لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد 12 لباس

یقه اسکی

 

چه مدتی یک مد محبوب باقی می ماند ؟ چه لباس هایی از مد افتاده ؟ چیزهایی که از مد افتاده اند ؟ مد به سرعت در حال پیشرفت است ، نمی توان آن را دنبال کرد. به نظر می رسد که شما فقط می توانید برخی از روندها را درک کنید و ناامیدانه سعی کنید آنها را دنبال کنید. اما این اصلاً درست نیست! ما در sayarak.com مطمئن هستیم که اگر لباسی بپوشید که عنوان مد "برای همه زمان ها" را به دست آورده باشد ، لباس مد روز و لباس هایی که همیشه مد هستند. همیشه می توانید یک دختر شیک باشید. توجه داشته باشید هر روز شیک باشید!

 

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

کفش هایی که همیشه مد هستند

چه کفش هایی همیشه مده
"به دختران کفش مناسب بده و او می تواند همه دنیا را تسخیر کند."  مرلین مونرو.

 

دامن مدادی

دامن مدادی

لباس هایی که همیشه مد هستند و چه لباس هایی از مد افتاده


دامن مدادی مظهر تجسم جنسی است. ظرافت زنی که دامن مدادی پوشیده همیشه  در حافظه حکاکی می شود.جورجیو آرمانی 

 

شلوار جین


شلوار جین
"در این زندگی ، من فقط از یک چیز پشیمانم - اینکه شلوار جین توسط من اختراع نشده است."ایو سن لوران

 

پیراهن سفید زنانه / بلوز سفید زنانه
بلوز سفید زنانه


"اگر از من بپرسید که دوست دارم در مد چه چیزی را اختراع کنم ، پاسخ می دهم:" پیراهن سفید ". برای من پیراهن اساس همه چیز است. بقیه چیزهای فرعی هستند." کارل لاگرفلد

 

لباس مشکی زنانه 
لباس مشکی زنانه 


"با یک لباس مشکی ، هر دختری همیشه با هر شرایطی مطابقت خواهد داشت ، و هیچ کس شما را بیش از حد پوشیده نمی نامد."  کارل لاگرفلد.

 

کت زنانه 
کت زنانه


"اولین چیزی که باید درباره یک زن با کت مردانه فکر کنم این است که" آیا او لباس زیر توری پوشیده است؟ "استفانو گابانا

 

ژاکت کش باف پشمی
ژاکت کش باف پشمی


ژاکت کش باف پشمی یک قسمت ضروری از کمد لباس زنانه است. در واقع ، گاهی اوقات ، در ساعت یک عصر خنک ، گرم شدن در آغوش ژاکت کش باف پشمی گرم بسیار دلپذیر است و احساس خوبی دارد و ما باید از کوکو شانل  تشکر کنیم.

 

دامن بلند
دامن بلند


دامن های بلند همیشه یکی از رمانتیک ترین لباس های خانم ها بوده است. تسلط آنها هرگز متوقف نشده است ، زیرا آنها بر فضل و رمز و راز تأکید می کنند. "وقتی دامن روی طناب لباس با باد تکان می خورد ،  خاص ترین است." (ج) لارنس داو

 

یقه لاک پشتی / یقه اسکی 
یقه اسکی


"یقه کشباف اسکی خارق العاده برای ست شدن در هر موقعیتی است. به راحتی متناسب است و بر قفسه سینه تأکید می کند ، در حالی که جزئیات را از خارج مخفی می کند."  ایو سن لوران

 

کت چرم مشکی
کت چرم مشکی

کت چرم مشکی


رنگ سیاه مترادف با ظرافت و اشرافیت است. ایو سن لوران یک بار گفت: "زن برای زیبا بودن فقط باید یک ژاکت مشکی ، دامن مشکی داشته باشد و دست در دست مردی که دوست دارد راه برود." اگر ژاکت را با ژاکت چرمی جایگزین کنید ، باور کنید تأثیر آن به همان شکل خواهد بود.

 

چکمه ساق بلند تا زانو
چکمه ساق بلند تا زانو


چکمه های بلند ، مانند  لوازم جانبی دیگر از کمد لباس زنانه ، بر جنسیت او تأکید می کنند. "کفش ها زبان بدن شما را تغییر می دهند. آنها هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی شما را شارژ می کنند." کریستین لوبوتین.

 

پالتو
پالتو زنانه


پالتو سابقه ای بسیار طولانی دارد اما با این وجود محبوبیت خود را از دست نداده و تمام ویژگی های بارز آن را حفظ کرده است. "مد ساکن نیست ، اما لباس ها بدون تغییر باقی می مانند."جیانی ورساچه

 

پالتو زنانه

لباس هایی که همیشه مد روز باقی می مانند و بهتر است در کمد لباس هر دختر ی که بخواهد بدون توجه به روند فعلی مد، به روز بماند،باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید