کارداشیان قرن گذشته کدام خانواده بود؟ 19 ازدواج برای سه خواهر گابور

در
مدتها قبل از اینکه کارداشیان ها بر روی صفحه نمایش تلویزیون ها ظاهر شوند، عموم مردم آمریکا با رویدادهای خانواده ی گابور سرگرم بودند. این سه خواهر، اوا گابور، مگدا گابور و ژا ژا گابور مجموعا 19 بار ازدواج کردند.و تمایل زیادی برای معروف شدن و شهرت بین مردم داشتند.
جولی گابور با دخترانش.
 
آغازگر چنین تشنگی برای شهرت، مادر دختر ها بود - جولی گابور، که به عنوان "مادر" شناخته می شود. او دخترانش تشویق به رقابت با همدیگر کرد، جولی گابور می گفت: اگر شما تبدیل به یک شاهزاده خانم شوید، مادر شما را بیشتر از دیگران دوست دارد".
 

ژا ژا گابور بین خواهران رکورد ازدواج را با نهمین ازدواج خود شکست رکورد الیزابت تیلور 7 یا 8 ازدواج بود!

از یک طرف امروزه، چنین رفتاری بعید است که کسی جولی گابور را تأیید کند، و از سوی دیگر، دخترش ژا ژا گابور که بین خواهران رکورد ازدواج را با نهمین ازدواج خود شکسته بود، سرانجام به یک شاهزاده خانم تبدیل شد. شوهر نهم او فردریک پرنس فون آنهالت بود. نه اینکه او یک شاهزاده واقعی باشد خیر، او در سن 36 سالگی، توسط شاهزاده خانم ماری اوگوست از آنهالت تصویب شد و نام جدیدی پیدا کرد که در واقع یک عنوان نبود، بلکه به سادگی نام جدیدی بود.شاهزاده ماری اوگوست با پذیرش پول از 35 مرد عنوان شاهزاده به آنها داد.

هنگامی که ژا ژا گابور شاهزاده جعلی خود را دید با ازدواج با او، هر دو اهداف خود را به دست آوردد،Zha Zha علاوه بر تبدیل شدن به شاهزاده خانم (در تخیلات خود)،دسترسی به رولز رویس، حساب بانکی فردریک فون آنهالت، و آشنایان در میان افراد مشهور را بدست آورد.
ژا ژا و فردریک.
 
خواهران گابور در بوداپست در خانواده  یهودی مجارستانی متولد شده اند و زمانی که بیش از 20 سال داشتند، به ایالات متحده رفتند. در نتیجه از آزار و اذیت به دلیل یهودی بودن در امان ماندند. پدربزرگ و مادربزرگ مادر (متولد اوکراین) در هولوکاست کشته شدند.
 
اجازه دهید اول از ژا ژا در مجارستان آغاز کنیم - در سال 1936 او در مسابقه دوشیزه مجارستان شرکت کرد و برنده شد، اما بعد از آن متوجه شدند که او اسناد را برای جوانتر نشان دادن خود جعل کرده است. بعدها در تلاش برای کسب ثروت و شهرت، او با مردان ثروتمند زیادی ازدواج کرد (9 بار ازدواج ) اما هرگز با آنها رابطه خوبی نداشت. "من همیشه مردان بد را انتخاب کرده ام. این مانند بیماری است.(البته فکر کنم بیماری پول )
مامان جولی (در لباس طلایی) و دخترانش.
 
اوا گابور و ژا ژا گابور.
خواهر بزرگتر گابور - اوا گابور - برای اولین بار به آمریکا مهاجرت کرد، و در سال 1941 او برای اولین بار بر روی صفحه نمایش ظاهر شد، این فیلم "Paramount Pictures" "فرود اجباری" بود. معروف ترین نقش او لیزا داگلاس در مجموعه کمدی "فضای سبز" بود. پس از آن، اوا گابور شروع به کار در استودیوی دیزنی کرد، جایی که او به جای شخصیت های کارتونی صحبت می کرد.
اوا گابور و ادی آلبرت در سری فضاهای سبز 
 
خانم ژاژا و همسر سومش، جورج سندرز.
 
جولی تصمیم گرفت که دخترانش را به دانشگاه یا کالج نفرستد. او گفت: "برای استفاده از دفترچه حساب، آنها نیازی به دانستن هندسه یا جبر ندارند." اما جولی  دختران را آموزش داد و معلم زبان انگلیسی برای آنها استخدام کرد.
ژا ژا با دخترش Francesca هیلتون.
 ژا ژا با کنراد هیلتون، صاحب یک شبکه هتل، ازدواج کرد. هیلتون30 سال بزرگتر از او بود، و ژا ژا با تمام شور و شوق جوانی خود را به ثروتش سپرد. در این زمان، ژا ژا آمفتامین و باربیتورات مصرف می کرد و برای همه چیز پول خرج می کرد - او در هتل پلازا در نیویورک زندگی می کرد، تقریبا تمام شبانه روز مهمانی تشکیل می داد. او حتی در اتاق هتل یکبار کباب درست کرد و علاوه بر این، ژا ژا دو سگ خریداری کرد  و آنها مستقيما روی فرش های گرانقیمت هتل ادرار میكردند. و هنگامی که ژا ژا با سگ ها به پارک میرفت، گاهی اوقات روی نیمکت نشسته بود، خود را در خورشید گرم می کرد، در حالی که سگ ها آزادانه در اطراف محوطه می چرخیدند.
ژا ژا نه تنها غرق در مصرف باربیتورات بود، بلکه قهوه را لیتر لیتر می نوشید، خلق و خوی او کاملا غیر قابل پیش بینی بود. هیلتون از گابور جدا شد و همراه با خواهرش اوا گابور، ژا ژا را تحت نظارت یک روانپزشک قرار داد. بعدها، دوستان و خانواده اش، به این نتیجه رسیدند که احتمالا از اختلال دوقطبی رنج می برد.
خانواده گابور
 
اوا گابور خواهر بزرگتر پنج بار ازدواج کرد. شوهران او همواره مردان ثروتمند بودند - یک جراح پلاستیک، صاحب تولید نساجی، معاون رئیس جمهور راکول اینترنشنال. کوتاه ترین ازدواج او کمتر از یک سال طول کشید. در پایان زندگی او، اوا گابور در ارتباط غیررسمی با مرو گریفین، میزبان تلویزیون آمریکایی بود، اما بستگان پس از مرگ اوا گابور اذعان کردند که این یک رابطه دوستانه بوده است.
 
جوانترین خواهر، مگدا گابور، سعی داشت خودش را از خواهران رسوای خود جدا کند. اما او به طور مداوم ازدواج کرد و طلاق گرفت.(4 بار) او حتی یک بار با همسر سابق خواهر خود، جورج ساندرس، بازیگر انگلیسی که قبلا با ژا ژا ازدواج کرده بود، ازدواج کرد. اما ازدواج او با مگدا گابور تنها شش هفته طول کشید.
 
در یک سری از ازدواج های بی پایان خانواده گابور، ازدواج ژا ژا گابور با فلیپه دالبا، بازیگر و وکیل مکزیک، مخصوصا قابل توجه است. خانم ژا ژا گابور به من گفت که او 54 ساله است. و سپس متوجه شدم که او تقریبا 70 ساله(66) است. " عروسی روز بعد لغو شد. زیرا معلوم شد، ژا ژا گابور رسما از همسر قبلی خود طلاق نگرفته است.
Vilmosh و جولی با فرزندان خود.
 
از این سه خواهر،تنها یک کودک از  ژا ژا گابور بود. فرانچسکو هیلتون پس از طلاق پدر و مادرش متولد شد. بعدا، در سال 2005، ژا ژا علیه دختر خود پرونده تشکیل داد و او را به سرقت و تقلب متهم کرد. علاوه بر این، خود در دادگاه ظاهر نشد، به همین دلیل دادگاه این ادعا را رد کرد. دختر گابور در سن 67 سالگی در سال 2015 فوت کرد و ژا ژا گابور تا زمان مرگ نمی دانست که دخترش دو سال قبل از فوت مادر بر اثر یک سکته مغزی فوت کرده، شوهر گابور این حقیقت را از او پنهان کرد، زیرا او نگران بود که خانم ژا ژا گابور نتواند چنین اخباری را تحمل کند.Zsa Zsa گابور، سال 2016 به در سن 99 سالگی فوت کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ازدواج هالیوودی جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو

در

این روزها شنیدن خبر ازدواج و طلاق بازیگران هالیوود اصلا باعث تعجب مردم نمی شود ولی جالب اینجاست که این افراد معروف بعد از ازدواجهای ناموفق خود معمولا مصاحبه می کنند و از اینکه دیگر قصد ازدواج ندارند حرف می زنند و بعد از مدت کوتاهی همین آقا و یا خانم بازیگر خبر ازدواجش را با خوشحالی تمام اعلام می کند . گویا مشکل فقط نبودن گزینه مناسب بوده است در این مقاله به ازدواج شش نفر از معروفترین سلبریتیها می پردازیم که همه آنها در یک مورد سابقه مشترکی دارند: اعلام اینکه دیگر قصد ازدواج ندارند.اما چند وقت بعد طوری از ازدواج و شریک زندگی خود تعریف و تمجید می کنند انگار نه انگار این افراد چند وقت پیش آن حرفها را زده اند.(سیارک)

متاسفانه تنها موردی که سینمای کشورمان به سرعت و شدت مرزهای فاصله با هالیوود را طی می کند همین مسئله ازدواجهای کوتاه مدت و طلاقهای زیاد است به زودی طی یک مقاله در سیارک به بررسی این مقوله در سینمای کشورمان هم خواهیم پرداخت

جسیکا چاستین

 

جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو جولیاتا پاسی چاستین

 

جسیکا چاستین و شوهرش  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو  در ایتالیا طی یک مراسم مجلل ازدواج کردند

شماره یک 

 

جسیکا چاستین JESSICA CHASTAIN  با 40 سال سن  

جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو   Gian luca passi de preposulo   با 34 سال سن

جسیکا چاستین از آن دست زنانی بود که هیچکس فکرش را هم نمی کرد که روزی او را در لباس سفید عروسی ببیند . و انصافا هم هیچوقت علاقمند به ازدواج نبود تا زمانی که نیمه گمشده خودش یعنی  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو (Gian luca passi de preposulo ) رو ملاقات کرد. جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو  یک مدیر اجرایی است که در یک خانواده اصیل و نجیب ایتالیایی متولد شده است. جسیکا ، جولیت چاستین در فوریه 2018 به مجله WSJ گفت که : من هیچوقت نمی خواستم ازدواج کنم.

 

اگرچه این آقای خوشتیپ ،  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو   هم میدانست که ازدواج برای جسیکا اولویت اصلی نیست اما در سال 2012 برای اولین بار به اون ابراز علاقه کرد.جسیکا و جیان قبل از تابستان 2017 در ایتالیا حرفشون رو عوض کردند. جسیکا در ادامه مصاحبه اش می گوید : وقتی ما شروع کردن به دیدن همدیگه، شوهرم میدونست که من از اون زنهایی نیستم که به ازدواج علاقه داشته باشم ولی به تدریج که همدیگه رو شناختیم تصمیممون عوض شد. جسیکا در مورد برگزاری جشن ازدواجشون در ایتالیا هم توضیح داد : بعضی چیزا ارزش جشن گرفتن دارند و جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو واقعا ارزشش رو داشت.

 

جسیکا چاستین علاوه بر بازیگری تهیه کننده هم هست . شهرت جسیکا بیشتر به خاطر ایفای نقش زنان قدرتمند و فمینست است که همین موضوع بیش از پیش تصور اینکه روزی ازدواج کند را مشکل میکرد. او تا کنون جوایز مختلفی برنده شده، از جمله یک جایزه گلدن گلوب و دو بار هم برای جایزه اسکار نامزد شده‌است. مجله تایم در سال ۲۰۱۲ از او به عنوان یکی از صد فرد تاثیرگذار سال یاد کرد. فیلم مهیج سی دقیقه بعد از نیمه شب اثر کاترن بیگلو از معروف ترین نقش آفرینیهای چاستین بوده است . این فیلم داستان دستگیری اسامه بن لادن را بازگو می کند. چاستین نقش یک کاراگاه با هوش اف بی آی را بازی میکند.

کامرون دیاز

کامرون دیاز در یک اظهار نظر جنجالی قبل از ازدواج آخرش گفت به مقوله تک همسری اعتقادی ندارد 

شماره 2

 

کامرون دیاز CAMERON DIAZ با 45 سال سن 

بنجی مدن  Benji Madden با 38 سال سن

در حال حاضر او از زندگی با شوهرش بنجی مادن که در سال 2015 با هم ازدواج کردند بسیار راضی است و لذت می برد اما قبل از آشنایی با این ستاره راک، او در یک اظهار نظر جنجالی نشان داد که چندان اعتقادی مسئله ازدواج و مقوله تک همسری ندارد او در سال 2014 در یک مصاحبه با InStyle گفت : واقعیتش اینه که بسیاری از مردم ازدواج می کنند چون بهشون گفتند که ازدواج باعث ایجاد شادی در زندگی میشود. اونها میرن دنبالش و بالاخره ازدواج می کنند، و بعد حقیقت رو میفهمن. اونوقته که به خودشون میگن : چرا فکر میکردم ازدواج باعث خوشحالی من میشه ؟ من بدبخت شدم ! او ادامه داد معتقدم یک تعهد طولانی برای زندگی با یک نفر نمی تونه باعث خوشحالی شما بشه! او ادامه داد من نمی فهمم چرا انسانها باید به دنبال تک همسری باشند، ما همه ذات حیوانی و آزادی داریم و این غریزه ماست به نظرم زندگی در جامعه باعث شده است که ما خودمان را درگیر اینچنین مسائلی کنیم .

اما یکسال بعد در سال 2015 کامرون دیاز با مادن در یک مراسم خیلی خودمانی و البته بدون تشریفات خاصی ازدواج کردند. کامرون دیاز بعدا در این باره گفت : موضوع اینه که منو شوهرم فقط با همدیگه قرار نمی ذاشتیم و یک چیز خیلی بیشتری بین ما بود البته او با یک جمله زیرکانه حرفهای سال قبل خودش رو جمع و جور کرد طوریکه شوهر گرامی ایشون فکر بد نکنه : من قبلا دوست پسر داشتم و اون حرفهایی که زدم راجع به اون موقع بود و همانطور که می دونید دوست پسر آدم با شوهر آدم دو تا مقوله کاملا متفاوت هستند و نباید اینها را با هم مقایسه کرد .

 کامرون دیاز که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب  و بافتا و همینطور انجمن بازیگران نمایشی شده است کامرون اولین نقش خود را در فیلم کمدی اکشن ماسک بدست آورد و با کمدین بزرگ جیم کری روبرو شد و همین موضوع شهرت بسیار زیادی برایش به ارمغان آورد. از فیلمهای معروف او می توان فرشتگان چارلی و آسمان وانیلی را نام برد.

آلیسون بری

الیسون بری یک سال قبل گفته بود هرگز ازدواج نمی کنم

 

شماره 3

 

 

الیسون بری ALISON BRIE با 35 سال سن

 دیو فرانکو DAVE FRANCO با 32 سال سن

 

من هیچوقت ازدواج نمی کنم . این جمله ای بود که الیسون بری  در سال 2016 در گفتگو با نیو یورک تایمز گفت .

والدین الیسون بری  در حالیکه او فقط پنج سال داشته است از هم طلاق گرفته اند . او در ادامه مصاحبه‌اش گفت : میدونید چیه فقط دوست ندارم. همین . سبک زندگی من دیوانه‌واره و توی مسیر زندگی من ازدواج تعریف نشده. اما ذهنیت این ستاره درخشان تلوزیون، بعد از ملاقات با شوهر آینده‌اش،  دیو فرانکو ، عوض شد. و اونها در ماه مارس 2017 فقط بعد از سه ماه آشنایی با هم ازدواج کردند. الیسون بری بعد از ازدواجش گفت: من عاشق شدم دیگه ، از همین چیزایی که برای همه اتفاق می افته و راستشو بخواهید واقعا شیرینه، البته عشق تنها دلیل نیست.

آلیسون بری را به خاطر سریال هانا مونتانا می شناسیم. سریال محبوبی که از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۰ نامزد دریافت جایزه امی برای برنامه‌های تلویزیون در ساعات پربیننده یا همان سر شب خودمون شده است. بری در سال 2016 هم "یه شغل پیدا کن" را بازی کرد

اما شوهر بری کیست؟ دیو فرانکو که مطمئنا نام فامیلش از خودش معروف تر است . او برادر جیمز فرانکو معروف است که حالا چند سالی است در سینمای هالیوود به عنوان بازیگر فعالیت می کند. به هر حال تاثیر ژن خوب در همه جای دنیا وجود دارد.

 

جیمز فرانکو

جیمز فرانکو و همسرش ( دوست دختر)

 

ازجمله فیلم‌های معروف که او در آن بازی کرده می‌توان به فیلم "اکنون مرا میبینی" و " خیلی بد"  ، " خیابان جامپ شماره 21" و " همسایه ها "  اشاره کرد.

جرج کلونی

جرج کلونی برای چند سال  محبوب ترین مجرد هالیوود لقب داشت

شماره 4

 

جرج کلونی GEORGE CLOONY 56  آمل علم الدین 

 AMAL ALAMUDDIN 39 سال

قبل از ازدواج با آمل علم الدین لبنانی در سال 2014 جرج کلونی یکی از واجد شرایط ترین مجرد در هالیوود محسوب می شد. این برنده اسکار سالها به عنوان مجرد  محبوب و خواستنی را برای خودش نگه داشت تا اینکه کاملا ناگهانی نامزدی خودش را با آمل علم الدین اعلام کرد .

کلونی قبلا با تالیا بالسام بازیگر ازدواج کرده بود و از سال 1989 تا 1993 به مدت چهار سال با هم زندگی کردند.

جرج کلونی سال 2006 در مصاحبه با مجله پیپل PEOPLE گفت : کی از آینده خبر داره، من قبلا ازدواج کردم ولی راستش رو بخوایید دیگه ازدواج اصلا چیزی نیست که من دنبالش باشم ! حقیقت اینه که من واقعا خوشحالم و از زندگی لذت می برم.

جرج کلونی اکنون از زندگی با همسرش بسیار راضی است و در تمام مراسمات و مهمانی ها و مصاحبه هایش او را ستایش می کند.

اما آمل علم الدین کیست : بهترین تعریف باری علم الدین فعال حقوق بشر است. اصلیت لبنانی دارد ولی در بریتانیا بزرگ شده است. تحصیل کرده دانشگاه آکسفورد است. و در حال حاضر به عنوان وکیل و مشاور در دادگاه بین الملی لاهه کار می کند. جالب است بدانید که آمل پیش از علم الدین ازدواج نکرده بود

این دو در 26 سپتامبر 2014 درایتالیا ( درست مثل چاستین و شوهرش) شهر ونیز در یک مهمانی خصوصی ازدواج کردند و الان بیش از سه سال است که با هم زندگی می کنند و صاحب دوقلوهایی به اسم الا و الکساندر هستند. انگار هرچقدر که یک مرد یا زن از ازدواج گریزانتر باشد گزینه مناسب تری است

 

جنی مک‌کارتی

جنی مک کارتی و شوهرش دانی والبرگ

شماره 5

 

جنی مک کارتی JENNY MACCARTHY با 45 سال سن

دانی والبرگ DONNIE WAHLBERG  با 48 سال سن

پیش از ملاقات با شوهرش دانی والبرگ، در سال 2014 جنی مک‌کارتی  هرگز به ازدواج و قدم زدن در پله های کلیسا با لباس سفید فکر نمی کرد.

این بازیگر و مدل سابق سال 2006 در مصاحبه با تلوزیون گفت : اینقدر راحتم که حاضر نیستم ازدواج کنم . من فکر می کنم یک چیز شگفت انگیز در مورد آدمها اینه که تصمیم میگیرن برای همیشه با هم بمونند. اما همین شخص  جنی مک‌کارتی در سال 2013 وقتی در شوی تلوزیونی فرانکلز شرکت کرد در یک مصاحبه جالب گفت : من همیشه و در همه جا در مصاحبه هام گفتم من، جنی مک‌کارتی هرگز و هرگز ازدواج نمی کنم اما الان میخوام یه چیز دیگه بگم . دوستان هرگز نگویید هرگز.

به هر حال جنی مک‌کارتی  اکنون با شوهرش زندگی خوبی دارند و بیش از سه سال است که با هم زندگی می‌کنند . جنی مک‌کارتی را به خاطر بازی در فیلم جیغ 3 به یاد دارید. او مدتی به عنوان مدل فعالیت می کرد.دانی هم یک موزیسین و البته سازنده موسیقی سری فیلمهای اره ها و حس ششم است.

 

راشل وایز

راشل وایز تنها شش ماه بعد از آشنایی با کریگ با او ازدواج کرد

شماره 6

 

راشل وایز RACHEL WEIS با 47 سال سن

دانیل کریگ DANIEL CARIG  با 50 سال سن

درست است که راشل وایز در حال حاضر از ازدواج با دنیل کریگ اظهار خوشحالی می کند اما این بازیگر محبوب و دوست داشتنی در ژانویه 2018 در مصاحبه با Evening Standard گفت : راستش رو بخواهید ازدواج اصلا جز برنامه هام نبود . راشل وایز در ادامه راجع به دنیل کریگ (جیمز باند فعلی سینما) گفت : من و جیمز درست شش ماه بعد از اینکه با همدیگه ملاقات می کردیم تصمیم به ازدواج گرفتیم قبل از اون اصلا فکر نمی کردم ازدواج کنم . چون تشکیل خانواده و ازدواج جز علائقم نبود. کاملا یهویی پیش امد. ازدواج برای من همیشه مثل یک کمدی رمانتیک می ماند که در یک لحظه اتفاق می افتد . خود هم تصور نمی کردم که این لحظه دوباره برای من پیش بیاید .

راشل وایز کار خودش را از تئاتر شروع کرد و با سری فیلمهای مومیایی به محبوبیت رسید. او سال 2001 تا 2010 با آرن دارونوفسکی کارگردان معروف آمریکایی زندگی می کرد و درست یکسال بعد از جدایی از او با دنیل کریگ ازدواج کرد و در همین یکسال چندین مصاحبه راجع به عدم علاقه به ازدواج مجدد کرد . او از ازدواج قبلی خود یک فرزند دارد.

دانیل کریگ هم سال 1992 با فیونا لودن( هنرپیشه انگلیسی) ازدواج کرد ولی این ازدواج فقط دو سال دوام داشت با اینکه او در این مدت کمتر مصاحبه ای راجع به اینکه قصد ازدواج دارد یا نه انجام نداده است اما حدود 17 سال مجردی مشخص کرد که دانیل حسابی از ازدواج ناموفق قبلی خود درس گرفته است . او از فیونا دختری به نام الا دارد که 18 ساله است.

 

ادریس البا هن نورگارد 

این ازدواج سوم   ادریس البا هن نورگارد   است.  هن نورگارد  هر بار گفته است دیگر ازدواج نمی کنم

شماره 7 

 

ادریس آلبا Idris Elba  با 45 سال  و  سن

سابرینا دوورSABRINA DHOWER با 29سال سن

 

اما اسکار تغییر عقیده دادن در مورد ازدواج بدون شک تعلق میگیرد به ادریس آلبا. او در فوریه 2018 با سابرینا دوور نامزد کرد

ادریس البا هن نورگارد  شاید الان از اعلام نامزدی با دوست دختر راضی به نظر برسد اما او درجولای 2017 و پیش از ازدواج سومش حرفهای کاملا متفاوتی زد او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ازدواج گفت: خوب حتما سوالتون اینه که من دوباره ازدواج می کنم یا نه؟ خوب بعید میدونم، واقعا بعید میدونم. ادریس البا هن نورگارد  در سال 2003 بعد از چهار سال زندگی مشترک با همسرش طلاق گرفت و اتفاقا بعد از جدایی هم در یک مصاحبه اعلام کرد که دیگه ازدواج نمیکنه ولی خوب در سال 2006 هم ازدواج کرد که این ازدواجش حتی یک سال هم دوام نداشت. ادریس آلبا بعد از ازدواج دومش گفت : ازدواج یک رسم است و من به این رسم عمل کردم و به نظرم برای همه خوب پیش نمیره و دیگه خواست زندگی من نیست.

 

ادریس البا هن نورگارد  برای بازی در سریال لوتر به شهرت رسید و اخیرا هم فیلم برج تاریک را روی پرده سینما داشت. اما همسرش سابرینا کمتر شناخته شده است . او اهل سومالی است اما در بریتانیا بزرگ شده است ولی سابرینا بیشتر به خاطر اینکه در جشنواره ونکور به عنوان ملکه زیبایی رسید معروف است . اختلاف سنی او با ادریس 16 سال است .

 

ادریس البا هن نورگارد  از همسر قبلی خود کیم نورگارد یک دختر 15 ساله به نام ایسان دارد وی همچنین از دوست دختر قبلیش ناییانا گارث هم یک پسر بچه سه ساله به اسم وینستون دارد. 

نظرات

۱۴۰۰/۹/۱۵جسیکا چستین و طراح جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو در سال 2012 با هم آشنا شدند. در جولای 2017، آنها در شهر ترویزو ایتالیا ازدواج کردند. یک سال بعد، این زوج تصمیم گرفتند پدر و مادر شوند و در سال 2018 با کمک یک مادر جایگزین، دخترشان جولیت به دنیا آمد.

۱۴۰۰/۹/۱۵جسیکا چستین بازیگر 43 ساله و همسر 38 ساله اش جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو دوباره پدر و مادر شدند. بر اساس گزارش رسانه ها، یک مادر جایگزین این کودک را به دنیا آورد.

در ادامه بخوانید...

رنگ چشم بنفش الیزابت تیلور

در
 
9 سال پیش ، در 23 مارس 2011 ، بازیگر مشهور سینمای جهان ، ملکه هالیوود الیزابت تیلور درگذشت. او در لیست 100 فرد جذاب در تمام دوران قرار گرفت ، و این تعجب آور نیست - با وجود محبوبیت باورنکردنی در سراسر جهان ، او همیشه اسرار بسیاری داشت. او ادعا كرد كه بدنش او را دیوانه كرده بود - اما نه به همان دلیلی كه همه دنیا از دیدن بدن او دیوانه شدند. الیزابت تیلور از مشکلات سلامتی بی شماری رنج می برد ، تحت 40 عمل جراحی قرار گرفت و آنقدر از آزمایشات جان سالم به در برد که برای چندین زندگی کافی بود ...
 
الیزابت تیلور
 
الیزابت رزموند تیلور در سال 1932 در حومه شهر لندن بدنیا آمد ، جایی که والدینش ، بازیگران آمریکایی ، در آن زمان مشغول به کار بودند. وقتی جنگ جهانی دوم شروع شد ، آنها به لس آنجلس نقل مکان کردند. در حال حاضر در سن 9 سالگی ، الیزابت اولین فیلم خود را آغاز کرد و اولین نقش "بزرگسال" خود را در 18 سالگی بازی کرد. در ابتدا منتقدان فیلم نسبت به توانایی های بازیگری او شک داشتند ، اما یک سال بعد آنها در مورد او به عنوان یک ستاره در حال رشد صحبت کردند. الیزابت تیلور تحصیلات حرفه ای بازیگری نداشت ، او تکنیک های  هنر و صنعت سینما را در اختیار نداشت ، اما بینش عالی داشت ، که به او اجازه می داد تا به طور دقیق نحوه رفتار  را در موقعیت های خاص بازی کند.
 
الیزابت تیلور
عکس الیزابت تیلور  به همراه والدینش ، 1949
 
الیزابت تیلور تنها در آستانه 70 سالگی اعتراف کرد که رابطه او با پدرش بسیار سخت است و او باید در جوانی توهین و بدرفتاری های او را تحمل می کرد. او فقط زمانی که مادر شد توانست پدرش را ببخشد: " من شروع به فکر کردن در مورد پدرم کردم و اینکه او چه احساسی داشت وقتی دختر ده ساله اش از او پول بیشتری دریافت می کرد ... از این گذشته ، او مردی بسیار مغرور ، خوش تیپ و شایسته بود . من او را سرزنش نمی کنم ... او مست بود. می دانم که او نمی خواست این کار را انجام دهد. او نفهمید چه می کند . " همسر اول بازیگر زن ، کنراد نیکلسون هیلتون جونیور ، از بسیاری جهات شبیه پدرش بود.
 
عکس الیزابت تیلور در جوانی چشمان الیزابت تیلور
 
پس از ایفای نقش در فیلم های بر اساس آثار تنسی ویلیامز "گربه روی شیروانی داغ" و "یک بار در تابستان گذشته" محبوبیت گسترده ای در اواخر دهه 1950 به او رسید. برای آخرین فیلم ، الیزابت تیلور نقش اول زن گلدن گلوب را برای بهترین بازیگر زن دریافت کرد و یک سال بعد برای کار خود در Butterfield 8 جایزه اسکار اول را گرفت. در سال 1963 ، با بازی در فیلم کلئوپاترا ، الیزابت تیلور اولین بازیگر زن تاریخ شد که مبلغ یک میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. و این فقط به این دلیل اتفاق افتاد كه او نمی خواست در این پروژه بازی كند و به تولیدكنندگان دستمزد بالایی اعلام کرد تا فقط در نهایت تنها بماند. در کمال تعجب ، آنها در پاسخ گفتند: " ما موافق هستیم. چه زمانی قرارداد را امضا خواهیم کرد؟ "
 
خیلی ها معتقد بودند که اصلی ترین برگ برنده الیزابت تیلور زیبایی اوست ، ( قد الیزابت تیلور 157 سانتیمتر بود)اما به خاطر ایفای نقش خوب ، الیزابت تیلور آماده بود تا آن را فدا کند. برای فیلمبرداری "چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟" 10 کیلوگرم اضافه کرد ، آهنگ صدای خود را تغییر داد و به هنرمندان گریم اجازه داد تا سن او را زیاد کنند و ترسی از این که با چهره متورم و چروکیده روی پرده ها ظاهر شود را نداشت. الیزابت درباره این کار گفت: " مهمترین نقش برای من ویرجینیا است. و نه تنها به خاطر آن اسکار دوم را دریافت کردم. بلکه یکی از نقش های نادری است که خیال و شعور را برانگیخته است . "
 
الیزابت تیلور چشم بنفش رنگ چشم بنفش الیزابت تیلور ، ملکه الیزابت تیلور ، سلبریتی سینمای جهان الیزابت تیلور |  عکس
 
از اواسط دهه 1980 ستاره هالیوود کم و بیش ظاهر شد و نام او در مطبوعات به طور عمده در رابطه با ازدواج بعدی وی ذکر شد - او 8 بار ازدواج کرد و 4 فرزند به دنیا آورد. اما در این زمان ، الیزابت تیلور به طور جدی به کارهای خیرخواهانه مشغول بود ، به سازمانهای درگیر در مبارزه با ایدز کمک می کرد و بنیان خود را برپا می کرد. برای فعالیت های خود در سال 2000 به الیزابت تیلور مدال اعطا شد.
 
الیزابت تیلور به عنوان کلئوپاترا ، 1963 | عکس
 
زندگی شخصی وی همیشه بخاطر 8 ازدواج مورد بحث قرار می گرفت. اما خود بازیگر زن این واقعیت را چیزی غیر عادی نمی دانست. او گفت: والدینم به من می گفتند که به ازدواج احترام بگذارم ، بنابراین هر بار که ازدواج می کردم. و حالا آنها مرا فاحشه می نامند. و من فقط با کسانی که با آنها ازدواج کردم خوابیدم.  شما منتظر بیانیه ای از من نخواهید بود که من دوباره ازدواج نخواهم کرد . "
 
ستاره هالیوود در این مراسم * اسکار * |  عکس
 
حتی وقتی الیزابت تیلور به طور مرتب روی پرده ها ظاهر شد ، این مسئله تاثیری در محبوبیت وی نداشته است: عکس های او هنوز هم یکی از پرفروش ترین های جهان بود و تعداد انتشارات در مورد او نشان داد که وی همچنان یکی از محبوب ترین زنان قرن بیستم است. .  او توانست مخاطب را مجذوب خود کند .مطابق نسخه معتبر انگلیسی ، ملکه هالیوود در فهرست 100 فرد جذاب ترین زمان همه کشور گنجانده شده است.
 
ملکه هالیوود الیزابت تیلور | عکس
 
بسیاری به زیبایی ، استعداد ، محبوبیت و موفقیت او حسادت می کردند ، اما خود بازیگر زن معتقد بود که در حقیقت به سختی می تواند موضوع حسادت کسی باشد. 
 
رابطه او با ریچارد بارتون ، شریک زندگی در فیلم کلئوپاترا بسیار طوفانی بود. تیلور دو بار با او ازدواج کرد ، اما در پایان آنها جدا شدند. در این ازدواج بازیگر زن به الکل و مواد مخدر و اعتیاد پناه برد که بعداً علت اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی وی شد.
عکس های الیزابت تیلور  بازیگر مشهور هالیوود 

بیماری الیزابت تیلور

اگر همه بیماری هایی را که ستاره هالیوود متحمل شده است لیست کنیم ، شگفت انگیز است که او چگونه توانسته است تا 79 سالگی زندگی کند: سرطان پوست ، تومور مغزی ، دیسترس ، پنومونی پیچیده ، سرخک ، بورسیت ، اختلالات هورمونی و غیره. الیزابت تیلور جهش ژنتیکی کمیابی داشت. - دیستیکیازیس ، یعنی دو ردیف مژه ، که به او زیبایی و جلوه خاصی می بخشد. در سن 12 سالگی ، در مجموعه ، لیز از در هنگام اسب سواری ستون فقراتش آسیب دید. از آن زمان ، او اغلب از درد کمر رنج می برد . او اغلب در دهه 50 بیمار بود. عناوین روزنامه های "لیز می میرد" ، "آخرین کلمات لیز" و غیره ، دیگر همه را غافلگیر نمیکرد.
 
بعد از اینکه همسر سومش ،  مایکل تاد در سانحه هواپیما درگذشت ، بازیگر زن دوباره سقوط کرد و این بار کمتر کسی باور داشت که او می تواند از این فاجعه جان سالم به در ببرد. اما او با این مقابله کرد. و پس از برطرف شدن تومور مغزی ، الیزابت تیلور برای جلد این مجله عکس گرفت - با یک سر تراشیده ، تقریباً بدون آرایش و جای زخم بزرگ. ستاره رفتار خود را اینگونه توضیح داد: " هزاران نفر به من نگاه می کنند ، که شاید ، در شرایطی مشابه من باشند. و آنها ، با نگاه به من ، فکر خواهند کرد: "خوب ، اگر او توانست از این عبور کند ، پس من می توانم ."
 
الیزابت تیلور حدود 40 عمل را پشت سر گذاشت و در سالهای رو به زوال خود پذیرفت: " من بیشتر از اینكه  تاكسی دیگران را به بیمارستان ببرد ، به بیمارستان می روم. بدن من گاهی اوقات مرا دیوانه می کند. تعداد کمی از مردم در جهان وجود دارند که به اندازه من متحمل شده اند. پنومونی بی شماری ، عمل در پشت ، روی چشم ها ، زانوها و پاها. لوزه ها و ضمایم را برداشته ام. سه بار سزارین کردم . من رحم را تا حدی برداشته ام. سرخک و سوزاک داشتم. ذکر این مسئله در مورد درمان اعتیاد به الکل و اعتیاد به مواد مخدر نیست. من دو سال بعد از عمل مفاصل مصنوعی در باسن ، جراحی مغز کردم. و سپس آنها نیز برای اصلاح ایمپلنت عمل کردند. اما من به زندگی اعتقاد دارم و برای آن می جنگم! "
 
بازیگر زن الیزابت تیلور
 
علی رغم تمام آزمایشاتی که او باید متحمل شود ، الیزابت تیلور سرزندگی و توانایی خود را برای لذت بردن از چیزهای کوچک از دست نداد. اندکی قبل از رفتن ، او گفت: " من هرگز زندگی آرام نداشته ام. بدبختی ها مثل قطار به طور غیر منتظره ای برای من آمد. اما همیشه سرنوشت را رو در رو نگاه می کردم ، اگرچه گاهی اوقات آنقدر ناخوشایند بود که می خواستم از دور نگاه کنم. و با این حال من زندگی را دوست دارم ... من یک زن خوشحال هستم. بسیاری اوقات من واقعاً عاشق آن بوده ام و یک زندگی خارق العاده ساخته ام. آیا می توان درخواست بیشتری داشت؟ من لعنتی فقط خوشحالم! " 23 مارس 2011 الیزابت تیلور افسانه ای در سن 79 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. و یادش هنوز ذهن ها را هیجان زده می کند ...
 
الیزابت تیلور بازیگر مشهور هالیوود |  عکس
 
مقاله را دوست دارید؟ پس با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید.

نظرات

۱۴۰۱/۲/۱۱رنگ چشمان الیزابت تیلور - اشتباه یا هدیه ای از طبیعت؟ الیزابت تیلور یکی از زیباترین زنان جهان است. علاقه به کار و سبک زندگی الیزابت تایلور تا سال ها تا زمان مرگش از بین نرفت. الیزابت تیلور در بدو تولد (27 فوریه 1932) با مژه های ضخیم غیرمعمول خود باعث ترس در والدینش شد. و زمانی که رنگ چشمان الیزابت تیلور از آبی بچه‌گانه به بنفش تغییر کرد، والدین او به متخصصان مراجعه کردند.

۱۴۰۱/۲/۱۱الیزابت تیلور رنگ چشم ...........افرادی که چشمان بنفش دارند، که احتمالاً عکس های آنها را در منابع مختلف دیده اید، اغلب از لنزهای تماسی رنگی مخصوص استفاده می کنند. استفاده از فتوشاپ نیز وجود دارد. با این حال، این عقیده وجود دارد که بازیگر تیلور مشهور چشمان بنفش داشت. و در آن روزها هیچ لنز وعکس افراد با چشمان بنفش همچنین تجهیزات ویژه ای برای تغییر سایه وجود نداشت. اما در این مورد، دانشمندان استدلال می کنند که چنین رنگ چشم غیرمعمولی نتیجه اثری است که نور بر روی مجموعه می دهد. در واقع آنها ادعا می کنند که این بازیگر اليزابت تيلور ، چشمان آبی خاکستری داشت.

۱۴۰۱/۲/۱۱الیزابت تیلور چشم بنفش ..........پزشکان به والدین الیزابت تایلر اطمینان دادند که جای نگرانی نیست. آنها ادعا کردند که الیزابت تیلور، که رنگ چشمانش رنگ بنفش کمیاب پیدا کرده است، از هیچ آسیب شناسی رنج نمی برد. دلیل این امر یک جهش در سطح ژن است که "پدیده اسکندریه" نامیده می شود. نام این پدیده را افسانه‌ای گذاشته‌اند که داستان آن می‌گوید ساکنان یک روستای مصری یک بار نوری را در آسمان دیدند و پس از آن شروع به ، به دنیا آوردن کودکانی با چشمان ارغوانی شگفت‌انگیز کردند. اولین دختری که به طور رسمی با چنین سایه چشمی ثبت شده بود در سال 1329 اسکندریه نام داشت. به افتخار او، متعاقبا، این پدیده، اسکندریه نامگذاری شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱با این حال، نظر دیگری در باره چشمان بنفش الیزابت تیلور وجود دارد که رنگ چشم الیزابت تیلور را زیر سوال می برد. افراد شکاک ادعا می‌کنند که نورافکن‌های روی مجموعه چنین جلوه‌ای ایجاد می‌کنند و چشمان بازیگر در واقع یک رنگ خاکستری آبی نسبتاً رایج است. بحث ظاهری رنگ چشمان الیزابت تیلور همچنان داغ است.

۱۴۰۱/۲/۱۱الیزابت تیلور قد قد الیزابت تیلور 157

۱۴۰۱/۲/۱۱بازیگر تیلور ....... رنگ چشم ها که در عکسهای الیزابت تیلور و عکس های نزدیک و از زوایای مختلف آن در اینترنت یافت می شود، بار دیگر اصالت این بازیگر زن را ثابت می کند. زمانی که برای اولین بار در انتخاب بازیگر ظاهر شد ، از او خواسته شد که ریمل اضافی روی چشمانش را بشویید و بلافاصله باور نکردند که الیزابت تیلور اصلاً آرایش نشده است. در در عکس های الیزابت تیلور معلوم است.

۱۴۰۱/۲/۱۱جای تعجب نیست که صاحب چنین ظاهر خیره کننده ای دائماً توسط مردان احاطه شده بود. ازدواج های متعدد او (و کمتر از 8 مورد نبود) باعث شایعات در جامعه شد. در صحنه فیلمبرداری کلئوپاترا، رنگ چشم الیزابت تیلور که با خط چشم روشن برجسته شده بود، قلب همسر آینده اش، ریچارد برتون را به دست آورد. با این حال، خود بازیگر، مایک تاد را که در سانحه هوایی جان باخت، مرد محبوبش نامید.

۱۴۰۱/۲/۱۱همه شوهران، الیزابت را با جواهرات سورپرایز می کردند. بسیاری از آنها منحصر به فرد در نظر گرفته شدند - مروارید Peregrine نمونه بارز این جواهرات است. بنابراین، جای تعجب نیست که پس از مرگ این بازیگر، مجموعه جواهرات او در حراجی بیش از 100 میلیون دلار فروخته شد (هزینه تخمینی اولیه جواهرات 20 میلیون دلار بود).

۱۴۰۱/۲/۱۱اما انصافاً باید توجه داشت که رنگ چشمان الیزابت تیلور و زیبایی درخشان او تنها فضیلت او نبود. این بازیگر صاحب سه تندیس آکادمی فیلم آمریکا است. او دو جایزه اسکار اول خود را در باترفیلد 80 و چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد برد. و آخرین جایزه افتخاری در سال 1993 به دلیل فعالیت های بشردوستانه به او اهدا شد. علیرغم نگرش بحث برانگیز نسبت به شخص او، الیزابت تیلور یک اثر غیرعادی درخشان در تاریخ صنعت فیلم به جای گذاشت.

۱۴۰۱/۲/۱۱بیوگرافی الیزابت تیلور، یک افسانه واقعی هالیوود، شایسته توجه است. این بازیگر با استعداد خود قلب میلیون ها طرفدار را به دست آورد و به عنوان نمادی از سبک و زیبایی شناخته شد. تیلور سه جایزه اسکار، یکی برای نامزدی ویژه و دو جایزه بهترین بازیگر زن دریافت کرده است. برای دستاوردهای خلاقانه، به این بازیگر نشان درجه دوم امپراتوری بریتانیا اعطا شد. الیزابت اولین ستاره جهانی شد که یک میلیون دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرد.

۱۴۰۱/۲/۱۱بیوگرافی الیزابت تیلور غنی و جالب است. او تا آخرین روزهای زندگی اش با وجود اینکه در دهه های اخیر عملاً فیلمبرداری نشده بود، در کانون توجه بود. توجه عموم نه تنها توسط آثار - نمادهای سینما، بلکه با فراز و نشیب های زندگی شخصی او جلب شد. این بازیگر بیش از 60 فیلم، 8 ازدواج و 7 همسر داشت. ریچارد برتون بازیگر موفق شد الیزابت را دو بار از راهرو کلیسا ببرد و دو بار طلاق گرفت.

۱۴۰۱/۲/۱۱بازیگر تیلور در 27 فوریه 1932 در خانواده سارا دبلیو وومبروت و فرانسیس ال. تیلور به دنیا آمد. والدین او بازیگران آمریکایی بودند که در آن زمان در لندن کار می کردند. این احتمالاً دلیل بدبینی منتقدان به توانایی های اولیه بازیگری الیزابت تیلور بود. بیوگرافی او به عنوان یک بازیگر در سال 1942 آغاز شد. و پس از انتشار درام ملی مخملی در سال 1944، اولین شهرت او به دست آمد. شایان ذکر است که در سال 2003 این نوار در فهرست ملی فیلم ثبت شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱فیلم های الیزابت تیلور .......... بازیگر تیلور نقش اصلی "بزرگسال" خود را در سال 1949 در فیلم "توطئه گر" با بازیگران رابرت تیلور و رابرت فلمینگ بازی کرد. پس از فیلمبرداری درام A Place in the Sun، که در آن تیلور با مونتگومری کلیفت همبازی بود، منتقدان به طرز چشمگیری نظر خود را نسبت به او تغییر دادند. اکران فیلم‌های «ناگهان تابستان گذشته» و «گربه روی شیروانی داغ» که بر اساس نمایشنامه‌های تنسی ویلیامز ساخته شده‌اند، اولین قدم‌های مطمئن او برای رسیدن به اوج شهرت هستند. فیلم های الیزابت تیلور بسیار محبوب شده اند. اینها فیلمهای کالت "غول"، "رام کردن زن سرکش"، "آیوانهو"، "پدر عروس"، "باترفیلد 8"، "زنان کوچک" و بسیاری دیگر هستند.

۱۴۰۱/۲/۱۱ «عصر طلایی» هالیوود، الیزابت نماد آن شد. و این تعجب آور نیست. او یک موهبت منحصر به فرد داشت: توانایی پیش بینی شهودی رفتار شخصیت خود روی صفحه و تجسم این بینش. او به طرز شگفت انگیزی کار کرد و در سال 1961 به او پیشنهاد شد که نقش کلئوپاترا در فیلم تاریخی به همین نام را بازی کند که برای آن هزینه بی سابقه ای دریافت کرد.

۱۴۰۱/۲/۱۱«کلئوپاترا» ساخته جوزف مانکیویچ به مدت 5 سال فیلمبرداری شد. بودجه فیلم 44 میلیون دلار جذب کرد که برای آن زمان ها رکوردی بود و 4 جایزه اسکار برد. و زندگینامه الیزابت تیلور با ازدواج دیگری پر شد، نتیجه یک عاشقانه طوفانی که در مجموعه با ریچارد برتون، که نقش مارک آنتونی را بازی کرد، شروع شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱زندگی شخصی الیزابتتیلور دائماً با افراد خلاق در هم تنیده است. پیش بینی سرنوشت کار بعدی او روی صفحه نمایش و حتی بیشتر از آن اقدامات او در زندگی شخصی غیرممکن بود.

۱۴۰۱/۲/۱۱پس از فیلمبرداری در سال 1976 در فیلم موزیکال "پرنده آبی" بر اساس نمایشنامه M. Maeterlinck، الیزابت تایلر برای مدت طولانی کار نکرد. آخرین حضور تیلور الیزابت روی پرده در سال 1994 در کمدی فلینت استونز بود. موسسه فیلم آمریکا در سال 1999 الیزابت را در رتبه هفتم فهرست برترین ستارگان سینما قرار داد.

۱۴۰۱/۲/۱۱بازیگر تیلور عاشق زیبایی، جواهرات و تجمل بود. لباس های او توسط مشهورترین طراحان مد دوخته شده بود، جواهرات بازیگر تیلور فقط جواهرات نبود، بلکه یک موزه نادر بود. ظاهر تیلور در پذیرایی های جامعه بالا حتی توسط زنان تحسین شد. اشتیاق به تجمل گرایی او را از اهدای مبالغ هنگفت به امور خیریه منع نکرد.

۱۴۰۱/۲/۱۱اما در کنار شهرت، این بازیگر مشهور دچار مشکلات سلامتی نیز شد. او در 79 سالگی در سال 2011 درگذشت. بیماری الیزابت تیلور در مقاله آمده است.

۱۴۰۱/۲/۱۱تصادفی نیست که این بازیگر انگلیسی الیزابت تیلور را ملکه هالیوود می نامند. نام این بازیگر افسانه ای و پس از مرگ او درآمد شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد. الیزابت تیلور در سال 2012 به عنوان "ملکه" جدید در لیست 13 چهره متوفی فوربس تبدیل شد. سهم «درآمد» او از حراج کریستیز برای فروش لباس‌ها، مجموعه جواهرات و آثار هنری این بازیگر به دست آمد. درآمد 184 میلیون دلار بود. مابقی سود حاصل از فروش اموال و فیلم های او بود. همچنین White Diamonds، یک برند عطر که متعلق به الیزابت است، به درآمدزایی ادامه می دهد. در سال 2011 میزان سود 75 میلیون دلار بوده است.

۱۴۰۱/۲/۱۱مارتین اسکورسیزی قصد دارد فیلمی-بیوگرافی از این بازیگر الیزابت تیلور فیلمبرداری کند.

در ادامه بخوانید...

10 چیزی که آدمها آرزو داشتند پیش از ازدواج بدانند

در

ازدواج  مسئله بزرگی است، اما اگر درست تحقیق کنید ، راه می تواند بسیار هموارتر باشد نسبت به یک راه پرسنگلاخ که همه راجع به ان هشدار می دهند. پس چطور می توانید آماده شوید؟ در اینجا 10 راه آماده شدن برای ازدواج شرح داده شده است.


1- شریک شما دوست دارد که تخم مرغ صبح هایش چگونه باشد؟
صبحانه جفتی در تختخواب، علی الخصوص اگر تخم مرغ ها خوب درست شده باشند می تواند نزدیکی عاطفی ایجاد کند. باید در قسم های عروسی و هر جایی که می توانید این مسئله را یادداشت کنید:"تخم مرغ هم زده با سس گوجه و فلفل". این مهمانی کوچک به همسرتان نشان می دهد که شما تا چه حد از ازدواج با او خوشحال هستید و بخود شما یادآوری می کند که چقدر اشتیاق دارید تا برایش کار انجام دهید. بنابراین، پیش از ازدواج بیابید که آنها چه جور تخم مرغی را دوست دارند.(سیارک)
2- آیا شما با یک هم خانه ای از جهنم ازدواج می کنید؟
آیا عشق شما یک ارباب خانگی هم هست؟ آیا شما مجبورید که هر روز صبح رختخواب را مرتب کنید؟ شما نه تنها شروع به زندگی جدید با عشقتان می کنید، بلکه یک هم اتاقی دائمی نیز می گیرید و مجبور خواهید شد که سازش کنید. آنجا را به خانه خودتان تبدیل کنید آن زمان  احساس خیلی بهتری راجع به نظم در زندگی خواهید داشت.
3- شما ایرادات آنها را کشف کرده اید اما اشکالات خودتان چه؟
خود را از این واقعیت مطلع کنید که شما بعضی اوقات با هم برخورد خواهید داشت چرا که هر دو انسان هستید. شما همیشه محق نیستید و یا جدال را نمی برید، بعضی اوقات شما کسی هستید که تحت سرزنش قرار می گیرید و بیاد بیاورید که این مسئله ممکن است به شما کمک کند تا برخی از بی مبالاتی ها را کنار بگذارید. خودتان را بشناسید، و بدانید چه وقتی خطایی مرتکب شدید و آماده عذر خواهی باشید.
4- چیزهای محبوب شریکتان چیست؟
چیزهای کوچکی وجود دارند، اما در عین حال مهم هم هستند. وقتی یکی از این طوفانها مستقیم به سمت زندگی شما در حال حرکت است که ممکن است پشم های گربه یا شکلات روی کیک باشد، چه چیزی خشم شما را آرام می کند؟ خودتان را برای آن روزهای بارانی آماده کنید و پیش از ازدواج این چیزها را بیابید.
5- آیا حس طنز آنها را یافته اید؟
خندیدن شاید مهمترین چیز باشد. دیر شده است و او نمی تواند کمربندش را بخاطر اینکه شما آنرا جایی انداخته اید و نمی توانید بیاد بیاورید که کجا. سر او بخاطر شلختگی اش غر نزنید و تلاش کنید مسئله را با خنده و شوخی حل کنید.
6- آیا آرزوی مشترکی دارید؟
هر دو می دانید که عاشق هم هستید، ولی ایا می دانید چه چیزی را هر دو دوست دارید؟ یک ورزش، سرگرمی، کلاس رقص و هر چیزی که می توانید پیدا کنید و یکبار در هفته آنرا انجام دهید و دوستانتان را هم شریک کنید و به ان نور و گرما ببخشید. کلیدی است که به خودتان شانس زیادی برای عاشق ماندن برای سالهای دور را بدهید.
7- بعضی وقتها شما مجبورید که چیزهای دیگر را انتخاب کنید.
مهم است که همدیگر را انتخاب کنید، اما بعضی وقتها مهم است که خودتان را انتخاب کنید. از همسرتان بخاطر اینکه مجبور شدید با او بمانید بجای آنکه به باشگاه بدنسازی بروید منزجر نشوید. خودتان را خوشحال نگهدارید و انرزی را به رابطه خودتان بازگردانید، بخاطر اینکه همسرتان تنها چیز خوبی نیست که شما دارید و شما نمی توانید هزینه خوشحال ماندنتان را تنها به دوش همسرتان بگذارید. در این قضیه پیش از ازدواج عمیق شوید و بدانید که نیمه خالی لیوان همیشه آماده است.(سیارک)
8- مراقب چشمان سبز حسادت باشید
اگر می دانید که آدم غیرتی ای هستید، مراقب باشید، چرا که شما به منشی بلوند با چشمهای بزرگ که برای شوهرتان کیک می اورد حسادت خواهید کرد و یا مرد عضلانی ای که همسرتان برای او قهوه درست می کند. با خودتان در این باره صحبت کنید و بدانید که اعتماد هر چقدر هم همترسناک باشد تنها راه حل است.
9- از "دام" و "استف" در گوگل باکس بیاموزید
اگر شما به اندازه من از نگاه کردن به این برنامه حس آسایش می گیرید، شاید شما هم عاشق این دونفر باشید. این دو می دانند که چطور با هم آرامش داشته باشند. شما دو تا چطور؟ از اینکه شبهایتان در داخل به اندازه شبهایتان در بیرون خفن است اطمینان حاصل کنید. شما کل زندگی خود را با هم سپری خواهید کرد، از این مطمئن باشید که  به اندازه ممکن با هم خوش می گذرانید.
10- تردیدهای خود را داشته باشید
ممکن است به نظر خطرناک بیاید قبل از روز بزرگ، اما خاطر جمع نرین روش این است که قبل از ازدواج تمام شکهایتان را جستجو و کشف کنید. و اگر دلیلی نیافتید که با شریکتان ازدواج نکنید، دیگر به نظرتان خیلی سخت نخواهد امد، بخاطر اینکه همه ما انتخابهای زیادی پیش رویمان داریم. از این مسئله آگاه باشید و بدانید که با این کار مطمئن خواهید بود که هر روز صبح از کنار شخص درستی بیدار می شوید و هر شب با یک رویای واقعی به خواب می روید. سپس به شما اثبات خواهد شد که چقدر هر روز و برای بقیه زندگیتان دوستشان خواهید داشت.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 گام ساه برای داشتن موی مناسب در روز ازدواج شما

در

1- آماده سازی ذهنی:

(سیارک): به لحاظ ذهنی خودتان را برای درمان خانگی مو ی سر آماده نمایید. از پیش، ترجیحا شش ماه قبل آغاز کنید. وقتی که تاریخ ازدواج خودتان را تنظیم کردید، زمانتان را هدر ندهید. همیشه به خاطر داشته باشید که درمان خانگی نمی تواند یک شبه معجزه ساز باشد. از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود تا موی شما را از اثار مخرب مواد شیمیایی محافظت نماید. بر خلاف درمان های خانگی که طولانی مدت می باشند، درمان های مبتنی بر مواد شیمیایی نتایج سریعی نشان می دهند. اما در درازمدت روی موهای شما آثار مخربی دارند! بنابراین برای درمان طولانی مدت خودتان را آماده کنید!

2- کاندیشن عمیق

برای درمان کاندیشن عمیق، یک عدد تخم مرغ را با ماست ساده ترکیب نمایید. هم بزنید تا ترکیب صافی بدست آورید و آن را به موهایتان بمالید. این کار را حداقل یکبار در طول دو هفته انجام دهید تا موهای خود را تقویت نموده و به جذب خوب پروتئین کاندیشن عمیق کمک نمایید. در هفته یک بار موهایتان را با ترکیبی از روغن بادام، روغ نارگیل، و روغن زیتون درمان کنید. توربان تراپی کنید و موهای خودتان را به روشی طبیعی دوباره جوان نمائید!

3-موهای خود را درمان کنید:

اگر از پیش به درمان موهایتان آغاز کرده اید، درمان مشکلات مربوط به موها و مقابله با آنها آسان خواهد بود. برای مثال اگر شوره مو دارید، به طور منظم از ترکیب روغن نارگیل و لیمو استفاده کنید تا این مشکل را رفع نمایید. اگر ریزش مو دارید، از آب پیاز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اما به طور منظم از آنها استفاده کنید تا اطمینان یابید که این مشکلات از موهایتان زدوده شده است.(سیارک)

4- از مواد شیمیایی اجتناب نمایید:

به تمامی محصولات شیمیایی مراقبت از مو و حالت دهنده آن «نه» بگویید. در عوض از مواد طبیعی خانگی «ریتا» یا شامپوهای soap-nut استفاده کنید. می توانید از شیوه شستشوی no-poo نیز استفاده کنید و از ترکیب جوش شیرین و اب بعنوان شامپو استفاده کنید. این کار را با بکارگیری سرکه سیب بعنوان کاندیشنر طبیعی انجام دهید. واکنش موهای شما به این ماده طبیعی زمان بر خواهد بود.  

5- رنگ مو را کنار بگذارید:

رنگ آمیزی و فرکردن موهایتان را فراموش کنید. بجای آن از ترکیب حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  سه بار در هفته موهای خودتان را با شامپو soap nut بشویید. اگر موهای چرب دارید از سرکه سیب برای شستن موهای خود استفاده کنید و در صورتی که موهایتان خشک است آنها را با عسل بشویید. حنا را با مشروب چای و پودر قهوه خیس کنید. به طور منظم از این دستورالعمل استفاده کنید، به این ترتیب موهای خاکستری شما در اسرع وقت از بین خواهد رفت! در ابتدای شروع به این کار، اطمینان حاصل نمایید که به موهای تان دوز متعادلی از درمان های خانگی طبیعی می رسد. نیازی به صرف پول زیاد ندارید. از درمان های خانگی مقرون به صرف استفاده کنید، آب زیاد بنوشید و آجیل، میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود زیاد مصرف کنید. اما از همه مهمتر آرامش داشته باشید!

می دانیم که شما زیبا هستید! هیچ آرایش و مراقبت از مویی جذابیتی به اندازه ی جذابیتی که از شادی درونی تان بدست می آید، فراهم نخواهد کرد! نگاه های خیره کننده در روز عروسی تان! و داشتن یک زندگی زناشویی عالی! خوش شانس بودن! حال گام هایی ساده برای داشتن مویی بی نقص برای روز عروسی تان دارید. در صورتی که از این روش هااستفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. برای چنین روز بزرگی چه برنامه ای دارید؟ دستورالعمل های مراقبت از موی خودتان را برای قبل از عروسی با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید!

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

11 نکته ای که پسران باید قبل از ازدواج بدانند

در

11 نکته ای که باید قبل از شروع رابطه با دختری که با پدرش صمیمی است، بدانید:
(سیارک)  : 1.او کوتاه نمی‌آید.
شما باید درک کنید که با او در تمام طول زندگی اش مانند یک جواهر رفتار شده است و پرتوقعی های او غیرواقع بینانه نیستند زیرا مردی( پدرش) در زندگی آن توقعات را برایش برآورده کرده است. لوس کردن و با محبت و احترام برخورد کردن، فقط توقع او نیست بلکه نیاز او هم هست. پدر او همه ی خواسته هایش را برآورده کرده است. پس اگر شما اینکار را نکنید، او خیلی زود رابطه اش را با شما پایان می دهد.


2.ناز‌نازی بار آمدن او، به معنی ننر بودنش نیست.
او ممکن است بتواند به راحتی خواسته ی خودش را پیش ببرد. او همینطور، ممکن است بتواند به نحو زیرکانه ای متقاعدتان کند کاری را که او می‌خواهد انجام دهید. اما بین بچه ننر و کسی که ناز نازی با آمده است، تفاوت وجود دارد. ناز نازی بودن به این معنی است که او متوجه مزیت هایی که دارد، می باشد، قدر آنها را می‌داند و همینطور می‌داند که چقدر کمیاب هستند. ناز نازی بودن یعنی اینکه او می داند لیاقتش چیست. اما او این را هم می‌داند که اگر رفتار خاصی از شما انتظار دارد، این دوطرفه است و خودش هم باید همان رفتار را نسبت به شما داشته باشد. دختر های اصطلاحاً بابایی، در زندگی‌ با مرد ها بخ خوبی رفتار می کنند زیرا می‌خواهند که رفتار خوب هم ببینند.
3.او هدفگرا است.
اگرچه گاهی لذت بخش است که دیگران چیز هایی را که می‌خواهد، در اختیار او بگذارند، او می داند که هیچ کسی قادر نخواهد بود همه ی چیز های مورد نیاز او را تأمین کند( هرچند پدرش گاهی این کار را انجام می‌دهد). او مسئولیت زندگی اش را بر عهده می گیرد و می داند که اگر چیزی می خواهد باید برای رسیدن به آن تلاش کند. و به دلیل اینکه پدرش همیشه مشوق اصلی او بوده و به او انگیزه می داده است، او به دنبال مردی است که او را همراهی، و به بهتر شدن تشویق کند. او با مردان بی انگیزه، رابطه عاشقانه برقرار نمیکند. او به دنبال مردی است که از نظر عاطفی بتواند به او تکیه کند؛ شخصی که او را طوری حمایت کندکه گویی قرار است با هم زندگی بسازند.
4.او به برخورد شما با زنان دیگر توجه خواهد کرد.
چه آن زن، مادر شما باشد و چه خواهرتان، او به رفتار شما با آنها دقت خواهد کرد. او به نحوه ی صحبت کردن شما درباره ی آنها توجه خواهد کرد. او میداند که رفتار شما با آنها، نشان دهنده ی رفتار آینده‌تان با خودِ او است. وقتی شرایط سختی پیش میاید، او به شما توجه می کند تا بفهمد چطور پدری(حامی) خواهید شد، چون رابطه ی او با پدرش خیلی عمیق است. اگر شما رابطه ی خوبی با زنان نداشته باشید، او به شما سخت خواهد گرفت. (سیارک
5.او درباره پدرش زیاد صحبت خواهد کرد.
او از پدرش و تمام کارهایی که در طول عمر برایش انجام داده، تعریف خواهد کرد. پدر او، علاوه بر اینکه الگوی او است، دوست او هم هست. او با غرور درباره ی پدرش صحبت خواهد کرد. و به احتمال زیاد، همانقدری که شما درباره ی پدر او می دانید، پدرش هم درباره ی شما می داند. اما او برای هر مسئله ی کوچکی از پدرش کمک نمیگیرد. مهم ترین چیزی که پدرش به او یاد داده، این است که بتواند روی پای خود بایستد. به همین علت هم گاهی اینطور به نظر خواهد آمد که او هیچ نیازی به شما ندارد. اما به یاد داشته باشید که او شما را انتخاب کرده و خواسته تا حضور داشته باشید.
6.از پدرش انتقاد نکنید.
حتی اگر او درباره ی بحث یا اختلافی که بین او و پدرش پیش آمده با شما صحبت کند، و حتی اگر از پدرش خوشتان نمی‌آید، هرگز نظری منفی درباره ی پدرش ندهید( حتی اگر خودش اینکار را بکند). او می‌تواند درباره ی پدرش قضاوت کند اما شما باید فقط در سکوت این کار را بکنید.
7.ملاقات شما با پدرش،مرحله ی بسیار مهمی برای او است.
اگر از او بپرسید که چند تا از خواستگار های او با پدرش ملاقات کرده اند، پاسخ خواهد داد که تعداد خیلی کمی از آنها. و این را بدانید که زمانی که او اجازه می دهد که با پدرش ملاقات کنید، این قدم خیلی مهمی برای او است و احتمالاً به این خاطر است که او شما را پسندیده است. و هیچ چیز به اندازه ی اینکه شما و پدرش رابطه ی خوبی با هم برقرار کنید، او را خوشحال نمی کند.(سیارک
8.پدرش نسبت به شما بسیار شکاک خواهد بود.
او با ادب و احترام با شما برخورد خواهد کرد اما در نظر هر پدری، هیچ کس برای دخترش به انداره ی کافی خوب نخواهد بود. او میخواهد دخترش را از دل‌شکستگی حفظ کند. او میخواهد مطمئن شود که دخترش انتخاب درستی می‌کند. اما بیش از همه، او به این موضوع فکر می‌کند که آیا شما خواهید توانست تمام چیز هایی را که دخترش لایق آنهاست و به آنها نیاز دارد را تأمین کنید یا نه. و تا زمانی که شما این ها را ثابت نکنید، او نسبت به قصد شما مشکوک خواهد بود.
9.نظر پدرش بر او تأثیر می‌گذارد.
فرقی نمی‌کند که او چند ساله است، به هر حال نظر پدرش بر تصمیم او تأثیر می گذارد. این به دلیل ضعف او نیست بلکه به خطر عزت و احترامی است که برای پدرش قائل است. خواهید دانست که او در صحبت ها و در عقایدش از پدرش تقلید می کند.
10.او در عقاید خود راسخ است.
اگر شما اشتباهی مرتکب شوید، او ترسی ندارد که آن را به شما گوشزد کند. درست همانگونه که او نمی ترسد با پدرش درباره مسائل مختلف بحث کند. او از چیزی که به آن اعتقاد دارد، دفاع می کند. اگر اختلافی بین شما پیش بیاید، او به شما گوش می دهد و سعی می کند منظورتان را بفهمد و به اشتباهات خودش هم اقرار می‌کند اما به همان اندازه که قوی است، لجباز می‌شود. مهم ترین چیزی که پدرش به او یاد داده این است که برای چیز هایی که در زندگی میخواهد، بجنگد و او هم همینکار را می‌کند.
11.او همیشه دختر کوچولوی پدرش خواهد بود.
اگرچه ممکن است او قوی و مستقل به نظر بیاید، پدرش یکی از معدود افرادی است که او نمی تواند بدون آنها زندگی کند. فرقی نمی کند که او چند سال دارد؛ ارتباط بین او و پدرش ورای سن و زمان است. او ممکن است به شما تعلق داشته باشد یا حتی عاشقتان باشد اما به خاطر داشته باشید که او در درجه ی اول، پدرش را دوست دارد.
" اما من اول او را دوست داشته ام و او را جایی در قلبم که همیشه به او تعلق خواهد داشت، حفظ کرده ام. و دعا کرده ام که روزی تو را بیابم اما باز هم سخت است که او را از خود دور کنم."

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتایج سیاست تک فرزندی در چین

در

 در چین به مردان مجرد بالای سی سال شنگنان می گویند آنها مردانی می باشند که هنوز  همسری برای خود پیدا نکرده اند و در کشوری که با عدم توازن جنسیتی فزاینده‌ای روبرواست ، این یک مشکل بزرگ می باشد.
در اثر اجرای سیاست تک فرزندی، تعداد مردان چینی میلیون‌ها نفر بیشتر از زنان می باشد و اگر چه این سیاست در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد، نتایج آن تا دهه‌ ها  بعد ادامه دار است. به دلیل عدم توازن جنسیتی، برای مردان پیدانمودن شریک زندگی مشکل شده است و احتمالا این فاصله همچنان بیشترمی شود.
بر اساس آمار تا سال ۲۰۲۰، تعداد مردان چینی جویای همسر حدود ۳۰ میلیون نفر بیشتر از زنان مجرد خواهدشد.

نیکلاس ابرستاد، کارشناس اقتصاد سیاسی، در کتاب خود به نام آینده ترکیب جمعیت، محاسبهنموده که تا سال ۲۰۳۰، بیش از یک چهارم مردان چینی سی و چند ساله هنوز در جستجوی همسر می باشند.
با توجه به کمتر بودن تعداد زنان از مردان، مسابقه برای انتخابیک همسر مناسب- و به دست آوردن دل او قبل از یک شخص دیگر- باعث شده است تا  مردان چینی برای پیدا کردن شریک زندگی حد اکثر تلاش خود را بنمایند. آنها برخی مواقع برای جلب توجه یک زن پول زیادی را با راه‌های ابتکاری و بعضی مواقع ناموفق از خرج می کنند.
در سال ۲۰۱۵ یک تاجر چینی چهل و چند ساله، یک آژانس همسریابی مستقر در شانگهای را که نتوانسته بود زنی برای او پیدا کند به دادگاه کشاند. این مرد چینی به منظور تلاش گسترده جهت یافتن شریک زندگی، حدود یک میلیون دلار خرج کرده نمود.
در مورد دیگری، یک برنامه ریز کامپیوتر در شهر گوآنگژو، در جنوب چین برای باشکوه و استثنایی بودن لحظه تقاضای ازدواج از دوست دخترش، ۹۹ آیفون خرید. متاسفانه دوست دخترش تقاضایش را رد نمود و سرافکندگی او وقتی بیشتر شد که عکس‌های این ماجرا در سراسر رسانه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر شدند.
بخشی از مشکل این می باشد که روش‌های قدیم و جدید ملاقات افراد همیشه نتیجه بخش نبوده و نیست. برای مدت‌های طولانی سال نوی چینی، موقعیت مناسبی برای این بود که افراد مجرد با شریک آینده زندگی شان آشنا گردند. در طول جشن سال نو چینی، که مقارن اواخر ژانویه تا اواسط فوریه می باشد مردم به خانه دوستان و خویشاوندانشان می‌روند. از این رو افراد مجرد شانس زیادی برای ملاقات همسر آینده شان دارند.
ولی این سنت دیرینه همسریابی در دنیای مدرن اهمیت خود را از دست می‌دهد. در چین مانند هر جای دیگری آشنایی از طریق آنلاین به سرعت طرفدار پیدا می‌کند و از اپلیکیشن‌های ارسال کننده پیام مانند وی‌‎چت، به طور فزاینده‌ای برای آشنا شدن با مردم استفاده می‌شود. جون لی، می‌گوید: "در سال‌های اخیر در چین قرار ملاقات ( دختران و پسران) روز به روز علنی‌تر صورت می‌گیرد و به شیوه کشورهای غربی نزدیک‌تر می‌شود. نسل جوان حق انتخاب بیشتری دارند و به جای حرف والدینشان به دنبال حرف قلبشان می‌روند."

تغییر سنت‌ها

راه‌های متعدد برای تماس به اضافه در اقلیت بودن زنان سبب شده رویه‌های معمول مردم برای آشنایی و ازدواج تغییر یابد.
جون لی، از شهر سوژو در ایالت جیانگ‌‎سو در ساحل شرق چین، یک دختر بیست و چند ساله است. او می‌گوید متوجه شده که عده فزاینده‌ای از مردان مجرد به صورت یک تیم جمع می‌شوند و یک محل تفریح عمومی را برای آشنا شدن با دختران اجاره می‌کنند.
مردان دیگری به روانکاو یا افرادی که آنها را برای زنان جذاب تر کنند متوسل می‌شوند. حتی برخی برای خلاصی از کنجکاوی والدینشان با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص، یک دوست دختر قلابی کرایه می‌کنند تا او را به پدر و مادرشان معرفی کنند. گفته می‌شود ممکن است کرایه یک چنین دوست دختری حدود هزار و ۴۵۰ دلار در روز باشد.
پیدا کردن همسر برای مردان مجرد در مناطق فقیر روستایی مشکل‌تر است چون بنا بر یک سنت قدیمی، شوهر باید بتواند قبل از موافقت زن با ازدواج در حد منطقی او را از نظر مالی تامین کند.
هانگ ینگ، زنی که سی و چند سال دارد و اکنون ازدواج کرده در شرح سنتی که در چین "اقتصاد مادر زن" خوانده می‌شود می‌گوید: "اگر مردی می‌خواهد ازدواج کند، مادر زن آینده‌اش از او خواهد خواست که قبل از هر گونه ادامه مذاکره، ابتدا یک خانه بخرد. و این خود یکی از دلایل گران‌تر شدن قیمت خانه در سال‌های اخیر است."
ولی همین مشکل مالی، برای بسیاری از زنان هم پیدا کردن دوست پسر را دشوارتر می‌کند. به خصوص که عده زیادی از مردان چینی هم به دلیل هزینه مالی ازدواج تصمیم می‌گیرند دیرتر ازدواج کنند. و هنگامی هم که قصد ازدواج دارند، غالبا به دنبال زنان جوان‌تر می‌روند. اختلاف سنی ده تا بیست سال و حتی بیشتر زن و شوهر در چین امری عادی است.
هانگ ینگ می‌گوید: "وقتی زنها به ۳۲ سالگی می‌رسند، پیدا کردن مرد مناسب برایشان دشوار می‌شود. بسیاری از مردان چینی می‌خواهند با دختران جوان‌تر و زیبا‌تر ازدواج کنند." به عقیده کارشناسان، زنان هم به نوبه خود در جستجوی ثبات مالی هستند و در نتیجه به طرف مردهای مسن‌تر کشیده می‌شوند."
هدر ما، سی و چند ساله است، شوهر کرده و در شانگهای زندگی می‌کند. او می‌گوید: البته بالعکس این سناریو هم می‌تواند درست باشد. "دختران بدون خواستگار" اصطلاحی است که در مورد زنان تحصیلکرده و مستقل از نظر مالی که ازدواج نکرده‌اند، به کار برده می‌شود.

تله والدین

والدین یک عامل بزرگ فشار روی فرزندان برای پیدا کردن شریک زندگی هستند و به گفته راجر ژو، ساکن سوژو، که ۳۹ سال دارد و ازدواج کرده، آنها همیشه حضور دارند: "والدین فکر می‌کنند که مسئولیت دارند به فرزند بالغشان برای تشکیل خانواده کمک کنند. به همین جهت به فرزندشان فشار وارد می‌کنند تا شریک زندگی‌اش را پیدا کند، با او بیرون برود و خودش را برای عروسی آماده کند."
ملیندا هو، ۳۲ ساله و مجرد می‌گوید: "آشنایی‌هایی که والدین ترتیب آن را می‌دهند هنوز بسیار مرسوم است. در صورتی که دختر یا پسری ازدواج نکرده باشد، والدینش با انتقاد اجتماعی بزرگی مواجه می‌شوند از این رو معمولا والدین یک دختر علاقمندند تا قبل از این که دخترشان پا به سی سالگی بگذارد با شخصی که تا آن موقع نمی‌شناخته ملاقات و ازدواج کند."
گذشته از این گونه تلاش‌ها، بازارهای همسریابی هم وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین این بازارها در شانگهای است که اشباع است از آگهی‌های با دست نوشته شده والدین که شامل جزئیات اطلاعات فرزندان مجردشان مانند میزان درآمد، تحصیلات و شخصیت آنهاست. برخی از این والدین سال‌هاست که هر هفته به این بازار سر می‌زنند بدون این که به هدفشان رسیده باشند.
دلیل عمده تغییر در روش آشنا شدن مردم و این که مردها چطور زن دلخواه را به سوی خود می‌کشانند، این است که به جای ملاحظاتی مانند تامین مالی اکنون به عشق اهمیت بیشتری داده می‌شود.به طور مثال جون لی، می‌گوید عجله‌ای برای ازدواج کردن ندارد و ترجیح می‌دهد صبر کند تا مردی را که ارزش "قلب و روح" او را داشته باشد پیدا کند.
درست مثل هر جای دیگر دنیا، در چین هم قواعد جهانی عشق رؤیایی، هنوز ارزش خود را حفظ کرده است.
نتایج سیاست "تک فرزندی": مشکلات فزاینده مجرد ماندن مردان در چین، عمدتا ناشی از سیاست تک فرزندی است که در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد. برای دهه ها دولت چین زوج‌ها را محدود به داشتن تنها یک فرزند کرده بود. تاریخچه طولانی ترجیح دادن فرزند پسر سبب شد که شمار قابل توجهی از نوزادان دختر را رها کرده یا در پرورشگاه بگذارند، وسقط جنین به دلیل جنسیت جنین یا حتی در موارد قتل نوزاد دختر به کرات اتفاق افتد.

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۱در چین مدرن، آیین خانواده بسیار توسعه یافته است. به شهروندان عادی و مقامات عالی رتبه دستور داده می شود که شیوه زندگی «صحیح» داشته باشند درست است، افرادی که در موقعیت بالایی قرار دارند، همیشه آماده نیستند که به طور مقدس به بنیادهای خانواده احترام بگذارند. و سپس ژیاوسان xiaosan، همسر دوم یا صیغه، در زندگی آنها ظاهر می شوند. اما جایگاه xiaosang هم برای دخترانی که این نقش را بر عهده گرفته اند و هم برای مردانی که مسئولیت نگهداری از آن را بر عهده گرفته اند می تواند خطرناک باشد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱یک چینی موفق به سادگی می تواند علاوه بر یک همسر قانونی، یک زن ژیاوسان، یک همسر دوم یا صیغه یا، همانطور که بیشتر با آن آشنا هستند ، یک معشوقه نیز داشته باشد. این به دلیل ویژگی های فرهنگ تجاری کشور است. نه تنها این، هر چه یک فرد موفق تر باشد، باید زنان ثانویه بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، رئیس سابق یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی در چین دارای ۱۴۶ xiaosang بود، اما این، البته، یک استثنا است، نه یک قاعده. اگرچه "رکورددار" Xuya Qiyao واقعاً به موفقیت خود افتخار می کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱شیائوسانگ یا همسر دوم یا صیغه در زمانی ظاهر شد که کشور رشد اقتصادی سریعی را تجربه می کرد. این با سنت های دوران باستان تسهیل شد، زمانی که مردانی که قدرت و پول داشتند به سادگی آماده داشتن صیغه بودند. به گفته دانشمندان، این حتی می تواند یک ویژگی ملی خاص چینی ها در نظر گرفته شود و علاوه بر این، با مفهوم کنفوسیوسیسم مطابقت دارد. اما این پدیده جنبه دیگری هم دارد. مهاجرت جمعیت از روستاها به شهرها باعث شد تا نگاهی "به روز" به نمایندگان قدیمی ترین حرفه شکل بگیرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱مد برای داشتن همسر دوم یا صیغه از جنوب چین سرچشمه گرفت، زمانی که بازرگانانی از هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور شروع به ورود دسته جمعی به اینجا کردند. تقریباً هر یک از آنها همسرانی در سرزمین خود داشتند، اما در محل زندگی جدید، زیبایی های جوان زیادی وجود داشتند که از روستاهای دور آمده بودند و آرزو داشتند جای پای خود را در شهر به دست آورند. طبیعتاً در بین آنها کسانی بودند که در ازای هدیه، پول و اجاره آپارتمان از فرصت خوشحال کردن یک مرد ثروتمند غافل نشدند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ آشنایی با مردی ثروتمند که دارای پول و قدرت است، به دختر نوید انواع مزایایی را می دهد. اولاً،  مطمئناً آپارتمانی را برای یک همسر جوان و کم سن و سال معمولاً در یک منطقه خوب اجاره می کند . ثانیاً، او ماهانه 10000 تا 20000 یوان دریافت خواهد کرد. و ثالثاً مبلغ پرداختی ماهانه شامل هدایایی که از مشتری دریافت می کند (اعم از پوشاک و لوازم و جواهرات ) نمی باشد. 

۱۴۰۰/۱۱/۱۱اولین و اصلی ترین خطر برای Xiaosang البته در وضعیت معشوقه نهفته است. اگر زوجه رسمی از وجود یک معشوقه مطلع شود، عواقب آن غیرقابل پیش بینی است. در همان زمان، انتقام، به عنوان یک قاعده، نه یک شوهر خائن، بلکه معشوقه جوان او را فرا می گیرد. شیائوسانگ (معشوقه یا صیغه ) اغلب از سوی همسران مقامات مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و گاهی اوقات به سلامتی آنها آسیب جبران ناپذیری وارد می شود. اما استثناهایی نیز وجود دارد. یک مورد شناخته شده است که زن و معشوقه یکی از مقامات نه تنها همدیگر را می شناختند، بلکه با هم دوست بودند و حتی در مورد بچه ها به هم کمک می کردند. به طور طبیعی، حتی رقبای جوان‌تر نیز رویای بیرون راندن زن مسن‌تر را  دارند، بنابراین می‌توانید از آنها انتظار حقه‌ای کثیف را نیز داشته باشید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱رقابت زیاد در بازار به مردان این امکان را می دهد که از بین زنان جوان و زیبای زیادی انتخاب کنند و xiaosan که به سن 24 تا 28 سالگی رسیده است، بی رحمانه با زیبا های جوان تر و هنوز دست نخورده تر مبادله می شود. به هر حال، موارد انتقام از خود حامیان با همسر دوم یا صیغه آنها غیر معمول نیست. به محض اینکه آنها شروع به ترتیب دادن درگیری های غیرمنتظره می کنند، عصبانی می شوند یا شروع به شکایت بی پایان می کنند، مجازات فوراً فرا می رسد. و بی ضررترین نتیجه به سادگی "اخراج" خواهد بود. اما تاریخ موارد بسیاری را می‌داند که حامی دیروز به زیردستان خود دستور می‌دهد که به سادگی او را از شر همسر دوم یا صیغه خلاص کنند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱به نوبه خود، همسر دوم یا صیغه، با علم به اینکه رابطه با یک مرد نمی تواند برای همیشه ادامه یابد، سعی می کنند با دقت بسیار رفتار کنند و زمینه مالی را برای عقب نشینی از قبل آماده کنند . و رسانه های چینی ادعا می کنند که هر یک از مقامات فاسدی که افشا شده بودند، به طور معمول حداقل یک معشوقه داشتند، اما اغلب چندین نفر بودند. حتی ترس از قرار گرفتن در معرض و ممنوعیت در سطح قانونگذاری، مردان چینی را از تمایل به صیغه داشتن باز نمی دارد.

در ادامه بخوانید...