لباس هایی که همیشه مد هستند

چه مدتی یک لباس  در مد محبوب باقی می ماند ؟ همانطور که می دانید دنیای مد و لباس همیشه فریبنده است ،اما چیزی که دیروز با مجموعه ای ازتلاش همه طراحان در فروشگاه های انبوه به عنوان مد روز به فروش می رسید، فردا می تواند به فراموشی سپرده شود. با این حال، چیزهایی هستند که همیشه در خارج از این روند باقی می مانند و به همان اندازه برای امروز و برای فردا به روز هستند ، به عنوان مثال ، ژاکت یقه اسکی سیاه یا کتهای بلند. لباس مد روز  بدون تردید نه تنها برای هفته های آینده بلکه برای سال ها سال ،  لباس های مناسب و جزو لباس هایی که همیشه مد هستند ، می باشند. 

چه چیزهایی هرگز از مد نمی افتند؟

sayarak.com مد چند دهه را مورد مطالعه قرار داد و 11 مورد لباس مد روز و  لباس هایی که همیشه مد هستند  را پیدا کرده که بهتر است در کمد لباس هر دختری که بخواهد بدون توجه به روند فعلی مد، به روز بماند ،  لباس هایی که همیشه مد هستند  ، را داشته باشد.

 

لباس هایی که همیشه مد هستند شلوار جین

لباس هایی که همیشه مد هستند

لباس هایی که همیشه مد هستند

مد برای شلوار جین تقریبا هر ساله تغییر می کند: امروز، مدلی از شلوار جین مد می شود که فردا ارتباط خود را از دست می دهند و مدلی دیگر جایگزین می شود. با این حال، شلوار جین راسته کلاسیک برش خورده با یک تناسب منظم (خط کمربند درست زیر ناف اجرا می شود) هرگز مد خود را از دست نمی دهند. شلوار جین آبی تیره و البته کوتاه نباشد از طیف لباس هایی که همیشه مد هستند ،  می باشد
 
چه چیزی با شلوار جین باید پوشید؟ شاید چیزی راحت تر و بروز تر از شلوار جین با برش کلاسیک در کمد لباسوجود نداشته باشد. با استفاده از آنها می توانید هر لباسی برای بالاتنه و هر کفشی را انتخاب کنید و سبک می تواند متفاوت باشد - از رومانتیک تا اسپورت. جین به راحتی با هر رنگی سازگاری دارد.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند کت بلند

لباس هایی که همیشه مد هستند
چه لباسهایی مد است   چه کت هایی از مد نمی افتند؟
کت بلند که به لطف Coco شانل به کمد نیمی از زنان اضافه شده است، در طول طراحی تحول بسیاری داشته است.با این حال، این کت بلند به طور مداوم در مد باقی می ماند، به خصوص نسخه کلاسیک دوبله با دو ردیف دکمه. در مورد رنگ، ترجیحا (اگر ما در مورد یک مدل جهانی صحبت می کنیم) بهتر است که رنگ های خنثی: سیاه و سفید، سفید و آبی تیره را خریداری کنید.
 
چه چیزی با کت بلند باید پوشید؟ با هر مدل دامن ، شلوار جین کلاسیک، با پیراهن، بدون پیراهن و مهمترین نکته این است که ترکیب مناسب رنگ را انتخاب کنید.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند شلوار کلاسیک

لباس هایی که همیشه مد هستند

 

موضوع دیگر در کمد لباس شلوار مردانه که به شکل زنانه توسط کوکو شانل اقتباس شده و در مد زنان قرار دارد، و بخشی جدایی ناپذیر از کمد لباس است.مرلین دیتریش از این مدل شلوار کلاسیک استفاده می کرد،  برای ایجاد مدل شلوار کلاسیک مناسب از پارچه های با کیفیت بالا و ترجیحا سیاه یا آبی تیره تر استفاده شود.
 
لباسهایی که   با شلوار کلاسیک بپوشیم. شلوار کلاسیک را می توانید با یک تی شرت، یک جلیقه، کت،انواع کت هابا طول های مختلف و کت چرمی کامل، پوشید.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند ژاکت بافت درشت

لباس هایی که همیشه مد هستند

 

ژاکت بافت تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر نه تنها از کمد لباس مردان، بلکه زنان نیز شده است. چنین ژاکت هایی از الگویی شبیه به طناب های درهم و برهم بافته شده و به عنوان یک قاعده، دارای رنگ های طبیعی هستند: سفید، بژ، سبز، خاکستری، قهوه ای، اما اگر می خواهید یک لباس جهانی را خریداری کنیدکه تا مدها از مد نیفتد، باید مدل سفید یا بژ را ترجیح دهید.
 
با ژاکت بافت چه باید بپوشید؟ دامنهای بلند، شلوار جین از هر نوع برش (از کلاسیک تا استرچ)، شلوارک پشمی یا شلوار جین، شلوار کلاسیک یا راسته - تمام این موارد در کمد لباس کاملا با ژاکت بافت ترکیب می شود.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند شلوارک برمودا

لباس هایی که همیشه مد هستند

 

شلوار از این سبک برای ارتش بریتانیا اختراع شد، در قلمرو برمودا. در ابتدا، آنها جیب داشتند، با این حال، در طول زمان، یک مدل بدون جیب طراحی شد، که موضوع اصلی کمد لباس زنانه بود. برای ایجاد مدل جهانی، باید یک رنگ خنثی، 10 سانتیمتر بالاتر از زانوی، مناسب با کمر یا کمی پایین تر، شبیه به شلوار کلاسیک را انتخاب کنید.
 
چه چیزی با شلوار برمودا بپوشیم؟ بسته به فصل، شلوار برمودا را می توان با پیراهن، تی شرت، جلیقه، کت، ژاکت بافت پوشید.برای کفش هم می توانید از کتانی استفاده کنید.

 

 

کفش هایی که همیشه مد هستند کفش کتانی سفید

لباس هایی که همیشه مد هستند

کفش هایی که همیشه مد هستند 

مدل دامن بلوز بلند

چه کفش هایی همیشه مده

در هر فصل، مارک های ورزشی تعداد زیادی از کفش های ورزشی سفید در طرح های مختلف را ارائه می دهند. از یک مدل کاملا مشهور تا یک مدل  کاملا وحشتناک . با این حال، کفش های ورزشی همیشه محبوب باقی می ماند و از دسته کفش هایی که همیشه مد هستند ، می مانند شما می توانید آنها را همه جا بپوشید. برای اینکه کفشهای کتانی واقعا همه کاره باشند، باید یک مدل کلاسیک را انتخاب کنید.
 
چه چیزی با کفش کتانی باید پوشید؟ با وجود اینکه کفشهای ورزشی سفید چیزی از دسته "unisex" است، آنها می توانند بخشی از یک تصویر بسیار زنانه باشند، زیرا کفش کتانی می توانند با دامن های گشاد گلدار و لباس در سبک اسپورت ترکیب شوند. کفش کتانی را می توان با یک مجموعه جین، کت و شلوار کلاسیک و یک لباس استرچ زیبا پوشید. اما ایجاد یک تصویر در سبک ورزشی نیازمند مهارت های خاص و توانایی تعادل در تناسب اندام است.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند پالتو کلاسیک پشمی

لباس هایی که همیشه مد هستند

 

اگر چه پالتو کلاسیک به عنوان یک پالتو پشم شتر شناخته می شود، اما از لحاظ ترکیب رنگ، با آن متفاوت است. بنابراین، اگر شما نیاز به یک مدل داشته باشید که هر مجموعه ای از لباس ها را تکمیل کند، اولویت باید به رنگ سیاه و سفید یا آبی تیره داده شود. لازم نیست که یک پالتو بلند خریداری کنید، بهتر است پالتو با یا بدون کمربند،تا روی زانو یا کمی پایین تر از زانو باشد. مدل های بدون دکمه را نیز بهتر است نخرید، زیرا در هوای سرد آنها خیلی راحت نیستند.
 
چه چیزی  با پالتو کلاسیک باید پوشید؟ این احتمالا یکی از لباس هایی که نادر است  می تواند با تقریبا هر لباس و کفش ترکیب شود: یقه دار یا بدون یقه، ژاکت، بلوز، شلوار جین، شلوار کلاسیک، مینی لباس و دامن، چکمه، کفش و حتی کفش های کتانی . تنها چیزی که شما نباید با یک پالتو کلاسیک بپوشید، چیزهایی کاملا ورزشی است.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند کاپشن

لباس هایی که همیشه مد هستند

 

کاپشن شاید مبهم ترین چیزدر لیست ماست، که اغلب به عنوان یک لباس در کمد لباس توریست ها نام برده می شود. با این حال مدتهاست که کاپشن از سفرهای کوه و جاده ها  به کمد لباس زنان مهاجرت کرده است. علاوه بر این، یک جایگزین عالی برای کتهای پاییزی است . همانطور که در بیشتر موارد، هنگامی که به موضوع مد جهانی می آید، اولویت باید به مدل های تک رنگ با سایه های آرامش بخش، و بهترین رنگ برای کاپشن رنگ های خنثی است.
 
چه چیزی با کاپشن باید پوشید؟: با وجود محدودیت های ظاهری ، کاپشن می تواند نه تنها با شلوار جین، بلکه همچنین لباس، دامن و لباس های ضخیم پوشیده شود.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند یقه اسکی سیاه

لباس مد روز

لباس مد روز

 

یقه اسکی سیاه از لباس های مد روز در دهه 1960 و بسیار محبوب بود، که در نیم قرن اخیر، محبوبیت آن تغییری نکرده است. چنین لباسی را مریلین مونرو و آدری هپبورن بسیار استفاده می کردند . با وجود انواع رنگ ، یک ژاکت سیاه با یقه اسکی تبدیل به یک مد کلاسیک شده و در کمد لباس هر صاحب سلیقه ای خوب است.
 
چه چیزی باید با یقه اسکی  پوشید؟ با هر نوع سبک لباس شما میتوانید در هر زمان و هر کجا یک لباس گرم مشکی یقه اسکی را بپوشید.

 

 

لباس هایی که همیشه مد هستند پیراهن

لباسهایی که همیشه مد هستند

لباسهایی که همیشه مد هستند

 
اما پیراهن، گرچه یادآور یکی از مهمترین لباس های مردانه است، با این حال، ایده آل برای زمانی است. با وجود انواع مدل ها و رنگ ها، کسانی که می خواهند در یک مد جهانی سرمایه گذاری کنند  باید به مدل هایی از رنگ های خنثی و برش های کلاسیک توجه کنند، مدل کلاسیک دقیقا شبیه به یک پیراهن مردانه معمولی که کمی بلند تر است.
 
با پیراهن چه بپوشیم؟ شما می توانید آن را با شلوار جین استرچ پوشید، با کمربند در کمر و یا با دکمه، با صندل، کفش های ورزشی، و حتی چکمه، همه این ها با این سبک لباس خوب می شود.

 

 

کفش هایی که همیشه مد هستند کفش راحتی

کفش راحتی

کفش هایی که همیشه مد هستند

 

برای انتخاب یک مدل  مد و لباس که متناسب با دامن و شلوار جین است، بایدکفش قهوه ای یا سیاه و سفید با استفاده از دوخت یا چرم و پاشنه های کلاسیک برای این مدل توجه کنید.
 
چه چیزی با این کفش ها باید پوشید؟ شلوار یا دامن، ژاکت و پیراهن، یک گزینه برنده برنده برای تصویری است که توسط ورزشکاران تکمیل شده است. اما اگر رنگ های مناسب را انتخاب کنید، پس از آن با شلوار جین و هر یک از مدل های خیاطی شیک و عالی به نظر می رسد. نگران نباشید آنها را با لباس هایی که روی زنانگی تأکید دارند، بپوشید.

لباس هایی که همیشه مد هستند پیراهن شطرنجی 
پیراهن شطرنجی 

 

پیراهن شطرنجی به خوبی بلوز فوق الذکر است. در آخر می توانید آن را برای قرار ملاقات ، کالج ، خرید ، بیرون رفتن با دوستانتان تنظیم کنید - در هر شرایط نه چندان رسمی کاربرد دارد.

لباس هایی که همیشه مد هستند کت سیاه 
کت سیاه

لباس مد روز 

چه کت هایی از مد نمی افتند؟  

کت از لباس هایی که برای بسیاری از سبک ها استفاده می شود ، احتمالاً کسی وجود ندارد که کت برای او مناسب نباشد. هر خانمی باید یک کت شیک داشته باشد ، به خصوص اگر فردی نیست که دوست دارد جلوی کمد بایستد و گیج شود که چه لباسی بپوشد یا اینکه به راحتی وقت انتخاب لباس را نداشته باشد.


کیف هایی که همیشه مد هستند  کیف دستی مشکی

کیف هایی که همیشه مد هستند

کیف هایی که همیشه مد هستند

 

ظاهراً کیف ما یکی از عناصری است که به وضوح  وضعیت مالی ما را  نشان می دهد . بنابراین مطمئن شوید که بی عیب به نظر می رسد. بهتر است یک مدل گران قیمت و بادوام تر بجای دو یا سه مدل ارزان خریداری کنید که به سرعت ظاهر زیبا را از دست می دهد. قالب صلب بهترین حالت را دارد.

کفش هایی که همیشه مد هستند کفش پاشنه بلند

چه کفش هایی همیشه مده

چه کفش هایی همیشه مده

 

کفش های پاشنه بلند یا بهتر بگوییم خریدن آنها بهترین راه برای بهبود روحیه شماست. البته در حال حاضر چند جفت در کمد خود دارید ؟ منفور ارتوپد ها ، مورد علاقه خانم ها - به لطف آنهاست که هر یک از ما احساس جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری می کنیم.

کفش پاشنه بلند مشکی. کفش های مشکی کلاسیک با انگشت کمی گرد نیز از ضروریات است. آنها سبک معمول شلوار جین را زیبا تر می کنند. فراموش نکنید که کفش باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

لباس هایی که همیشه مد هستند بلوز راه راه

تاپ راه راه برتونی

 

لباس هایی که همیشه مد هستند

 

بلوز راه راه از لباس هایی که اغلب توسط بلاگرها و افراد مشهور در سبک سازی استفاده می شود. مناسب برای شلوار جین ، شلوارک و دامن. راه راه ها یک نقش دائمی هستند ، حتی بعد از حدود دوازده سال در بسیاری از صحنه ها خودشان را نشان می دهند.

 

لباس هایی که همیشه مد هستند بلوز سفید

پیراهن سفید

لباس هایی که همیشه مد هستند پیراهن سفید

 

می توانید یک بلوز سفید در ترکیب با شلوار جین معمولی ، دامن مدادی ، شلوار مشکی ظریف بپوشید. رنگ سفید صورت را روشن می کند ، در حالی که برش  ها فرم اندام را افزایش می دهد. اگر علاقه زیادی به رنگ سفید ندارید ، می توانید سایه هایی از آن را انتخاب کنید ، به عنوان مثال ، شیری.

پیراهن سفید - اگر قبلاً در مجموعه نبوده ، آن را از مرد خود قرض بگیرید! حتی در نسخه XXL نیز احساس زنانه خواهید کرد. به نظر می رسد در ترکیب با شلوار جین ، یک دامن زیبا ، حتی کت و شلوار و شلوار جین نیز ست خواهد شد مناسب برای هر نوع زیبایی و فرم بدن - چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

لباس هایی که همیشه مد هستند دامن مدادی 

دامن مدادی

کدام دامن ها هرگز از مد نمی افتند؟

 

دامن مدادی بخشی  ضروری از لباس هایی که بسیاری از سبک ها با آن ست می شوند. هیچ چیز دیگری ماننددامن مدادی ژست شما را اصلاح نمی کند! نقص ها را پنهان می کند و بر زیبایی ها زوم می کند.دامن مدادی در یک جلسه کاری ، امتحان و حتی یک شام عاشقانه برای دو نفر ضروری است. اگر کلاسیک ها و ظاهر زنانه را دوست دارید.حتماً دامن مدادی  باید باشد!

دامن مداد تیره: مدرک دبیرستان ، مصاحبه شغلی ، جلسه کاری ، شام زیبا - هر یک از ما با چنین شرایطی روبرو می شویم و دامن مدادی در این شرایط و شرایط مشابه راه حل مناسبی است.

 

کاربر گرامی در کمد شما چه چیزی برای "قرن ها" وجود دارد؟ لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس و اگر در دنیای مد و لباس دنبال مد جدید هستید مقاله آستین پفی دوباره مد شده است را بخوانید .

 

لباس هایی که فقط در اینستاگرام جالب به نظر می رسند

مد و لباس

لباس هایی که فقط در اینستاگرام جالب به نظر می رسند ، اما در زندگی واقعی شما را مضحک می کنند


هر سال ، طراحان گزینه های جدیدی را برای لباس هایی که به آنها عادت کرده ایم به مردم ارائه می دهند. گاهی چنین آزمایش هایی منجر به ظهور چیزهای واقعاً نمادین می شود ، و گاهی اوقات یک شکست کامل به نظر می رسد. sayarak.com می گوید که موارد کمد لباس فقط در مدل هایی با پارامترهای ایده آل و عکسهای اینستاگرام خوب به نظر می رسد ، اما در زندگی آنها یک ناامیدی کامل به نظر می رسد.

بند کفش که روی شلوار بسته شده است

مد و لباس

 

احتمالاً متوجه شده اید که محبوبیت چند فصل اخیر صندل هایی است که روی شلوار جین یا شلوار گره خورده اند. ما موافقیم که جالب به نظر می رسد ، اما تنها در صورتی می توانید آن را تکرار کنید که از نگاه های جانبی رهگذران نترسید و سعی کنید همیشه در کانون توجه باشید. همچنین یک تفاوت ظریف در مورد راحتی وجود دارد. اگر بندها را محکم ببندید ، بندها ثابت می مانند ، اما این خطر وجود دارد که پاهای شما بی حس شوند.

 

آستین بلند

مد و لباس

در چند فصل گذشته ، طراحان آستین لباس ها را بلند گرفته اند. در حالی که مد به سادگی ، کوتاهی ، مینیمالیسم ، عدم دکوراسیون پیش رفته است . ما بحث نمی کنیم که که این آستین لباس ها  دیدنی ، لمس کننده ، عاشقانه است ، اما در عین حال کاملاً عملی نیست. آستین های بلند همیشه آویزان هستند ، به چیزی چسبیده اند ، حرکت را محدود می کنند و همچنین محل مناسبی برای تجمع لکه ها است. بنابراین ، ما چنین لباسهایی را برای عکسبرداری می گذاریم و برای زندگی روزمره اقلام کمد لباس کاربردی تر را انتخاب می کنیم.

 

سوتین روی لباس

مد و لباس

از زمانی که کرست و کمربند کرستی مد شد ، سبک شناسان در مورد سوتین ها تجدید نظر کردند. به این ترتیب سنت پوشیدن آنها روی لباس ظاهر شد و علاوه بر این ، صرف نظر از موادی که از آن ساخته شده اند. مدل ها با پوشیدن چرم ، ساتن ، مخمل ، سوتین های توری به فشن می روند ، بنابراین می توانید هر چقدر که دوست دارید ظاهر را آزمایش کنید. با این حال ، آیا این منطقی است؟ اگر در پایتخت زندگی می کنید و همیشه سعی می کنید مطابق با آخرین روندها لباس بسازید ، می توانید از فرصت استفاده کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اما ساکنان شهرهای کوچک و روستاها چنین ترکیبی را با سرزندگی و گیجی درک می کنند ، زیرا لباس شما را پوچ و حتی مبتذل می دانند.(البته این مدل در ایران شاید در مجالس زنانه دیده شود)

ساق های لاتکس

مد و لباس

 کیم کارداشیان می تواند یک ست لاتکس کامل بپوشد

 

چنین محصولاتی ، اگرچه شیک هستند ، اما دارای یک اشکال بزرگ هستند - آنها مانند یک پوست دوم می نشینند و بر تمام منحنی های بدن تأکید می کنند و می توانند حتی کوچکترین نقص را به یک منفی بزرگ تبدیل کنند. و برای جذب این زیبایی (و همچنین حذف آن) ، باید انعطاف پذیری و تدبیر خوبی داشته باشید ، یا یک تیم کامل از دستیارها ، به عنوان مثال ، کیم کارداشیان ، داشته باشید.

شلوارهای چسبان ، که به عنوان یک لباس کمد مستقل استفاده می شوند ، به طور کلی سوالات زیادی را ایجاد می کند. و اگر آنها نیز از چرم یا لاتکس ساخته شده اند ، دو نفر باید مراقب باشند. چنین چیزی به معنای واقعی کلمه بر تمام منحنی های بدن تأکید می کند و می تواند حتی کوچکترین نقصی را که در شرایط دیگر نامرئی است ، به یک نقص واقعی تبدیل کند. یک نقطه ضعف دیگر نیز وجود دارد: برای اینکه از این زیبایی استفاده کنید ، باید تدبیر قابل توجهی داشته باشید یا با یک ارتش از دستیارها تماس بگیرید ، همانطور که کیم کارداشیان ترجیح می دهد.

 

اگر شما خیلی به چیزهای چرمی علاقه دارید ، که اکنون در اوج محبوبیت هستند ، نه شلوارهای چسبان ، بلکه شلوارهای معمولی را ترجیح دهید. مدل هایی با دکمه به جای زیپ ، با شکاف در پایین ، با  برش بالا و قوس مد هستند. 

اگر تصمیم دارید کمد لباس خود را با شلوار چسبان تکمیل کنید ، فوراً گزینه های زیر را کنار بگذارید:

• براق  چنین وسایلی بسیار مبتذل به نظر می رسند.

• ساخته شده از جیر مصنوعی - چنین شلوارهایی گردگیر واقعی هستند و اگر شما نیز یک کالای بی کیفیت را بردارید ، دیگران بلافاصله متوجه آن می شوند.همچنین ، دو بافت را در یک ظاهر ترکیب نکنید: به عنوان مثال ، شلوار جیر با چکمه های جیر و غیره. این فقط در مورد کفش صدق نمی کند. بهترین گزینه محصولات مات است ، اما آنها فقط باید با یک لباس  ، یک پیراهن کشیده یا یک ژاکت پوشیده شوند.

ژاکت بافت در شلوار یا دامن

 مد و لباس

 

در ابتدا ، سبک شناسان توصیه می کردند این ترفند را با کت انجام دهند. و اگر بسیاری قبلاً به این تصویر عادت کرده اند ، این خبر که اکنون لازم است نه تنها کت ، بلکه ژاکت های بافتنی بزرگ به سبک "مادربزرگ" را در شلوار جین قرار دهید ، واقعاً تکان دهنده بود. اعتقاد بر این است که هرچه قسمت بالایی بزرگتر باشد ، ظاهر لباس مزیت بیشتری دارد.

حالا بیایید به این فکر کنیم که در زندگی واقعی چگونه خواهد بود. یک ژاکت بافتنی بافتنی به دلیل جنس آن بسیار حجیم است ، بنابراین قرار دادن آن به طور مرتب در کمربند شلوار بدون ایجاد چین های زشت و پوند اضافی در ناحیه کمر بسیار مشکل ساز خواهد بود. ما معتقدیم که ترکیبی از یک ژاکت پشمی کوتاه با دامن ، شلوار یا شلوار جین کمر بلند بسیار هماهنگ به نظر می رسد. در این مورد ، نیازی به پر کردن چیزی ندارید ، زیبایی چهره خود را قربانی می کنید ، اما ظاهر همچنان شیک به نظر می رسد.


کت با سایز بزرگ

مد و لباس


این روند از دهه 80 بازگشت و بسیار موفق شد. و به سرعت توسط افراد مشهور ، وبلاگ نویسان مد و ستارگان سبک خیابانی انتخاب شد و به وضوح در عکسهای خود نشان دادند که چگونه می توانید در یک ژاکت با شانه های بزرگ نگاه کنید. با این حال ، طبق معمول ، چند تفاوت ظریف وجود دارد. در چنین لباس هایی ، فقط یک اندام باریک لازم است . اما تصویر دختری با ، قد کوتاه یا با تیپ بدنی مثلث معکوس سنگین و مضحک خواهد بود ، به خصوص اگر یک سایز بزرگ انتخاب کرده اید. این به کاپشن هایی با شانه های عمدا بزرگ اشاره دارد که از نظر بصری تقریباً دو برابر بزرگتر می شوند.
 

کاپشن گرم با کفش بهاری

مد و لباس

کت ترنچ ، کت چرمی یا بهاری سبک با کفش خوب به نظر می رسد. در مورد کاپشن گرم ، منطقی است که آن را منحصراً با چکمه یا چکمه گرم بپوشید.


یکی دیگر از عکسهای Fusun Lindner ، که ما نیز نمی توانیم به آن توجه نکنیم ، یک کاپشن گرم بزرگ با کفش های بهاری است. س: این تصویر برای چه نوع آب و هوا و دمایی مناسب است؟ در بهار ، زمانی که امکان پوشیدن کفش وجود دارد یا منتظر زمستان باشید. اگر سعی کنید آنها را در یک مجموعه ترکیب کنید ، پاها راحت خواهند بود ، اما قسمت بالای آن به یک اتاق بخار واقعی تبدیل می شود. حتی اگر جلو کاپشن گرم را باز کنید ، وضعیت را نجات نمی دهد.

کفش هایی که همیشه مد هستند

کفش هایی که همیشه مد هستند

20 جفت کفش که هرگز از مد نمی افتند

روندها هر فصل تغییر می کنند ، اما با تعدادی از کفش های شیک ، که بعد از شش ماه دیگر مد نیستند ، چه باید کرد؟ پاسخ ساده است: مدلهایی بخرید که همیشه مرتبط خواهند بود. راهنمای کفش ما بهترین گزینه ها را برای هر زمان از سال به شما نشان می دهد.

البته ، هر دختری نمی تواند در برابر یک جفت کفش شیک جدید مقاومت کند. با این حال ، برای این که هر فصل به همه جا سر نزنید و تمام حقوق و دستمزد خود را صرف خرید "چکمه های مناسب / کفش / چکمه های مچ پا" جدید نکنید (بر موارد ضروری تاکید کنید) ، خوب است که بفکر باشید ، یا بهتر بگوییم ، در گنجه ، یک ست کفش مناسب  و برای همه چیز مناسب باشد تهیه کنید.

بنابراین ، در اینجا 20 جفت برای همه زمان ها و برای هر فصل وجود دارد. اینها کفش هایی هستند که در این فصل اهمیت دارند و در فصل بعد نیز باقی خواهند ماند. همه این جفت ها دارای ویژگی های مشترک هستند ، یعنی: طراحی لاکونیک ، خطوط ساده ، حداقل یا بدون اتصالات ، و همچنین مواد عمدتا طبیعی قسمتهای بیرونی و داخلی و در آخر - به عنوان مثال ، به شکل چرم مات یا جیر در یک رنگ

چه کفشهایی همیشه مده

کفش پاشنه بلند

کریستین لوبوتین،  آکوازورا   ، جیانویتو   راجر وایور و سنت لورن 

مارک کریستین لوبوتین،  آکوازورا   ، جیانویتو   راجر وایور و سنت لورن از چپ به راست

 

وقتی صحبت از کفش می شود ، این مدل کفش ها هستند که ابتدا به ذهن می آیند. و البته ، همه کاره ترین مدل خواهند بود. برای اینکه جفت ارزشمند تا حد امکان برای شما کار کند ، پاشنه های خود را عاقلانه انتخاب کنید و "آخرین حد" خود را پیدا کنید. مهم است که قوس پا با کفی تماس داشته باشد ، یعنی کفش مناسب قدم زدن شما باشد.
اما مشکی یا بژ؟ قرمز یا پلنگی؟ تصمیم با شماست!

و به یاد داشته باشید ، پاشنه ها فقط وقتی زیبا هستند که با اطمینان پوشیده شوند. راه رفتن "حواصیل" هنوز کسی را آراسته نکرده است. پاشنه بلند نماد اغوا کنندگی و قدرت است ، بنابراین این قدرت را ثابت نگه دارید.

 

صندل

صندل

مارک استوارت وایتزمن  ، جیانویتو ، استوارت وایتزمن ، سوفیا وبستر و  پرادا از چپ به راست

 

در تابستان می توان آنها را با پای برهنه و در فصل پاییز - با جوراب شلواری استرچ  و جوراب پوشید. ایده آل - با دو بند نازک (در ناحیه انگشتان پا در اطراف انگشتان پا و اطراف مچ پا) ، با پاشنه ای با ارتفاع راحت برای شما. به هر حال ، صندل ها می توانند در رنگ متالیک ساخته شوند. و به خاطر داشته باشید: صندل ها باید مانند دستکش روی پای شما بنشینند ، بدون هیچ گونه افتادگی پاشنه ، انگشتان بیرون زده یا قسمت های جانبی پا.


اسپادریل

کفش

مارک کاستانر ،گوچی ، کاستانر ، منبی و لوی از چپ به راست 

 

مطمئناً بهترین کفش برای تابستان گرم است. ویژگی اصلی این جفت ، کفی پیچ خورده و زیره جوت است که روی پارچه متراکم دوخته شده است. از اسپانیا برای ایجاد این کفش و از ایو سنت لوران که آن را به جامعه مد آوردید سپاسگزارم.

البته اسپادریل مرجع در مارک های اسپانیایی یافت می شود: به عنوان مثال ، قدیمی ترین Castaner یا جوانتر Paloma Barcelo.


صندل بیرکن استوک

صندل بیرکن استوک

 صندل یونانی ،  صندل پرادا ،  صندل بیرکن استوک  ،  صندل تروپز   و  صندل یونانی   از چپ به راست

 

یکی دیگر از گزینه های کفش تابستانی صندل است. زیره نازک یا ضخیم ، بندهای باریک یا پهن - انتخاب با شماست. برخی از راحت ترین آنها birkenstock هستند (صندل هایی با کف ضخیم با کفی ارتوپدی). اگر مدلهای جالب تری را دوست دارید ، به صندل های گلادیاتور توجه کنید.


کفش های باله

 کفش های باله

 از چپ به راست  راجر ویویر، سالواتوره فراگامو ، کلوئه  ،فرانچسکو روسو  و راجر ویویر  

 

آیا هنوز صحنه های افسانه ای با کفش باله از فیلم "و خدا زن را آفرید" ، "تعطیلات رومی" یا "فانی فیس" را به خاطر دارید؟ به لطف بریژیت باردو و آدری هپبورن است که این کفش ها قلب بسیاری از زنان را به دست آورده است. با این حال ، "کفش بدون پاشنه" بسیار زنانه و زیبا به نظر می رسد و راحت است. نکته اصلی هنگام انتخاب این است که یک جفت بدون بدلیجات ، گلها و سایر منابع کودکانه تهیه کنید. انگشت کمی کشیده تر و نوک تیزتر مناسب تر به نظر می رسد . گزینه های مرجع را باید از Repetto ، Chanel یا Salvatore Ferragamo جستجو کرد. دومی ، به هر حال ، یک مدل به روز Avola برای دوستداران کفش بدون پاشنه دارد.


کفش مردانه

 کفش مردانه

 

گزینه هایی که از کمد لباس مردان ارائه می شود به خصوص در پاهای زنان جذاب به نظر می رسد و از همه مهمتر با سرعت مدرن زندگی در حال دویدن مطابقت دارد. الکسا چانگ یا تیلدا سوینتون را مثال بزنید .

آکسفورد یا دربی  ، انتخاب با شما است. نکته اصلی این است که از یک کفی بیش از حد ضخیم اجتناب کنید ، به آن احتیاج ندارید ، اما از راه حل های جالب بافت استقبال می شود.

 

کفش موکاسین

کفش موکاسین

 کفش موکاسین از چپ به راست مارک سالواتوره فراگامو ،  تاد ،  تاد ، تاد و تاد

موکاسین یا کفش رانندگی کفش های چرمی نرم یا سبک جیر و بدون بند است که دارای یک زیره آجدار مشخص و یک درز برجسته در قسمت بالایی ، اغلب با یک ابربیرونی است. در جامعه مد ، موکاسین ها عشق خود را به لطف مارک Tod's و 133 ثبت شده خود به دست آورده اند. هرکسی که هرگز گومینی نپوشیده است نمی داند آرامش لوکس ایتالیایی روی پاها چیست.

 کفش گارکسون 

 کفش گارکسون 

 

 کفش گارکسون از چپ به راست مارک  پورتال ، استوارت وایتزمن  ، سالواتوره فراگامو،   پورتال و گوچی


نوع دیگری از کفش که از کمد لباس مردانه تهیه شده است. مشابه چکمه های مردانه ، اما بدون بند. شاید آنها به کفش های باله شانس بدهند. طرحی شیک از سبک گارکسون که هر ظاهری را آراسته می کند. 

کفش ورزشی

کفش ورزشی

 کفش ورزشی از چپ به راست آدیداس اورجینال گازل ،  چرم کلاسیک ریبوک ،  آدیداس سوپراستار و ریبوک

 

حدود 40 سال می گذرد و کفش های کتانی از خیابان های هارلم به مسیرهای پیاده روی جهان و سپس به تمام کمد های مدرن مهاجرت کردند.و امروزه  توصیه می کنیم کلاسیک های تست شده زمان مانند 512 New Balance ، Air Max 97 یا Nike's Cortez را به عنوان مدل اصلی کفش های کتانی در نظر بگیرید. 


کفش ورزشی

 کفش ورزشی

 

اصلی ترین وجه تمایز یک کفش ورزشی از کفش های کتانی یا سایر کفش های ورزشی این است که زیره آن از لاستیک ولکانیزه ساخته شده است و همچنین قسمت بالایی کفش که اغلب از پارچه ساخته می شود ، اغلب از چرم و سایر مواد استفاده می شود. کتانی های نمادین البته از Converse و Vans هستند. خواه  بسکتبالیست باشد یا اسکیت باز، شرقی یا غربی ، کانورس یا ون ، انتخاب بی پایان است. فقط یک چیز روشن است: حداقل یک جفت کفش ورزشی در کمد لباس شما باید جا بیفتد. و اگر از هواداران انگیزه های شیک هستید ، به کفش های کتانی  Bensimon توجه کنید.

به هر حال ، اگر بین مدلهای پایین و بالا شک دارید ، ما به شما توصیه می کنیم که مدلهای پایین را ترجیح دهید: آنها متنوع ترین هستند .

کفش راحتی 

 

کفش راحتی 


اگر عاشق بند نیستید ، کفش های سبک وزن با لبه های لاستیکی جانبی جایگزین یک جفت کفش ورزشی می شوند. بادوام ترین آنها مدلهایی خواهند بود که قسمت بالایی آنها از چرم طبیعی ساخته شده است ، و نه از پارچه ، مانند نسخه کلاسیک. Lacoste و Vans دارای گزینه های عالی و مقرون به صرفه هستند.به طور کلی ، شما به راحتی می توانید با یک جفت در سبک ورزشی کنار بیایید.


نیم بوت

نیم بوت

 از چپ به راست  پورتال ، بوربری ، کندال + کایلی ، پورتال  و سنت لورن 


یک جایگزین عالی برای کفش در فصل سرد. چکمه های مچ پا را با طول مچ پا ، سجاف مورب دار و خط گردن کوتاه انتخاب کنید. 

چکمه

چندین گزینه بوت کلاسیک را در نظر بگیرید ، از بین آنها مطمئناً می توانید ایده آل ترین مدل را برای خود انتخاب کنید ، یا مجموعه کاملی از کفش های جهانی را برای همه موارد جمع آوری کنید.

 

چکمه های خشن 

چکمه های خشن 

 

از چپ به راست مارک اش (ash )  ، کلوئه ، دکتر مارتینز ، لولا کروز و دکتر مارتینز


تنوع در موضوع چکمه های خشن با کفهای قطور ، انواع سگک - تعداد زیادی از مارک های مختلف. چنین کفش هایی در دهه 60 به عنوان چالشی برای اغراق زنانگی ظاهر شد و بلافاصله در کمد لباس های مد روز قرار گرفت. ما می خواهیم گاهی شورش کنیم ، درست است؟

اکنون می توانید در همه جا چکمه های مناسب برای خود بیابید: از بازار انبوه گرفته تا مارک های لوکس. به دنبال نمادین ترین مدل های Frye یا Balenciaga باشید - اشتباه نخواهید کرد.

 

بوت چلسی

بوت چلسی

از چپ به راست مارک پورتال ، اسکندر وانگ ، لودویگ ریتر ، پورتال و والنتینو


یک جایگزین زنانه تر ، چکمه های چلسی با بوت تا مچ پا ، پاشنه های کم و پایدار و زیره های نازک ، با انگشت کمی گرد و درج لاستیکی جانبی است. به دلیل راحتی پوشیدن ، اغلب از آنها به عنوان "کفش برای تنبل ها" یاد می شود. ما نمی دانیم چرا تنبل ها ، اما مطمئناً برای افراد شیک!

چکمه قزاقی

728x542_1_dd38ecf5a2c64098989799999900000001111.jpg

از چپ به راست مارک کلوئه ، ایزابل مارانت،   آئیدو ،  ایزابل مارانت،  زیمرمن

 

نسخه قومی چکمه ، که در فصول اخیر دوباره رواج یافته است ، در واقع کاملاً کلاسیک و بی انتها است. مدلهایی را انتخاب کنید که از نسخه اصلی کابوی الهام گرفته شده اما با زندگی روزمره سازگار است: پاشنه های چوبی ، شیب کمتر و پنجه های گرد بیشتر. بر دیکر ایزابل مارانت تمرکز کنید.


چکمه لاستیکی

چکمه لاستیکی

از چپ به راست مارک هانتر ، ایگل ، هانتر،  ایگل و جیمی چو   

 

کفش کاملاً غیر قابل تعویض در هوای بد. Hunters یک مدل مرجع دارد: بلند ، مینیمالیستی و با کیفیت بالا. می توانید از زنان انگلیسی ، مداحان اصلی این مدل ، نمونه بگیرید و چکمه هایی را در رنگ خاکی مورد علاقه خود انتخاب کنید ، یا می توانید خودتان چکمه را انتخاب کنید. 


چکمه بلند

چکمه بلند

از چپ به راست مارک  استوارت وایتزمن ، فندی  ، استوارت وایتزمن  ،کریستین لوبوتین و پورتال 


چکمه های بلند ، تا زانو و بالاتر ، که زانو را می پوشاند. مدل ایده آل ، مناسب برای همه زنان ، و توجه: هر قد. آستین ها با مینی دامن ، لباس و شلوارک مناسب هستند. بی دلیل نیست که آنها دقیقاً در زمان ظهور طول بسیار کوتاه اختراع شدند. علاوه بر مینی ، جسورانه چکمه ها را با گزینه های میانی و ماکسی ترکیب کنید.

و نه ، جکبوت - این کار انجام نشد (فقط در صورتی که با آنالوگ از صحنه فیلم "زن زیبا" برخورد نکرده باشید). به همین دلیل است که چکمه های اصلی در هر زمان باید مات باشند و پاشنه ای پهن و پایدار داشته باشند ، ارتفاع آن را خودتان تغییر دهید.

 

چکمه  لایه دار

در کشور های بسیار سرد ، چکمه های عایقبندی شده ضروری هستند. و سپس ، البته ، می توانید هر یک از مدل های چکمه را با خز یا عایق دیگر انتخاب کنید ، یا به دو مدل توجه کنید که در هوای سرد بسیار جذاب به نظر می رسند. اینها کوهنوردی و تیمبا هستند.

 

کفش کوهنوردی

کفش کوهنوردی

از چپ به راست مارک  کلوئی ، پرونزا شولر ، گانی ، 3.1 فیلیپ لیم  ، مارک جاکوبز ، جیمی چو و مونکلر


کوهنوردی چکمه هایی هستند که همانطور که از نامش حدس می زنید در اصل برای پیاده روی کوه ابداع شده اند. از این رو طراحی ویژه چکمه ها ، که به طور محکم پا را ثابت می کند ، و زیره ضخیم آجدار است. چکمه های کوهنوردی وقتی با جین خام یا کت و شلوارهای چینی ترکیب می شوند ، می توانند یک لباس معمولی عالی ایجاد کنند.به دنبال مارک کوهنوردی ایده آل از APC ، Common Projects ، Limer Boot Company ، Vasque و Diemme باشید.


کفش تیمبرلندز

کفش تیمبرلندز

 

از چپ به راست مارک تیمبرلند ، تیمبرلند ،  دایم  ، تیمبرلند و تیمبرلند 


Timberlands یا همانطور که فروشندگان مغازه هایی با همین نام آنها را می نامند ، "timba" در قرن گذشته در ایالات متحده ظاهر شد . جدا از طراحی شیک آنها ، تفاوت اصلی آنها در زیره ضد آب قالب گیری شده است. علاوه بر این ، چنین چکمه هایی واقعاً "خراب نمی شوند": بیهوده نیست که آنها بر روی چوب برها و کامیونداران آزمایش شده اند.  نوبوک ضد آب با دست برش خورده دارای پشت نرم هستند که مچ پا را در موقعیت صحیح ثابت می کند. بندهای Taslan مقاوم در برابر سایش هستند ، زیره ضد فشار باعث محافظت در هنگام راه رفتن می شود و به لطف چسب مخصوص ، پای شما نه در باران و نه در برف خیس نمی شود. بله ، شما به رستوران یا تئاتر نمی روید ، بلکه برای پیاده روی با یک کودک برای خرید و سایر کارهای خانه می روید.

 

و سرانجام: در صورت یخبندان شدید ، مجموعه کفش های MoonBoots یا Uggs خود را بپوشید ، اگرچه ما حامی این کفش ها در خارج از دامنه کوه ، اقامتگاه های محلی یا زمین های بازی نیستیم. و بله ، با لیست کفش های بالا به عنوان یک پیمان مد تغییرناپذیر رفتار نکنید. این فقط یک اشاره است که شما باید با توجه به ترجیحات سلیقه خود ، سبک و شیوه زندگی خود را وفق دهید.

 

 7 عادت بد که استایل شما را خراب می کند

لباس

 

مد همیشه طبق قوانین خاصی وجود داشته است. با این حال ، زنان خود محدودیت هایی را مطرح می کنند و ناخودآگاه کمد لباس خود را خسته کننده تر می کنند. در اینجا هفت مورد از محبوب ترین عادت های کمد لباس را ذکر می کنید که برای داشتن ظاهری عالی باید فوراً  آنها را کنار بگذارید.

قوانین مد همیشه نسبتاً دلخواه بوده اند. امروزه طراحان و استایلیست ها انتخاب کیف به رنگ کفش را به طور قاطع رد می کنند و فردا به یک روند تبدیل می شود. ما عادت کرده ایم از توصیه های شیک پیروی کرده و در همان زمان آنها را نقض کنیم تا جالب تر به نظر برسیم. متأسفانه ، ما قوانین و قراردادهای زیادی را بر خود تحمیل کرده ایم ، و کلیشه ها را سال به سال دنبال می کنیم - به طوری که با گذشت زمان آنها تبدیل به یک عادت شده اند که زندگی ما را دشوارتر می کند. در اینجا هفت مورد از رایج ترین عادت های بدی که باید ابتدا آنها را ترک کنید ، آورده شده است.

 

خرید لباس برای آینده 

لباس

موذی ترین ایده ای که حداقل یکبار در طول زندگی به ذهن همه ما رسیده است. لباس قشنگ؟ من آن را خریداری می کنم ، ناگهان روزی فرصتی برای پوشیدن آن وجود خواهد داشت. شلوار جین تنگ؟ متأسفانه اندازه من نیست ، اما به هر حال قصد داشتم وزن کم کنم. به عنوان یک قاعده ، همه این موارد بی استفاده می مانند و حتی اگر تصمیم بگیرید خود را به اندازه دلخواه برسانید ، پس از کاهش وزن ، چیزهای کاملاً متفاوتی را می خواهید. لباسی را که دوست دارید بخرید و همین الان بپوشید - هیچ کس نمی داند در یک ماه آینده چه چیزهایی را دوست دارید.

 

 پوشیدن به یک شکل و تنها

لباس


یک پیراهن با شلوار ست و آماده ، یک ژاکت جین با یک تی شرت خاص ، یک لباس با کفش های مورد علاقه خود - عادت به پوشیدن چیزها تنها و تنها با یک چیز باعث می شود فکر کنید که لباس های زیادی در کمد لباس شما وجود دارد ، اما هیچ چیز پوشیدنی ندارید. شما می توانید یک پیراهن را در ده ها تنوع مختلف بپوشید: با شلوار  ، همراه با یقه یا یقه ی پشتی که در کمد لباس معمولی باز شده است ، روی لباسی برای یک مراسم عصرانه ، همراه با شلوار جین و کفش ورزشی برای هر روز ، با لباس شنا در تعطیلات یا  با لباس راحت تر و غیر رسمی بسته شده است. آزمایش کنید ، و به زودی به نظر می رسد که تعداد زیادی چیز در کمد لباس شما وجود دارد.

 

شیفته مینیمالیسم  شده اید

لباس

مینیمالیسم یکی از محبوب ترین گرایش های مد است. همه رویای تسلط بر این تکنیک را دارند تا هر روز متفاوت به نظر برسند. پس از همه ، چقدر جالب است که کمد لباس کامل را جمع آوری کنید ، جایی که همه چیز کاملاً با یکدیگر مخلوط شده است. متأسفانه در اینجا ما نیز در خطر هستیم. امروز شلوار جین ساده را با یک تی شرت خالی امتحان می کنید ، فردا یک لباس مشابه با یک تاپ مشکی. این فرمول تصویر را در 30 روز ضرب کنید ، و بعد از یک ماه احساس خواهید کرد که ظاهری خسته کننده دارید و هیچ چیز در کمد لباس شما وجود ندارد ، حتی اگر در واقع تعداد آنها زیاد باشد. 

 

رنگ ها را نادیده می گیرید

لباس

سایه های نئون روشن هستند بیشتر احتمال دارد که بسیاری از کسانی که به مدت طولانی در مد برای شما بوده است، و نه هر سایه قادر به ادغام ساده و راحت لباس برای هر روز . ما برای هر روز چیزی لاکونیک می خواهیم. با این حال ، تصور اینکه فقط سیاه ، سفید و خاکستری مسئول سادگی هستند ، اشتباه است. در پالت اصلی و خنثی ، سایه های زیادی وجود دارد که محدود به نظر می رسند ، اما در عین حال ظاهر را بیش از حد خسته کننده نمی کنند. در اینجا فقط تعدادی از آنها وجود دارد: بژ ، شرابی ، زمردی ، نیلی  ، قهوه ای ، شیری و اخرایی.

 

 از چاپ روی لباس می ترسید

لباس

بسیاری از افراد هنگام ترکیب چاپ ها با مشکل مشابهی روبرو می شوند. هندسه پر جنب و جوش یا روانگردان ها روندهای فعلی هستند که بسیاری از ما فقط در مناسبت های خاص از آن استفاده می کنیم. با این حال ، در میان رنگ های شیک گزینه های محدودتر و مختصر تر وجود دارد. از چاپ های ساده که می توانند ظاهر روزمره شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند غافل نشوید: یک قفس ، یک نوار ، یک نقطه پولکی همیشه مناسب خواهد بود و در ظاهر شما به یک جلوه عالی تبدیل می شود و به آنها اجازه نمی دهد بی اهمیت به نظر برسند.

 

بدون توجه به کیفیت خرید می کنید

لباس

 

همه ما می خواهیم یک کمد لباس بزرگ (یا بهتر - بدون محدودیت) داشته باشیم ، جایی که برای هر مناسبت چیزهایی وجود دارد. البته ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه این است که به بازار انبوه بروید و لباس ها را با قیمت پایین در هفته خریداری کنید. درست است که همه چیز همیشه با هزینه مطابقت دارد: به زودی  چروک ها ، نخ های بیرون زده روی آنها ظاهر می شود. این لباس مرتب به نظر نمی رسد و البته شما اصلا نمی خواهید آن را بپوشید. بهتر است اقلامی با کیفیت بهتر و با قیمت کمی بالاتر انتخاب کنید تا اینکه لباسهای بی کیفیت را در کمد لباس جمع کرده و هر ماه دور بیندازید. 

 

کمد لباس را حسابرسی نمی کنید

لباس


تجدید نظر در کمد لباس به ما کمک می کند تا بر عادت قبلی غلبه کنیم. اغلب به دلیل کمبود زمان دست کم گرفته می شود. با این حال ، تجزیه کمد لباس شما حدود یک ساعت طول می کشد ، اما در آینده در تلاش ، زمان و هزینه زیادی صرفه جویی می کند و همچنین به شما کمک می کند تا هر روز سریع تر لباس را انتخاب کنید. ما همچنین به شما توصیه می کنیم که از تمام لباس های موجود عکس بگیرید و فرمول های آماده ای را برای تصاویر تهیه کنید - ساده ترین راه برای این کار این است که با یک سبک شناس تماس بگیرید ، اما می توانید خودتان این کار را انجام دهید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • طاهره مصطفوی :

    لباس سیاه کوتاه یک لباس قابل اعتماد و مناسب برای هر موقعیتی است .از لباس هایی که همیشه مد هستند و آخرین راه حل برای هر خانمی. با رعایت فرم بدن ، بر شایستگی های ما تأکید می کند. لباس سیاه کوتاه بی نظیر است و از همه مهمتر - با همه چیز هماهنگ است! یک ژاکت ،و حتی یک کاپشن چرمی یک ست هماهنگ با آن را تشکیل می دهد. اگر فکر می کنید رنگ مشکی یکنواخت است ، آن را با یک رنگ روشن هماهنگ کنید! رژلب قرمز و پاشنه های نئون چطور؟ دوستیابی؟ مهمانی تجاری؟ به باشگاه می روید؟ ملاقات با دوستان؟ به هر مناسبتی که باشد ، یک لباس سیاه کلاسیک متناسب با هرکدام از آنها خواهد بود. فقط کفش ، لوازم جانبی و ژاکت مناسب را انتخاب کنید .

    1400/3/22 15:19
  • ناشناس :

    یکی از لباس هایی که همیشه مد هستند تی شرت است. یکی از راحت ترین و بی تکلف ترین لباس هایی است که به عنوان یک نجات دهنده برای هر مد لباس عمل می کند. همیشه راحت است و شما هرگز کسل کننده به نظر نخواهید رسید! قانون اصلی که باید بخاطر بسپارید این است که روی تی شرت هیچگونه نقش و نگار وجود نداشته باشد و حتی بهتر است که آرم برند خارجی پارچه نیز وجود نداشته باشد. سپس این تی شرت ها برای مدت طولانی در خدمت شما خواهند بود. ما از آن اطمینان داریم. خیالتان راحت باشد که یک جفت بخرید و با لذت بپوشید. به هر حال ، تی شرت های ساده همیشه نو و خوب به نظر می رسند و با تعداد زیادی لباس و لوازم جانبی ، که به نوبه خود ، تغییرات مختلفی دارند ، مطابقت دارند.بنابراین ، ما معتقدیم که داشتن لباس تی شرت مورد علاقه خود ، سفید ، سیاه یا سایر رنگها و سایه های ثابت و حتی یک فرم کلاسیک ، فوق العاده خوب است.

    1400/3/22 17:58
  • ناشناس :

    لباس گلدار هم از لباس هایی که همیشه مد هستند و لباس هایی که راهی برای تأکید بر زنانگی و برازندگی شماست و لباس با چاپ گل نیز لطافت را به شما می افزاید. طرح های گل مدت هاست که در نمایش های مد وجود دارد. این روندی است که جزو لباس های مد روز است . دیدنی ترین سبک لباس ماکسی و میدی خواهد بود. عاشقانه تر است. یا یک لباس میدی شیک و در عین حال راحت است. در مورد رنگ ها ، هیچ ترکیب برنده وجود ندارد. شما می توانید الگوهای بزرگی را انتخاب کنید که تمام توجه را معطوف خود کنید ، اما سپس لباسی را در یک برش ساده یا مستقیم انتخاب کنید. هم برای پیاده روی یک روزه و هم برای قرار ملاقات شب مناسب است.

    1400/3/22 18:07
  • ناشناس :

    لباس شنای یک تکه از لباس هایی که از مد نمی افتد . این روزها سبک خاصی در لباس شنا وجود ندارد. همه زنان طرفدار مد و لباس در جهان با لذت فراوان انواع مختلفی را می پوشند ، هر دو نسخه یک پارچه و 2 تیکه. اما لباس شنای یک تکه زودتر ظاهر شدند و تا امروز اهمیت خود را از دست نمی دهند. علاوه بر این ، چنین لباس شنا دارای تعدادی مزیت عینی است. پس از همه ، آنها مطلوب بر شأن شکل ، پنهان کردن نقص تأکید می کنند - شما در ساحل احساس شیک و در عین حال راحتی می کنید. لباس شنای یک تکه برخی از قسمت های بدن را در معرض دید قرار می دهد ، اما هنوز هم برخی از رازهای اغوا کننده را به جا می گذارد. وقتی صحبت از رنگ می شود ، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید ترکیب سایه ها و رنگ های تابستانی را انتخاب کنید. به هر حال ، تابستان همیشه شورش رنگ ها و روشنایی است.

    1400/3/22 18:15
  • ناشناس :

    روسری رو نمیشه گفت لباس مد روز ولی روسری از لوازم جانبی نفیس است که بر سبک ، شخصیت و زیبایی زن تأکید خواهد کرد. شال ها بخشی از کمد لباس های فصلی روزمره شده اند. می توان از آنها هم در پاییز ، زمستان ، بهار و هم در کمد تابستانی استفاده کرد. امروزه زنان مد از روسری به عنوان عناصر تزئینی استفاده می کنند ، زیرا چنین لوازم جانبی به هر دختری جذابیت می بخشد . نکته اصلی این است که بتوانید آنها را به زیبایی گره بزنید. می توانید از قبل با مشاهده فیلم های آموزشی ویژه در اینترنت ، از شیک ترین روش ها مطلع شوید. و سپس ، با استفاده از آینه ، گزینه های مختلف بستن آن را آزمایش کنید. این تنها راه یافتن مناسب ترین راهی است که شما را آراسته کند.

    1400/3/22 18:20
  • ناشناس :

    لباس هایی که همیشه مد هستند در مرحله اول ، این لباس ها و دامن های تنگ است که کاملا بر جذابیت های شکل زنانه تأکید می کند . بنابراین ، هر یک از ما به سادگی باید حداقل یک نسخه از این لباس ها را در کمد لباس خود داشته باشیم ، به خصوص که می توانید آن را تقریباً در تمام طول سال بپوشید. لباس ها و دامن های تنگ با ژاکت کش باف پشمی نرم یا کت و کاپشن هایی که روی کمر یا خطوط مستقیم تأکید دارند عالی هستند.

    1400/3/22 18:23
  • ناشناس :

    درباره کاربردی بودن و سبک پیراهن های سفید آنقدر صحبت شده است که تکرار آن فایده ای ندارد. حداقل یک پیراهن در یک برش کلاسیک یکی از موارد ضروری برای کمد لباس زنانه است.

    1400/3/22 18:24
  • ناشناس :

    یک کلاه بافتنی با بافت درشت و شل نیز برای هر خانمی عالی است . از بافت درشت به ویژه قدردانی می شود ، که در ترکیب با مواد متضاد نور و صاف بسیار جالب به نظر می رسد: ابریشم ، جین ، پارچه کتانی ، لباس بافتنی نازک ، پشم. فقط اطمینان حاصل کنید که بافتنی ، سر شما را بیش از حد بزرگ نمی کند.

    1400/3/22 18:27
  • ناشناس :

    لباس مد روز شلوار جین. تصور کمد لباس زنانه مدرن بدون این لباس غیرممکن است. در قرن نوزدهم ، شلوار جین فقط توسط کشاورزان پوشیده می شد ، اما اکنون آنها در تمام جهان ارائه می شوند. از سال به سال ، شلوار جین طراحان را برای ایجاد مدل های جدید الهام می دهد. دلیل ساده است - آنها راحت و همه کاره هستند. در واقع ، شلوار جین می تواند کاملاً هر نوع ظاهری را از معمولی و اسپرت گرفته تا ظریف متناسب کند. اما لازم به یادآوری است که آنها باید از یک برش کلاسیک مستقیم و بدون دکوراسیون غیر ضروری باشند.

    1400/3/22 18:29
  • ویدا ویدا :

    کفش هایی که همیشه مد هستند. همه ما جملات مرلین مونرو افسانه ای را به خاطر می آوریم که می گفت: "به یک زن یک جفت کفش خوب بدهید و او دنیا را تسخیر خواهد کرد!" مخالفت با این مسئله دشوار است ، زیرا کفش ها فقط یک لباس نیستند ، دقیق ترین شاخص سلیقه زنان هستند. کلاسیک های پاشنه بلند هرگز از مد نمی افتند. برای زندگی روزمره ، ما به شما توصیه می کنیم مدل های لاکونیک با پاشنه راحت ، و برای یک رویداد خاص - کفش با پاشنه های استیل انتخاب کنید.

    1400/3/22 18:34
  • ویدا ویدا :

    چه کفش هایی همیشه مده کفش کتانی یا کفش ورزشی یکی از عناصر اصلی ظاهر گاه به گاه ، یک جفت کفش ورزشی است. امروز ما به جرات این کفش های ورزشی را با لباس کوتاه ، مدل دامن بلوز بلند و شلوار جین ترکیب می کنیم. اگر هنوز در کمد کفش خود کفش کتانی یا کفش ورزشی سفید ندارید ، وقت آن است که فوراً بخرید!

    1400/3/22 18:37

بیشتر بخوانید