ببینید این زن با وسایل آرایش چکار کرده

در

عکس از روز و شب نقاش : Dain Yoon.

هنرمند نقاش کره ای می گوید : مردم در توهمات زندگی می کنند.آنها همه چیز را به شیوه ذهنی خود می بینند.این دیدگاه های مختلف دنیا را دشوار و گاهی گیج کننده می کند. مانند بسیاری از هنرمندان قبل ، یون ترجیح می دهد که این مفهوم را از طریق هنر بیان کند، نقاش Dain Yoon تمام کارهای خود را با رنگ و وسایل آرایش روی پوست بدنش طراحی می کند ، با استفاده از بدن به عنوان یک بوم.

Dain Yoon یک استاد واقعی ایجاد توهم است،او نقاش های سورئالیستی شگفت انگیز را روی دست ها، چهره، بدن و محیط خود، از جمله برخی از اشیاء ایجاد می کند. او با  وسایل آرایش و آبرنگ، پرتره هایی زیبایی ایجاد کرده بود.

جنبه کلیدی خلاقیت Dain Yoon تنوع و پیچیدگی طبیعت بشر  است. و شیوه ای که او به طرز ماهرانه ای از احساسات متضاد، کیفیت و دیدگاه های شخصی در کارهای پیچیده خود نشان می دهد، اغلب مردم و هنرمندان حرفه ای را خیره می کند و لذت می برند. Dain Yoon می گوید که حتی یک چیز بی ارزش در زندگی عادی می تواند منبع الهام بخش باشد.

علاوه بر مفاهیم اصلی کار Dain Yoon  از جنبه های رسمی هنر غرب استفاده می کند. به طور خاص، آن را به خلاقیت خیالی خود پیوند می دهد، او از پوست  خود به عنوان یک بوم نقاش استفاده می کند.

به طور شگفت انگیز، تنها با قلم مو، او می تواند یک معجزه واقعی ایجاد کند: در اینجا شما و نقاش های لوهانگوگ، انتزاع بی حد و حصر و زیبا، تصاویر مرموز و مهارت های سنتی Gzhel را می بینید. هر یک از کارهای او شامل هزاران ذرات کوچک است. خوب، چه کسی دیگری با استفاده از چهره خود برای دیگر اهداف مورد نظر استفاده می کند و همچنین چهره های مضحکش را با قلم مو می کشد؟ بنابراین، یون می تواند یک نوآور نامیده شود،که نه به دنبال راه های آسان بلکه فقط راه رفتن در مسیر شناخت خلاقیت خود است.

همانطور که می دانید به منظور شناختن و محبوب شدن بین مردم،شما باید مسیر سخت و پیچیده تری را بروید که،منجر به یک المپوس خلاق شوید.(اشاره به بزرگ‌ترین آتش‌فشان سامانه خورشیدی است)

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 نقاشی شگفت انگیز با چاقو

در

نقاشی چاقو

نلی فرانسوا یک فرانسوی  بومی مارسی، که از صحنه های پیش پا افتاده و ساده  و راه حل های استاندارد در زمینه عکاسی خسته شده است و به نقاشی رو آورده، به همین دلیل است که شاهکارهای شگفت انگیز، غیر معمول و پر از پرتره های احساسی را ،  نقاشی چاقو ساده  ، به تمام جهان ارائه می دهد - تصاویر نقاشی شده از عکس هایی است، که با استفاده از یک چاقو و پالت رنگ درست شده اند.

 

عکس نقاشی چاقو

با نگاهی به چنین شورش رنگ، انواع احساسات ایجاد می شود: بعضی ها آن را دوست دارند، بعضی چشم هایشان را از رنگ های روشن برمی گردانند. اما نمی توانند به آثار فرانسوا بی تفاوت باشند. کار او، در این روش غیر معمول و گاه به ظاهر پر هرج و مرج انجام می شود، دیدگاه ها را جذب می کند و مجبور می کند نقاشی های او را  را دوباره و دوباره ببینند.

 

چشمانش 

غم و اندوه

او مایل به اشتراک گذاشتن نقاشی هایش می باشد و می گوید که چگونه نقاشی های خود را ایجاد می کند. او می گوید که عکس هایی او را جذب می کند که بیشترین تاثیر را دارند و حداکثر تاثیر احساسی و حساسیت را به همراه می آورند.

 

نقاشی با چاقو

و پس از آن، با ارائه طیف وسیعی از رنگ روی  بوم ، با کمک یک چاقو، آنها را با حرکات ناگهانی و هرج و مرج، که در نقاشی ایجاد خطوط تیز و شکسته ای می کند، اعمال می نماید.

 

طرح نقاشی چاقو

 

پرتره یک دختر 

پرتره یک مرد

به چی فکر میکنه؟

انتخاب رنگ ها، به گفته هنرمند، به صورت جداگانه برای نقاشی روی هر عکس انجام می شود. او شخصیت های منحصر به فرد  و مشهور را در کارهایش برجسته نمی کند. بلکه افراد ساده، دوستان و آشنایان، و همچنین عکس هایی که در اینترنت می بیند، می توانند قهرمانان نقاشی های او باشند. هر تن و سایه به دقت برای پس زمینه  و کلی احساس : رنگ های تیز تر، آبی تر - برای کار غم انگیز و تاثیر گذار، و رنگ های روشن، آفتابی، از زرد به قرمز آتشین - برای جسارت

 

تصویر رنگی زیبا

کشیدن نقاشی چاقو

او ساکت است

چهره آنها

اشک

عمق تصویر به واسطه چشم های روشن بیان شده - تنها چیزی که نقاش به طور کامل در چهره انسان به تصویر می کشد، دقیق تر از همه جزئیات است. آبی یا قهوه ای، آنها مانند یک آینه روح هستند، چشم ها سخن می گویند : غم و اندوه، شادی، غم و اندوه و یا تعجب، زندگی گذشته و یا احساسات دیوانه وار در عکس ملاحظه می شود.

 

پسر بچه

آرامش و قدرت

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی زنده، این نقاش روی بدن و لباس افراد نقاشی می کشد

در

نقاشی های الکسا میاده زنده هستند، این هنرمند نقاش بجای نقاشی روی بوم و آویزان کردن در گالری ترجیح داده از بوم های انسانی استفاده کند و به نقاشی جان ببخشد.

او از این نقاشی های زنده عکس می گیرد، در زیر تعدادی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

در نقاشی های او استفاده زیاد از رنگ ها جلب توجه می کند، وقتی با دقت بیشتر و از نزدیک به آنها نگاه می کنید ترکیب زیبایی از اندام انسان و رنگ ها را می بینید که به بهترین نحو در کنار هم قرار داده شده است.

 

بیشتر سبک های نقاشی طی صد ها سال تکمیل شده است، سبک الکسا حرف جدیدی در نقاشی است، او انسان را روی انسان نقاشی می کند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر اسپانیایی مارگاریتا ترزا در شش پرتره

در

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

تقریبا هنر دوستان با ظاهر دختری کوچک در بوم های نقاشی  دیه گو ولاسکوس، نقاش مشهور اسپانیایی آشنا هستند این دختر کوچک infanta Margherita Teresa اینفانت مارگاریتا ترزا است که در سن بسیار کم به همسری لئوپولد یکم امپراتور مقدس روم در آمد. لئوپولد یکم در وین بود و دیه گو ولاسکوس هر چند سال یک نقاشی از مارگاریتا ترزا برای  داماد می فرستاد تا او بتواند رشد عروس خود را ببیند. بنابراین، در دوران کودکی، اینفانت مارگاریتا ترزا ی کوچک، اغلب مجبور بود که در مقابل هنرمند مشهور بی حرکت بنشیند سرنوشت شاهزاده خانم بسیار غمگین ، برای همیشه در مجموعه پرتره های نقاش مشهور اسپانیایی دیه گو ولاسکوس دیده می شود.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

والدین مارگاریتا ترزا: پادشاه اسپانیا فیلیپ چهارم و همسر دومش Marianne of Austria  نقاش: دیه گو ولاسکوس.

مارگاریتا ترزا در سال 1651 در مادرید از فیلیپ چهارم پادشاه اسپانیا و ماریان اتریش، از شاخه امپراتوری

دودمان هابسبورگ متولد شد. والدین اینفانت بستگان نزدیک یکدیگر بودند. علاوه بر این، فیلیپ تقریبا سی سال از همسر جوانش بزرگتر بود. با گذشت 12 سال ازدواج، ماریانا در نهایت توانست اولین فرزند زندگی خود مارگاریتا ترزا را به دنیا بیاورد.

تقریبا از زمان تولد، قرار ازدواج اینفانت مارگاریتا ترزا با امپراتور آینده، لئوپولد اول، گذاشته شد.این اتحاد خانوادگی میان نمایندگان دودمان هابسبورگ برای تقویت موقعیت اسپانیا و امپراطوری روم و همچنین  پادشاهی فرانسه بود.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

لئوپولد اول


همسر متولد Infanta مارگاریا برای او 11 سال سن داشت و عمو پدر و مادرش و پدر و مادر پدرش بود. هابسبورگ از ازدواج های درون خانوادگی استقبال میکرد، که از لحاظ ژنتیک معمولا منجر به تولد فرزندان مرده یا ناسالم میشد. در یک کلام، ازدواج های درون خانواده  به طور کامل سبب از بین رفتن تنوع در ژن آنها شد، اما در آن زمان هیچ کس توجهی به آن توجهی نمی کرد.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

نقاش: دیه گو ولاسکوس


و به همین ترتیب، به لطف قرارداد ازدواج خانوادگی، پس از قرن ها ما می توانیم پرتره های Infanta را که هر چند سال کشیده می شد تا به دربار لئوپولد اول فرستاده شود را ببینیم و تحسین کنیم

در آن زمان، خوشبختانه، دیه گو ولاسکوس، نقاش مشهور، در دربار فیلیپ چهارم کار میکرد، که با چنین ترس و عشق، یک فرشته کوچولو، بسیار شیرین و شاد را در نقاشی هایش نشان می دهد. ملکه آینده مطابق با تمامی قواعد آداب قصر آموزش می دید.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

1656 موزه سلطنتی پرادو. نقاش: دیه گو ولاسکوس

لباس زرق و برق دار با طلا و نقره،  موهایی با رنگ روشن و  درخشش چشمان او مشخصه همه پرتره های دیه گو ولاسکوس است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره اول Infanta Margarita. نقاش: دیه گو ولاسکوس

وقتی دیه گو ولاسکوس اولین پرتره مارگاریتا را نقاشی کرد، دیه گو 54 سال داشت و دختر دو ساله بود. هنرمند به نظر می رسد که کودک را تحسین می کرده و با آرامش بر روی بوم، موهای نرم که هنوز کوتاه بوده و روی گونه های کودک را پوشانده در یک لباس بدون ژپون اما مجلل نقاشی کرده است.

در این پرتره به منظور کاهش خستگی کودک، نقاش اجازه داده تا دختر با یک دست به میز تکیه بدهد و با دست دیگر مانند یک بزرگسال بادبزنی در دست دارد. چهره کودک نارضایتی و خشم کودک را نشان می دهد زیرا  از بازی های معمول و سرگرم کننده کودکانه جدا شده و همچنین مدت زمان زیادی را در موقعیت ناراحت کننده ایستاده است. 

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره از Infanta Margarita  لوور، پاریس. نقاش: دیه گو ولاسکوس 1655

پس از گذشت چند سال، دیه گو ولاسکوس دوباره تصویری از Infanta را می کشد، به دنبال آن ما احساس و لذت را تجربه می کنیم. ظاهر کودک تقریبا همانند اولین پرتره باقی  مانده، اما لباس متفاوت و  دارای یک ژپون است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

عکس از پرتره نفاشی شده ی مارگاریتا شش ساله 1656 موزه Kunsthistorisches. وین

در سن شش سالگی، مارگاریتا مانند یک بزرگسال ایستاده است. با موهای طلایی فر دار، گردن باریک، و با دست های با شکوه  روی دامن را لمس می کند.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

"پرتره از Infanta مارگاریتا در لباس مخمل آبی"1659 موزه تاریخ هنر وین نقاش: دیه گو ولاسکوس.

Infanta مارگاریتا در یک لباس مخمل شیک آبی، که رنگ آبی در چشم او منعکس شده است. بنابراین، او به نظر می رسد یک بلوند چشم آبی است لباس برای دختر بسیار سنگین است اما او تلاش می کند تا وقار صورت خود را حفظ کند. هنرمند فراموش نمی کند که او یک شاهزاده را نقاشی می کند پرتره کودک بیان از گونه های گرد بسیار بچه گانه و چشم های بزرگ درخشان  دارد. بسیاری از منتقدان هنر معتقدند که در این پرتره، زیبایی  مارگریتا به اوج خود رسیده است. در آینده، با بالغ شدن، مارگاریتا ویژگی های جنس هاپسبورگ را بدست خواهد آورد: زاویه دید چهره، تحدب لب پایین و ظاهر چانه.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

 Infanta مارگاریتا در پینک، 1660، پرادو، مادرید هنرمند دیه گو ولاسکوس شروع به نقاشی در سال مرگ خود کرد.

در این نقاشی  مارگاریتا ی 9 ساله  با لباس صورتی با ژپون بزگ بسیار بزرگتردیده می شود، مدل موهای او پرتر و با شکوه است و نگاه او کم رنگ تر شده است. دیه گو ولاسکوس به زودی میمیرد این آخرین تصویر پرتره مارگاریتا است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره از Infanta Margarita. نقاش:فرانسیسکو دلا ایگلسیا

در آینده، پرتره Infanta توسط هنرمندان دیگر دادگاه اسپانیایی نقاشی خواهد شد.فرانسیسکو دلا ایگلسیا نقاش  شاهزاده خانم به عنوان یک دختر بسیار جوان خواهد شد. در این نقاشی ، ویژگی های صورت مارگاریتا کمی واضح تر شد، این رقم بیشتر تصفیه شده است و در چشم او خالی است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

هنرمند نامعلوم مهاجرت مارتا تریزا، (1664).

موی Infanta در این نقاشی قهوه ای ترسیم شده چهره در قسمت پایین تا چانه کشیده با نگاهی ناراضی  

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

Infanta مارگاریتا ترزا. (1665). نقاش: جرارد دو شاو.

در چهارده سالگی،نقاشی توسط جرارد دو شاو کشیده شده ، یک چهره کاملا متفاوت به بیننده را ارائه می دهد: چشم های خیره شده که نشاندهنده  بیماری تیروئید است با لب های پررنگ و چانه سنگین جلو آمده. علاوه بر این، شکل بینی و جمجمه بسیار عجیب و غریب است.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

پرتره مارگاریتا از اتریش (1665 - 1666). نقاش: خوان باتیستو مازو د مارتینز شاگرد دیه گو ولاسکوس

در اینجا ما می توانیم مارگاریتا را درلباس عزاداری برای مرگ پدرش فیلیپ چهارم در سال 1665 ببینیم. اما سال آینده دختر جوانکه 15 ساله می شود برای ازدواج با لئوپولد بیست و شش ساله به وین منتقل می شود.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

امپراتور و همسر جوانش.نفاشی شده توسط: یان توماس

یان توماس تصویری از امپراتور و همسر جوانش را نقاشی کرد. مارگاریتا و همسرش در لباس های فانتزی، شاد و خوشبخت باچهره درخشان.

هر چند شادی و رفاه دو خانواده تنها به ازدواج آنها بستگی داشت،با این حال، خوشبختی آنها با مرگ زود هنگام مارگاریتا در 21 سالگی دوامی نداشت. 

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

شاهدان عینی ادعا میکردند که این دو از ازدواج با هم خوشحال بودند، این زن و شوهر دارای منافع مشترک بودند؛ آنها نه تنها باعث اتحاد روابط خانوادگی ، بلکه با عشق خود به هنر و موسیقی هم متحد شدند.مارگاریتا ترزا در مدت شش سال ازدواج، چهار فرزند به دنیا آورد، سه فرزند در دوران کودکی جان خود را از دست دادند. فقط دختر او ماریا آنتونیا، جان سالم به در برد.

سرنوشت غم انگیز معروف ترین دختر

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی های هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان 5 هنرمند

در

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

انجام کارهای هنری در محیط های بیرون کار آسانی نیست. آب و هوای غیر قابل پیش بینی، «بومهای غیر استاندارد» و مأموران اجرای قانون میتوانند تمام تلاش هنرمند را نادیده گرفته و از بین ببرند. به همین دلایل سازندگان نقاشی های خیابانی مستحق احترام ویژه هستند.
ما کار جسورانه و خلاقیت را همیشه تحسین می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای هنر خیابانی غرق شوید و معنای عمیق آثار هنرمندان نقاش باهوش هنر خیابانی را از سراسر جهان تجربه کنید. هر یک از آنها دارای سبک منحصر به فرد خود است، کار هر کدام از آنها یک علامت در تاریخ هنر است. در این مقاله به 5 تن از هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان اشاره می کنیم.

5. هنرمند خیابانی لودو از فرانسه

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس تنوع هنر خیابانی در آثار لودو

Ludo یک هنرمند خیابانی از پاریس است. در "hybrids" او، شکنندگی موجودات زنده و قدرت تکنولوژی مدرن را  ترکیب کرده است. بنابراین هنرمند از بشریت می خواهد که در مورد هدایای طبیعت دقت بیشتری داشته باشد. Ludo برای ایجاد نقاشی های خود از مواد سنتی استفاده می کند.

 

4.هنرمند خیابانی آکاش نیهالانی از آمریکا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

خطوط نقاشی آکاش نیهالانی از اشکال هندسی سه بعدی تشکیل شده که توهمات سه بعدی را به طرز شگفت انگیزی ایجاد می کنند. هنرمند بر عمق فضای ایجاد شده در نقاشی ها تاکید می کند.
Nihalani می خواهد از طریق یک نوار چسبناک و چند رنگ پلاستیک، نقاشی های خود را برای کمک به برای فرار روزمرگی انجام دهد. گرافیک های ضخیم او به راحتی در خیابان های نیویورک مردم را جذب می کنند.

 

3.هنرمند خیابانی  رافائل فرناندز یا فلیکس از ونزوئلا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس نقاشی از Flix

رافائل فرناندز، بیشتر به عنوان Flix شناخته می شود، در کاراکاس  پایتخت ونزوئلا زندگی می کند و الگوهای هندسی اشباع شده خود را با طرح های آزتکی می توان بر روی نرده ها، شیرهای آتش نشانی، کشتی های قدیمی و نمای ساختمان های رها شده مشاهده کرد. Flix حرفه خود را در تبدیل منظره های منحصر به فرد از حومه شهر به مکان های روشن و به یاد ماندنی می یابد. او همچنین بسیار سفر می کند و توجه ویژه ای به فرهنگ و سنت های دیگر کشورها دارد که ایده های زیادی برای پروژه های جدید او می شوند.

 

2. هنرمند خیابانی یوک از استرالیا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس یکی از نقاش های خیابانی یوک

یکی دیگر از هنرمندان خیابانی با استعداد، پسری به نام یوک است. او در حومه کوچکی از پرت در جنوب غربی استرالیا متولد و بزرگ شد و نقاشی رااز همان جا شروع کرد . عشق او به سبیلهای پیچ خورده، ریشهای دریایی نشانه ای از نقاشی های گرافیتی جک است.
چند سال پیش، یوک به نیویورک نقل مکان کرد. شهر نیویورک برای او الهام بخش است. با این حال، او زادگاه خود را فراموش نمی کند و اغلب به استرالیا می آید.

 

1. هنرمند خیابانی تریستان ایتون امریکا

 

عکس یکی از نقاشی های تریستان ایتون

استعداد Tristan Eaton به مراتب فراتر از هنر خیابانی است. او همچنین طراح، تصویرگر و طراح گرافیک است. در سالهای ابتدایی، Tristan نقاشی ها را کاملا از چهره اش گرفت: از تابلوهای تبلیغاتی به ظروف زباله. طبق طبیعت شورشی، او مشکلی با قانون داشت، و این وسوسه نقاشی بود که به نجات او رسید.
در طول سالها، ایتون در لندن، دیترویت و نیویورک زندگی کرد و نقاشی کرد. او معتقد است که هرکس باید به هنر(نه فقط اشخاص خاص) دسترسی داشته باشد. آثار هنری پیچیده ای از Tristan Eaton را می توان در نمای ساختمان های سراسر کشور مشاهده کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس جالب برای پروفایل تلگرام 20 عکس

در

در کارهای هنرمند نقاش Yaoyao غیر ممکن است که عشق ، شادی، امید، نوستالژی و ایمان به معجزه را نبینید.نقاشی های این هنرمند به موضوعات جالب و هیجان انگیز مربوط می شود: از تنهایی به عشق ورزیدن، زندگی روزمره و نوعی تنبیه کودکانه با ایمان به جادو، که گاهی اوقات در زندگی روزمره گم می شود. شخصیت های تصاویر او مهربان و جذاب هستند، و حتی غم و اندوه که در گوشه چشم ها دیده می شود، به نظر نمی رسد خیلی افسرده و غم انگیز باشد. در این پست 20 عکس از نقاشی های این هنرمند را گذاشته ایم که برای پروفایل تلگرام خیلی جالب هستند. 

سلام، این را امتحان کنید

هنرمند نقاش در تصاویر خود،به لحظات افسانه ای در زندگی می پردازد که در آن شما می خواهید بدون قید و شرط باشید، بخشی از طرح، به عنوان مثال، در حالی که پدربزرگ با ریش بلند جوراب می بافد و در حال خواندن کتابی است که در هوا معلق است.

زمانی که به خرید می پردازد، خریداری را با هدایای زیاد در جعبه های روشن با گره های رنگی می بینیم و برای زیر باران گرم تابستان سگ خنده دار بودن را انتخاب می کند.

پناهگاه موقت

برای سال جدید چه کار میکنید؟

روز زیبا بدون آرزو

وقت آن است که بخوریم

نگاه کنید که چگونه شخصیت ها به آرامی و با دقت نگاه می کنند، با چه چیزی می ترسند و با هم دیگر و حیوانات خانگی خود همراه می شوند.

وقتی که آنجا می روید، با من تماس بگیرید

روز از نو

فقط می خواهم تو را ببینم

همه چیز خوب است، درست است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

هنرمندی که زندگی واقعی را نشان می دهد + 16 عکس

در
هنرمند نقاش استفان اشمیت در سوئیس زندگی می کند و تصاویری را برای مجله های مشهور در جهان نقاشی می کند. کار او انواع مختلفی از زندگی مدرن را پوشش می دهد: از روابط خانوادگی تا فناوری. درکارهای او هیچ فشار و سانسوری وجود ندارد، همانطور که اغلب با آثار این ژانر هنرمندان اتفاق می افتد، هر چه بیشتر به آنها نگاه کنید، بیشتر متوجه می شوید که چه تعداد از مشکلات هر روز ما را این هنرمند به تصویر کشیده است.
 
sayarak.com تعدادی عکس از قویترین آثار استفان اشمیت هنرمندی که ترسی از نشان دادن زندگی واقعی ندارد را انتخاب کرده، تا باعث شود حداقل برای یک دقیقه در مورد آنچه که مردم جهان فکر می کنند، بیندیشید.

افسرده

 

افسردگی همه چیز را خراب می کند

من سرگرمی هستم؟

آینده سالم

زندگی بدون اعتیاد

بازی

شوهرم با بهترین دوستم رفت

صنعت دارویی

آزادی

خیانت

شستشوی مغزی

 

پدر و دختر

با زن اشتباه ازدواج کردم

سعی کنید، قبول کنید همه چیز را نمی توانید تغییر دهید

طلاق

حرکت رو به جلو را ادامه دهید

خشونت خانوادگی

مبارزه با ترس ها

تنهایی و شبکه های اجتماعی

کدامیک از آثار استفان اشمیت به نظر شما قویتر بود؟

نظرات

در ادامه بخوانید...