25 خوش تیپ ترین مدل مردان از سراسر جهان

در

همه چیز در دنیا باید هماهنگ باشد. اگر زنان شروع به بازی هاکی و تسلط بر حرفه آتش نشان و پلیس می کنند ، پس چرا خوش تیپ ترین مردان  نمی توانند  مدل مرد  و  مدل مد باشند؟ در  این مقاله به 25  عکس مدل های مرد  نگاهی بیندازیم.

مردان مدل

بلو اسمیت 
مرد خوش تیپ

خوش تیپ ترین مرد دنیا

مادر ، بلو را  در سن 12 سالگی وارد حرفه مدلینگ کرد.پسر خوش تیپ  او برای Vogue Homme ژاپنی فیلمبرداری شد. یک سال بعد ، او شروع به عقد قرارداد تبلیغاتی بزرگ با مارک های جین کرد!

جیکوب مورتون
مرد خوش تیپ

مردان مدلینگ

جیکوب مورتون  از تگزاس از 17 سالگی کار مدلینگ خود را در  مدل مردان  آغاز کرد. در حال حاضر نمونه کارهای او شامل کارهایی برای Topman ، Hugo Boss است. و در اینستاگرام این  مرد مدل  خوش تیپ هزاران مشترک از مردان و زنان  دارد.

سنگ وو کیم
مرد خوش تیپ

وقتی نوبت به رتبه بندی تیزترین گونه ها می رسد ، به دنبال سانگ وو کیم باشید. او در کمپین های تبلیغاتی  لباس های مردانه و زنانه باربری و دیزل مورد توجه قرار گرفته است ، اما فقط چهره او نیست که مورد توجه قرار می گیرد.او همچنین دارای یک سبک خیابانی ذاتی است که این پسر را به منبع عالی از خونسردی تبدیل می کند.

دیوید گاندی
مرد خوش تیپ

خوشتیپ ترین مدل مرد جهان

دیوید گاندی خوش تیپ در لندن زندگی می کند. وی در کمپین های تبلیغاتی شرکت های Gant USA ، Dolce & Gabbana ، Hugo BossShiatzy Chen ، 7  و Zara ، H&M شرکت کرد. این مرد برای Vogue انگلیس وبلاگ می نویسد و یک خط تولید  لباس زیر و لباس برای Marks & Spencer دارد.

گرهارد فریدل

مرد خوش تیپ

مدل جذاب مرد

این پسر اصالتاً اتریشی است .هم مدل است و هم بازیگر. او در لباس های کلاسیک مردانه که منعکس کننده خانواده سلطنتی است بسیار زیبا به نظر می رسد. او دارای اندام عالی است که نتیجه تمرینات وی در ورزشگاه است.

تایسون بولوی
مرد خوش تیپ

مدلینگ مرد جذاب

تایسون اهل تگزاس است و علاوه بر فیلمبرداری و نمایش  بازی در فیلم ها ، مشغول یک تجارت موفق نیز است.

آدونیس بوسو
مرد خوش تیپ

مدل مرد جذاب

 او اکنون مدل مارک های بزرگی مانند دولچه و گابانا ، ویوین وست وود و ... است.

سیمون نسمن
مرد خوش تیپ

خوشتیپ ترین پسر دنیا

چشمان دوست داشتنی ، لب های پر و لبخندی جذاب ... بسیاری از زنان با دیدن او دیوانه می شوند. سیمون نسمن  خوش تیپ بسیار مورد تقاضا است ... او با Vogue ، GQ ، Numero ، Harper's Bazaar ، L'Officiel ، Michael Kors ، Calvin Klein ، Lanvin ، Givenchy کار می کند. این لیست برای مدت طولانی ادامه دارد.

آندرس ولنكوسو سگورا
مرد خوش تیپ

مدلینگ مرد

اسپانیایی خوش تیپ  علاوه بر فیلمبرداری در تبلیغات و اجرای نمایش  ، خودش را در سینما امتحان کرد. آندرس همچنین ذهن کنجکاوی دارد. او با آرامش به کاتالان ، فرانسه ، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کند.

 

 زک استنمارک
مرد خوش تیپ

مدل های جذاب مرد

قبل از شروع کار مدلینگ ، برادران اردن استنمارک و زک استنمارک در رشته اقتصاد کشاورزی تحصیل می کردند. اکنون آنها کار مدلینگ را برای مارک های بزرگی مانند Abercrombie & Fitch ، Calvin Klein و Ralph Lauren انجام می دهند.این  مدلهای مرد  دو نفره به لطف حساب مشترک خود در شبکه های اجتماعی به خاطر ورزشکاری و سبک زندگی سالم خود شناخته شده اند.

جوردن بارت
مرد خوش تیپ

 

این مرد خوش تیپ از 13 سالگی شروع به تسخیر دنیای مدلینگ کرد. در سال 2016 ، توسط Models.com به عنوان مدل سال انتخاب شد و همچنین در جوایز GQ به عنوان مرد سبک و مدل  شناخته شد. تام فورد ، بالمین و ورساچه نیز نسبت به ظاهر بارت بی تفاوت نبودند.

ریکی هال

مرد خوش تیپ
ریش کارت دعوت این خوش تیپ در دنیای مدل های هیپستر است. در سال 2014 ، مجله Esquire این مرد خوش تیپ را "مرد با چشمگیر ترین موهای بریتانیا" نامید.

 

برایان شیمانسکی
مرد خوش تیپ

 

اما این ستاره خوش تیپ کمپین های تبلیغاتی برای دولچه و گابانا و ورساچه سازنده مبلمان است. او کارگاه مخصوص خود را دارد و میز و میزهای قهوه سفارشی درست می کند.

فرانسیسکو لاچووسکی
مرد خوش تیپ

 

فرانسیسکو لاچوفسکی یک مدل مد  خوش تیپ در اصل از برزیل است. او پیش از این در تبلیغ مارک های لوکس همکاری داشته و در نمایش هایی برای دیور ، ورساچه ، گوچی و آرمانی کار کرده است.

 

متیو نوشکا
مرد خوش تیپ

 

متیو نوشکا نمونه بارز قدرت رسانه های اجتماعی است. نمایندگان مد و لباس  به اینستاگرام او علاقه مند شدند و از آن زمان متیوی خوش تیپ کمپین هایی مانند نایک ، کالوین کلین ، هوگو باس ، تام فورد و ورساچه را الگوی خود قرار داده است.

هو بینگ
مرد خوش تیپ


هو بینگ در دنیای مد نادر است. او کار خود را از سال 1990 آغاز کرد و امروز نیز مورد تقاضا است. هو بینگ  خوش تیپ یکی از بزرگترین نام های مد در زادگاهش چین است و اولین سفیر بین المللی لباس مردانه شورای مد انگلیس است.

برد کرونینگ

مرد خوش تیپ

مدل آمریکایی مرد

 

مدل خوش تیپ آمریکایی برد کرونینگ دوست صمیمی کارل لاگرفلد است. این مرد سال ها در نمایش های Fendi و Chanel شرکت کرده است.

کلینت مائورو
مرد خوش تیپ

مدل آمریکایی مرد

این آمریکایی پس از تبلیغ لباس زیر شرکت Armani  مشهور شد. این مرد خوش تیپ در سینما نیز بازی می کند و آرزو دارد روزی نویسنده شود.

 

آرتور کولکوف
مرد خوش تیپ

 

این  پسر خوشتیپ و جذاب  آرتور کولکوف در سیبری متولد شد ، اما در کودکی با والدینش به نیویورک نقل مکان کرد. او در کمپین های تبلیغاتی H&M ، سیسلی ، Banana Republic ، اسپریت و دیگران حضور داشته است. در دانشگاه ، این مرد جوان عاشق فوتبال آمریکایی بود.

شان اوپری
مرد خوش تیپ

مدل پسر خوشتیپ

شان در دنیای  مدلینگ مردان  بسیار مورد تقاضا است. او خیلی راحت به قله مدلینگ صعود کرد این شخص خوش تیپ بارها چهره جورجیو آرمانی ، کالوین کلاین ، ورساچه و مارک های معروف دیگر شده است.

 

بن هیل
مرد خوش تیپ

 

بن  بعد از 30 سالگی مشهور شد. تن روشن ریش اصلاح نشده و موهای خاکستری روشن روی شقیقه ها این مرد را بسیار خوش تیپ و جذاب کرده است. بن در دنیای مدلینگ  هنوز هم  نسبت به همکاران جوان خود شانس بیشتری دارد.

جان کورتاهارنا
مرد خوش تیپ

جان برای دیدن زیبایی ها به نمایش مد آمد و آنها در آنجا متوجه او شدند. به اسپانیایی خوش تیپ  پیشنهاد شد که مدل شود. فقط یک ماه کلاس داشت ، و او در آز های جهانی درخشید. Firm L'Officiel Hommes حتی یک کاتالوگ 200 صفحه ای منتشر کرد که در آن تمام صفحات منحصراً تصاویر این مرد جوان بود.

کاربر گرامی اگر می خواهید زیباترین را ببینید مقاله ویلیام فرانکلین میلر زیباترین پسر جهان کیست را بخوانید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

زنان واقعا قوی‌تر از مردان هستند

در


اگر همیشه سر این موضوع با دوستان‌تان بحث می‌کردید، حالا یک تحقیق علمی هم دارید که در راستای ادعای‌تان طرح کنید.نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در شرایط بسیار سخت مثل قحطی، شیوع بیماری‌های واگیردار، یا حتی اسارت، زنان بیش از مردان دوام می‌آورند.


در عصر حاضر نیز زنان تقریبا همه جای دنیا بیش از مردان عمر می‌کنند. مثلا در انگلستان، امید به زندگی برای زنان ۸۳ سال است و برای مردان ۷۹.۵ سال. (در اسکاتلند این ارقام به ترتیب ۸۱ و ۷۷ است.)

مطالعه اخیر در دانشگاه جنوبی دانمارک و روی هفت نمونه تاریخی که جوامع بشری در شرایط بسیار سخت قرار گرفته بوده‌اند، انجام شده. هدف مطالعه درک بهتر اختلاف عمر بین زنان و مردان بوده.

از نمونه‌هایی که محققان این دانشگاه مطالعه کرده‌اند، می‌توان به قطحی ایرلند بین سال‌های ۱۸۴۵ و ۱۸۴۹ میلادی و دو شیوع سرخک در ایسلند در سال‌های ۱۸۴۶ و ۱۸۸۲ میلادی اشاره کرد. نمونه دیگر تجربه برده‌های لیبریایی است که اوایل قرن نوزدهم میلادی در آمریکا آزاد شدند و به آفریقا بازگشتند و بسیاری چون در معرض بیماری‌هایی که در آمریکا نبود قرار گرفتند، مردند.

در همه این نمونه‌های تاریخی، امید زندگی به شدت کم شد. مثلا در شیوع سرخک در ایسلند (۱۸۸۲)، امید زندگی برای زنان از حدود ۴۴ سال به حدود ۱۹ سال رسید، و برای مردان از حدود ۳۸ سال به اندکی زیر ۱۷ سال.
ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است
محققان دانشگاه جنوبی دانمارک مشاهده کرده‌اند که در همه جوامع مورد بررسی، و تقریبا در همه گروه‌های سنی، نرخ مرگ‌ومیر زنان کمتر بوده، و جز یک مورد استثناء زنان بیش از مردان عمر می‌کرده‌اند.

ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است. آنها می‌گویند: "در شرایط بسیار سخت و کشنده، نوزادان دختر بهتر از نوزادان پسر مقاومت می‌کردند".

و بر این مبنا نتیجه گرفته‌اند که: "این واقعیت که در شرایط بسیار سخت، و در بدو تولد که تفاوت‌های رفتاری و اجتماعی دو جنس کمینه است، ماده‌ها بیش از نرها زنده می‌مانند، شاهدی است بر این فرضیه که برتری زنان در بقا دلایل بنیادی زیست‌شناختی دارد".

نویسندگان گزارش تأکید کرده‌اند که بر اساس یافته‌های این تحقیق مزیت زنان به مردان در محیط‌های مختلف کم و زیاد می‌شود و عوامل اجتماعی هم روی آن تأثیر دارد.

آنها به نتایج تحقیق‌های دیگر اشاره کرده‌اند که اختلاف هورمونی را عامل اختلاف مرگ‌ومیر زن و مرد می‌داند. مثلا استروژن که در زنان بیش از مردان یافت می‌شود، خاصیت ضدتورمی دارد. در حالی که تستسترون که در مردان بیشتر است، ممکن است باعث ضعف سیستم ایمنی بشود.

پروفسور ویرجینیا زارولی، سرپرست این تیم تحقیقاتی، می‌گوید: "شرایط مردم در نمونه‌هایی که بررسی کردیم حقیقتا وحشتناک بود. و با اینکه در این دوره‌های بحران مزیت بقای زنان افت می‌کرد، همچنان آن‌قدر بود که بیش از مردان زنده بمانند. یعنی حتی در دوره‌هایی که مرگ و میر زیاد بود، زنان بیش از مردان عمر می‌کردند". ( سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا مردان ناگهان به روابط خود پایان می دهند

در
چرا مردان ناگهان به روابط خود پایان می دهند
او تماس نگرفت. چرا مردان ناگهان به روابط خود پایان می دهند
این اتفاق می افتد که رابطه خیلی سریع هنوز شروع نشده به پایان می رسد. چه دلایلی می تواند منجر به این واقعیت شود که بعد از گذشت چند روز مردان دیگر نمی خواهند قرار های جدید را ادامه دهند؟
 
دو مورد افراطی وجود دارد که باید در روابط با مردان از آن اجتناب کرد. اولی صراحت بیش از حد و دومی راز داری بیش از حد است. اگر در روز اول به معنای واقعی کلمه همه چیز را با آقا صحبت کردید ، و علاوه بر این همه گل و لای خود را ریختید ، جای تعجب نیست اگر این مرد دیگر نمی خواهد با شما ارتباط برقرار کند. همین مسئله در مورد راز داری بیش از حد نیز صدق می کند - اگر مردی مجبور شود حداقل چند کلمه را بقولی با چنگک از شما بیرون بکشد ، بعید است علاقه ای به ادامه رابطه داشته باشد.
 
چه کاری انجام دهیم تعادل را دنبال کنید. اگر چنین کاستی هایی را می شناسید ، برای رفع آنها تلاش کنید. اگر بسیار خجالتی هستید ، مباحث پیشاپیش را برای مکالمه آماده کنید ، آنها را با یک دوست یا در مقابل آینه تمرین کنید - این به شما اطمینان می دهد که در زمان قرار اطمینان بیشتری داشته باشید.
 
یکی دیگر از دلایل اصلی از دست دادن علاقه ، تابو در جلوه های تمایلات جنسی است. اگر اجازه نمی دهید که مرد کمترین تماسی با شما داشته باشد اگر او شما را ترک کرد تعجب نکنید. این بدان معنا نیست که برای اولین کسی که با او ملاقات دارید باید این تابو را بشکنید، فقط بگذارید کارها به روال عادی ادامه یابد.
 
اغلب یک مرد تمایل به ادامه رابطه ندارد زیرا شما چیزهای متفاوتی از آنها می خواهید. بعضی اوقات زنان تمایل به عجله کردن دارند و پس از چند تاریخ ، آنها پیشنهاد می کنند که برای فرزندان آینده نامی انتخاب کنند. این می تواند یک مرد را بترساند. اما خود را در جای او قرار دهید - در چنین شرایطی چه فکر می کنید؟ البته باید در مورد آینده و چشم اندازهای خود بحث کنید. اما در حد معقول و بعد از اینکه رابطه شما واقعاً شروع شده است.
 
همچنین اتفاق می افتد - یکی از شرکا به دنبال یک رابطه جدی است و دیگری به دلایلی برای آن رابطه آماده نیست. شما هرگز نباید سعی کنید این موقعیت را تغییر دهید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان کاریزماتیک جهان که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است

در
مردان خوش تیپ
مردان کاریزماتیک جهان که مقاومت در برابر آنها بسیار سخت است.
 
جهان مملو از انسانهای زیبا و خیره کننده ای است که دائماً در مجلات درباره آنها صحبت می شود و می نویسند. اما غالباً در مورد زیبایی زنان بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، کاملاً فراموش می کنند که علاوه بر آنها ، مردان خوش تیپ هم در جهان وجود دارند که از نظر زیبایی و کاریزما نسبت به زنان کم نمی آورند.
 

1. پرنس ویلیام

پرنس ویلیام
یکی از زیباترین مردان.  \ عکس
 
جوانی جذاب با لبخند خجالتی ، حتی در سنین پایین نیز مورد علاقه عموم مردم قرار گرفته است و حالا او نمونه بارز این است که یک آقا و مرد واقعی چگونه باید به نظر برسد. شاهزاده ویلیام دستاوردهای بسیاری دارد ، از جمله ارتش ، سفری به آفریقا و آمریکای جنوبی و همچنین بنیادهای خیریه ای که قبلاً مادر وی ، پرنسس دایانا از آنها حمایت می کرده است. در میان چیزهای دیگر ، او حامی مسئول Centpoint ، یک سازمان جوانان بی خانمان است و در Tusk Trust شرکت می کند ، برنامه ای که برای حفاظت از حیوانات وحشی آفریقا اختصاص داده شده است. و جای تعجب ندارد که او مقام اول افتخار را در این لیست کسب کند. از این گذشته  به جذابیت ، کاریزما و استقامت او را فقط می توان حسادت کرد.
پرنس ویلیام
او جهان را با لبخند خجالتی و کاریزما خود فتح کرد.  \ عکس
 

2. سلمان خان

سلمان خان
ستاره بالیوود  \ عکس
 
در مقام دوم سلمان خان بازیگر هندی قرار داشت که توانست با کاریزمای خود نه تنها بالیوود بلکه قلب زنان را در سراسر جهان فتح کند. خان با جذابیتهای فراگیر و بازوهای عضلانی خود ، محبوب در بین زنان است. و با وجود سن و سالش ، این مرد از لحاظ ظاهری عالی است و لبخند گرم او قادر به ذوب هر قلب و حتی سخت ترین قلب ها است.
سلمان خان
مرد خوش تیپ  \ عکس
 

3. نوا میلز

نوا میلز
پس از شروع کار خود در سال 2003 ، میلز به تعدادی از شرکت های مد ، از جمله مودلز زندگی مدلینگ را آغاز کرد. در سال 2004 میلز اولین نمایش خود را  برای مجموعه های پاییز گوچی و ایو سن لوران در میلان و پاریس انجام داد و همچنین برای Versace ، Michael Kors و البته Dolce & Gabbana تبدیل شد که در ابتدا با آنها قرارداد بست. سال 2005 در سال 2009 ، میلز در کمپین عطر Naked Dolce & Gabbana Anthology با چند مدل مشهور دیگر از جمله Claudia Schiffer ، Naomi Campbell و Tyson Ballou ظاهر شد.
 
مهمتر از آن ، میلز به یکی از مدل های لاکوست تبدیل شد و با شعار جدید "شیک غیر متعارف" در کمپین "ظاهر جدید" ایفای نقش کرد. این تبلیغ توسط مورت و مارکوس گرفته شده است و مدل هایی را نشان می دهد پیراهن های یقه دار لاکوست سفید ، که بیش از لباس شب فانتزی مشکی پوشیده شده است ، پوشیده اند. در سال 2011 و 2012 ، میلز در sitcom CBS 2 Broke Girls ظاهر شد و نقش رابی ، دوست پسر مکس را بازی کرد. او همچنین در فیلم تیلور سویفت در سال 2012 بازی کرد. و در سریال تلویزیونی درام The Enemy Within ، میلز قرار است بازی کند.
اما علی رغم محبوبیتش ، هنوز هم یکی از معتدل ترین و خجالتی ترین مردانی است که هنوز از شهرت خراب نشده است.
نوا میلز
فاتح قلب زنان.  \ عکس
 

4- گادفری گائو

گادفری گائو
او نه تنها در کشورش بلکه در خارج از کشور نیز به محبوبیت دست یافت.  \ عکس
 
تایوان کشوری است که بعید است از نظر ستاره های فیلم یا افراد فوق العاده زیبا توجه جدی را به خود جلب کند. با این حال ، این بدان معنی نیست که در این بخش از جهان هیچ مرد خوش تیپ وجود ندارد. گادفری گائو متعلق به این دسته است. گادفری در تایپه ، تایوان متولد شد. خانواده وی هنگامی که تنها نه سال داشت ، به ونکوور ، کانادا نقل مکان کردند و در آنجا بزرگ شد.
گائو در دانشگاه کاپیلانو در ونکوور تحصیل کرد ، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، وی به تایوان بازگشت و قصد داشت یک بسکتبالیست حرفه ای شود ، اما او یک مدل شد و تعدادی اثر تبلیغاتی و عکس های مجله درست کرد که راه را برای اجرای وی باز کرد. یکی از محبوب ترین و مورد تحسین بسیاری از بازیگران ، گادفری گائو مدت هاست که به عنوان زیباترین شخصیت کشور خود و فراتر از آن شهرت داشته است.
گادفری گائو
ستاره تایوان.  \ عکس
 

5. جاستین ترودو

جاستین ترودو
خوش تیپ ترین مرد و نخست وزیر.  \ عکس
 
جاستین ترودو مردی است که صددرصد نیازی به معرفی ندارد. نخست وزیر کانادا احتمالاً زیبا ترین نخست وزیر تاکنون در این کشور است. جاستین سالهای ابتدایی خود را به عنوان پسر نخست وزیر معروف کانادا پیر ترودو گذراند. بعد از کالج ، قبل از ورود به سیاست ، چندین سال به عنوان معلم کار کرد. وی برای اولین بار در سال 2008 به پارلمان کانادا انتخاب شد و در سال 2013 ترودو رهبر حزب لیبرال شد. او و حزبش در سال 2015 ، هنگامی که تروودو دومین نخست وزیر جوان کشور شد ، یک پیروزی چشمگیر به دست آوردند. او در سرتاسر جهان نه تنها توسط زنان ، بلکه توسط مردان نیز مورد علاقه واقع می شود. با تشکر از ظاهر بسیار شیک و مراقبت زیادی که برای بخش های آسیب پذیر جامعه انجام داد ، او همچنان در سراسر جهان قلب ها را به سمت خود جلب می کند.
جاستین ترودو
و او عاشق جورابهای شیک است!  \ عکس
 

6. عمر برکان الغلا

عمر برکان الغلا
او خیلی خوش تیپ خوانده می شود.  \ عکس
 
عمر بورکان الجلا در سال 2013 پس از آنکه گزارش شد که وی به دلیل "بسیار خوش تیپ بودن" از عربستان اخراج شده ، بدنام شد. این حادثه در طول جشنواره فرهنگی جندریه در ریاض اتفاق افتاد که در آن عمر برکان الغلا به همراه دو مدل مرد دیگر در یک غرفه تبلیغاتی کار کردند. عمر برکان الغلا در مصاحبه ای در ژانویه سال 2015 گفت که چندین دختر جمع شده در این جشنواره از او و مدل های دیگر خواسته اند تا از با او عکس بگیرند ، که بعد از آن جمعیت اطرافشان زیاد شد. عمر برکان الغلا (عمر بورکان الجلا) با ابراز نگرانی از اینکه دختران جوان ساده لوح به سادگی عاشق یک پسر خوش تیپ می شوند.انتظامات مودبانه از او خواستند که جشنواره را ترک کند. بعداً ، نمایندگان امارات متحده عربی بیانیه ای صادر كردند و در آن توضيح دادند كه هرگز از بوركان و دو مدل دیگر خواسته نشده است كه كشور را ترك كنند.
عمر بورکان الجلا
او نه تنها جمعیت دختران را دیوانه كرد ، بلكه نگرانی پلیس را نیز در پی داشت.  \ عکس
 
آنها همچنین اظهار داشتند كه عمر بورکان الجلا در این مراسم رقص های نامفهومی را انجام داده است. این واقعه پس از توزیع عکس های عمر بورکان الغلا از طریق شبکه های اجتماعی به یکی از ویروسی ترین داستان های اینترنتی تبدیل شد و از وی دعوت شد تا در برنامه های مختلف تلویزیونی مصاحبه کند و در جلد های متعدد مجلات ظاهر شود ، که توسط مطبوعات بین المللی به عنوان "زیباترین مرد عرب در جهان "یا" خوش تیپ ترین مرد جهان " معرفی شد و جای تعجب نیست که بیش از یک میلیون مشترک در صفحه فیسبوک او وجود دارد.
 

7. برد پیت

برد پیت
سلبریتی برد پیت به حق یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید.  \ عکس 
 
برد پیت هر روز با ظاهرش و بازیگری عالی همه را مجذوب خود می کند. به لطف زیبایی غیرقابل توصیف، او در لیست زیباترین مردان جهان قرار می گیرد ، فقط تام کروز می تواند با او رقابت کند.
برد پیت
بازیگر هالیوود.  \ عکس
 

8. تام کروز

تام کروز
 تام کروز.  \ عکس
 
و این لیست توسط قلب بی نظیر تام کروز بسته می شود که علی رغم سنش ، هنوز تاثیر غیرقابل انکاری بر روی زنان می گذارد. فقط باید به لبخند اغواگرانه او نگاه کرد ، وقتی که بلافاصله بدون گفتار لبحند می زند، در چنین لحظه هایی بسیار خوش تیپ است.
تام کروز
او هنوز هم یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان به حساب می آید.  \ عکس.

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 عکس عروسی نادر از ستاره های قرن بیستم و داستان های عاشقانه آنها

در
قرن بیستم عصری بود از مردان درخشان و زنان جذاب. به نظر می رسید که هنرمندان آن زمان همه چیز را داشتند: تحسین میلیون ها هوادار ، نقش های به یاد ماندنی ، زیبایی و .... اما زندگی ستارگان مشهور ، اغلب آنقدر که به نظر می رسید غرق در تجملات نبوده و نیست. از این گذشته ، موفقیت و ثروت تضمین کننده خوشبختی در عشق نیست.
 
sayarak.com در روز عروسی آنها عکس هایی از افراد مشهور قرن بیستم را جمع آوری کرد و فهمید که آیا این پیوند های خانوادگی قوی هستند.
 

1. لیزا مینلی (1967)

لیزا مینولی
ستاره موسیقی لیزا مینلی و خواننده استرالیایی پیتر آلن، مادر لیزا، بازیگر مشهور هالیوود جودی گارلند بود. در سال 1967 ، عروسی آنها برگزار شد. برای جودی ، پیتر داماد ایده آل بود: پیتر به دختر او توهین نکرد ، مودب و دوست داشتنی بود ، و همچنین وضعیت مالی آنها را اصلاح می کرد. اما یک پایان خوشحال کننده اتفاق نیفتاد: در آوریل 1970 ، زن و شوهر اعلام کردند که در حال جدایی هستند. دلیل ، به احتمال زیاد ، این بود که پیتر جامعه مردان را ترجیح می داد .
 

2. بریژیت باردو (1952)

بریژیت باردو
این بازیگر فرانسوی برای اولین بار در سن 18 سالگی با دستیار فیلم راجر وادیم ازدواج کرد . فیلم اول وادیم "و خدا یک زن را آفرید ..." با بریژیت باردو در نقش اصلی ، او را به یک ستاره فوق العاده تبدیل کرد و او یک کارگردان موفق شد. آنها تنها 5 سال با هم زندگی کردند ، اما در زندگی همچنان دوست باقی ماندند.
 

3. مرلین مونرو (1942)

ازدواج مرلین مونرو
اولین شوهر مریلین مونرو ی جذاب، جیمز داگورتی بود . برای یک دختر 16 ساله ، ازدواج فرصتی برای جلوگیری از سرگردان شدن در خانواده های بی سرپرست و پناهگاه ها شد. بعد از گذشت 4 سال ، با موفقیت در استودیوی 20th Century Fox، رابطه خود را  با Doherty را قطع کرد.
 

4. الویس پریسلی (1967)

عکس عروسی الویس پریسلی
الویس پریسلی وقتی تنها 14 سال داشت ، با همسر و عشق زندگی خود پریسیلا واگنر ملاقات کرد . در سال 1967 (عروس 21 ساله بود) آنها در هتل مجلل علاءالدین در لاس وگاس عروسی مخفی ترتیب دادند ، که در آن فقط اقوام دعوت شده بودند. پس از 6 سال ، پریسیلا تصمیم به طلاق از سلطان راک اند رول گرفت.
 

5. الیزابت تیلور (1964)

عکس عروسی الیزابت تیلور
به طور رسمی ، ملکه هالیوود 9 بار ازدواج کرده است. از این تعداد ، دو بار - با یک مرد ، ریچارد برتون است. در سال 1964 ، فقط 9 روز پس از طلاق لیز از ادی فیشر ، این زوج یک مراسم متوسط ​​در مونترال (کانادا) برگزار کردند. جزئیات رابطه آنها از صفحات اول روزنامه ها مخفی نماند ، میلیون ها نفر از مردم داستان عشق پرشور را دنبال کردند. همه اینها در سال 1974 به طلاق خاتمه یافت و به دنبال آن ازدواج مجدد انجام شد كه تنها 9 ماه به طول انجامید.
 

6. گریس کلی (1956)

لباس عروسی گریس کلی
حرفه گریس کلی در اوج خود بود زمانی که او در جشنواره فیلم کن، شاهزاده موناکو رینر سوم را ملاقات کرد. برنده اسکار و بازیگر مورد علاقه هیچکاک به دلیل عشق از صحنه کنار رفت و شاهزاده خانم موناکو شد. در سال 1982 ، در اثر تصادف رانندگی به طرز غم انگیزی درگذشت. شاهزاده تا زمان مرگش (در سال 2005) ازدواج نکرد و در کنار همسرش دفن شد.
 

7. بیانکا جاگر (1971)

عروسی بیانکا جاگر
میک جاگر در سپتامبر سال 1970 در مهمانی با بیانکا پرز-مورا مازیاس آشنا شد. در ماه مه سال 1971 ، آنها در سن تروپز ازدواج كردند و تعداد زیادی از پاپاراتزی آنها را احاطه كردند. خیانت های مکرر به یک ستاره راک فرصتی به این ازدواج نداد: در سال 1978 ، این دختر به محض اینکه درباره عاشقانه های جاگر با مدل جری هال شنید، طلاق گرفت .
 

8. کاترین دنوو (1965)

عروسی کاترین دنوو
تنها همسر رسمی بازیگر زیبا و اسرارآمیز فرانسوی ، دیوید بیلی ، عکاس لندنی بود . آنها هیچ مراسمی برای عروسی نگرفتند - آنها به سادگی قرارداد ازدواج را امضا کردند. عروس در لباس مشکی و داماد با ژاکت بافتنی بود. این ازدواج دوام طولانی نداشت؛ دلیل این شکاف می تواند یک مانع زبان باشد: بیلی حتی به یادگیری زبان فرانسه فکر نمی کرد ، و برای دنوو  صحبت به زبان انگلیسی خیلی خسته کننده بود.
 

9. والیس سیمپسون (1937)

والیس سیمپسون
والیس سیمپسون که دو بار طلاق گرفته بود با ادوارد هشتم که بخاطر ازدواج به او از سلطنت کناره گیری کرد. عروسی دو عاشق در مه 1937 در فرانسه برگزار شد. آنها تا زمان مرگ ادوارد زندگی می کردند و در آرامگاه سلطنتی نزدیک ویندزور دفن شدند.
 

10. اوا گاردنر (1951)

عروسی اوا گاردنر
صدای طلایی هالیوود(فرانک سیناترا) و بازیگر محبوب(اوا گاردنر) در نخستین فیلم در سال 1950 ملاقات کردند . به خاطر زیبایی مهلک اوا گاردنر ، فرانک سیناترا همسر خود را که 12 سال با او زندگی می کرد ، و سه فرزندش را ترک کرد. طرفداران اخلاق ، ازدواج آن ها را محکوم کردند که حرفه خواننده را ویران کرد ، و اوا گاردنر شهرت یک لیبرتین (که فقط از چهره خود سود می برد) را به دست آورد. این زن و شوهر با موفقیت ، حسادت مداوم ، رسوائی ها و قهر و آشتی های مداوم روبرو شدند - این زوج تنها 6 سال با هم زندگی کردند.
 

11. ژاکلین کندی (1953)

عروسی ژاکلین کندی
عکس های عروسی نادر از ستاره های قرن بیستم و داستان های عاشقانه آنها
 
ژاکلین بوییر و جان کندی در سال 1953 ازدواج کردند. عروسی رویداد شماره یک  در محافل سکولار بود. در سال 1960 ، جان کندی وارد انتخاب ریاست جمهوری شد. پس از پیروزی در انتخابات ، ژاکلین در مدت زمان کوتاهی توانست همدلی عمومی را به خود جلب کند و به یک محبوب جهانی تبدیل شد. در سال 1963 ، رئیس جمهور کندی در طی یک سفر کاری به دالاس ، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.در زمان ترور کندی، ژاکلین با او بود.
 

12. آدری هپبورن (1954)

لباس عروسی آدری هپبورن
ازدواج بازیگر آدری هپبورن و مل فرر که 14 سال به طول انجامید را نمی توان موفقیت آمیز نامید. مل فرر ، همانطور که گفتند ، سعی در کنترل همه چیز داشت و به موفقیت همسرش حسادت می کرد. این شایعات به حدی قوی بود که آدری مجبور به مصاحبه بزرگی شد ، که با تیتر منتشر شد: "شوهرم حرفه من را مدیریت نمی کند . " پس از دو مورد سقط جنین ، هپبورن به خاطر خانواده بازی در فیلم را رها کرد و در سال 1960 پسری به دنیا آورد. با این حال ، زندگی مشترک آنها در سال 1968 به جدایی انجامید.
 

13. لورن باکل (1945)

عروسی لورن باکل
در زمان ملاقات همفری بوگارت با لورن، مشهور و موفق بود و لورن باکال فقط اولین نقش فیلم خود را به دست آورده بود. آنها با اختلاف قاطع سن (25 سال) و مخالفت شدید مادر لورن ازدواج کردند. بعد از گرفتن طلاق، بازیگر بلافاصله با لورن باکال ازدواج کرد. لورن کار خود را ترک کرد و همسری دلسوز شد. همفری بوگارت، این بازیگر مشهور پس از 12 سال خوش گذراندن در کنار لورن بر اثر سرطان درگذشت.
 

14. سوفیا لورن (1966)

عکس عروسی سوفیا لورن
سوفیا لورن عشق واقعی خود را در سال 1950 در یک مسابقه زیبایی ملاقات کرد. تهیه کننده کارلو پونتی ازدواج کرده بود و گرفتن طلاق از کلیسای کاتولیک ایتالیا تقریبا غیرممکن بود.عاشقان نا امیدانه در مکزیک ازدواج کردند ، اما ین ازدواج از دید واتیکان فسخ شده بود. تنها در سال 1966 ، پس از تغییر تابعیت به فرانسوی و دریافت طلاق از همسر اول پونتی ، این زوج توانستند به طور رسمی امضا کنند. آنها با هم تا زمان مرگ کارلو در سال 2007 زندگی کردند.
 

15. ریتا هیورث (1949)

ریتا هیورث
ریتا هیورث چندین بار ازدواج کرد. یکی از همسرانش فرزند آقاخان سوم ، رهبر معنوی مسلمانان اسماعیلی ، شاهزاده علی سلمان آقاخان بود که وی را در کن ملاقات کرد. این مرد پولدار نظر بازیگر را به خود جذب کرد و با او ازدواج کرد، ریتا هیورث حرفه خود را ترک کرد و خود را وقف خانواده کرد. چند سال بعد ، ریتا هیورث ، خسته از خیانت های همسرش ، به آمریکا بازگشت.
 

16. یوکو اونو و جان لنون (1969)

یوکو اونو و جان لنون
یوکو اونو در سال 1966 در نمایشگاه آوانگارد با جان لنون ملاقات کرد . در سال 1969 ، این زوج در جبل الطارق امضا کردند ، این مراسم تنها چند دقیقه طول کشید. آنها ماه عسل خود را در آمستردام گذراندند در یک اتاق شیک در هیلتون برگزار کردند . در 8 دسامبر 1980 ، این نوازنده در نیویورک کشته شد.
 
و چگونه زندگی افراد مشهور را تصور می کنید؟ چه تعداد از ستاره هایی که می شناسید موفق شده اند خوشبختی را در عشق پیدا کنند؟ در نظرات به اشتراک بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 جمله سمی که به دختران نباید گفت

در
از بدو تولد ، والدین فرزندان خود را باکلیشه "دختر زیبا و خانه دار و پسر قوی و باهوش" پرورش می دهند. شاید هزاران سال پیش این امر توجیه پذیر بود: مردان ماموت ها را تعقیب می کردند ، و زنان در خانه مشغول پخت پز بودند. اما امروز ، مادران و پدرها همچنان ناامیدانه به مهارت های بی فایده ای می چسبند که برای دختران منسوخ شده اند.
 
sayarak.com آثار روانشناسان مدرن را با دقت مطالعه کرد و فهمید که تصورات غلط والدین به طور ناخودآگاه به دخترانشان چگونه منتقل می شود.
 

5- دختران دعوا نمی کنند و همیشه از بزرگسالان پیروی می کنند

دختران سازگار هیچ نگرانی ایجاد نمی کنند و در درجه اول برای والدین مناسب هستند. با این حال ، در بزرگسالی ، یک دختر مطیع که نمی تواند از همسالان خود عقب نماند ، خطر تبدیل شدن به قربانی سوء استفاده جسمی یا اخلاقی را دارد.
 
خشونت خانگی یک بیماری در جامعه است. در کشورهایی که اطاعت زنانه پرورش می یابد ، میزان ظلم بسیار زیاد است: 70٪ در هند ، 42٪ در ترکیه (ایران ، به هر حال ، خیلی عقب نیست ). قربانیان با ضربات سیلی و توهین روبرو می شوند ، زیرا از کودکی از کسی پیروی می کردند که قوی تر است.
 
یاد بگیریم که هر فردی فارغ از جنسیت حق دارد از منافع خود دفاع کند و در صورت لزوم دندان های خود را به دشمن نشان دهد. یک دختر در صورت تسلیم شدن یا آموختن از دفاع از دیدگاه خود ، کودک بی ادبی نخواهد شد.
 

4- دختر باید خانه دار باشد ، در غیر این صورت هیچ کس با او ازدواج نخواهد کرد

به طور پیش فرض ، به دختران آموزش داده می شود که مرتب باشند: لباس های مرتب بپوشند،اتاق خود را تمیز کنند و .... با این وجود ، دقت یک ویژگی جنسیتی نیست ، بلکه لازم است، صرف نظر از جنسیت، عشق به نظم را برای هر کودک پرورش دهیم . 
روانشناسان در ارتباط با دخترانی که والدین آنها را به طرز تعصب آمیز به شستن ، تمیز کردن ، پخت کیک و در زندگی خانوادگی همه کارهای خانگی را به عهده می گیرند، می گویند که کار های خانگی رابطه ای با جنسیت ندارند. این بدان معنی است که پسر ها باید بتوانند کفها را تمیز کنند و مثلاً دختر ها باید بتوانند لامپ های سوخته را تعویض کنند.
 

3. این کار مردانه است ، بنابراین به سمت "امور مردان" نروید

حکایت قدیمی که به آنها ریاضیات / فیزیک / برنامه نویسی داده نمی شود چیزی بیشتر از قصه های مادربزرگ است. در حقیقت ، دانشمندان هنوز نورون های خاصی را که مسئول توانایی های ریاضی است ، در مغز مردان پیدا نکرده اند . اما دختران هنوز از یادگیری جبر یا هندسه می ترسند ، که ظاهراً مقصر ذهن زن نیست. تقصیر والدین و معلمان است.
 
شوخی ها درباره منطق ویژه زن ، سبک رانندگی و حماقت در ریاضیات بی سر و صدا باعث کاهش عزت نفس کودک می شود. روانشناسان می گویند دختران و پسران زیر 6 سال دنیا را به همین صورت می بینند و به خودشان اعتقاد دارند. اما از سن 7 سالگی ، دختران فکر می کنند که، برای انجام ریاضیات / ساخت هواپیما / طراحی پل به اندازه کافی باهوش نیستند 
 
معلمان و آموزگاران انتظار موفقیت تحصیلی از پسران را دارند ، در حالی که به دختران کمتر توجه می کنند. چنین نگرشی می تواند در انتخاب یک حرفه تأثیر بگذارد : چه کسی می داند ، ممکن است دختر شمادر صورت نبودن نگرش تعصب آمیز به توانایی های ذهنی زن، به عنوان ماری کوری دوم تبدیل شود.
 

2. ارزش اصلی زن در ظاهر او است  

در هر کشور دنیا که در آن متولد شده اید ، والدین شما به احتمال زیاد به شما گفته اند که پسر باید قوی و باهوش باشد و دختر باید نجیب و زیبا باشد. در نتیجه دختران با این فکر رشد می کنند که سرمایه اصلی آنها  ظاهر آنها است.
 
در واقع ، این جمله حقیقت تلخ خود را دارد. جامعه شناسان بر این باورند که زنان هنوز هم با لباس و ظاهر شان سنجیده می شوند. طبق نظرسنجی ، مدیران HR در درجه اول به آرایش و رنگ موی متقاضی و سپس به خصوصیات شغلی توجه می کنند. نیازی به گفتن نیست ، سایر معیارها در مورد مردان اعمال می شود؟
 
روشن است که با چنین بی عدالتی باید کاری انجام شود. به عنوان مثال ، در انگلستان ، تبلیغات جنسیتی ممنوع شده است ، مانند "مادر زیبا است و پدر باهوش است".
ماتل (سازنده عروسک های باربی) که مدت هاست مورد سرزنش قرار می گیرد و تصویری فریبنده از زنان غیرقابل تحقق  را با عروسک هایش عرضه می کند ، تصمیم گرفته است تا از مبارزه علیه نابرابری جنسیتی حمایت کند . باربی قاضی ، باربی آتش نشانی و دیگر نمایندگان حرفه های به اصطلاح "مردانه" در ترکیب تیم حاضر شده اند.
 

1. دختران از درختان بالا نمی روند و دنبال توپ نمی دوند  

دانشمندان مدتهاست كه ثابت كرده اند كه مردان از زنان قوی تر هستند: آنها توده عضلانی بیشتری دارند و خود ماهیچه ها به طور متفاوتی ساختار یافته اند . اما این به هیچ وجه به معنای این نیست که زنان به فعالیت بدنی کمتری نیاز دارند.
 
آشنایی دختران با ورزش هایی که به طور سنتی مردانه (فوتبال ، بسکتبال) محسوب می شوند ، کودکان را به یک تبهکار تبدیل نمی کند. با توجه به  نظر روانشناسان، این فعالیت به آنها کمک می کند تا بدنی نه تنها زیبا، بلکه قوی، شجاع و ماهر داشته باشند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 مورد غیر منتظره که جنس مخالف را مانند آهنربا جذب می کند

در
مردان می توانند به طور خودسرانه بگویند که آنها زنان باهوش را جذاب می دانند. اما در واقعیت آنها فقط می توانند زنانی را دوست داشته باشند ، که هوش آنها از حد خودشان فراتر نرود. اگر دختران در آزمون ریاضی یا شفاهی بیش از مردان امتیاز کسب کنند ، علاقه آنها به سرعت محو می شود.
 
sayarak.com فهمید که کسی که به نظر ما جذاب است ، تحت تأثیر عادات عجیب و به ظاهر ناچیز یا علائم بیرونی قرار دارد. و این 10 مورد است که می تواند در نگاه جنس مخالف به جذابیت شما بیفزاید.
 

1. آیا غذای تند را دوست دارید 

اگر دختری دستور تهیه یک غذای تند را در قرار اول خود بدهد، به احتمال زیاد قرار به جلسه دوم می کشد. به همان روشی که ترس ، برانگیختگی و سایر احساسات شدید باعث تحریک علاقه عاشقانه می شود ، فلفل های قرمز و سایر ادویه های تند باعث می شوند تا زنان مورد علاقه شرکای خود قرار گیرند.
 

2. آیا شما پوست سالم دارید

(این حتی از ویژگی های صورت مردانه برای آقایان نیز مهم تر است)
دانشمندان دریافتند که هم زنان و هم مردان تمایل دارندکه جنس مخالف را با داشتن یک  پوست گرم و سالم جذب کنند. اعتقاد بر این است که این رنگ نشانگر یک رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات است و نشان دهنده مصونیت خوب است.
 
اگرچه خانم ها پسرهایی با چانه مشخص ، گونه های پهن و ابروهای پر ترجیح می دهند ، اما سلامت پوست برای زنان مهمتر از ویژگی های صورت مردانه است. نمایندگان مردان با رنگ پوست طلایی بیشتر از مردان با چهره کمرنگ یا صورتی رنگ توسط زنان جذاب دیده می شدند.
 
همانطور که برای دختران، سولاریوم یا یک رژیم غذایی کم کالری با مقدار زیادی از سبزیجات برای داشتن رنگ پوست گرم مورد نیاز است . رنگ طلایی مورد نظر فقط با استفاده از یک رژیم غذایی متعادل با مقدار کافی کاروتنوئیدها قابل دستیابی است: هویج ، کدو تنبل ، فلفل زرد ، و غیره.
 

3. شما خیلی زیبا نیستید  

به نظر می رسد که هرچه ظاهر شما روشن تر باشد ، توجه بیشتری به شما جلب می شود و شانس بیشتری پیدا خواهید کرد که شریک شایسته ای پیدا کنید.
 
و این چنین است: افراد زیبا واقعاً جنس مخالف را به خود جلب می کنند. اما فقط برای یک رابطه کوتاه.برای روابط طولانی مدت ، ما معمولاً شرکایی را انتخاب می کنیم که شبیه به خودمان باشند (در حالی که آقایان به طور ناخودآگاه به دنبال شباهت با  مادر هستند ، و  یا زنانی که با پدر دیده اند).
 
و از آنجا که بخش قابل توجهی از مردم از ظاهر معمولی برخوردار هستند ، "میانگین" برای تعداد بیشتری از افراد جنس مخالف جذاب خواهد بود . علاوه بر این ، اگر فردی داده های عادی داشته باشد ، به این معنی است که بسیاری از ژن های مختلف در بدن او مخلوط می شوند و در برابر بیماری ها و انگل ها نیز مقاومت بیشتری نشان می دهد.اما برای خانمها یا آقایان واقعاً روشن و زیبا ، پیدا کردن یک زوج مناسب کار ساده ای نخواهد بود ، زیرا افراد بسیار کمتری با ظاهری شگفت انگیز برای جذب آنها وجود دارند.
 

4. همراه شما یک دوست جذاب از جنس مخالف هست

زمان رفتن به مهمانی ، یک دوست جذاب از جنس مخالف را همراه خود کنید. تمام توجه او به شما معطوف خواهد شد و  به نظر می رسد بسیار جذاب تر خواهید بود . درست است ، اگر دوست شما ظاهر زیبایی نداشته باشد ، او همچنان به عنوان رقیب بالقوه توجه شما را جلب می کند ، اما داده های شما بسیار بدتر ارزیابی می شوند.
 
در طبیعت ، همه چیز دقیقاً یکسان است: حیوانات تمایل دارند از نزدیک به انتخاب دیگران دقت کنند و آن شرکایی را که دیگران انتخاب می کنند جذاب تر بدانند . به عنوان مثال ، ماهی های گوپی ، معمولاً نر های با رنگ روشن را ترجیح می دهند. اما وقتی می بینند ماهی های دیگر با یک ماهی "ساده" شنا می کنند ، آنها نیز شروع به پیدا کردن نرهای تک رنگ می کنند که جذاب هستند.
 
هک زندگی مفید : اگر می خواهید یک شریک پیدا کنید ، شروع به ارسال عکس در شبکه های اجتماعی کنید نه در کوه و یا در کابین خلبان یک هواپیمای گران قیمت بلکه در کنار برادر زیبای یک دوست دختر یا یک دوست قرار بگیرید.
 

5- آیا می دانید چگونه گیتار  بنوازید

در چشم جنس مخالف هم مردان و هم زنان کسانی که گیتار می نوازند، بیشتر مورد علاقه قرار می گیرند. اما بیشتر اوقات مردان هستند که برای افزایش محبوبیت خود در بین زنان سعی در تسلط بر گیتار دارند. و بیهوده نیست.
 
آزمایشی انجام شد که در آن مردی جذاب به 300 زن نزدیک شد و در ملاقات با آن ها ، شماره تلفنی را پرسید. در همان زمان ، او یک کیف گیتار ، یک کیسه ورزشی را حمل می کرد ، یا دست خالی بود. بیش از یک سوم خانمها هنگامی که کیف گیتار را همراه داشت ، شماره تلفن خود را دادند ، 14٪ - هنگامی که هیچ چیزی در دستش نبود و تنها 9٪ خانمها وقتی که با یک کیسه بدنسازی بود ، شماره خود را به او دادند.
 

6. شما چهره ای باشکوه دارید

(افراد مبتلا به یک نوع بدن مشابه همدیگر را تحت تأثیر قرار می دهند)  
افراد تمایل دارند که در بین افراد یک طبقه ، در همان سن و با خصوصیات بیرونی مشابه ، به دنبال همسر باشند. و اگر فردی اضافه وزن داشته باشد ، در بین افرادی که دارای همان نوع چاقی هستند ، شریک زندگی خود را انتخاب می کند . کاملاً مشخص نیست که چه چیزی در این مورد بر انتخاب تأثیر می گذارد: داده های خارجی یا این واقعیت که افراد دارای شاخص های مشابه BMI در شیوه زندگی و فعالیت های اجتماعی تقریباً مشابه هستند. اما در این اولویت مورد منفی خاصی وجود دارد: زوج هایی که مستعد چاقی هستند دارای کودکانی هستند که تمایل بسیار بالایی به اضافه وزن دارند.
 

7. شما به ندرت ظاهر خود را به درستی ارزیابی می کنید

و یک هک زندگی کوچک دیگر برای هر دو جنس: به چشمانتان اعتماد نکنید. اگر برای رزومه خود عکسی را انتخاب کرده اید یا می خواهید صفحه ای در Tinder را پر کنید ، از شخص دیگری ، ترجیحا یک غریبه ، کمک بخواهید. ما به ندرت ظاهر خود را به درستی ارزیابی می کنیم و اغلب موفق ترین عکس ها را ارسال نمی کنیم و یک  غریبه به راحتی می تواند تشخیص دهد که کدام عکس واقعاً ارزشش را دارد .
 

8 .یک داستان گوی عالی هستید

مردانی که می دانند چطور جوک یا داستان را به روشی جالب بگویند برای زنان جذاب تر به نظر می رسند. شاید این به این دلیل باشد که یک چنین استعدادی می تواند در یک حرفه و تجارت موفق مؤثر باشد.
 
اگرچه مردان انتظار چنین استعدادی را از زنان ندارند ، اما هوش پیشرفته اغلب برای آنها جذاب به نظر می رسد. فقط ، همانطور که قبلا گفتیم ، باید با احتیاط نشان داده شود.
 

9.دوست دارید مطالعه کنید

این در عصر اطلاعات و ارتباطات عجیب به نظر می رسد ، اما مطالعه وارد ده سرگرمی جذاب برای زنان (در رتبه اول برای هر دو جنس سفر) شده است و مقام ششم را کسب کرده است. راز این در چیست؟ اولا ، اگر دوست دارید مطالعه کنید ، احتمالاً ارتباط با شما جالب و مفید خواهد بود و می توانید بحث کنید.
ثانیا ، با توجه به ترجیحات شما، می توان شخصیت شما را بهتر درک کرد.
 

10. از نشان دادن احساسات عجیب خودداری می کنید

مطالعات نشان داده است که هرچه شریک زندگی، شما و احساسات شما را درک کند ، برای هر دوی شما بهتر است. به محض اینکه احساس کرد که "واژگان عاطفی" برای شما مناسب است ، احساس رضایت درونی می کند و با شما همدردی می کند. بنابراین ، هرگونه احساسات غیر طبیعی ، نکات مبهم و رفتارهای عجیب و غریب علیه شما کار می کند و می تواند به روابط شما آسیب برساند.
چه چیز دیگری می تواند در درک ما از جذابیت تأثیر بگذارد؟
زنان گریان مردان را دفع می کنند. اشک ریخته شده در اثر غم و اندوه غیرقابل تصور است ، اما می تواند بر رفتار انسان تأثیر بگذارد. در مردان ، این اشک ها جذابیت را به جنس مخالف کاهش می دهد. اما اشک شادی بر مردان تأثیر نمی گذارد ، زیرا آنها ترکیب متفاوتی دارند.
چه عادات عجیب ، خصوصیات شخصیتی یا ظاهری را برای جنس مخالف دوست دارید؟

نظرات

در ادامه بخوانید...