چرا آیشواریا رای یکی از زیباترین زنان جهان شرم ملت خوانده شد

Top-1000.jpg

عکس جوانی آیشواریا رای

 

نام مدل و بازیگر زن هندی ، آیشواریا رای نه تنها در هند ، بلکه در سراسر جهان شناخته شده است. در سال 1994 ، او عنوان "Miss World" را دریافت کرد و پس از آن فاتح بالیوود ، و سپس هالیوود شد. در اواخر دهه 1990 همه دنیا زیبایی و استعداد او را تحسین می کردند ، اما پس از 15 سال ، یکی از زیباترین زنان روی کره زمین ، آیشواریا رای ناگهان "شرم ملت" خوانده می شود ؟ چه چیزی باعث ناراحتی  هموطنان  آیشواریا رای شد ؟ در ادامه این بررسی.

 

آیشورایا رای
آیشواریا رای در جوانی

عکس آیشواریا رای در جوانی

 

 آیشواریا رای در سال 1973 در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد: پدرش مأمور نیروی دریایی و مادرش نویسنده محبوبی بود.خانواده به زودی به بمبئی نقل مکان کردند ، آیشواریا تحصیلات خوبی را در یک کالج معتبر شروع کرد و در آنجا به تحصیل زبان های خارجی پرداخت ، که در آینده برای او بسیار مفید بودند. آیشواریا رای در جوانی  به موازات تحصیل او موسیقی و رقص را آموزش دید.

 

آیشواریا رای

 عکس های جوانی آیشواریا رای

جوانی آیشواریا رای 

 از زمان جوانی ، زیبایی درخشان  آیشواریا رای  توجه دیگران را به خود جلب می کرد - همه چشم های خاکستری-آبی و پوست زیبای او را نشان می دادند که برای افرادش غیرعادی بود. یک بار او از 2 هزار متقاضی شرکت تبلیغاتی پپسی در هند انتخاب شد و پس از آن آژانس های مدل سازی به معنای واقعی کلمه شروع به شکار وی کردند. پس از ظاهر شدن آیشواریا روی جلد Vogue هند ، او موفق ترین و به دنبال ترین مدل لباس و شناخته شده ترین دختر هند شد.  

 

آیشواریا رای

عکس های آیشواریا رای در جوانی

 

دور جدیدی از حرفه بازیگری او در اواسط دهه 1990 شروع شد. در بخش  زیباترین دختر هند  ، آیشواریا رای تاج را از آن خود نکرد و مقام دوم را بدست آورد ، اما در  سال 1994 در مسابقه بین المللی Miss World شرکت کرد و در اینجا وی به پیروزی رسید. این دختر نه تنها برنده شد ، بلکه به عنوان زیباترین خانم جهان در تاریخ این مسابقه نیز برگزیده شد.

پس از آن ، آیشواریا رای در سراسر جهان شناخته شد. وی در کمپین های تبلیغاتی خانه های مد هندی ، اروپایی و آمریکایی شرکت کرد ، بیش از یک بار چهره مارک های آرایشی شد و از سال 1997 بازیگری را در فیلم شروع کرد. اولین کار او ملودرام هندی بود. با در اختیار داشتن نه تنها زیبایی و لطف طبیعی ، بلکه همچنین استعداد ، آیشواریا به راحتی سینما را فتح کرد و سالانه در 4-5 فیلم بالیوودی بازی می کرد.

 

آیشواریا رای

 

و قله فتح شده بعدی توسط آیشواریا رای، هالیوود بود که یک رویای دست نیافتنی برای بازیگران هندی بود. از سال 2004 ، آیشواریا رای به طور مرتب پیشنهادهایی از کارگردانان هالیوود دریافت کرده است. علاقه به شخص او در اوایل دهه 2000 شروع شد. آنقدر عالی بود که او دائماً در تلویزیون های آمریکا به برنامه های مختلف برای گفتگو ، از جمله امتیاز Oprah Winfrey Show دعوت می شد. در این زمان ، سینمای هند به لطف مشارکت آیشواریا رای شروع به بازیابی محبوبیت قبلی خود کرد.

 

آیشواریا رای

 

زندگی شخصی او به زیبایی در کنار حرفه بازیگری شکل گرفت. در مجموعه فیلم "Bikers-2: احساسات واقعی" در سال 2006 ، او با بازیگر Abhishek Bachchan آشنا شد و آنها واقعاً غرق احساسات واقعی شدند. در  جوانی آیشواریا  خیلی زود  نامزدی خود را اعلام کردند  و در سال 2007 ازدواج کردند. در سال 2011 ، فرزند آنها (دختر) متولد شد.

 

آیشواریا رای
یکی از زیباترین زنان روی کره زمین : آیشواریا رای

 

به نظر می رسد که او به هر آنچه که می توان در خواب و رویا دید ، دست یافت ، اما در این زمان بود که سخت ترین مرحله زندگی او آغاز شد. در دوران بارداری ، این بازیگر وزن پیدا کرد و پس از زایمان اظهار داشت که قرار نیست برای برگشت به شکل سابق خود تلاش کند و اولویت اصلی برای او یک مادر  شاد است. در ابتدا ، طرفداران او را تحسین می کردند: آیشواریا رای یک زن واقعی است و ترسی از کلیشه ها ندارد و می داند چگونه خودش قبول کند ، یک مادر واقعی بلافاصله از بیمارستان به سالن ورزش نمی رود! اما خیلی زود همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرد.

 

آیشواریا رای

آیشواریا رای جوانی

 

یک بار در رسانه ها عکسی منتشر شد که در آن paparazzi در زمانی که او آماده عکسبرداری نبود ، از این سلبریتی عکس گرفت. او در اتومبیل نشسته بود و در عکس صورتش متورم و پف کرده با چانه دوم دیده می شد. در آن زمان وزن او حدود 80 کیلوگرم بود و هواداران دیروز که اعتقادات او را تحسین می کردند ، حاضر نبودند با ظاهر تغییر یافته او کنار بیایند.

 

 آیشواریا رای
عکسی از  آیشواریا رای که باعث انتقاد شدید شد

 

انتقادهای تند و تندتر بر  ملکه زیبایی هند آیشواریا  شروع شد: آنها ویکتوریا بکهام و آنجلینا جولی را به عنوان مادر خانواده های بزرگ قرار دادند و خواستار مراقبت فوری از او شدند و آیشواریا رای متهم به عدم تمایل به شکل گرفت بدن بعد از زایمان شد و اینکه او نمی تواند انتظارات آنها را برآورده کند. تا همین اواخر ، آیشواریا رای را "غرور هند" می نامیدند ، و هم اکنون هموطنانش با تحقیر این بازیگر را "شرم ملت" می نامند.

 

 آیشواریا

آیشواریا ملکه زیبایی جهان

 

 آیشواریا رای
سلبریتی  بعد از زایمان

عکس آیشواریا بعد از زایمان

 

اینترنت با موجی از اظهار نظرهای خشمگینانه خطاب به آیشواریا رای پر شد: نمادی از زیبایی هند ،  که تمام دنیا به آن نگاه می کنند ، قادر به اجرای چنین چیزی نیست! هکرها حتی فوت شاپ هایی درست کردند که در آن آیشواریا رای با یک فیل مقایسه شده بود و صدها هزار لایک در زیر آن قرار گرفت! آنها به این اکتفا نکردند و شروع به گسترش شایعاتی مبنی بر فروپاشی ازدواج  آیشواریا  کردند ، به همین دلیل همسر آیشواریا رای  در مصاحبه با عصبانیت این گمانه زنی ها را رد کرد.

 

67c83c00-bede-4e53-a95c-f6298846e5c1.jpg
بازیگر نقش اول زن در جشنواره کن 2017

 

این بازیگر زن که سعی در لذت بردن از مادر شدن داشت ، از نفرت و پرخاشگری که هواداران دیروز به او حمله کردند ، وحشت کرد. با گذشت زمان ، او توانست دوباره به وزن سابق خود برگردد ، اما ناامیدی خود را از موفقیت بی ثبات و عشق مخاطبان پنهان نکرد. امروز آیشواریا رای همه مادران را ترغیب می کند که اول از همه درباره سلامت کودکان و سلامت جسمی و اخلاقی خودشان فکر کنند و نه در مورد کاهش دور کمر .

 

aishwarya-rai.jpg

  عکس آیشواریا رای قبل از عمل زیبایی

 

کاربر گرامی برای این که بدانید که  آیا آشواریا عمل زیبایی انجام داده   آیشواریا رای قبل از عمل  را ببینید  مقاله ۲۵ سلبریتی که زیر تیغ جراح پلاستیک رفته اند را بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Billymer 175 :

    آیشواریا رای باچان ، که بسیاری او را یکی از زیباترین زنان جهان می دانند ، در 1 نوامبر 1973 در شهر مانگالور هند متولد شد. او کار مدلینگ خود را خیلی زود آغاز کرد ، به موازات کار خود در تجارت مدلینگ ، آیشواریا به تحصیل معماری پرداخت. موفقیت های خارق العاده باعث شد تا او به یک مدل حرفه ای تبدیل شود. او به دلیل پیشنهاد فیلمسازان هندی ، بیشتر از بالیوود ، مسابقه دوشیزه هند را انتخاب کرد. با دریافت عنوان اصلی ، در 1994-1995 ، آیشواریا نماینده کشور خود در مسابقه Miss World بود و برنده شد. پس از آن ، او شروع به پذیرش پیشنهادات فیلمبرداری در فیلم های هندی کرد ، حرفه بازیگری او در سال 1996 آغاز شد و به سرعت توسعه یافت. او جوایز متعددی (از جمله معادل اسکار هندی) دریافت کرده است و تحسین گسترده ای را به دست آورده است.

    1400/6/24 19:05
  • Billymer 175 :

    در سال 2002 ، آیشواریا در فیلم Devdas ، یکی از موفق ترین فیلم های بین المللی که تا به حال در بالیوود فیلمبرداری شده بود ، بازی کرد و در جشنواره فیلم کن با استقبال شدید روبرو شد. در آن زمان بود که شهرت جهانی به آیشواریا رای رسید و سال بعد این بازیگر اولین عضو هیئت داوران از هند در تاریخ این جشنواره شد. هالیوود در مقابل جذابیت هایش نمی توانست مقاومت کند ، در سال 2004 آیشواریا در اولین فیلم خود به زبان انگلیسی به نام "عروس و تعصب" بازی کرد. بعداً ، او بیش از یک بار در فیلم های خارجی ظاهر شد. آیشواریا به یکی از محبوب ترین ها در کشورش تبدیل شده است.

    1400/6/24 19:07
  • Billymer 175 :

    به لطف شهرت و استعداد جهانی ، او اولین بازیگر هندی در سینمای هالیوود شد. در سال 2008 ، فوربس ، آیشواریا را در رتبه بندی خود قرار داد. برای اولین بار ، یک بازیگر زن از هند در فهرست معتبر یک مجله آمریکایی قرار گرفت. آیشواریا رای باچان با کسب محبوبیت واقعی در سراسر جهان ، اولین ستاره بالیوود شد که به برنامه تلویزیونی دیوید لترمن و اپرا وینفری دعوت شد. در سال 2009 ، در اوج شکوه ، او نشان پادما سری ، بالاترین جایزه دولتی هند در زمینه فرهنگ و هنر را دریافت کرد. در نوامبر 2012 ، در بمبئی ، آیشواریا به عنوان سفیر هنر و ادبیات فرانسه ارتقا یافت.

    1400/6/24 19:09
  • Billymer 175 :

    اگرچه زندگی به یک بازیگر با استعداد علاقه داشت ، اما او کسانی را که بسیار خوش شانس بودند فراموش نکرد. در سال 2004 ، آیشواریا بنیاد خیریه خود را برای کمک به مردم فقیر در هند ایجاد کرد. در سال 2012 ، او سفیر حسن نیت بین المللی برای برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه HIV / AIDS و سفیر حسن نیت در موسسه خیریه آمریکایی Smile Train نام گرفت.

    1400/6/24 19:10
  • Billymer 175 :

    در بهار 2007 ، آیشواریا با ازدواج با بازیگر آبیشک باچان ، پسر بازیگر افسانه ای آمیتاب باچان و بازیگر معروف جیا باچان ، به سرنوشت خود با خانواده معروف بالیوود پیوست. در سال 2011 ، دختر آراهدا از آیشواریا و آبیشک متولد شد.این بازیگر به عنوان وکیل مشهور در فیلم جاذبه متقابل سانجی گوپتا بازی کرد که در 9 اکتبر 2015 اکران شد.

    1400/6/24 19:11
  • ManuelNow 853 :

    مامان بد: ریحانا هنوز زایمان نکرده است، اما او قبلاً در اینترنت محکوم شده است...... رسوایی ستاره ها .......... ستاره های باردار ...... سلبریتی های برهنه ........ بدون اغراق، بارداری به دور جدیدی - و کامل - در حرفه ریحانا تبدیل شده است. اکنون حتی تعداد بیشتری از طرفداران هر قدم ستاره را دنبال می کنند. درست است، در حالی که برخی مادر باردار را نماد سبک جدید می نامند، برخی دیگر دلایلی برای عصبانیت پیدا می کنند

    1400/12/14 22:54
  • ManuelNow 853 :

    ریحانا مدت زیادی است که در تلاش برای انتشار آهنگ های جدید نیست، زیرا او با ایجاد خطوط لباس زیر و لوازم آرایشی خود موفق به کسب درآمدهای بسیار چشمگیرتری می شود. علاوه بر این، این ستاره یکی از مشهورترین حامیان مثبت بودن بدن به حساب می آید که از نظر جامعه مترقی نیز به او امتیاز می دهد. به همین دلیل است که انتظار یک اعلامیه متوسط ​​بارداری از خواننده عجیب است. او بلافاصله شکم گرد خود را برهنه نشان داد و با یک ژاکت باز شده روی بدن برهنه اش در انظار عمومی ظاهر شد.

    1400/12/14 22:58
  • ManuelNow 853 :

    حضورهای "باردار" ریحانا به همین جا ختم نشد. و هر لباس جسورتر از لباس قبلی می شود! فقط به آخرین حضور او در هفته مد پاریس نگاه کنید. لباس توری و شفاف جایی برای تخیل باقی نمی گذارد.

    1400/12/14 23:00
  • ManuelNow 853 :

    ما حتی به یاد نداریم که کدام ستاره های باردار دیگر تصمیم به چنین خروج جسورانه ای گرفتند! اما دلیل خوبی برای این وجود دارد. زندگی عمومی در حالی که در انتظار نوزاد است همیشه با آتش بازی می کند: نظرات خشمگین از متنفران، انتقاد و سرزنش برای هر اقدامی. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشهور به طور کلی موقعیت باردار خود را پنهان می کنند. خوب، ریحانا، پس از بیرون رفتن با لباس زیر زنانه، وضعیت یک مادر بد را زودتر از موعد دریافت کرد.

    1400/12/14 23:02
  • ManuelNow 853 :

    به نظر شما یک زن باردار باید شکم خود را پنهان کند؟

    1400/12/14 23:03
  • ManuelNow 853 :

    علاوه بر این، افراد متنفر ریحانا را به تبلیغات در زندگی شخصی خود متهم می کنند. آنها پیشنهاد می کنند که اگر یک زن مشهور اینقدر آشکارا روند بارداری را نشان دهد، نباید انتظار داشت که او تلاش کند تا از فرزند متولد نشده خود در برابر افزایش توجه عمومی و استرس مرتبط محافظت کند. با این حال، تنها زمان این وضعیت را نشان خواهد داد. در این میان شخصاً مد جسورانه «باردار» ریحانا را با علاقه دنبال می کنیم! و شما چطور؟

    1400/12/14 23:06
  • dorsa 87 :

    در حالی که طرفداران این زوج با امیدواری منتظر تکذیب این خبر هستند.طراح، ستاره آمینه معادی در مرکز رسوایی اخیر قرار داشت: روزنامه های غربی گزارش می دهند که این آمینه معادی بود که باعث جدایی خواننده رپ و ریحانا باردار شد که این دختر مدت ها دوستی گرمی با آنها داشت.

    1401/2/1 21:04
    • dorsa 87 :

      آمینه معادی به چه دلیل مشهور شد و چگونه توانست عشق ستاره های اصلی جهان را به دست آورد ؟

      1401/2/1 21:05
      • dorsa 87 :

        هر طراح هنگام ایجاد یک جفت کفش نمادین، سعی می کند نوعی تراشه پیدا کند که بتوان آن را امضای او نامید. Christian Louboutin به خاطر کف های قرمز مایل به قرمزش، Manolo Blahnik به خاطر سگک های کریستالی قابل تشخیصش شهرت دارد. اکنون صفوف سازندگان کفش، که خلاقیت‌هایشان فوراً در میان صدها جفت در فروشگاه‌ها قابل شناسایی است، به آمینه معادی، طراح پاریسی پیوسته‌اند که در سال 2019 با برنده شدن جایزه Footwear News Achievement Award برای بهترین طراح سال 2019، به موفقیت دست یافت. (نوعی کفش اسکار "دنیای مد).

        1401/2/1 21:07
        • dorsa 87 :

          آمینه معادی Amina Muaddi به لطف کفش های روشن، غیر معمول و حتی عجیب و غریب که سخاوتمندانه با بدلیجات، پولک ها و زنجیر پوشانده شده اند، محبوبیت پیدا کرده است. بازگشت شیک دهه 2000 کاملاً منطقی به نظر می رسد: این سبک بود که جهان پس از تسلط اسنیکرز و مینیمالیسم بی پایان دهه 90 از دست داد. قابل تشخیص ترین ویژگی های آمینه معادی یک پاشنه هرمی غیر معمول (یا به اصطلاح "شیشه مارتینی") است. به گفته طراح، این فرم است که مانند یک استیلتوی کلاسیک به کفش ظرافت می بخشد و در عین حال به دلیل گسترش پلت فرم به سمت پایین، پایداری می بخشد.

          1401/2/1 21:11
  • dorsa 87 :

    این خط همچنین شامل کفش های سیندرلا مدرن - صندل های نوک تیز شفاف با سگک جواهرات بزرگ است. آمینه به اشتراک گذاشت: «من می‌خواستم پاشنه‌ای زنانه بسازم که تازه به نظر برسد و شما را فدای راحتی نکنید. من آن را طراحی کردم و به ونیز پرواز کردم، پاشنه را در یک روز با تکنسینم ساختم و به پاریس برگشتم. در نهایت آن را روی اکثر مدل های مجموعه اعمال کردم. در آن زمان نمی دانستم مردم چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد، اما آنها آن را دوست داشتند و اولین مجموعه من در یک روز در اکثر فروشگاه های خرده فروشی فروخته شد.

    1401/2/1 21:12
  • dorsa 87 :

    کفش‌های پاشنه‌دار عجیب و غریب آمینه معادی مورد توجه افراد مشهوری مانند کندال جنر و ریحانا و تأثیرگذاران مد بوده است. در مارس 2020، این برند یک مجموعه را با MyTheresa منتشر کرد که بلافاصله فروخته شد. این واقعیت به ویژه تعجب آور است زیرا در سال 2020 همه ما زمانی برای مهمانی نداشتیم: یک بیماری همه گیر در جهان اعلام شد، ما کفش های کتانی و دمپایی می پوشیدیم.

    1401/2/1 21:20
  • dorsa 87 :

    برای مدتی، آمینه معادی در مجلات کار کرد و موفق شد حرفه ای به عنوان یک استایلیست در L'Uomo Vogue و GQ ایجاد کند تا قبل از تحقق رویای همیشگی خود، دنیای مد را از درون کشف کند. آمینه معادی تصمیم گرفت راه طراحان افسانه ای را دنبال کند و به منطقه معروف Riviera del Brenta در کارخانه های کفش ایتالیا رفت تا این صنعت را بیاموزد و اولین برند خود را به نام Oscar Tiye (که اتفاقاً هم بود) تأسیس کرد. محبوب ستاره ها). پس از آن، معادی به پاریس نقل مکان کرد، جایی که به همراه آلکساندر ووتیر، طراح فرانسوی، خط تولید کفش های خود را راه اندازی کرد. این ترکیبی از تکنیک های سنتی، آشنایی با تاثیرگذارترین کارشناسان مد و پرواز آزادانه تخیل آمینه است که پایه و اساس توسعه یک طراحی کفش غیر معمول را ایجاد کرد که همیشه فروخته می شود.

    1401/2/1 21:25
  • dorsa 87 :

    کفش های آمینه معادی در کاخ باکینگهام، قایق تفریحی در سن تروپه و در یک مهمانی در مسکو به همان اندازه خوب به نظر می رسند. و، شاید، این دقیقاً راز اصلی موفقیت آمینه باشد: مهم نیست که همه گیر شدن و "حبس خانگی" چقدر طول می کشد، ما همیشه می خواهیم جشن بگیریم و خوش بگذرانیم

    1401/2/1 21:26

بیشتر بخوانید