گیلین ماکسول بسیار شرور تر و خطرناک تر از جفری اپستین است

در

 

2878987.jpg

قربانی جفری اپستین در مورد دوست دختر این سرمایه دار ، گیلین  ماکسول گفت: "گیلین ماکسول بسیار خطرناک تر از جفری اپستین بود"

یکی از قربانیان پدوفیلی  اعتراف کرد که جفری اپستین نبود که دختران زیر سن قانونی قانونی را ترغیب به برقراری رابطه جنسی می کرد بلکه دوست دختر وی گیلین ماکسول بود که این ماه توسط اف بی آی دستگیر شد. بیایید جزئیات را بگوییم.

در تاریخ 2 ژوئیه ، اف بی آی ، گیلین ماکسول ، دختر و معاون میلیاردر جفری اپستین را که به کودک آزاری متهم شده بود ، دستگیر کرد . مکسول مظنون به فروش خدمات جنسی با دختران زیر سن قانونی است. پیش از این ، خود جفری اپستین به این موضوع متهم شده بود ، که10  اوت سال 2019 در زندان خودکشی کرد.

 

خواهران ماریا و  آنی فارمر اولین کسانی بودند که درمورد جنایات جنسی جفری اپستین در سال 1996 به پلیس گفتند ، معتقدند که ماکسول نباید با قرار وثیقه آزاد شود زیرا تقصیر او کمتر از اپستین نیست.

 

ماریا فارمر می گوید: "این زن بسیار شرورتر و خطرناک تر از جفری اپستین بود." وی گفت: "او قطعاً مغز متفكر پشت همه ی اینها بود. او مسئول بود. "

 

ماریا که در آن زمان حدود 20 سال سن داشت ، یک سال برای جفری اپستین کار کرد.  مسئول مجموعه هنری او بود. اما خیلی زود ماکسول سعی کرد تا ماریا را جذب کند تا دختران جوانی را برای اپستین پیدا کند.

 

w684.jpg

ماریا فارمر

ماریا بعد از اینکه جفری اپستین و ماکسول سعی کردند به او تجاوز کنند از خانه سرمایه دار فرار کرد. ماریا بعدا با وحشت  فهمید که این کار را با خواهر 16 ساله اش آنی انجام داده اند. هنگامی که خواهران به پلیس مراجعه کردند ، آنها شروع به دریافت تهدیدهایی کردند که برای آنها مجبور بودند سالها از جفری اپستین و ماکسول مخفی شوند.

به گفته ماریا ، همیشه در خانه جفری اپستین دختران زیادی  وجود داشتند که بسیاری از آنها با لباس مدرسه بودند. ماکسول به او اطمینان داد که این دختران به عنوان الگویی برای یک برند متعلق به دوست و مشتری( لستلی وکسنر )جفری اپستین ،  استفاده می شوند.

 

ماریا می گوید که زمانی دونالد ترامپ را در دفتر جفری اپستین ملاقات کرده است . به گفته وی ، رئیس جمهور آینده ایالات متحده نگاهی خریدارانه به او کرده ، اما جفری اپستین به وی گفت: "او برای شما نیست."

 

ماریا مطمئن است که ماکسول کسی بود که دختران را برای جفری اپستین جذب می کرد. ماریا به یاد می آورد: "جفری با زنان بسیار ناخوشایند رفتار می کرد." - او جذاب نبود. من نمی توانستم بفهمم او همجنسگرا است یا نه. و گیلین در قدرت و کنترل مردم آسیب پذیر تبحر داشت. گیلین ماکسول دارای تمایلات سادوماسوشی بود - دوست داشت به مردم صدمه بزند و بر آنها قدرت داشته باشد.

ماریا گفت: "اپستین مطمئناً شخصیت تاریکی داشت ، اما ماکسول می توانست در یک ثانیه به یک شخص بسیار عصبانی و بی رحم تبدیل شود. من هرگز با اپستین این موضوع را ندیدم. 

ماکسول اکنون در بروکلین تحت بازداشت است. در آینده نزدیک ، او باید در دادگاه حاضر شود. "من امیدوارم که او برای همیشه در زندان باشد. من همچنین امیدوارم که این موضوع بفهمید که او یک جنایتکار معمولی با یک شماره است ، مثل همه افراد دیگر. من 25 سال است که در انتظار  اجرای عدالت هستم ، نیمی از عمرم. برای آنی و من یک معجزه است. "

 

w684 (2).jpg

 

آنی فارمر

 

به یاد بیاورید که جفری اپستین به جرایم جنسی متعدد و پدوفیلی متهم شد. دهها دختر از پس زمینه های محروم گزارش دادند که جفری اپستین برای خدمات ماساژ و رابطه جنسی به آنها 200 دلار پرداخت کرده است. بیشتر دختران ، دانش آموزان خردسال بودند.

در طول دادرسی مقدماتی ، جفری اپستین اظهار گناه نکرد ، اما در 10 اوت در یک سلول در زندان منهتن خودکشی کرد. نظریه ای وجود دارد که جفری اپستین کشته شده ، زیرا او شواهد و مدارک  بسیاری از شراکت دوستانش در این جرایم جنسی داشت.برای آشنا شدن بیشتر با این پرونده مقاله جفری اپستین که بود؟ را بخوانید. 

 

جفری اپستین 10 اوت در یک سلول زندان خودکشی کرد. در عمارت میلیونر یک دفترچه با شماره تلفن های شخصیت های معروف پیدا شد.

به نظر می رسد انگلیس با رسوایی بزرگی روبرو است. در 10 آگوست ، اسنادی مبنی بر دخالت سرمایه دار جفری اپستین در پدوفیلی و قاچاق انسان منتشر شد. در میان کسانی که با آنها میلیونر 66 ساله از نزدیک صحبت کرده ، طبق گزارش سی ان ان ، ممکن است دومین پسر الیزابت دوم پرنس اندرو باشد.

اف بی آی به تحقیقات خود ادامه داد و خانه جفری اپستین را بازرسی کرد . همانطور که معلوم شد ، او با دقت تمام معاملات غیرقانونی را یادداشت می کرده و "اطلاعات مشتری" را در یک دفترچه ویژه نگه داشته است. به نوشته The Sun ، میلیونر خدمات ارائه شده به بیش از 300 نفر از جمله افراد مشهور و ثروتمندان و سیاستمداران  را ارائه داده است.

به عنوان مثال ، دفترچه تلفن اپستین شامل شماره نماینده حزب کارگر پیتر ماندلسون است: یک "خط مستقیم" جداگانه ، و همچنین مخاطبین "خانه" و "کلبه". با شاهزاده اندرو ،می تواند با 16 شماره تلفن از جمله یک خط ویژه در کاخ بالمورال تماس بگیرد.

"اطلاعات مشتری" اپستین با نمایندگان اشراف (از جمله اعضای خانواده سلطنتی) و همچنین موسیقیدانان و سیاستمداران مشهور ارتباط برقرار کرد. این موارد شامل میک جاگر و تونی بلر بود. هنوز مشخص نیست که افراد ذکر شده در دفتر خاطرات با تجارت جنسی میلیونر چه کسانی را پیوند می دهند ، اما شهروندان انگلیس نگران اطلاعاتی هستند که ظاهر شده است.اطلاعاتی که از زندان در روزهای آخر زندگی جفری اپستین به بیرون درز کرده  نشان از روز های بسیار دشوار او دارد.  میلیونر متهم به پدوفیلی و تجارت جنسی از بودن در سلول انفرادی وحشت داشت و وحشت زده بود و سخاوتمندانه به وکلا ی خود پول پرداخت میکرد تا در همه حال با او باشند. بنابراین ، بیشتر اوقات اپستین زمان خود را در اتاق کنفرانس می گذراند تا در سلول انفرادی نباشد.

 

لیست سیاه از نام سیاستمداران مشهور و سلبریتی ها در پروازهای هواپیمای خصوصی جفری اپستین به جزیره جفری اپستین در کارائیب (متهم به  پدوفیلی و تجارت جنسی)

 
 

Adam Perry Lang
Akon (Aliaune Damala Badara Akon Thiam)
Alan Dershowitz
Alberto Pinto
Alec Baldwin
Atyssa Rogers
Anderson Cooper
Andrea Milrovich
Andres Pastrana (for Columbia president)
Anthony Kiedis
Audrey Raimbautt
Barak Obama
Ben Affleck
Beyonce Knowles
Bal Clinton

Bilt Hammond

Bilt Murray

Brian Affleck
Caren Casey
Casey Wasserman
Charbe Sheen
Chetsea Handler
Chris Tucker
Chris Wagner
Crnssy Taigen
Cindy Lopez
Clare Hazel
Courtney Love
Dan Schneider
David Koch

David Yarovesky (Yarvo’)
Demt Moore
Doug Band

Ed Tuttle

Ehud Barah

Elien Spencer
Emmy Tayler
Fleur Perry Lang
Freya Wissing
Gary Roxburgh
Ghislaine Maxwell
Glen Quoin

Greg Holbert
Gwen Stetani
Gwendolyn Beck
Hank Coller
Heainer Mann
Henry Rosovsky

James Franco
James Gunn

Jean Luc Brunel
Jean Michelle Gathy
Jotfary Epstein
Jotfery Jones

Jeltrey Epstein

Jim Carrey

Jimmy Kimmel

Joo pagina

John Cusack

John Legend

duan Pablo Molyneux
Jubetie Bryant

Justin Railang

Kathy Griffin

Kaly Perry (Katheryn Elizabeth Hudson)
Kelly Spamm

Kevin Spacey

Kirsty Rodgers

Larry Summers

Larry Visoski

Laura Wasserman

Lawrence Krauss

Linda Pinto

Lisa Summers

Lynn Forester De Rothchild

Madonna Ciccone
Mandy Ellison

Marc Collins-Rector
Mark Epstein

Mark Lloyd

Marshall Matthers (|
Melinda Luntz

Meryl Streep
Michelle Wolf
Naiomi Camphetl
Natalio Blachon(De Perrier)
Nicole Junkermann
Oliver Sachs
Oprah Winfrey
Paul Hala

Paul Mellon

Paula Epstein
Peter Manno
Pharrel Withams
Quentin Tarantino
Ralph Eflison

Ray Barzanna
Ricardo Legorotta
Robort Downey Jr
Rodney Slater

Ron Burke

Sandy Burger
Sarah Kellen

Seth Green

Shawn Cartor
Shelley Hanson
Shaltey Lewis
Sopme Biddle
Stefani Germanotia
Stephen Collins
Steven Colbert
Steven Spielberg
Steven Tyler
Sveltiana Graznova
Teala Davies
Tiffany Gramza
Tom Hanks

Tom Pritzker

Tylor Grasham
Victor Salva
Virginia Roberts (currently why he was arrested)
Wanda Sykes

Will Ferrell

Will Smith

Woody Allen

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

جفری اپستین کیست؟

در

جفری اپستین

 

Jeffrey Epstein جفری اپستین یک سرمایه دار آمریکایی بود. جفری اپستین متولد 1953 است و در سال 2019 در زندان خودکشی کرد. البته خودکشی مشکوکی داشت و احتمالا در زندان به قتل رسیده باشد.

 

جفری اپستین یک روز قبل از محاکمه بدلیل ارتباط با دختران زیر سن قانونی و احتمال محکومیت 45 ساله در زندان خودکشی کرد. اپستین ارتباط نزدیکی با سلبریتی ها و سیاست مداران امریکایی داشت، او یک جزیره شخصی داشت و بیشتر روابط نامشروع سلبریتی ها در این جزیره اتفاق افتاده است.Ghislaine Maxwell گیلین مکسول همسر جفری در بیشتر فعالیت های غیرقانونی او دست داشت.

 

دوست رؤسای جمهور آمریكا ، یك خیرخواه و یك مرد بسیار ثروتمند ، جفری اپستین در محافظت شده ترین زندان در نیویورك خودكشی كرد.  اپستین به سوء استفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی و قاچاق انسان متهم شد. روسای ایالتی ، ستارگان هالیوود و حتی یک شاهزاده انگلیسی درگیر در رسوایی ها شدند.
 

دلال محبت برای نخبگان

رسوایی پیرامون جفری اپستین از سال 2006 آغاز شد: وی به داشتن رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی مشکوک شد. این پرونده به سرعت با جزئیات زیاد بررسی شد ، دایره متهمان گسترش یافت.
جامعه آمریكا شوكه شد: اپستین و همدستان او كارگران جنسی جوان را نگه می داشتند و برای ماساژ و خدمات جنسی برای افراد تأثیرگذار می فرستادند.
مشتریان مشهور شامل استاندار نیومکزیکو ، سناتور پیشین ، سرمایه دار ، محقق دانشگاهی معتبر ، نماینده مدلینگ ، شاهزاده انگلیس ، رئیس جمهور  ، نخست وزیر و صاحب یک هتل زنجیره ای بزرگ در فرانسه است. چنین شهادتی در سال 2016 توسط یکی از قربانیان جفری اپستین داده شده است.
 
هیچکدام از کسانی که در شهادت دختر ذکر شده بودند ، به دادگاه نیامده اند. آنها یا از اظهار نظر خودداری کردند یا درگیری در این رسوایی را منکر شدند.
در ماه ژوئیه ، جفری اپستین در نیویورک دستگیر شد و دو روز بعد او را در منهتن محاکمه کردند. وی در سالهای 2002-2005 به قاچاق جنسی و کودک آزاری متهم شد. این جنایات در پالم بیچ ، فلوریدا و نیویورک اتفاق افتاده است.
 
قربانیان ، وکلا ، روزنامه نگاران و آمریکایی های معمولی مشتاقانه منتظر پیروزی عدالت بودند. با این حال ، هیچ محاکمه ای وجود نخواهد داشت: در 10 اوت ، جفری اپستین در یکی از امن ترین زندانهای ایالات متحده خودکشی کرد!
 

امپراتوری بردگی جنسی

 اما این دختران نوجوان در 14 یا 16 سال خود اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشتند. جفری اپستین ، یک سرمایه دار و کارآفرین مشهور ، صاحب عمارتهای بسیار گران قیمت و جزیره ای در کارائیب ، دوست خوب دو رئیس جمهور آمریکا و یک شاهزاده انگلیسی ، دختران جوان را فاسد و مجبور به رابطه جنسی در عمارت Palm Beach خود می کرد.
 
او همچنین یک طرح "بازاریابی شبکه ای" برای آنها ایجاد کرد: تنهایی آمدید - دفعه دیگر دوستان خود را با خود بیاورید. یکی از قربانیان او  75 آشنا ، دانش آموزان دبیرستانی ، که او در مهمانی های مدرسه ملاقات کرده بود ، برای وی آورد.یکی از قربانیان او  می گوید: "ما دختران خردسالی بودیم." در آن سن 200 دلار پول زیادی بود."
 
جفری اپستین تمایل داشت که دختران نوجوان از خانواده ها و محلات کم درآمد یا محروم را بیایند. آنها در تریلرها زندگی می کردند ، از خانه فرار می کردند ، والدین آنها از اعتیاد به الکل یا مواد مخدر رنج می بردند. در عمارت ، برای ماساژ چند صد دلار به او می دادند. غالباً دختران مجبور به انجام فعالیتهای جنسی غیرقانونی  می شدند.
 

محل اقامت جفری اپستین در پالم بیچ ، فلوریدا

محل اقامت جفری اپستین

 
یکی از قربانیان می گوید: "اگر من در خانه جفری اپستین نبودم ، زندگی من کاملاً متفاوت می شد. این یک نقطه عطف تاریک است.علاوه بر زنان آمریکایی ، گفته می شود اپستین از دختران اروپای شرقی نیز استفاده  کرده است. صدها کارگر جنسی زیر سن قانونی از خانه وی سر در آورده اند.
 

چگونه عمارت اپستین در سال 2005 لو رفت؟ 

دانش آموز چهارده ساله به والدینش گفت که چگونه یک همکلاسی او را به خانه مردی برده که برای ماساژ به او پول داده است. والدین به پلیس مراجعه كردند ، پلیس با جستجوی نام و شماره تلفن های نوجوانان را پیدا کرد.با قربانیان ادعا شده مصاحبه شد. آنها تأیید کردند که دختران مدارس دائماً در خانه جفری اپستین بودند. در بهار سال 2006 ، پلیس اتهامات مربوط به چند قسمت از رابطه جنسی اجباری خردسالان را مطرح کرد.
 
اما هیئت منصفه  ، برخلاف انتظارات ، یک قسمت از موارد فحشا را محکوم کرد و  این واقعیت را در نظر نگرفت که قربانیان خردسال بودند.
 
جفری اپستین وکلای برجسته ای را که برای معامله با تحقیقات وارد مذاکره شده اند ، استخدام کرد. نمایندگان مظنون خواستار تعویق تعقیب در ازای اعتراف در چند قسمت بودند. هماهنگی جزئیات به تعویق افتاد و جفری اپستین هنوز در دادگاه حاضر نمی شد. FBI قربانیان و شواهد جدیدی پیدا کرد و در ماه مه 2008 اعلام کرد که اگر جفری اپستین به دنبال اعتراف صریح نباشد ، پرونده به دادگاه عالی ارجاع می شود.
آنی فارمر قربانی ادعا شده جفری اپستین
آنی فارمر قربانی ادعا شده جفری اپستین پس از جلسه دادگاه
 
یک ماه بعد ، جفری اپستین به چند قسمت تحریک فحشا اعتراف کرد. وی به 18 ماه زندان و به دنبال آن یک سال در بازداشت خانگی محکوم شد. علاوه بر این ، جفری اپستین به عنوان یک منحرف جنسی در بانک اطلاعاتی ثبت شد و موظف شد هر شش ماه یکبار در محل زندگی خود در فلوریدا گزارش دهد.
همه چیز به صورت پنهانی و بدون اطلاع قربانیان انجام شد. علاوه بر این ، به محکوم اجازه داده شد که به سر کار برود. وی دوازده ساعت را در مطب می گذراند و به زندان بازمی گشت.
 
اپستین در اوایل سال ، بعد از یک سال آزاد شد. چندین قربانی ادعاهای مدنی را در دادگاه تشکیل دادند. وکلا تمام تلاش خود را کردند که پرونده ها به دادگاه نرسند. ادعاهای تجاوز جنسی همچنان ادامه دارد.به نظر می رسد که این کارآفرین! با بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا دوستی داشته است.جفری اپستین همچنین با مشاور سابق امنیت ملی سندی برگر ، رئیس جمهور سابق کلمبیا ، آندرس پاسترانا ، دانشمندان مشهور ، بازرگانان و سلبریتی ها دوستی داشته است.
 
این پرونده چندین سال دیگر به طول انجامید. جفری اپستین سعی کرد با درگیر شدن فعالانه در کارهای خیریه ، شهرت سیاه خود را پاک کند: وی از کنفرانس ها ، پروژه های علمی حمایت مالی کرد.و با این حال ، در 6 ژوئیه سال جاری ، جفری اپستین دستگیر شد.
 
سه هفته قبل از خودکشی ، جفری اپستین در حال تلاش برای خودکشی بود. وی به یک سلول ویژه منتقل شد و در آنجا به مدت دو هفته تحت نظارت ویژه قرار گرفت.درزندان های فدرال  زندانیان بطور شبانه روزی تحت نظارت قرار می گیرند. آنها  حتی به جای لباس زندان ، لباس مخصوص محافظت از خودکشی به تن دارند.با این حال ، چند روز بعد ، جفری اپستین به سلول عادی خود بازگشت. چرا مشخص نیست؟
 
روانشناسان بالینی که با زندانیان در شرایطی با جفری اپستین کار می کنند ، می گویند: مدت طولانی او به دلیل جنایاتی که به آن متهم شده بود در معرض تحقیر عمومی قرار گرفت. علاوه بر این ، مظنونان به پدوفیلی در پایین ترین سطح سلسله مراتب زندان داخلی قرار دارند و اغلب اهداف قلدر ها قرار می گیرند. 
 
ممکن است جفری اپستین وانمود کرده که شرایط وی بهبود یافته است. برخی از زندانیان عمداً متخصصان را گمراه می کنند و آنچه را که متخصصان می خواهند بشنوند ، می گویند. آنها وانمود می كنند كه در حال اصلاح هستند ، فقط برای خارج شدن از نظارت.
 
اکنون بسیاری تعجب می کنند: چگونه در یکی از زندان های محافظت شده در ایالات متحده ، که از نظر شدت مقررات داخلی با گوانتانامو مقایسه می شود ، امکان خودکشی وجود داشته است؟
 

سوالات جدی در باره خودکشی جفری اپستین 

همه اینها بسیار مشکوک به نظر می رسد. دادستان کل آمریكا گفت كه وی شوكه شده است. "سوالات جدی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود." دادستان کل گفت: "علاوه بر تحقیقات FBI ، من با بازرس کل مشورت کردم که تمام شرایط مرگ جفری اپستین را بررسی می کند." چندین سناتور خواستار تحقیقات بیشتر شده اند.
 
واقعیت های بیشتر و بیشتر از گذشته پدیدار می شوند ، که باعث ایجاد نظریه های مختلف توطئه می شوند. بنابراین رسانه ها گزارش دادند که بیل کلینتون در ابتدای دوره ریاست جمهوری خود با بازیگران کوین اسپیسی و کریس تاکر با هواپیمای جفری اپستین به کشورهای آفریقایی پرواز کرده است.  کلینتون هنوز به طور مستقیم به جرایم جنسی متهم نشده است.
 
ترامپ یک مهمان دائمی در مهمانی های جفری اپستین در نیویورک و فلوریدا بود. در سال 2002 ، رئیس جمهور آینده به طور علنی اپستین را که تا آن زمان 15 سال از آن شناخته شده بود ، "پسر عالی" نامید . روزنامه نگاران تاریخچه دوستی رئیس جمهور با یک پدوفیل را به دقت ردیابی کرده اند . علاوه بر این ، ترامپ بارها متهم به تجاوز جنسی علیه زنان شده است. 
 
پس از درگذشت مظنون اصلی و  پس از کالبد شکافی بدن ، متخصصان حتی بیشتر از این شک کردند که هیچ کمکی از خارج  زندان وجود ندارد. دکتر مارک سیگل ، مشاور پزشکی Fox News گفت : "اکنون بیش از هر زمان دیگری ، گمان می کنم که این ممکن است یک قتل باشد. به گفته سیگل ، درگیری  شدید ، به ویژه با شکستگی استخوان هایوئید و ضایعات مشخص در گردن نشان دیده شده است. این که آیا نظر این کارشناس درست است ، همچنان باید در تحقیقات آینده  مشاهده شود.

 

نظرات

۱۴۰۱/۱۱/۴ جزئیات جالبی از پرونده جفری اپستین فاش شده است. معلوم شد که این سرمایه‌دار در طول چند سال اول تصدی بیل کلینتون به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده بیش از ده‌ها بازدید از کاخ سفید داشته است. او نه تنها، بلکه در جمع زنان به آنجا می رفته. گزارش‌های مربوط به بازدیدکنندگان که ماه گذشته کشف شد و سوابق اضافی به دست آمده توسط دیلی میل تأیید کرد که میلیاردر فقید آمریکایی حداقل 17 بار از این عمارت بازدید کرده است که مدت کوتاهی پس از تحلیف کلینتون در سال 1993 آغاز شد. ماهیت بازدیدهای جفری اسپین در گزارش های بازدیدکنندگان آشکار نشده است. با این حال، یکی از آنها همزمان با یک شام در اتاق آبی (سالن ایالتی در طبقه اول کاخ سفید) که با حضور ده ها مهمان تأثیرگذار برگزار شد، شناخته شده است. توجه داشته باشید که بسیاری از زنانی که جفری با خود به واشنگتن برد با او روابط عاشقانه داشتند.

۱۴۰۱/۱۱/۴ لیوبوف اورلووا، سلینا میدلفارت، اوا اندرسون-دوبین، فرانسیس ژاردین و معشوق سابقش، گیسلین ماکسول ، از جمله این دختران بودند . مکسول که اکنون 60 ساله است، اخیراً به عضوگیری و قاچاق دختران زیر سن قانونی بین سال های 1994 و 1997 مجرم شناخته شد. او در حال حاضر در انتظار صدور حکم در پشت میله های زندان است.

۱۴۰۱/۱۱/۴رابطه نزدیک کلینتون با اپستین و ماکسول پس از دستگیری سرمایه‌دار در سال 2019، زمانی که عکس‌هایی منتشر شد که گیسلین را در مراسم عروسی چلسی کلینتون در سال 2010 نشان می‌داد، مورد بررسی قرار گرفت. جفری و بیل ده ها بار با جت شخصی لولیتا اکسپرس با هم پرواز کرده و با هم به تعطیلات رفته اند. زمانی که اپستین پس از دستگیری در سال 2019 خود را در زندان حلق آویز کرد، کلینتون گفت که "هیچ چیزی در مورد جنایات شنیع" انجام شده توسط دوستش نمی داند.

۱۴۰۱/۱۱/۵در میان آشنایان اپستین که توجه مطبوعات را به خود جلب کردند، افرادی از دنیای سیاست و دیپلماسی (کلینتون، بار، ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان و شاهزاده بریتانیایی اندرو)، هالیوود (کوین اسپیسی، وودی آلن، کریس تاکر و دیوید کاپرفیلد)، تجارت (هوفنبرگ، وکسنر، ران برکل، مورت زاکرمن، رونالد پرلمن، جان پریتزکر)، حقوق (آلن درشوویتز، کنت استار، جی لفکوویتز) و علم (ریاضی‌دان و زیست‌شناس مارتین نواک، فیزیکدان فقید موری گل-من و جرالد ادلمن زیست شناس). و این فقط نوک کوه یخ است. بسیاری از این افراد مدت‌هاست که از اپشتین فاصله گرفته‌اند و اکنون مشتاق صحبت درباره او نیستند. برای مثال، اسپیسی، آلن و کاپرفیلد . در همین حال، ترامپ که زمانی به مجله نیویورک گفته بود که اپستین «پسر فوق‌العاده‌ای» است و حتی به جذابیت او برای دختران جوان‌تر و زیبا اشاره کرده بود، وقتی با خبرنگاران صحبت کرد، علناً از او فاصله گرفت. 15 سال است که با او صحبت نکرده ام. می توانم بگویم که هرگز طرفدار سرسخت او نبوده ام.»

۱۴۰۱/۱۱/۵هوروویتز دیدار خود با اپشتین را به خوبی به یاد می آورد. به گفته این وکیل، اپستین با وکلای خود و هوروویتز ملاقاتی ترتیب داد. همانطور که هورویتز آموخته، جفری اپستین اغلب از این تاکتیک استفاده می کرد و به دنبال شناخت وکلای شاکی ها بود. در این جلسه، اپستین در مورد پرونده های دیگری که هوروویتز در حل آن دست داشته است، پرسید. هوروویتز که متخصص در پرونده های تجاوز جنسی است، اشاره کرد که او نماینده شاکیان در پرونده های تجاوز جنسی شامل کشیش های کاتولیک بوده است. هوروویتز می گوید که وقتی این وقایع را برای جفری اپستین تعریف کرد، «شوکه» و «منزجر» شد. در ذهن جفری اپستین، رسوایی‌های مربوط به کشیش ها بسیار وحشتناک بود. هوروویتز می‌گوید: او نمی‌توانست بفهمد که چگونه یک کشیش می‌تواند یک پسر بچه را لمس کند. جفری اپستین اصلاً به آنچه که خودش متهم شده بود فکر نمی کرد.»

در ادامه بخوانید...

آیا در محل کار قربانی آزار جنسی شده‌اید؟

در

آزار جنسی در تمام دنیا پدیده شایعی می باشد، چه در خانه، چه در مدرسه و محیط‌های اجتماعی چه در محل کار. اکثر قربانیان زنان می باشند و اکثر قریب به اتفاق آزاردهندگان مرد. اما آزار جنسی در محیط کاربه چه صورت می باشد؟ آیا ما هم باعث  آزار جنسی  در محل کارشده ایم؟ آیا در محل کار مورد آزار جنسی قرار گرفته ایم ؟ آیابه عنوان شاهد آزار جنسی در مکانی بوده ایم؟
امکان دارد که قربانیان آزار جنسی  اطلاعی ازاین که  قربانی شدن نداشته باشند. بنابراین ابتدا بایدبا مفاهیم و مصادیق آزار جنسی بیشتر آشنا شده و بعد آزار جنسی در محیط کار را  بررسی نماییم.

آزار جنسی

هر گونه رفتار نخواسته با ماهیت جنسی. کلمه "نخواسته" در اینجا بسیار مهم می باشد؛ این کلمه به معنی ناخواسته و غیر عمدی نمی باشد، بلکه رفتار نخواسته یعنی رفتاری که بدون رضایت و توافق طرف مقابل انجام می گردد؛ مثل نگاه با معنای جنسی، متلک یا اظهارنظر یا شوخی با ماهیت جنسی، درخواست انجام عملی با ماهیت جنسی یا تماس جسمی با ماهیت جنسی. معیاربرای رفتار نخواسته ، نظر دریافت‌کننده رفتارمی باشد، اگر گیرنده رفتار چنین رفتاری را نخواسته و تقاضا نکند این رفتار به معنی آزار جنسی می باشد. نخواسته بودن اهمیت دیگری را هم می رساند، اگر فردی که هدف آزار جنسی واقع می شود بخواهد مانع از تکرار آن گردد، آزارنده جنسی اجازه ندارد  به استناد آنچه که در گذشته اتفاق افتاده ، (مثلا بر این مبنی که فرد قبلا راضی به انجام این رفتار بوده است) رفتار خود را موجه بداند.

آموزش پیشگیری از آزار جنسی کودکان

علائم کودک‌ آزاری

شماره تماس برای کودک آزاری و خشونت خانگی
اشکال بسیار مختلفی آزار جنسی عبارتند از: اعمال فشار برای رفتار یا رابطه جنسی، فرستادن پیام با ماهیت جنسی، اصرار برای ملاقات، شوخی‌ با مضامین جنسی.
مهمترین نکته در درک آزار جنسی کلمه "نخواسته یا بدون رضایت" می باشد؛ عمل جنسی باید با رضایت و مطابق میل طرف مقابل صورت گیرد، در غیر این صورت مصداق آزار جنسی می باشد. حتی اگر کسی در ابتدا به برقراری رابطه جنسی رضایت نشان دهد، اما در میانه رابطه دیگر مایل به ادامه آن نباشد باید عمل جنسی قطع شود و اگر به زور ادامه پیدا کند مصداق آزار جنسی از جمله حمله جنسی یا تجاوز می باشد.

امکان دارد هر کس در هر سن، با هر گرایش جنسی و با هر جنسیتی  قربانی آزار جنسی واقع گردد اکثریت قربانیان آزار جنسی زنان و کودکان می باشند و اکثریت قریب به اتفاق آزاردهندگان جنسی مردان می باشند. با این حال نباید فراموش کنیم که مردان هم امکان دارد قربانی آزار جنسی واقع شوند، چه در کودکی و چه در بزرگسالی.

یکی از ویرانگرترین تجربه‌های زندگی آزار و خشونت جنسی می باشد، قربانیان سالهای بسیار و شاید تمام عمر از عوارض آن  رنج خمی برند و به انواع بیماری‌های روحی مثل اضطراب، افسردگی، ضربه روحی پس از اتفاق بسیار وحشتناک (PTSD)، بزهکاری، خودکشی و خودآزاری مبتلا می گردند و امکان بر قراری رابطه جنسی سالم و طبیعی برایشان سخت و دشوار می شود.

آزار جنسی در محل کار 

بیشتر قربانیان آزار جنسی در محل کار زنانمی باشند و اکثر قریب به اتفاق آزاردهندگان جنسی مردان. با این حالامکان دارد که مردان هم قربانی آزار جنسی واقع شوند (هم از طرف زنان هم مردان) و این امکان که آزاردهنده و قربانی هم‌جنس باشند،  درصد کمی از موارد آزار جنسی را در آمار نشان می دهد.
شاید دستورالعمل مشخصی در باره آزار جنسی در محیط کار وجود نداشته باشد، بسیاری از قربانیان حتی اطلاع ندارند  که قربانی آزار جنسی واقع شده‌اند. جلوگیری از آزار جنسی در محیط کار وظیفه کارفرمامی باشد، اما  کارفرمایان عمدتا یا چنین وظیفه‌ای را برای خود قائل نمی باشند و یا به قربانی انگ مقصر می چسبانند.
آزار جنسی  در محیط کار را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود، آزار جنسی مستقیم که در قبال نوعی عمل جنسی، یا به زنان وعده پاداش و ترفیع و امثال آن را می دهند و یا اینکه با تهدید  با اخراج، کسر حقوق یا تنزل رتبه متقاعدشان می کنند. در نوع غیر مستقیم، محیط کار چنان مملو از ارجاعات و رفتارها و گفتارهای جنسی می باشد که باعث معذب شدن، احساس ناامنی و آزار زنان می گردد.بر اساس برخی تحقیقات که درباره آزار جنسی در محل کار انجام شده، به برخی موارد در زیر اشاره می شود:

 زنان جوانتر  بیشتر قربانی آزار جنسی قرار می گیرند و با افزایش سن، احتمال آزار جنسی زنان در محل کار کمتر می‌گردد. زنان قربانی بیشتر مطلقه یا مجرد می باشند چون زنان متاهل از حمایت همسر خود برخوردار هستند .هر گونه تفاوتی  ، از قبیل ظاهر، نحوه لباس پوشیدن، توانایی یا مهارت‌های خاص، موقعیت شغلی یا اجتماعی می‌تواندباعث افزایش احتمال آزارجنسی شود.معمولا آزاردهندگان جنسی سعی در مقصر جلوه دادن فرد قربانی  می باشند
اکثر مردانی که در محل کار آزاردهنده جنسی می باشند معمولا متأهل و به نحو محسوسی مسن‌تر از قربانیان خودمی باشند ودارای موقعیت اجتماعی یا مالی یا کاری بالاتری هستند، بنابراین می‌توانند اعمال خود را پنهان و یا از عواقب آن در امان و مدت طولانی‌تری قربانیان را آزارنمایند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

حفاظت در برابر مهاجمان:دستبند هوشمند برای تشخیص مواد روانگردان در نوشیدنی

در
دستبند هوشمند برای تشخیص مواد روانگردان در نوشیدنی
در آلمان، دستبند هوشمندی طراحی شده است که تشخیص می دهد، آیا هیچ مواد روانگردانی در نوشیدنی وجود دارد. این ابزار در درجه اول برای محافظت زنان از مهاجمان بالقوه طراحی شده است.
 
اخیرا، در کشورهای اروپایی، مجرمان شروع به استفاده از مواد مخدر خاصدر نوشیدنی زنان  و تبدیل آنان به فردی آسیب پذیر برای دسترسی بیشتر در تماس جنسی است.
 
یکی از قربانیان مهاجم با چنین دارویی، دوست طراح و سازنده دستبند هوشمند کیم کینمن است. به گفته کیم، پس از این حادثه، او نمی توانست یک دستگاه را پیدا کند که بتواند زنان را از چنین جنایاتی محافظت کند. سپس او تصمیم گرفت تا خودش این مشکل را حل کند.
 
برای بررسی نوشیدنی، شما باید آن را بهم بزنید و آن را بر روی دستبند قرار دهید. اگر دستگاه رنگ آبی را نشان داد، به این معنی است که مواد مخدر در مایع وجود دارد. شما می توانید تا دو نوشیدنی را بررسی کنید. دستبند خود را روشن کنید، که از لحاظ روان شناختی نیز می تواند بر میل قهرمانان به حمله به قربانی تاثیر بگذارد.
اشاره شده است که دیگر طراحان و سازندگان قبلا سعی کرده بودند این تکنولوژی را دستبند های مشابه ایجاد کنند، اما آنها نتوانستند، دستگاه آنها به مولکول های شکر واکنش نشان میداد و نتیجه اشتباه را به دست میآورد.
 
در حال حاضر دستبند هوشمند آزمون خود را گذرانده و در حال حاضر وارد فروشگاه ها در آلمان شده است. جالب توجه است، بیشتر خریداران دستبند هوشمند جدید، مردانی هستند که می خواهند از عزیزان خود در برابر، تجاوز و مشکلات احتمالی محافظت کنند.
 
تجاوز پس از استفاده از مواد مخدر یک مشکل رو به رشد در آلمان است. آمار این حوادث در طول چند سال گذشته افزایش یافته است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه والدین به طور غیر ارادی فرهنگ تجاوز را ترویج می دهند

در

فرهنگ تجاوز

 

هر روز والدین خیرخواه به روش های مختلف و غیر ارادی فرهنگ تجاوز را ترویج می کنند و فرزندان ما از آن رنج می برند. لازم است کودکان به موقع روشن شوند که رضایت در هر رابطه ای مهم است.به عنوان پدر و مادر ، ما احتمالاً مستقیماً با بچه ها در مورد تجاوز جنسی صحبت نمی کنیم ، حداقل تا زمانی که بزرگتر شوند. اما باید اطمینان حاصل کنیم که درس های خیلی خطرناک را به آنها نمی آموزیم ، حتی اگر این کار عمدی نباشد.

 

در اینجا شش روش متداول برای ارسال پیام های اشتباه به بچه ها و نحوه رفع آنها وجود دارد.

ما می گوییم ،خب پسر هستند

منظور اکثر والدین چیزی بدی نیست که می گویند: "خوب ، پسر هستند دیگه." غالباً از این عبارت برای رفتار بد استفاده می شود ، مانند زمانی که آنها به شخصی ضربه می زنند یا چیزی را خراب می کنند.

 

واقعیت این است که پسران هر وقت می شنوند ما رفتار آنها را با گفتن اینکه این تنها بخشی از زندگی پسران است توجیه می کنیم ، می آموزند که فراتر از هر قانونی هستند.و از آن بدتر ، به پسران گوشزد می کنیم که نمی توانند انگیزه های خود را کنترل کنند.

 

این پیام حتی با بالغ شدن و شروع به تجربه میل جنسی در ذهن آنها باقی خواهد ماند. تعجب نکنیم اگر آنها در طول زندگی به خود بگویند پسران بالاتر از همه قوانین هستند به دلیل امتیاز مرد بودن ، آنها حق دارند که دیگران را مورد اذیت و  آزار جنسی قرار دهند.

وادار کردن کودکان به بغل کردن یا بوسیدن یک نفر

بسیاری از والدین به فرزندان خود می گویند که دوست یا بستگان خود را برای خوش آمد یا خداحافظی در آغوش بگیرند. چه کودک بخواهد و چه نخواهد این پیام خطرناکی را ارسال می کند که ممکن است رضایت رد شود یا اصلاً اهمیتی نداشته باشد.در عوض ، چندین گزینه مختلف برای نحوه خوشامدگویی یا دیدن نزدیکان خود ارائه دهید.مثلا  از فرزندان خود بپرسید: "آیا دوست دارید مادربزرگ خود را در آغوش بگیرید؟"

 

ما معمولا می پرسیم: "چکار کردی که تو را کتک زد؟"

این نکته ی بسیار دشواری است ، خصوصاً برای والدین چند فرزند. خواهران و برادران اغلب با یکدیگر درگیری دارند. این اتفاق می افتد که آنها می جنگند. برای والدین مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد عواقب این  ، از کل ماجرا مطلع شوند.

 

سوال "شما چه کردی که او تو را زد؟" هم به قربانی و هم به متجاوز می آموزد که یک شخص می تواند کسی را مجبور به انتخاب اشتباه کند.این پیام در جامعه ما گسترده است ، به عنوان مثال ، چنین سوالی "او در شب تجاوز چه لباسی پوشیده بود؟"


حال بجای سوال "شما چه کردی که او تو را زد؟" ، به هر یک از کودکان بگویید ، "از ابتدا تا انتها به من بگویید که چگونه همه این اتفاق ها افتاد." به این ترتیب قبل از سرزنش کسی ، یاد خواهند گرفت که چگونه هر کودک در درگیری نقش داشته است. و حتماً به كودكان یادآوری كنید كه آنها همیشه یك حق انتخاب دارند: آیا باید از خشونت استفاده كنند ، شخصی را آزرده كنند یا خیر. و اینکه هیچ کس نمی تواند آنها را مجبور به انجام آن کند ، حتی با آزار و اذیت یا توهین.

 

ما می آموزیم که پسران دختران را کتک می زنند زیرا آنها را دوست دارند!

فرقی نمی کند دختر یا پسر داشته باشید. مهم است که آنها در اسرع وقت یاد بگیرند که برای جلب توجه او ، ضربه زدن یا صدمه زدن به شخصی همیشه غیرقابل قبول است. و این قطعاً راهی نیست که بتوانید احساسات خود را به کسی نشان دهید.

 

جمله "او این کار را انجام می دهد زیرا شما را دوست دارد" این ایده را تقویت می کند که "عشق = رنج" ، آسیب رساندن به دیگران اشکالی ندارد.

این روش به خشونت در آینده علیه شریک زندگی کمک می کند.  همچنین به کودکان می آموزد که تمایل آنها به توجه مهمتر از احساسات شخصی است که دوست دارند.اگر این فرهنگ تجاوز به عنف نیست ، پس چه چیز دیگری است؟

 

توجیه تجاوز به کودک

به عنوان پدر و مادر ، ما همیشه معلم هستیم ، حتی بدون آنکه خود بدانیم. فرزندان سخنان ما را می شنوند و نحوه ارتباط آنچه را که می گوییم با آنها تحلیل می كنند.

اگر فرزندان ما بشنوند که ما تجاوز به عنف را با هر چیزی توجیه می کنیم ، این پیام را می آموزند. آنها همچنین می شنوند که چگونه زنان را به دلیل رابطه جنسی یا لباس تحقیر می کنید و مطمئناً آن را به یاد می آورند. آنها ممکن است باور کنند که شرایطی وجود دارد که شخص مستحق تجاوز و خشونت است.

هنگام صحبت در مورد تجاوز و تعرض ، به فرزندان خود یادآوری کنید که هیچ کس شایسته تجاوز نیست .

هیچ کس نمی تواند مست بودن یک شخص  یا استفاده از مواد مخدر را دلیل موجه برای تجاوز به او بداند. تقصیر تجاوز جنسی همیشه به عهده شخص متجاوز است .

تقویت این باور که دختران باید "پاک" باشند

امروزه به بسیاری از دختران آموزش داده می شود که ارزش آنها با "پاکی" آنها تعیین می شود.گفتن  پاک بودن یا متواضع بودن ، فضیلت او را تعیین می کند به دلایل زیادی گفتن این جمله باعث آسیب رساندن به دخترانی که مورد آزار جنسی یا تعرض قرار گرفته اند بسیار خطرناک است.الیزابت اسمارت توضیح می دهد ، به عنوان بازمانده یک آدم ربایی و تجاوز ، تأکید بر پاکی می تواند قربانیان سوء استفاده یا تجاوز را از فرار یا جستجو برای کمک باز دارد.

 

به دختران آموخته می شود که عاشق بودن امنیت رابطه جنسی را تضمین می کند

یادگیری اینکه رابطه جنسی درصورت عاشق بودن اشکالی ندارد ، می تواند منجر به تصمیماتی ناسالم شود. مارنی گلدنبرگ ، مشاور پزشکی و معلم آموزش جنسیت ، استدلال می کند که تلاش برای ارتباط جنسی با عشق ممکن است در واقع یک دام باشد.به دختران آموخته می شود که عاشق بودن امنیت رابطه جنسی را تضمین می کند ، که همیشه درست نیست.کارشناس یادآوری می کند ، بعضی از پسر ها حتی از این واقعیت که دختران عشق را با ایمنی اشتباه می گیرند از آنها سوء استفاده جنسی  می کنند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا مردان تجاوز می کنند : از افسانه تا واقعیت

در
تجاوز
چگونه است که بهانه ای برای جنایت می یابیم؟
 
این در مورد رابطه جنسی نیست ، بلکه در مورد قدرت است . چه چیزی مردان را به سمت تجاوز سوق می دهد؟ البته جامعه ما آماده ارائه چندین پاسخ است اما آنها در برابر موشکافی مقاومت می کنند.ممکن است شنیده باشید که مردان "نیازهای ویژه" دارند ، یا "آنها نمی توانند مقاومت کنند" ، "قربانی آنها را تحریک می کند" یا سایر مزخرفات دیگر.اما تحقیقات تجربی با رد این بهانه های مضحک و روشن کردن موضوع ، به کمک قربانیان تجاوز می آید.
 
نویسنده ساندرا نیومن  تاریخچه درک تجاوز را از منظر انتقاد فمینیستی ، روانشناسی و جرم شناسی بررسی می کند.نیومن نحوه تحول مفهوم تجاوز جنسی را از اواخر قرن نوزدهم تا به امروز ردیابی کرد. گرچه تئوری تکامل یافته است ، ما هنوز در فرهنگ تجاوز زندگی می کنیم. نیومن به این سوال علاقه مند است که چرا این اتفاق می افتد؟
 
برگردیم به اصل مطلب. در مورد آنچه مردان را به سمت تجاوز به زنان سوق می دهد یک افسانه ساده و شگفت آور ماندگار وجود دارد.
 
اینطور به نظر می رسد: اگر مردی در اثر کمبود رابطه جنسی (محرومیت جنسی) یا ابرجنسیت بیش از حد تحریک شود ، در حضور یک زن بدون محافظت، کنترل خود را از دست می دهد.

واقعیت های فرهنگ تجاوز جنسی

rape.jpg

از نخستین روزهای روانشناسی به عنوان یک علم ، این فرض بدون تغییر باقی مانده است. از نظر علم هیدرولیک می توان توضیح داد: اگر فشار خیلی زیاد باشد یا رگ خیلی ضعیف باشد ، اتفاق  وحشتناکی  می افتد.
 
این مدل ساده لوحانه از خشونت جنسی در دهه های اولیه قرن بیستم باقی مانده است ، وقتی که رابطه جنسی مورد علاقه علمی قرار گرفت.نظریه سنتی تجاوز تا نیمه دوم قرن 20 ادامه داشت. اما این نظریه سنتی به طور ناگهانی توسط ترکیبی از نظریه فمینیستی و تحقیقات تجربی منتشر شده در مجله حقوق جزا و جرم شناسی نابود شد .
 
این مطالعه ما را به درک دلیل تجاوز مردان نزدیک کرده است. همچنین مواردی را که تقریباً به طور جهانی نادیده گرفته شده بود ، روشن می کند: چگونه می توان از تجاوز جلوگیری کرد؟
 
نظریه سنتی می توانست به حیات خود ادامه دهد ، اگر یکی از ویژگی های خائنانه آن نبود. اتهام به قربانی .اگر میل جنسی موجب تجاوز شود ، معلوم می شود که زن می تواند چنان شور و اشتیاقی ایجاد کند که حتی یک مرد "خوب" سر خود را از دست بدهد. بنابراین قربانی تجاوز به یک جنایتکار واقعی تبدیل شد.
 
این ایده توسط فرویدی ها در اواسط قرن 20 مطرح شد. آنها نه تنها احتمال می دهند که قربانی باعث تجاوز می شود ، بلکه تصور می کنند که همه زنان به طور مخفیانه خشونت را می خواهند.فرویدی ها جنسیت زنان را ذاتاً مازوخیستی می دانستند. معلوم شد که قربانیان زن اگر خودشان این خشونت را ایجاد نکنند ناخودآگاه آرزو می کنند.
تجاوز
"سکوت به معنای رضایت نیست"
 
واقعاً اوضاع اسفناک بود. این تغییر در سال 1975 هنگامی رخ داد که سوزان براونمیلر ، فمینیست و فعال ، کار پیشگامانه خود را در زمینه تجاوز به عنف ، بر خلاف اراده آنها ارائه داد.
 
براونمیلر در این کار گفت: "تجاوز جنسی چیزی بیش از فرایند عمدی ارعاب نیست که از طریق آن ، مردان همه زنان را در حالت ترس نگه می دارند."
 
براونمیلر این ایده را که تجاوز در نتیجه میل جنسی است ، انکار کرد. وی تجاوز به عنف را یک جرم برنامه ریزی شده قلمداد کرد.هرجا و به هر حال تجاوز جنسی رخ دهد ، انگیزه جنسیت نیست ، بلکه قدرت است.در همان سال آغاز یک سری مطالعات که انگیزه های متجاوز را بررسی می کرد ، رقم خورد.
 
اولین و احتمالاً تأثیرگذارترین آنها ، مطالعه روانشناس بالینی Nicholas Groth بود. وی با انتشار یافته های خود در "مردانی که تجاوز می کنند" ، چندین صد متجاوز را در زندان و بخش های روان پزشکی با امنیت بالا در ماساچوست مطالعه کرد
 
 Nicholas Groth معتقد بود که همه متجاوزان از طریق سه انگیزه ممکن هدایت می شوند: سادیسم ، خشم یا میل به قدرت. وی همچنین اظهار داشت که همه متجاوزان افرادی هستند که اختلال عملکرد ذهنی دارند.
 
متأسفانه ، گروت توضیحی در مورد چگونگی انجام تحقیقات خود ارائه نداد و از عقاید خود پشتیبانی نکرد.اما دانشمند به این نتیجه مهم رسید که تجاوز جنسی نیازهای غیر جنسی را تأمین می کند.
 
گروت نوشت: "تجاوز جنسی عملی شبه جنسی است که از جنسیت برای مقابله با مسائل قدرت و ابراز خشم استفاده می کند."
 
در همین حال ، محققان دیگر در صدد یافتن شواهدی برای نظریه سنتی برآمدند و به سختی شکست خوردند.مطالعات مختلف نشان داده است که در متجاوزان سطح تستوسترون افزایش نمی یابد. نظرسنجی ها همچنین نشان داد که متجاوزین بیش از مردان دیگر شریک جنسی دارند. که به معنای آن بود که نبود رابطه جنسی هیچ ارتباطی با تجاوز جنسی نداشته است.
 
همانطور که پل گبهارد و همکارانش در موسسه Kinsey در مقاله "جنایتکاران جنسی: تجزیه و تحلیل نوع" یافتند ، متجاوزان متاهل نیز مستعد رابطه جنسی فعال با همسرانشان بودند.
 
در ابتدا ، روانشناسان به دلیل در دسترس بودن متجاوزان زندانی ، آنها را مورد مطالعه قرار دادند. اما فقط بخش كمی از همه متجاوزان به زندان فرستاده شده اند. متجاوزان زندانی به احتمال زیاد به تجاوز زنان ناشناخته ، استفاده از سلاح ، استفاده از وحشیگری و محکومیت های قبلی خود منجر شده اند. اصولاً اینها مردانی هستند که تحصیلات عالی ندارند و ارتباطات اجتماعی ضعیفی دارند.
 
ts120631030.jpg
 
در اواسط دهه 1980 ، موج جدیدی از تحقیقات توجه متجاوزان به اصطلاح "کشف نشده" را جلب کرد - مردانی که هرگز دستگیر نشده بودند و جنایات آنها مشخص نبود.این مردان بسیار کمتر از خشونت یا برخورد فیزیکی استفاده می کردند. در عوض ، بیشتر آنها پس از دادن نوشیدنی حاوی خواب آور  یا نوشیدنی الکلی به زنانی که ناتوان بودند ، تجاوز می کردند.
 
آنها در صورت عدم موفقیت در تلاش برای کسب رضایت از رابطه جنسی ، ازالکل استفاده می کردند.بیشتر کسانی که مورد بررسی قرار گرفتند دانشجویان دانشگاه بودند و به نظر باورنکردنی بود که این گروه بتوانند به غریبه ها  اعتراف کنند که تجاوز جنسی انجام داده اند.
 
اما از آنجا كه كلمه "متجاوز" در پرسشنامه موجود نبود ، مردان با خونسردی به این سوال پاسخ "بله" دادند: "آیا شما هرگز برخلاف میل وی با یك فرد بزرگسال رابطه جنسی برقرار كرده اید ، وی را تهدید كرده یا از طریق استفاده از نیروی جسمی استفاده كرده اید؟"
 
در مصاحبه های انجام شده توسط روانشناسان دیوید لیساک و سوزان روت و سپس توسط لیساک و پل میلر ، مشخص شد که پاسخ دهندگان به نوعی نمی فهمیدند که این توصیف تجاوز است.
 
نتیجه قابل توجه دیگر تعداد تجاوزگران بود. در 10 مطالعه مختلف از سال 1985 تا 1998 ، 6 تا 14.9٪ از دانشجویان پسر دانشگاه  اقدام به تجاوز جنسی کرده اند. حدود نیمی از این تعداد مرتباً تجاوز کرده اند.
 
آنچه که داده های تحقیق در مورد شخصیت این مردان پیدا کردند ، به یک احساس تبدیل نشد. همدلی متجاوزان نسبت به مردان دیگر کمتر بود. آنها همچنین دست اندرکاران خودمحوری با نگرش منفی نسبت به زنان داشتند.
 
تحقیق "درک سو استفاده جنسی" از دیانا اسکالی برای انستیتوی ملی بهداشت روان ایالات متحده به یافتن راهی برای برون رفت از این باتلاق کمک می کند.
دیانا اسکالی متجاوز به زندانی را با گروه شاهد سایر زندانیان مقایسه کرد. وی از مصاحبه 89 صفحه ای برای توصیف مردان به دلایلی چون خصومت با زنان ، خشونت بین فردی و "مردانگی " استفاده کرد.
 
در همه این ابعاد هیچ تفاوتی بین متجاوزان و مجرمان دیگر مشاهده نشد. همچنین هیچ تفاوتی در رابطه جنسی قبل از زندان ، نگرش آنها نسبت به زنان و سابقه سواستفاده جنسی از آنها در دوران کودکی وجود نداشت .آنها در مورد نقص اخلاقی قربانی صحبت نمی کردند. به طور مداوم در مورد جزئیات جنایات دروغ می گفتند تا خود را به عنوان افرادی با خشونت کمتر نشان دهد. آنها سعی کردند تجاوز را به عنوان یک چیز عادی ارائه دهند.
 
همه پاسخ دهندگان می گفتند: "وقتی از یک زن می خواهید با شما بیرون  بیاید ، و سپس او می گوید ،" نه ، من دختر خوبی هستم "، شما باید از زور استفاده کنید. 
برخی دیگر استدلال می کردند که هر کس تجاوز به زن را در صورت داشتن شهرت "بی بند و باری زن" یا رابطه  با مردی ، قابل قبول می داند.برخی از پاسخ دهندگان می دانستند که کار اشتباهی انجام داده اند. در چنین مواردی ، آنها معمولاً بر تنفر از خود تأکید می ورزیدند و اصرار داشتند که جرم  آنها کاملاً متفاوت است. آنها بسیار نگران بودند که دیگران درباره آنها چه فکر می کنند.
 
اکثریت قریب به اتفاق مردان متجاوز تصور می کردند که هرگز مجازات نخواهند شد.
 
یکی از متجاوزین مصاحبه شده گفت:
 
"من می دانستم که اشتباه می کنم. اما من همچنین می دانستم که اکثر زنان گزارش تجاوز جنسی را نمی دهند و فکر می کردم او نیز این کار را نخواهد کرد.
 
همانطور که اسکالی اشاره کرد ، پاسخ دهندگان وی تجاوز به عنف را "کاری با خطر اندک" می دانستند.
 
بیشتر دانش آموزان متجاوز که از آنها نظر سنجی کردیم ، نه تنها از مجازات نمی ترسیدند ، بلکه متاسفانه از جرم بودن کاری که می کردند آگاهی نداشتند.
اسکالی با مشاهده این تصویر بزرگ به این نتیجه رسید که بیشتر تجاوزها ناشی از " فرهنگ تجاوز " است. این فرهنگ به مردم می گوید که در بسیاری از موقعیت ها ، تجاوز به زنان نه تنها رفتاری عادی است بلکه کاملاً بی خطر است.
 
فرهنگ تجاوز به ما اجازه می دهد تا بسته به تحمل یا مجازات تجاوز ، نوسانات زیادی را در میزان خشونت جنسی از کشوری به کشور دیگر مشاهده کنیم.
 
به یاد بیاورید که 6 تا 14.9 درصد دانشجویان پسر در ایالات متحده اعتراف کرده اند که  تجاوز کرده اند. این آمار وحشتناک به نظر می رسد تا زمانی که متوجه شوید ، طبق مطالعه ای که در The Lancet منتشر شده است ، درصد مردانی که در چین خود را به عنوان تجاوزگر معرفی می کنند ، چیزی کمتر از 23٪ و در پاپوآ گینه نو 60.7٪ ناامید کننده است.
 
خشونت جنسی در زمان جنگ توسط پرسنل ارتش نیز به طرق مختلف خود را نشان می دهد. از آنجا که تعداد تجاوزها در هنگام جنگ در پاسخ به دستورات از بالا به سرعت تغییر می کند. دستورات می تواند از تشویق خشونت جنسی تا مجازات های شدید برای ارتکاب آن باشد.
 
به نظر می رسد حتی در بحبوحه وحشیانه خصومت ها ، مردان می توانند از خشونت جنسی خودداری کنند در صورتی که بدانند عواقبی در پی خواهد داشت.
 
عقل سلیم نشان می دهد که از تجاوز جنسی ، مانند سایر جرایم ، می توان به طور موثر از طریق مهار جلوگیری کرد.
تاریخچه تحقیق در مورد علل تجاوز جنسی این است که تجاوز را به عنوانی که نیاز به یک راه حل پزشکی یا سیاسی دارد ، در نظر بگیرید. یا این ایده که نتیجه ای اجتناب ناپذیر از جنسیت مرد است ، بازی می کند. به طور خلاصه ، هر چیزی به جز شناختن تجاوز به آنچه واقعاً است.
 
به احتمال زیاد ، این ناشی از عدم تمایل به تصدیق کامل رنج و زحمتی است از زنانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند. گویی که برای محکوم کردن یک مجرم رنج کافی نبود.این اشتباه در این واقعیت نهفته است که مجازات اغلب به عنوان یک معیار خاص اتفاق می افتد. این امر به عنوان اقدامی احتیاطی برای جرایم آینده تلقی نمی شود.
 
چه مدت طول خواهد کشید؟ ما نباید طوری رفتار کنیم که گویی راه حل مسئله تجاوز یک رمز و راز عمیق و غیرقابل درک است.از این گذشته ، ما می فهمیم که در صورت سرقت ، آتش سوزی یا کلاهبرداری ، مجازات نه تنها به عنوان تلافی جویی بلکه به عنوان یک عامل بازدارنده نیز محسوب می شود. وقت آن است که همان عقل سلیم را در مورد تجاوز جنسی اعمال کنیم.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

داستان لینا جوان ترین مادر دنیا

در

دختری که خیلی زود بزرگ شد

جوانترین مادر جهان: داستان لینا جوان ترین مادر دنیا

 

کوچکترین دختری که باردار شد.............. مادر لینا کوچک از شکم بزرگ دخترش که جهشی رشد می کرد نگران بود. پزشکان متقاعد شده بودند که این دختر دچار تومور خوش خیم شده است ، اما آزمایشات به دست آمده چیزی کاملاً غیر منتظره را نشان داد. لینا ، که در آن زمان تنها پنج سال و هفت ماه داشت ، معلوم شد که ... باردار است. و نظرسنجی نشان داد که عمر جنین تقریباً به هفت ماه رسیده است. بنابراین ، یک دختر معمولی پرو به شهرت جهانی رسید و به عنوان جوانترین مادر تاریخ پزشکی وارد کتاب رکوردهای گینس شد.

بودند که این دختر دچار تومور خوش خیم شده است ، اما آزمایشات به دست آمده چیزی کاملاً غیر منتظره را نشان داد. لینا ، که در آن زمان تنها پنج سال و هفت ماه داشت ، معلوم شد که ... باردار است. و نظرسنجی نشان داد که عمر جنین تقریباً به هفت ماه رسیده است. بنابراین ، یک دختر معمولی پرو به شهرت جهانی رسید و به عنوان جوانترین مادر تاریخ پزشکی وارد کتاب رکوردهای گینس شد.


آنها به دنبال تومور بودند ، بارداری را پیدا کردند داستان لینا جوان ترین مادر دنیا ...جوانترین مادر دنیا در سن 5 سالگی باردار شد

لینا در سال 1933 در روستای فقیر پرو در تیکلاپو متولد شد. هنگامی که والدینش دختر خود را با شکایت از نفخ به بیمارستان بردند ، هیچ تصوری از شنیدن چنین خبری نداشتند. در ابتدا ، پزشکان تصمیم گرفتند که این دختر دارای تومور ناشناخته است. با این حال ، به زودی مشخص شد که علت نئوپلاسم یک حاملگی معمولی است. با این حال ، در این سن ، حتی چنین پدیده طبیعی باعث شوک واقعی شد. جراردو لوسادا ، پزشک معالج دختر ، به شدت نگران این وضعیت بود و کودک را برای آزمایش های بیشتر به لیما ، پایتخت ، برد و این تشخیص را تأیید کرد.


بعداً معلوم شد که لینا کوچک دارای عدم تعادل هورمونی است که منجر به بلوغ زودرس می شود. در هشتمین ماه زندگی ، این دختر اولین قاعدگی خود را تجربه کرد ، رشد غدد پستانی در چهار سالگی شروع شد و بزرگ شدن لگن در پنج سالگی رخ داد.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد
لینا یک پسر بچه با سزارین به دنیا آورد

 

در 14 مه 1939 ، لینا صاحب یک پسر شد. به دلیل سن مادر و لگن توسعه نیافته ، زایمان به طور طبیعی غیر واقعی بود و نوزاد لیما با سزارین به دنیا آمد. نام جراردو  روی  پسر سالم با وزن 2.7 کیلوگرم توسط پزشک معالج لیما نامگذاری شد.

گزارشی در مجله پزشکی "La Presse Medicale" بیان می کند که چنین تولدی زودهنگام به لطف رشد سریع دختر امکان پذیر بوده است.

این سابقه در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشت. در آن زمان ، جهان مادران جوان زیادی را دید ، اما لینا پنج ساله تمام رکوردهای شناخته شده تا آن زمان را شکست. انتظار این امر نه تنها دشوار بود ، بلکه تصور آن نیز غیرقابل تصور بود.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد
تا ده سالگی ، جراردو با این اطمینان بزرگ شد که لینا خواهرش است

 

اطرافیان نگران این سوال اصلی بودند که پدر شیاد نوزاد تازه متولد شده چه کسی بود؟ با این حال ، شرایط چگونگی و توسط چه کسانی باردار شده است علنی نشده است.

البته اولین مظنون پدر بیولوژیکی لینا بود. پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد ، اما هیچ مدرکی مبنی بر دست داشتن وی در این حادثه وجود نداشت.

در همان زمان ، لینا سکوت کرد. او هیچ کلمه ای در مورد اینکه پدر فرزندش کیست و چه اتفاقی برای او افتاده است نگفته است. لینا تا آخر عمر سکوت کرد ، و هیچ کس هرگز نام متجاوز یا شرایط پرونده را پیدا نکرد.

 

بنابراین ،  وضعیت را فقط می توان به عنوان تجاوز و آزار و اذیت خردسالان توصیف کرد و بدون مجازات ماند. رسانه ها همچنین گزارش دادند که جشنواره ها و عیاشی هایی در روستاهایی مانند روستایی که خانواده دختر در آن زندگی می کردند برگزار می شد ، بنابراین یکی از آنها می تواند متجاوز به یک دختر پنج ساله بی دفاع باشد. به احتمال زیاد این دختر خردسال ، حتی به یاد نمی آورد که چه اتفاقی برایش افتاده و متجاوز او کیست.

لینا که بزرگ شد ، در کلینیک دکتر لوسادا که نوزادش را به دنیا آورد شروع به کار کرد. او متعاقباً غیرمعمول ترین بیمار خود را زیر نظر خود گرفت. پزشک هزینه تحصیل او را پرداخت کرد و همچنین به فرستادن پسرش به مدرسه کمک کرد. برخی منابع نشان می دهند که شاید لینا قربانی یک آزمایش بی رحمانه توسط همین پزشک بوده است.

 

اما او تماس بسیار کمی با مطبوعات داشت. او سعی می کرد با روزنامه نگاران که علاقه وسواسی زیادی به شخص او نشان می دادند ، صحبت نکند و همیشه از مصاحبه خودداری می کرد.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد

در همان زمان ، جراردو  به عنوان برادر لینا بزرگ شد. پسر فهمید که "خواهر" در واقع مادر بیولوژیکی او  است.

 

اطلاعات کمی در مورد زندگی بعدی کوچکترین مادر و اولین فرزندش وجود دارد. پسر بزرگ لینا سالم رشد کرد ، اما فقط 40 سال عمر کرد. او جوان و در اثر سرطان مغز استخوان درگذشت. چند سال قبل از مرگ ، لینا با رائول ژورادو ازدواج کرد. در این ازدواج ، این زوج صاحب یک پسر شدند. این خانواده در منطقه فقیری از پایتخت پرو زندگی می کردند - این همه اطلاعات موجود در مورد لینا بزرگسال است.

 

شبهات ایجاد شد که این داستان به طور کلی یک داستان تخیلی بود ، اما اسناد و عکس های بایگانی لینا هنوز در دسترس هستند و واقعی هستند. و اگر این یک داستان تخیلی از خانواده ای بود که می خواستند به قیمتی ثروتمند شوند ، سکوت آنها عجیب خواهد بود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، نه لینا و نه والدینش هرگز مصاحبه نکردند و از برقراری ارتباط با روزنامه نگاران خودداری کردند.

 

دو عکس رسمی از لینا پنج ساله وجود دارد. یکی از آنها در معاینه قرار گرفت: روی آن - یک دختر برهنه در مشخصات ایستاده است. این عکس به طور رسمی واقعیت بارداری را تأیید می کند و همچنین وضعیت فیزیولوژیکی او را در آن زمان نشان می دهد. در عکس دیگری ، پسر یک ساله لینا روی ویلچر نشسته و لینا و پزشکش در کنار او ایستاده اند. لینا  در نوامبر 2015 در 82 سالگی درگذشت.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد

لینا در تمام زندگی خود از خبرنگاران مزاحم پنهان شده است. داستان واقعی دختری که بدبخت شد.

 

نمونه های مشابهی با دختران کمی بزرگتر از لینا در کشورهای مختلف اتفاق افتاده است. در سال 1934 ، در خارکف ، یک دختر شش ساله بچه ای را حمل می کرد که در هنگام زایمان فوت کرد. در سال 1957 ، ایلدا تروخیلو پرو ، هنگامی که نه ساله بود ، دختری به دنیا آورد. دختران سنگاپور ، رواندا ، برزیل ، پرو و ​​هندوراس در 9 سالگی مادر شدند. در هر مورد ، افراد زیر سن قانونی قربانی تجاوز می شدند که اغلب توسط بستگان انجام می شد.

این دختران که از کودکی محروم بودند ، آمادگی درک شادی مادر بودن ، یکی از سخاوتمندترین هدیه های طبیعت را نداشتند . آنها ، مانند لینا ، دختران معمولی بودند که زندگی آنها به یک تراژدی تبدیل شد.

نظرات

در ادامه بخوانید...