6 دلیل برای اینکه موهای خاکستری را رنگ نکنیم

در

(سیارک) : دوره و زمانه عوض شده است. آنچه که پیشتر مد تلقی می‌شد امروز قدیمی در نظر گرفته می‌شود. این اصل در مورد لباس‌هایمان، کفش‌هایمان و حتی موهایمان صادق است. احتمالا روزهایی را به خاطر می‌آورید که مادرتان هر چه می‌توانست می‌کرد تا جوان‌تر به نظر برسد.


اما اکنون، می‌بینید که زنان‌ بیشتری موهایشان را رنگ نمی‌کنند. گویی پیر شدن امروزه مد شده است. در اینجا 6 دلیل را در مورد اینکه چرا موی سفید یا خاکستری مناسب است ذکر می‌کنیم.


1- این کار (رنگ نکردن مو) در زمان و پول صرفه‌جویی می‌کند.
پس از اینکه تصمیم‌ گرفتید دیگر موهایتان را رنگ نکنید، می‌توانید آرایشگرتان را فراموش کنید. از این زمان به بعد نیاز نیست هر چهار هفته یکبار پول بدهید تا او موهایتان را رنگ کند. هر بار چقدر پول پرداخت می‌کنید تا ریشه موهایتان را رنگ بکند؟ اگر به یک سالن حرفه‌ای بروید، هر بار معمولا کمتر از 30 دلار نمی‌پردازید. محاسبه کنید که این طوری چقدر می‌توانید در عرض یک سال صرفه‌جویی کنید. در پنج سال چطور؟ همان‌طور که می‌توان فهمید، مجموع پولی که با این روش پس‌انداز می‌شود قابل توجه است. پول را برای رفتن به یک سفر تفریحی، خرید یک لباس، کفش یا کیف جدید خرج کنید بجای اینکه موهایتان را رنگ کنید.


2- موی خاکستری مثل مدال نقره است.
کیندی جوزف بالای 60 سال سن دارد. او به عنوان مدل برای یک برند مشهور کار مثل دولچه و گابانا، اودا و اولی کار می‌کند. بر اساس گفته‌هایش، حرفه‌اش زمانی شروع شد که تصمیم‌ گرفت بالا رفتن سنش را بپذیرد و بگذارد موهایش کاملا خاکستری شود. این خانم رنگ موهایش را بجای خاکستری، نقره‌ای می‌نامد. خاکستری مربوط است به افسردگی، هوای بد و ابری. نقره‌ در مقابل، چیزی گرانبها و شیک است. او از همه ما می‌خواهد تا «نقره را گرامی‌ بداریم»، ظاهر طبیعی خودمان را دوست بداریم و به خودمان مفتخر باشیم، صرف نظر از اینکه چقدر نقره‌ای هستیم.


3- خاکستری شدن موها می‌تواند خیلی جذاب باشد.
احتیاج به دلیل و مدرکی نیست. همه این را می‌دانند.


4- موی خاکستری حس قدرت و آزادی را به آدمی می‌دهد.
مجله نیویورک عکسی از جونی میشل را بر روی جلدش چاپ کرد. تصورکنید که او در لباس شب سفید رنگش که تنها کمی از موهای نقره‌اش سفیدتر بود چقدر جذاب بود. جونی میشل ترکیبی از قدرت و جذابیت است که با سلیقه و راز ترکیب شده است. این بانوی فوق‌العاده اثر زیادی بر مد در دهه 70 میلادی داشته است.


5- موی خاکستری تکراری و خسته‌کننده نیست.
داشتن موی نقره‌ای جالب است. نباید فکر کنید تکراری و ملال آور است. نگاهی عمیق‌تر به سلبریتی‌هایی که به موی خاکستری‌شان مفتخرند بیاندازید. فوق‌العاده به نظر می‌رسند. مدتی به موهایتان زمان‌ بدهید تا پس از این همه رنگ کردن کمی استراحت کنند. سعی کنید با مدل آرایش موهایتان بجای رنگ آنها، خود را زیبا کنید.


6- موی خاکستری باعث می‌شود که شما خاص به نظر برسید.
خود را از شر رنگ مو خلاص کنید. خودتان باشید- خاص باشید. خاص بودن جرات می‌خواهد. بگذارید دنیا بداند که شما مستقل هستید، سبک خودتان را دارید و خود را صرف پیروی از مد خاصی نمی‌کنید.

استفاده از 7 ماده غذایی برای داشتن مو های سالم

ده غذای برتر برای داشتن موهای سالم

بهترین ها برای موهای شما

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۶Olta&cuae;, teria como vc entrar em contato comigo, para que possamos negociar o valor pelo tutorial? Meu email é Mande com um email com o assunto Ponto extra, ok? Obrigado. Aguardo contato.

در ادامه بخوانید...

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

در
قبل از هر تغییری در رنگ مو ، شما باید به رنگ چشم خود نگاه کنید و رنگ پوست را تعیین کنید.داده های طبیعی به انتخاب رنگ مو کمک می کند، که مخصوصا برای صورت بسیار مهم است. اگر میخواهید جوان تر دیده شوید، به رنگ طبیعی موی خود بازگردید، زمانی که 4 تا 5 ساله بودید وقتی موهای شما روشن تر بود.
 
در این مقاله  sayarak.com ،  با اشاره به نظر متخصصان، ارتباط رنگ مو و رنگ چشم  و در مورد اینکه رنگ مو به طور هماهنگ با رنگ چشم انتخاب شده است با تصاویر و جداول رنگ   چشم مو  توضیح داده شده است.
 

رنگ موی مناسب چشم آبی

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

 

چشم های آبی در ترکیب با رنگ های سرد از بور،شامپاینی، عاجی، صورتی و بژ هماهنگ می شوند .برای زنان جوان با پوست صاف، بدون کیسه های زیر چشم  رنگ گیلاسی و بورگوندی مناسب است.
 
لوری گودارد کلارک(متخصص زیبایی)، برای چشمان آبی به لیست ترکیب موفقی از شکلاتی قرمز و زرشکی و دودی تیره را اضافه می کند. و بهترین اثبات کلمات او، عکس های Zooey Deschanel و  Eva Green است.
 
چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

 

اما رنگ های گرم، مانند رنگ های بور، قرمز، طلایی بهتر است از آنها استفاده نکنند.
 
چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود
 
جنیفر لارنس همیشه زیبا است چه با آرایش و چه بدون آرایش، اما رنگ های بلوند سرد او را بسیار خیره کننده می سازد.
 
چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود
 
 

جدول ترکیبی از چشم آبی با رنگ مو

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

چشمهای سبز

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

زیباترین رنگ چشم چه رنگی است

رنگ چشم خالص سبز در مردم بسیار نادر است و احتمالا به همین دلیل است که این چشمان به نظر ما زیباترین رنگ هستند. بهترین آنها علاوه بر رنگ های قرمز، کهربا، کارامل و رنگ های شکلاتی می باشد. رنگ های گرم بر تن های دلپذیر سبز تاکید می کنند و نگاه را عمیق تر و عمیق تر می کنند.
 
سیاه، قهوه ای تیره، قرمز مایل به زرد، عاجی تصویر را بی رنگ و خسته کننده می کند، بنابراین چشم سبز ها از آنها اجتناب کنند.
 

جدول ترکیبی از چشم سبز با رنگ های مو

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

رنگ چشم خاکستری

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

 

رنگ چشم دودی  ، رنگ خاکستری خنثی است و تقریبا با تمام رنگ ها هماهنگ است. با این حال، بعضی ترکیبات چشمگیر تر هستند. حرفه ای ها توصیه می کنند که به پالت قرمز قهوه ای برسند و رنگ هایی مانند شکلاتی، قهوه، براندی، مسی و ماهونی را انتخاب کنند.
 
موهایتان را به رنگ خاکستری، قهوه ای روشن، سیاه و قرمز آتشین نکنید. در این مورد، تصویر یکنواخت و خسته کننده می شود.
 

جدول ترکیبی از چشم های خاکستری با رنگ های مو

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

رنگ موی مناسب برای چشمان قهوه ای

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

 

چشمان قهوه ای دارای رنگ های زیادی هستند و قوانین برای آنها کمی از هم دیگر متفاوت هستند. برای کسانی که موهای تیره و غنی و رنگ چشم قهوه ای تیره دارند، متاستاز رنگارنگ پیشنهاد می شود چند رنگ یا فقط نکات را با لپت اسپرسو یا دارچینی رنگ آمیزی کنید. این ها نور بصری حجم را افزایش می دهد. 
 
چشمان قهوه ای پر رنگ مثل Eva Longoria از رنگ های طبیعی تیره در ریشه های مو به سمت کم رنگ تر در نوک موها انتخاب شود.
چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود
ترکیب رنگ همانطور که در عکس جولیا رابرتز و کیت ماس دیده می شود، یک نگاه ظریف و خیره کننده و پیچیده ایجاد می کند. و اگر اطمینان حاصل کنید که درخشان ترین رنگ ها به طور مستقیم بر روی صورت قرار دارند، پس شما جوان تر دیده می شوید.
 
چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود

 

برای چشم های قهوه ای روشن و همچنین هر گونه رنگ های آفتابی گرم: طلایی، عسلی،   رنگ چشم عنبری   ، قرمز، مسی، کاراملی. با نگاهی به این عکس ها اما رابرتس به نظر عالی می رسد.
 
چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود
 

جدول ترکیبی از چشم های قهوه ای با رنگ های مو

چگونه رنگ مو با رنگ چشم هماهنگ شود
شما چه فکر میکنید؟ آیا رنگ موی انتخاب شده چقدر بر ظاهر تاثیر می گذارد؟
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه رنگ مویی در سال 2020 مد خواهد شد

در
چه رنگ مویی در سال 2020 مد خواهد شد

زمستان زمان فکر کردن در مورد تغییرات در آرایش و زیبایی است تا بتوانیم بهار و تابستان کاملاً اماده باشیم . به نظر شما در سال 2020 چه رنگ مویی محبوب و مد خواهد بود؟

 

تمام سایه های قرمز به مد می آیند. مخصوصاً خانمهای شیک سایه "چوب ماهون" را دوست خواهند داشت ، کاملا مناسب هر نوع رنگ پوستی است.چوب ماهون یا ماهوگانی (به انگلیسی: Mahogany)

 

قرمز آتشین همیشه مد است. در سال جدید ، همه سایه های قرمز محبوب خواهند شد.

 

قهوه ای شکلاتی ، مانند سال گذشته نیز محبوب خواهد بود. با این حال، برای همه پوست ها مناسب نیست.

 

بلوند نقره ای با سایه "خاکستری" که همه را آزار داده است در حال تبدیل شدن به یک روند است. این رنگ همچنین برای همه مناسب نیست. در آوردن رنگ بلوند نقره ای روی موهای تیره دشوار است ، بنابراین فقط متخصصان حرفه ای باید انجام دهند.

 

بلوند عسلی مانند خواننده بریتنی اسپیرز همیشه مد است. این رنگ برای موهای بلند ایده آل است.

بریتنی اسپیرز
 

اسطوخودوسی نه برای همه اما اگر می خواهید شیک و سرد باشید ، مانند خواننده بیلی الیش ، - باید رنگ کنید.

بیلی الیش

نظرات

در ادامه بخوانید...

ایمن ترین راه برای رنگ کردن مو

در


یافتن ایمن ترین راه برای رنگ کردن موهای شما
دانشمندان روش استفاده از رنگ آمیزی مو را در سایه های تیره و بدون استفاده از نمک فلزات سنگین و مواد اکسید کننده اختراع کرده اند.
 
ما نمی دانیم که مردم در چه زمانی شروع به رنگ کردن مو های خود کردند ، اما مطمئناً مشخص است که مصریان باستان این کار را با موفقیت انجام داده اند. آنها نه تنها از حنا ، بلکه از رنگ های پیچیده برای زیبایی و آرایش مو استفاده می کردند، ترکیبی از دوده با سولفید آنتیموان. اولین رنگ مو بصورت مصنوعی و شیمیایی حدود صد سال پیش اختراع شد. هزاران زن بلافاصله راهی ساده برای تغییر اساسی زیبایی در ظاهر و ظاهر جوان تر پیدا کردند.
 
اما واقعیت این است که رنگ مو دارای مواد شیمیایی خطرناک است - آنها ساختار مو را تغییر می دهند ، همچنین می توانند باعث ایجاد آلرژی و آسیب به سلامتی شوند. به ویژه ، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد برخی از رنگها می توانند باعث ایجاد سرطان شوند.
 
مو از پروتئین ها و رنگدانه ها تشکیل شده است ، رنگ و غلظت آنها به رنگ آنها بستگی دارد. با افزایش سن ، ملانین ، این رنگدانه ها کوچکتر می شوند و موها خاکستری می شوند. البته رنگ آمیزی مو همچنان پایدار نیست و اکنون ما رنگها و تکنیک های کمتری را برای حداکثر رساندن سلامت موها داریم.
 
دانشمندان آمریكایی در مورد مطالعه خود صحبت كردند كه طی آن آنها در حال حاضر امن ترین روش برای رنگ آمیزی موها با فناوری نانو را پیدا كردند. درست است ، دستیابی به سایه های طبیعی فقط امکان پذیر است و برای روشن کردن موها کار نخواهد کرد - برای این کار شما باید پراکسید هیدروژن اضافه کنید ، و این بر ساختار مو تأثیر می گذارد.
 
برای رنگ آمیزی موها ، محلول دوپامین روی آنها اعمال شد و عملکرد آن را با یک محلول آمونیاک ضعیف تقویت شد. بسته به دما ، می توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید - از سیاه تا طلایی. به عنوان مثال ، برای سیاه و سفید ، درجه حرارت باید نزدیک دمای بدن باشد. رنگ چند هفته از بین نمی رود و هنگام بررسی، معلوم شد که این رنگ در مو نفوذ نمی کند بلکه فقط روی سطح آن باقی می ماند و خواص مو تغییر نمی کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رنگ موی رنگین کمانی 30 مدل

در

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-30-5f169ee845ad3__700.jpg

 

رنگ مو رنگین کمانی  مانند برشی در کیک است

 

رنگ موی رنگین کمانی روشن ، رنگی و پر جنب و جوش ، برای این مدل های رنگ مو نمی توانید از تعریف "کسل کننده" استفاده کنید. رنگ موی رنگین کمانی با رنگ و هیجان ، مردم را به سمت شما جلب می کند.

این مدل رنگ مو که یک رنگین کمان پنهان در زیر موهای قهوه ای تیره را نشان می دهد مانند بریدن کیک است. sayarak با مشاهده جذابیت های آرایش موهای رنگین کمان ،   لیستی از بهترین مدل موی رنگین کمانی را برای شما گردآوری کرده است ، بنابراین تا پایین صفحه بروید تا انواع طرح رنگ موی رنگین کمانی که برای دختران  بسیار زیبا است ، را ببینید.

 

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-6-5f169ebeefba4__700.jpg

رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

 

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-3-5f169eb94ecfd__700.jpg

رنگ مو رنگین کمان

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-4-5f169ebb0fd49__700.jpg

رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-5-5f169ebd2c808__700.jpg

مدل مو رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-5f16a2063a541__700.jpg

مو رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-7-5f169ec0e1e32__700.jpg

رنگ رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-2-5f169eb7b18f9__700.jpg

رنگ مو رنگین کمونی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-20-5f169ed6e761f__700.jpg

طرح رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-18-5f169ed3d2892__700.jpg

طرح رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-17-5f169ed24ddeb__700.jpg

عکس رنگ موی رنگین کمانی  رنگین  کمان پنهان روی موهای تیره

 
 

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-15-5f169ecf06207__700.jpg

عکس رنگ موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-13-5f169ecba32f5__700.jpg

عکس رنگ موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-12-5f16b4409275f__700.jpg

عکس موهای رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-8-5f169ec2b6e55__700.jpg

عکس موهای رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-29-5f169ee6b7653__700.jpg

عکس موهای رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-28-5f169ee4d6c28__700.jpg

رنگ مو رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-27-5f169ee32b1e8__700.jpg

طرح رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-26-5f169ee167e31__700.jpg

طرح رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-23-5f169edc4558f__700.jpg

طرح رنگ موی رنگین کمانی دخترانه

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-22-5f169edab0faf__700.jpg

رنگ موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-21-5f169ed90b95e__700.jpg

رنگ موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-32-5f169eeb52462__700.jpg

موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-33-5f169eecdf6ff__700.jpg

طرح موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-34-5f169eee916b5__700.jpg

طرح موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-36-5f169ef1cce13__700.jpg

طرح موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-10-5f169ec650b66__700.jpg

عکس موی رنگین کمانی

bright-rainbow-colored-hair-by-snegga-official-11-5f169ec8045d4__700.jpg

عکس موی رنگین کمانی رنگین کمان پنهان روی موهای تیره

نظرات

۱۴۰۰/۳/۳۰ مد ساکن نیست و اکنون دختران شروع به رنگ آمیزی موهای خود در رنگ های رنگین کمان کرده اند و بسیار زیبا به نظر می رسد!

۱۴۰۰/۳/۳۰البته این نوع رنگ آمیزی رنگ موی رنگین کمانی برای همه مناسب نیست اما بسیار زیبا به نظر می رسد.

۱۴۰۰/۳/۳۰موضوع رنگین کمان اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است: دختران شیک پوش چاپ های چند رنگ را روی لباس و لوازم جانبی انتخاب می کنند و جسورترین آنها رنگ موی رنگین کمانی را انتخاب می کنند. موی رنگین کمانی راه حل ساده ترین راه حل نیست ، اما قطعاً تا چشم پوشی باقی نخواهد ماند.

۱۴۰۰/۳/۳۰ اول از همه ، برای به دست آوردن سایه های نئون روشن ، سطح تن اولیه مو باید سبک یا بسیار سبک باشد. به احتمال زیاد ، شما باید موهای خود را از قبل سفید کنید.

۱۴۰۰/۳/۳۰ما می توانید رنگ موی رنگین کمانی را بر اساس قهوه ای روشن بدست آورید. سایه ها کمی تیره می شوند ، اما احتمالاً شما نیز چنین موی رنگین کمانی را دوست خواهید داشت.

۱۴۰۰/۳/۳۰رشته های رنگی مختلف در رنگ موی رنگین کمانی می توانند نازک یا بسیار بزرگ باشند. با استفاده از تکنیک هایلایت یا بالایاژ ، دستیابی به تغییرات صاف یا حتی تقریباً نامحسوس بر روی مموهای رنگین کمانی آسان است. اما برای اجرای روشهای پیچیده رنگ آمیزی موی رنگین کمانی، ما هنوز هم توصیه می کنیم با یک متخصص تماس بگیرید.

۱۴۰۰/۳/۳۰ می توانید رشته ها و قسمتهای بزرگی از مو را در رنگهای مختلف رنگ موی رنگین کمانی رنگ آمیزی کنید. معمولاً از رنگدانه های مستقیم برای رنگ آمیزی موی رنگین کمانی - مداد رنگی ، اسپری ، ریمل استفاده می شود. این رنگ ها می توانند به طور متوسط ​​یک روز تا یک ماه روی رشته ها بمانند.

۱۴۰۰/۳/۳۰آیا در محل کار یا مدرسه اخطار گرفته اید ، اما هنوز هم می خواهید رنگ موی رنگین کمانی را امتحان کنید؟ فقط برای چنین مواردی ، رنگدانه ها یک روش موی رنگین کمانی مخفی را پیدا کرده اند ، زمانی که فقط رشته های پایین با رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شوند. بنابراین ، در یک موقعیت رسمی ، می توانید موهای رنگین کمانی را در زیر قسمت عمده ای از مو پنهان کنید ، و برای یک مهمانی یا یک جشنواره تابستانی - مو ها را به گونه ای طراحی کنید که رنگ موی رنگین کمانی دخترانه در آن قابل مشاهده باشد.

۱۴۰۰/۳/۳۰صحبت از مدل مو است! پس از رنگ آمیزی رشته ها در رنگ موی رنگین کمانی ، سعی کنید موهای خود را نه تنها باز ، بلکه مدل های مختلفی را نیز انجام دهید. بافت ها یا مدل موهای بلند در رنگ موی رنگین کمانی دخترانه بسیار دیدنی به نظر می رسند .

در ادامه بخوانید...