محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

در

یکی از چیزهایی که من واقعا در مورد درست کردن محصولات بهداشتی و زیبایی برای خودم دوست دارم (علاوه بر دانستن اینکه دقیقا چه چیزی در آنها وجود دارد) این است که چقدر واقعا درست کردن آنها ساده است! پست امروز نمونه عالی ای در رابطه با آن است! دو مواد تشکیل دهنده... هیچ اندازه گیری ای نیاز نیست!

من اغلب درمورد مزایای روغن نارگیل در پست های قبل صحبت کرده ام، اما روغن دیگری که  خیلی به آن علاقمندم روغن بادام است. مانند روغن نارگیل، این روغن یک سری خواص واقعا عالی دارد.

روغن بادام حاوی ویتامین های ضروری، شامل ویتامین ای است که یک آنتی اکسیدان قوی است وکمک می کند تا پوست مرطوب باقی بماند و علیه رادیکال های آزاد مبارزه کند.روغن بادام همچنین غنی از اسیدهای چرب است که برای پوست شما عالی هستند و به عنوان هم نرم کننده و هم مرطوب کننده عمل می کنند زیرا  پوست را نرم می کند و سپس جلوی از دست دادن رطوبت را می گیرد. روغن بادام برای افرادی که پوست خشک و خارش پوست (شبیه من!) دارند فوق العاده عمل می کند.

اخیرا، در حال مطالعه لوسیون ساخت صورت و بدن برای خودم بودم  و فکر کردم که می خواهم این محلول را امتحان کنم. پوست من خیلی خشک می شود، حتی تا انجا که ترک های دردناکی روی دست و پای بوجود می آید، پس ایده ی یک لوسیون با روغن بادام خیلی جذاب بود! بعلاوه، اضافه کردن ژل آلوئه ورا که آن هم خیلی آرامش بخش است و به سادگی در پوست جذب می شود به آن جذابیت اضافی داد.

اما آنچه که بعنوان یک لوسیون دست ساز اساسی شروع شده ، به سرعت برای من  تبدیل به سرم چشم "معجزه" شد.

پس از اینکه من برای اولین بار آن را مخلوط کردم، از آن برای دست و پای خودم استفاده کردم ، رطوبتی که این لوسیون بدون احساس سنگینی یا چربی می داد را دوست داشتم. سپس آن شب همانطور که آرایشم را پاک می کردم، تصمیم گرفتم که چند قطره به آرایش پاک کن دست ساز خودم به هدف اینکه ریمل مرا بدون اینکه مالش و سایش بی مورد روی پوست دور چشمانم انجام دهم، ریختم. فوق العاده بود! پوستم تقریبا خیلی حساس است و این لوسیون خیلی آرام بخش بود. علاوه بر اینکه در پاک کردن آرایش باقی مانده بر روی پوستم عالی بود، خصوصا دور چشمانم، احساس نرمی و رطوبت می کردم.

از آن شب اول، من یک سری تغییرات کوچک در  دستور "اصلی" ایجاد کردم.  تصمیم گرفتم که یک قطره روغن اساسی لیمو برای  بالا بردن پاک سازی و خواص مهیج و یک قطره روغن اساسی لوندر برای تغذیه مژه ها و غدد ترشحی  اضافه کنم. اکنون، نه تنها سرم چشم دست ساز جدید من پوست مرا مرطوب و تمیز می کند، بلکه به رشد مژه های ضخیم تر و سالم تر به من کمک می کند! بحث در مورد یک "معجزه!" است :-)

من چندین هفته است که تا به حال از سرم چشم "معجزه" خود استفاده می کنم و هنوز آن را دوست دارم! منظورم این است که چه چیزی برای دوست نداشتن وجود دارد؟  (سیارک

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.   (سیارک

مترجم  itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱Reading this makes my desiniocs easier than taking candy from a baby.

در ادامه بخوانید...

40 کار ساده ای که می توانید هر روز انجام دهید تا سالمتر شوید

در

بعضی وقتها تغییرات اندک می تواند نتایج اساسی بر زندگی شما بگذارد. در این مطلب این 40 چیز آورده شده است:


1- یک چهارم لیوان آب با آب یک لیموی تازه پس از بیدار شدن بنوشید (نصف لیمو).
2- عرق یریزید، با رفتن به باشگاه ورزشی، سر کار، سونا و یوگا
3- برای 10 تا 20 دقیقه تمرینات با شدت بالا انجام دهید
4- آب سبزیجات سبز و تازه بنوشید (مثل خیار، کلم، کرفس، هویج، لیمو و زنجبیل)
5- اسموتی سبز در صبحانه میل کنید (ساخته شده از موز رسیده، اسفناچ، سیب، زنجبیل و یخ)
6- یک تا دو قاشق چای خوری پودر اسپیرولینا و کلرلا (chlorella)  بخورید
7- از قهوه خوردن صرفنظر کرده و آن را با چای سبز جایگزین کنید. کافئین موجود در قهوه انرژی شما را می گیرد، استرس بدنتان را افزایش می دهد و سلامتی کلی شما را از بین می برد.
8- از غذاهای کاملا گیاهی استفاده کنید. از هر غذای بسته بندی که دارای مواد نگهدارنده و سایر ترکیبات شیمیایی است صرف نظر کنید.
9- طناب بزنید یا از ژاکت پرش استفاده کنید تا سیستم لنفاوی شما تقویت شود.
10- برای حداقل 5 دقیقه تمرکز کنید.
11- یک نفر را بغل کنید. این باعث افزایش آندورفین می شود که از هورمونهای موجد احساس خوب است.
12- تمام وسایل الکترونیکی تان را برای حداقل 1 ساعت از برق بکشید.
13- زمانی را در طبیعت بگذرانید، برای قدم زدن در پارک یا کنار رودخانه.
14- حداقل 2 تا 3 لیوان اب در طول روز بنوشید تا بدنتان اب لازم برای فعالیتهایی که نیاز به آب دارد را داشته باشد.
15- از شکر بالا، ترکیبات غذایی چربی دار مانند کوکی های سنتی، شیر شکلات، چیز کیک و غیره بپرهیزید. این باعث افزایش قند خون و منجر به دیابت و از بین رفتن سلامتیتان می شود.
16- با مادر زمین با تمرین پابرهنه روی علفها یا شن و ماسه راه رفتن ارتباط برقرار کنید .
17- یک سالاد سبز همراه با غذایتان بخورید.
18- نناهارتان را در خارج از اتاقتان در هوای تازه و نور طبیعی بخورید تا پای کامپیوترتان در اتاق.
19- مواد غذایی غنی از فیبر و آنتی اکسیدان عوض اسنک بخورید.
20- از شستشوی دهان برای بهبود وضعیت لثه ها و دندانها استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل بردارید و آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه در دهانتان بچرخانید.
21- یوگا یا سایر حرکتهای کششی را برای حداقل 10 دقیقه انجام دهید.
22- به طرز قرار گیری بدنتان بخصوص وقتی که نشسته اید توجه داشته باشید.
23- 1 تا 2 گرم ذغال برای خلاص شدن از شر سموم بدنتان استفاده کنید
24- ماساژ بگیرید(سیارک)
25- از مراقبت کننده های غیر شیمیایی برای جلوگیری از ورود سموم به بدنتان استفاده کنید.
26- راجع  به 5 چیزی در خودتان که به آن افتخار می کنید فکر کنید.
27- به غریبه ها لبخند بزنید. این یک بهبود مثبت به حالتان می دهد.
28- با دیگران بخندید و دیگران را بخندانید.
29- کتابی بخوانید که به شما الهام می دهد.
30- حداقل 30 دقیقه را به فراگیری مهارتی اختصاص دهید که در حرفه یا زندگی شخصیتان تغییر ایجاد می کند.
31- فضای کاری خود را تمیز کنید که به شما قدرت تمرکز بالایی می-دهد.
32- یک فهرست از کارهای عقب افتاده تان بسازید و کاری که بیشتر مقاومت را برایتان ایجاد می کند انجام دهید. این به شما احساس کامل بودن می دهد.
33- یک ساعت زودتر سر کار بیایید تا قبل از آمدن همه و شروع زنگ خوردن تلفنها بخشی از کارها را انجام داده باشید. این باعث می شود که تنش کمتری به شما وارد شود.
34- به آهنگهای کلاسیک گوش دهید. مطالعات نشامن داده است که این باعث بهبود کارایی شناختیتان می شود.
35- با آهنگ مورد علاقه تان برقصید.
36- یک حسابدار درونی استخدام کنید و ببینید که آیا هنوز هیچ انزجار یا ناراحتی ای علیه کسی دارید؟ اگر دارید تصمیم بگیرید که ببخشید.
37- تمرین کنید که وعده هایتان را بصورت متناوب و برای حداقل 14 ساعت بخورید. به این معنا که اگر صبحانه را ساعت 8 خوردید، شامتان را ساعت 6 میل کنید. مطالعات نشان داده است که این موجب تعادل قند خون، جلوگیری از بیماریهای زوال افرین و سوزاندن چربی می شود.
38- روزانه چرت کمتر از 30 دقیقه بزنید.
39- ساعت 5 یا 6 صبح بیدار شوید. این به شما انرژی بیشتر می دهد و شما را در طول روز کارآمدتر می کند.
40- حداقل برای 7 یا 8 ساعت در شبانه روز بخوابید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

کرم ضدچروک بسازید

در

پیشنهاد می‌کنیم این ماسک ضدچروک را حتما امتحان کنید، این ماسک پوست شما را جوان و چروک های ریز را از بین می برد.

مواد لازم:
هندوانه: چند تکه
آووکادو: یک عدد
وازلین: ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه:
پوست هندوانه را بگیرید و آن را به قطعات کوچک ببرید تا بتوانید به راحتی هسته‌ها و دانه‌های آن را جدا کنید. پوست آووکادو را هم بکنید، هسته را بگیرید و آن را خرد کنید در نهایت آووکادو و هندوانه را در مخلوط‌کن بریزید تا کاملا با هم آمیخته شوند. ۲ قاشق غذاخوری وازلین به آن اضافه کنید و مخلوط کردن را ادامه دهید. مخلوط به‌دست آمده را در کاسه‌ای بریزید و در یخچال بگذارید، بعد از ۳۰ دقیقه ماسک شما برای استفاده آماده است. هندوانه پوست را نرم می‌کند و چربی‌های موجود در آووکادو چروک‌های ریز را از بین می‌برد. (سیارک

 

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱What a pleasure to find someone who idfetinies the issues so clearly

در ادامه بخوانید...

خواص روغن زیتون بکر و صاف نشده

در

 (سیارک) : روغن زیتون بکر و صاف نشده برای سلامتی بهتر است اما تحقیقات نشان می دهند ۶۹ درصد روغن زیتون "خالص و بکر" که وارد آمریکا می شود، نه خالص است و نه بکر.


این روزها با انواع و اقسام روغن های موجود در سوپرمارکت ها، تشخیص محصولات خوب و خالص خوراکی برای مردم دردسرساز شده و گزارش های متعددی از خالص نبودن روغن هایی که به اسم روغن زیتون و روغن نارگیل و غیره سر از خانه خریداران در می آورد، حکایت دارند.

نشریه اینترنتی هافینگتون پست می گوید تشخیص جنس خوب و بد میان روغن زیتون، نارگیل، بادام، آفتابگردان و غیره، حتی برای اهل فن هم دشوار است، اما در نهایت کیفیت است که حرف اول را می زند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از فروشندگانی که روغن زیتون را از تولیدکننده خریده اند، آن را با روغن بی کیفیت و رنگ های مصنوعی مخلوط می کنند و به اسم روغن زیتون بکر به بازار عرضه می کنند.

به این روش ها می توان درصد خطا را هنگام مصرف روغن زیتون کاهش داد:

همیشه روغن زیتون "کاملا بکر" Extra Virgin) ) را انتخاب کنید، که در واقع حاصل فشار اول بر زیتون است. این نوع روغن زیتون مقاومت بالاتری در مقابل حرارت دارد.

روغن زیتون صاف نشده بهتر است، چرا که عناصر آنتی اکسیدان آن حفظ شده است. همچنین سعی کنید روغن زیتونی بگیرید که به شکل سرد گرفته شده اند، یعنی در روند تهیه، زیتون ها را گرم نکرده اند.

گول برچسب هایی که بر خالص بودن روغن زیتون تاکید می کنند را نخورید و از روغن زیتون "سبک" نیز پرهیز کنید، چرا که این اصطلاح در واقع به معنای طولانی تر بودن روند تهیه و ناسالم بودنش است. یادتان باشد هیچ چیزی در طبیعت "کم چرب" نیست.

در آشپزخانه روغن زیتون را به دور از حرارت، در ظرف سربسته و در جای خنک و تاریک نگه دارید. سعی کنید دو ماه بعد از آن که در آن را بازکردید، مصرفش کنید تا از خواص سلامتی آن بیشترین بهره نصیبتان شود.

روغن نارگیل نیز در چند سال اخیر اقبال زیادی در بازار پیدا کرده است. کوتاه بودن زنجیره تری گلیسیرید روغن نارگیل، آن را به تسریع کننده سوخت و ساز بدن و منبع انرژی برای بسیاری از افراد بدل کرده است.

همیشه روغن نارگیل ارگانیک و بکر، سرد تهیه شده و خام بخرید و از محصولاتی که معطر یا سفید شده اند پرهیز کنید.

روغن نارگیل استفاده های فراوانی دارد. می شود با آن آشپزی کرد یا به عنوان سس روی خوراک استفاده کرد. می توان یک قاشقش را به معجون سبزیجات و میوه اضافه کرد یا نوشیدنی های گرم مثل قهوه و چای را به آن آغشته کرد. بعضی ها هم آن را با کره بادام مخلوط می کنند و روی نان می مالند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.                         (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۴همه روغن ها تو بازار تقلب هستش

در ادامه بخوانید...

10 مزیت قابل توجه کرم های حاوی ویتامین E برای پوست

در

مطابق با اظهارات دفتر سلامت موسسه ی ملی پیرامون مکمل های خوراکی، روغن ویتامین E، هم یک ماده ی مغذی است و هم یک آنتی اکسیدان. این ماده، به خنثی سازی رادیکال های آزاد، که به سلول ها آسیب وارد کرده و ممکن است موجب بیماری قلبی تنفسی، سرطان و سایر بیماری های مزمن شوند، کمک می کند. دکتر Manoj K. Ahuja در بیمارستان Fortis اظهار داشت: "روغن حاوی ویتامین E، یک آنتی اکسیدان حل کننده ی چربی است که می تواند پوست شما را جوان و سلامت عمومی شما را ارتقا دهد. این ماده، گروهی از هشت مولفه را در بر می گیرد که شامل توکوفرول و توکوترینول نیز هست. روغن ویتامین E در خالص ترین شکل خود، به شدت ناپایدار است. می توانید آن را بر روی دست خود بمالید یا اینکه آن را بصورت کپسول خوراکی مصرف کنید". در اینجا، 10 مزیتی که روغن ویتامین E برای پوست شما دارد، آورده شده است.
1. پوست را تغذیه می کند.
دکتر Deepali Bhardwaj، متخصص پوست اهل دهلی معتقد است: "ویتامین E، اعصاب را قوی تر کرده و به تغذیه ی پوست شما، از درون، کمک می کند. کپسول های ویتامین E مانند یک ماده ی انفجاری با یک ضامن ایمنی هستند و با اعمال آن بر روی پوست، پوستی شفاف و لطیف را که همیشه بدنبال آن بودید، خواهید داشت".
2. جای زخم را از بین می برد.
دکتر Mukesh Gridhar، متخصص پوست در بیمارستان تخصصی Max Super، Patparganj بیان کرد: کرم ویتامین E را بر پوست خود اعمال کنید تا سطح مواد مغذی درون بافت پوست، افزایش یابد. جهت کاهش ظاهر شدن جای زخم ها، آن را دائماً بر روی ناحیه ی مورد نظر اعمال کرده و ماساژ دهید. (سیارک)
3. جای سوختگی پوست را روشن می کند.
دکتر Mukesh Gridhar، از بیمارستان تخصصی Max Super گفت: "کرم ویتامین E، سلول های پوستی جدید را تولید و می تواند لکه های قهوه ای رنگ یا اثر سوختگی بر روی صورت را شفاف کند.
4. انقباض عضلانی را بهبود می بخشد.
دکتر Manoj Ahuja گفت: "ویتامین E برای تسکین دادن ماهیچه ها بسیار خوب است و بنابراین جهت درمان انقباض عضلانی نیز قابل استفاده است".
5. ضد پیر شدن پوست
دکتر Deepali معتقد است: "اگر یک نفر، نشانه هایی از پیر شدن زودهنگام مانند چین اطراف چشم ها را داشت، با اعمال ویتامین E، دو یا سه بار در هفته همراه با کرم معمولی خود، بهترین نتیجه را خواهد گرفت. این کار، سلامت پوست را ارتقا بخشیده و نشانه های پیر شدن را از بین می برد".
6. بعنوان یک مرطوب کننده عمل می کند.
دکتر Ahuja گفت: "ویتامین E یک ماده ی مغذی قابل حل در روغن است و بنابراین سنگین تر از محصولاتی است که در آب قابل حل هستند. ویتامین E، رطوبت از دست رفته را باز گردانده و این دلیل عملکرد عالی آن در مورد پوست های خشک و آسیب دیده است. می توانید چند قطره روغن ویتامین E را با کرم مرطوب کننده ی شب خود ترکیب کرده و آن را پیش از خواب، بر روی پوست خود اعمال کنید".
7. حلقه های سیاه را درمان می کند.
اعمال روغن ویتامین E در اطراف چشم، راهی عالی برای خلاص شدن از حلقه های سیاه است. آن را 2 3 روز در هفته همراه با کرم معمولی خود استفاده کرده و به آرامی ماساژ دهید.
8. آفتاب سوختگی را درمان می کند.
دکتر Adarsh Kumar، پزشک داخلی گفت: چند قطره روغن ویتامین E را به آرامی بر روی نواحی آفتاب سوخته بریزید و ماساژ دهید. "ویتامین E، مانند موتورخانه ی آنتی اکسیدان هایی است که اثرات رادیکال های آزاد را با پرتوی فرابنفش، خنثی می کنند و بنابراین، آفتاب سوختگی را از بین می برند.
9. بصورت یک عامل پاکسازی کننده عمل می کند.
روغن ویتامین E، یک نرم کننده ی قوی است و راهی عالی برای خلاص شدن از شر سلول های مرده و سایر ناخالصی هایی است و در عین حال، دائماً تعادل روغن پوست شما را حفظ می کند. چند قطره از روغن ویتامین E را بر روی یک پنبه یا پارچه ی کتانی ریخته و پوست خود را با آن پاک کنید.
10. ترک لب را درمان می کند.
دکتر Deepali Bhardwal اظهار کرد: "ویتامین E بعنوان یک مرطوب کننده عمل کرده و می تواند به نرم شدن لب های خشک کمک و آن ها را نرم و لطیف کند". می توانید آن را همراه با عسل یا به همان صورت که هست مصرف کنید.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۶Ekonomen: Jepp, det är sant, men dÃ¥ vet du heller inte att du har sabbat din blnedocksromsättoing i flera mÃ¥nader efter LCHF. "Starvation diabetes" gÃ¥r bort pÃ¥ nÃ¥gra timmar, det gör inte hypoglykemin som följer.

در ادامه بخوانید...

لاغری سریع 3 مورد

در

1) روغن نارگیل

چربی ای که می تواند شما را لاغر کند. در مورد مصرف روغن نارگیل و روغن زیتون مطالب بسیاری شنیده ایم. این روغن ها به بدن برای چربی سوزی کمک می کنند. تحقیقات نشان می دهد زنانی که روزانه دو قاشق سوپ خوری روغن نارگیل مصرف می کنند در مدت 12 هفته چربی دور شکمشان کاهش چشم گیری داشته است و بدون بازگشت بوده است.(سیارک)

2 ) انبه ی آفریقایی

 

انبه آفریقایی که اغلب به آن انبه ی وحشی نیز گفته می شود، تحقیقات زیادی روی آن انجام شده است که همگی حاکی از آن بوده است که انبه وحشی به کاهش وزن و لاغری و چربی سوزی بدن کمک می کند. برای مثال در سال 2009 محققان مرکز سلامت دریافتند که داوطلبانی که انبه آفریقایی را هر روز به مدت 10 هفته مصرف کردند روند کاهش وزن و لاغریشان بهبود پیدا کرد، چربی خون، سایز بدن و سطح کلسترول و قند خونشان نیز کاهش چسمگیری داشته است.

لاغری خیلی سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری با درست نوشیدن

40 ماده مفید برای کاهش وزن

بهترین راهکارها برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست بعد از کاهش وزن

3 ) قهوه ی سبز.

به گفته ی فاکس نیوز یک آزمایشگاه تحقیقاتی در فرانسه نتیجه تحقیقات خود را منتشر کرده است که نشان می دهد قهوه سبز دارای تاثیرات کاهش چربی است. یک گروه از داوطلبان هر روز 400 میلی گرم قهوه سبز و گروه دوم دارونما مصرف کردند. بعد از 60 روز داوطلبانی که قهوه سبر مصرف کرده بودند 5.7 درصد وزن اولیه ی خود را از دست داده بودند و گروه دوم تنها 2.8 درصد وزن خود را از دست داده بودند.(سیارک)

7 فعالیت روزانه که به کاهش وزن کمک می کند

9 غذا برای کاهش وزن

رژیم کاهش وزن 15 روزه

 

لاغری سریع تر با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع با جایگزینی مواد غذایی

نظرات

در ادامه بخوانید...

ماسک خیار برای پوست چرب

در

تابستان برای هر یک از ما میتواند یک فاجعه باشد. هیچ کدام از مواد شیمیایی نمیتوانند زخمهای ناشی از این آب و هوای گرم را التیام بخشند. بسیار خب، کمی اغراق آمیز صحبت کردم. اما به دور از شوخی باید گفت که تابستان میتواند واقعا انرژی شما را تخلیه کند و همچنین میتواند موجب به هم ریخته شدن زیبایی ظاهری ما شود. اما من معتقدم که مواد غذایی جادویی در آشپزخانه میتوانند هر نوع مشکل پوستی را برطرف کنند. امروز میخواهم یکی از دستورالعملهای مورد علاقه‌ی خودم را به شما معرفی کنم. این دستورالعمل پوست من را از گرما و ناراحتیهای ماههای تابستان حفظ کرد. بنابراین پیشبندتان را ببندید و شروع کنید.

مواد لازم برای تهیه ماسک خیار:

- خیار
- ژل آلوئه ورا
- روغن نارگیل یا هر روغن دیگری که بخواهید

اجازه دهید دستور العمل این ماسک را معرفی کنیم

مرحله‌ی 1:

یک خیار متوسط، که ماده‌ی اصلی این دستورالعمل است را انتخاب کنید. من در فصل تابستان عاشق خیار هستم. به همان اندازه که پوست را تسکین میدهد چشم را هم تسکین میدهد.
خیار را پوست بکنید. آن را به صورت ریز رنده کنید. بهتر است یک خیار سرد را انتخاب کنید. اما اگر خیار سرد و خنک نیست، مقداری خیار رنده شده را در یخچال قرار دهید تا خنک شود.
اگر میخواهید برای پاها و دستهای خود هم خیار داشته باشید، کمی بیشتر خیار رنده کنید.

مرحله 2:

روغن نارگیل را به خیار رنده شده اضافه کنید. برای این مقدار خیار رنده شده یک قاشق چایخوری روغن نارگیل استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید باید مقدار خیلی کمی روغن نارگیل استفاده کنید.

مرحله 3:

اکنون وقت آن رسیده که یک مرهم خنک کننده‌ی دیگر اضافه کنید که ماده‌ی مورد علاقه‌ی دختران برای مراقبت از پوست است.بله  درست حدس زدید!!آلوئه ورا
آلوئه ورا نه تنها حساسیت پوستی شما را تسکین میبخشد، بلکه در طول زمان موجب شفافیت پوست هم میشود.

20 استفاده جالب از آلوئه ورا 

آب سم‌ زدای آلوئه ورا 

مرحله4:

اکنون وقت آن رسیده که این مواد را به خوبی مخلوط کنید.فقط همین 3 ماده‌ی غذایی میتوانند خستگی و بیحوصلگی یک روز کاری پر تب و تاب را از چهره‌ی شما بزدایند.
همانطور که میبینید این ماده نوعی ژل سبز رنگ است که میتوانید همیشه از آن استفاده کنید.

مرحله 5:

آن را به صورت یکنواخت روی صورت و گردن خود پخش کنید و اجازه دهید کمی روی صورتتان بماند و سپس صورتتان را بشویید. ممکن است کمی از این ماده از صورتتان بریزد، بنابراین یک دستمال کاغذی را پایین صورتتان نگه دارید تا لباستان کثیف نشود. بعد از حدود 5 الی 10 دقیقه صورتتان را بشویید.

چه فایده‌ای برای صورتتان دارد:

اگر بخواهید فواید درمانهای خانگی را بدانید بیشمار مقاله وجود دارد. من به شخصه تفاوتهایی را که احساس میکنم مخصوص این دستورالعمل هست برایتان بازگو میکنم:
- پوست من بعد از یک روز کاری کمی رنگ پریده و خسته به نظر میرسد. تمام پوستهای آفتاب سوخته یا برنزه میتوانند از فواید این ماسک بهره ببرند.
- اگر چند روز به صورت منظم از این ترکیب استفاده کنید موجب روشن شدن پوستتان میشود.
- چشمهای پف کرده و حلقه‌های سیاه زیر چشم هم دیگر وجود ندارند.
- خستگی پوست هم یکی دیگر از مشکلاتی است که دیگر نگران آن نیستم. این دستورالعمل باعث تازه شدن پوست شما شده و باعث میشود که سر زنده‌تر به نظر برسد.
در کل، این دستورالعمل یک راه ساده، موثر و کم هزینه برای داشتن پوستی نرم و درخشاناست. برای ماههای گرم تابستان عالی است و همچنین میتوانند در دیگر ماههای سال نیز از آن استفاده کنید. هیچ ماده‌ی شیمیایی در آن وجود ندارد، و مشکلی برای بودجه‌ی شما ایجاد نمیکند فقط یک پوست زیبا! مراقبت از پوست نمیتواند راحتتر از این باشد! حتی اگر خیلی پر مشغله هستید، مطمئننا میتوانید چند دقیقه از وقت خود را به پوستتان اختصاص دهید.
اکنون این ترکیب را درست کنید و تجربه‌ی خود در مورد استفاده از آن را با کاربراندر میان بگذارید! بازخورد خود را در بخش نظرات اعلام کنید.(سیارک)

در سیارک بخوانیم:

بهترین مواد خوراکی برای ماسک صورت بخش اول 

بهترین مواد خوراکی برای ماسک صورت بخش دوم 

درمان خانگی: ۶ روش طبیعی برای جوان سازی پوست

5 محصول طبیعی مراقبت از پوست

۷ واقعیت مهم در مورد پوست و اصلاح صورت در مردان

10 مزیت قابل توجه کرم های حاوی ویتامین E برای پوست

روش ساخت چند ماسک مو با عسل

بهترین روال مراقبت از پوست در صبح

طرز تهیه انواع اسکراب و ماسک خانگی بدن و صورت

چگونه در عرض یک هفته پوست درخشانی داشته باشیم 

نظرات

در ادامه بخوانید...