25 خوش تیپ ترین مدل مردان از سراسر جهان

همه چیز در دنیا باید هماهنگ باشد. اگر زنان شروع به بازی هاکی و تسلط بر حرفه آتش نشان و پلیس می کنند ، پس چرا خوش تیپ ترین مردان  نمی توانند  مدل مرد  و  مدل مد باشند؟ در  این مقاله به 25  عکس مدل های مرد  نگاهی بیندازیم.

مردان مدل

بلو اسمیت 
مرد خوش تیپ

خوش تیپ ترین مرد دنیا

مادر ، بلو را  در سن 12 سالگی وارد حرفه مدلینگ کرد.پسر خوش تیپ  او برای Vogue Homme ژاپنی فیلمبرداری شد. یک سال بعد ، او شروع به عقد قرارداد تبلیغاتی بزرگ با مارک های جین کرد!

جیکوب مورتون
مرد خوش تیپ

مردان مدلینگ

جیکوب مورتون  از تگزاس از 17 سالگی کار مدلینگ خود را در  مدل مردان  آغاز کرد. در حال حاضر نمونه کارهای او شامل کارهایی برای Topman ، Hugo Boss است. و در اینستاگرام این  مرد مدل  خوش تیپ هزاران مشترک از مردان و زنان  دارد.

سنگ وو کیم
مرد خوش تیپ

وقتی نوبت به رتبه بندی تیزترین گونه ها می رسد ، به دنبال سانگ وو کیم باشید. او در کمپین های تبلیغاتی  لباس های مردانه و زنانه باربری و دیزل مورد توجه قرار گرفته است ، اما فقط چهره او نیست که مورد توجه قرار می گیرد.او همچنین دارای یک سبک خیابانی ذاتی است که این پسر را به منبع عالی از خونسردی تبدیل می کند.

دیوید گاندی
مرد خوش تیپ

خوشتیپ ترین مدل مرد جهان

دیوید گاندی خوش تیپ در لندن زندگی می کند. وی در کمپین های تبلیغاتی شرکت های Gant USA ، Dolce & Gabbana ، Hugo BossShiatzy Chen ، 7  و Zara ، H&M شرکت کرد. این مرد برای Vogue انگلیس وبلاگ می نویسد و یک خط تولید  لباس زیر و لباس برای Marks & Spencer دارد.

گرهارد فریدل

مرد خوش تیپ

مدل جذاب مرد

این پسر اصالتاً اتریشی است .هم مدل است و هم بازیگر. او در لباس های کلاسیک مردانه که منعکس کننده خانواده سلطنتی است بسیار زیبا به نظر می رسد. او دارای اندام عالی است که نتیجه تمرینات وی در ورزشگاه است.

تایسون بولوی
مرد خوش تیپ

مدلینگ مرد جذاب

تایسون اهل تگزاس است و علاوه بر فیلمبرداری و نمایش  بازی در فیلم ها ، مشغول یک تجارت موفق نیز است.

آدونیس بوسو
مرد خوش تیپ

مدل مرد جذاب

 او اکنون مدل مارک های بزرگی مانند دولچه و گابانا ، ویوین وست وود و ... است.

سیمون نسمن
مرد خوش تیپ

خوشتیپ ترین پسر دنیا

چشمان دوست داشتنی ، لب های پر و لبخندی جذاب ... بسیاری از زنان با دیدن او دیوانه می شوند. سیمون نسمن  خوش تیپ بسیار مورد تقاضا است ... او با Vogue ، GQ ، Numero ، Harper's Bazaar ، L'Officiel ، Michael Kors ، Calvin Klein ، Lanvin ، Givenchy کار می کند. این لیست برای مدت طولانی ادامه دارد.

آندرس ولنكوسو سگورا
مرد خوش تیپ

مدلینگ مرد

اسپانیایی خوش تیپ  علاوه بر فیلمبرداری در تبلیغات و اجرای نمایش  ، خودش را در سینما امتحان کرد. آندرس همچنین ذهن کنجکاوی دارد. او با آرامش به کاتالان ، فرانسه ، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کند.

 

 زک استنمارک
مرد خوش تیپ

مدل های جذاب مرد

قبل از شروع کار مدلینگ ، برادران اردن استنمارک و زک استنمارک در رشته اقتصاد کشاورزی تحصیل می کردند. اکنون آنها کار مدلینگ را برای مارک های بزرگی مانند Abercrombie & Fitch ، Calvin Klein و Ralph Lauren انجام می دهند.این  مدلهای مرد  دو نفره به لطف حساب مشترک خود در شبکه های اجتماعی به خاطر ورزشکاری و سبک زندگی سالم خود شناخته شده اند.

جوردن بارت
مرد خوش تیپ

 

این مرد خوش تیپ از 13 سالگی شروع به تسخیر دنیای مدلینگ کرد. در سال 2016 ، توسط Models.com به عنوان مدل سال انتخاب شد و همچنین در جوایز GQ به عنوان مرد سبک و مدل  شناخته شد. تام فورد ، بالمین و ورساچه نیز نسبت به ظاهر بارت بی تفاوت نبودند.

ریکی هال

مرد خوش تیپ
ریش کارت دعوت این خوش تیپ در دنیای مدل های هیپستر است. در سال 2014 ، مجله Esquire این مرد خوش تیپ را "مرد با چشمگیر ترین موهای بریتانیا" نامید.

 

برایان شیمانسکی
مرد خوش تیپ

 

اما این ستاره خوش تیپ کمپین های تبلیغاتی برای دولچه و گابانا و ورساچه سازنده مبلمان است. او کارگاه مخصوص خود را دارد و میز و میزهای قهوه سفارشی درست می کند.

فرانسیسکو لاچووسکی
مرد خوش تیپ

 

فرانسیسکو لاچوفسکی یک مدل مد  خوش تیپ در اصل از برزیل است. او پیش از این در تبلیغ مارک های لوکس همکاری داشته و در نمایش هایی برای دیور ، ورساچه ، گوچی و آرمانی کار کرده است.

 

متیو نوشکا
مرد خوش تیپ

 

متیو نوشکا نمونه بارز قدرت رسانه های اجتماعی است. نمایندگان مد و لباس  به اینستاگرام او علاقه مند شدند و از آن زمان متیوی خوش تیپ کمپین هایی مانند نایک ، کالوین کلین ، هوگو باس ، تام فورد و ورساچه را الگوی خود قرار داده است.

هو بینگ
مرد خوش تیپ


هو بینگ در دنیای مد نادر است. او کار خود را از سال 1990 آغاز کرد و امروز نیز مورد تقاضا است. هو بینگ  خوش تیپ یکی از بزرگترین نام های مد در زادگاهش چین است و اولین سفیر بین المللی لباس مردانه شورای مد انگلیس است.

برد کرونینگ

مرد خوش تیپ

مدل آمریکایی مرد

 

مدل خوش تیپ آمریکایی برد کرونینگ دوست صمیمی کارل لاگرفلد است. این مرد سال ها در نمایش های Fendi و Chanel شرکت کرده است.

کلینت مائورو
مرد خوش تیپ

مدل آمریکایی مرد

این آمریکایی پس از تبلیغ لباس زیر شرکت Armani  مشهور شد. این مرد خوش تیپ در سینما نیز بازی می کند و آرزو دارد روزی نویسنده شود.

 

آرتور کولکوف
مرد خوش تیپ

 

این  پسر خوشتیپ و جذاب  آرتور کولکوف در سیبری متولد شد ، اما در کودکی با والدینش به نیویورک نقل مکان کرد. او در کمپین های تبلیغاتی H&M ، سیسلی ، Banana Republic ، اسپریت و دیگران حضور داشته است. در دانشگاه ، این مرد جوان عاشق فوتبال آمریکایی بود.

شان اوپری
مرد خوش تیپ

مدل پسر خوشتیپ

شان در دنیای  مدلینگ مردان  بسیار مورد تقاضا است. او خیلی راحت به قله مدلینگ صعود کرد این شخص خوش تیپ بارها چهره جورجیو آرمانی ، کالوین کلاین ، ورساچه و مارک های معروف دیگر شده است.

 

بن هیل
مرد خوش تیپ

 

بن  بعد از 30 سالگی مشهور شد. تن روشن ریش اصلاح نشده و موهای خاکستری روشن روی شقیقه ها این مرد را بسیار خوش تیپ و جذاب کرده است. بن در دنیای مدلینگ  هنوز هم  نسبت به همکاران جوان خود شانس بیشتری دارد.

جان کورتاهارنا
مرد خوش تیپ

جان برای دیدن زیبایی ها به نمایش مد آمد و آنها در آنجا متوجه او شدند. به اسپانیایی خوش تیپ  پیشنهاد شد که مدل شود. فقط یک ماه کلاس داشت ، و او در آز های جهانی درخشید. Firm L'Officiel Hommes حتی یک کاتالوگ 200 صفحه ای منتشر کرد که در آن تمام صفحات منحصراً تصاویر این مرد جوان بود.

کاربر گرامی اگر می خواهید زیباترین را ببینید مقاله ویلیام فرانکلین میلر زیباترین پسر جهان کیست را بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید