گردشگری با کوله پشتی

در

حتما شما هم توریست هایی را دیده اید که با یک کوله پشتی مسافرت می کنند و شاید این نوع از سفر به آرزویی برای خیلی از افراد تبدیل شده باشد .در این مقاله مواردی که برای سفر با کوله پشتی باید رعایت کنید آورده شده اگر مطلبی به نظر شما می رسد لطفا در قسمت نظرات عنوان کنید.

نکات شگفت‌انگیزی که در طول سفرها در ایجاد ارتباط دوستانه به شما کمک می‌کند 

سیر و سفر در مکان های دیدنی و ناشناخته ایران

10 دلیل برای اینکه با کودکان خود به مسافرت برویم

موارد مهمی که بایددرسفر با کوله پشتی در نظر داشته باشید:

1) تهیه یک فهرست از وسایلی که همیشه باید همراه خود ببرید.
2) مشخص کردن مکان چادر زدن
3) تعیین محل مقصد با جستجو در اینترنت 
4) چنانچه اطلاعات کافی در رابطه با شهر جدیدی که مقصد شما است در اینترنت پیدا نکردید  به مرکز اطلا عات گردشگری آن شهر بروید و وضعیت مسیر را بپرسید.
5) به علائم و تابلوهای کنار جاده توجه کنید.
6) آب و هوای مسیر را به سمت مقصد قبل از شروع سفر و همچنین هنگام سفر جویا شوید.
7) چنانچه تا بحال تنها مسافرت نکرده اید و  دانشی از شرایط و اوضاع ندارید ، بهتر است برگردید و ریسک نکنید.(سیارک)
8) نقشه و کتاب راهنمایی که همراه می برید حتما بروز و جدید باشند.
9) هرگز از مسیر مشخص شده در شروع سفر خارج نشوید و به راهای فرعی وارد نشوید. 
10)برای اتفاقات پیش بینی نشده آمادگی لازم را داشته باشید.
11) قبل از شروع سفر مسیر و مقصد خود را  به دوستانی نزدیک و یا فامیل خبر بدهید.

توصیه های مهم برای سفر با کوله پشتی و چادر زدن

 وسایل ضروری که باید همیشه همراه ببرید:

1) چادر سبک
2) کیسه خواب
3) لباس ضد آب
4) کلاه و دستکش
5) غذا و نوشیدنی
6) نقشه و قطب نما
7) چراغ قوه پیشانی بند و باتری یدکی
8) جعبه کمک های اولیه 
9) طناب یدکی
10) کرم ضد آفتاب
11) عصای کوهنوردی
12) دوربین عکاسی
13) دوربین دوچشمی
برای سفر با کوله پشتی و حمل وسایل، نیازی به اندامی ورزشکاری نیست ، اما باید  وزن مناسب داشته باشید.(سیارک)

برای داشتن وزن مناسب برای حمل کوله پشتی:

1)  روزانه به مدت 30 دقیقه پیاده روی نمایید.
2) هر روز در زمان معینی  پیاده روی نمایید.
3) مسیری را تعیین کنید و زمان پیاده روی را یادداشت کنید.
4) ابتدا پیاده روی را با قدم های آرام شروع نمایید و بعد از گرم شدن  عضلات  سرعت را بالا ببرید.
5) با یک همراه پیاده روی لذت بخش تر است.
6)سعی کنید بصورتی قدم ها را بردارید تا دچار  تنگی نفس نشوید.
7) برای علاقه ی زیادتر به پیاده روی تنوع ایجادنمایید مثلا با تعویض مسیر پیاده روی
8) بعداز مدتی که  پیاده روی کردید می توانید مسیر را طولانی تر کنید.
9) از کرم ضد آفتاب و کلاه به استفاده نمایید.
10)قبل از پیاده روی مایعات زیاد مصرف کنید و بعد از برگشتن از پیاده روی حتما مایعات بخورید.
11) بعد از تمام شدن  پیاده روی،  روی ماهیچه های پا حرکات کششی انجام دهید.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

16 مکان که دیدن آنها برای شما جالب است

در

                                                                                                         

                برنامه ریزی تعطیلات معمولا محدود به یک مکاننیست .

ونیز
به نام "دیزنی لند در دریا" نامیده می شود دقیقا تعریف نشده است . در حالی که ساکنین ونیزی برای حفظ خانهای خانه های خود دربالای اب مبارزه میکنند ، گردشگران از سراسر جهان خیابان معروف باریک و کانال ها را مسدود کرده اند. شما میتوانید معماری زیبا ایتالیایی وکشیهای غول پیکرگشتزنی رایبینید که منتظر فیلمبرداری شما هستند .

زیباترین و خطرناک ترین مکان دنیا چاه یعقوب

20 مکان عجیب دنیا 

سی مکان دیدنی فراموش شده

باداب سورت

 

آمستردام

مطمئنا این جایی است که Anne Frank یاداوری میکند وحرمت Van Goughرا نگه میدارد. اما ایا میدانید چه چیزی سفر به ارزشمند میسازد؟ یک کافه علفهای هرز ساکنان تعجب اور، ساکنین فوق العاده بیماری از مردم امستردام با انبوهی ازگردشگران که به منطقه نور قرمز و داروخانه های محلی ماری جوانا هجوم میاورند وتحت تاثیر ماری جوانا قرار گرفته اند .

 

   سانتورینی
 سانتورینی ظرفیت بازدید کننده سفرهای دریائی خود را در 8000 نفر در روز محدود کرده است، که واقعا به نظر می رسد بسیار سخاوتمندانه است. بله، این جزیره دیوانه وار زیبا است. مطمئنا، شما از یک غروب خیالی فوق العاده عاشقانه لذت خواهید برد .   

آکسفورد

مری کلارکسون، عضو شورای کار و شهرداری لرد اعلام کرده تابستان امسال بسیار شلوغ است .بعضی از گردشگران به جشنواره ادینبورگ میروند تا برای کوتاه مدت از جهنم گردشگری شهر آکسفورد در امان باشند .زیبائی آکسفورد تقریبا بین ژوئن و اکتبر فوق العاده است. خطوط خیابان ها وخطوط دو چرخه پر از مربیان گردشگری و پیادهروها بصورت غیر قانونی مسدود شده اند .شاید شهردار لرد نتواند از آکسفورد بازدید کند.

روسیه                                                          

مردم در تعطیلات اغلب لبخند می زنند روس ها فکر می کنند افرادی که لبخند می زنند احمق هستند.مردم روسیه معتقد ند همیشه باید کر کرد وبرای تفریح  کمتر وقت میگذارند .

جزایر گالاپاگوس

یک مکان منحصر بفرد روی کره زمین است که از پوشش گیاهی وجانوری بالائی برخوردار است .مکانی دور از الایندههای مواد سوختی و ازدحام زباله میباشد .

ماجو پیکو

مکان قدیمی و بسیار دور که دولت پرو مجبور شده برای گردشکران محدودیت زمانی داشته باشد .وگردشگران برای بازدید از این مکان باید یک راهنمائی داشته باشند .اگر می خواهید خدایان Incan  را بازدید کنید باید از مسیرهای تعیین شده خاصی به انجا برسید .

 

بولیوی

به بولیوی تبزیک میگوئیم ! بر اساس یک گزارش از سوی انجمن جهانی اقتصاد ازنظر محبوبیت اخرین رتبه را در جهان کسب کرده است . 

ریف بریر بزرگ

یک صخره مرجانی در اقیانوس ارام غربی، درساحل کوئیز ،استرالیا با مسافتی حدود 2000 کیلومتر که تقریبا"با ساحل موازی است و بزرگترین صخره مرجانی جهان است ویکی از عجایب هفتگانه جهان است .سفید کننده تودهای نیز نامیده میشود .هنگامی اتفاق میافتد که کلیه مرجانها از شدت گرما از بین میروند .در انجا شما بهترین منظره طبیعی جهان را خواهید دید .

 جزایر کوه خای

80 درصد این صخره ها ی در امتداد این ساحل زیبا به علت حرکتهای غیر انسانی تخریب شده اند .به همین جهت بازدید از این مکان برای عموم ممنوع شده است .

نظرات

در ادامه بخوانید...

هشت شهر در جهان که بدرستی به جهانیان معرفی نشده است

در

 از استرالیا تا برزیل تا مقدونیه، شهرهای باورنکردنی وجود دارد اما توسط مسافران نادیده گرفته شده است.دراینجا 8شهروجود دارد که از نظر وبلاگ نویسان بزرگ سفر در جهان نا دیده گرفته شده اند و توضیع داده اند که چه باید کرد.

پورتو، پرتغال

 

پروتو،پایتخت ،بندر اصلی وبینظیر پرتغال به عنوان برادر نامرتب وکوچک پرتغال شناخته شده است .

این شهر در طول بحران اقتصادی اخیر به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است، اما با نیروهای جوان، تازه نفس و  پرشور که عمده  مسئولیتها را بر عهده دارند، به  وضعیت بهتر از همیشه برگشته است.

ناحیه چند رنگی پوروتو،Ribeira)) واقع در مرکز شهر در کنار رودخانه Douro، یکی از زیباترین نقاط شهر است. اما سواحل نزدیک، بسیاری از گالری های هنری، از جمله Museu Serralves ،بویژه تعداد زیادی از بارهای کوچک که براحتی میتوانید انها را ببینید پوروتو را محبوب کرده است .

  1. Essaouira، در مراکش

بیشتر مردم مشتاقانه به مراکش،کشور کلاه قرمزی ها میروند . Essaouira معمولا آخرین گزینه است ،محلی که فقط برخی از مسافران در مورد ان شنیده اند ،جای شرمساری است که تا بحال گسترش پیدا نکرده است . زیرا Esaouira یک گوهر در ساحل مراکش است، شهر پر از تاریخ، طبیعت و فضای ارام ،سالم وسرگرم کننده است .اکثر افراد به دو دلیل این شهر را انتخاب میکنند : کایت گشت وگذار وبازیهای سلطنتی . شهر مرموز Esaouira  به عنوان مجموعه ای از بازی سه گانه سه فصل استفاده میشود . حتی با این نوع رویدادهای بزرگ در شهر، Essaouira با خیابانهائی که با رایحه غذاهای خوشمزه پر شده است ارام است . Essaouira با سواحل طولانی ،بادهای شدید ،با بنا های قرن 18 ،شترهای ولگرد در ساحل ،خوانندگان همراه امواج ،بادبادکهای پرواز در اسمان بسیار جذاب ودیدنی است .این عجیب است که تمام این عناصر را در یک شهر کوچک مراکش فراهم میباشد. اما تمام این چیزها با هم هماهنگ هستند . Essaouira بدون هیچ زحمتی محل عالی برای لذت بردن از فرهنگ مراکش است .با دیدن شترهای ولگرد در ساحل ونوشیدن چای شیرین نعناع از هیاهوی جهان دور میمانید.

3 . داکا، بنگلادش

در سراسر اسیا کمترین توجه به داکا شده است .احساس میشود در جهان کمترین بازدید کننده را داشته باشد .بنگلادش از نظر تعداد جمعیت رتبه هشتم را بخود اختصاص داده ولی پروازهای ورود به بنگلادش بسختی به 120000 پرواز در سال میرسد .داکا نزدیک دلتا گنگ قرار گرفته و به شهر مساجد معروف است . مناظر زیبا آن عمدتا از پوشش گیاهی گرمسیری در امتداد رودخانه Buriganga تشکیل شده است.

بازدید از داکا دشوار نیست و برخی از نقاط دیدنی جالب، از جمله ساختمان های مذهبی، آثار تاریخی، بازارها و بندر معروف ستارغات، همه مکان های عالی برای معرفی این شهر شلوغ میباشد . قدم زدن در داکا یک تجربه منحصر به فرد است که می توانید با افراد بنگلادش دوستانه ارتباط برقرار کنید .

4- کانبرا، استرالیا

در استرالیا ،کانیرا از دید اغلب بازدید کنندگان پنهان مانده است .سواحل زیبائی ندارد ،اصلا ساحل ،هنر گرافیکی لذتبخش ویا خانه اپرائی درانجا وجود ندارد. اما با این حال مکانها وکارهای جالبی برای دیدن در انجا وجود دارد .شما میتوانید با مباهات در بالای مجلس کانیرا راه بروید وبخاطر اینکه بالای مجلس هستید رجز خوانی کنید.چشم اندازهای غذائی عالی ،کافه های ارام ،رستورانهائی با غذاهای لذیذ در انجا ئجود دارد .ما کانبرا را بخاطر taco( یک غذای سرخ شده شامل گوشت،لوبیا،کاهو،گوجه فرنگی وانواع چاشنیها است) وsangria (نوشیدنی اسپانیائی مخلوطی ازلیموناد، توت فرنگی،انبه،انواع اب میوه وادویه جات است ) .کانتیرا همچنین جذاب وشیکی دارد که ما موزه نقاشیهای ملی را به شما توسیه میکنیم.اهالی این شهر بسیار مهربان وخونگرم بوده وهمیشه اماده کمک به شما هستند.

5-اسکوپیه، مقدونیه

مقدونیه یک کشور کوچک اما زیبا و متنوع است و همچنین یکی از ارزان ترین وبا ارزشترین مکان  در اروپا است.اما معمولا از دید گردشگران پنهان میماند .اسکوپیه مکانی است که اروپائی ها ان را دست کم میگیرند. در سال های اخیر این شهر شگفت انگیز، سرگرم کننده، بی تکلف و چند فرهنگیتغییرات منحصربفردی داشته ،ساختمانهی عظیم وصدها مجسمه شگفت انگیز که سمبل فقرهستند،بخشی از پروژه هائی است که در سال 2014 ساخته شده اند .یک اقدامی که برای جذب بیشتر توریست انجام گرفته ونشانگروطن پرستی وهویت ملی انها میباشد.

شهر Skopje با معماری جدید وسبک نئوکلاسیک که در اتن یا رم دیده نمیشود ، مساجد تاریخی عثمانی و بازارهای تحت تاثیر آلبانیایی، یک سبک پاریسی «Arc De Triomph '، اتوبوس های دوبلکس قرمز لندن که در خیابان ها قرار دارند، یک صلیب بزرگ 66 متر بالا در بالای تپهکه نسخه ای ازمسیح Rioنجات دهنده مقدونیه است،یک شهر جالب وسرگرم کننده برای سیاحت میباشد.

6- سائوپائولو، برزیل

سائوپائولو به اغلب اغلب مسافران برزیل معرفی نشده است ،اما واقعیت این است که بزرگترین وپرجنب وجوشترین شهر کشور است .مانند بسیاری از شهرهای بزرگ در جهان از اقوام وفرهنگ های مختلف تشکیل شده است ،با مهربانی وخوش روئی مکانهای زیادی را به گردشگران معرفی میکند.در قسمت شمال این شهر رستورانهای معتبری ساخته شده است که شما میتوانید انواع اقسام غذاهای جهانی را در انجا تجربه کنید .علاوه بر ان صحنه های هنری پرجنب وجوش شهری ،هدایائی که در طول سال ارائه میشود ، سائو پائولو باید در راس لیست بازدید کنندگان از برزیل قرار گیرد .

7- ریچموند، ایالات متحده 

آدام گروفمن، خط افق مرکز شهر ریچموند روی رودخانه جیمز (Dreamstime) ریچموند، پایتخت ویرجینیا، یک شهر کوچک بسیار جذاب با هنر خیابانی، رستوران های زیبا گزینه های زیادی برای سرگرم دارد. خیابان های خالی و گوشه های تاریک که الهام بخش برخی از داستان های ادگار آلن پو، که در اینجا زندگی می کردند، مناطق رنگارنگ،کتابخانه های متناوب، فروشگاه های مرتبط با محصولات انگور و موزه ها، حتی معماری که یادآور تاریخ گذشته برده داری و جنگ است،جشن هائ متنوع ان که مخلوطی از خانواده های LGBT، مهاجران و هزاران دانش آموز و جوان از ایالات متحده و خارج از کشور است وبا افتخار برگذار میشود ، ریچموند هم جوان و هم قدیمی محسوب میشود.باتوجه به اینکه به ازای هر 100000 نفر 5/14مغازه تاتو در ریچموند وجود دارد ،شهر تاتو امریکا محسوب میشود

8- اصفهان، ایران

آیا فقط مسجد جمعه ی اصفهان نادیده گرفته شده است ؟خیر مساجد فقط یکی از معماریهای خیره کننده است که ازدید توریستها پنهان مانده است.اصفهان یکی از بهترین مکان های جهان برای مشاهده معماری سنتی اسلامی است.  بسیاری از مساجد وجود دارند که در شیشه های طلایی و رنگی پوشانده شده اند و بنابراین زمانی که شما داخل مسجد هستید فکر میکنید مقابل یک آینه رنگی ایستاده اید . ساختمان های زیبا و بازار سنتی زیادی در سطح شهر اصفهان وجود دارد .در اصفهان گوشت فراوان است طوری که شما در هر نقطه شهرمیتوانید کباب بره بخورید. اصفهان همچنین بخاطر ظروف برنج سنتی مشهور است . یکی از بهترین مکان های دیدنی در ایران است. من فکر میکنم بهتر است قبل از اینکه بافت سنتی شهر تغیر کند بازدیدی از اصفهان داشته باشید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس های جدید از کلیسای زیبای استپانوس در جلفا

در


کلیسای زیبای استپانوس در یک دره عمیق در امتداد رود ارس ، در سمت ایرانی مرز ایران و نخجوان واقع شده است. در ابتدا در قرن نهم ساخته شده و پس از آسیب دیدگی در اثر جنگ و زلزله در دوره صفویه بازسازی شد.

 

قدیس بارتولوميوس رسول نخستين كليسا را در محل حكومت امپراتوری اشكانی در حدود سال 62 ميلادی تأسيس كرد . اولین صومعه در قرن هفتم ساخته شد و بعداً در قرن 10 گسترش یافت. صومعه در طی جنگهای بین سلجوقیان و امپراتوری بیزانس در قرون 11 و 12 آسیب دیده است.به دلیل زلزله ، صومعه چندین بار مرمت شد. این کلیسا همچنین دارای نقاشی های دیواری منحصر به فرد و تصاویر مجسمه ای است که شاهکار محسوب می شوند. معبد خود از توف فلزیت(سنگهایی با منشاء آتشفشانی) ساخته شده است. ضمناً کلیسای استپانوس در ایران از سال 2008 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. 

 

به دنبال فتح منطقه توسط مغولان هولاگو خان ، نوه چنگیز خان ، در اواسط قرن سیزدهم ، توافق نامه صلح بین کلیسای ارامنه و ایلخانان امضا شد و مسیحیان وضعیت مطلوبی را حفظ کردند. این صومعه در نیمه دوم قرن سیزدهم بازسازی شد و در سال 1330 به رهبری زکریا کاملاً بازسازی شد. تا قرن 14 و 15 م ، صومعه سنت استپانوس در اوج نفوذ فرهنگی و فکری خود قرار داشت و تولید نقاشی و دست نوشته هایی  در دین ، ​​تاریخ و فلسفه.

 

در اوایل قرن 15 ، سلسله جدید صفوی از ارمنی ها محافظت می کرد ، اما این منطقه در مرکز درگیری ها با عثمانی ها بود که در سال 1513 به ارمنستان غربی حمله کردند . صومعه در قرن شانزدهم به تدریج رو به زوال گذاشت. شاه عباس اول در سال 1604 ساکنان منطقه را اخراج کرد و صومعه رها شد. پس از سال 1650 ، صفویان منطقه را دوباره اشغال کردند و صومعه متروکه در اواخر قرن هفدهم بازسازی شد.

 

در آغاز قرن هجدهم ، این منطقه تحت گسترش امپراتوری روسیه قرار گرفت . ایروان در سال 1827 توسط روسها فتح شد و طبق پیمان ترکمنچای ، مرز بین ایران و روسیه متعاقباً بر روی رود ارس مشخص شد. در نتیجه ، بخشی از مردم به زور به ارمنستان روسیه آواره شدند . قاجار برای حفاظت از ارمنی ها و بازسازی صومعه سنت استپانوس  بین 1819 و 1825 تلاش کرد.صومعه در قرن بیستم تحت چندین مرمت قرار گرفت.اخیراً افزون بر کارهای مرمتی فوق جهت استحکام بخشی از بنا و آماده‌سازی آن برای بازدید توریست و گردشگران  توسط میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی صورت گرفته‌است، جاده سابق آن نیز به نحو مطلوبی تعریض و آسفالت شده ‌است.

 

زیباترین و جدیدترین عکس ها از کلیسای زیبای استپانوس در جلفا در تاریخ چهارم مهر ماه 1397 تهیه شده است.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

جنگل بودایی مکانی شگفت انگیز و دیدنی

در

عکس های این پارک عجیب و غریب که به پارک بودا یا جنگل بودایی معروف است و با تعداد زیادی از مجسمه های سنگی پر شده، به صورت دوره ای در اینترنت پخش و به اشتراک گذاشته می شود با این توضیح که این مکان واقعا ترسناک است. پارک بودا در ژاپن (یا جنگل بودایی )تا حدودی یادآور یک قبرستان چینی است.

تاسیس این پارک غیر معمول با بیوگرافی خالق آن آغاز شود. نام او آقای فوروکاوا است. تمام عمر خود را در ژاپن به تجارت مشغول بود، اما در ابتدا چندین بار ورشکسته شد در نهایت، کارآفرین خوش شانس بود: او یک شرکت نسبتا موفقیت آمیز را ایجاد کرد و آن را توسعه داد.

عکس از سمت رودخانه به جنگل عجیب و غریب با مجسمه های بودایی

میتسومی فوروکاوا Mitsumi Furukawa علاقه زیادی به فرهنگ چینی داشت و این علاقه باعث شد تا به باز کردن یک پارک برای دوستی دو ملت بپردازد.

فوروکاوا با ایده دوستی چین و ژاپن تصمیم به ساخت پارک گرفت

محل اجرای پروژه عجیب و غریب او، جنگلی در نزدیکی رودخانه جینزو در جزیره هونشو بود. در نیمه دوم قرن گذشته، مسابقات قایقرانی بین المللی با مشارکت تیم های چین در این رودخانه برگزار میشد.

صدها مجسمه در یک مکان زیبا ایجاد شده است، و هیچ یک از آنها مانند یکدیگر نیست

آقای فوراکاوا پارک خود را "جنگل بودا" یا "روستای سنگی استاد بودا" نامید و تصمیم گرفت تا حداقل 500 مجسمه را در این مکان زیبانصب کند و همچنین توجه ژاپنی ها را به دین و فرهنگ باستانی دولت همسایه جلب کند.

آقای فوراکاوا قصد نداشت کسی را بترساند، او تنها خواستار دوستی ژاپن و چین بود.

برخی از مجسمه ها به سادگی شگفت انگیز و بسیار اصلی هستند.

کارآفرین ما آقای فوراکاوا، با مجسمه ساز چینی لو چین چائو آشنا شد و مجسمه های مرموز سنگی را به طور مستقيم از چين به این پارک وارد کرده و در كنار رودخانه نصب نمود.

به نظر بسیار واقع گرایانه می رسد اما همه این مجسمه های سنگی به سمت راست نگاه می کنند.


طرفداران فرهنگ بودایی چیزی برای دیدن در جنگل بودا دارند

همه آیین های بودایی در مجسمه های سنگی مختلف نشان داده شده اند.

جنگل دوم گروهی از دوستان چین است که در سالهای مختلف نیمه دوم و آغاز قرن بیست و یکم ساخته شده است.

گاهی اوقات شما حتی می توانید مجسمه کودکان را ببینید.


و شما همچنین می توانید با چنین شخصیتی ملاقات کنید ...

در حال حاضر، در مجموع 1290 مجسمه ارسال شده در اینجا وجود دارد!

حتی 12 علامت از فال و طالع بینی چینی در جنگل بودایی وجود دارد: میمون، خوک، خروس، قوچ، اسب، مار، خرگوش و غیره ...

فوروکاوا شش سال پیش از دنیا رفت. با توجه به درخواستش در بستر مرگ، شخصیت سنگی او آخرین مجسمه در این گالری عجیب و غریب بود و این خواسته انجام شد.

گردشگران می توانند از طبیعت عالی لذت ببرند.

توریست ها هیچ چیز برای ترسیدن در این جنگل نمی بینند.

همانطور که کارآفرین برنامه ریزی کرده بود، جنگل بودا (می توان آن را با ماشین در امتداد یک بزرگراه طی کرد) تبدیل به یک مکان استراحت برای ژاپنی ها و گردشگران محلی شده است. با این حال، معمولا تعداد بازدید کنندگان کم است . احتمالا، به این خاطر که این مکان به نظر غم انگیز و مرموز می رسد. 


شما می توانید بین مجسمه های موجود نصب شده در مناظر زیبا حرکت کنید و در مورد چیزهای زیادی فکر کنید: درباره خالق جنگل بودا، درباره افرادی که در این پروژه تا حدی اتوپیایی شرکت داشتند یا در مورد فرهنگ بودایی.

در اینجا شما می توانید چای oolong را به صورت رایگان بنوشید و به تاریخچه تاسیس پارک گوش کنید.

همانطور که توسط کارآفرین برنامه ریزی شده بود، این پارک تبدیل به یک مکان محبوب برای گردشگری در تعطیلات شد.

در اینجا یک ساختمان قدیمی ساخته شده به سبک ژاپنی است که با پنجره ای مشرف به منظره ای زیبا از رودخانه و سد باز می شود. کارکنان می توانند به مهمانان در مورد تاریخ پارک، و همچنین چای oolong به صورت رایگان پذیرایی کنند. و از آنجا که جنگل بودا به عنوان مکانی برای استراحت در نظر گرفته شد، بازدید کنندگان که گوشت یا سوسیس بهمراه خود آورده اند می توانند از ذغال چوب برای کباب کردن استفاده کنند.

به هر حال این نکته هم بسیار جالب توجه است که ، به رغم این واقعیت که ژاپنی ها از چگونگی تاسیس این پارک آگاه هستند، بسیاری ازآنها  ترجیح می دهند در گفتگو با توریست های خارجی تظاهر کنند که منشا مجسمه ها بسیار اسرار آمیز است و باعث ترس و وحشت در آنها شوند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

گردشگران، مراقب باشید: نوع جدیدی از تقلب در فرودگاه!

در


توریست ها مراقب باشید! نوع جدیدی از تقلب در فرودگاه ها!

گردشگران، مراقب باشید: نوع جدیدی از تقلب در فرودگاه!
نشریه EliteReaders در مورد یک روش نسبتا جدید گرفتن راحت پول از گردشگران که توسط کارکنان فرودگاه نینا آکوینو در مانیل ( فیلیپین ) اختراع شده، صحبت می کند . گزارش شده است که دقیقا مشابه همین عمل در کارکنان فرودگاه های مصر دیده شده است.

بنابراین، احتمالا در سایر کشورها هم امکان این تقلب وجود دارد . پس خواندن این مطلب برای همه مفید است!
در مانیل، این روش سرقت از گردشگران که در سراسر جهان پخش شده است، "Tanim Bala" نامیده شده است. گردشگرانی که نمی توانند از سیستم نظارت تصویری در فرودگاه یا پلیس به راحتی عبور کنند.

روش جدید این تقلب به این صورت است که کارکنان فرودگاه گلوله کوچکی را از قسمت زیپ به داخل چمدان خارجی ها می اندازند. سپس در مراحل گذراندن از سیستم نظارت فرودگاه آن را  "کشف" و شروع به اخاذی از قربانیان بی خبر می کنند. گردشگران معمولا برای اجتناب از هرج و مرج و از دست ندادن پرواز خود مبلغ اخاذی شده را پرداخت می کنند.

اخیرا معلوم شد که یک گروه محلی مسئول این نوع تقلب است. بنابراین شما به سختی می توانید چیزی را دراین مورد ثابت کنید.

مسافران بین پرواز در گروه ویژه آسیب پذیر ها می باشند. مسافرانی که از 2 هواپیما برای رسیدن به مقصد استفاده می کنند. کلاهبرداران ابتدا آنها را هدف قرار می دهند: مسافران از پروازهای طولانی  شده اند و امنیت فرودگاه ها در غیاب گردشگران چمدانآ نها را زیر نظر می گیرند.

چگونه قربانیان خود را انتخاب می کنند؟

کارکنان متقلب در فرودگاه از خدمات "کارآگاهان" استفاده می کنند که قربانیان بالقوه  را زیر نطر می گیرند، چمدان آنها را پیدا می کنند و زمانی که کسی متوجه نیست گلوله ای راراخل چمدان می اندازند.

و سپس، هنگامی که چمدان شما از طریق اشعه ایکس عبور می کند، یک گلوله پیدا می کنند.
به عنوان یک قاعده، پس از یافتن قربانی، "عملیات" بیش از چند ثانیه طول نمی کشد.

در آن زمان است که یک کابوس واقعی برای مسافر شروع می شود. و هنگامی که این کابوس با رشوه دادن به پایان می رسد، اپراتور بخش سیستم اشعه ایکس و کارآگاه درآمد را به نسبت 60٪ تا 40٪ سهم تقسیم می کنند و هر روز صدها دلار بدست می آورند.

کارمندان خدمات غرفه بازرسی معمولاحقوق کمی دارند. اما در عین حال خانه های بزرگ و ماشین های گران قیمت دارند و بچه هایشان در مدارس خصوصی می روند. این منبع می گوید برخی از آنها به خارج از کشور سفر می کنند و همسران جوان دارند.

اکثر شما احتمالا تعجب می کنید که چرا کارکنان فرودگاه تحقیقات خود را در این زمینه انجام نمی دهند.

و چرا آنها هیچ کاری نمی کنند تا این طرح را فاش کنند. اما هیچ توضیحی وجود ندارد. سخنگوی مقامات هواپیمایی فیلیپین، اریک آپولونیوی، فقط به مسافران توصیه می کند تا مسافران چمدان های خود را قفل و به زیپ ها قفل بزنند.

و یا این کار را انجام دهند!!

نظرات

در ادامه بخوانید...

کلیسای کانتور در قزوین + عکس جدید

در
کلیسای کانتور، کلیسای ارتدکس روسیه در قزوین
کلیسای کانتور یا برج ناقوس که یکی از کوچک ترین کلیساها در جهان است، در سال 1905 توسط شرکت راهسازی روسی به نام شرکت بیمه و حمل و نقل، که قرار بود راه انزلی به قزوین را بسازند برای کارکنان روسی استخدام شده در ساخت جاده انزلی به قزوین احداث شد. کلیسا، مانند کلیساهای دیگر، دارای یک طرح کلیسا با محراب شرقی است. ورودی توسط دو دیوار تزئین شده با صلیب احاطه شده است. در ورودی، یک برج سه طبقه با ناقوس دیده می شود که توسط یک گنبد کوچک محدود می شود. سالن شامل یک کلیسا و یک محراب است و در دو طرف دو منطقه مستطیلی وجود دارد.
محراب شکل یک نیم دایره با گنبد است. در مورد ظاهر کلیسا، می توانید ستون های تزئینی را مشاهده کنید. برنامه ریزی معماری کلیسای کانتور بر اساس چند ضلعی نامنظم ساخته شده از آجر قرمز است. از طبقه اول برج نازوس کلیسای یک نمایش با شکوه از زمین اطراف دیده می شود. گورستان با تعداد زیادی از مقبره ها، که یکی از آن ها متعلق به یک خلبان روسی است که زمانی که هواپیمای او در طی جنگ سقوط کرده و کشته شده است.
در مقابل کلیسای کانتور یک بنای تاریخی برای یادبود مهندسان راه سازی روسی وجود دارد. کلیسا گاه به نام کلیسای "کانتور" یا "کانگر"  که در زبان روسی به معنای دفتر کار و اداره است نامیده می شود.در حال حاضر به مکانی برای بازدید گردشگران و توریست ها تبدیل شده‌است. و این مکان گردشگری به روی مشتاقان هنر معماری باز است.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...