جوان است ، بنابراین این پیشنهاد به سختی امکان پذیر است.


جی جی حدید 2015

جی جی حدید

آن سال آنها جایزه مدل سال  Daily Front Row 2015 را به جی جی حدید دادند. جای تعجب نیست ، زیرا این مدل حتی بدون هیچ آرایش عالی به نظر می رسد. فقط نگاهش کن!

 

جی جی حدید 2016

جی جی حدید

در اینجا او در تمرین جوایز موسیقی آمریکا 2016 در لس آنجلس حضور دارد. با نگاه کردن به عکس می توانید قطعاً بگویید که جی جی حدید هرگز هیچ عمل جراحی پلاستیکی روی سینه های خود انجام نداده است زیرا این قسمت بدن کاملاً طبیعی به نظر می رسد. آیا این یک سوتین با فشار بالا است که همیشه جلوه "سینه های بزرگ" را ایجاد می کند؟ آیا جی جی حدید کار سینه انجام داد؟ حتی اگر او این نوع جراحی زیبایی را انجام داده باشد ، کار به صورت حرفه ای انجام شده است زیرا هرگز نمی توانید حدس بزنید که آیا ایمپلنت در آنجا وجود دارد یا خیر.


جی جی حدید 2017

جی جی حدید

در اینجا یک عکس دیگر "قبل از عمل جی جی حدید " است. جی جی حدید دیگر بلوند نیست. در واقع ، با آن رنگ مو ، او شبیه آنجلینا جولی جوان است و حتی لب های پر حجم او شبیه به نظر می رسند. وقتی به او نگاه می کنید ، نمی توانید بفهمید که آیا شکل بینی او به دلیل آرایش یا عمل بینی است.

همچنین می توانید هزاران خال روی گردن او مشاهده کنید. چرا او آنها را حذف نکرده است؟ شاید آنها باعث می شوند او سکسی تر به نظر برسد؟ یا ممکن است ویژگی خاصی به ظاهر او اضافه کنند؟


جی جی حدید 2018

جی جی حدید

و این عکس مربوط به نمایش مد آلبرتا فرتی در میلان ایتالیا است. جی جی حدید اینجا عالی به نظر می رسد. بدن او بسیار زیبا است و چهره او به طرز شگفت انگیزی زیبا است. آیا می توان با چنین کمالی متولد شد؟

جی جی حدید 2019

جی جی حدید

جی جی حدید 2020

 جی جی حدید

جی جی حدید در مورد جراحی پلاستیک چه می گوید؟

مصاحبه ای با مجله Dazed انجام شد و در آنجا آنها از مدل سوال کردند که نظر او در مورد پیشرفت های جراحی زیبایی چیست. پاسخ او این بود که خودش در مورد این سوال کنجکاو است و می خواهد دریابد که ارزشش را دارد یا نه. طبق یافته های او ، این نوع جراحی همیشه پیامدهای منفی برای سلامتی دارد. علاوه بر این ، او افرادی را دیده است که چنین تجربه ای داشته اند. جی جی حدید اظهار داشت که هرگز این نوع جراحی را انجام نمی دهد. او همچنین افزود که این نظر شخصی او است و مردم آزادند آنچه را که می خواهند انجام دهند.

جی جی حدید

آیا معتقدید که این نظر واقعی بود؟

جی جی حدید یکی از موفق ترین و زیباترین مدل های حرفه ای است. میلیون ها طرفدار و دنبال کننده وجود دارد. بله ، او واقعاً سکسی است. البته ، او خوش شانس بود که زیبا به دنیا آمد ، اما آیا این همه طبیعی است یا دروغ کوچکی در مورد همه اینها وجود دارد؟

پس از بررسی عکس های قبل و بعد از جراحی جی جی حدید ، می توان گفت که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این مدل حداقل عمل بینی انجام داده است. برای کاهش وزن نیز می توان لیپوساکشن انجام داد. آیا جی جی حدید ایمپلنت سینه دارد؟ این کاملا امکان پذیر است ، اما دوباره عمل جراحی بسیار خوب انجام شد زیرا سینه های او طبیعی به نظر می رسید. چیزی که ما 100٪ از آن مطمئن هستیم این است که او هرگز تزریق لب نکرده است. هرگز نیازی به آن نبود.

جی جی حدید همیشه عمل جراحی پلاستیک را انکار می کند ، اگرچه ، او می تواند در هر زمان هزینه آن را بپردازد - او از یک خانواده ثروتمند است. نظر شما چیه؟ پس از نمایش و بحث درباره عکس های "قبل از جراحی زیبایی" ، تصمیم گیری را به عهده خود شما می گذاریم.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Loryn 801 :

    افراد مشهور از کدام جراح پلاستیک استفاده می کنند؟

    1400/3/18 10:55
    • طاهره مصطفوی :

      چه برای لیفت صورت و چه برای جوان سازی پوست ، دکتر فیشر انتخاب ستاره ها است. دکتر گارت فیشر به عنوان جراح پلاستیک کارداشیان اعتماد خانواده را برای انجام اقدامات ظریف برای گروهی که همیشه در کانون توجه هستند جلب کرده است.گارت فیشر دارای گواهینامه انجمن جراحی پلاستیک آمریکا است و به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در ایالات متحده شناخته می شود

      1400/3/18 10:56
  • Loryn 801 :

    من خیلی دوست دارم بدانم کایلی جنر و کندال جنر دقیقاً چه کاری انجام دادند تا چهره خود را به لوپز برساند.

    1400/3/18 11:28
    • طاهره مصطفوی :

      این عمدتا عمل بینی ، پرکننده لب و کشیدن چشم است.کایلی جنر و کندال جنر قطعاً کمترین عمل جراحی را انجام داده اند. "با این حال ، ستاره ها Keeping Up with the Kardashians رفتن به زیر چاقو را انکار می کنند. کندال گفت: " این همه طاقت فرسا است. به عنوان یک مدل ، چرا صورتم را بازسازی کنم؟ حتی منطقی نیست. این دیوانگی است.

      1400/3/18 11:30
      • hadi 522 :

        به عنوان یک مدل ، چرا صورتم را بازسازی کنم؟ حتی منطقی نیست. این دیوانگی است!!! کاملاً با این استدلال موافق نیستم. به خوبی شناخته شده است که مدل هایی که در صنعت KUWTK کار می کنند دقیقاً با جراحی پلاستیک تهاجمی یا غیرتهاجمی غریبه نیستند. آنها باید عالی به نظر برسند. هنوز هم ، سال 2020 است و امروزه با انجام هرگونه عمل زیبایی ، ننگ کمتری وجود دارد. بسیاری از مشاهیر هالیوود و ستارگان تلویزیونی واقعیت با کاشت سینه و باسن ، پر کننده های گران قیمت لب و عمل بینی ... جلو می روند و خودشان را به این روش می رسانند. شاید کندال جنر زیبا و شیک راهی پیدا کند که به طرفداران ثابت کند که کاملاً طبیعی است. کاربران توییتر اکنون پس از پایان اعلامیه Keeping Up with the Kardashians معتقدند که کریس جنر به جمع بازیگران RHOBH خواهد پیوست.

        1400/3/18 11:42
  • JamesEluro 464 :

    مگان فاکس. این بازیگر همیشه دلیلی برای نگرانی داشته است. از بیرون، ظاهر مگان فاکس تقریباً بی نقص به نظر می رسد، اما او از رشد غیر طبیعی استخوان های شست خود رنج می برد، بنابراین سعی می کند آنها را در طول فیلمبرداری پنهان کند. او سعی کرد متخصصانی را پیدا کند که بتوانند او را نجات دهند ، اما امروز کمک به او به سادگی غیرممکن است ، چنین عملیاتی انجام نمی شود. او حتی مجبور شد برای فیلمبرداری در Transformers به ​​دنبال یک دانش آموز بگردد، این دستان او هستند که در نمای نزدیک در قاب فیلم ظاهر می شوند.

    1400/11/4 16:41
    • سمیرا 212 :

      بین طرفداران مگان فاکس ، اختلافات هنوز در مورد اینکه چند بار روی میز عمل بوده است فروکش نمی کند. برخی می گویند که دخالت پزشکان حداقل بوده است. برخی دیگر می گویند که ظاهر یک ستاره صد در صد شایستگی متخصصان است. با قطعیت مطلق، تنها یک چیز را می توان گفت: مگان فاکس پس از جراحی پلاستیک (عکس زیر را ببینید) و قبل از آن دو فرد کاملا متفاوت هستند. از عکس های قدیمی، دختری ساده و زیبا به ما نگاه می کند که مطمئنا نمی توان او را رقیب ستاره های برتر هالیوود نامید. با این حال، پس از چند سال، او به زیبایی خیره کننده ای تبدیل شد که جای او را در اکران فیلم ها و در خیالات میلیون ها مرد روی کره زمین گرفت. این بازیگر برای رسیدن به چنین اثری به چه ترفندهایی متوسل شد؟ متخصصان زیبایی حداقل پنج مداخله را ادعا می کنند که عواقب آن را می توان در عکس مقاله مشاهده کرد.

      1401/2/8 9:31
      • سمیرا 212 :

        جراحی پلاستیک بینی مگان فاکس تراش خورده...... این واقعیت که بینی این بازیگر مورد اصلاح قرار گرفت با چشم غیر مسلح قابل توجه است. خود مگان فاکس به هیچ وجه در مورد این واقعیت اظهار نظر نمی کند، اما گزارش های متعددی در مطبوعات منتشر شد که او در 23 سالگی عمل زیبایی بینی انجام داد. با این حال، برخی از طرفداران این تحول را یک شکست می دانند. با نگاهی به تصاویر مگان فاکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک بینی متوجه می شوید که نوک بینی او به سمت بالا رفته است. به همین دلیل، چهره بازیگر زن حالتی متکبر به دست آورد.

        1401/2/8 9:36
        • سمیرا 212 :

          لب های پر و حجیم مگان فاکس ....... عکس های مگان فاکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک لب نیز بسیار متفاوت است. در عکس‌های قدیمی ‌تر، آنها بسیار نازک‌تر هستند و شکل کاملاً متفاوتی دارند. منتقد ها می گویند که دهان مگان بسیار شبیه به دهان آنجلینا جولی است. اما پزشکان قطعا از اسید هیالورونیک برای لب های فاکس پشیمان نشدند. اما، اکنون آنها بسیار پر و غیر طبیعی هستند.

          1401/2/8 9:39
          • سمیرا 212 :

            جراحی پلاستیک سینه مگان فاکس همچنین تفاوت های عکس مگان فاکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک مربوط به نیم تنه این بازیگر است. هم افراد حسود و هم طرفداران این دختر موافق هستند که ایمپلنت های قرار داده شده ، سینه های مگان فاکس را بسیار جذاب تر کرده است. علاوه بر این، نیم تنه با شکل او متناسب است و بنابراین تعیین منشا مصنوعی آن بسیار دشوار است. این تفاوت در تصاویر قدیمی این بازیگر به وضوح قابل مشاهده است. در آنجا سینه های مگان فاکس چندان بالا ، پر و مشخص نیست.

            1401/2/8 9:42
          • سمیرا 212 :

            مگان فاکس مدام متهم به استفاده از بوتاکس است. اکثر نظرات منفی در مورد پیشانی صاف و کاملاً یکنواخت مگان بود. این اظهارات فاکس را به حدی خشمگین کرد که او تصمیم گرفت نمایشی بصری ترتیب دهد که عدم وجود بوتاکس روی پیشانی خود را ثابت کند. ستاره ترانسفورمرز در صفحه خود چندین عکس منتشر کرد که در آنها اخم، اخم و اخم می کند. به طور کلی، از هر طریق ممکن توانایی حالت های صورت زنده را ثابت می کند که پس از یک روش جوان سازی وجود ندارد. با این حال، کارشناسان شواهد مگان را غیرقطعی خواندند. واقعیت این است که تزریق بوتاکس مدت زمان خاصی دارد. پس از پایان آن، هرکسی می تواند مانند فاکس، جلوی دوربین اخم کند. اما این همه تغییراتی نیست که در عکس مگان فاکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک قابل مشاهده است. گونه های بازیگر زن نیز مشخص تر و واضح تر شد.

            1401/2/8 9:45
            • سمیرا 212 :

              علاوه بر این، نظری در مورد پوست بی عیب و نقص "غیر طبیعی" این ستاره هالیوود ، مگان فاکس وجود دارد. متخصصان انجام چنین روشی مانند میکرودرم ابریژن را پیشنهاد می کنند. در جراحی پلاستیک بسیار رایج است. این یکی از انواع لایه برداری مکانیکی است که با استفاده از جت کریستال های میکروسکوپی انجام می شود.

              1401/2/8 9:47
              • سمیرا 212 :

                هزینه این دگرگونی ها برای ستاره هالیوود ، مگان فاکس چقدر بود؟ پاسخ به این سوال بسیار دشوار است، زیرا ما حتی تعداد دقیق جراحی های پلاستیک انجام شده را نمی دانیم. با این حال، برخی از اطلاعات در این مورد هنوز به مطبوعات درز کرد. یک روزنامه نگار دقیق و خوره با یکی از آشنایان این بازیگر مصاحبه کرد. به طور طبیعی، ناشناس. رقم 60 هزار دلار به آنها داده شد. برخی از کارشناسان تأیید می کنند که این مقدار با تغییرات قابل مشاهده در ظاهر بازیگر زن مطابقت دارد. اما آیا این تحولات برای او کارساز بود؟ با خیال راحت می توان گفت بله. از این گذشته ، از سال 2007 ، حرفه سینمایی او به طور انحصاری سیر صعودی داشته است. شایان ذکر یک واقعیت جالب است. جراحان پلاستیک می گویند زنانی که می خواهند شبیه مگان فاکس باشند سینه های برجسته یا بینی تراشید شده او را نمی خواهند، بلکه چشمان مگان فاکس را می خواهند. شکل چشم های فاکس واقعا غیر معمول است. گوشه ها کمی برآمده است و در اعماق آن تمسخر و مکری وجود دارد که مردان را جادو می کند. در نتیجه جذاب ترین قسمت بدن مگان فاکس همان قسمتی بود که چاقوی جراح به آن دست نزد.

                1401/2/8 9:54
  • Billymer 175 :

    آیا یک سوپر مدل می تواند شبیه این باشد؟ نمایندگان خانواده معروف کارداشیان جنر بارها به استفاده از جراحی پلاستیک متهم شده اند. یا کیم کارداشیان بیش از حد دور کمر را کم می کند، سپس کایلی جنر سینه خود را جراحی پلاستیک می کند. کندال جنر هم خیلی عقب نیست. کندال جنر یکی از پردرآمدترین سوپرمدل ها محسوب می شود. به نظر می رسد که بدن و صورت او باید کامل باشد. اما واقعیت و اینستاگرام بسیار متفاوت هستند. در وب، می توانید به راحتی عکس های کندال جنر را بدون آرایش بیابید که ظاهر بسیار دور از ایده آل یک سلبریتی را نشان می دهد.کیم کارداشیان با کایلی جنر و کندال جنر خواهر ناتنی هستند.

    1401/2/7 22:17
  • سمیرا 212 :

    پوست مشکل دار کندال جنر از بثورات پوستی رنج می برد. مشکلات از دوران نوجوانی شروع شد. پوست کندال جنر با جوش پوشیده شده بود. این باعث رنج روحی زیادی شد. کندال جنر اعتراف کرد که حتی از نگاه کردن به مردم در طول مکالمه خجالت می کشید. او فکر می کرد که همه به آکنه او نگاه می کنند. دوران نوجوانی گذشت اما مشکل همچنان پابرجاست. در اینترنت می توانید عکس های کندال جنر را بدون آرایش پیدا کنید. مشاهده می شود که این مدل همچنان از آکنه رنج می برد. او سعی می کند با دست جوش هایش را بپوشاند و عینک آفتابی می زند.

    1401/2/7 22:29
  • سمیرا 212 :

    بسیاری از کاربران اینترنتی از این واقعیت که موفق ترین مدل دارای چنین پوست مشکل داری است گیج شده اند. کندال جنر در عکس بدون آرایش و فتوشاپ شبیه یک سلبریتی نیست، بلکه شبیه معمولی ترین دختر است. که همچنین به درستی از پوست خود مراقبت نمی کند.اگر کندال جنر واقعا یک دختر معمولی بود، هیچ مشکلی وجود نداشت. اما کندال جنر را موفق ترین مدل زمان ما می دانند. بنابراین، کاربران متحیر هستند که آیا این باید یک سوپر مدل باشد؟

    1401/2/7 22:37
  • سمیرا 212 :

    اما کندال به حملات کاربران توجهی نمی کند. دختر قدمی جسورانه برداشت. او با آرایشی که جوش های پوستی او را پنهان نمی کرد به فرش قرمز گلدن گلوب آمد. برخی از طرفداران از ظاهر این زیبا وحشت کردند. اما کسانی بودند که از کندال حمایت کردند

    1401/2/8 9:16
  • سمیرا 212 :

    حقیقتی در این سخنان نهفته است. طولی نکشید که کندال به مقام سوپرمدل دست یافت. او فقط در نمایش هایی شرکت می کند که دوست دارد. برخی از مدل ها از این نگرش افراد مشهور به کار خشمگین هستند. به گفته آنها، کندال نمی داند که مدلینگ واقعی کار سختی است و نه یک بازی "من آن را می خواهم - من آن را نمی خواهم".

    1401/2/8 9:17
  • سمیرا 212 :

    حرفه ای بودن کندال سوالات زیادی را ایجاد می کند. او تجربه زیادی ندارد اما دستمزد بیشتری نسبت به مدل های حرفه ای و باتجربه می گیرد. اما به نظر می رسد که خود سوپرمدل به حملات متنفران واکنشی نشان نمی دهد. او در نمایش ها، کمپین های تبلیغاتی شرکت می کند و قرار نیست متوقف شود. دختر بر عقده ها غلبه کرده و از اینکه بدون آرایش در انظار عمومی ظاهر شود خجالت نمی کشد. کندال جنر ثابت می کند که شما می توانید نقص داشته باشید. نکته اصلی این است که چگونه با آن رفتار می کنید

    1401/2/8 9:20
  • سمیرا 212 :

    کندال جنر گفت با عقده های نوجوانی کارش تمام شده است. خواهر کیم کارداشیان دیگر از ظاهرش خجالت نمی کشد. او اعتماد به نفس پیدا کرده و آشکارا در مورد مشکل خود صحبت می کند.

    1401/2/8 9:21
  • سمیرا 212 :

    به گفته کندال جنر، جوش ها به دلیل برنامه کاری نامنظم، رژیم غذایی و استرس ایجاد می شوند. در یک زمان، دختر به لیزر درمانی متوسل شد. با کمک این روش، این مدل از شر جای زخم، آکنه و چین و چروک خلاص شد.

    1401/2/8 9:22
  • سمیرا 212 :

    با نگاه کردن به سوپر مدل کندال جنر بدون آرایش و فتوشاپ، نمی توان گفت که این شخص با تجارت مدلینگ در ارتباط است. با این حال، ما به این واقعیت عادت کرده‌ایم که همه سوپر مدل ‌ها پوستی مرتب و بدون حتی یک جوش دارند.

    1401/2/8 9:24
  • سمیرا 212 :

    منتقدان کینه توز عموماً می گویند که کندال جنر لیاقت این را ندارد که یک مدل باشد. وضعیت مشهور به او کمک کرد تا در تجارت مدلینگ به رسمیت شناخته شود و قراردادهای چند میلیون دلاری با مارک های معروف منعقد کند.

    1401/2/8 9:24
  • سمیرا 212 :

    بسیاری از طرفداران مگان فاکس متوجه شده اند که تاتو مرلین مونرو روی ساعد راست مگان به طرز محسوسی محو شده است. مگان فاکس در مصاحبه ای واقعیت گذراندن دوره لیزر لایه برداری را تایید کرد. مگان فاکس می خواست از شر مرلین مونرو خلاص شود. روش پاک کردن خالکوبی آسان و بسیار دردناک نیست. و از آنجایی که مساحت و ابعاد ناحیه تحت درمان بسیار بزرگ است، روند حذف کامل تصویر می تواند چندین سال طول بکشد. ستاره از شر هفت تاتو باقیمانده خلاص نخواهد شد. اگرچه گاهی اوقات فکر می کند که آنها بعد از چهل سالگی او چگونه خواهند بود. بنابراین، مگان فاکس قصد ندارد تعداد آنها را افزایش دهد

    1401/2/8 9:50

بیشتر بخوانید